PDA

View Full Version : Τελειωμένη μπαταρία, δυναμό ή τα ηλεκτρονικά εκαναν το θαυμα τους?



borgiriadis1
27/08/2018, 09:18
Καλημέρα κ καλή εβδομάδα
Μου παρουσιάστηκε ένα θέμα το Σάββατο το απόγευμα μετά απο βόλτα για καφεδάκι και επειδή δεν το έχω αντιμετωπίσει ξανά μου φάνηκε πολύ περίεργο.
Για να τα πάρω λίγο από την αρχή, πέρυσι το Νοέμβρη αγόρασα ένα SV 1000S '05 και επιτέλους ανέβηκα στα μεγάλα κυβικά αφού πέρασα άπω 250cc και 400cc. Κάναμε και ένα γενικό σέρβις και αρχίσαμε τις βόλτες και τα ταξίδια.
Επί του προβλήματος τώρα. Το Σάββατο είπα να πάω για καφέ στην παραλία έτσι ξεκινάω από Λάρισα περνάω τις αγαπημένες στροφές στα Τέμπη και φτάνω Πλαταμώνα. Πίνω τον καφέ μου και γυρνάω πίσω (έκανα δλδ περίπου 100-120χλμ). Πριν μπω στη Λάρισα μου βγάζει ένδειξη οτι δεν έχει βενζίνη καθόλου (άναψε δλδ μόνιμα το λαμπάκι ενώ θα έπρεπε να αρχίσει να αναβοσβήνει). Δεν δίνω σημασία λέω σκάλωσε το φλοτέρ ή το κοντέρ έτσι κι αλλιώς θα έβαζα βενζίνη. Σταματάω λοιπόν στα φανάρια (εδώ να σημειώσω οτι έκανα περίπου 60 χλμ πορεία και ήταν η πρώτη στιγμή που η μηχανή έμεινε στο ρελαντί) και εκεί κάνει κτ μπερδέματα στο ρελαντί και σβήνει. Λέω έχει γούστο να σέρνω και να γελάει ο κόσμος. Κουνάω τη μηχανή κ είχε βενζίνη, τσεκάρω θερμοκρασία όλα κομπλέ, πάω να βάλω μπροστά πάει να γυρίσει η μίζα και σβήνει το κοντέρ κ φυσικά δεν παίρνει μπροστά. ΤΑ πιάσαμε τα λεφτά μας.
Ζεστή η μηχανή λέω θα δοκιμάσω να το βάλω σκαστό μπα και φτάσω σπίτι και βλέπουμε. Αμ δε. Αρνήθηκε κατηγορηματικά να πάρει.Τηλεφωνώ λοιπόν σε ένα φιλαράκι του χαλάω και τον μεσημεριανό ύπνο και φέρνει καλώδια να με βάλει μπροστά. Το λοιπόν έρχεται βάζουμε τα καλώδια κ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ξυπνάει το θηρίο. Για λίγο όμως, με το που βγήκαν τα καλώδια στα 20 δευτερόλεπτα άναψε πάλι ο δείκτης της βενζίνης και καληνύχτα. Πατούρα λοιπόν και σπίτι.
Ξεκουμπώνω την μπαταρία που έχω στο 250 την βάζω πάνω μπραφ παίρνει. Λέω πάει το 50αρικο είμαστε για μπαταρία.
Σκέφτομαι λίγο και βάζω την μπαταρία στο φορτιστή το παρατάω ένα 2ωρο την κουμπώνω ξαναπαίρνει. End of story.
Οι ερωτήσεις μου τώρα:
1. Είναι φυσιολογικό η μηχανή ζεστή και μετά απο τόσα χλμ να σβήσει και να φταίει η μπαταρία ή το προβλημα είναι άλλο?
2. Δικαιολογείται το πως μετά από τη φόρτιση δούλεψε κανονικά?(Επίτηδες δεν την έβαλα ακόμα μπροστά το να δώ αν θα πάρει μετά απο 2 μέρες.
3. Το μόνο που αλλάχτηκε σχετικά πρόσφατα είναι ένας συναγερμός που είχα στο 250(το έβαλα πριν 15 μέρες) μπορεί να οφείλεται?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις

