View Full Version : Βαλβιδα στοπ.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/08/2018, 07:33
Ρε παιδια.Αλαξα λαμπα διπλης πισω και δε μου αναβει το στοπ.Βασικα απο τοτε που το πηρα δε αναβει το στοπ πισω.Βαλβιδα στοπ???Ξερει κανις που βρισκετε???Φριγουιντ ειναι.
gior-gos
13/08/2018, 09:05
Μαλλον θελει ρυθμισμα - στραβωμα το λαμακι που κανει επαφη με το πεταλι (σκυβεις και ψαχνεις) για το πισω φρενο.
Το ιδιο και με το λαμακι της μανετας για το μπροστα φρενο. Ισως χρειαστει να ξεβιδωσεις κανα καπακακι για να βρεις το λαμακι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/08/2018, 14:42
Μαλλον θελει ρυθμισμα - στραβωμα το λαμακι που κανει επαφη με το πεταλι (σκυβεις και ψαχνεις) για το πισω φρενο.
Το ιδιο και με το λαμακι της μανετας για το μπροστα φρενο. Ισως χρειαστει να ξεβιδωσεις κανα καπακακι για να βρεις το λαμακι.
Και να ειναι και τα 2 κολημενα?Τετοια συμπτοση?Εριξα βεβεα και στα 2 wd 40.Λαμακια δεν βρηκα αλλα δεν εψαξα κιολας.Σκεφτομαι μηπος αυτα τα 2(πισω φρενο και μπροστα)μηπως ενονονται πουθενα σε καμια βαλβιδα η καμια φυσα και μετα παει στο κολοφαναρο?
Ρε παιδια.Αλαξα λαμπα διπλης πισω και δε μου αναβει το στοπ.Βασικα απο τοτε που το πηρα δε αναβει το στοπ πισω.Βαλβιδα στοπ???Ξερει κανις που βρισκετε???Φριγουιντ ειναι.
398631
:tooth:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/08/2018, 15:56
398631
:tooth:
:lol::roflmao::roflmao::roflmao:
Ο δαιμων του τυπογραφειου.
gior-gos
13/08/2018, 16:58
Και να ειναι και τα 2 κολημενα?Τετοια συμπτοση?Εριξα βεβεα και στα 2 wd 40.Λαμακια δεν βρηκα αλλα δεν εψαξα κιολας.Σκεφτομαι μηπος αυτα τα 2(πισω φρενο και μπροστα)μηπως ενονονται πουθενα σε καμια βαλβιδα η καμια φυσα και μετα παει στο κολοφαναρο?
Το λαμακι της παρακατω φωτο κανει επαφη με το πεταλι και αναβει - σβηνει το στοπ. Αντιστοιχο λαμακι υπαρχει και στην μανετα του μπροστινου φρενου. Αν το λαμακι δεν κανει καθολου επαφη ή κανει συνεχεια επαφη το στοπ δεν δουλευει ή μενει συνεχεια αναμμενο.
398632
lykourgi
13/08/2018, 16:59
Κάνε πρωτα έναν έλεγχο αν έρχεται ρεύμα στο ντουί.
Αν όχι, ακολούθησε τα καλώδια και έλεγξέ τα.
Δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα χαλασμένες και οι δυο βαλβίδες (εμπρός & πίσω).
telegonos
13/08/2018, 17:26
Γιατί να μην είναι και οι δύο χαλασμένες ταυτόχρονα; Η μία χάλασε το 2004 με τους Ολυμπιακούς και η άλλη το 2015 επί Βαρουφάκη. Αποτέλεσμα ΤΩΡΑ δεν λειτουργούν και οι δύο ταυτόχρονα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/08/2018, 18:57
αυτο λεω και εγω.Τετοια συμπτοση να χαλασουν και οι 2 ταυτοχρονα?Στο ντουι αφου δινει ρευμα και μου αναβει η σκαλλα πορειας δεν ειναι ενταξει?Αν ειχε προβλημα ρευματος θα αναβε η πορεια?
psomaras
13/08/2018, 19:40
Στο ντουι πάνε τρία καλώδια! Το ένα είναι το (-) το άλλο μόλις αναψεις τα φώτα δίνει συνέχεια 12+ και το τρίτο δινει. 12+ μόλις πατήσεις φρένο!! Είναι πολύ πιθανό ή επαφή του φρένου στο ντουι που δίνει 12+ να έχει οξειδωθει και να μην κάνει καλή επαφή! Ξυσε λίγο και ίσως φτιάξει! Μετά θες πολύμετρο να δεις αν έρχεται ρεύμα!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/08/2018, 20:13
λοιπον.Οπος ειπα πριν το μηχανακι το πηρα ετσι.Το κολοφαναρο που φορουσε δεν ηταν το δικο του.Ηταν ενα πολυ μικρο.Οταν καηκε η λαμπα και θελησα να το αλαξω ειδα μεσα οτι ειχαν βαλει ψειρα λαμπα.Ετσι λοιπον βρηκα αλλο κολοφαναρο πιο μεγαλο και το προσαρμοσα.Το ντουι ομος απο τη λαμπα ψειρα ηταν πολυ μικρο και δεν χωρουσε λαμπα διπλης.Ετσι λοιπον ξηλωσα το ντουι και εκανα μια κοληση με καλαι κατευθειαν στη λαμπα.Ετσι μου δουλευε τοσο καιρο.Προχθες που μου καηκε η λαμπα και πηρα αλλη εκοψα τα καλωδια απο τη παλια και εκανα κοληση παλι με καλαι και δουλευει παλι χωρις ομος να αναβει το στοπ.
Τι γινετε τωρα.
