PDA

View Full Version : On off πόλης



Potis
30/07/2018, 15:30
Καλησπέρα στην ομάδα. Όπως γράφει και ο τίτλος σκέφτομαι την αγορά μηχανής 99της εκατό πόλης. Η μόνη εμπειρία που έχω είναι σε παπί και επειδή κάνω 30 χιλιόμετρα καθημερινά με έχει κουράσει ( είμαι και 1,86) . Το μπατζετ είναι μέχρι 2500. Τον υπόλοιπο εξοπλισμό τον κατέχω. Είδα τον περασμένο Απρίλιο το klx 250 στην έκθεση μοτοσικλέτας. Μου φάνηκε όμορφο. Κανένας γκαζιαρης δεν είμαι ούτε καγκουρας, απλά για μέσα στην πόλη ανταπεξερχεται; Τα 24 άλογα του φτάνουν για να κινουμαι με 90 100 χιλιο στην παραλιακή δίχως να κοπεί στα δύο; Αν κάποιος το κατέχει θα ήθελα να μου πεί την άποψή του για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Κοιτάω και xt 600 προσπαθώντας να βρω ένα σε κάποια καλή κατάσταση. Βέβαια τα κυβικά του ίσως είναι υπερβολικά για καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης.. Απλά με έχουν φάει φίλοι ότι είναι άσπαστο κτλ. Κάθε γνώμη βοηθά!

ptc
30/07/2018, 15:52
Καλωσηρθες φιλε.

Σε αυτα τα λεφτα και για τη χρηση που λες προσωπικα θα κοιτουσα KLE 500 τελευταιας γενιας (αυτο με τα μουτρα του Ζ). car (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=red&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF&offer_type=sale&variant=kle+500&fs=1)

Εδω (https://www.car.gr/14318260-kawasaki-kle-500) βλεπω και ανταλλαγη με παπι που ισως να σε βολευει.

Αλλη καλη επιλογη στα λεφτα σου ειναι το Pegaso Strada. Εχει το μοτερ του XT660, injection, σχετικα συγχρονο μηχανακι. car (https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF&offer_type=sale&make=62&make=62&model=1859)

Προτεινω αυτα τα δυο και οχι το ΧΤ επειδη ειναι παππουδιερες που λεμε και δυσκολα θα εχουν πεσει στα χερια σιδεροφαγου καυλωμενου νεανια. Αντιθετα τα Yamaha ειναι πρωτα στις επιλογες των πιτσιρικαδων και συνηθως τους πινουν το αιμα.

Για το klx δεν εχω γνωμη, αλλα πιστευω πως ενα λιγο μεγαλυτερο μηχανακι ισως σου δωσει τη δυνατοτητα και για αλλη χρηση. Τωρα που εχεις το παπι κανεις 99% χρηση εντος, αλλα με μια μηχανη μεσου κυβισμου ισως ανοιξει η ορεξη και για καμια βολτουλα παραεξω.

karellen
30/07/2018, 16:01
Το klx είναι ταμάμ για την πόλη ,παναλαφρο,μανιτζέβελο,ασπαστο,αλλά κοιτα κι αυτά που λέει ο Πέτρος για λίγο παραπάνω κυβικά.

DRAKONET
30/07/2018, 16:42
KLX 250 θα πω και εγω φιλε...οτι ειπε ο karellen ...και υπαρχει και ξεφιμωμα στο μοτερ...το εκαναν και στην kawasaki....που δινει μερικα αλογα ακομη... στα χρηματα που θες !
οχι οτι το KLE 500 και το aprilia(πολυ ομορφο)....δεν το αξιζουν...απλα απο παπι σε αρκετα παραπανω κυβικα θελει προσοχη και εξεικιωση...ειδικα το aprilia που ειναι πιο νευρικο...απλα θα σταθω στο οτι

