Σύνδεση

View Full Version : Modenas Kriss II (help)



bugara
05/08/2018, 12:50
Καλησπέρα,

Το εν λόγω παπάκι ειναι modenas kriss 2 του 2001-2. Εχει μεινει 7 χρονια σε ακινησια, σε εξωτερικό χωρο αλλα κατω απο υποστεγο. Πρωτου παρατηθει λειτουργουσε κανονικα αν και εχει κανει 160χ.χλμ. Αξιζει ανακατασκευη; αν φτιαχνεται με 400-500 ευρα θα το προτιμουσα απτο να βρω ενα μεταχειρισμενο με παραπανω που δεν θα ξερω αν αξιζει τα λεφτα του. Θα εκτιμουσα μια προχειρη εκτιμηση απο καποιον που ξερει. Εγω ως ασχετος υπολογιζω ενα 200αρι για μοτερ λιφαν, αλυσιδογραναζα, τακακια, δισκοπλακα, μπαταρια, κλειδαριες γιατι εχουν χαθει τα κλειδια...δηλαδη απτις εξωτερικες συνθηκες και την ακινησια τι αλλο μπορει να χρειαστει και ποσο μπορει να ανεβει το κοστος;

yiannis172
05/08/2018, 13:42
Για ποιο λογο να αλλαξεις ενα απο τα καλυτερα παπισια μοτερ και να βαλεις lifan;
Εχει αρκετα φθηνα γνησια ανταλλακτικα (κυλινδροπιστονο Kawa 80-90€),οποτε πηγαινε για ανακατασκευη.

MAIK72
05/08/2018, 13:56
Εϊμαι της ίδιας άποψης. Τα 200 ευρώ να τα δωσεις να φτιάξεις το δικό του μοτέρ. Πέρα απ΄άυτα είναι αμαρτία απτον Θεό:priest: λειτουργικο μηχανάκι να μην παίρνει καθόλου μπροστά ;)

bugara
05/08/2018, 14:03
το λαμβανω υποψην...φτιαχνεται το μοτερ με 200 ομως; και τελος παντων τι αλλο μπορει να θελει αλλαγμα; οπως ειπα εχω ταβανι 500. Οποτε αμα θελει τιποτα ζαντες αμορτισερ κλπ καηκαμε. εγω αυτη τη στιγμη το θελω για πολυ απλη χρηση γιαυτο με ενδιαφερει μονο τα βασικα να φτιαξω να πηγαινει και μετα βλεπουμε

MAIK72
05/08/2018, 14:09
ναι αν μιλάμε μόνο για κυλινδροπίστονα KAwa. Κάνε ρεκτιφιέ και άλλαξε μόνο πιστόνι και μάζεψε την κεφαλή αν θες να περιορίσεις το κόστος.Τρίψιμο βαλβίδες και τσιμούχες. Δεν ξέρουμε τι χρήση έχεις κάνει και η αλήθεια είναι ότι έχεις πολλά χλμ.

toyar
05/08/2018, 14:14
Λες οτι λειτουργουσε κανονικα
Κανεις ενα καλο σερβις αλλαζεις λαστιχα μπαταρια και κυκλοφορεις
Στη πορεια θα δεις αν και τι αλλο θελει

MAIK72
05/08/2018, 14:17
Λες οτι λειτουργουσε κανονικα
Κανεις ενα καλο σερβις αλλαζεις λαστιχα μπαταρια και κυκλοφορεις
Στη πορεια θα δεις αν και τι αλλο θελει

΄Η αυτό που λέει ο toyar αν δεν είναι προτεραιότητα το μοτέρ:a014:

DRAKONET
05/08/2018, 16:24
ναι αξιζει να το φτιαξεις.....και με λιγα χρηματα

bugara
05/08/2018, 16:49
ευχαριστω μαγκες..παιρνω αυριο τηλ μηχανικο

JasonEV
10/08/2018, 15:53
Και εγώ νομίζω ότι η ανακατασκευή είναι η καλύτερη λύση. Μιλάμε για ένα μοτέρ πολύ ποιοτικό που με μια καλή ανακατασκευή σε βγάζει για τουλάχιστον 60 με 80 χιλιάδες χλμ. Εξάλλου έχεις και το αβαντάζ των κοινών ανταλλακτικών μεταξύ kriss και kaze-r οπου αν δεν βρείς κάτι σε ανταλλακτικό modenas μπορείς άνετα να το βρείς σε kawasaki. Για μένα πρώτα κάνεις ένα βασικό σέρβις (λάδια, μπουζί κ.α.) και μετά αν λειτουργήσει κανονικά, θα σου δείξει μόνο του τι άλλο θα χρειαστεί. Αν χρειαστείς service manual δες εδω (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155409)

