View Full Version : αλλαγη πιρουνιων σε xt660z tenere 2008 σε usd
mallllias
15/08/2018, 17:27
καλησπερα σε ολους!!
εχω ενα xt660z tenere 2008 ,συγκεκρημενα αυτο :
https://www.youtube.com/watch?v=MYI7iPIS7DQ
και θελω να αλλαξω τα πιρουνια μπροστα σε upsidedown 48mm με χαμηλο φτερο..
δε ξερω τι να κοιταξω ετσι ωστε να φοραω την ιδια ροδα, στεφανι που εχω τωρα..
τα αλλα ας ταλλαξω, αλλα στεφανι κ ακτινες τα θελω κατα 1η επιλογη .
Αν δε γινεται τα βαφω αυτα που θα παρω.
δηλαδη τι να παρω?
αλλο μουαγιε? δαγκανες? δισκοπλακα? τιμονοπλακες?
και απο ποιο μοντελο για λιγοτερο κοπο κ χρημα αν γινεται?
KTM? WR? YZ?
Το εχει κανει κανεις ?
telegonos
15/08/2018, 18:03
Μουαγιέ;
ΜΟΥΑΓΙΕ;;;;
mallllias
15/08/2018, 18:16
Μουαγιέ;
ΜΟΥΑΓΙΕ;;;;
παει για τον πισω τροχο η εννοια ,γραναζιερα δηλαδη, αλλα δε ξερω πως να το πω για την μπροστα.. μη κολλας
telegonos
15/08/2018, 18:39
Ναι μωρέ, λίγο πείραγμα χρειάζεται έτσι για το χαμόγελο.
Πιο πολύ μουαγιέ, είναι η διάταξη, στα αυτοκίνητα, πάνω στην οποία δένει ο τροχός. Στις μοτοσυκλέτες δεν έχει και πολύ έννοια, αλλά τέσπα. Προφανώς εννοείς κέντρο τροχού.
Αυτό που ρωτάς δεν το έχω κάνει, δεν το ξέρω. Έχω αλλάξει μπροστινό σύστημα σε μοτοσυκλέτα, αλλά σε στριτ, τελείως άλλα από το δικό σου.
Κάποιος που το έχει κάνει, ή ξέρει περισσότερα θα σου πει.
doctoras
16/08/2018, 11:51
Θα παρεις κομπλε μπροστινό μεταχειρισμένο ροδα φρενα πιρούνι μανες κλπ
Αν θελεις να χρησιμοποιήσεις το στεφανι σου με τα διπλα δισκοφρενα ειναι προβλημα, διοτι το πιρούνι που θα παρεις ενδεχόμενος δε θα εχει βάση για δευτερη δάγκανα ασε που η υπάρχον βαση δαγκανας μπορει να μη σου τεριαζει ο αποστατης που επιβάλλεται να βαλεις για να ταιριάξει με την μαμα δαγκανα.
Πρόβλημα 2ρο η μαμα διαδρομή του πιρουνιου ειναι 210mm δυσκολο να βρεις τετοια διαδρομη απο εντουρο που ψαχνεις. Η θα χαλασεις την γεωμετρία και θα γινει οπισθοβαρο η θα κατεβασεις μανες που ενδεχωμενος να χασεις μέρος της προοδευτικότητα των ελατήριων λογο μειωμενης χρησιμοποιουμενης διαδρομης.
Μια ενδιαφερουσα μετατροπή προς διερεύνηση (παντα) ειναι να δεις την περιπτωση κατεστραμμένου xt1200z να παρεις μπρος-πισω τροχούς πιρούνια, και ενδεχομένως ψαλίδι-αμορτισέρ
για δες εδω , απο το ποστ 884 και κατω
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=67982&page=59
Δεν ξέρω γιατί ακριβώς θέλεις να αλλάξεις ΟΛΟ το μπροστινό .
Σίγουρα θα έχει κόστος και μετατροπές.
Αν δεν θες να κάνεις ΠΟΛΥ ΕΞΤΡΙΜ πράγματα με το μηχανάκι , μια αλλαγή καλων ελατήριων ,λαδιού και ένα σερβις (150-200 €) θα το μεταμορφώσει εντυπωσιακα.