'''Έχουν υπάρξει αναφορές για την ευπάθεια της αντλίας και του φίλτρου της βενζίνης - που βρίσκονται μέσα στο ρεζερβουάρ - αλλά αυτό όπως και το λογισμικό της τροφοδοσίας - για το οποίο επίσης έχουν γίνει αναβαθμίσεις από το αρχικό μοντέλο με τα προβλήματα στις χαμηλές στροφές- είναι θέματα που θα λυθούν με έλεγχο σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία'''
οπως λεει και στο περιοδικο :D

kons
30/07/2018, 17:00
Πέρασαν από τα χεράκια μου το 250 και το 650 όταν πρωτοβγήκαν αλλά με το 90% σε χρήση σε χώμα και με λάστιχα τάκους μόνιμα. Έκανα απίστευτες χωμάτινες διαδρομές και εξερευνήσεις με αυτά. Δεν αντιμετώπισα ποτέ κάποιο πρόβλημα αν και τα δύο τα έδωσα με λίγα χιλιόμετρα. Το μόνο που με είχε προβληματίσει ήταν η σέλα και η αυτονομία, ειδικά στο 250, εάν κάνεις πολλά μαζεμένα χιλιόμετρα. Φυσικά είναι για έναν, ο δεύτερος θα υποφέρει.
Όπως είπε και ο Karellen, είναι απίστευτα μέσα στην πόλη αλλά όπου και να πάς φορώντας τα κατάλληλα λαστιχάκια ανάλογα την περίσταση.

Potis
30/07/2018, 19:09
Από ότι κοίταξα ωραία είναι εμφανισιακά και το kle και το pegaso. Βλέπω υπάρχουν θετικές γνώμες για το καβασακι το klx και χαίρομαι. Το klx όσον αφορά την κατανάλωση ανά 100χιλ που βρίσκεται; Τα ρεαλιστικά όχι τα εργοστασιακα. Το κόστος συντήρησης είναι είναι σε λογικά πλαίσια φαντάζομαι δηλαδή τα σέρβις κτλ.;

kons
30/07/2018, 19:21
Από ότι κοίταξα ωραία είναι εμφανισιακά και το kle και το pegaso. Βλέπω υπάρχουν θετικές γνώμες για το καβασακι το klx και χαίρομαι. Το klx όσον αφορά την κατανάλωση ανά 100χιλ που βρίσκεται; Τα ρεαλιστικά όχι τα εργοστασιακα. Το κόστος συντήρησης είναι είναι σε λογικά πλαίσια φαντάζομαι δηλαδή τα σέρβις κτλ.;

Πολλά χρόνια πίσω και η μνήμη δεν με βοηθάει για ακριβείς λεπτομέρειες στην κατανάλωση..... αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι με το KLX250 σε μεικτή χρήση δηλαδή πατούσα άσφαλτο για να φτάσω στη χωμάτινη διαδρομή και να μπω, το ντεπόζιτο έφτανε για καμιά 100+ χιλιόμετρα το πολύ... μην ξεχνάς έχει πολύ μικρό ντεπόζιτο. Με ασφάλτινο λαστιχάκι και πιο στρωτή οδήγηση θα πάει λίγο παραπέρα. Αλλά δεν θα πρέπει να παραβλέψεις και το Aprilia, επίσης μην ξεχνάς ότι θα πάρεις κάτι το οποίο κουβαλάει το παρελθόν του, τα χιλιόμετρα και την τρέλα μικρή ή μεγάλη του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Προσοχή στον τεχνικό έλεγχο.

doctoras
30/07/2018, 20:00
Klx 250 2008 και μετα ειναι με injection καιει μ.ο. 4/100 με περιπου 8lt ρεζερβουρ το εχεις το 200ρι χλμ αυτονομίας

Αν αρκείσαι ως ανθρωπος με την ουσια δεν σου χρειάζεται μεγαλυτερη μοτοσυκλέτα απο 250cc
Οσα μειον εχει στο τουρισμο σε σχεση με ενα μεγαλύτερο αλλα τοσα συν εχει στην καθημερινή χρηση, ευκολία μετακίνησης, συντήρηση, οικονομία καυσίμου, παγια έξοδα