Anritsu
27/08/2018, 09:48
Δεν το ξέρω το SV πως είναι με δείκτες κλπ αλλά αν έχει λυχνία , απο μπαταρία μπορεί να δείχνει σαχλαμάρες . Συνήθως τρελαίνονται τα όργανα , δείκτες κλπ .
Εχεις εσυ τη μηχανή κοντά ένα χρόνο , προφανώς ο πωλητής δεν άλλαξε μπαταρία εφόσον την πούλαγε , βάλε και το συναγερμό που όσο να ναι κάτι θα τραβάει stand by και κάπου είναι λογικό .
Θα είχε ένα ενδιαφέρον αν είχες βολτόμετρο να δεις τι τάση κρατάει η μπαταρία μετά απο μια νύχτα πχ ακινησίας . Κατω απο 12 V νομίζω πως ήρθε η ώρα για ανακύκλωση .

karellen
27/08/2018, 10:20
1. Είναι φυσιολογικό η μηχανή ζεστή και μετά απο τόσα χλμ να σβήσει και να φταίει η μπαταρία ή το προβλημα είναι άλλο?
2. Δικαιολογείται το πως μετά από τη φόρτιση δούλεψε κανονικά?(Επίτηδες δεν την έβαλα ακόμα μπροστά το να δώ αν θα πάρει μετά απο 2 μέρες.
3. Το μόνο που αλλάχτηκε σχετικά πρόσφατα είναι ένας συναγερμός που είχα στο 250(το έβαλα πριν 15 μέρες) μπορεί να οφείλεται?

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις
1. Ναι.Όταν δεν έχει επαρκές ρεύμα δεν δουλεύει καλά ο ψεκασμός με αποτέλεσμα τα μπερδέματα-σβησίματα. Παθών.
2. Δούλεψε μεν κανονικά αλλά θα στο ξανακάνει,η μπαταρία προφανώς τα έχει φάει τα ψωμιά της.

borgiriadis1
27/08/2018, 10:37
Άρα να μην ανησυχήσω απο τώρα λέτε? Δεν μου έχει συμβεί την ώρα που η μηχανή είναι αναμμένη να πάθει τέτοιο κοκομπλόκο απο μπαταρία. συνήθως πέθαινε κ όταν έπαιρνε μπροστά με καλώδια μέχρι να σβήσω ήταν οκ. Θα πάω το απόγευμα να την μετρήσω σε κάνα συνεργείο. Τι τιμές θα πρέπει να δω?Volt?AH?Κτ άλλο? (εννοώ μην την βάλει ο μάστορας δει οτι γουστάρει και μου πει για άλλαγμα και τη φάω σαν κορόιδο)

Anritsu
27/08/2018, 11:39
Άρα να μην ανησυχήσω απο τώρα λέτε? Δεν μου έχει συμβεί την ώρα που η μηχανή είναι αναμμένη να πάθει τέτοιο κοκομπλόκο απο μπαταρία. συνήθως πέθαινε κ όταν έπαιρνε μπροστά με καλώδια μέχρι να σβήσω ήταν οκ. Θα πάω το απόγευμα να την μετρήσω σε κάνα συνεργείο. Τι τιμές θα πρέπει να δω?Volt?AH?Κτ άλλο? (εννοώ μην την βάλει ο μάστορας δει οτι γουστάρει και μου πει για άλλαγμα και τη φάω σαν κορόιδο)

Ανάλογα την μηχανή και την καλωδίωση . Θα είχε ένα ενδιαφέρον αν ήξερες πχ το συγκεκριμένο μοτο κάθε πότε "τρώει" μια μπαταρία . Αν χρονικά κινείται η δικιά σου σε αυτά τα πλαίσια την αλλάζεις και ελπίζεις ότι θα ισιώσει . Αν δεν φτιάξει το θέμα , ε θα έχεις αλλάξει μπαταρία μερικούς μήνες νωρίτερα . Άλλωστε το πρώτο που θα; σου πει και ο μάστορας να κάνεις πάνω κάτω αυτό είναι . Την μπαταρία για να πεις ότι την ελέγχεις θα πρέπει να την δοκιμάσεις υπο φορτίο να δεις τι κάνει . Στην περίπτωση σου (μίζα) δεν κάνει . Αν θες για την πλάκα σου ρίξε ένα πολύμετρο, μέτρα τάση (θα πρέπει να είσαι λογικά κατί παραπάνω απο 12 V) και παρατήρησε πόσο βουτάει στην μιζιά . Λογικα θα βυθίζεται πολύ κάτω απο τα 10 V . Κάνε την ίδια δουλεία με την καινούρια μπαταρία . Ετσι θα αποκτήσεις ένα μπούσουλα και για μελλοντικά θέματα . Ρίξε και μια ματιά εδώ https://www.revzilla.com/common-tread/how-to-test-a-motorcycle-battery
Είναι το βήμα 4

borgiriadis1
27/08/2018, 13:21
https://www.revzilla.com/common-tread/how-to-test-a-motorcycle-battery