Το ειχες μεγαλο απωθημενο το Tenere,ε ; ;)
Οπως θα'λεγε κι η γιαγια μου "Ησυχασμό δεν έις παιδούδι μ' "... :D
Κι εγω μαλλον θα συμφωνησω με τον ggs απο πανω. Ή αν θες ντε και καλα κατι κορυφαιο πηγαινε σε cartridge kit για το XT. Με τετοιες μετατροπες (ειδικα αφου δεν υπαρχει δοκιμασμενη οδος) παιζει να μπεις για μαλλι και να βγεις κουρεμενος.
mallllias
16/08/2018, 17:26
το ειχα απωθημενο κατα καποιο τροπο ναι..!
αυτο το cartridge kit ουτε για πλακα... 1.100 ευρω δε δηνω με καμια κυβερνηση για πιρουνια!
καλυτερα να παρω ενα wr250 παλιο με τοσα κ λιγα παραπανω.
Εδω λεω να παρω κατι μαχ στα 300 - 350 μεταχειρησμενο με σκοπο να δωσω κ τα δικα μου που ειναι ΠΕΝΑ αλλο τοσο...
εχω δει αρκετα xt660z που φορανε usd απο ktm950 h 500 exc ακομα και απο yz , και ναι ψιλωνει μπροστα γυρω στις 2 ιντσες..
Δεν αλλαζει η συμπερηφορα στο αρνητικο, ισα ισα, δε βουλιαζουν τοσο ευκολα καθε φορα που πατας μπροστινο, εχεις καλυτερο πισινο φρενο, δε σου γλιστραει ευκολα
και οσο αφορα τη μπροστινη διδκοπλακα, ναι με μια θα ειναι, μεγαλυτερη απο αυτες που εχει μαμα, αλλα κ παλι θα χανει λιιιιγο εκει...
σιγα το πραμα...
θελω να σηκωθει μπροστα... θελω να εχει αυτη την οψη ρε παιδι μου.. καμαρωτο.. κ ενοειται να μη βουλιαζουν τοσο οσο οι μαμα..
mallllias
16/08/2018, 17:29
για δες εδω , απο το ποστ 884 και κατω
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=67982&page=59
Δεν ξέρω γιατί ακριβώς θέλεις να αλλάξεις ΟΛΟ το μπροστινό .
Σίγουρα θα έχει κόστος και μετατροπές.
Αν δεν θες να κάνεις ΠΟΛΥ ΕΞΤΡΙΜ πράγματα με το μηχανάκι , μια αλλαγή καλων ελατήριων ,λαδιού και ένα σερβις (150-200 €) θα το μεταμορφώσει εντυπωσιακα.
το εργατικο κοστος θα ειναι 0 . εχω φιλο μοτοκροσα που τα κανει ολα κ συμφερει,ολη μερα με αυτα κ αλλα πολλα ασχολειται... απλα αυτο δε το εχει ξανακανει
mallllias
16/08/2018, 17:32
Το ειχες μεγαλο απωθημενο το Tenere,ε ; ;)
Οπως θα'λεγε κι η γιαγια μου "Ησυχασμό δεν έις παιδούδι μ' "... :D
Κι εγω μαλλον θα συμφωνησω με τον ggs απο πανω. Ή αν θες ντε και καλα κατι κορυφαιο πηγαινε σε cartridge kit για το XT. Με τετοιες μετατροπες (ειδικα αφου δεν υπαρχει δοκιμασμενη οδος) παιζει να μπεις για μαλλι και να βγεις κουρεμενος.
καλα να βγω κουρεμενος δε παιζει..
η δικια μου ελεγε
''τι τσφερνς αυτες τσ αλητσες κοπριτσες με τμηχανη?'' για τα κοριτσια που μπαιναν καποτε νυχτα κ φευγαν ξημερωματα!!! παλια αυτα!!!
το ειχα απωθημενο κατα καποιο τροπο ναι..!
αυτο το cartridge kit ουτε για πλακα... 1.100 ευρω δε δηνω με καμια κυβερνηση για πιρουνια!
καλυτερα να παρω ενα wr250 παλιο με τοσα κ λιγα παραπανω.
Εδω λεω να παρω κατι μαχ στα 300 - 350 μεταχειρησμενο με σκοπο να δωσω κ τα δικα μου που ειναι ΠΕΝΑ αλλο τοσο...
εχω δει αρκετα xt660z που φορανε usd απο ktm950 h 500 exc ακομα και απο yz , και ναι ψιλωνει μπροστα γυρω στις 2 ιντσες..