Potis
30/07/2018, 21:30
Καλά σίγουρα φιλαράκι θα το δει κάποιος μηχανικός. 8 χρόνια με 9 μηχανάκι δε το λες και παλιό παλιό πάντως.. Για το injection λέω, doctora πόσο δίκιο έχεις.! Ξέρεις τι λογομαχιες φέρνω με φίλους που έχουν μεγαλύτερου κυβισμού και όταν τους λέω για 250 ρι κοροϊδεύουν ( φιλικά πάντα) . Δεν ισχυει ότι μόνο οι πιτσιρικάδες οδηγούν μικρού κυβισμού μότο. Επειδή είμαι 26 πρέπει να τα αποκλείω; Υπάρχει αυτή η νοοτροπία πάντως...

Alexinhogr
31/07/2018, 08:59
Ψηφίσω kle γιατί έχω kle, θα πάρεις που θα πάρεις οτι κ να πάρεις, πάρε κυβικά κ ΑΣΕ τα 250cc

doctoras
31/07/2018, 09:33
Ψηφίσω kle γιατί έχω kle, θα πάρεις που θα πάρεις οτι κ να πάρεις, πάρε κυβικά κ ΑΣΕ τα 250cc

εάν είναι έτσι, προσθέτω θα κάνεις που θα κάνεις μεγάλο ταξίδι κάποια στιγμή πάρε ένα r1200gr απο τώρα να σε καλύψει κάθε αναγκη

χωρίς παρεξήγηση με το ποστ του φίλου η λογική αυτή μου θυμίζει αγοράζω 28 νούμερο παπούτσι στο παιδί του τι και αν φοράει 25 θα μεγαλώσει το πόδι του, ή αγοράζω 20" ποδήλατο ενώ φτάνει μέχρι 16" για να μην αγοράσω 2 ποδήλατα σε διάστημα 4 ετών και το αποτέλεσμα: ποδήλατο γομάρι με βοηθητικές ροδίτσες

εάν οι ανάγκες σου είναι εώς 125cc μοτοσυκλέτα, 125cc να πάρεις

Bowleno
31/07/2018, 11:14
Οτι είπε ο ντόκτορ από πάνω.... γιαυτό και έχω το strada και όχι το στρώμα.....κι εγώ 99% κινούμαι εντός πόλης και πήρα μανιτζέβελο και άνετο μΕχανάκι.....το στρώμα τέλειο για εθνική και επαρχιακούς δρόμους αλλά στην πόλη τα "χωσίματα" και ευκινησία του aprilia DEN τα έχει και για να προλάβω τυχόν ερώτηση, η κατανάλωση παίζει από 4,5 έως και 6.5 αναλόγως το χέρι, λιτρα στα 100.
Τα όποια θέματα που έχει τα εχει λύσει σίγουρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μιας και είναι πάμφθηνα στην λύση τους εκτος βέβαια της αντλίας καυσίμου (είχε γίνει ανάκληση από όσο ξέρω, εγώ πήρα ένα από τα τελευταία της παραγωγής με λυμένο από το εργοστάσιο το θέμα)
Και πολύ δύσκολα θα το δώσω....είναι έρωτας το άτιμο

basilis_k6
31/07/2018, 12:13
30xlm με χαμηλές ταχυητες το klx δεν εχει αντιπαλο. Οποιοδήποτε klx/wr/dr/ccm/cr περνάει απο πανω ολα τα μεγαλυτερα και μοιράζει κωλοδάχτυλα. Μόλις βρεις ανοιχτο δρόμο και θες να πας 90-100 πάει αξιοπρεπως ειδικα αν εχεις λάστιχο δρομου. αν πας σε ψιλοχωμάτινο θα σε ταλαιπωρησει. Αν κάνεις 5χλμ ευθειες τυπου παραλιακής παιρνεις Klx έυκολα. αν θες άνεση σε μεγαλύτερα ανοιχτά κομμάτια/ευθειες και ταξιδια εκτός αθηνών το ξεχνάς και πας παρακάτω. Το κλε ειναι καλο αλλα πολύ χαμηλών συγκινήσεων, το 660 καλύτερο για πόλη. το xt600 δεν το σχολιάζω καν, πες τους φίλους σου να αγοράσουν ένα ημερολόγιο.