Πολύ ωραίο άρθρο Anritsu ευχαριστώ. Έχει και τις μετρήσεις και όλα. Άρα με ένα ψηφιακό πολύμετρο μπορώ να μετρήσω τις τάσεις που έχω δεν έχει κάποια σοβαρή διαδικασία. Μόλις σχολάσω θα πάω να το μετρήσω και θα επανέλθω στο θέμα.

jiannys
27/08/2018, 15:04
efoson ebales thn bataria se fortisth 2 opes kai h mixani pire exeis problima foptisis pinia h anopthoths

Coyote.V
27/08/2018, 15:10
efoson ebales thn bataria se fortisth 2 opes kai h mixani pire exeis problima foptisis pinia h anopthoths

Σωστό, τόση ώρα δούλευε και ξεφόρτισε στο φανάρι. Άρα δεν φορτίζει.

telegonos
27/08/2018, 15:24
Κατά πάσα πιθανότητα, με αυτά που περιέγραψες, μεγειά το κύκλωμα φόρτισης (γεννήτρια-ανόρθωση). Ξεκίνα μετρήσεις να δεις τι απο τα δυο έχει χαλάσει, μπορεί και τα δυο, μην σταματήσεις άμα βρεις το ένα χαλασμένο, μέτρα και το άλλο.

Τα ψεκαστά όταν έχει μείνει χωρίς φορτίο η μπαταρία από καμμένο σύστημα φόρτισης, ΔΕΝ παίρνουν μπροστά σπρωχτά.

Shinji Ikari
27/08/2018, 21:29
Παρε ενα ανορθωτη καινουργιο. Μη χανεις το χρονο σου με μετρησεις.

doctoras
28/08/2018, 07:44
https://www.revzilla.com/common-tread/how-to-test-a-motorcycle-battery

Πολύ ωραίο άρθρο Anritsu ευχαριστώ. Έχει και τις μετρήσεις και όλα. Άρα με ένα ψηφιακό πολύμετρο μπορώ να μετρήσω τις τάσεις που έχω δεν έχει κάποια σοβαρή διαδικασία. Μόλις σχολάσω θα πάω να το μετρήσω και θα επανέλθω στο θέμα.

στο άρθρο στην τελευταία παράγραφο σε προτρέπει να μη αναστείλεις την αντικατάσταση της μπαταρίας για ένα κόστος 60ευρώ γιατί ρισκάρεις(ή φλερτάρεις) με τη ζημιά (απο κακή μπαταρία) σε ανορθωτή-πηνία

karellen
28/08/2018, 07:54
Αποκλείεται δηλαδή η μπαταρία να είναι στα τελευταία της και να δέχεται πλέον ελάχιστη φόρτιση (φαινόμενο μνήμης) ίσα για να πάρει μπρος το μηχανάκι? Ποιος εγγυάται ότι στα 100 μέτρα δεν θα ξανασβήσει?

Το ξυράφι του Όκαμ το έχετε ακουστά μερικοί?

Anritsu
28/08/2018, 08:44
https://www.revzilla.com/common-tread/how-to-test-a-motorcycle-battery

Πολύ ωραίο άρθρο Anritsu ευχαριστώ. Έχει και τις μετρήσεις και όλα. Άρα με ένα ψηφιακό πολύμετρο μπορώ να μετρήσω τις τάσεις που έχω δεν έχει κάποια σοβαρή διαδικασία. Μόλις σχολάσω θα πάω να το μετρήσω και θα επανέλθω στο θέμα.

Επίσης όπως πολύ σωστά είπαν οι παραπάνω , θα πρέπει να ελέγξεις και το κύκλωμα της φόρτισης . Δηλαδή με την μηχανή σε λειτουργία και ρελαντί να μετράς κάτι παραπάνω από 14 V και με στροφάρισμα κάτι λιγότερο από 15 V . Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες για το αν μπορεί να δώσει ο ανορθωτής το "σωστό" ρεύμα για την "σωστή" φόρτιση στον "σωστό" χρόνο γιατί κυκλοφορεί ο Oldman με τον βούρδουλα !! Μεγαλύτερες τάσεις όπως και μικρότερες πρέπει να αποφευγόνται για την προστασία των υπολοίπων συστημάτων .