Στην λαμπα κολισα 3 καλωδια.Τα 2 ειναι μαζι στη μια μερια της λαμπας και το αλλο μονο του στην αλλη μερια.Το ενα καλωδιο το βιδωνω σε μια εισοδο στη μηχανη και το αλλο διπλα.Το 3ο καλωδιο ομος που μενει ειναι μονομενο και δεν παει πουθενα.Στη μηχανη ομος εχει και 3η εισοδο που δε μπαινει κανενα καλοδιο.Πηρα λοιπον ενα κοματι καλωδιο και ενωνα χωρις καλαι τη μια μερια της λαμπας με αυτη την εισοδο.Ωσες παραλαγες και να κανα με τα καλωδια και την τριτη εισοδο δε βγηκε τιποτα.Η διαφορα ειναι οτι στη τριτη εισοδο αν βαλω τα καλωδια η λαμπα μενει ανοιχτη σηνεχεια.Και με κλειστα τα φωτα.
Συγνωμη αν τα λεω καπος μπερδεμενα.
psomaras
13/08/2018, 23:08
Βασικά καμια φωτογραφία θα βοηθούσε!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/08/2018, 05:20
Βασικά καμια φωτογραφία θα βοηθούσε!
Ναι.Το εχω σκοπο.Σημερα που θα βρω χρονο θα ανεβασω.
Η πλεξουδα σου φερνει 3 καλωδια
Ενα +12 για το πορειας ενα +12για το φρενο και μια γειωση
Θα τα βρεις θα τα ελεγξεις και θα ταιριαξεις ενα κωλοφαναρο με διπλη λαμπα 5/21 και επισης 3 καλωδια
andreastwin
14/08/2018, 08:55
λοιπον.Οπος ειπα πριν το μηχανακι το πηρα ετσι.Το κολοφαναρο που φορουσε δεν ηταν το δικο του.Ηταν ενα πολυ μικρο.Οταν καηκε η λαμπα και θελησα να το αλαξω ειδα μεσα οτι ειχαν βαλει ψειρα λαμπα.Ετσι λοιπον βρηκα αλλο κολοφαναρο πιο μεγαλο και το προσαρμοσα.Το ντουι ομος απο τη λαμπα ψειρα ηταν πολυ μικρο και δεν χωρουσε λαμπα διπλης.Ετσι λοιπον ξηλωσα το ντουι και εκανα μια κοληση με καλαι κατευθειαν στη λαμπα.Ετσι μου δουλευε τοσο καιρο.Προχθες που μου καηκε η λαμπα και πηρα αλλη εκοψα τα καλωδια απο τη παλια και εκανα κοληση παλι με καλαι και δουλευει παλι χωρις ομος να αναβει το στοπ.
Τι γινετε τωρα.
Στην λαμπα κολισα 3 καλωδια.Τα 2 ειναι μαζι στη μια μερια της λαμπας και το αλλο μονο του στην αλλη μερια.Το ενα καλωδιο το βιδωνω σε μια εισοδο στη μηχανη και το αλλο διπλα.Το 3ο καλωδιο ομος που μενει ειναι μονομενο και δεν παει πουθενα.Στη μηχανη ομος εχει και 3η εισοδο που δε μπαινει κανενα καλοδιο.Πηρα λοιπον ενα κοματι καλωδιο και ενωνα χωρις καλαι τη μια μερια της λαμπας με αυτη την εισοδο.Ωσες παραλαγες και να κανα με τα καλωδια και την τριτη εισοδο δε βγηκε τιποτα.Η διαφορα ειναι οτι στη τριτη εισοδο αν βαλω τα καλωδια η λαμπα μενει ανοιχτη σηνεχεια.Και με κλειστα τα φωτα.
Συγνωμη αν τα λεω καπος μπερδεμενα.
νομιζω πως δεν επρεπε να τα κολλησεις ετσι. αφου ειναι διπολικη λαμπα για φρενο και πορειας, το ενα καλωδιο το κολλας στην μια επαφη, το αλλο στην αλλη επαφη και την γειωση στο κελυφος της λαμπας. αν τα κολησες και τα δυο καλωδια μαζι στην μια επαφη της λαμπα ειναι λογικο να μην σου αναβη το στοπ. γιατη προφανος τα εχεις κολλησει και τα δυο στην επαφη της πορειας. αν καταλαβα καλα με τα γραφομενα σου για τις κολλεισης που εχεις κανει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/08/2018, 09:35
Καλημερα.Παραθετω μια φοτο.
398645
Αυτοι ειναι οι 3 οισοδοι στη μηχανη.Τα 2 καφε καλοδια πανε στους 2 πολους της λαμπας.Ο ενας απο τους 2 πολους της λαμπας εχει πανο του και ενα 3ο καλοδιο που ειναι ενομενο με ενα απο τα 2 καφε.Γιατι εχει 3η εισοδο η μηχανη αφου δεν μπαινει κανενα καλοδιο μεσα?Μηπος αυτο που ειπε ο φιλος αντρεαςτουιν ειναι η λυση?Δλδ να συνδεσω τη γειωση στην τριτη εισοδο της μηχανης και αντι να πηγαινει στον ενα πολο να το κολισω με καλαι καπου πανω στη λαμπα?Αυτο δεν το εχω δοκιμασει.
Μηπος καποιος φιλος με φριγουιν να μου ελεγε αν κατω απο τη σελα του εχει και τα 3 καλοδια ενομενα?
telegonos
14/08/2018, 09:57
Στο Suzuki DR650 ο κώδικας χρωμάτων στην πλεξούδα στην λάμπα ΘΕΣΕΩΣ/ΣΤΟΠ είναι ως εξής:
Μαύρο με άσπρη ρίγα, γείωση.
Καφέ, τροφοδοσία νήματος λάμπας ΘΕΣΕΩΣ
Λευκό με μαύρη ρίγα, τροφοδοσία νήματος λάμπας ΣΤΟΠ.
Το ανοικτό πράσινο που φαίνεται στην άλλη καλωδίωση, είναι δεξί φλάς (και μαύρο πάλι η γειωσή του).