ΤάκηςΜπ
31/07/2018, 12:43
Το 250 είναι ιδανικό για για commuting και θα περάσετε πολύ ωραία μαζί. Δυστυχώς το xt κουβαλάει κάποια από τα κουσούρια της μεγάλης μηχανής, τα 2 πιο σημαντικά για μένα είναι η αυξημένη ζέστη απ'το μοτέρ και η κατανάλωση. Μιλάμε για κατανάλωση πάνω από 6 λίτρα στα 100. Με τόσα χλμ θα πονέσει αρκετά η τσέπη σου. Βέβαια είναι απίστευτα fun to drive. Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη κατηγορία από τα 250 κυβικά για commuting. Συντήρηση λίγο πιο ακριβή από παπί, φρένα, αναρτήσεις, στάση σώματος. Εγώ θα πήγαινα βουρ για klx, μακάρι να το βρεις στα λεφτά που ψάχνεις.

Potis
31/07/2018, 16:19
Ψηφίσω kle γιατί έχω kle, θα πάρεις που θα πάρεις οτι κ να πάρεις, πάρε κυβικά κ ΑΣΕ τα 250cc
Φίλε τους έριξα μια ματιά στο καρ και το μόνο kle που μαρεσε είναι το τελευταίο μοντέλο. Ερώτηση τώρα. Με ήπιο δεξί καρπό μέσα στη πόλη πάντα ( γιατί για κει το θέλω) τι κατανάλωση βλέπεις;

Potis
31/07/2018, 16:27
εάν είναι έτσι, προσθέτω θα κάνεις που θα κάνεις μεγάλο ταξίδι κάποια στιγμή πάρε ένα r1200gr απο τώρα να σε καλύψει κάθε αναγκη

χωρίς παρεξήγηση με το ποστ του φίλου η λογική αυτή μου θυμίζει αγοράζω 28 νούμερο παπούτσι στο παιδί του τι και αν φοράει 25 θα μεγαλώσει το πόδι του, ή αγοράζω 20" ποδήλατο ενώ φτάνει μέχρι 16" για να μην αγοράσω 2 ποδήλατα σε διάστημα 4 ετών και το αποτέλεσμα: ποδήλατο γομάρι με βοηθητικές ροδίτσες

εάν οι ανάγκες σου είναι εώς 125cc μοτοσυκλέτα, 125cc να πάρεις

Την αγορά καινούριας 125 άρα μότο σκεφτόμουν απλά επειδή τα χιλιόμετρα τα κάνω στην παραλιακή το ξανασκεφτηκα. Με το παπί στα 90 κάτι κοντευε να σκάσει χαχα. Ζοριζοταν. Θα μου πεις λίγες πάπιες βγαίνουν παραλιακή καθημερινά. Όχι.. Στην δουλειά που πάω συνέχεια βλέπω.. Πιάνουν την δεξιά δεξιά λωρίδα και πάνε με 80. Οκ όλα γίνονται. Αλλά είναι λίγο επιφοβο. Σε σούπερ μοταρντ 125 είναι ένα του γκοργκολη το remix. Τώρα από αξιοπιστία δε ξέρω...

Potis
31/07/2018, 16:31
Οτι είπε ο ντόκτορ από πάνω.... γιαυτό και έχω το strada και όχι το στρώμα.....κι εγώ 99% κινούμαι εντός πόλης και πήρα μανιτζέβελο και άνετο μΕχανάκι.....το στρώμα τέλειο για εθνική και επαρχιακούς δρόμους αλλά στην πόλη τα "χωσίματα" και ευκινησία του aprilia DEN τα έχει και για να προλάβω τυχόν ερώτηση, η κατανάλωση παίζει από 4,5 έως και 6.5 αναλόγως το χέρι, λιτρα στα 100.
Τα όποια θέματα που έχει τα εχει λύσει σίγουρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μιας και είναι πάμφθηνα στην λύση τους εκτος βέβαια της αντλίας καυσίμου (είχε γίνει ανάκληση από όσο ξέρω, εγώ πήρα ένα από τα τελευταία της παραγωγής με λυμένο από το εργοστάσιο το θέμα)
Και πολύ δύσκολα θα το δώσω....είναι έρωτας το άτιμο

