View Full Version : 9ος Αγωνας Pramac Motorrad Grand Prix Deutschland
FotisFz1
16/07/2018, 18:08
οκ αν σε πειραξε το Ροσσι Χειτερ
να το αλλαξω και να πω
εσεις οι "αντικειμενικοι"...
devil's animal
16/07/2018, 18:32
Ερωτηση (παγιδα?):a014:
Επρεπε ο μμ93 μετα τη μοτο2 βαση κανονισμων τΟτενες να παει σε δορυφορικη ομαδα? Ναι η οχι?
βαση κανονισμων ναι επρεπε...
βαση λογικης ομως οχι...
οι δορυφορικες ομαδες ειναι ενας "προθαλαμος" για να προετοιμαστουν οι μικροι ηλικιακα και εμπειρικα αναβατες για την μεγαλη κατηγορια...
αυτο εχει εναν διπλο σκοπο...
1ον να εξοικειωθουν με το γκαζι και την απολυτοτητα του πρωτοτυπου αφου θα παρουν κατι δοκιμασμενο απο προηγουμενη χρονια (αρα δεν θα χρειαστει να μπουν και στην διαδικασια να στησουν/εξελιξουν νεα πραγματα)...και
2ον δεν θα παρουν καποια θεση (που ειναι ηδη λιγες) απο εργοστασιακο μηχανακι που μπορει να την αξιζει καποιος πιο εμπειρος/καλος/καταξιωμενος οδηγος...
η honda με τον τσαμπουκα της κατηργησε τον κανονισμο και εδειξε οτι εκανε καλα...
διοτι ο ΜΜ με το καλημερα εξοικειωθηκε και κερδισε Παγκοσμιο...οποτε ουτε σκοτωθηκε, ουτε στερησε απο καποιον αλλον την θεση στο εργοστασιακο μηχανακι...
και υπ'οψιν αυτα που λεω δεν με "πολυσυμφερουν" απο την στιγμη που δηλωμενα υποστηριζω pedrosa...
αν ειχε ακολουθηθει ο κανονισμος και ειχε παει σε δορυφορο ο ΜΜ πιθανοτα ο pedrosa να ειχε παρει ενα παγκοσμιο στην μεγαλη κατηγορια...δεδομενου οτι ειχε φυγει ο stoner τοτε, αρα θα ηταν και το νο1 στην honda και το μηχανακι ηταν αποδεδειγμενα πολυ καλο...
αλλα...η ιστορια αλλα εδειξε..και καλως (αν ρωτατε την ταπεινη μου γνωμη)...
ειναι σαν να λεμε "γιατι δεν επαιξε ο Αντετοκουμπο πρωτα σε μεγαλη ελληνικη ομαδα στην Α1 και μετα να παει στο ΝΒΑ...??"
βαση κανονισμων ναι επρεπε...
Αυτο ηθελα να ακουσω Σταυρο. Γιατι ο Pct το θεωρησε εικασιες. Ισως να μη το ηξερε. Παντως δε τον ρωτησα με ειρωνικο σκοπο :beer:
Οσο για ολα ατα αλλα που εχεις γραψει, συμφωνω μαζι σου ;)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/07/2018, 19:21
οκ αν σε πειραξε το Ροσσι Χειτερ
να το αλλαξω και να πω
εσεις οι "αντικειμενικοι"...
Η αληθεια ειναι ρε φωτη οτι τον ptc τον ειχα για ροσικο.Απο τα γραπτα του τοσο καιρο αυτο το συμπερασμα ειχα βγαλη.
devil's animal
16/07/2018, 19:30
Αυτο ηθελα να ακουσω Σταυρο. Γιατι ο Pct το θεωρησε εικασιες. Ισως να μη το ηξερε. Παντως δε τον ρωτησα με ειρωνικο σκοπο :beer:
Οσο για ολα ατα αλλα που εχεις γραψει, συμφωνω μαζι σου ;)
δεν νομιζω οτι θεωρησε αυτο εικασια...οσο το γεγονος οτι στηθηκε πανω του το μηχανακι απο την πρωτη χρονια..(το εχει γραψει και σε παρενθεση)
προφανεστατα και η honda αλλαξε τον κανονισμο και ειχε γινει και ντορος μεγαλος τοτε...τοις πασι γνωστο λοιπον..
:beer::beer:
Η αληθεια ειναι ρε φωτη οτι τον ptc τον ειχα για ροσικο.