Υποθέτω η Suzuki δεν αλλάζει χρωματικούς κώδικες καλωδίων της, ανά μοντέλο, οπότε αυτά πρέπει να είναι και στο freewind.
http://dr650.zenseeker.net/Electrical/DR650wiring_color.jpg
Ξανατονίζω μια και όλοι περάσαμε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης -φαντάζομαι- , ότι το κωλοφάναρο λέγεται φως ΘΕΣΕΩΣ, και όχι πορείας (που είναι η μεγάλη σκάλα).
Πάρε ένα πολύμετρο, και δες αν το καλώδιο θέσεως φέρνει τάση μπαταρίας όταν ανάβεις τα φώτα θέσεως. Επίσης μέτρα αν το καλώδιο στοπ φέρνει τάση μπαταρίας όταν πατάς κάποιο φρένο. Αν δεν φέρνουν, ξεκινάει νωρίτερα το πρόβλημα. Αν φέρνουν, τότε είναι από εκεί και πέρα, στις λάμπες σου και τα ντουί τους. Τσέκαρε και την αγωγιμότητα του καλωδίου γείωσης με το - της μπαταρίας. Γείωση μπορείς να πάρεις και τοπικά από το σκελετό σε κάποια βίδα με το κατάλληλο κλιπάκι.
psomaras
14/08/2018, 10:06
Λοιπόν κάνε μία δοκιμή! Βάλε το μεσαίο καλώδιο της λάμπας (δηλαδή από την δεξιά μεριά όπως βλέπω την φωτογραφία) άναψε τα φώτα και δες αν ανάβει! Μετά πατά φρένο και δες πάλι αν ανάβει !
ΥΓ #1 Μπορεί να έχεις κάψει καμία ασφάλεια, ρίξε μια ματια!
ΥΓ #2 Με ένα πολύμετρο μπορείς να δεις τι γίνεται εύκολα και γρήγορα! Μπορούμε να σε καθοδηγησουμε.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/08/2018, 11:08
Και οι 3 οισοδοι που διχνω στη φοτογραφια φερνουν ρευμα.Το ξερω γιατι προχτες που πειραματιζομουν με τα καλοδια ειδα οτι ειναι ενταξει.Ασφαλεια δεν εχει καψει.Τοις εχω δει ολες.Δε προλαβαινω να το δω τωρα γιατι πρεπει να φυγω για δουλεια.Αυριο ειναι της παναγιας και δεν ειναι σωστο να κατσαβιδωνω.Οποτε παμε απο πεμπτη.Πολυμετρο που μπορω να βρω και ποσο κανει ενα φτινο να κανω τη δουλεια μου?
Μη μου πειτε μονο να παω σε ηλεκτρολογο.Δε ξαναπαταω τα ποδια μου.
telegonos
14/08/2018, 11:25
Κάτοχος μοτοσυκλέτας, που ασχολείται και πειράζει μόνος του, ΠΡΕΠΕΙ να έχει ένα πολύμετρο. Έστω ένα φτηνό βρε αδερφέ, να βρίσκεις τα βασικά.
https://www.e-shop.gr/polymetro-psifiako-uni-t-ut-20b-p-TLS.130113
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/08/2018, 21:54
Το λοιπον.Πηγα πριν τη δουλεια σε ενα φιλο(φυλο εγραψα και κατι δε μου κολουσε:lol:) και μαστωρεψαμε λιγακι μαζι.Καναμε ολες τις παραλαγες που μου ειπατε απο εδω μεσα και αφου καψαμε μια 10αρα ασφαλεια ιπαμε να σταματησουμε.
Το μονο τωρα που μενει ειναι το πολυμετρο(το εργαλειο το ηξερα απλα δεν ηξερα οτι το λενε ετσι) που εχει ο πεθερος μου και θα το δανιστω τη παρασκευη(αν προλαβω)και θα κανω τις μετρισοις και θα σας πω τα νουμερα.Αν και αυτα ειναι ενταξει τοτε πρεπει να ξεκινησω να κοιταω βαλβιδες μπροστινου και πισινου φρενου που και σε αυτες θα χρειαστω βοηθεια απο εσας παλι.
Τσι πουτανας λέμε, ζω για την στιγμή που θα μπει και θα δει το θρεντακι ο παλιανθρωπας. Πάντως είναι απλά τα πράγματα. Κανονικά πρέπει στο πίσω φανάρι να καταλήγουν 3 καλώδια. Τα 2 φέρνουν +12 volt και το άλλο είναι γείωση. Το ένα των 12v έχει συνέχεια τάση ενώ το άλλο έχει τάση την ώρα που πατάς την μανετα ή το πεντάλ του φρενου. Τόσο απλά. Τώρα πως σκατα καταφέρατε και κάψατε 10 ασφάλειες μόνο εσείς το ξέρετε.
telegonos
15/08/2018, 15:23
Τώρα πως σκατα καταφέρατε και κάψατε 10 ασφάλειες μόνο εσείς το ξέρετε.
Είναι γιατί το ξέρουν πως μια εισοδος ΦΕΡΝΕΙ ρεύμα (και γιατί δεν είναι έξοδος τότε; ) , επειδή το είδε στον πειραματισμό και ''είναι εντάξει''.
(παίζει να το έχει ήδη δει , και να αυτοκτόνησε.)
Τσι πουτανας λέμε, ζω για την στιγμή που θα μπει και θα δει το θρεντακι ο παλιανθρωπας. .
