Σύνδεση

View Full Version : Bandit gsf650s '09



Kickstart
26/09/2018, 08:23
Παιδες καλημέρα...

Ερευνω εδω και μήνες την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα..

Εχω διαβασει ολες τις σελιδες του παλιου θεματος και ομολογω οτι αντλησα παρα πολλες πληροφορίες...βέβαια εκει αναφέρονται και πολλα ασχετα με τη μηχανη σχόλια οποτε καπου κουράστηκα να ψαχνω...

Στο θεμα μας λοιπον...παρακαλω τους κατόχους του μοντέλου να με κατατοπισουν αν θελουν σε μερικα ζητηματα που με απασχολούν...

Καταρχην να πω πως εχω εμπειρία απο μοτοσυκλέτες αλλα εκτος απο παπακια και σκουτερ ολες οι μεγαλες που ειχα στο παρελθον ηταν αποκλειστικά ον-οφ..(ντακαρ-κλε500-f800gs-xt-transalp) επισης να πω οτι ειμαι και εντουρας και για το βουνο υπαρχει δευτερη μοτοσυκλετα που καλυπτει απολυτα τις αναγκες μου...

Που κολλαει λοιπον το μπαντιτ..

Κινούμε καθημερινα στο κέντρο της Αθήνας μια μικρη αποσταση καθως μενω κοντα...οποτε αυτο το πηγαινε-έλα θελω να γίνεται με τη μηχανή...επισης θελω δυο με τρεις φορες το εξαμηνο να βγαινω και αποια ταξιδια-εκδρομες εκτος Αθηνας με αναλογη παρεα που υπαρχει και δεν μπορω να ακολουθησω..δεν με ενδιαφερει να γυρισω σε παπακια ουτε σε μονοκυλινδρες λύσεις...για τον εναν ή τον αλλο σκοπο που προανεφερα..

Απο δικυλινδρα που κοιταω ειναι το versys650 μετα το 2010 και παντα abs αλλα τα λεφτα που ζητούνται τα θεωρω απαράδεκτα...και τελοσπαντων δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω 5χιλιαρο για μηχανακι 10ετιας (σχεδον) φορτωμενο με χ χιλιόμετρα..
Το τρανσαλπ το νεο δεν μου αρεσει εμφανισιακά και το βστρομ δεν μου ελεγε ποτε τίποτα..

Και καταληγω οτι θελω καποιο στριτ που δεν ειχα ποτε και σαν μοτοσυκλετιστης με καποια χρονια στο χρονο-κοντερ μου θεωρω ηρθε η ωρα να δοκιμασω..
Το μπαντιτ λοιπον παντα μου αρεσε...απο παλια...

Δεν το εχω οδηγησει ποτε αλλα εχω κατσει πανω του στατικα μια δυο φορες...

Με προβληματίζει αρκετα το βαρος...

Εχω την αισθηση οτι ειναι πιο βαρυ και απο 1200gs...ενω πλησιαζει το βαρκαντερο...δυο μηχανες που εχει τυχει να οδηγησω για καποιες ωρες..
Να προσθεσω οτι οποια μηχανη παρω θα την χρησιμοποιήσω στην καθημερινότητα μου φουλ...δλδ τα παντα ολα θα γινονται με αυτη...δουλεια, ψωνια, γυμναστηρια, διανομη παιδιων σε δραστηριοτητες κτλ και οπως προείπα περιστασιακες εκδρομες επαρχία..

2ο που με προβληματίζει το οποιο συνδεεται με το βάρος και το μουτρο της μοτο με τους πεταχτους καθρέφτες ειναι το παρκιν...