Δεν αλλαζει η συμπερηφορα στο αρνητικο, ισα ισα, δε βουλιαζουν τοσο ευκολα καθε φορα που πατας μπροστινο, εχεις καλυτερο πισινο φρενο, δε σου γλιστραει ευκολα
και οσο αφορα τη μπροστινη διδκοπλακα, ναι με μια θα ειναι, μεγαλυτερη απο αυτες που εχει μαμα, αλλα κ παλι θα χανει λιιιιγο εκει...
σιγα το πραμα...
θελω να σηκωθει μπροστα... θελω να εχει αυτη την οψη ρε παιδι μου.. καμαρωτο.. κ ενοειται να μη βουλιαζουν τοσο οσο οι μαμα..
Αν δε παθεις, δε θα μαθεις.
Θα σηκωσεις το μπροστινο 5εκ. Μετα θα δεις οτι βασικα αυτο το πραμα που προεκυψε δεν ειναι μηχανη αλλα τρολευ και θα καταληξεις πως μονος τροπος για να ξαναγινει μηχανη ειναι να σηκωθει και το πισω αλλα 5εκ. Θα διαβασεις λοιπον στο ιντερνετ τι κανουν σε αυτες τις περιπτωσεις τα τιμονια και θα αποφανθεις πως αρκει να βαλεις πιο κοντα λαμακια στο μοχλικο της πισω αναρτησης. Θα τα βαλεις, και θα συνειδητοποιησεις πως τωρα το πισω αμορτισερ δε δουλευει και πολυ καλα, γιατι δεν ειναι φτιαγμενο για τετοια γεωμετρια μοχλικου. Μετα θα αγορασεις αμορτισερ πιο μακρυ γιατι τελικα αυτος ειναι ο σωστος τροπος και θα αποκτησεις ενα σωστα ψιλωμενο μηχανακι. Μονο που θα ανακαλυψεις πως με τα 5εκ που ψηλωσε μοιαζει σαν να βαρυνε κατα 30 κιλα και πλεον δε θα σου κανει και τοσο κεφι να το πηγαινεις στο χωμα. Επισης, με την καινουργια γωνια στο ψαλιδι και το ψηλωμα μπρος πισω, το κεντρο βαρους οχι μονο εχει ανεβει αλλα εχει μετατοπιστει και προς τα πισω. Οποτε το γαματο στο ματι μηχανακι δεν οδηγιεται τωρα ουτε στο δρομο. Μια ειναι η λυση. Να αυξησεις το μηκος του μεταξονιου. Ωραια λοιπον....παμε να φτιαξουμε αποστατες για το ψαλιδι να μακρυνει λιγο.
Μετα απο κανα χρονο λοιπον θα εχεις δωσει κανα διχιλιαρο και θα εχεις καταληξει με μια μηχανη με μεταξονιο αερογεφυρας, η οποια θα ειναι εντελως κ@λος και ον και οφφ.
Και βαζω και στοιχημα. :cry:
mallllias
16/08/2018, 18:09
Αν δε παθεις, δε θα μαθεις.
Θα σηκωσεις το μπροστινο 5εκ. Μετα θα δεις οτι βασικα αυτο το πραμα που προεκυψε δεν ειναι μηχανη αλλα τρολευ και θα καταληξεις πως μονος τροπος για να ξαναγινει μηχανη ειναι να σηκωθει και το πισω αλλα 5εκ. Θα διαβασεις λοιπον στο ιντερνετ τι κανουν σε αυτες τις περιπτωσεις τα τιμονια και θα αποφανθεις πως αρκει να βαλεις πιο κοντα λαμακια στο μοχλικο της πισω αναρτησης. Θα τα βαλεις, και θα συνειδητοποιησεις πως τωρα το πισω αμορτισερ δε δουλευει και πολυ καλα, γιατι δεν ειναι φτιαγμενο για τετοια γεωμετρια μοχλικου. Μετα θα αγορασεις αμορτισερ πιο μακρυ γιατι τελικα αυτος ειναι ο σωστος τροπος και θα αποκτησεις ενα σωστα ψιλωμενο μηχανακι. Μονο που θα ανακαλυψεις πως με τα 5εκ που ψηλωσε μοιαζει σαν να βαρυνε κατα 30 κιλα και πλεον δε θα σου κανει και τοσο κεφι να το πηγαινεις στο χωμα. Επισης, με την καινουργια γωνια στο ψαλιδι και το ψηλωμα μπρος πισω, το κεντρο βαρους οχι μονο εχει ανεβει αλλα εχει μετατοπιστει και προς τα πισω. Οποτε το γαματο στο ματι μηχανακι δεν οδηγιεται τωρα ουτε στο δρομο. Μια ειναι η λυση. Να αυξησεις το μηκος του μεταξονιου. Ωραια λοιπον....παμε να φτιαξουμε αποστατες για το ψαλιδι να μακρυνει λιγο.
