View Full Version : ENDURO or not ENDURO
SeniorCanardo
23/08/2018, 14:24
Καλησπέρα, νέος στο forum, λαθραναγνώστης για κάποιο διάστημα.
Λόγω εξαιρετικά δυσάρεστων εξελίξεων στη ζωή μου βρέθηκα από το κέντρο της πόλης στα πέριξ, άρα πολύ κοντά σε χωμάτινες διαδρομές.
Το πλησιέστερο χώμα ξεκινάει στα 300m ενώ έχω εντοπίσει (εκ του μακρόθεν) διάφορες διαδρομές γύρω γύρω που μοιάζουν ότι έχουν ενδιαφέρον.
Κάποιος φίλος μου είπε και για μια ψιλό-διαμορφωμένη πίστα κάπου κοντά.
Μια σειρά από προβληματισμούς όμως με φρενάρουν από το να εμπλακώ με το enduro το οποίο μου φαινόταν πάντα ενδιαφέρουσα φάση.
BUDGET
Πρώτα και κύριο το budget είναι εξαιρετικά περιορισμένο.
Οι περισσότεροι μου λένε ότι είναι πολύ ακριβό χόμπι και να το ξεχάσω εξ'αρχής αν δεν έχω φράγκα να σπρώχνω σε μόνιμη βάση.
Θα μπορούσα αν ματώσω, να μαζέψω 1500-2000 για μοτό και εξοπλισμό μέχρι την άνοιξη. (Αν όλα κυλήσουν ομαλά).
Κοιτάω για δίχρονα πριν από το 2000 αναγκαστικά.
Δίχρονα για φθηνότερη συντήρηση, την οποία στο μεγαλύτερο μέρος της θα μπορούσα με λίγη βοήθεια να την κάνω και μόνος μου... ε μ' αρέσει και αυτός ο κώλο-ήχος της διχρονίλας.:ninja:
Δεν έχω καβαλήσει δίχρονο ποτέ στη ζωή μου. (Εκτός από ένα typhoon σε κάποιο νησί).
ΗΛΙΚΙΑ
Δεν είμαι πιτσιρικάς, είμαι πάνω από 40, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό.
Το καλό είναι ότι γυμνάζομαι σε τακτική βάση εδώ και αρκετά χρόνια.
ΥΨΟΣ
Είμαι τάπας. 1,70 τις καλές μέρες.
Κιλά 70 - 75 αναλόγως τη φάση.
Παίζει να μην φτάνω με τίποτα και να χρειάζομαι τραμπολίνο για να ανέβω και να δυσκολεύομαι στον χειρισμό;
Αυτά όλα είναι πανύψηλα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας που χρειάζεται και τα δυο του χέρια. (Για την ακρίβεια μου χρειάζονται άλλα δύο χέρια για να βγει μεροκάματο).
Άρα οποιοσδήποτε σοβαρός τραυματισμός θα σημαίνει ότι δεν μπορώ να δουλέψω άρα ούτε και να έχω εισόδημα.
Επίσης ο ελεύθερος χρόνος είναι απρογραμμάτιστος.
Αν έχει δουλειά - δουλεύουμε, αλλά συνήθως μια Κυριακή ελεύθερη θα την έχουμε.
ΠΑΡΕΑ
Παρέα δεν υπάρχει.
Σε αυτή την ηλικία οι περισσότεροι φίλοι έχουν από 2-3 παιδιά ο καθένας, κυνηγάνε τα τσίπουρα και τα ψαρέματα και όταν τους λες για enduro σου λένε, "Άστα αυτά...αυτά είναι για τους πιτσιρικάδες".
Κάποιοι μου λένε ότι δεν είναι ιδιαίτερά σοφό να τριγυρνώ στη μέση του πουθενά μόνος μου, κάνοντας enduro.
ΑΛΛΗ ΜΟΤΟ
Έχω στην κατοχή μου ήδη ένα μηχανάκι σχεδόν 15ετίας με πάνω από 60.000χλμ, το οποίο είναι το κύριο μεταφορικό μου μέσο.
Αν και κάνω κάποια συμαζέματα μόνος μου έχει και αυτό τα δικά του έξοδα.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μικρή σχετικά μοτοσυκλετιστική εμπειρία και καμία επαφή με το χώμα.
Τα φώτα σας παρακαλώ...κυρίως οι χωμάτινοι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
23/08/2018, 15:29
Καλησπερα και καλος ηρθες.
Λοιπον. Μπατζετ.
Τα λεφτα που λες ειναι αρκετα.Αν υπολογησεις ενα dt 200 η 125(που για μενα ειναι μεγαλο σχολειο) μεταβιβαση ασφαλεια και εξοπλισμο νομιζω οτι τα 2.000 αρκουν.
Ηλικια.
Δε παιζει κανενα ρολο η ηλικια αλλα πεζει ρολο αυτο που ειπες οτι γυμναζεσαι.Μετα απο πολυ ωρα στο χωμα αν εισαι αγυμναστος θα την ακουσεις.Ειδηκα στη πιστα(σου μιλαω εκ πειρας.Καλυτερα μαθε καλλα στο χωμα και ασε τη πιστα για αργοτερα)στον 2ο γυρω δε θα μπορεις να σηκωσεις τα χερια σου.
Υψος
Ειμαι ψιλος σχετικα(1.83) και απο κοντους δε ξερω:lol:.
Επαγγελμα
Πρεπει να ξερεις οτι η πτωση στο χωμα ειναι βεβαιη.Και οχι μονο μια.Στο πρωτο μου εντορο επεσα 7 φορες.Γιαυτο οταν μαθενεις καλο θα ηταν να πηγαινεις με εναν που ξερει γιατι υπαρχουν και καποια μηστηκα στο χωμα που πρεπει να τα μαθεις.Π.χ.Δε περναμε ποτε μια σοληνα του νερου οριζοντια.Παντα ο τροχος πρεπει να ειναι καθετα προς αυτη.Ή οδηγαμε παντα ωρθιοι(οπου το επιτρεπουν οι συνθηκες)γιατι το κεντρο βαρους παει στα παταρακια και οχι στη σελα και ετσι εχεις καλυτερο ελενχο της μηχανης.Ειναι πολλα που πρεπει να μαθει καποιος πριν μπει στο χωμα.
Παρεα.
Η παρεα ειναι προβλημα.Μην πηγαινεις μονος.
Αλη μοτο.
Το οτι εχεις αλο διτροχο αυτο ειναι θετικο γιατι εισαι εξικιομενος στους 2 τροχους.Το αρνητικο ειναι οτι θα εχεις να συντηρεις 2 μοτοσυκλετες.
Στην εμπειρια σου απαντησα πιο πανω.
Ελπιζω να σε βοηθησα.Και για σενα που δε με ξερεις σου ζηταω μια συγνωμη για την ορθογραφια.
Υ.Γ.Δε ξερω αν εχω κανει λαθος στο οριζοντια και στο καθετα που εγραψα πιο πανω.Παντα τα μπερδευα αυτα τα 2.
καλώς ηρθες! :beer::beer:
απ όλα όσα έγραψες , το παρακάτω είναι αυτό που τα κάνει δύσκολα...
ΠΑΡΕΑ
Παρέα δεν υπάρχει.