Δεν θα προλάβει να γράψει, είτε εγκεφαλικό είτε φλέβες θα κόψει....:lol:
tzimidis
15/08/2018, 21:13
I foto pou zitises
398673
tzimidis
15/08/2018, 21:15
Fisa mprostinou (kato apo ti maneta) kokkino mple
398675
tzimidis
15/08/2018, 21:16
Tsekare kai ti balbida to plai deksia pano apo to maspie
gia to piso freno
398676
Ήχο και φως το βλέπω να γίνεται το freewind
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/08/2018, 22:24
Τσι πουτανας λέμε, ζω για την στιγμή που θα μπει και θα δει το θρεντακι ο παλιανθρωπας. Πάντως είναι απλά τα πράγματα. Κανονικά πρέπει στο πίσω φανάρι να καταλήγουν 3 καλώδια. Τα 2 φέρνουν +12 volt και το άλλο είναι γείωση. Το ένα των 12v έχει συνέχεια τάση ενώ το άλλο έχει τάση την ώρα που πατάς την μανετα ή το πεντάλ του φρενου. Τόσο απλά. Τώρα πως σκατα καταφέρατε και κάψατε 10 ασφάλειες μόνο εσείς το ξέρετε.
Δεν εκαψα 10 ασφαλειες.Εκαψα μια δεκαρα αμπερ.Τοτε σταματησα.Μια εκαψα.Οχι 10:lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/08/2018, 22:25
Δεν θα προλάβει να γράψει, είτε εγκεφαλικό είτε φλέβες θα κόψει....:lol:
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΜΕΕΕ.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/08/2018, 22:27
I foto pou zitises
398673
Απο τη πρωτη φοτο δε βγαζω ακρη.Απο τη δευτερη καταλαβα.Οσο για τη τριτη.Το ξερω οτι ειναι αυτη η βαλβιδα.Μετα το πολυμετρο για εκει παω.Παντα με σηνεση και βοηθεια ε:D
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/08/2018, 22:33
Καλησπερα.Πριν απο λιγο πηγα στον πεθερο και μου εδωσε το πολημετρο.Ειναι αυτο
398678
Δηστηχως ο πεθερος δε ξερει πολλα.Το εχει γιατι θελει να μετραει τη μπαταρια για παραγαδι.Οποτε ειμαι ολος αυτια:wave2:
Υ.Γ.Παιδια ευχαρηστω για το χρονο σας και την υπομονη σας.
mangelasakis
15/08/2018, 22:43
Φίλε έτσι όπως το βλέπω εγώ από την φωτογραφία που ανέβασες τα μόνα καλώδια που είναι συνδεμένα είναι το καφέ που είναι το φώς θέσεως και το μαύρο με την άσπρη γραμμή που είναι η γείωση. Το άσπρο με την μαύρη γραμμή που είναι για το φώς του φρένου είναι στον αέρα. Οπότε λογικό το βρίσκω να μην ανάβει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/08/2018, 22:48
Φίλε έτσι όπως το βλέπω εγώ από την φωτογραφία που ανέβασες τα μόνα καλώδια που είναι συνδεμένα είναι το καφέ που είναι το φώς θέσεως και το μαύρο με την άσπρη γραμμή που είναι η γείωση. Το άσπρο με την μαύρη γραμμή που είναι για το φώς του φρένου είναι στον αέρα. Οπότε λογικό το βρίσκω να μην ανάβει.
Ναι αλλα που και πως συνδεεται αυτο???
νομιζω πως δεν επρεπε να τα κολλησεις ετσι. αφου ειναι διπολικη λαμπα για φρενο και πορειας, το ενα καλωδιο το κολλας στην μια επαφη, το αλλο στην αλλη επαφη και την γειωση στο κελυφος της λαμπας. αν τα κολησες και τα δυο καλωδια μαζι στην μια επαφη της λαμπα ειναι λογικο να μην σου αναβη το στοπ. γιατη προφανος τα εχεις κολλησει και τα δυο στην επαφη της πορειας. αν καταλαβα καλα με τα γραφομενα σου για τις κολλεισης που εχεις κανει.
Ετσι ακριβώς !
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 05:28
Ετσι ακριβώς !
Το εκανα και αυτο.Οπος ειναι η λαμπα πηρα ενα τριτο καλοδιο και το ακουμπουσα στο κελυφος της λαμπας και με την αλη του ακρη εκανα παραλαγες με τις εισοδους.Τζιφος.Αρχιζω να πιστευω οτι αν δεν κανω δουλεια με το πολυμετρο εισος να ειναι συμπτωση και οι 2 βαλβιδες να ειναι κολημενες.
Μα την αλήθεια θέλω πολύ να σε βοηθήσω ρε παπασουζα για να κλείσει τούτο το θρεντακι και να αναπαυθεί εν ειρήνη (μήπως και γλιτώσουμε τα εγγεφαλικα) αλλά είμαι από κινητό και δυσκολεύομαι. Αν όταν επιστρέψω Πάτρα δεν έχεις κάνει ακόμα καμία πρόοδο θα σου γράψω αναλυτικά τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Αν και σου το έχουν ήδη γράψει. Δείξε λίγη σοβαρότητα κάνε και μια ανάγνωση προσεκτική στις απαντήσεις και θα βγάλεις άκρη.
Τιπ
Αν χρησιμοποιήσεις το πολυμετρο και δεν το ανατινάξεις (εκεί με τις εισόδους εξόδους σε φοβάμαι) και κάποια στιγμή δεις ένα νούμερο στην οθόνη κοντά στο 12 έχεις βρει την μια γραμμή και την γείωση. Αν δεις - 12 πάλι έχεις βρει τα ίδια αλλά είναι τα καλώδια ανάποδα στους ακροδέκτες του πολυμετρου δηλ η γείωση είναι το καλώδιο που ακουμπάει στο ένα μπιμπικι της λάμπας και το +12 είναι εκείνο που ακουμπάει στο σώμα της λάμπας. Καλή επιτυχία
Ας ξεχασουμε εισοδους εξοδους και κολλησεις με καλαι στη λαμπα.....