bugara
22/08/2018, 08:51
Ξερει κανεις τιμιο και σωστο μηχανικο κοντα σε βουλα-βαρη-βουλιαγμενη, γλυφαδα, ελληνικο;

bugara
22/08/2018, 09:02
398768

bugara
02/09/2018, 00:30
λοιπον μαγκες ευχαριστω για τη βοηθεια. Το μοτερ δεν ειχε θεμα μια χαρα ειχε κρατησει τελικα. Σημερα την πηρα απτο μαστορα και πηγα μερικες βολτουλες, μια χαρα μου φαινεται.
Μου εβαλε λαδια-μπουζι, μπαταρια, καρμπυρατερ, φιλτρα λαδιου κ αερα κλειδαριες καινουριες, λαστιχα και αεροθαλαμους και αλλαξε κατι διακοπτες που δεν δουλευαν. 230 εδωσα.
Ακομα και η μιζα δουλευει. Θελω βεβαια να αλλαξω και αλυσιδογραναζα γιατι ειναι σκουριασμενα. Συντομα θα το κανω μαζι με πλαστικα και ειμαστε κομπλε.
Μια ασχετη ερωτηση μονο. Οταν οδηγουσα σε χαμηλες στροφες τα φωτα μου ψιλοσβηνανε...δεν δινω και ορκο αλλα προσεξα κατι περιεργο σε σχεση με το ποσο γκαζι δινω και τα φωτα. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

JasonEV
02/09/2018, 00:56
Λιγο τσιμπιμενη μου φαινεται η τιμη. Στο ρελαντι ειναι φυσιολογικο να αναβοσβηνουν τα φωτα σου, καθως δεν παιρνουν απο την μπαταρια ρευμα αλλα κατευθειαν απο τα πηνια τα οποια δεν παραγουν αρκετο ρευμα στο ρελαντι για να φωτισουν οι λαμπες σε πληρη αποδοση. Το ιδιο ισχυει και για το πισω φως. Παρολα αυτα με λιγο ανοιγμα γκαζιου θα πρεπει να σταθεροποιειται η ενταση στα φωτα. Αν για παραδειγμα εχεις ανοιξει το γκαζι στο 1/3 και δεν εχεις σταθερη ενταση στα φωτα κατι δεν παει καλα. Τα φλας, τα φωτακια στο καντραν και το φως του φρενου περνουν απ' την μπαταρια

petros1479
02/09/2018, 11:10
Πάντως το δικό μου πάντα είχε και έχει πρόβλημα με τα φώτα! Είναι πολύ αδύναμα. Έκανα καποιες μικρες προσπάθειες αλλά τίποτα! Ένας μάστορας μου είπε ότι έτσι είναι τα κρις 2!!! Δεν το έψαξα και πολύ γιατί μέσα στην πόλη δε με δυσκολεύει!

Αν βρεις καμιά άκρη για πλαστικά πες μου! Όχι πως το έχω ψάξει και δεν βρήκα αλλά προτιμώ την έτοιμη πληροφορία!!!!!! :). :blush:

yiannis172
02/09/2018, 14:35
Λιγο τσιμπιμενη μου φαινεται η τιμη.

60 ευρω εργασια περιπου,υπολογισα εγω,που ειναι τιμιοτατη για ολες αυτες τις εργασιες.

ereunitis
21/10/2018, 20:26
Εγώ δεν βρήκα ακόμη άκρη με τα ρεύματα. Αναγκάστηκα να παραγγείλω πηνεία βολάν και καπάκι. 115€ . Δεν ξέρω ακόμη και το αποτέλεσμα, προς το παρόν έμεινα στο δρόμο, αφού όπως φαίνεται άδειασε και η καινούρια μπαταρία μιας εβδομάδας. Σημειωτέον, ότι βάλαμε τρία πηνεία και δεν φόρτιζε ( δεν έβγαζε τάση) την μπαταρία.