Διαθετω ιδιόκτητο χωρο στον οποιο εχω και το αυτοκινητο της οικογένειας...μεχρι τωρα ολες μου οι μηχανες χωρούσαν διπλα απο το αυτοκινητο σε ενα ελευθερο κομματι...το θεμα ειναι οτι ανεβαινω μικρη ανηφοριτσα για το παρκιν και παρκαρω με τη μουρη...δεν υπαρχει χωρος για ελιγμους μεσα ουτε μπορει να γυρίσει η μοτο αρα οταν βγω θα πρεπει να κατηφοριζω προς τα πισω με την ουρα και το μπροστινο φρενο πατημενο για ενα δυο μέτρα...ποσο επικίνδυνο ακουγεται αυτο για μπαντιτ...;

Παλεύεται; ή θα παλευω οποτε βγαινω απο το γκαραζ;
Να πω οτι ειμαι 1.81 και 78 κιλα...γυμναζομαι ενταξει αλλα δεν ειμαι και αρνολντ...

Μεσα στην Αθηνα πως ειναι...περνάει απο τα κουτιά ή σε αργο τεμπο την αισθάνεστε μπετονιέρα;

Το καλοκαιρι με τη ζεστη τι γινεται;

Μετα απο τοσα χρονια οσοι εχετε μοντελα του 08-09 υδροψυκτα...abs κτλ...τι βλέπετε;

Που πονάνε; και τι ζητανε;

Καταναλωση κτλ δεν με απασχολει ιδιαίτερα γνωριζω οτι λογω τεσσαρων κυλινδρων εχει συγκεκριμενα νούμερα..

Ευχαριστώ για τις οποιες απαντησεις και συγγνωμη για το μακρυ καταλογο..

WebD
26/09/2018, 10:53
Καλημέρα,

Κλείνω 11 χρόνια με τον Ληστή και τον χρησιμοποιώ καθημερινά, για τα πάντα και με εξαίρεση τα πρώτα 1-2 χρόνια τα υπόλοιπα έχει μόνιμα πάνω 3 βαλίτσες!

Είναι αρκετά βαριά μηχανή αλλά θα καταλάβεις το βάρος της μόνο αν σου πάρει κλίση ενώ είσαι σταματημένος ή να χρειαστεί να τη βγάλεις με τον κώλο από κάπου που την πάρκαρες με τη μούρη σε κατηφορικό έδαφος.

Από ζημίες αυτά τα 11 χρόνια, η τρόμπα βενζίνης, που μάλλον οφείλεται στα χάλια καύσιμα που μας πουλάνε. Βρήκα μηχανικό που βρήκε σκέτο μοτέρ κι έκανε μια πατέντα στο καπάκι και πλέον είναι καλύτερα κι από όταν ήταν καινούργια. Τελευταία μου κόλλησε δύο φορές το ABS του πίσω φρένου και μάλλον χρειαστεί να το απενεργοποιήσω γιατί πολλά τα λεφτά για καινούργιο.

Όταν έμενα Αθήνα πήγαινα για πλάκα Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τη μηχανή, όμως τα περισσότερα χρόνια της η μηχανή τα έχει περάσει στο Ηράκλειο Κρήτης και έχει περιοριστεί στο κακό οδικό δίκτυο της Κρήτης. Να φανταστείς ότι η μηχανή έχει ~ 56.000 χλμ και τον πρώτο χρόνο που την είχα στην Αθήνα είχα κάνει ~ 26.000 χμλ

Η μηχανή θέλει δρόμο ανοιχτό. Δώσε της χιλιόμετρα, πολλά χιλιόμετρα!

Kickstart
26/09/2018, 11:59
Φιλε μου ευχαριστω για την απάντηση..

Ηράκλειο Κρήτης ε;

Παρομοιες συνθήκες λοιπον με Αθηνα..

Αρα καθημερινα στην πολη δεν σε προβληματίζει το βαρος της περα απο καποιες παραχωρήσεις σε σταση ή στο παρκαρισμα που ανεφερες...τις οποιες τις εχω ζησει κι εγω με το 800gs που ειχα για 6 χρονάκια..

Τρομπα βενζίνης τι εννοεις;

Ειναι συχνο fail;

Δλδ θελω να πω την φτιαχνεις και το ξαναβγαζει;

Το abs κολλησε η μοναδα;

Μη μου λες τετοια γιατι φιλος με bmw ειχε τραβηξει τα πανδεινα με το abs (σερβοφρενα αν εχεις ακούσει) μεχρι που κόντεψε να σκοτωθεί...