Εγω τι να πω που καθε φορα που εβλεπα ptc το μυαλο μου πηγαινε σε pct :bawl:
(οι σφιχτηδες
κΣερουν τι εννοω :p )
blackbusa
17/07/2018, 01:52
Αλλά ο περσινός 2ος και παρολίγο Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν μπορεί να μπεί στο βάθρο, και ο Χόρχε δεν μπορεί να διαχειριστεί τη φθορά των ελαστικών που τρώει το Ducati.
ΟΚ, αν τα στήνουν για 400μ είναι όπως τα λες.
τι δεν καταλαβαινεις ρε???
το μπουζουκι ειναι οργανο....ο αστυνομικος ειναι οργανο....αρα ο αστυνομικος ειναι μπουζουκι...
Κανονισμοί και ομάδες κλπ....
Έχουμε καταλάβει ότι οι αναβάτες στα MotoGP είναι εκεί επειδή κουβαλάνε χορηγούς; Γι αυτό και οι αδερφοί Μάρκεζ και ο Αμπραχαμ κλπ θα είναι στα GP, κι ο Bautista σπίτι του.
Vstrommer71
17/07/2018, 09:32
Κανονισμοί και ομάδες κλπ....
Έχουμε καταλάβει ότι οι αναβάτες στα MotoGP είναι εκεί επειδή κουβαλάνε χορηγούς; Γι αυτό και οι αδερφοί Μάρκεζ και ο Αμπραχαμ κλπ θα είναι στα GP, κι ο Bautista σπίτι του.
Να ειμαστε και δικαιοι,ο Alvaro θα επρεπε να κουβαλαγε κι αυτος,με την αξια του,ενα καρο χορηγους απο τομεις οπως real estate,κατασκευαστικες εταιριες,αγοραπωλησιες οικοπεδων και διαμορφωσεις εξωτερικων χωρων κλπ:lol:
(Βασικα παιζει να ειναι ο ατυπος νικητης του διαγωνισμου "βρειτε μια πιστα που ΔΕΝ εχω σαβουρδιαστει".Σαν ικανοτητα ομως ειναι δυο επιπεδα ανωτερος απο Abraham,Luthi κλπ)
Να ειμαστε και δικαιοι,ο Alvaro θα επρεπε να κουβαλαγε κι αυτος,με την αξια του,ενα καρο χορηγους απο τομεις οπως real estate,κατασκευαστικες εταιριες,αγοραπωλησιες οικοπεδων και διαμορφωσεις εξωτερικων χωρων κλπ:lol:
(Βασικα παιζει να ειναι ο ατυπος νικητης του διαγωνισμου "βρειτε μια πιστα που ΔΕΝ εχω σαβουρδιαστει")
Εννοείς τις εταιρείες ιδιοκτησίας Stoner;
Vstrommer71
17/07/2018, 09:37
Εννοείς τις εταιρείες ιδιοκτησίας Stoner;
Μπα,αυτος εχει αλλαξει τομεα.Ασχολειται με fishing and marine administration:lol:
(Ειναι βεβαια ικανος να πανε με τον Vale μαζι για ψαρεμα,και να παραπονιεται οτι ο Γιατρος του κλεβει τα πΣάρια!:D )
Μπα,αυτος εχει αλλαξει τομεα.Ασχολειται με fishing and marine administration:lol:
(Ειναι βεβαια ικανος να πανε με τον Vale μαζι για ψαρεμα,και να παραπονιεται οτι ο Γιατρος του κλεβει τα πΣάρια!:D )
Όχι, λέω τότε που έτρεχε με Η, πριν πάει στη D, που είχε περισσότερες πτώσεις από τον Ντε Πουνιέ... Αλλά τον άφησαν να μείνει, και δεν τον έστειλαν. ;)
Ο κανονισμός με τους ρούκις δεν ίσχυε πάντα. Το 2010 τον έθεσαν σε ισχύ και το 2012 τον κατάργησαν.
Επίσης ο Μάρκεθ δεν θα μπορούσε να μπει και τόσο εύκολα σε δορυφορική ομάδα διότι έχει ως σπόνσορα την REPSOL και η είσοδος του σε δορυφορική θα ερχόταν σε σύγκρουση με την GO & FUN Gresini που ήταν η δορυφορική της HONDA εκείνη την περίοδο.
