View Full Version : ΚΤΜ 1190r Λαστιχα
Καλημερα και απο εμενα.
Αν και χρονια στο χωρο της μοτοσυκλετας πρωτη και συγκεκριμενα σε supersport αποφασισα επιτελους να αγορασω ενα μηχανακι να δοκιμασω κατι διαφορετικο.
ΚΤΜ 1190r. Το μηχανακι αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν μια εβδομαδα. Ειναι μοντελο τελος 2015 και εχει κανει ηδη 40.000 χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα αυτα τα εκανε γυρνοντας για 2 χρονια την Ασια.
Ο ιδιοκτητης ηταν φιλος φιλου και ετσι εγινε το κονε. Αγοραστηκε σε τρομερα καλη τιμη και φοραει πανω αρκετα εξτρα.
Το μηχανακι αγοραστηκε με σκοπο να μπω λιγακι στο χωμα και να κανω ταξιδια γυρω απο Ευρωπη και Αφρικη. Προς το παρον το CBR 1000 εκτελει το χρεος του να με ταξιδευει γυρω απο την Ευρωπη.
Το κατεμακι φοραει ολοκαινουρια Conti Attack νομιζω και θελω να τα αντικαταστησω με καποια που θα ειναι καταλληλα για εκτος δρομου καταστασεις.
Μενω μονιμα Λονδινο οποτε το μηχανακι θα χρησιμοποιεται κυριως ΠΣΚ σε βρεγμενα μερη. Πολλες φορες θα πρεπει να οδηγω εκει περα (Αποσταση 200-300 χιλιομετρα πηγαινε).
Σας ευχαριστω ολους προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις.
lleonidas
05/09/2018, 13:48
Καλοτάξιδο το θηρίο!
Μία διευκρίνιση... τώρα ψάχνεις off road ελαστικά για τις εκτός δρόμου καταστάσεις αλλά όταν έρχεται η ώρα για ταξίδια, θα επανατοποθετείς τα καινούρια Continental που έχεις ή απλά θέλεις ένα ζευγάρι καινούρια ελαστικά για όλα τα τερέν;
Καλοτάξιδο το θηρίο!
Μία διευκρίνιση... τώρα ψάχνεις off road ελαστικά για τις εκτός δρόμου καταστάσεις αλλά όταν έρχεται η ώρα για ταξίδια, θα επανατοποθετείς τα καινούρια Continental που έχεις ή απλά θέλεις ένα ζευγάρι καινούρια ελαστικά για όλα τα τερέν;
Οταν θα ερθει η ωρα θα αλλαζω τα εκτος δρομου με τα Continental.
Σημειωση μου ειπαν οτι ειναι καλυτερα να εχω ενα λαστιχο 50/50 και οχι καποιο καθαρα εκτος δρομου.
lleonidas
05/09/2018, 15:20
ΤKC 80, Karoo 3, Scorpion Rally αλλά ας μιλήσουν όσοι ξέρουν καλύτερα το συγκεκριμένο μηχάνημα.
Τα tkc 80 είναι ακόμη το καλύτερο χωμάτινο για big on off για all round χρήση, δηλαδή κάμποση ασφαλτο και αξιοπρεπές κράτημα στο χώμα. Υπάρχουν και αλλες προτάσεις όπως τα νεώτερα michelin wild που ειναι και αυτα καλα αλλα δεν εχω προσωπική άποψη.
Τα tkc 80 είναι ακόμη το καλύτερο χωμάτινο για big on off για all round χρήση, δηλαδή κάμποση ασφαλτο και αξιοπρεπές κράτημα στο χώμα. Υπάρχουν και αλλες προτάσεις όπως τα νεώτερα michelin wild που ειναι και αυτα καλα αλλα δεν εχω προσωπική άποψη.
Σιγα, σιγα κλεινω μεταξυ ΤKC 80, Karoo 3.
Καποιος που να τα εχει δοκιμασει και τα δυο?
Οχι karoo 3, πολύ κακό λάστιχο στο χώμα, μέτριο στην ασφαλτο. Τα tkc80 και wild είναι σαφώς ανώτερα.
Οχι karoo 3, πολύ κακό λάστιχο στο χώμα, μέτριο στην ασφαλτο. Τα tkc80 και wild είναι σαφώς ανώτερα.
Ευχαριστω για την απαντηση.
Τα εχεις δοκιμασει?
Ευχαριστω για την απαντηση.
Τα εχεις δοκιμασει?
3 παιδιά απο την χωμάτινη παρέα τα πεταξαν γρήγορα. Ειδα με τα ματια μου, μεγαλο 2κύλινδρο που τα φόραγε να μη βρίσκει πρόσφυση σε αποτομη κατηφόρα, οταν οι υπόλοιποι ειμασταν ανετοι. Αλλος φιλος εχασε το μπροστινο με καροο3 με αρκετά χιλιόμετρα και εφαγε καλή σαβούρα.
Τα karoo 2 ήταν άριστα, τα 3 όχι και ξενερωσε πολύς κόσμος.
XLGeorge
09/09/2018, 21:22
Αλλος φιλος εχασε το μπροστινο με καροο3 με αρκετά χιλιόμετρα και εφαγε καλή σαβούρα.