Κολοφαναρο εχεις;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 12:59
Ναι εχω.:moutza::beer::wave2:
Το κολοφαναρο σου εναι κομπλε με ντουι λαμπα και βγαζει 3 καλωδια;
psomaras
16/08/2018, 15:18
Λοιπόν, θα αφήσεις το πολύμετρο όπως είναι στη φωτογραφία (φυσικα θα το ανοίξεις απο το κουμπι πανω αριστερα)
1) βγάζεις τα καλώδια της λάμπας απο την κλέμα
2) γυρνας διακοπτη στο μηχανακι και αναβεις τα φωτα
3) βαζεις τους ακροδέκτες του πολυμετρου στην κλεμα με διαφορους συνδιασμους και μολις δεις 12 βολτ σταματας
4) αν το πολυμετρο γραφη σκετο 12 τοτε εκει που εχεις τον μαυρο ακροδεκτη του πολυμετρου ειναι το σωμα αν λεει -12 τοτε το σωμα ειναι στον κοκκινο ακροδεκτη του πολυμετρου
5) αν δε το καταλαβες μολις εχεις βρει πισω φως θεσεως
6) τωρα βαζεις τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο σωμα και τον αλλο στο τριτο καλωδιο της κλεμας και πατας φρενο (μπροστα και πισω) λογικα θα δεις 12 βολτ
7) το σωμα θα το κολλησεις στο πλαι της λαμπας (στο μεταλο) και τα αλλα δυο καλωδια θα πανε στις δυο επαφες που εχει η λαμπα απο κατω στην μυτη (ξεχωριζουν ειναι ενα στρογγυλο μαυρο και δυο ασημενια)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 15:26
Το κολοφαναρο σου εναι κομπλε με ντουι λαμπα και βγαζει 3 καλωδια;
οχι.Δεν εχει ντουι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 15:27
Λοιπόν, θα αφήσεις το πολύμετρο όπως είναι στη φωτογραφία (φυσικα θα το ανοίξεις απο το κουμπι πανω αριστερα)
1) βγάζεις τα καλώδια της λάμπας απο την κλέμα
2) γυρνας διακοπτη στο μηχανακι και αναβεις τα φωτα
3) βαζεις τους ακροδέκτες του πολυμετρου στην κλεμα με διαφορους συνδιασμους και μολις δεις 12 βολτ σταματας
4) αν το πολυμετρο γραφη σκετο 12 τοτε εκει που εχεις τον μαυρο ακροδεκτη του πολυμετρου ειναι το σωμα αν λεει -12 τοτε το σωμα ειναι στον κοκκινο ακροδεκτη του πολυμετρου
5) αν δε το καταλαβες μολις εχεις βρει πισω φως θεσεως
6) τωρα βαζεις τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο σωμα και τον αλλο στο τριτο καλωδιο της κλεμας και πατας φρενο (μπροστα και πισω) λογικα θα δεις 12 βολτ
7) το σωμα θα το κολλησεις στο πλαι της λαμπας (στο μεταλο) και τα αλλα δυο καλωδια θα πανε στις δυο επαφες που εχει η λαμπα απο κατω στην μυτη (ξεχωριζουν ειναι ενα στρογγυλο μαυρο και δυο ασημενια)
παω αμεσως.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 17:28
Λοιπόν, θα αφήσεις το πολύμετρο όπως είναι στη φωτογραφία (φυσικα θα το ανοίξεις απο το κουμπι πανω αριστερα)
1) βγάζεις τα καλώδια της λάμπας απο την κλέμα
2) γυρνας διακοπτη στο μηχανακι και αναβεις τα φωτα
3) βαζεις τους ακροδέκτες του πολυμετρου στην κλεμα με διαφορους συνδιασμους και μολις δεις 12 βολτ σταματας
4) αν το πολυμετρο γραφη σκετο 12 τοτε εκει που εχεις τον μαυρο ακροδεκτη του πολυμετρου ειναι το σωμα αν λεει -12 τοτε το σωμα ειναι στον κοκκινο ακροδεκτη του πολυμετρου
5) αν δε το καταλαβες μολις εχεις βρει πισω φως θεσεως
6) τωρα βαζεις τον ενα ακροδεκτη του πολυμετρου στο σωμα και τον αλλο στο τριτο καλωδιο της κλεμας και πατας φρενο (μπροστα και πισω) λογικα θα δεις 12 βολτ
7) το σωμα θα το κολλησεις στο πλαι της λαμπας (στο μεταλο) και τα αλλα δυο καλωδια θα πανε στις δυο επαφες που εχει η λαμπα απο κατω στην μυτη (ξεχωριζουν ειναι ενα στρογγυλο μαυρο και δυο ασημενια)
Φυλε.Φυλε ψομαρα.Με την αναλητικη καθοδηγη σου τακαταφερα.Πηγα στη μηχανη και βρηκα το σωμα.Πηρα τη λαμπα και εκανα κοληση οπος μου ειπες με τη μονη διαφορα οτι το σωμα δεν μπορουσε να κοληση στο κελυφος της λαμπας.Δε ξερω τι υληκο ειναι αλλα κολουσε και μολις ζωριζοτανε λιγακι ξεκολουσε.Βρηκα καπου εκει που βαζω τη λαμπα και το σφηνωσα.Εκανα δουλεια.Τωρα επιτελους εχω στοπ που 3 χρονια δεν ειχα.ΑΛλΑ.Κατι που ειδα οταν πειραματιζομουν οπος μου ειπες με το πολυμετρο ηταν οτι οταν πατουσα πισω φρενο τα βολτ αλαζαν ενω οταν πατουσα μπροστα δεν εκαναν τπτ.Το ειδα και στη πραξη.Το στοπ οταν παταω μπροστινο δεν αναβει.Οποτε ειναι βαλβιδα μφρενου μπροστα.Θα ξεσυνδεσω τα 2 φυσακια και θα ριξω αντισκουριακο.Ενοειτε οτι και καποια στιγμη θα παω να αγορασω ενα ντουι και ενα κολοφαναρο πισω μεταχειρο..Τουλαχιστο ξερω οτι το στοπ λειτουργει και ας παταω μπροστινο μονο στη κινηση.Και το βασικο .Γλυτωσα τον ηλεκτρολογο που εχω κακη εμπειρια.Σας ευχαρηστω παρα πολυ παιδια για το χρονο σας και την υπομονη σας.