Σε αυτή την ηλικία οι περισσότεροι φίλοι έχουν από 2-3 παιδιά ο καθένας, κυνηγάνε τα τσίπουρα και τα ψαρέματα και όταν τους λες για enduro σου λένε, "Άστα αυτά...αυτά είναι για τους πιτσιρικάδες".
Κάποιοι μου λένε ότι δεν είναι ιδιαίτερά σοφό να τριγυρνώ στη μέση του πουθενά μόνος μου, κάνοντας enduro.
χωρίς παρέα , εκτός του σοβαρού ρίσκου και του κινδύνου να είσαι στο βουνό μόνος σου, θα αρχίζεις γρήγορα να βαριέσαι κιόλας..
ολα τα άλλα βρίσκονται , αλλά είναι πολύ κακό να είσαι μόνος σου στο βουνό.
τωρα , μεγαλο παιδι εισαι , ξερεις οτι ακομα και μια χαζη πτωση μεμηχανη (και στο χώμα θα έχει πολλές) μπορει να φερει χαζοτραυματισμους που όμως , αν βγάζεις το μεροκάματο με τα χέρια σου , μπορει να σου το στερήσει για κάποιο χρόνο.
Γι αυτό , στο ποσο που εχεις βαλει για την μηχανη , θα πρει να υπολογίσεις ένα καλό πόσο και για εξοπλισμό ασφαλείας ,οπως λες.
Όμως , αν εχει πιστα εκει κοντά όπως γράφεις σιγουρά θα εχει κι άλλους που ασχολούνται.
Μπορεις να ξεκινησεις τις προπονησεις σου εκει , μαζι με αλλους.
Θα αποκτάς και εμπειρίες και θα έχεις και παρέα που θα ξέρει να βοηθήσει.
Και σιγουρά θα βγουν και βολτες από εκει.
basilis_k6
23/08/2018, 16:14
οτι ειπε ο ggs. το μονο προβλημα ειναι η παρεα.
Καλώς τον! Οτι είπε ο ggs ,συμφωνώ και επαυξάνω,κοίταξε να αποκτήσεις σιγά-σιγά τον απαραίτητο εξοπλισμό. Επίσης συμφωνώ με την επιλογή του δίχρονου,έχει ελάχιστο κόστος χρήσης και πλέον βρίσκεις σε εξευτελιστικές τιμές.
πχ.https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/14606791/
GogosLux
23/08/2018, 16:56
Καλησπερα,
Απο δική μου εμπειρία που το ξεκίνησα στα 37 αλλα αγύμναστος (αδυνατος μεν) με εμπειρια απο Υμμητό, Πεντελη, Παρνηθα, Κορωπί, Καλάβρυτα, Ζήρια θα σου πω τα εξής:
Στο enduro θελει τεχνική - αντοχή - κότσια και παρέα :lol:
Και εξηγώ, με την τεχνική δεν θα πέσεις με το παραμικρό και θα βγαλεις μια διαδρομή πιο ανετα χωρίς να κουραστείς.
Στις περισσότερες των περιπτώσεων το ανοιγμα του γκαζιού θα σε σώσει ενω το κλείσιμο ή το φρένο θα σε ρίξει γρήγορα !
Εχω πέσει και απο κλείσιμο γκαζιού σε ξεραμένη λασπωμενη ροδιά και απο φρένο που απλά με ξέρασε απο πάνω στο κατηφόρι.
Εχω σώσει επικό χάσιμο μπροστινού σε σαθρό με ανοιγμα γκαζιού και εγώ να κρέμομαι αλλα μαρκεζ :lol::lol:
Οποτε οτι ξέρεις στον δρόμο δεν κάνει στον χώμα
Η καλή φυσική κατάσταση θα σε βοηθήσει αλλα ποσες φορές θα σπρώξεις σηκώσεις ενα μηχανακι ελαφρύ, πχ 100 κιλών που ειναι ενα διχρονο.
Οποτε γυρνάμε πάλι στο "τεχνική"
Θέλει κότσια, πολλά φαινονται βουνό πριν τα προσπαθήσεις και με κοτσια και γκάζι βγαίνει σαν ίσιωμα :D
Το να "φοβάσαι" οτι θα πέσεις απλά θα επιταχύνει και θα επιβεβαιωσει τον φόβο σου με μια τούμπα :moutza:
Θέλει παρέα, σε αντίθεση με τον δρόμο το enduro ειναι παρείστικο.
Οχι μονο και κυρίως για την ασφάλεια αλλα για την διασκέδαση και την παρακίνηση.
ΠΧ ειχαμε κάνει ενα φοβερο δρομολόγιο απο καλοπούλα προς κορωπί με πράγματα που αδυνατουσα να πιστεψω οτι θα τα βγαλω αλλα με το παρεακι που ηταν θεικά παλαβό και με την βοήθεια και την παρακίνηση βγήκε πολυ διασκεδαστικά.
Το επόμενο ΣΚ το προσπάθησα ακριβώς το ίδιο με τον κολλητο που ήταν και αυτος στο προηγουμενο ΑΛΛΑ μονο οι 2 μας.
Ε ΔΕΝ εβγαινε με ΤΙΠΟΤΑ :mad:
ΤΕΛΟΣ το μονο σίγουρο ειναι οτι θα πέσεις και θα χτυπησεις!!!
Αν εισαι τυχερος και ντυμενος σαν το ανθρωπάκι τις Michelin (οπως καλη ωρα εγω) θα περιοριστείς στις μελανιες (παρα το σωστακι με προστασία ειχα γίνει μπλε στον γοφο σε μια πτώση αλλα δεν εσπασε κατι :lol:) και ισως κανα ράισμα (στην ίδια ραισα τον ώμο).
Τα χέρια ειναι τα πρώτα που θα την ακούσουν μιας και θα τα χρησιμοποιήσεις στις προσγειώσεις με λίγα αλλα το σπασιμο στο σημείο πάνω απο τον αντίχειρα ειναι κατι σχετικά ευκολο να γίνει και διορθώνεται μονο με εγχείριση (δεν θυμαμαι πως λεγεται).
Ενας αλλος λόγος που θα πέσεις πιο πολύ απο εμενα ειναι το υψος σου, εγω στα 1,91 με 80 κιλά εβαζα κάτω ποδια σε ανηφορια κατηφόρια και αρκετά τα έσωζα.
Οι πιο χαμηλού υψόμετρου με την δική μου "τελεια τεχνική" θα ειχαν σωριαστοι κάτω :lol:
Θα σου πρότεινα να αφήσεις το enduro και να πας προς cross country style που στην ουσια εισαι στο δάσος αλλα σε δασικούς δρόμους και εκει τα πράγματα ειναι πιο ασφαλή, δεν σημαίνει οτι δεν εχει κινδύνους βλέπε σαθρό ή κροκάλες ή νεροφαγώματα που ολα αυτα ευκολα θα σε ρίξουν αν δεν ξέρεις.
Σε αυτη την περιπτωση θα σε καλύψει ακομα και ενα freewind ή dominator φτανει να του βαλεις χωμάτινα λάστιχα.
Ξερω αλλους που με περιπου 3.000€ πηραν BMW 1150 ή 1100, το εχουν με χωμάτινα και πανε καθε ΣΚ και μια χωματινη μιας και σε ταχυτητες πολης ειναι μια χαρα (ιδιως με το μπροστινό telerave που δεν νιωθεις χριστό) .
