View Full Version : Αγορά πρώτης μεταχειρισμένης μηχανής
Καλησπέρα σε όλους, έχοντας ασχοληθεί και διαβάσει αρκετά από τα θέματα είτε εδώ είτε σε ξένα φόρουμ παρόλο που έχω δίπλωμα Α (απεριόριστο) σκέφτομαι να ξεκινήσω με μία μηχανή χαμηλού κυβισμού, για την ακρίβεια 250 cc, κυρίως για την απόκτηση εμπειρίας και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, βλέποντας ίσως μετά από χρόνια για κάτι πιο "δυνατό". Γενικά σαν μοντέλα μου αρέσουν ninja 250, cbr 250, drz400, δεν θέλω κάτι πολύ παλιό κυρίως λόγω δυσκολίας εύρεσης ανταλλακτικών. Οδηγική εμπειρία σχετικά μικρή κυρίως με παπάκι 125 cc και με 650 cc για τα μαθήματα/δίπλωμα. Έπεσε στο μάτι μου μία συγκεκριμένη στο car και θα με βόλευε γιατί γενικά αυτό το διάστημα δεν έχω μέσο μετακίνησης και βρίσκεται σχετικά κοντά μου. https://www.car.gr/14744620-kawasaki-zx-250r-ninja. Ποια είναι η άποψή σας με βάση τις εικόνες, αν μπορείτε να δείτε πιθανά προβλήματα και γενικότερα δεκτές διάφορες προτάσεις, γνώμες από χρήστες που το είχαν και ανοιχτός για συζήτηση.
Υ.Γ. Η χαμηλή τιμή δεν γνωρίζω από τι μπορεί να επηρεάζεται, γνωρίζω ότι άλλες αντίστοιχες έχουν 2100-2400, αλλά ίσως είναι και θεωρώ λίγο υπερβολικές αυτές οι τιμές για μηχανές 10ετίας, χωρίς abs, όταν καινούρια κοστίζει πχ 4000 Ε.
basilis_k6
04/09/2018, 01:10
ειχα πετυχει αυτο αν σε ενδιαφερουν τα ψηλοφτερα https://www.car.gr/12568413-kawasaki-klx-250
τα νιντζα ειναι καλα μηχανακια. δες τα απο κοντα, παιζουν πολλα στο καρ.
lleonidas
04/09/2018, 01:20
Καλωσόρισες στο forum!
Πολύ σωστά το σκέφτεσαι, ένα μοτοσυκλετάκι 250-300cc με ένα ποσό κοντά στα 2 χιλιάρικα θα σε εισάγει ομαλά και θα σε βολέψει ωραιότατα στις καθημερινές σου μετακινήσεις!
Αφού δεν έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο που ψάχνεις ούτε υπάρχει έρωτας με συγκεκριμένη κατηγορία ή μοντέλο, προτείνω να δώσεις έμφαση στην καλή κατάσταση του μεταχειρισμένου και δευτερευόντως στα υπόλοιπα.Ετσι, και θα το χαρείς απροβλημάτιστα και θα το πουλήσεις εύκολα σε 1-2 χρόνια (ή όσα θα είναι!) που ενδεχομένως θα το βαρεθείς :)
harris_x
04/09/2018, 07:15
Μια χαρα ειναι το νιντζακι, δες το σε ενα μηχανικό και προχωρά
Υ.Γ. Η χαμηλή τιμή δεν γνωρίζω από τι μπορεί να επηρεάζεται, γνωρίζω ότι άλλες αντίστοιχες έχουν 2100-2400, αλλά ίσως είναι και θεωρώ λίγο υπερβολικές αυτές οι τιμές για μηχανές 10ετίας, χωρίς abs, όταν καινούρια κοστίζει πχ 4000 Ε.
Η τιμή επηρεάζεται απο την όρεξη του καθενός. Εγώ το νιντζάκι μου το έδωσα (2ο χέρι) 2200 με 24000km όταν άλλοι τα δίναν 2400-2700 με 40000km. Το είχα πάρει και εγώ σχετικά φτηνά (3000), έκανα και 13000km εγώ, ουσιαστικά έχασα 800 ευρώ απο την πώληση και το είχα 6 χρόνια. Βέβαια είχα δώσει και αρκετά για τα service πριν το δώσω. Ήθελα να το δώσω γρήγορα οπότε το έβαλα φτηνά. Σίγουρα μπορούσα και παραπάνω γιατί γινόταν χαμός απο τα τηλέφωνα, και τελικά το έδωσα σε αυτον που ήταν πιο κοντά μου για να μην τρέχω :p Αν έχει προσέξει τα service του και δεν έχει κάποια ζημιά, go for it.