andreastwin
16/08/2018, 17:52
Φυλε.Φυλε ψομαρα.Με την αναλητικη καθοδηγη σου τακαταφερα.Πηγα στη μηχανη και βρηκα το σωμα.Πηρα τη λαμπα και εκανα κοληση οπος μου ειπες με τη μονη διαφορα οτι το σωμα δεν μπορουσε να κοληση στο κελυφος της λαμπας.Δε ξερω τι υληκο ειναι αλλα κολουσε και μολις ζωριζοτανε λιγακι ξεκολουσε.Βρηκα καπου εκει που βαζω τη λαμπα και το σφηνωσα.Εκανα δουλεια.Τωρα επιτελους εχω στοπ που 3 χρονια δεν ειχα.ΑΛλΑ.Κατι που ειδα οταν πειραματιζομουν οπος μου ειπες με το πολυμετρο ηταν οτι οταν πατουσα πισω φρενο τα βολτ αλαζαν ενω οταν πατουσα μπροστα δεν εκαναν τπτ.Το ειδα και στη πραξη.Το στοπ οταν παταω μπροστινο δεν αναβει.Οποτε ειναι βαλβιδα μφρενου μπροστα.Θα ξεσυνδεσω τα 2 φυσακια και θα ριξω αντισκουριακο.Ενοειτε οτι και καποια στιγμη θα παω να αγορασω ενα ντουι και ενα κολοφαναρο πισω μεταχειρο..Τουλαχιστο ξερω οτι το στοπ λειτουργει και ας παταω μπροστινο μονο στη κινηση.Και το βασικο .Γλυτωσα τον ηλεκτρολογο που εχω κακη εμπειρια.Σας ευχαρηστω παρα πολυ παιδια για το χρονο σας και την υπομονη σας.
τι υληκο ειναι αλλα κολουσε και μολις ζωριζοτανε λιγακι ξεκολουσε. θα τριψης με ενα γυαλοχαρτο στο σημειο που θελεις να κολλησης να κανει αγριαδα, και θα βαλεις το κολυτηρη με την κολληση να ζεσταθη καποια δευτερολεπτα στο σημειο που εκανε την αγριαδα απο το τριψημο, και θα πιασει η κολληση, μετα κολλας το καλωδιο.
telegonos
16/08/2018, 18:01
Παπασούζα, λεπτομέρεια:
Το σώμα στις λάμπες, ΣΥΝΗΘΩΣ, σε κάποιο σημείο εκεί που τελειώνει το μέταλο και αρχίζει το γυαλί, έχει κάπου μια σταγόνα καλάι κολλημένη πάνω του. Αυτή ενώνει τον αγωγό που πάει μέσα στην λάμπα με το σώμα. Εκεί, σε αυτήν την σταγόνα, κολλάς πολύ καλά το καλώδιο για γείωση που θέλεις να βάλεις.
Εδώ που δείχνει το βέλος
398686
Η υπόλοιπη επιφάνεια του σώματος είναι γαλβανισμένο μέταλο της κακιάς ώρας, και δεν το πιάνει το καλάι εύκολα.
τι υληκο ειναι αλλα κολουσε και μολις ζωριζοτανε λιγακι ξεκολουσε. θα τριψης με ενα γυαλοχαρτο στο σημειο που θελεις να κολλησης να κανει αγριαδα, και θα βαλεις το κολυτηρη με την κολληση να ζεσταθη καποια δευτερολεπτα στο σημειο που εκανε την αγριαδα απο το τριψημο, και θα πιασει η κολληση, μετα κολλας το καλωδιο.
μισο γιατί είμαι και βραδύστροφος.:a21: Τρίβουμε 2) βαζουμε επιπλέον κόλληση και 3) κολλάμε το καλώδιο? Τόσο απλόοο ε ?! Γιτατί έχω θέμα με τις κολλήσες σε τέτοια σημέια..
Ένα πράγμα δεν κατάλαβα....εφόσον υπάρχει κολοφάναρο, γιατί να γίνουν κολλήσεις πάνω στην λάμπα; Δεν έχει φορέα λάμπας; :confused:
telegonos
16/08/2018, 20:05
Πείτε, ότι θέλει πρώτα να δοκιμάσει σε μια λάμπα, να δει τι κάνει τι, και μετά θα βάλει και το κωλοφάναρο, μην κολλάτε ρε σεις.
(αυτό σας πείραξε από όλη την αντιμετώπιση στην τελική; :lol: )
Δοκιμαζεις με πολυμετρο
Αν θες δοκιμες με λαμπακι δεν κανεις κολλησεις
Για τι σημανση μιλαμε με ενα λαμπακι στον αερα;
telegonos
16/08/2018, 20:27
Κι όμως μια χαρά σήμανση έχει το σκέτο λαμπάκι.
Σώμα η γείωση.
Η μια επαφή , αυτή που έχει δίπλα το ποδαράκι στερέωσης στο ντουί κάτω-κάτω είναι το θέσεως.
Η άλλη επαφή, αυτή που έχει το ποδαράκι στερέωσης πιο ψηλά στην λάμπα, είναι το στοπ.
(μπορεί να τα λέω και ανάποδα, αλλά υπάρχει τρόπος να τα ξεχωρίζεις)
Φαίνεται ΚΑΙ από τα νήματα. Το λεπτό είναι το θέσεως, λάμπει πιο αδύναμα, το χοντρό είναι στο στοπ, λάμπει πιο έντονα.