Μετα απο κανα χρονο λοιπον θα εχεις δωσει κανα διχιλιαρο και θα εχεις καταληξει με μια μηχανη με μεταξονιο αερογεφυρας, η οποια θα ειναι εντελως κ@λος και ον και οφφ.
Και βαζω και στοιχημα. :cry:
δηλαδη αυτος https://www.youtube.com/watch?v=TY-v5KucuZM ειναι μ@λ@&*ς ? που εχει γυρησει το μισο κ κατι πλανητη.
Λευκάδιος
16/08/2018, 18:47
Εγώ πάντως που είχα βάλει ανάποδο στο dominator δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό ... αλλά βρήκα το μπροστινό σε τιμή ξεφτίλα και έτοιμο να κουμπώσει πάνω στο μηχανάκι.
δηλαδη αυτος https://www.youtube.com/watch?v=TY-v5KucuZM ειναι μ@λ@&*ς ? που εχει γυρησει το μισο κ κατι πλανητη.
Δεν τον γνωριζω προσωπικα για να ειμαι ειλικρινης. Αν παντως εχει σηκωσει την μουρη στο μηχανακι του 5εκ και δεν τον ενοχλει κατι, τοτε σιγουρα ειναι αναισθητος.
mallllias
16/08/2018, 19:22
Δεν τον γνωριζω προσωπικα για να ειμαι ειλικρινης. Αν παντως εχει σηκωσει την μουρη στο μηχανακι του 5εκ και δεν τον ενοχλει κατι, τοτε σιγουρα ειναι αναισθητος.
10 το εχει σηκωσει απο yz450 ειναι ,309mm!
10 το εχει σηκωσει απο yz450 ειναι ,309mm!
Απλα αποκλειεται. Μαλλον δε καταλαβες κατι καλα.
Αν βλέπω καλά στο βίντεο,το μπροστινό το έχει δέσει πιο ψηλά στις τιμονόπλακες,πιθανόν να έχει διατηρήσει την ιδια γεωμετρία,βρες ενα πηρούνι που να μπαίνει χωρίς πολλές μόντες και πειραματίσου.Αν θες πιο ανοιχτες γωνίες στα γόνατα,ψήλωσε την σέλα η χαμήλωσε τα μαρσπιέ.
lykourgi
23/08/2018, 12:07
Δεν αλλαζει η συμπερηφορα στο αρνητικο, ισα ισα, δε βουλιαζουν τοσο ευκολα καθε φορα που πατας μπροστινο, εχεις καλυτερο πισινο φρενο, δε σου γλιστραει ευκολα ..
Αυτό το πετυχαίνεις μόνο με αλλαγή ελατηρίων και λαδιών. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Το οπτικό θέμα είναι άλλο, αλλά οι μεταβολές που συζητάς (ανύψωση 5-10εκ. μόνο μπροστά) είναι υπερβολικές.
Πάρε τσόπερ. :lol:
Σε κραξαν αρκετα πιστευω, ωστε να μη προβείς σε καποιο τετοιο τερατουργημα..
Αν οχι, μπορείς να το κανεις βαζοντας τον τροχο αναποδα (το μπρος - πισω, σαν τις ροδες που εχουν τα καροτσακια των super-market) για να εχεις αρνητικο ιχνος (trail Ελληνιστί) ωστε να "μαζεψεις" λιγο την αναισθησία του μπροστινου..
(παίζει και να ειναι "ενδιαφερον" οπτικα..);)
Αλλάζοντας το μπροστινό με upside/down υπολόγισε ότι θέλει πατέντα για να κλειδώνει πλέον το τιμόνι και ότι το κόψιμο του θα μικρύνει σημαντικά και αν δεν κάνεις κυρίως χώμα το μπροστινό -πλέον μονό- φρένο θα είναι λίγο στο δρόμο και μάλλον επικίνδυνο σε μια ακραία κατάσταση.
Θα σου έγραφα περισσότερα άλλα μάλλον σε ενδιαφέρει μόνο το οπτικό της υπόθεσης οπότε... περισσεύουν.
mallllias
05/09/2018, 17:47
Αλλάζοντας το μπροστινό με upside/down υπολόγισε ότι θέλει πατέντα για να κλειδώνει πλέον το τιμόνι και ότι το κόψιμο του θα μικρύνει σημαντικά και αν δεν κάνεις κυρίως χώμα το μπροστινό -πλέον μονό- φρένο θα είναι λίγο στο δρόμο και μάλλον επικίνδυνο σε μια ακραία κατάσταση.