RaGe_Raptor
17/07/2018, 10:13
όπου υπάρχει θέληση,υπάρχει και τρόπος ;)
ισχύει παντού
Ο κανονισμός με τους ρούκις δεν ίσχυε πάντα. Το 2010 τον έθεσαν σε ισχύ και το 2012 τον κατάργησαν.
κανεις δεν ειπε το αντιθετο. ;)
Καλως ιππηρχε ο κανονισμος ωστε καποιος που δεν ειναι ετοιμος για τη 'πιεση' που απαιτειται στη μεγαλη κατηγορια να μη γινει ηχος και φως στη Κ1 :lol:
και ξανακαλως δημιουργηθηκε η εξαιρεση του πρωταθλητ της μοτο2 να ανεβαινει κατευθειαν σε φακτορυ, γιατι αν ο αλλος ειναι ταλεντο, θα χαραμιζοταν 1 χρονο σε ιπποδιεστερο μΕκανακι :beer:
κανεις δεν ειπε το αντιθετο. ;)
Καλως ιππηρχε ο κανονισμος ωστε καποιος που δεν ειναι ετοιμος για τη 'πιεση' που απαιτειται στη μεγαλη κατηγορια να μη γινει ηχος και φως στη Κ1 :lol:
και ξανακαλως δημιουργηθηκε η εξαιρεση του πρωταθλητ της μοτο2 να ανεβαινει κατευθειαν σε φακτορυ, γιατι αν ο αλλος ειναι ταλεντο, θα χαραμιζοταν 1 χρονο σε ιπποδιεστερο μΕκανακι :beer:
Τότε ας φύγει η D εντελώς, έχει χαραμίσει καρριέρες και καρριέρες. (2 καρριέρες :tooth: )
blackbusa
17/07/2018, 15:52
Τότε ας φύγει η D εντελώς, έχει χαραμίσει καρριέρες και καρριέρες. (2 καρριέρες :tooth: )
????
τι λε ρε φιλε??το καλυτερο μηχανακι αυτην την στιγμη ???μας τρολλαρεις?
GIOTIS750
18/07/2018, 19:07
MotoGP mutterings: Sachsenring
by Mat Oxley on 18th July 2018
The strange science of MotoGP tyre choice
MotoGP tyres are as black and round as they ever were but are almost certainly weirder and more wonderful (at least for the fans) than they’ve ever been.
Consider Sunday’s race, at a circuit that can destroy the left side of the rear tyre. And yet Márquez chose the softest rear available and ran away with the race, setting his fastest lap on lap 22 of 30.
And then there was Lorenzo, who chose the medium rear. He led almost half the race, then went backwards to sixth place, as the tyre wore away.
Many onlookers assumed that Lorenzo’s mistake had been choosing the softest front, which he had already used to win at Mugello and Barcelona, but in fact it was the rear that caused him to repeatedly lose grip in the corners and run wide.
So, how come Lorenzo’s medium Michelin rear wore faster than Márquez’s soft rear, even though Lorenzo is the master at looking after his tyres? And why did Márquez choose the soft rear at a track like the Sachsenring?
"Because I felt the medium rear to be softer than the soft rear," said Márquez. "It’s strange to say, but in some areas the medium tyre was softer than the soft tyre, so for that reason I chose the soft." Weird, eh? ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-mutterings-sachsenring
basilis_k6
18/07/2018, 20:23
MotoGP mutterings: Sachsenring
by Mat Oxley on 18th July 2018
The strange science of MotoGP tyre choice
MotoGP tyres are as black and round as they ever were but are almost certainly weirder and more wonderful (at least for the fans) than they’ve ever been.
Consider Sunday’s race, at a circuit that can destroy the left side of the rear tyre. And yet Márquez chose the softest rear available and ran away with the race, setting his fastest lap on lap 22 of 30.
And then there was Lorenzo, who chose the medium rear. He led almost half the race, then went backwards to sixth place, as the tyre wore away.
Many onlookers assumed that Lorenzo’s mistake had been choosing the softest front, which he had already used to win at Mugello and Barcelona, but in fact it was the rear that caused him to repeatedly lose grip in the corners and run wide.
So, how come Lorenzo’s medium Michelin rear wore faster than Márquez’s soft rear, even though Lorenzo is the master at looking after his tyres? And why did Márquez choose the soft rear at a track like the Sachsenring?
"Because I felt the medium rear to be softer than the soft rear," said Márquez. "It’s strange to say, but in some areas the medium tyre was softer than the soft tyre, so for that reason I chose the soft." Weird, eh? ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-mutterings-sachsenring
michelen...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.