όχι σοβαρά τώρα. Εχω κολλήσει τα πηνία 2 φορές και τις 2 φορές μου ξεκόλλησαν. Την είχα κάνει σαν παγωτό χωνάκι την κόλληση και έβρισκε στο βολαν της βέσπας :DΜέχρι που το παράτησα
398691
telegonos
16/08/2018, 21:31
Με πλατίνα είναι η βέσπα; Έλα ρε, δεν τόξερα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
16/08/2018, 21:48
Ρε σεις.Εκανα δουλεια βεβεα (το σφηνωσα)αλλα δεν ηξερα οτι ετσι κολας σε λαμπα.Ουτε παρατηρησα πανω στο κεληφος το αυτακι.Τεσπα.Αφου εκανα δουλεια ολλα καλλα.Τωρα σειρα εχει η βαλβιδα μπροστινου και ΕΝΟΕΙΤΕ μολις πληρωθω θα παρω και το θαυματουργο πολυμετρο.
Εχω κολοφαναρο.Ενα απο glx 50:DΑληθεια.Ντουι δεν εχει μεσα.
petros1479
16/08/2018, 22:17
Εντάξει σε αυτό το θρεντ δώσατε ρέστα!!!!! Και τον βοηθήσατε αλλά πεταγατε και τα ωραία σας!!!!! Όλο αυτό πρέπει να μπει σε αυτό το θρεντ που το λέτε σοφά λόγια μεγάλων ανδρών ή κάπως έτσι δε θυμάμαι!!!! Επίσης να μας εξηγήσει κάποιος πως κολλάμε καλώδιο στην λάμπα λίγο πιο αναλυτικα!!!!
:lol: :bawl: :a014:
psomaras
16/08/2018, 23:32
Ρε σεις.Εκανα δουλεια βεβεα (το σφηνωσα)αλλα δεν ηξερα οτι ετσι κολας σε λαμπα.Ουτε παρατηρησα πανω στο κεληφος το αυτακι.Τεσπα.Αφου εκανα δουλεια ολλα καλλα.Τωρα σειρα εχει η βαλβιδα μπροστινου και ΕΝΟΕΙΤΕ μολις πληρωθω θα παρω και το θαυματουργο πολυμετρο.
Εχω κολοφαναρο.Ενα απο glx 50:DΑληθεια.Ντουι δεν εχει μεσα.
Για να δεις αν έχει πρόβλημα η μπροστα βαλβίδα (ουσιαστικα ειναι ένας διακόπτης)
ελεγχος νούμερο 1)θα βγάλεις τα δύο καλώδια που πάνε εκεί και θα τα ακουμπήσεις μεταξύ τους ή με ένα καλωδιακη θα τα ενώσεις.. πρέπει να ανάψει το στοπ, αν οχι τοτε το πρόβλημα δεν ειναι η βαλβίδα! φυσικα θα εχεις το κλειδι της μηχανης γυρισμενο στο "ΟΝ"
ελεγχος νουμερο 2) αφου εχεις το πολυμετρο θα γυρισεις τον περιστροφικο διακόπτη εκει που λεει 200 και κολλητά απο κατω εχει ενα σηματακι σαν το σημα του κινητου (ειναι αριστερα λιγο πιο πάνω απο την μέση, δηλαδη εκει που θα ηταν ένας δεικτης ρολογιου στις 9 και τέταρτο) θα ακουμπήσεις του ακροδέκτες του πολυμέτρου και θα ακούσεις ένα "μπιιιζζζ" απο το πολύμετρο! (μη φοβάσαι δεν το χάλασες) τωρα βγάζεις τα καλωδια που πανε στη βαλβιδα του μπροστά φρένου και στις ΕΠΑΦΕΣ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ (οχι στα καλωδιακια) ακουμπάς τους ακροδέκτες του πολυμέτρου. Λογικα δεν θα έχεις καμία ένδειξη στο πολύμετρο. τωρα καποιος φιλος (γιατι εσυ θα κρατας τους ακροδέκτες του πολυμέτρου) πατάει φρένο και θα πρέπει να ακουστεί το "μπιιιζζζ"
αν οχι η βαλβίδα δεν δουλευει!!
Με πλατίνα είναι η βέσπα; Έλα ρε, δεν τόξερα.
Με πλατίνα και χρυσό. Ο Ριχάρδος μου την εκτίμησε σαν χρυσό!:a25:
398693
:p
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/08/2018, 05:42
Για να δεις αν έχει πρόβλημα η μπροστα βαλβίδα (ουσιαστικα ειναι ένας διακόπτης)
ελεγχος νούμερο 1)θα βγάλεις τα δύο καλώδια που πάνε εκεί και θα τα ακουμπήσεις μεταξύ τους ή με ένα καλωδιακη θα τα ενώσεις.. πρέπει να ανάψει το στοπ, αν οχι τοτε το πρόβλημα δεν ειναι η βαλβίδα! φυσικα θα εχεις το κλειδι της μηχανης γυρισμενο στο "ΟΝ"
ελεγχος νουμερο 2) αφου εχεις το πολυμετρο θα γυρισεις τον περιστροφικο διακόπτη εκει που λεει 200 και κολλητά απο κατω εχει ενα σηματακι σαν το σημα του κινητου (ειναι αριστερα λιγο πιο πάνω απο την μέση, δηλαδη εκει που θα ηταν ένας δεικτης ρολογιου στις 9 και τέταρτο) θα ακουμπήσεις του ακροδέκτες του πολυμέτρου και θα ακούσεις ένα "μπιιιζζζ" απο το πολύμετρο! (μη φοβάσαι δεν το χάλασες) τωρα βγάζεις τα καλωδια που πανε στη βαλβιδα του μπροστά φρένου και στις ΕΠΑΦΕΣ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ (οχι στα καλωδιακια) ακουμπάς τους ακροδέκτες του πολυμέτρου. Λογικα δεν θα έχεις καμία ένδειξη στο πολύμετρο. τωρα καποιος φιλος (γιατι εσυ θα κρατας τους ακροδέκτες του πολυμέτρου) πατάει φρένο και θα πρέπει να ακουστεί το "μπιιιζζζ"
αν οχι η βαλβίδα δεν δουλευει!!
