gtpkrider
19/09/2018, 00:22
Καλησπέρα σας, σκέφτομαι να κάνω κάποια αναβάθμιση στα φρένα του gsr600. Στην καθημερινή χρήση δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο άλλα ούτε το πιέζω πολύ και η αποστάσεις που κάνω είναι πλέον μικρές, όμως το καλό φρένο, δεν έβλαψε κανέναν. Εκεί που έχω δει οτι θέλω κάτι παραπάνω (εκτός από το να μάθω να φρενάρω καλύτερα...) είναι σε td. Εκεί, μετά από μερικούς γρήγορους (για τα μετρά μου) γύρους πλέον η αισθηση και η αποτελεσματικότητα αρχίζουν να αποχωρούν από το παιχνίδι.
Μερικές πληροφορίες για μοτό/αναβάτη
μοντέλο: gsr600 abs
ελαστικά: Sportsmart TT (λογικά τον Οκτώβριο θα δοκιμαστούν σε πίστα)
μπροστά ανάρτηση: έχουν μπει πιο σκληρά ελατήρια και λάδι της Ohlins. Το αναφέρω γιατί μαζί με τα ελαστικά θεωρό πως παίζουν ρόλο στην αισθηση.
Αναβάτης: 110-115 κιλά (ναι, ξέρω οτι ο ποιο οικονομικός τρόπος να φρενάρω καλύτερα είναι να φτάσω σε normal κιλά)
δοκίμασα να αλλάξω τακάκια (έβαλα της CL) άλλα δεν είδα ουσιαστική διαφορά στο φρένο. Εκεί που είδα ουσιαστική διαφορά, είναι στον χρόνο ζωής, που μειώθηκε αρκετά και στον θόρυβο που αυξήθηκε.
Η επόμενη λογική κίνηση είναι να βάλω / δοκιμάσω μεταλλικά σωληνάκια, όμως σκεφτόμουν μήπως άρχιζα σιγά-σιγά να μαζεύω πράγματα για την επόμενη σεζόν και πάω σε λύση: τρόμπα (μτχ) / σωληνάκια (καινούργια) / δαγκάνες(μτχ).
Τρόμπα: έχω διαβάσει για αντικατάσταση με ακτινική από b-king, όμως φαντάζομαι οποιουδήποτε ss θα έκανε επίσης. Πως μπορώ να είμαι -όσο γίνεται- σίγουρος ότι δεν είναι από κάποιο μοντέλο που έχει βγει ανάκληση (πχ gsxr600/750/1000) όπου ο ιδιοκτήτης δεν έκανε την αλλαγή;
Σωληνάκια: από όσο έχω δει, η goodridge έχει σωληνάκια για το μοντέλο με abs (δεν ξέρω τι διάφορα έχει από το non abs μοντέλο).
Δαγκάνες: να δω για κάτι σαν τις brembo από ducati 620/multistrada (to 1100) ή κάτι άλλο;
extra: αποστάτες (αν χρειαστεί) - τακάκια
Πιστεύετε οτι αξίζει το κόστος σε σχέση με την απόδοση ή να πάω για σωληνάκια μόνο;
ευχαριστώ.
Α, αν έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία, sorry. Ας το μεταφέρει κάποιος Mod.
Μερικές πληροφορίες για μοτό/αναβάτη
μοντέλο: gsr600 abs
ελαστικά: Sportsmart TT (λογικά τον Οκτώβριο θα δοκιμαστούν σε πίστα)
μπροστά ανάρτηση: έχουν μπει πιο σκληρά ελατήρια και λάδι της Ohlins. Το αναφέρω γιατί μαζί με τα ελαστικά θεωρό πως παίζουν ρόλο στην αισθηση.
Αναβάτης: 110-115 κιλά (ναι, ξέρω οτι ο ποιο οικονομικός τρόπος να φρενάρω καλύτερα είναι να φτάσω σε normal κιλά)
δοκίμασα να αλλάξω τακάκια (έβαλα της CL) άλλα δεν είδα ουσιαστική διαφορά στο φρένο. Εκεί που είδα ουσιαστική διαφορά, είναι στον χρόνο ζωής, που μειώθηκε αρκετά και στον θόρυβο που αυξήθηκε.
Η επόμενη λογική κίνηση είναι να βάλω / δοκιμάσω μεταλλικά σωληνάκια, όμως σκεφτόμουν μήπως άρχιζα σιγά-σιγά να μαζεύω πράγματα για την επόμενη σεζόν και πάω σε λύση: τρόμπα (μτχ) / σωληνάκια (καινούργια) / δαγκάνες(μτχ).
Τρόμπα: έχω διαβάσει για αντικατάσταση με ακτινική από b-king, όμως φαντάζομαι οποιουδήποτε ss θα έκανε επίσης. Πως μπορώ να είμαι -όσο γίνεται- σίγουρος ότι δεν είναι από κάποιο μοντέλο που έχει βγει ανάκληση (πχ gsxr600/750/1000) όπου ο ιδιοκτήτης δεν έκανε την αλλαγή;
Σωληνάκια: από όσο έχω δει, η goodridge έχει σωληνάκια για το μοντέλο με abs (δεν ξέρω τι διάφορα έχει από το non abs μοντέλο).
Δαγκάνες: να δω για κάτι σαν τις brembo από ducati 620/multistrada (to 1100) ή κάτι άλλο;
extra: αποστάτες (αν χρειαστεί) - τακάκια
Πιστεύετε οτι αξίζει το κόστος σε σχέση με την απόδοση ή να πάω για σωληνάκια μόνο;
ευχαριστώ.
Α, αν έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία, sorry. Ας το μεταφέρει κάποιος Mod.