Το ευτυχές σενάριο είναι να μετρήσεις 14 με 15 V οποτε περιορίζεσαι στην μπαταρία . Αν είσαι πολύ κατω τότε μάλλον κοιτάς για ανορθωτή . Πριν πολλά χρονιά που είχα χρειαστεί σε ένα 650 Honda είχα βάλει έναν Ελληνικό μίση τιμή περίπου σε σχέση με τον γνήσιο . Θα σου πούνε απο εδώ οι ειδικοί

SoR
28/08/2018, 11:32
Διαβάζοντας τα λεγόμενα σου και κρίνοντας απο τα όσα ξέρω, μάλλον φταίνε τα πηνία σου.

Είναι συνηθισμένη ζημιά στα SV1000. Στα ηλεκτρολογικά θα μου πεις οτι μπορεί ναναι και 2-3 άλλα που μπορεί να φταίνε (πχ ανορθωτής) αλλα αυτός θέλει μέτρημα και συνήθως αρπάζουν τα πηνία.
Αν βάλεις άλλη μπαταρία πάνω, θα δουλέψει μέχρι να μείνει η μπαταριά και μετά θα μείνει η μοτοσυκλέτα σου. Αυτό γιατί τα πηνία δεν δίνουν φόρτιση στην μπαταρία και μένει απο ρεύμα (παρουσιάζοντα τα κουλά σε ενδείξεις, σταματάει η τρόμπα κλπ)

αν εφταιγε η μπαταρία σου, όταν θα δούλευε η μηχανή θα είχες ρεύμα απο τα πηνία.
για να είσαι σίγουρος πήγαινε σε κανέναν ηλεκτρολόγο μοτοσυκλετών.
Tip για να πας χωρίς οδική, φόρτισε την μπαταρία σου (αν αντέξει και δεν εχει ξελιγωθεί και αυτή) αλλιώς βάλε του 250 ή παρε και αυτην μαζί σου, αφαίερεσε οτι λάμπα-κοντερ-οτιδηποτε καταναλώνει ρευμα. Λογικά το ρεύμα της μπαταρίας θα αντέξει (τις τρόμπες) να πας 10-20-30χλμ στο συνεργείο.

borgiriadis1
29/08/2018, 14:06
Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα σήμερα μιας και τώρα χαλάρωσα από δουλειά και είχα χρόνο για τη μηχανή. Την μπαταρία την είχα φορτίσει όπως είχα πει το Σάββατο το απόγευμα κανένα 3ώρο με έναν φορτιστή της κακιάς ώρας. Σήμερα που τη μέτρησα μου έδειξε 12,06V. Πήγα σε έναν τύπο με ανταλλακτικά την μέτρησε κ αυτός και μου είπε οτι δύσκολο να είναι τελειωμένη και οτι θα την βάλει κ αυτός για φόρτιση και να πάω το απόγευμα να δούμε τι θα μετρήσει το απόγευμα μετά απο μια καλή φόρτιση.
Μέτα τι πρέπει να μετρήσω για να καταλάβω αν φταίει η μπαταρία ή όχι?
Πηνία και ανορθωτής δεν ξέρω καν πως είναι (τη λειτουργία τους μέσα από τα forum την έχω καταλάβει) οπότε να ρωτήσω 2 πράγματα: για τι κόστη μιλάμε? Και υπάρχει πιθανότητα να μπορώ να τα αλλάξω μόνος μου ή να μην το σκεφτώ καν?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις με γλιτώσατε απο περιττά έξοδα

McGyver
29/08/2018, 14:16
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=17006

Ανορθωτή πιθανώς και να μπορείς να αλλάξει μόνος σου (δεν ξέρω πού τον έχει το SV), πηνία χλωμό το κόβω...

toyar
29/08/2018, 14:46
φορτιζεις καλα την μπαταρια και τη μετρας...πρεπει να ειναι 12,8
τη βαζεις πανω και μιζαρεις....δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 10.5
δουλευοντας το μοτερ σε μεσαιες στροφες και με αναμενα φωτα πρεπει να μετρησεις περιπου 14
την αφηνεις και την ξαναμετρας την αλλη μερα..........πρεπει να ειναι παλι κοντα στα 12,8

αν....
μετα τη φορτιση δεν ειναι 12,8
μιζαροντας πεφτει κατω απο 10
την αλλη μερα δεν κραταει ταση
....θες μπαταρια