Θα σου έγραφα περισσότερα άλλα μάλλον σε ενδιαφέρει μόνο το οπτικό της υπόθεσης οπότε... περισσεύουν.
φιλε σευχαρηστω!!! καλα που το ειπες!!! το κλειδωμα!!! θα την κανω την πατεντα σιγουρα...
θα ταλλαξω παντως, ειναι δρομολογιμενο, θα ανεβασω βιντεακι οταν τελειωσω, ηδη παραγγειλα δισκοπλακα 320μμ
γραψε μου οτι θες .. no problem..
mallllias
05/09/2018, 18:47
Σε κραξαν αρκετα πιστευω, ωστε να μη προβείς σε καποιο τετοιο τερατουργημα..
Αν οχι, μπορείς να το κανεις βαζοντας τον τροχο αναποδα (το μπρος - πισω, σαν τις ροδες που εχουν τα καροτσακια των super-market) για να εχεις αρνητικο ιχνος (trail Ελληνιστί) ωστε να "μαζεψεις" λιγο την αναισθησία του μπροστινου..
(παίζει και να ειναι "ενδιαφερον" οπτικα..);)
κοιτα φιλε, βρηκα τελικα να κανω ανταλλαγη
πολοι ηταν αυτοι που την καναν αυτη τη μετατροπη και μαλιστα δε το μετανοιωσαν καθολου..
ζωντανο παραδειγμα εδω
https://www.youtube.com/channel/UC0NfCCms5KosfsdbYQunFEQ
με απειρα χιλιομετρα... τι να λεμε τωρα, το μακρυ και το κοντο του καθενος...?
οταν θα γινει η μετατροπη θα ανεβασω βιντακι κ θα σας πω εντυπωσεις..
ακομα κ κατι να μη μαρεσει που πιθανον θα ειναι το χασιμο σε επιδωσεις φρενο θα το πω..
καταταλλα ειμαι σε πολυ καλα χερια εδω με ατομα που εχουν εμπειρια σε enduro-motocross καταστασεις κ αν θελησω να το ξαναλλαξω
εδω ειμαστε.. ανταλλαγη θα κανω σε 1η φαση με γνωστο ... δε θα κανω κατι τελεσιδικο... βλεποντας κ κανοντας...
το να περπατας μια ζωη στα σιγουρα πρωσσοπικα με κανει να βαριεμαι
mallllias
05/09/2018, 18:48
:a56:
mallllias
05/09/2018, 18:51
Αν βλέπω καλά στο βίντεο,το μπροστινό το έχει δέσει πιο ψηλά στις τιμονόπλακες,πιθανόν να έχει διατηρήσει την ιδια γεωμετρία,βρες ενα πηρούνι που να μπαίνει χωρίς πολλές μόντες και πειραματίσου.Αν θες πιο ανοιχτες γωνίες στα γόνατα,ψήλωσε την σέλα η χαμήλωσε τα μαρσπιέ.
πεστα ρε φιλε!!
mallllias
05/09/2018, 18:52
Αυτό το πετυχαίνεις μόνο με αλλαγή ελατηρίων και λαδιών. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
Το οπτικό θέμα είναι άλλο, αλλά οι μεταβολές που συζητάς (ανύψωση 5-10εκ. μόνο μπροστά) είναι υπερβολικές.
Πάρε τσόπερ. :lol:
ειχα , αυτο εδω ειναι https://www.youtube.com/watch?v=fqhQh85avE4
mallllias
05/09/2018, 18:55
Απλα αποκλειεται. Μαλλον δε καταλαβες κατι καλα.
ισως
sapila racing
05/09/2018, 19:19
Στα video που εβαλες ο τύπος το έχει κατεβάσει περίπου 3 πόντους στις πλάκες το πηρούνι, φαίνεται καθαρα.
Επίσης έβαλε και άλλα ελατήρια φυσικά και θα πρέπει να βάλεις κι εσυ σκληρότερα. Αν απλά βάλεις το πηρούνι πχ απ το WR450 που ζυγίζει περίπου 70 κιλά λιγότερα απ το δικό σου θα είναι τερματισμένο συνέχεια.
