PDA

View Full Version : Αναβάθμιση φρένων σε gsr 600



gtpkrider
19/09/2018, 00:22
Καλησπέρα σας, σκέφτομαι να κάνω κάποια αναβάθμιση στα φρένα του gsr600. Στην καθημερινή χρήση δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο άλλα ούτε το πιέζω πολύ και η αποστάσεις που κάνω είναι πλέον μικρές, όμως το καλό φρένο, δεν έβλαψε κανέναν. Εκεί που έχω δει οτι θέλω κάτι παραπάνω (εκτός από το να μάθω να φρενάρω καλύτερα...) είναι σε td. Εκεί, μετά από μερικούς γρήγορους (για τα μετρά μου) γύρους πλέον η αισθηση και η αποτελεσματικότητα αρχίζουν να αποχωρούν από το παιχνίδι.
Μερικές πληροφορίες για μοτό/αναβάτη
μοντέλο: gsr600 abs
ελαστικά: Sportsmart TT (λογικά τον Οκτώβριο θα δοκιμαστούν σε πίστα)
μπροστά ανάρτηση: έχουν μπει πιο σκληρά ελατήρια και λάδι της Ohlins. Το αναφέρω γιατί μαζί με τα ελαστικά θεωρό πως παίζουν ρόλο στην αισθηση.
Αναβάτης: 110-115 κιλά (ναι, ξέρω οτι ο ποιο οικονομικός τρόπος να φρενάρω καλύτερα είναι να φτάσω σε normal κιλά)
δοκίμασα να αλλάξω τακάκια (έβαλα της CL) άλλα δεν είδα ουσιαστική διαφορά στο φρένο. Εκεί που είδα ουσιαστική διαφορά, είναι στον χρόνο ζωής, που μειώθηκε αρκετά και στον θόρυβο που αυξήθηκε.
Η επόμενη λογική κίνηση είναι να βάλω / δοκιμάσω μεταλλικά σωληνάκια, όμως σκεφτόμουν μήπως άρχιζα σιγά-σιγά να μαζεύω πράγματα για την επόμενη σεζόν και πάω σε λύση: τρόμπα (μτχ) / σωληνάκια (καινούργια) / δαγκάνες(μτχ).
Τρόμπα: έχω διαβάσει για αντικατάσταση με ακτινική από b-king, όμως φαντάζομαι οποιουδήποτε ss θα έκανε επίσης. Πως μπορώ να είμαι -όσο γίνεται- σίγουρος ότι δεν είναι από κάποιο μοντέλο που έχει βγει ανάκληση (πχ gsxr600/750/1000) όπου ο ιδιοκτήτης δεν έκανε την αλλαγή;
Σωληνάκια: από όσο έχω δει, η goodridge έχει σωληνάκια για το μοντέλο με abs (δεν ξέρω τι διάφορα έχει από το non abs μοντέλο).
Δαγκάνες: να δω για κάτι σαν τις brembo από ducati 620/multistrada (to 1100) ή κάτι άλλο;
extra: αποστάτες (αν χρειαστεί) - τακάκια

Πιστεύετε οτι αξίζει το κόστος σε σχέση με την απόδοση ή να πάω για σωληνάκια μόνο;
ευχαριστώ.
Α, αν έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία, sorry. Ας το μεταφέρει κάποιος Mod.

ptc
19/09/2018, 01:02
Αφου λες πως το προβλημα σου ειναι κυριως η πτωση της αποδοσης κατα τη διαρκεια του td και οχι τοσο η ισχυς του φρενου ως απολυτο μεγεθος, μηπως να ξεκινουσες με τα σωληνακια πριν προχωρησεις σε μεγαλυτερα εξοδα; Ετσι κι αλλιως οι δυνατοτητες της συγκεκριμενης μηχανης εντος πιστας εχουν ενα ταβανι (το οποιο δεν ειναι και πολυ ψηλα) μιας και εχει σχεδιαστει για διαφορετικη χρηση. Προσωπικα θα προχωρουσα με φειδω στις μετατροπες, αφου αν ασχοληθεις σοβαρα με την πιστα πιστευω πως δεν ειναι μακρια η στιγμη που μπορει να μη σε καλυπτει η συγκεκριμενη μηχανη.

dankannn
19/09/2018, 08:46
Φιλέ μου κάνε τα βασικά και θα δεις αρκετή διαφορά.
Σωληνάκια goodridge μια χαρα είναι , υγρά 5.1 MOTUL υψηλότερο σημείο βρασμού, τακάκια δες κατι σε EBC HH η τα Dunlopad (sdp 317) ,τα extreme δεν νομίζω να τα έχει για το δικό σου.
Πιθανά άντε και μια τρόμπα αν δεν σε καλυψουν τα απο πανω και τέρμα.
Μετά αλλάζεις μηχανάκι αν είναι να δώσεις αλλα 1.500 € για δαγκάνες , δίσκους και πατεντες.

leo1964
19/09/2018, 10:25
Αλλάζεις σωληνάκια και υγρά

gtpkrider
19/09/2018, 22:49
Σας ευχαριστώ και τους τρεις. Σωληνάκια και άλλα τακάκια λοιπόν...

Apache
19/09/2018, 22:50
Σας ευχαριστώ και τους τρεις. Σωληνάκια και άλλα τακάκια λοιπόν...