Προσωπικά δεν μου αρεσει η αίσθηση του telerave ;)
Απλα στο φερνω σαν παραδειγμα :winka:
Θεωρώ οτι ειναι πιο safe μιας και εχεις οικογένεια και μεροκάματο να βγάλεις.
:wave2:
Να με σχωρνατε κιολας και με το συμπαθειο δηλαδης μια και δεν μΕ πεφτει λογος αλλα ο ανθρωπος μιλησε για χωματινες διαδρομες στα περιξ της πολης..
(απο οτι καταλαβα, καποιοι χωματοδρομοι διακρίνονται στο βαθος που πιθανον να καταληγουν σε καποιο κιοσκι αναψυχης..)
Αυτο, κατα την ταπεινη μου αποψη παντα, δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το Enduro..
SeniorCanardo
23/08/2018, 18:28
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Να τελικά που καλό είναι να ρωτάς άμα δεν ξέρεις!
Εγώ την παρέα την είχα λίγο πιο κάτω στους προβληματισμούς μου αλλά να που αναδεικνύεται σε Νο1.
@ GogosLux
Οικογένεια (γυναικόπαιδα) δεν υπάρχει από τη μεριά μου, υπάρχουν όμως οικογενειακές υποχρεώσεις!
Το να πέσω δεν με χαλάει, το να σπάσω ένα χέρι ή έστω δάκτυλο είναι αδιανόητο...
Μελανιές, γδαρσίματα, σκισίματα, διαστρέμματα δεν με πειράζουν αρκεί να μην παρεμβαίνουν καθοριστικά στη λειτουργικότητα του σώματος.
Φυσικά δεν συζητάω καν να κάνω κάτι χωρίς εξοπλισμό. (Άσε που και στο δρόμο είμαι πάντα κομπλέ).
@ azar41
Thanx για το link, αλλά παρόλο που το CRΜ το κοιτούσα πιο παλιά άκουσα ότι είναι πολύ δύσκολα τα ανταλλακτικά του.
Άσε που η προηγούμενη εμπειρία μου από Honda είναι πως τα ανταλλακτικά είναι τσιμπημένα για να το θέσω κάπως ευγενικά.
Και από την άλλη 40+ άλογα δεν είναι λίγο κάμποσα για αρχάριο στο βουνό:hmm:
Αυτό που μου έχει κολλήσει είναι το YAMAHA / WR200 παλαιότερα κοιτούσα και κάνα KDX 200 αλλά και αυτά άκουσα πως με τα ανταλλακτικά είναι δύσκολα.
Αν πάρω τελικά κάτι, θέλω κάτι που να μην με νοιάζει αν θα στραβώσει ένα καπάκι ή αν θα σπάσει κάνα πλαστικό (γιατί αρχάριος θα είμαι θα πέφτω), να μπορώ να βρίσκω εύκολα, γρήγορα και σχετικά φθηνά ανταλλακτικά.
Άλλοι προτείνουν και το KTM/EXC 200 αλλά κάτω από 1500€ δύσκολα το βρίσκω.
Τώρα για τα "περί φόβου"... χωρίς να μακρηγορήσω ο φόβος είναι κάτι που υπάρχει όταν κάνεις κάτι σχετικά "επικίνδυνο" αλλά μάλλον ξεπερνιέται με το χρόνο.
Τον ξεπερνάς! Δεν λες απλά "Α ΟΚ δεν φοβάμαι τώρα αλλά πριν φοβόμουνα". Θέλει υπομονή και εξοικείωση με το εκάστοτε αντικείμενο.
Προφανώς στην αρχή θα κάνω βόλτα σε δασικούς δρόμους και αν μου πάει και γουστάρω αρχίσω και βουτάω λίγο πιο βαθειά, σταδιακά πάντα.
@ OldMan
Μάλλον σε κάνα μαντρί ή σε καμιά μάντρα με κάνα ποιμενικό να με περιμένει, οδηγούν οι χωματόδρομοι.
Καλησπέρα, νέος στο forum, λαθραναγνώστης για κάποιο διάστημα.
Λόγω εξαιρετικά δυσάρεστων εξελίξεων στη ζωή μου βρέθηκα από το κέντρο της πόλης στα πέριξ, άρα πολύ κοντά σε χωμάτινες διαδρομές.
Το πλησιέστερο χώμα ξεκινάει στα 300m ενώ έχω εντοπίσει (εκ του μακρόθεν) διάφορες διαδρομές γύρω γύρω που μοιάζουν ότι έχουν ενδιαφέρον.
Κάποιος φίλος μου είπε και για μια ψιλό-διαμορφωμένη πίστα κάπου κοντά.
Μια σειρά από προβληματισμούς όμως με φρενάρουν από το να εμπλακώ με το enduro το οποίο μου φαινόταν πάντα ενδιαφέρουσα φάση.
BUDGET
Πρώτα και κύριο το budget είναι εξαιρετικά περιορισμένο.
Οι περισσότεροι μου λένε ότι είναι πολύ ακριβό χόμπι και να το ξεχάσω εξ'αρχής αν δεν έχω φράγκα να σπρώχνω σε μόνιμη βάση.
Θα μπορούσα αν ματώσω, να μαζέψω 1500-2000 για μοτό και εξοπλισμό μέχρι την άνοιξη. (Αν όλα κυλήσουν ομαλά).
Κοιτάω για δίχρονα πριν από το 2000 αναγκαστικά.
Δίχρονα για φθηνότερη συντήρηση, την οποία στο μεγαλύτερο μέρος της θα μπορούσα με λίγη βοήθεια να την κάνω και μόνος μου... ε μ' αρέσει και αυτός ο κώλο-ήχος της διχρονίλας.:ninja:
Δεν έχω καβαλήσει δίχρονο ποτέ στη ζωή μου. (Εκτός από ένα typhoon σε κάποιο νησί).
ΗΛΙΚΙΑ
Δεν είμαι πιτσιρικάς, είμαι πάνω από 40, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό.
Το καλό είναι ότι γυμνάζομαι σε τακτική βάση εδώ και αρκετά χρόνια.
ΥΨΟΣ
Είμαι τάπας. 1,70 τις καλές μέρες.
Κιλά 70 - 75 αναλόγως τη φάση.
Παίζει να μην φτάνω με τίποτα και να χρειάζομαι τραμπολίνο για να ανέβω και να δυσκολεύομαι στον χειρισμό;
Αυτά όλα είναι πανύψηλα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας που χρειάζεται και τα δυο του χέρια. (Για την ακρίβεια μου χρειάζονται άλλα δύο χέρια για να βγει μεροκάματο).
Άρα οποιοσδήποτε σοβαρός τραυματισμός θα σημαίνει ότι δεν μπορώ να δουλέψω άρα ούτε και να έχω εισόδημα.
Επίσης ο ελεύθερος χρόνος είναι απρογραμμάτιστος.
Αν έχει δουλειά - δουλεύουμε, αλλά συνήθως μια Κυριακή ελεύθερη θα την έχουμε.
ΠΑΡΕΑ
Παρέα δεν υπάρχει.
Σε αυτή την ηλικία οι περισσότεροι φίλοι έχουν από 2-3 παιδιά ο καθένας, κυνηγάνε τα τσίπουρα και τα ψαρέματα και όταν τους λες για enduro σου λένε, "Άστα αυτά...αυτά είναι για τους πιτσιρικάδες".