Ευχαρηστω πολυ και παλι.Μολις σχολασω το μεσημερι θα κατσω να ασχολιθω.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/08/2018, 23:47
Εχουμε και λεμε.Πηγα στη μηχανη και ερυξα αντισκουριακο στη βαλβιδα μπροστα και στα φυσακια.Οταν ειδα οτι δε κανει τπτ πηρα ενα καλοδιο οπος μου ειπε ο φιλος παραπανω και ενοσα τα 2 φυσακια και τσουπ το στοπ αναψε.Οποτε το προβλιμα περιοριστικε στη βαλβιδα.Επεξα λιγο το πηρακι της βαλβιδας μεσα εξω και του εριξα παλη αντισκουριακο και συνδεσα τα φυσακια παλι και αναψα το μοτο.Το στοπ ομος δε δουλευε.Η βαλβιδα απο κατω εχει 2 βιδες.Ξεβιδονοντας τις τη βγαζης.Πρεπει να σας πω οτι ηταν πολυ ταλεπωρημενη.Οταν λοιπον την ανοιξα να δω τη παιζει το πλαστικο μου εμεινε στα χερια.Η βαλβιδα ηταν πολυ ταλεπωρημενη.Επειτα απο 20 χρονια εκ των οποιων τα 3 δεκα μετρα απο το κυμα το βρισκω λογικο.
Το συμπερασμα:Θελω καινουρια βαλβιδα.Δε ξερω που θα τη βρω,ποσο κανει και αν πολουνται πλεον τετοιες.
Και να μη βρεις την ιδια, βαζεις οποιαδήποτε αλλη ταιριαζει..
(βγαλε αυτη απο το φως του ψυγειου στο σπιτι σου και εκανες δουλεια..)
Τσι πουτανας λέμε, ζω για την στιγμή που θα μπει και θα δει το θρεντακι ο παλιανθρωπας.
Μιλα ρε μλκ κι εσυ...!!!
(τοσες μερες ψαχνω καλο μεζε για το τσιπουρο..)
Υ.Γ.
Τι θα λεγατε να σταματησουμε να λεμε "βαλβιδα" τον πιεστικο διακοπτη..??
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
20/08/2018, 15:58
Και να μη βρεις την ιδια, βαζεις οποιαδήποτε αλλη ταιριαζει..
(βγαλε αυτη απο το φως του ψυγειου στο σπιτι σου και εκανες δουλεια..)
Το καταλαβα οτι κανει οποια να ναι.Εχω βρει στα χανια απο ενα σκουτερ.Κανει κανα δυο ευρω.Σε μιαμιση βδομαδα που θα παω εκει θα τη τσιμπησω.
Α!!!!!!!Και που σαι......:beer:
Το θεμα ειναι οι τρυπες για τις βιδες να ταιριαζουν και αφου ταιριαξουν να ερθει και στη σωστή αποσταση ενεργοποιησης..
Αλλα δεν σε φοβαμαι εσενα γιατι εισαι μαστοραντζα και τα τα φερεις ολα αλφάδι..;)
Το θεμα ειναι οι τρυπες για τις βιδες να ταιριαζουν και αφου ταιριαξουν να ερθει και στη σωστή αποσταση ενεργοποιησης..
Αλλα δεν σε φοβαμαι εσενα γιατι εισαι μαστοραντζα και τα τα φερεις ολα αλφάδι..;)
Ο διακόπτης, θέλει στρώσιμο;
:tooth:
Ο διακόπτης, θέλει στρώσιμο;
:tooth:
Aν είναι καινούργιος, 200 ανοιγωκλεισίματα με το χέρι για να έρθει σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας !:)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
21/08/2018, 18:19
Aν είναι καινούργιος, 200 ανοιγωκλεισίματα με το χέρι για να έρθει σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας !:)
Καπου αλου με παραπεμπουν αυτα τα 200 ανιγοκλισιματα.Με ποιο χερι?Το δεξι?
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
21/08/2018, 18:20
Το θεμα ειναι οι τρυπες για τις βιδες να ταιριαζουν και αφου ταιριαξουν να ερθει και στη σωστή αποσταση ενεργοποιησης..
Αλλα δεν σε φοβαμαι εσενα γιατι εισαι μαστοραντζα και τα τα φερεις ολα αλφάδι..;)
Μην ανοιγεσε.Το προξενιο ειναι φρεσκο.Μη το χαλασουμε:lol:
Ντεκαφεϊνέ, εσύ το ξεκίνησες - τραβα να το μαζεψεις τωρα μη χεστούμε...!!!:D
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/08/2018, 19:25
Το προβλημα λυθηκε.Πηρα μια βαλβιδα δεξια 3 ευρω ακριβως ιδια με τη παλια μου.Τωρα εχω στοπ.
Ευχαρηστω σας ολους.:beer:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/07/2021, 18:21
Καλησπέρα παιδιά.
Μήπως ξέρει κάποιος που βρίσκεται η βαλβίδα του πίσω φρένου για το κολοφαναρο στο φριγουιντ?Ευχαριστώ.
tzimidis
24/07/2021, 18:33
Καλησπέρα παιδιά.
Μήπως ξέρει κάποιος που βρίσκεται η βαλβίδα του πίσω φρένου για το κολοφαναρο στο φριγουιντ?Ευχαριστώ.
Αν κατάλαβα καλά τι ψάχνεις, είναι δεξιά, όπως έχεις το
πόδι επανω στο μαρσπιέ, ακριβώς στη φτέρνα σου.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/07/2021, 21:32
Ευχαριστώ πολύ.
Μήπως έχεις πρόχειρη καμία φωτογραφία?
Σε όλα τα τζαπάν στην ίδια θέση είναι....
https://www.ebay.co.uk/itm/suzuki-xf-650-freewind-rear-brake-light-switch-/114037059606
Μάλλον αυτό είναι padre.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/07/2021, 13:28
Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Καλυφθικα !
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.