Έχει πουλήσει αυτό το μηχανάκι; Δε το βλέπω τόσο συχνά;. Εμφανισιμο είναι πάντως. Αν έχει μια 5,5 με 6 κατανάλωση καλά μου ακούγεται για εντός πόλης!

Bowleno
31/07/2018, 16:41
Φίλε τους έριξα μια ματιά στο καρ και το μόνο kle που μαρεσε είναι το τελευταίο μοντέλο. Ερώτηση τώρα. Με ήπιο δεξί καρπό μέσα στη πόλη πάντα ( γιατί για κει το θέλω) τι κατανάλωση βλέπεις;

Θα σου πω εγώ μιας και είχα το ίδιο μοτέρ (ER-5) γύρω στα 5 λίτρα στα 100, ήπια πάντα, έτσι; δικυλινδρο, ε, πίνει...

Potis
31/07/2018, 16:47
30xlm με χαμηλές ταχυητες το klx δεν εχει αντιπαλο. Οποιοδήποτε klx/wr/dr/ccm/cr περνάει απο πανω ολα τα μεγαλυτερα και μοιράζει κωλοδάχτυλα. Μόλις βρεις ανοιχτο δρόμο και θες να πας 90-100 πάει αξιοπρεπως ειδικα αν εχεις λάστιχο δρομου. αν πας σε ψιλοχωμάτινο θα σε ταλαιπωρησει. Αν κάνεις 5χλμ ευθειες τυπου παραλιακής παιρνεις Klx έυκολα. αν θες άνεση σε μεγαλύτερα ανοιχτά κομμάτια/ευθειες και ταξιδια εκτός αθηνών το ξεχνάς και πας παρακάτω. Το κλε ειναι καλο αλλα πολύ χαμηλών συγκινήσεων, το 660 καλύτερο για πόλη. το xt600 δεν το σχολιάζω καν, πες τους φίλους σου να αγοράσουν ένα ημερολόγιο. φαντάζομαι κουραζεται εκεί στα 120 χιλιο που πλησιάζει την τελική του. Τα 90- 100 λογικά τα έχει. Κάπου τόσο είναι τα χιλιόμετρα που κάνω στη παραλιακή κάθε μέρα. Με δεύτερο άτομο πηγαίνει εκεί στα 80- 90 ή θα σκορπισει; Το xtx 600 και το XT τα βλέπω συνέχεια στο δρόμο. Έχουν υπερπουλησει στην ελληνική αγορά. Τι είναι αυτό το πράγμα.. Σε κάθε φανάρι και μια Yamaha. Το 600 οκ είναι παλιό πλέον. Βέβαια έχει γεμίσει και η Αθήνα και ο Πειραιάς σε ασφυκτικο βαθμό από τούτα.

Potis
31/07/2018, 17:01
Το 250 είναι ιδανικό για για commuting και θα περάσετε πολύ ωραία μαζί. Δυστυχώς το xt κουβαλάει κάποια από τα κουσούρια της μεγάλης μηχανής, τα 2 πιο σημαντικά για μένα είναι η αυξημένη ζέστη απ'το μοτέρ και η κατανάλωση. Μιλάμε για κατανI άλωση πάνω από 6 λίτρα στα 100. Με τόσα χλμ θα πονέσει αρκετά η τσέπη σου. Βέβαια είναι απίστευτα fun to drive. Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη κατηγορία από τα 250 κυβικά για commuting. Συντήρηση λίγο πιο ακριβή από παπί, φρένα, αναρτήσεις, στάση σώματος. Εγώ θα πήγαινα βουρ για klx, μακάρι να το βρεις στα λεφτά που ψάχνεις.