Κάποιοι μου λένε ότι δεν είναι ιδιαίτερά σοφό να τριγυρνώ στη μέση του πουθενά μόνος μου, κάνοντας enduro.
ΑΛΛΗ ΜΟΤΟ
Έχω στην κατοχή μου ήδη ένα μηχανάκι σχεδόν 15ετίας με πάνω από 60.000χλμ, το οποίο είναι το κύριο μεταφορικό μου μέσο.
Αν και κάνω κάποια συμαζέματα μόνος μου έχει και αυτό τα δικά του έξοδα.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μικρή σχετικά μοτοσυκλετιστική εμπειρία και καμία επαφή με το χώμα.
Τα φώτα σας παρακαλώ...κυρίως οι χωμάτινοι.
Εγω θα σου προτεινα ενα 250 τετραχρονο εντουρακι της πλακας να πηγαινεις σιγούλια σιγούλια και να φχαριστιεσαι την θέα! :beer:
Vstrommer71
23/08/2018, 19:19
Εγω θα σου προτεινα ενα 250 τετραχρονο εντουρακι της πλακας να πηγαινεις σιγούλια σιγούλια και να φχαριστιεσαι την θέα! :beer:
Κάτι σαν αυτό να υποθέσω?:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=EjRPMURkPr8
Κάτι σαν αυτό να υποθέσω?:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=EjRPMURkPr8
Εννουσα 250 κυβικα, οχι αλογα :eek:
@ azar41
Thanx για το link, αλλά παρόλο που το CRΜ το κοιτούσα πιο παλιά άκουσα ότι είναι πολύ δύσκολα τα ανταλλακτικά του.
Άσε που η προηγούμενη εμπειρία μου από Honda είναι πως τα ανταλλακτικά είναι τσιμπημένα για να το θέσω κάπως ευγενικά.
To CRM το έφερα σαν παράδειγμα,υπάρχουν ενα σωρό άλλα,το WR είναι σαφώς καλύτερο για χώμα.
Εννοείται οτι δεν παίρνουμε ανταλλακτικά απο Honda, υπάρχουν άλλες πηγές σήμερα.:beer:
Πάρε ενα μηχανάκι πασπαρτού, να τα κάνει όλα, χωματόδρομο, μονοπάτι, εντουροπιστάκια και γιατί όχι χωμάτινες εξορμήσεις. Θα σου πρότεινα xr 250 - 400 αν και τα δίνουν ακριβά, καλύτερα TTR 250 με το πλαστικό ντεπόζιτο ή klx 250 το καρμπυρατεράτο. Eνα 250 Τ θα σε βοηθήσει περισσότερο στην αρχή και θα το ευχαριστηθείς που θα το στίβεις αργότερα.
Αν προτιμάς δίχρονο, ψάξε να βρεις καλό DT 200 R, είναι καλό για τέτοια χρήση αφού το μοτεράκι του είναι γραμμικό και ροπάτο για δίχρονο. Επίσης αξιόλογο μηχανάκι ήταν το suzuki TS 200 απλά ήθελε λίγο ψάξιμο με το ζιγλέρωμα και το γρανάζωμα. Kαι τα δύο αν και αρχαία στέκονται μια χαρά αν είναι σε καλή κατάσταση. Πάντως προτίμησε DT γιατί ήταν σκυλιά και υπάρχουν ακόμα ανταλλακτικά, φορτώνεται, ταξιδεύει.
Απλα ΠΡΕΠΕΙ να το κανεις. Οπως ειπαν και οι αλλοι το προβλημα σου ειναι η παρεα.
Εγω το ξεκινησα μετα απο σχεδον 30 χρονια στο δρομο. Ειναι αλλη φαση.
Με 1500-2000 μπατζετ για εξοπλισμο και μοτοσυκλετα εισαι πολυ χαμηλα .....
Για να πεις οτι θα παρεις πραγματα που θα σου Προσφερουν μια.... αξιοπρεπη προστασια οσο αφορα τον εξοπλισμο ( χρειαζεσε τουλαχιστον 500....)
Τωρα τι μηχανακι θα βρεις με τα υπολοιπα χρηματα...???
Κατα τα αλλα απαραιτητα.... Μονο μια καλη και καπως ποιο εμπειροτερη παρεα χρειαζεσαι και τα υπολοιπα θα ερθουν μονα τους...!!!
Να πω και γω το στορυ μου γιατι καπως ετσι σε βλεπω.
35 σημερα ηθελα να πηγαινω χωμα καμια σχεση με enduro οπως το εχουν στο μυαλο τους χωματοδρουμους λιγο βουνο και οπου μας βγαλει.
Πηρα ενα kle500 γιατι μικρος ειχα 250αρια τετραχρονα και στο χωμα ενα ttr250 που οδηγησα τελευταια δεν με "φοβισε" ενω το 500 εχει το γκαζι του αν θελω να με " τρομαξει ".
Πηγαινω οποτε εχω ορεξη μονος μου σε χωματοδρομους αυτο ουτε λαγκαδια ουτε μονοπατια. εδω γυρω 50 100 χλμ βολτα.
Ναι εχω παει να πεσω δεν εχω πεσει αλλα παντα μονο οταν το κυνήγησα.
Ενα μπουφαν φοραω γαντια και μποτακια ορειβατικου τυπου. Τωρα ειμαι για παντελονι και επιγονατιδες καλαμιδες.
Για μενα αν εισαι σε μια παρομοια φαση και εχεις και το οικονομικο θεμα με ενα kawasaki anhelo 250 θα το παρεις τσαμπα οποτε θες να το δωσεις θα φυγει τσαμπα και θα εχεις κανεις και 5 βολτες.
Αν το εχεις στο μυαλο σου καντο και μια φορα το διμηνο να πας θα το θυμασαι.
Τα παλια διχρονα ειναι καλα αγια γρηγορα αλλα θελουν προσωπικη εργασια οι μηχανικοι δεν τα πιανουν στα χερια τους τα ανταλλακτικα δεν βρισκονται και γενικα ολο κατι βγαζουν...
DT 200 R.. TS 200...
ΡΕ συ Κωστα..
Και τα 2 τους σκετο γάνιασμα ειναι..
Πρέπει να σκεφτεσαι να ανοιξεις το γκαζι 5 sec πριν τη στιγμη που το χρειάζεσαι.. - και ΟΚ, για χαλαρή βολτούλα αλλα υπαρχουν παντα και τα "απρόοπτα" (τα οποία ειναι οντως απρόοπτα για αρχάριο και απο πλευρας αντιδρασεων/συμπεριφορας μηχανης και απο πλευρας δικης του αντιμετώπισης..)
Νομιζω οτι η πρόταση του Μπίγκουλα ήταν η πιο σωστή, τηρουμενων των συγκεκριμένων αναλογιών..
Δεν ξερω σε τι τιμες κυκλοφορούν τα DR 250 (ποτε δεν τα χώνεψα αυτα τα κωλομηχανάκια αλλα εγω είμαι γνωστος "περίεργος"..)..
SeniorCanardo
24/08/2018, 12:46
@Vstrommer71
Ε ναι κάτι τέτοιο ψάχνω, για να πηγαίνω πιο γρήγορα στη δουλειά. Θα κόβω μέσα από τα βουνά, μια ευθεία θα είναι.