Νομιζω εμενα εννοεις Κωστα :rolleyes: Τοτε στην κεντρικη Πινδο που κυνηγαγα με το Τρανσαλπ με Karoo 3 τον Βαγγελη με το XR250 και με το που μπηκα με καμια 50-60χμω σε μια καλη λασπουρια που δε φαινοτανε απο μακρια επειδη ειχε συσταδα δεντρων με σκια, το μπροστινο μου ειπε "αντε γεια" :eek: Απο πισω ο Κονκωστ με ιδιο Τρανσαλπ αλλα με TKC80 περασε χωρις θεμα. Το δε μπροστινο με πουλησε ακομη μια φορα σε μαλακο ψιλολασποχωμα. Να προσθεσω επισης οτι, καποτε πηγαινοντας στην Ευβοια για χωματαδα, κανοντας "κοντρα τελικης" με τον Γατο με το XTZ660 και πηγαινοντας για κανενα 5λεπτο με 175χμω (GPS) μου ξεκολλησε ενα μπροστινο τακουνι :mad: Μετα απο αυτα, το χαρισα το μπροστινο. Και ουτε το πισω ειναι καλυτερο, θυμαμαι το ειχε ο Κονκωστ σε μια χωματαδα με αποτομες σαθρες ανηφοροκατηφορες και τα ειχε δει ολα. Αυτα τα λαστιχα ειναι για να περασει κανεις απο χωμα, οχι να το παει το μηχανακι και να το φχαριστηθει. Και στη βρεγμενη ασφαλτο ειναι επικινδυνα.
Τα Karoo 2 (απλα και T) ητανε εξαιρετικα στο χωμα αλλα τα Karoo 3 απαραδεκτα για μενα και τον τροπο που οδηγω, απο την αλλη αν ειναι απλα να "περασει" κανεις ειναι πιθανα αποδεκτα γιατι εχω ακουσει και καλα σχολια αλλα απο οδηγους που δεν τα πιεζουν στο χωμα.
XLGeorge
09/09/2018, 21:34
Σιγα, σιγα κλεινω μεταξυ ΤKC 80, Karoo 3.
Καποιος που να τα εχει δοκιμασει και τα δυο?
Σου ταπα και αλλου, αν θες να πας χωμα και οχι απλα να περασεις, τοτε TKC80 (ή Michelin Wild). Και τα TKC80 ειδικα συμπεριφερονται αποδεκτα για τακουνατα λαστιχα στη βρεγμενη ασφαλτο. Δεν εχω δοκιμασει (ακομη) τα Wild αλλα απ'οτι διαβαζω τρωγωνται πολυ πιο γρηγορα - ειναι βεβαια οριακα καλυτερα στο χωμα. Με TKC80 στο CRF1000, πηγα το περασμενο Πασχα απο Ελλαδα στο Μαροκο μεσω Ιταλιας-Ισπανιας, εκανα αρκετο χωμα εκει δικαβαλος και καραφορτωμενος και γυρισα πισω Λονδινο μεσω Ισπανιας-Γαλλιας. Τα χρησιμοποιησα για green laning μεχρι το καλοκαιρι, πηγα Γαλλια οπου εκανα αρκετο χωμα και ηρθα Ελλαδα. Το πισω εβγαλε 12500χλ πριν μεινει με 1χλ τακουνι οποτε και ηθελε πεταμα (στην ασφαλτο κραταγε ακομη μια χαρα, μειον το τετραγωνισμα). Ολα αυτα βεβαια με cruise control στα 130χμω (GPS) στους αυτοκινητοδρομους και οχι γκαζιες/παντιλικια κλπ στην ασφαλτο.
EDIT Για τα Karoo 3 δες απο πανου, ειχα το μπροστινο σε Τρανσαλπ 650.
Σου ταπα και αλλου, αν θες να πας χωμα και οχι απλα να περασεις, τοτε TKC80 (ή Michelin Wild). Και τα TKC80 ειδικα συμπεριφερονται αποδεκτα για τακουνατα λαστιχα στη βρεγμενη ασφαλτο. Δεν εχω δοκιμασει (ακομη) τα Wild αλλα απ'οτι διαβαζω τρωγωνται πολυ πιο γρηγορα - ειναι βεβαια οριακα καλυτερα στο χωμα. Με TKC80 στο CRF1000, πηγα το περασμενο Πασχα απο Ελλαδα στο Μαροκο μεσω Ιταλιας-Ισπανιας, εκανα αρκετο χωμα εκει δικαβαλος και καραφορτωμενος και γυρισα πισω Λονδινο μεσω Ισπανιας-Γαλλιας. Τα χρησιμοποιησα για green laning μεχρι το καλοκαιρι, πηγα Γαλλια οπου εκανα αρκετο χωμα και ηρθα Ελλαδα. Το πισω εβγαλε 12500χλ πριν μεινει με 1χλ τακουνι οποτε και ηθελε πεταμα (στην ασφαλτο κραταγε ακομη μια χαρα, μειον το τετραγωνισμα). Ολα αυτα βεβαια με cruise control στα 130χμω (GPS) στους αυτοκινητοδρομους και οχι γκαζιες/παντιλικια κλπ στην ασφαλτο.
EDIT Για τα Karoo 3 δες απο πανου, ειχα το μπροστινο σε Τρανσαλπ 650.
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις παιδια.
Γιωργο θα μπορουσαμε να μιλησουμε με ΠΜ να μου δωσεις καποιες παραπανω πληροφοριες?
XLGeorge
10/09/2018, 15:46
Γιωργο θα μπορουσαμε να μιλησουμε με ΠΜ να μου δωσεις καποιες παραπανω πληροφοριες?
Φυσικα, τα λεμε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.