Καλησπέρα και πάλι, ευχαριστώ όλους όσους μπαίνουν στον κόπο να απαντήσουν. Ακόμα δεν έχει γίνει επικοινωνία λόγω και άλλων υποχρεώσεων, αλλά θα γίνει. Αρχικά το klx 250 έχει πράγματι πολύ ωραία εμφάνιση αλλά ξεφεύγουμε στα λέφτα, διότι σκέφτομαι πέρα από τη μηχανή να αγοραστεί κράνος κοντά στα 250-300 ευρώ και σίγουρα ένα μπουφάν για αρχή. Επίσης κάποια πράγματα σκέφτομαι πως θα τα κάνω μόνος, που δεν απαιτούν τρελές γνώσεις, μιας και υπάρχουν εργαλεία (εκτός από ροπόκλειδο). Lumiel τι πάγια έξοδα είχες με το ninja 250r κατά τη διάρκεια ενός χρόνου; Μία άλλη ερώτηση, ένας μηχανικός μπορεί να ελέγξει την κατάσταση κινητήρα, αν καίει λάδια και αντίστοιχα συναφή προβλήματα με έναν απλό έλεγχο; Διότι προτιμώ να το περιμένω λίγο παρά να τρέχω συνέχεια σε μάστορες για τέτοια ζητήματα.
Και πάλι ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
Καλησπέρα και πάλι, ευχαριστώ όλους όσους μπαίνουν στον κόπο να απαντήσουν. Ακόμα δεν έχει γίνει επικοινωνία λόγω και άλλων υποχρεώσεων, αλλά θα γίνει. Αρχικά το klx 250 έχει πράγματι πολύ ωραία εμφάνιση αλλά ξεφεύγουμε στα λέφτα, διότι σκέφτομαι πέρα από τη μηχανή να αγοραστεί κράνος κοντά στα 250-300 ευρώ και σίγουρα ένα μπουφάν για αρχή. Επίσης κάποια πράγματα σκέφτομαι πως θα τα κάνω μόνος, που δεν απαιτούν τρελές γνώσεις, μιας και υπάρχουν εργαλεία (εκτός από ροπόκλειδο). Lumiel τι πάγια έξοδα είχες με το ninja 250r κατά τη διάρκεια ενός χρόνου; Μία άλλη ερώτηση, ένας μηχανικός μπορεί να ελέγξει την κατάσταση κινητήρα, αν καίει λάδια και αντίστοιχα συναφή προβλήματα με έναν απλό έλεγχο; Διότι προτιμώ να το περιμένω λίγο παρά να τρέχω συνέχεια σε μάστορες για τέτοια ζητήματα.
Και πάλι ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
Δεν έχει πολλά έξοδα το Ninjaki, τουλάχιστον στα πρώτα χιλιόμετρα, για πάνω απο 40000 δεν ξέρω γιατί έφτασα τόσα. Τα service του μόνο θέλει και να κινείται, γενικά μην το αφήσεις καιρό παρατημένο γιατί βγάζει άλλα θέματα. Λάδι και φίλτρο το αλλάζεις άνετα μόνος σου (περίπου 15 ευρώ αν θυμάμαι καλά), προσωπικά το έκανα πριν καν το οδηγήσω για πρώτη φορά. Βενζίνη μου έβγαζε άνετα 1+ βδομάδα με καθημερινή χρήση με ένα γέμισμα περίπου στα 20 ευρώ. Η αλυσίδα του γενικά θέλει σφίξιμο που και που γιατί χαλαρώνει πολύ και κάνει θόρυβο. Ο μηχανικός απο αυτά που έχω δει απο όταν το αγόρασα και όταν το πούλησα απλά το κάνει μια βόλτα, πατάει απότομα τα φρένα να δει πως αντιδράει, ρίχνει μια ματιά με φακό μέσα απο τα πλαστικά να δει αν υπάρχει κανα ράγισμα κτλπ, και δίνει το OK. Δεν ξέρω ακριβώς τι κοιτάνε αλλά δεν νομίζω οτι κάνουν και φοβερό έλεγχο, εκτός και αν ειναι γνωστός σου και στο κάνει βίδες :P
Θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις μαζί του χτες, αυτες οι αγγελίες δεν μένουν για πολλές μέρες πάνω. Εγώ όταν το πούλησα είχα 10+ τηλέφωνα στις πρώτες 2 μέρες. Και όταν το αγόρασα πήρα την πρώτη μέρα και ταξίδεψα μέχρι Λάρισα για να το φέρω, γιατί ήταν καλή ευκαιρία. Μπουφάν και κράνος οπωσδήποτε, εγώ τράκαρα την προηγούμενη βδομάδα και με γλυτώσαν και τα δύο απο τα χειρότερα. Κράνος μπορείς να πας και σε πιο φτηνό, εδώ μπορείς να δεις ποια έχουν σχετικά καλή ασφάλεια: https://sharp.dft.gov.uk/
Άλλο ένα που πρέπει να προσέξεις, είναι να σιγουρευτείς οτι για τον Α η για τον Β λόγο θέλεις μηχανή. Σκέψου τα αρνητικά της μηχανής, γιατί το Ninja θα είναι μόνο το πρώτο σου. Έχω φίλους που ξεκινήσαν με μηχανή και καταλήξαν σε Scooter για τις ανέσεις. Πιο χαλαρή θέση οδήγησης, αποθηκευτικός χώρος για κράνη και μπουφάν, κτλπ.