αν.....
ενω ειναι φορτισμενη η μηχανη δεν τις δινει 13,5+
....κοιτας κυκλωμα φορτισης

borgiriadis1
29/08/2018, 20:31
Λοιπον. Πηγα το απογευμα στο μαγαζι που φορτηζε η μπαταρια και δεν ειχε φορτισει πληρως αλλα απ οτι καταλαβα μαλλον εχω θεμα με τα ηλεκτρονικα.
Οποτε αν τα καταφερω αυριο λεω να παω σε κανεναν ηλεκτρολογο με την μπαταρια και να κανει αυτος τις μετρησεις να μου πει αν και τι μπορει να φταει. Απο θεμα κοστους περιπου τι παιζει σε τετοια θεματα γτ δεν μου εχει ξανατυχει?

Pew
29/08/2018, 20:41
Λοιπον. Πηγα το απογευμα στο μαγαζι που φορτηζε η μπαταρια και δεν ειχε φορτισει πληρως αλλα απ οτι καταλαβα μαλλον εχω θεμα με τα ηλεκτρονικα.
Οποτε αν τα καταφερω αυριο λεω να παω σε κανεναν ηλεκτρολογο με την μπαταρια και να κανει αυτος τις μετρησεις να μου πει αν και τι μπορει να φταει. Απο θεμα κοστους περιπου τι παιζει σε τετοια θεματα γτ δεν μου εχει ξανατυχει?

Μπαταρια 50
Ανορθωτης 100
Πηνια 200

μεσες ακρες με τελειως ταβερνιαρικους υπολογισμους.

(Σε διαβαζα και προχθες Τασο στο viber, ασχημα νεα :/ )

borgiriadis1
29/08/2018, 20:54
Και δεν ηθελες να μου χαλασεις την καρδια ε?
Μπαταρια νομιζω οτι θα σωθει τουλαχιστον για τωρα οποτε θα κλαψω για τα υπολοιπα. Ελπιζω να μην βγει ακριβο το κουστουμι γτ θα κλειστω στο σπιτι μεχρι το 19.

Pew
29/08/2018, 21:43
Και δεν ηθελες να μου χαλασεις την καρδια ε?
Μπαταρια νομιζω οτι θα σωθει τουλαχιστον για τωρα οποτε θα κλαψω για τα υπολοιπα. Ελπιζω να μην βγει ακριβο το κουστουμι γτ θα κλειστω στο σπιτι μεχρι το 19.

H μπαταρια θα σωθει εαν δεν ειναι παλια και δεν ταλαιπωρηθηκε με αποφορτισεις ή παραμενοντας αφορτιστη.

Ενας γενικος μπουσουλας, ειναι να βαλεις επανω μια υγιη μπαταρια (οπως του 250) και να μετρησεις ταση με τον κινητηρα στο ρελαντι.
Θα πρεπει να βλεπεις απο το ρελαντι κιολας τουλαχιστον 13,6 βολτ.
Οσο ανεβαζεις στροφες θα πρεπει να ανεβαινει πανω απο 14 - ιδανικα ΜΕΧΡΙ 14,5-14,8.

Εαν με στροφες βλεπεις αυτα τα νουμερα, οι μεγαλυτερες πιθανοτητες ειναι σε βλαμμενο ανορθωτη.

Οπως και να 'χει ... και επειδη ειμαι μακρια, θα καταφυγεις σε συνεργειο για ασφαλη διαγνωση.


Υ.Γ. ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΑΛΙ ΣΕ ΖΜΠΡΩΧΝΟΥΝ !!! :D

borgiriadis1
30/08/2018, 16:00
H μπαταρια θα σωθει εαν δεν ειναι παλια και δεν ταλαιπωρηθηκε με αποφορτισεις ή παραμενοντας αφορτιστη.

Ενας γενικος μπουσουλας, ειναι να βαλεις επανω μια υγιη μπαταρια (οπως του 250) και να μετρησεις ταση με τον κινητηρα στο ρελαντι.
Θα πρεπει να βλεπεις απο το ρελαντι κιολας τουλαχιστον 13,6 βολτ.
Οσο ανεβαζεις στροφες θα πρεπει να ανεβαινει πανω απο 14 - ιδανικα ΜΕΧΡΙ 14,5-14,8.

Εαν με στροφες βλεπεις αυτα τα νουμερα, οι μεγαλυτερες πιθανοτητες ειναι σε βλαμμενο ανορθωτη.