Το commuting φίλε τι είναι; Αναφέρεσαι στο παλιό xt ή το 660 γιατί το δεύτερο είναι υγροψυκτο. Το δεύτερο είναι πλήρως ερωτευσιμο με τις δύο εξατμίσεις. Η κατανάλωση η εργοστασιακή είναι 5,5 λ. Τώρα στο δρόμο δε ξέρω με το σταματα ξεκινα. Αυτός είναι και ο λόγος που συζητώ για κάποιο 250ρι καθαρά η τσέπη. Είναι η αλήθεια φίλε ότι το ψεκαστο klx κράτα υψηλές τιμές. Αυτό για πιο λόγο γίνεται. Ένα υπάρχει στο καρ με 2500 και όλα τα υπόλοιπα είναι σε τιμές duke 390. Θεωρώ ότι ο λόγος που δε πούλησε τόσο φυσικά δεν είναι η αξιοπιστία αλλά η αρκετά Υψηλή τιμή που κρατά.

Potis
31/07/2018, 17:14
Θα σου πω εγώ μιας και είχα το ίδιο μοτέρ (ER-5) γύρω στα 5 λίτρα στα 100, ήπια πάντα, έτσι; δικυλινδρο, ε, πίνει...
Λίγα μου φαίνονται μέσα στην πόλη για δικιλινδρο τα 5 λ στα 100.

doctoras
31/07/2018, 19:09
είχες ποτε 250? μάλλον όχι
κατεβάζει εύκολα (κοντερίσια πάντα) τα 140km/h το μοτέρ ως μοτέρ μπορεί μπορεί εύκολα να διατηρήσει τα 120km/h το θέμα είναι σε αυτά τα χιλιόμετρα έχεις κραδασμούς και εάν είναι αποτρεπτική η όχι για να το αντέξεις σε πολύωρη χρήση σε ταξίδι
επίσης αυτά τα νουμερά τα κανει είτε μονός είτε διπλός(νορμάλ διπλός όχι καμιά αρκούδα για συνεπιβάτη)

kiao
31/07/2018, 19:52
15 αλογα θες φιλαρακι για μεσα στην πολη για γρηγορη μετακινηση και μηχανακι ελαφρυ και αερατο γυμνο η εντουρο αν εισαι και ψηλος Ενα 200 διβαλβιδο θα σε καλυπτε πληρως αλλα δεν βγαινουν πλεον τετοια

Potis
31/07/2018, 20:19
είχες ποτε 250? μάλλον όχι
κατεβάζει εύκολα (κοντερίσια πάντα) τα 140km/h το μοτέρ ως μοτέρ μπορεί μπορεί εύκολα να διατηρήσει τα 120km/h το θέμα είναι σε αυτά τα χιλιόμετρα έχεις κραδασμούς και εάν είναι αποτρεπτική η όχι για να το αντέξεις σε πολύωρη χρήση σε ταξίδι
επίσης αυτά τα νουμερά τα κανει είτε μονός είτε διπλός(νορμάλ διπλός όχι καμιά αρκούδα για συνεπιβάτη)


Όχι φίλε μόνο πάπια είχα. Μια χαρά μου φαίνονται. Και 100 να μου λεγες πάλι καλά είναι αν ανάλογιστεις ότι με το αυτοκίνητο στη παραλιακή δε ξεπερνω τα 90 χιλιο.. Βαριά βαριά τα 100 πρέπει να έχω ρεντα ή πληρωθεί πιο πριν στη δουλειά χαχα. Το ταξίδι φίλε μια φορά το χρόνο είναι μάλλον με στάσεις το κόβω και σιγά σιγά. Τις υπόλοιπες 363 μέρες το χρόνο είναι κομπλέ. Αδυνατος είμαι, αμαρτία είναι να κουβαλαω αρκούδες..