Λοιπόν μέχρι στιγμής έχουμε και λέμε:
Παρέα, παρέα, παρέα.
Τραυματισμοί παίζουν αλλά όχι κάτι τραγικό (Συνήθως)
Εξοπλισμός μεταχειρισμένος (μάλλον θα βρεθεί..δεν μπορεί κάποιος τάπας θα ασχολούνταν).
Μηχανάκι.
All around. Γενικά μέχρι στιγμής έχουν προταθεί:
WR 200
DT 200R
KLX 250 (ή μήπως το 300R ?)
XR 250 - 400
@ STOYBI
Αν το 1000€ δεν φτάνει το πλάνο αναβάλετε...δεν υπάρχει δυνατότητα αυτή τη στιγμή για κάτι πολύ καλύτερο, δυστυχώς.
Από την άλλη δεν ξέρω και αν θα μου πάει η φάση πολύ πολύ, καλή ακούγεται από μακριά, αλλά μπορεί να μην γουστάρω, μπορεί και να μαγκώσω, αν και όσο με ξέρω το βλέπω για το δεύτερο.
@leftos
Κοίτα και γω ένα KLR 650SM σε κάνα δυο νεροφαγώματα που το έχωσα με δυσκόλεψε, γιατί είναι κουρσούμι για μένα ειδικά που είμαι κοντός.
Άμα γύρει πάει το έχασες, έπεσε συν το ότι άφηνα πίσω βίδες φλασόλαμπες κλπ.
ΡΕ συ Κωστα..
Και τα 2 τους σκετο γάνιασμα ειναι..
Πρέπει να σκεφτεσαι να ανοιξεις το γκαζι 5 sec πριν τη στιγμη που το χρειάζεσαι.. - και ΟΚ, για χαλαρή βολτούλα αλλα υπαρχουν παντα και τα "απρόοπτα" (τα οποία ειναι οντως απρόοπτα για αρχάριο και απο πλευρας αντιδρασεων/συμπεριφορας μηχανης και απο πλευρας δικης του αντιμετώπισης..)
Νομιζω οτι η πρόταση του Μπίγκουλα ήταν η πιο σωστή, τηρουμενων των συγκεκριμένων αναλογιών..
Δεν ξερω σε τι τιμες κυκλοφορούν τα DR 250 (ποτε δεν τα χώνεψα αυτα τα κωλομηχανάκια αλλα εγω είμαι γνωστος "περίεργος"..)..
Ειλικρινα δεν θυμαμαι καλά, εχω χρονια να καβαλήσω διχρονο 200 πολιτικό ον οφ :hmm::faint:
MG-KTiNoS
26/08/2018, 10:20
Λόγω εξαιρετικά δυσάρεστων εξελίξεων στη ζωή μου βρέθηκα από το κέντρο της πόλης στα πέριξ, άρα πολύ κοντά σε χωμάτινες διαδρομές.
Πρώτα και κύριο το budget είναι εξαιρετικά περιορισμένο.
ΗΛΙΚΙΑ
Δεν είμαι πιτσιρικάς, είμαι πάνω από 40, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό.
ΥΨΟΣ
Είμαι τάπας. 1,70 τις καλές μέρες.
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας που χρειάζεται και τα δυο του χέρια. (Για την ακρίβεια μου χρειάζονται άλλα δύο χέρια για να βγει μεροκάματο).
Άρα οποιοσδήποτε σοβαρός τραυματισμός θα σημαίνει ότι δεν μπορώ να δουλέψω άρα ούτε και να έχω εισόδημα.
Παρέα δεν υπάρχει.
Τα φώτα σας παρακαλώ...κυρίως οι χωμάτινοι.
Σκέψου κι αυτή την περίπτωση πάνως
https://www.poa.gr/
Σκέψου κι αυτή την περίπτωση πάνως
https://www.poa.gr/
Μαεστράκο τι πίνεις ρε καμάρι ?
SeniorCanardo
27/08/2018, 10:33
@MG-KTiNoS
Καλώς τον κι ας άργησε.
Λέω και 'γω κάνα "χιουμορίστα" δεν έχει αυτό το φόρουμ.
Παρόλα αυτά δεν είναι κακή ιδέα, αν και κομματάκι μακριά μου πέφτει ή γούβα
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
27/08/2018, 16:37
https://www.car.gr/12107274-yamaha-dt200
Με τη μεταβιβαση και την ασφαλεια θα σου βγει ενα χιλιαρικο.Υπολογισε και 500 ευρω για ενα καλο εξοπλισμο ή και μεταχειρο εξοπλισμο με κανα 300 απο δω μεσα μπορεις να βρεις.Και σου μενουν και ρεστα.
SeniorCanardo
27/08/2018, 17:05
@ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
Thanx για το link αλλά δυστυχώς είμαι πολυ μακριά από την Πάτρα.
Στα πέριξ της Θεσσαλονίκης είμαι.
Κάτι από τα παρακάτω έχει να πει κάτι ή μακριά απ' όλα
ΥΑΜΑΗΑ WR 1997 (https://www.car.gr/14598065-yamaha-wr)
KAWASAKI KDX 1995 (https://www.car.gr/14588761-kawasaki-kdx-250)
SUZUKI TS 1993 (https://www.car.gr/12005993-suzuki-ts-ts200r)
Για εξοπλισμό αρχικά για μεταχειρισμένο ψάχνω.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
27/08/2018, 18:18
Δεν ειχα δει καθολου απο που εισαι.
Απο τα 3 που εβαλες εχω οδηγησει το wr αλλα οχι στο χωμα.Το θεωρω πολυ νευρικο για αρχαριο αλλα ειναι σκυλη.
Το τριτο ειναι του 93.Δε ξερω κατα ποσο θα μπορεις να κανεις δουλεια με ανταλακτικα του.Ειναι βεβαια πιο ηρεμο απο τα αλλα 2.Για το kdx δε ξερω.
Απο τα 3 θα εβλεπα πρωτα το γιαμαχα μετα το καβασακι και τελος τη σουζουκα.
@ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
Thanx για το link αλλά δυστυχώς είμαι πολυ μακριά από την Πάτρα.
Στα πέριξ της Θεσσαλονίκης είμαι.
Κάτι από τα παρακάτω έχει να πει κάτι ή μακριά απ' όλα
ΥΑΜΑΗΑ WR 1997 (https://www.car.gr/14598065-yamaha-wr)
KAWASAKI KDX 1995 (https://www.car.gr/14588761-kawasaki-kdx-250)
SUZUKI TS 1993 (https://www.car.gr/12005993-suzuki-ts-ts200r)
Για εξοπλισμό αρχικά για μεταχειρισμένο ψάχνω.
Το Yamaha ασυζητητί,ελαφρύ,πολύ καλά στημένο απο αναρτήσεις και με ωραίο μοτέρ χωρίς κραδασμούς.
Απ οτι βλέπω είναι το μοντέλο χωρίς αντλία λαδιού, θα κάνεις μίξη στο ντεπόζιτο,ρώτησε αν έχει χαρτιά και είσαι οκ.
SeniorCanardo
28/08/2018, 18:53
@azar41
Χαρτιά, γιοκ και στο τηλέφωνο δεν με πολύ-έψησε.
Το μόνο ότι παίζει και να το συζητάει.
Κατάφερα να βρω γνωστό από τα παλιά που ασχολούνταν για κάποια χρόνια.