Οπως και να 'χει ... και επειδη ειμαι μακρια, θα καταφυγεις σε συνεργειο για ασφαλη διαγνωση.


Υ.Γ. ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΑΛΙ ΣΕ ΖΜΠΡΩΧΝΟΥΝ !!! :D

Η ιστορια της ζωης μου ρε. Οτι μηχανακι κ να παρω καποια στιγμη θα με πανε πατουρα. Θα το παω εκει στην Καρδιτσης στο ηλεκτρολογιο. Μου ειπαν οτι ειναι καλος και τιμιος στα φραγκα. Μαλλον αυριο γτ σημερα δεν το κοβω να τον προλαβαινω.

borgiriadis1
05/09/2018, 19:32
Επανερχομαι στο θεμα σημερα γτ τωρα ειχα την απαντηση απο τον μαστορα.
Πινια τλκ. 160 ευρω και αυριο θα ειναι ετοιμο.
Τωρα ομως και επειδη σκεφτομουνα να φτιαξω τις αναρτησεις μου τον ρωτησα και μου ειπε οτι θελει 80 € για το πισω για σερβις και 240 € τα μπροστα για ελατηρια λαδια και τσιμουχες. Αυτες οι τιμες πως ειναι?

OldMan
06/09/2018, 18:10
κυκλοφορεί ο Oldman με τον βούρδουλα !!
Τι να σας κανω ρε που δεν εχει στεγνώσει ακόμη η βοϊδόπουτσα..!!

leo1964
06/09/2018, 20:22
Επανερχομαι στο θεμα σημερα γτ τωρα ειχα την απαντηση απο τον μαστορα.
Πινια τλκ. 160 ευρω και αυριο θα ειναι ετοιμο.
Τωρα ομως και επειδη σκεφτομουνα να φτιαξω τις αναρτησεις μου τον ρωτησα και μου ειπε οτι θελει 80 € για το πισω για σερβις και 240 € τα μπροστα για ελατηρια λαδια και τσιμουχες. Αυτες οι τιμες πως ειναι?

Σαν να τσιμπάει πολύ,δες και αλλού

argiris34
06/09/2018, 20:24
Τι να σας κανω ρε που δεν εχει στεγνώσει ακόμη η βοϊδόπουτσα..!!

Εχω ετοιμη ξεραμενη

borgiriadis1
06/09/2018, 22:39
Τι τιμες παιζουν δλδ γτ δεν ξερω καθολου?

telegonos
07/09/2018, 02:30
Γιατί θέλεις να αλλάξεις ελατήρια; Έχουν κάποιο πρόβλημα;

Τσιμούχες αλλάζουμε όταν χαλάσουν, όχι προληπτικά.

Αν τσιμούχες καλές, και τα ελατήριά σου κάθονται στα sag που πρέπει, λάδια άλλαξε μόνο. 10 τα λαδια, πες και 10 εργασία, συνολο 20. Από τα 240 που ενδέχεται να μην χρειάζονται κιόλλας, έχει διαφορά.

el-Gatto
07/09/2018, 04:24
Επανερχομαι στο θεμα σημερα γτ τωρα ειχα την απαντηση απο τον μαστορα.
Πινια τλκ. 160 ευρω και αυριο θα ειναι ετοιμο.
Τωρα ομως και επειδη σκεφτομουνα να φτιαξω τις αναρτησεις μου τον ρωτησα και μου ειπε οτι θελει 80 € για το πισω για σερβις και 240 € τα μπροστα για ελατηρια λαδια και τσιμουχες. Αυτες οι τιμες πως ειναι?

1) Oι γνωστοί-ειδικοί-αξιόλογοι επισκευαστές αναρτήσεων ,χρεώνουν 80-100 € για την επισκευή της πίσω ανάρτησης ,όταν τους πας το αμορτισέρ στο χέρι.
Οπότε ,με 80 € κομπλέ (μαζί με εξαγωγή-επανατοποθέτηση αμορτισέρ) σου παίρνει λίγα.