Potis
31/07/2018, 20:28
15 αλογα θες φιλαρακι για μεσα στην πολη για γρηγορη μετακινηση και μηχανακι ελαφρυ και αερατο γυμνο η εντουρο αν εισαι και ψηλος Ενα 200 διβαλβιδο θα σε καλυπτε πληρως αλλα δεν βγαινουν πλεον τετοια
Έχεις δίκιο. Ανεβηκα σε ένα duke 200 ( καλή επιτάχυνση) απλά λίγο μπασμενο μου φάνηκε. Δε λέω πανέμορφο είναι και αυτό αλλά πιο μαζεμενο και κοντό. Όπως και το wolf το 250 που κοίταξα όπως και το Suzuki inazuma. Ωραία όλα αυτά αλλά το 1,86 με τείνει προς το klx το ψεκαστο
.δε ξέρω τι άλλες επιλογές υπάρχουν στα λεφτά αυτά και να μην υπερβαίνει τα 10 χρόνια.

devil's animal
01/08/2018, 16:15
Τα 250αρια ψευτοεντουρο είναι φοβερά παιχνίδια μέσα στην πόλη...μικρό βάρος, μεγάλη ευελιξία, γκάζι που δεν τρομάζει ακόμα και τους άπειρους.. ΑΛΛΑ..
Αν θες να ανοίξεις λίγο παραπάνω (π.χ. 100-120χλμ/ώρα) και σε τρώει γενικά το χέρι σου θα δουλεύουν ψηλά σε στροφές με αποτέλεσμα να καίνε και να κουράζονται..ενώ με τα 600/650 κυβικά θα πηγαίνεις με τις ροπες τους σε αυτά τα χλμ που έγραψα παραπάνω...
Επίσης θα έχεις και καλυτερη ενεργητική ασφάλεια με το έξτρα γκαζι...
Εν ολίγοις ότι είπε ο Πέτρος (ptc)..

ΤάκηςΜπ
01/08/2018, 16:40
Το commuting φίλε τι είναι; Αναφέρεσαι στο παλιό xt ή το 660 γιατί το δεύτερο είναι υγροψυκτο. Το δεύτερο είναι πλήρως ερωτευσιμο με τις δύο εξατμίσεις. Η κατανάλωση η εργοστασιακή είναι 5,5 λ. Τώρα στο δρόμο δε ξέρω με το σταματα ξεκινα. Αυτός είναι και ο λόγος που συζητώ για κάποιο 250ρι καθαρά η τσέπη. Είναι η αλήθεια φίλε ότι το ψεκαστο klx κράτα υψηλές τιμές. Αυτό για πιο λόγο γίνεται. Ένα υπάρχει στο καρ με 2500 και όλα τα υπόλοιπα είναι σε τιμές duke 390. Θεωρώ ότι ο λόγος που δε πούλησε τόσο φυσικά δεν είναι η αξιοπιστία αλλά η αρκετά Υψηλή τιμή που κρατά.

Για το 600 μιλάω. Τα περιποιημένα 660 με 2500 ευρώ είναι πολύ μετρημένα θεωρώ.

karellen
01/08/2018, 16:56
Με 2500 είναι λαχείο να πετύχεις καλό ΧΤΧ,βρίσκεις όμως αξιοπρεπές pegaso 660.
Μεταξύ μας αυτά τα κυβικά τη βολεύουν απείρως καλύτερα την παραλιακή με 100χ/ω.Το μικρό θα στενάζει ενώ το μεγάλο θα δουλεύει στις μεσαίες και από ευελιξία το ίδιο!

Potis
01/08/2018, 16:59
[QUOTE=devil's animal;2948781]Τα 250αρια ψευτοεντουρο είναι φοβερά παιχνίδια μέσα στην πόλη...μικρό βάρος, μεγάλη ευελιξία, γκάζι που δεν τρομάζει ακόμα και τους άπειρους.. ΑΛΛΑ..
Αν θες να ανοίξεις λίγο παραπάνω (π.χ. 100-120χλμ/ώρα) και σε τρώει γενικά το χέρι σου θα δουλεύουν ψηλά σε στροφές με αποτέλεσμα να καίνε και να κουράζονται..ενώ με τα 600/650 κυβικά θα πηγαίνεις με τις ροπες τους σε αυτά τα χλμ που έγραψα παραπάνω...
Επίσης θα έχεις και καλυτερη ενεργητική ασφάλεια με το έξτρα γκαζι...
Εν ολίγοις ότι είπε ο Πέτρος (ptc).κατάλαβα φίλε.