Τα βασικά συμπεράσματα από αυτά που μου είπε συνοψίζονται στα εξής:
1.Τα χρήματα που διαθέτω είναι λίγα και είναι καλύτερα να μαζέψω κάνα χιλιάρικο ακόμα και μετά να αρχίσω να ξανά-ψάχνομαι, γιατί αυτά που θα γλιτώσω τώρα θα τα δώσω (ίσως και περισσότερα) μακροπρόθεσμα για συμμαζέματα.
2.Το σπορ-χόμπυ είναι ακριβό και μόνο αν είμαι σίγουρος ότι γουστάρω, να μπω στο τριπ να χώνω φράγκα.
Θέλει να έχεις το ένα χέρι στην τσέπη...μου είπε χαρακτηριστικά.
3.Από τα μοντέλα που κοιτάζω, ουσιαστικά απορρίπτονται όλα. Καλύτερα μου λέει να κοιτάξω για κάποιο EXC και καλύτερα (400 4-stroke).
4.Τα δίχρονα υποστηρίζει ότι θα με δυσκολέψουν αρκετά, αφού δεν έχω οδηγήσει ποτέ και μάλιστα ξεκινώντας από το βουνό.
Ναι μεν πιο φτηνή συντήρηση, αλλά πιο δύσκολα σε όλα τα άλλα.
5.Εναλλακτικά προτείνει να ξεκινήσω να κάνω χαλαρές βόλτες με αυτό που έχω και να αρχίσω να χτίζω από κει και πέρα.
Αν δω ότι γουστάρω και ότι το μηχανάκι με περιορίζει να ψαχτώ λίγο πιο σοβαρά.
6.Και βασικότερο όλων παρέα, χωρίς παρέα "άστο" μου λέει.
Αυτά!
Μου την έκοψε την φόρα γενικά, αλλά έχει λογική και ταυτίζεται με πολλά που είπαν και παιδιά εδώ μέσα.
basilis_k6
28/08/2018, 19:48
6.Και βασικότερο όλων παρέα, χωρίς παρέα "άστο" μου λέει.
δυστυχως αυτο κραταει πολλούς (και έμενα) μακρια απο το χωμα. Παντως το 4τ 250 μια χαρα θα σου ειναι αλλα και εγω αν ηθελα να μην μπλέξω με exc θα πηγαινα.
Βάλε ημιχωμάτινα στο KLR και ξεκίνα εξερεύνηση τα βουνά της Ελλάδας. Είναι ευκολο και ευχάριστο μηχανακι για μεικτό ταξίδι ή βόλτα και θα βρεις πιο ευκολα παρέα ή κάποια λέσχη κτλ. Ομως παντα να κουβαλάς εργαλεία σαμπρέλες λεβιέδες τρόμπα και τα δχετικά.
Το enduro είναι κουμπαράς δίχως πάτο. Δεν υπάρχουν μόνο τα EXC αλλα ετσι κι αλλιώς τα καθαρόαιμα ειναι πιο ακριβά.
ή δώσε το και παρε ενα xr 400 ή drz 400 να τα κάνεις ολα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/08/2018, 21:37
Βάλε ημιχωμάτινα στο KLR και ξεκίνα εξερεύνηση τα βουνά της Ελλάδας. Είναι ευκολο και ευχάριστο μηχανακι για μεικτό ταξίδι ή βόλτα και θα βρεις πιο ευκολα παρέα ή κάποια λέσχη κτλ. Ομως παντα να κουβαλάς εργαλεία σαμπρέλες λεβιέδες τρόμπα και τα δχετικά.
Το enduro είναι κουμπαράς δίχως πάτο. Δεν υπάρχουν μόνο τα EXC αλλα ετσι κι αλλιώς τα καθαρόαιμα ειναι πιο ακριβά.
Το πιο σωστο.
Εnduro χωρις σπασιματα και τραυματισμους ειδικά στην αρχή, ειναι σαν να λές οτι θα πας για μπάνιο και δε θα βραχείς. Καλύτερα λοιπόν χαλαρες βολτες σε χωματοδρομους στα πέριξ, με σωστο εξοπλισμό και με μικρότερο κινδυνο τραυματισμου :)
Ενα οποιοδηποτε μηχανακι 4stroke 250-400 κυβικα θα σε παει οπου θες ευκολα και ξεκουραστα.
Ενα dr350 η ενα xr 400 θα ηταν ιδανικο...
SeniorCanardo
29/08/2018, 13:21
Παιδιά ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν και με ξεθόλωσαν.
Μάλλον θα το πάω σταδιακά.
Ξεκινάω με χωματοβόλτες, χαλαρές σε δασικούς με προορισμό κιόσκια αναψυχής, με ότι λάστιχο φοράω τώρα, αργότερα βάζω ένα λίγο πιο χωμάτινο και μετά βλέπουμε.
Αν μου κάτσει η φάση το ξανασυζητάμε...:wave2:
GogosLux
29/08/2018, 13:44
Ξεκινάω με χωματοβόλτες, χαλαρές σε δασικούς με προορισμό κιόσκια αναψυχής, με ότι λάστιχο φοράω τώρα, αργότερα βάζω ένα λίγο πιο χωμάτινο και μετά βλέπουμε.
Χωρις να ξερω τι μηχανακι εχεις, αν τωρα φοράς ασφάλτινο το πιο πιθανό ειναι να ξενερώσεις ακομα και στους πατημένους δασικούς ή να "κινδυνέψεις" σε ενα σαθρό κατηφορικό ή σε ενα νεροφάγωμα.
Στην θέση σου θα εβαζα ενα σετ χωμάτινα (οχι enduro) λάστιχα μιας και πιο ασφαλής θα εισαι και θα το ευχαριστηθείς.
καλη αρχή !
Παιδιά ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν και με ξεθόλωσαν.
Μάλλον θα το πάω σταδιακά.
Ξεκινάω με χωματοβόλτες, χαλαρές σε δασικούς με προορισμό κιόσκια αναψυχής, με ότι λάστιχο φοράω τώρα, αργότερα βάζω ένα λίγο πιο χωμάτινο και μετά βλέπουμε.
Αν μου κάτσει η φάση το ξανασυζητάμε...:wave2:
Περιμένουμε photo ρεπορτάζ απο τις παρθενικές εξορμήσεις :)
lykourgi
29/08/2018, 17:19
Μάλλον θα το πάω σταδιακά.
Ξεκινάω με χωματοβόλτες, χαλαρές σε δασικούς με προορισμό κιόσκια αναψυχής, με ότι λάστιχο φοράω τώρα, αργότερα βάζω ένα λίγο πιο χωμάτινο και μετά βλέπουμε.
Αν μου κάτσει η φάση το ξανασυζητάμε...:wave2:
Σωστό σκεπτικό.
Κάτι μου λέει ότι θα χρειαστείς σύντομα τα χωμάτινα λάστιχα (κάντο σύντομα, θα σε βοηθήσει πολύ).
Επίσης, καλό είναι να έχεις μαζί σου και ένα μπουκάλι νερό, φαρμακείο, εργαλεία. Όχι υπερβολές, αν και όλα χρειάζονται κάποια στιγμή. Τα στριμώχνεις σε ένα σακίδιο (όχι top case) και τα δένεις στην μηχανή (όχι επάνω σου).