Θα πρέπει να ψαχτείς στο τι ελατήρια θα βάλεις που να ταιριάξουν στο βαρος του XTz, και υπολόγιζε άλλα 100+ Ευρω για τα ελατήρια.
mallllias
05/09/2018, 21:31
Στα video που εβαλες ο τύπος το έχει κατεβάσει περίπου 3 πόντους στις πλάκες το πηρούνι, φαίνεται καθαρα.
Επίσης έβαλε και άλλα ελατήρια φυσικά και θα πρέπει να βάλεις κι εσυ σκληρότερα. Αν απλά βάλεις το πηρούνι πχ απ το WR450 που ζυγίζει περίπου 70 κιλά λιγότερα απ το δικό σου θα είναι τερματισμένο συνέχεια.
Θα πρέπει να ψαχτείς στο τι ελατήρια θα βάλεις που να ταιριάξουν στο βαρος του XTz, και υπολόγιζε άλλα 100+ Ευρω για τα ελατήρια.
ναι φιλε μου , το γνωριζω δυστηχως...
2 ειναι τα εξοδα μου σαυτη τη φαση..
η δισκολακα και τα ελατηρια...
και καναδυο αποστατομεταλοδουλιτσες στον τορνο, τα εργατικα κομπλε.
αργοτερα θα βαλω κ κατω φτερο αν δε καταφερω να πονταρω το μαμα που εχω που ειναι κ στο χρωμα της μηχανης..
για λιγο καιρο θα ψιλοσυμβηβαστω με το φτερο που μπαινει ψιλα που κ αυτο τοχω στο χρωμα της μηχανης ασχετα που δε μαρεσει..
κ για να ξαναθυμησω λιγο το χρωμα δες λιγο το βιντεακι αυτο αν κ το εχω ανεβασει κ αλλου... νταξ!! δεν υπαρχει δευτερο στο χρωμα αυτο!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jCL3RE9TNh0
paraligo
06/09/2018, 09:24
το ότι έχει 10εκ μεγαλύτερη διαδρομή, δεν σημαίνει ότι θα το σήκωση και 10εκ. αντίστοιχα.........
mallllias
06/09/2018, 09:58
το ότι έχει 10εκ μεγαλύτερη διαδρομή, δεν σημαίνει ότι θα το σήκωση και 10εκ. αντίστοιχα.........
Ναι ετσι ειναι..
Μονο εσυ μπορεις να με βοηθησεις φιλε μου...
Πες μου λιγο, αν αλλαξες ελατηρια κ ποια; η αν εβαλες απλα περισσοτερο λαδακι..
Τα πιρουνια ειναι 46mm απο wr426.
Τι εκανες με το θεμα κλειδωματος τιμονιου;
Κ τελος ,εβαλες επωνυμο δισκοφρενο breaking κτλ η καποιο απλο πλευσης απο αυτα που κανουν μερικοι σε εργαστηρια δικα μαςκ κανουν γυρω στα 100ευρω;
Μαλλιά άκου όλες τις απόψεις και όχι μόνο αυτές που θέλεις. Όλοι μπορούν να σε βοηθήσουν. Ακυρώσεις μέλη με τεράστια εμπειρία και τα σημεία που σου επεσήμαναν είναι αυτά που ενδεχομένως θα πρέπει να προσέξεις περισσότερο για να γίνει σωστά χωρίς να πετάξεις τα λεφτά σου.
Πριν βαλεις πανω το πιρούνι τσέκαρε μην εχει τζόγους, εχει κατι οδηγούς απο τεφλόν που θελουν αλλαγή. Επίσης μην περασεις το σωληνάκι του φρένου κάτω απο την μπότα που εχει ενα οδηγό αλλα κλασσικα στην εσωτερική μερια της επικαλαμίδας.
Τα 46ρια kayaba του 2003 είχαν πολυ σκληρα ελατήρια αλλα νομίζω πως το 03 ειχε βγει το 450, ο αντικαταστάτης του 426, όμως δεν ειμαι σιγουρος γι αυτό.
mallllias
06/09/2018, 15:54
Μαλλιά άκου όλες τις απόψεις και όχι μόνο αυτές που θέλεις. Όλοι μπορούν να σε βοηθήσουν. Ακυρώσεις μέλη με τεράστια εμπειρία και τα σημεία που σου επεσήμαναν είναι αυτά που ενδεχομένως θα πρέπει να προσέξεις περισσότερο για να γίνει σωστά χωρίς να πετάξεις τα λεφτά σου.
δεκτες ολες οι αποψεις φυσικα..:a024:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.