Και τρόμπα, μου ξεχνάς την τρόμπα...

gtpkrider
20/09/2018, 11:44
Καμια πρόταση; απο gsxr 600/750/1000 η κατι αλλο;

sapila racing
20/09/2018, 11:48
Καμια πρόταση; απο gsxr 600/750/1000 η κατι αλλο;

Αν θέλεις να αλλάξεις τρόμπα ξεχνάς οτιδήποτε προερχεται απο GSXR.
Πάντως η πτώση στην απόδοση στην πίστα δεν προέρχεται απο την τρόμπα.

gtpkrider
20/09/2018, 11:58
Μάλιστα... το λες λογω των ανακλησεων; αν εχω κατλαβει σωστά το πως λειτουργει το κομμάτι αυτο, η πτώση σε απόδοση αλλα και σε αισθηση εχει να κανει περισσοτερο με τα σωληνακια και τα τακακια

sapila racing
20/09/2018, 12:09
Μάλιστα... το λες λογω των ανακλησεων; αν εχω κατλαβει σωστά το πως λειτουργει το κομμάτι αυτο, η πτώση σε απόδοση αλλα και σε αισθηση εχει να κανει περισσοτερο με τα σωληνακια και τα τακακια

Οχι το λέω γιατί όλα τα GSXR έχουν μάπα φρένα εκτός ίσως απο το τελευταίο L7.

Ναι εχει να κανει με σωληνακια και τακακια, αλλά και τα υγρό φρένων και οι δαγκάνες όπως και τα δισκόφρενα παίζουν ρόλο στην πτώση απόδοσης.

gtpkrider
20/09/2018, 12:28
Thanks για τις πληροφορίες

DoctoR_k6
20/09/2018, 12:57
Οχι το λέω γιατί όλα τα GSXR έχουν μάπα φρένα εκτός ίσως απο το τελευταίο L7.

Ναι εχει να κανει με σωληνακια και τακακια, αλλά και τα υγρό φρένων και οι δαγκάνες όπως και τα δισκόφρενα παίζουν ρόλο στην πτώση απόδοσης.

Απο το 09 κ μετα με τα monoblock αλλαξε πολυ η κατασταση(στο θεμα δαγκανες).
Απο το 04 κ μετα εως το 08 υπηρχε θεμα κ με δαγκανες.
Τρομπες θεωρουμε οτι ειχανε θεμα ολες αφου εκανε μαζικη ανακληση.

Εν τω μεταξυ αν θυμαμαι καλα οι δαγκανες του GSR ηταν σχετικα καλες(4 εμβολες) κ χρησιμοποιηθηκαν αρκετα σε μετατροπες σε αλλα μοτο με συμβατικα μπροστινα που ειχανε τα 2 εμβολα τα αθλια.
Συν τοις αλλοις δεν ειναι ακτινικες οποτε η χρησιμοποιεις ανταπτορα για ακτινικες η βαζεις απο αλλα μοτο που χρησιμοποιουσαν 4 εμβολα (οχι ακτινικα).
Nissin πχ που ειχανε τα Honda κ δουλευουν καλα αν δεν κανω λαθος. Ολα αυτα 108mm αποσταση βιδα βιδα δεν εχουν? κ 100mm τα ευρωπαικα.

basilis_k6
20/09/2018, 15:47
τι χρόνο κάνεις? τα σωληνάκια και η τρόμπα πιθανων δεν θα σε βοηθησουν. Εγω το έλυσα με δίσκους. η διαφορά ηταν πολύ μεγάλη πριν και μετά. Συνήθως οι μέτριοι αναβάτες φρενάρουν πολύ και ρίχνουν μόνοι τους την απόδοση των φρένων αλλα ουτε τα υγρα ουτε τα σωληνάκι (εκτος αν σου λαστιχάρουν πολύ) θα αλλάξουν την κατάσταση.

gtpkrider
20/09/2018, 18:39
Απο χρόνο, δεν ξερω, δεν εχω τύχει σε χρονομετρημενο ή να εχω γραψει κάποιο session με καμερα για να ξέρω στο περίπου. Μέχρι το προηγούμενο td έμπαινα στους αρχαριους, ομως στο επομενο, μετα απο κάποια μαθήματα που έκανα, θα μπω για ενα session στους αρχάριους (να πατήσουν λιγο τα λάστιχα, να θυμηθώ πιστα, έλεγχο γκαζιού και θεση σώματος) και μετα λεω να μπω στους μεσαίους.
Οι δισκοι ειναι σε πολυ καλη κατάσταση σε πάχος και δεν εχουν αυλάκια. Τα σωληνάκια δεν εχουν αλλαχθεί ποτέ και οσο μου επιτρεπει η μικρη μου εμπειρια νομιζω οτι συμβαλουν στην πτώση και αυτο κυριως γιατί γίνεται στα τελευταία 2 με 3 sessions που ανεβαίνει ο ρυθμος.

Nostradamus
20/09/2018, 19:58
Εγώ στην θέση σου με την χρήση που περιγράφεις και στο συγκεκριμένο μηχανάκι θα άλλαζα μόνο σωληνάκια.

Στο μέλλον και αν σκοπευεις να ανέβεις επιπεδο, άλλαξε μηχανάκι.