Καλές βόλτες.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/08/2018, 22:59
επειδη βλεπω οτι το εχεις παρει αποφαση να το κανεις με η χωρις παρεα.Λεγε παντα της γυναικας σου που θα πας και μη παρεκλεινης απο εκει.:wave2:
SeniorCanardo
30/08/2018, 12:26
Λέω αντί να κάνω συμβιβασμούς και βάλω ένα λάστιχο που δεν θα είναι ούτε για χώμα ούτε για δρόμο, να πάρω ένα σετ μεταχειρισμένες μαμά ζάντες 21-17, να βάλω ένα χωμάτινο λάστιχο και να τ' αλλάζω το ΣΚ. (Η αλλαγή κάνα μισάωρο την κόβω να είναι).
Να ευχαριστιέμαι και τη βόλτα μου και στο δρόμο να είμαι safe.
Αυτό βέβαια που με χαλάει πάρα πολύ σε αυτό το μηχανάκι είναι το βάρος του.
@ lykourgi
Γιατί το σακίδιο στη μηχανή και όχι πάνω μου;
Να μαθαίνουμε και τίποτα.
@ ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
Σωστός.
Για αυτού του τύπου τις χαλαρές βόλτες ποιος είναι ο minimum εξοπλισμός που θα πρέπει να έχω πέραν του survival kit που ανέφερε ο lykourgi.
Λέω αντί να κάνω συμβιβασμούς και βάλω ένα λάστιχο που δεν θα είναι ούτε για χώμα ούτε για δρόμο, να πάρω ένα σετ μεταχειρισμένες μαμά ζάντες 21-17, να βάλω ένα χωμάτινο λάστιχο και να τ' αλλάζω το ΣΚ. (Η αλλαγή κάνα μισάωρο την κόβω να είναι).
Να ευχαριστιέμαι και τη βόλτα μου και στο δρόμο να είμαι safe.
Αυτό βέβαια που με χαλάει πάρα πολύ σε αυτό το μηχανάκι είναι το βάρος του.
@ lykourgi
Γιατί το σακίδιο στη μηχανή και όχι πάνω μου;
Να μαθαίνουμε και τίποτα.
@ ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
Σωστός.
Για αυτού του τύπου τις χαλαρές βόλτες ποιος είναι ο minimum εξοπλισμός που θα πρέπει να έχω πέραν του survival kit που ανέφερε ο lykourgi.
Tις αλλαγες τροχων ξεχνα τες....Μετα απο δυο τρεις αλλαγες θα βαλεις φωτια και θα το καψεις...
( Χριστιανε μου ,,,βαλε ενα λαστιχο on-off 60-40 κανε τις βολτες σου και ασε τις προκες για αργοτερα...)
Το σακιδιο η πανω σου...η στη μηχανη βιδωμενο... Δεσιμο να στο κρατησει στο χωμα πανω απο 15λεπτο δεν εχει εφευρεθει ακομα...
Της γυναικας σου δεν θα της λες ποτε τι ωρα θα γυρισεις...!!
Λεγε παντα της γυναικας σου που θα πας και μη παρεκλεινης απο εκει.
Ρε πως φαινονται οι ανυπαντροι...!!!:facepalm:
SeniorCanardo
30/08/2018, 16:41
Tις αλλαγες τροχων ξεχνα τες....Μετα απο δυο τρεις αλλαγες θα βαλεις φωτια και θα το καψεις...
( Χριστιανε μου ,,,βαλε ενα λαστιχο on-off 60-40 κανε τις βολτες σου και ασε τις προκες για αργοτερα...)
Το σακιδιο η πανω σου...η στη μηχανη βιδωμενο... Δεσιμο να στο κρατησει στο χωμα πανω απο 15λεπτο δεν εχει εφευρεθει ακομα...
Της γυναικας σου δεν θα της λες ποτε τι ωρα θα γυρισεις...!!
Καλά μην βαράς:hunter:, απλά έχω κακή εμπειρία σε βρεγμένο με τέτοιου τύπου λάστιχα...
GogosLux
30/08/2018, 17:04
Καλά μην βαράς:hunter:, απλά έχω κακή εμπειρία σε βρεγμένο με τέτοιου τύπου λάστιχα...
Αφου το ειπαμε, ξεχνα οτι ξερεις μεχρι τωρα απο τον δρομο και την άσφαλτο :rolleyes:
ΠΧ στο χωμα ο φίλος σου (και σωτήρας σου τις περισσοτερες φορες) ειναι το γκάζι ενω το φρένο θα σε χαντακώσει :lol:
ΠΧ η κατανομή βαρους ειναι το Α και το Ω, σε κατηφόρες ασφάλτινες, ανεξαρτήτως κλίσης δεν αλλαζεις θέση στο σώμα σου, ε κανε το ίδιο στο χώμα και πατα τα ίδια φρενα με εμφαση εμπρός να γελάνε και οι χελωνες :lol::lol:
Ελπιζω να ανακαλύψεις τα υπολοιπα μόνος σου και ανόδυνα :D
Λευκάδιος
30/08/2018, 17:11
Για αυτού του τύπου τις χαλαρές βόλτες ποιος είναι ο minimum εξοπλισμός που θα πρέπει να έχω πέραν του survival kit που ανέφερε ο lykourgi.
Μπότες (για μικτή χρήση ή εντουρο),συνήθως οι πρώτες είναι πιο άνετες και οι δεύτερες καλύτερες σε προστασία.
Μπουφάν με προστασίες (και σε πλάτη),αν έχεις καλοκαιρινό προτίμησε το γιατί στο χώμα ανέβαζεις θερμοκρασίες.
Επιγονατίδες,οι τιμές για επώνυμες ξεκινούν από 25-30 ευρώ.
Γάντια με καλή αίσθηση για να σου παρέχουν καλό έλεγχο στα χειριστηρια.
Αν δεις ότι θα το συνεχίσεις μετά πας για θώρακα και πιο εξειδικευμένο κρανος (εντουρο ή διπλής χρησης).
Αν θες ρίξε και μια ματιά στο παρακάτω λινκ,έχει διαφορα μικρά βίντεο με ασκησούλες και tips για τις πρώτες επαφές στο χώμα με μηχανάκι ον/οφ.
https://youtu.be/Fxw8U8bIhY8
Αυτό με τη γυναίκα μη το κάνεις, αδυνατούν να καταλάβουν τι σημαίνει μηχανή-βόλτα-βουνό, αλλά συνήθως το μετατρέπουν σε " ευκαιρία για βαψίματα και μαστορέματα στο σπιτι".
Ποιο KLR έχεις?
SeniorCanardo
30/08/2018, 17:57
@ GogosLux
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.
Με τέτοιου τύπου λάστιχο, με παλιότερο μηχανάκι, σε βροχή, σε άσφαλτο, σε απότομο φρενάρισμα έφαγα για πλάκα σούρσιμο, ευτυχώς με λίγα χλμ. και επειδή αυτό θα είναι το μηχανάκι που θα χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση υπέθεσα ότι το 60/40 δεν θα είναι και τόσο ασφαλές για καθημερινή χρήση σε ήμι-αστικό περιβάλλον.
Υποθέτω κάτι δίνεις κάτι παίρνεις, δεν γίνεται να τα 'χω όλα
@Λευκάδιος
Thanx για τα video φαίνονται αρκετά χρήσιμα.