Potis
01/08/2018, 17:02
Για το 600 μιλάω. Τα περιποιημένα 660 με 2500 ευρώ είναι πολύ μετρημένα θεωρώ.

Ισχύει φίλε πρέπει να είναι τουλάχιστον 3000 για να αξίζει το xtx. Υπάρχουν κάτι κούκλες στο car στα 3500. Άστα...

Potis
01/08/2018, 17:07
Με 2500 είναι λαχείο να πετύχεις καλό ΧΤΧ,βρίσκεις όμως αξιοπρεπές pegaso 660.
Μεταξύ μας αυτά τα κυβικά τη βολεύουν απείρως καλύτερα την παραλιακή με 100χ/ω.Το μικρό θα στενάζει ενώ το μεγάλο θα δουλεύει στις μεσαίες και από ευελιξία το ίδιο!

Ισχύει φίλε θέλει παραπάνω λεφτά ένα xtx περιποιημενο. Το αρνητικό με αυτές τις μότο είναι πως οδηγούνται από καγκουρες κυρίως.

Alexinhogr
01/08/2018, 20:01
Φιλέ το kle500, στην πόλη 5-5,5λιτρα, το θέμα είναι όταν θες να πας λίγο παραεξω δεν το σκέφτεσαι κ γω 90% πόλη Δουλεύω, έβλεπα 250cbf ,kle250, τελικά πήρα το 500, απο τον Απρίλιο το έχω κ δεν το μετάνιωσα στιγμή, το χαίρομαι κάθε μέρα,είναι στενή μηχανή κ χωράει παντού, πακετας σου μιλάει, λες κ είμαι με crypton, απλα 62 ασφάλεια 6μηνο και 55 τέλη.

Potis
01/08/2018, 22:56
Φιλέ το kle500, στην πόλη 5-5,5λιτρα, το θέμα είναι όταν θες να πας λίγο παραεξω δεν το σκέφτεσαι κ γω 90% πόλη Δουλεύω, έβλεπα 250cbf ,kle250, τελικά πήρα το 500, απο τον Απρίλιο το έχω κ δεν το μετάνιωσα στιγμή, το χαίρομαι κάθε μέρα,είναι στενή μηχανή κ χωράει παντού, πακετας σου μιλάει, λες κ είμαι με crypton, απλα 62 ασφάλεια 6μηνο και 55 τέλη.

Με τους σημερινούς μισθούς των 600-700 ευρώ παλεύεται λες δηλαδή.. Πάω πάσο! Ευχαριστώ και όλους για τις γνώμες.

fatsas35
09/08/2018, 14:55
Με τις προτεραιότητες που έθεσες klx με κλειστά τα μάτια..Σαν να οδηγάς ποδήλατο..Άνετο οικονομικότατο κ με αρκετά αλογάκια να το ευχαριστηθεις!!

KotsosDR
10/08/2018, 14:04
Να πώ και εγω κάτι διαφορετικό , suzuki dr-z 400 sm

Potis
10/08/2018, 20:54
Με τις προτεραιότητες που έθεσες klx με κλειστά τα μάτια..Σαν να οδηγάς ποδήλατο..Άνετο οικονομικότατο κ με αρκετά αλογάκια να το ευχαριστηθεις!! Οκ φίλος!

Potis
10/08/2018, 20:59
Να πώ και εγω κάτι διαφορετικό , suzuki dr-z 400 sm

Έχει πουλήσει αυτό; Δε το έχω δει ποτέ μου. Στα specs πάντως για 400 ρι είναι δυνατό. Λέει έχει γύρω στα 40 άλογα. Σα το kl x on of αλλά πολύ πιο δυνατό. Θα το κοιτάξω στο καρ φίλε. Το έχεις εσύ το εργαλείο;