Και να φανταστείς αυτό το Site σκεφτόμουν που το είχα δει πριν καιρό σχετικά με την ασφάλεια. Ειδικά το ένα κράνος που σκεφτόμουν κόστιζε κοντά στα 250, αλλά βρήκα και άλλα αντίστοιχα που μου αρέσουν στα 200 και έχουν καλύτερη ασφάλεια. Προφανώς θα το δοκιμάσω και από κοντά για να δω ότι πράγματι μου ταιριάζει. Θα επικοινωνήσω αύριο και θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος. Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες και τη βοήθεια!!! Σκούτερ δοκίμασα κανά δύο φορές αλλά δεν ξερώ γιατί το βρίσκω βαρετό, χωρίς βέβαια να έχω κάνει ταξίδι, αν και έχω ακούσει πως τα μεγάλα σε κυβικά δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
σαν κατοχος ninja 250 εχω να πω οτι ειναι οτι πρεπει για καινουργιο οδηγο...κοιταξε αν εχει κανει τα service που χρειαζονται και αν εχει πανω απο 40κ να κοιταξεις μηπως εχει θεμα με τη καδενα εκκεντροφορου...ειναι ενα θεματακι που βγαζουν
Λοιπόν υπήρξε επικοινωνία, μέσα στις μέρες θα κανονιστεί η συνάντηση. Ο ιδιοκτήτης μου είπε πως δεν έχει κάποιο θέμα πέρα από μία τρυπούλα που δημιουργήθηκε στο fairing από πέσιμο σε ξύλο στην αποθήκη. Θα γίνει οπτικός έλεγχος και μετά σε ένα μάστορα, πιστεύω κανα 30 ευρω να πάρει
@veloujr Για συχνά προβλήματα όταν κοίταζα θυμάμαι που ανέφεραν για τεντωτήρα καδένας κοντά σε αυτά τα χιλιόμετρα και κόστος κάτι για 250-300 ευρώ; Αναφερόμαστε στο ίδιο ζήτημα; Στην τηλεφωνική συνομιλία μου ανέφερε πως δεν το έχει αλλάξει αυτό.
Υ.Γ. Ο λόγος επιλογής της μηχανής είναι ότι θεωρείται κατάλληλη για καινούριο οδηγό, αν και συνέχεια όλοι τριγύρω μου θεωρούν ότι θα την βαρεθώ νώρις (που δεν το πιστεύω)
harris_x
07/09/2018, 07:33
[...] αν και συνέχεια όλοι τριγύρω μου θεωρούν ότι θα την βαρεθώ νώρις (που δεν το πιστεύω)
Γιατι αυτο;
Αν την αγοράσεις,να σου δώσει και τα μέρη που έχει βγάλει,πίσω φτερό,φλας...
Γιατι αυτο;
Υποθέτω λόγω κυβισμού ή επειδή θεωρούν πως με τα ίδια λεφτά παίρνεις πιο πολλά κυβικά και μαθαίνεις σιγά σιγά, χωρίς να υπολογίζουν βέβαια τον παράγοντα του κινδύνου.
Αν την αγοράσεις,να σου δώσει και τα μέρη που έχει βγάλει,πίσω φτερό,φλας...
Εννοείς το λασπωτήρα; ή κάτι το οποίο δεν έχω προσέξει; Στο φανάρι υπάρχει περίπτωση να είναι ενσωματωμένα και τα πίσω φλας; Απλά στην περίπτωση που μου πει ότι δεν τα έχει, θεωρώ πως δεν μπορώ να κάνω και κάτι. Ευχαριστώ για τις συμβουλές και τη βοήθεια
harris_x
07/09/2018, 11:56
Υποθέτω λόγω κυβισμού ή επειδή θεωρούν πως με τα ίδια λεφτά παίρνεις πιο πολλά κυβικά και μαθαίνεις σιγά σιγά, χωρίς να υπολογίζουν βέβαια τον παράγοντα του κινδύνου.
ο λόγος για τον οποίο προτείνεται ο νέος οδηγός να παίρνει μηχανάκι λίγων κυβικών δεν είναι μόνο ο κίνδυνος.
Είναι και η εκμάθηση η ίδια.
Αν φοβάσαι το μηχανάκι που καβαλάς γιατί είναι βαρύ, έχει πολύ γκάζι, έχει απότομο φρένο ή δεν ξέρω τι άλλο, θα ασχολείσαι με αυτά και όχι με την οδηγική σου συμπεριφορά.
Το πρώτο μηχανάκι πρέπει να σου απασχολεί το μυαλό όσο το δυνατό λιγότερο έτσι ώστε να αυτό να απασχολείται με τα υπόλοιπα (π.χ. να μην κινείσαι στο τυφλό σημείο των αυτοκινήτων, να βρεις την θέση σου στο οδόστρωμα, να βγάλεις φλας, να τσεκάρεις καθρέφτες) που κατά τον πρώτο καιρό δεν γίνονται μηχανικά.
Είναι προτιμότερο να μάθεις άνετα και μετά από λίγο καιρό να το δώσεις για κάτι μεγαλύτερο, από το να μάθεις φοβισμένα ή και ποτέ.
Με λίγα λόγια, ένα εύκολο μηχανάκι θα σε βοηθήσει να μάθεις πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
Αυτά :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.