Το KLR είναι το C model, απ' όσο ξέρω έβγαινε από (1994-2004, σε διαφορετικά χρώματα).
398988
Το δικό μου βέβαια το αγόρασα με μετατροπή σε SM και άλλη εξάτμιση, τιμόνι, δισκόπλακες κλπ
Λευκάδιος
30/08/2018, 18:02
Πάντως η επιλογή δύο σετ τροχών εμένα με έχει βολέψει πολλά χρόνια.Όχι για το 'επικίνδυνο' του πράγματος (έχω βγάλει χειμώνες και χειμώνες με χωμάτινα στην Αθήνα) αλλά από οικονομικής πλευράς.
Ρε συ έχεις klr και θα πας να πάρεις άλλο μοτόρι; βάλε ένα σετ anakee 3 και κάνε της βόλτες σου στο χώμα,κι αν δεις ότι το πιέζεις κι άλλο,τότε κάνεις την κίνηση,αλλά δοκίμασε πρώτα.Μπορεί να μην σου αρέσει καν.
lykourgi
30/08/2018, 19:22
Το σακίδιο το δένουμε στη μηχανή για να μην καταπονούμε το σώμα μας με το έξτρα βάρος στην πολύωρη οδήγηση, ειδικά με τους κραδασμούς και τα χτυπήματα των κατσικόδρομων.
Εν τω μεταξύ, έχεις μηχανάκι άψογο γι' αυτό που θέλεις να κάνεις. Βάλε ενδιάμεσα λάστιχα, όπως σου είπε ο Stoubi και ξέχνα τους διπλούς τροχούς. Εγώ έχω βολευτεί τα TKC80, μόνιμα.
Stoubi, υπάρχει δέσιμο που αντέχει σε πολλές ώρες (και μέρες) οδήγησης. Με ιμάντες προσαρμοσμένους πάνω στο σακίδιο (ή τα σαμάρια). Το έχω κάνει και με τα δύο, χωρίς πρόβλημα.
SeniorCanardo
31/08/2018, 10:43
@Λευκάδιος
Αν θες εξήγησε το λίγο παραπάνω το θέμα της οικονομίας.
ΟΚ λοιπόν πάμε για αλλαγή ελαστικών και βλέπουμε.
Θα ακολουθήσω την εμπειρία σας.
Για άλλο μηχανάκι ψαχνόμουν, για να είναι πιο σωστά στημένο, να είναι πιο ελαφρύ, να μην με νοιάζει αν θα πέσει σπάσει-χαλάσει, να μπορώ να βρώ εύκολα πλαστικά κλπ, να μην έχω το άγχος μη ξεμείνω από μηχανάκι λόγο ζημίας από πτώση και πρέπει να πάω στη δουλειά με αυτοκίνητο ή λεωφορείο.
Να το πάρω για αυτό το σκοπό και να το σκίσω, να μάθω πάνω του.
Λοιπόν μη το κουράζουμε, πάμε για αλλαγή ελαστικού.:a46:
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποιο άλλο λάστιχο και θέλει ας το αναφέρει.
Λευκάδιος
31/08/2018, 11:11
@Λευκάδιος
Αν θες εξήγησε το λίγο παραπάνω το θέμα της οικονομίας.
ΟΚ λοιπόν πάμε για αλλαγή ελαστικών και βλέπουμε.
Θα ακολουθήσω την εμπειρία σας.
Για άλλο μηχανάκι ψαχνόμουν, για να είναι πιο σωστά στημένο, να είναι πιο ελαφρύ, να μην με νοιάζει αν θα πέσει σπάσει-χαλάσει, να μπορώ να βρώ εύκολα πλαστικά κλπ, να μην έχω το άγχος μη ξεμείνω από μηχανάκι λόγο ζημίας από πτώση και πρέπει να πάω στη δουλειά με αυτοκίνητο ή λεωφορείο.
Να το πάρω για αυτό το σκοπό και να το σκίσω, να μάθω πάνω του.
Λοιπόν μη το κουράζουμε, πάμε για αλλαγή ελαστικού.:a46:
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποιο άλλο λάστιχο και θέλει ας το αναφέρει.
Τα ημιχωμάτινα ελαστικά (TKC80,MT21 κλπ) φθείρονται αρκετά γρήγορα σε καθημερινή και ασφάλτινη χρήση. Εγώ που κάνω πάνω/κάτω 7000χλμ τον χρόνο θα χρειαζόμουν τουλάχιστον μια αλλαγή για μπρος/πίσω.
Υπάρχουν βέβαια αναβάτες που κάνουν με ένα σετ 7-10.000+ χλμ αλλά προσωπικά όταν πατάω χώμα θέλω να είναι όσον γίνεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση πρώτα για την ασφάλεια μου αλλά και για την οδηγικη ευχαριστηση.
Για ελαστικά υπάρχουν σχετικά νήματα αλλά δεν μπορώ να βρω λινκ τώρα.
Το σπάσει/χαλάσει είναι ένα θέμα όταν την Δευτέρα το πρωί θες να πας για δουλειά,έχε πάντα μαζί σου διάφορα tie wraps (μεγάλη εφεύρεση λέμε :lol: ) και όλα θα πάνε καλά.
Το σακίδιο το δένουμε στη μηχανή για να μην καταπονούμε το σώμα μας με το έξτρα βάρος στην πολύωρη οδήγηση, ειδικά με τους κραδασμούς και τα χτυπήματα των κατσικόδρομων.
Εν τω μεταξύ, έχεις μηχανάκι άψογο γι' αυτό που θέλεις να κάνεις. Βάλε ενδιάμεσα λάστιχα, όπως σου είπε ο Stoubi και ξέχνα τους διπλούς τροχούς. Εγώ έχω βολευτεί τα TKC80, μόνιμα.
Stoubi, υπάρχει δέσιμο που αντέχει σε πολλές ώρες (και μέρες) οδήγησης. Με ιμάντες προσαρμοσμένους πάνω στο σακίδιο (ή τα σαμάρια). Το έχω κάνει και με τα δύο, χωρίς πρόβλημα.
Κατι τετοιο εννουσα και εγω με το "βιδωμενο" που ειπα...
Το δεσιμο που δεν στεκει για εμενα ειναι το απλο σφυξιμο με οτιδηποτε ... του σακιδιου πανω στην μοτο....;)
Καλο ειναι τα δεσιματα να ειναι ελαφρως χαλαρα (με την εννοια των ελαστικών ανοχων..) αλλιως "κατι" θα την πληρωσει..!! ;)
lykourgi
31/08/2018, 16:50
Το δεσιμο που δεν στεκει για εμενα ειναι το απλο σφυξιμο με οτιδηποτε ... του σακιδιου πανω στην μοτο....;)
Σωστός. Αν περιμένεις (όχι εσύ, γενικά μιλάω) από ένα λάστιχο να σου κρατήσει την τσάντα, η απώλεια θα έρθει γρήγορα.
Καλο ειναι τα δεσιματα να ειναι ελαφρως χαλαρα (με την εννοια των ελαστικών ανοχων..) αλλιως "κατι" θα την πληρωσει..!! ;)
Αυτό ακριβώς είναι το μυστικό. (Έλεγα να μην μπω σε τόσες λεπτομέρειες μιας και είμαστε σε φάση γενικών οδηγιών,αλλά καλά έκανες και το έγραψες).
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.