2) Ενα επώνυμο ζεύγος ελατηρίων εμπρός ,κοστίζει 120-140 €
Ενα επώνυμο λάδι ,θα βρείς από 10€/λτ - 24€/λτ ,κ δεν φτάνει 1 λτ ,συνήθως χρειάζεται 1,1-1,4λτ
Ξυστρες-τσιμούχες σετ ΟΕΜ κανα 60άρι - Αν υπάρχουν στο εμπόριο συμβατές 20-30 €
Αν προσθέσεις σε όλα αυτα κ εργασία για εξαγωγή καλαμιών - λύσιμο - καθάρισμα - σετάρισμα - δέσιμο - επανατοποθέτηση ,τα 240 € είναι τίμια χρέωση.(εφ'οσον γίνουν όλα κ σωστά)

3) Μιά σωστή ανακατασκευή πηνίων ,κοστίζει (στους ειδικούς επισκευαστές) 100-120 €
Μια φλάτζα του καπακιού του κινητήρα που θα βγεί ,δεν ξέρω ακριβώς ,φαντάζομαι 10-12-15 €
Βάλε κ εργασία για: αδεισμα λάδια -λύσιμο καπακιού βολάν -εξαγωγή πηνίων - αποστολή στον επισκευαστή - δεσιμο των πάντων +πλήρωση λαδιών + την ευθύνη της επισκευής >>> τα 160€ σύνολο είναι λίγα.


ΥΓ: Αν κάποιος ,ξέρει κάποιον ,που να αλλάζει λάδια μπροστινού μοτοσυκλέτας με 20 € κομπλέ ,παρακαλώ να τον αναφέρει ,για να παΓαίνω κι εγώ εκεί να αλλάζω στο δικό μου μια φορά το μήνα.
Αλλά να είμαι μπροστά ,να τον βλέπω ,να βγάζει καλάμια ,να τα ανοίγει ,να τ'αδειάζει ,να τους βγαζει τα σωθικά ,να τα καθαρίζει ,να τους βάζει το κατάλληλο λάδι στη σωστή στάθμη ,να εξαερώνει το σύστημα ,να τα δένει ,επανατοποθετεί στην μοτοσυκλέτα μαζί με τροχό ,δαγκάνες φρένων-φτερά κλπ που θα'χει ξηλώσει ,κ να φεύγω καιΡνούγιος.

borgiriadis1
07/09/2018, 10:30
Από όταν αγόρασα τη μηχανή στο δεξί καλάμι είναι σκάσει η τσιμούχα και δάκρυζε λαδάκι (μου το είχε πει και ο πωλητής) και η αριστερή είναι στα τελειώματα από ότι βλέπω. Οπότε λάδια τσιμούχες σίγουρα. Τώρα το sag δεν ξέρω που βλέπω αν κάθονται σωστά αλλά αφού το δεξί έχει χάσει λάδια θα μετράει σωστά?

Τώρα αυτός μου είπε για σετάκι ohlins ελατήρια 120 ευρώ και 100 λάδια τσιμούχες εργασία σύνολο 220 το μπροστά. Και 80 το πίσω για συντήρηση είπε το στέλνει σε έναν στην Αθήνα. Τα ελατήρια μπροστά εγώ σκέφτηκα να τα αλλάξω επειδή η μηχανή έχει 80.000χλμ. Τώρα από ότι καταλαβαίνω απο την απάντηση του el-gatto η τιμές που μου είπε είναι αντιπροσωπευτικές δεν ζητάει παράλογα πράγματα οπότε μόλις μαζέψω το 280αρι που θέλει θα το πάω.

Τώρα για τα πηνία (πήγα χθες το απόγευμα και την πήρα τη μηχανή:D) δεν τα έκανε περιέλιξη. Βρήκε απο dl με διπλή περιέλιξη σε καλή κατάσταση (το είχε φωτό πριν το βάλει πάνω και ήταν λίγο πιο τούμπανο απο αυτό του έβγαλε απο το δικό μου) και αυτό έβαλε. Όσο για αυτό που έβγαλε ήταν καμένο σε 4 σημεία. Την μπαταρία την φόρτισε και μου είπε οτι έχει πολύ ψωμί ακόμα.

(ΥΓ: Για τους βολιότες ο μάστορας που πάω είναι ο Δ. με τα drag δεν ξέρω αν έχετε κάποια άποψη, εγώ έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος)

telegonos
07/09/2018, 11:38
ΥΓ: Αν κάποιος ,ξέρει κάποιον ,που να αλλάζει λάδια μπροστινού μοτοσυκλέτας με 20 € κομπλέ ,παρακαλώ να τον αναφέρει ,για να παΓαίνω κι εγώ εκεί να αλλάζω στο δικό μου μια φορά το μήνα.


Ο δικός μου, στο Κορωπί, τόσα παίρνει για ΑΥΤΗ την δουλειά που έγραψα. Κανά 50-60ρι εργατικά συν κόστος τσιμούχες+λάδια (ότι θέλει ο πελάτης, οι τσιμούχες στο εμπόριο 10 ευρώ το ζευγάρι έχουν, άμα θέλει ο πελάτης αντιπροσωπείας πληρώνει τιμή αντιπροσωπείας) για αλλαγή ΚΑΙ τσιμούχες.

Η σκέτη αλλαγή λαδιών, δεν είναι τίποτα σπουδαίο, και ιδιώτης την κάνει εύκολα. Βγάζεις τροχό, βγάζεις πηρούνια, ξεβιδώνεις τάπες, αδειάζεις λάδια, τρομπάρεις cartidge (αν έχει) να φύγουν και σε αυτό τα λάδια, πλένεις στο πλυντήριο εξαρτημάτων, αφήνεις να τρέξει, στεγνώνεις με αέρα, βάζεις νέο λάδι στην ποσότητα που λέει το μάνιουαλ, κλείνεις, δένεις.

Δεν είναι καμιά τρελλή δουλειά, πόσο να πάρει ένας μάστορας δλδ; Μην φτάνουμε σε υπερβολές.

el-Gatto
07/09/2018, 17:19
Ο δικός μου, στο Κορωπί, τόσα παίρνει για ΑΥΤΗ την δουλειά που έγραψα. Κανά 50-60ρι εργατικά συν κόστος τσιμούχες+λάδια (ότι θέλει ο πελάτης, οι τσιμούχες στο εμπόριο 10 ευρώ το ζευγάρι έχουν, άμα θέλει ο πελάτης αντιπροσωπείας πληρώνει τιμή αντιπροσωπείας) για αλλαγή ΚΑΙ τσιμούχες.

Η σκέτη αλλαγή λαδιών, δεν είναι τίποτα σπουδαίο, και ιδιώτης την κάνει εύκολα. Βγάζεις τροχό, βγάζεις πηρούνια, ξεβιδώνεις τάπες, αδειάζεις λάδια, τρομπάρεις cartidge (αν έχει) να φύγουν και σε αυτό τα λάδια, πλένεις στο πλυντήριο εξαρτημάτων, αφήνεις να τρέξει, στεγνώνεις με αέρα, βάζεις νέο λάδι στην ποσότητα που λέει το μάνιουαλ, κλείνεις, δένεις.

Δεν είναι καμιά τρελλή δουλειά, πόσο να πάρει ένας μάστορας δλδ; Μην φτάνουμε σε υπερβολές.

Με 50-60 εργατικά ξέρω πολλούς που να την κάνουν την δουλειά που λές ,κ είναι φυσιο-λογικό αντίτιμο για την συγκεκριμένη εργασία.
Αν κάνεις σούμα σε αυτά που έγραψε οτι θα αλλάξει ο φίλος ,+ προσθέσεις τα εργατικά που αναφέρεις ,όσο του'παν βγαίνει.




Γιατί θέλεις να αλλάξεις ελατήρια; Έχουν κάποιο πρόβλημα;

Τσιμούχες αλλάζουμε όταν χαλάσουν, όχι προληπτικά.

Αν τσιμούχες καλές, και τα ελατήριά σου κάθονται στα sag που πρέπει, λάδια άλλαξε μόνο. 10 τα λαδια, πες και 10 εργασία, συνολο 20. Από τα 240 που ενδέχεται να μην χρειάζονται κιόλλας, έχει διαφορά.
Με 10 που είπες παραπάνω όμως ,δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος.

Pew
07/09/2018, 18:36
Ναι ρε, τι 10€ εργασια για μπροστινα... και εγω σκαλωσα επισης!

10€ εργασια ζηταγαν για την προπαιδεια οταν ο καθηγητης τους εβαζε Homework.

vaska
08/09/2018, 23:52
Αποκλείεται δηλαδή η μπαταρία να είναι στα τελευταία της και να δέχεται πλέον ελάχιστη φόρτιση (φαινόμενο μνήμης) ίσα για να πάρει μπρος το μηχανάκι? Ποιος εγγυάται ότι στα 100 μέτρα δεν θα ξανασβήσει?

Το ξυράφι του Όκαμ το έχετε ακουστά μερικοί?
Τώρα χάζευα το θρεντακι, δεν είναι αυτό το φαινόμενο μνήμης. Αυτό είναι φυσιολογική φθορά του συσσωρευτή και δεν μπορεί να κρατήσει την φόρτιση για λόγους που δεν έχουν να κάνουν με μνήμη