Κατι αλλο, σε διηθησεις πως τα παει;

Περνάει ή λες μακαρι να ειχα κατι αλλο σε τέτοιες συνθήκες...;

Και μιας και τα κουβεντιαζουμε να πω οτι λοξοκοιταω και φεϊζερ και cbf600...

Αν και το μπαντιτ μπροστα τους ειναι πιο μοτοσυκλέτα με την πληρη έννοια..

Αχ αυτα τα 250κιλα να μην ειχε πανω της την ειχα χτυπησει ήδη..

Με ενδιαφερουν πολυ οι αποψεις συναδελφων που την εχουν ή την ειχαν χρόνια..

WebD
26/09/2018, 12:22
Ε όχι και παρόμοιες συνθήκες :) εδώ είναι χωρίο! Δρόμοι ανύπαρκτοι, οδηγική συμπεριφορά... άστο καλύτερα! Με έχουν κοπανήσει 2 φορές εδώ κάτω και γι' αυτό κυκλοφορώ συνεχώς τριβάλιτσος.

Εδώ αν έχουν μπλοκάρει οι 2 δρόμοι που υπάρχουν παρατάω τη μηχανή και συνεχίζω με τα πόδια :) Όταν έμενα Αθήνα λόγω δουλειάς πήγαινα από Νοσοκομείο σε νοσοκομείο και δεν με προβλημάτισε ποτέ στο θέμα τις διήθησης εκτός από σπάνιες περιπτώσεις. Βέβαια δεν είναι παπί, ούτε καν scooter.

Όσον αφορά τη τρόμπα βενζίνης, συνήθως βουλώνει το φίλτρο από τα σκατά που έχει μέσα αυτό που μας πουλάνε για βενζίνη και από το ζόρι που τραβάει το μοτέρ κλατάρει. Δεν υπάρχει σκέτο μοτέρ σαν ανταλλακτικό από την αντιπροσωπεία και πάει όλη η τρόμπα πακέτο (600-700€) πλέον βρίσκεις aftermarket μοτέρ κι αν είναι καλός ο μηχανικός το αλλάζει. Είχα αλλάξει το μοτέρ πριν από 4-5 χρόνια και το καινούργιο άντεξε 1 χρόνο. Στη δεύτερη αλλαγή έκανε μια πατέντα ο μηχανικός και πλέον δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.

Θέμα με το ABS νομίζω είχε πάρει το μάτι μου και σε άλλον εδώ μέσα, αλλά νομίζω ότι είναι σπάνιο. Εγώ τουλάχιστον τα μισά χρόνια έχω τη μηχανή ουσιαστικά στο δρόμο εκτεθειμένη σε κρύο, ζέστη, σκόνη κλπ και δεν έχω διάθεση ούτε να τη πλύνω, σε αντίθεση με τα πρώτα χρόνια που την είχα σε γκαράζ. Λογικό είναι να αρχίσει να βγάζει διάφορα. Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορώ να απενεργοποιήσω το ABS στο πίσω φρένο και να έχω μόνο στο μπροστά, αλλά ακόμη δεν το έκανα. Ουσιαστικά μπλοκάρει το σύστημα, ξεραίνεται το ποδόφρενο και δεν έχω καθόλου πίσω φρένο.

Kickstart
08/10/2018, 20:52
Φίλοι σε δυο τρείς μέρες θα εχω στα χέρια μου τη νεα μηχανη...και θα πούμε αν θέλετε περισσότερα..

Μια πρώτη απορία...επειδή ο προηγούμενος κάτοχος εχει επανω την μαμά κοντή ζελατίνα η οποία δεν νομίζω να προστατεύει και ιδιαίτερα αλλα έχει πάρει και ενα χρωματακι...χαλασμένο δόντι..οπότε θα ειναι και απο τα πρώτα που θα φάνε σουτ μπανάνα, (θα ακολουθήσει η εξατμα-θερμοσιφων)

Για ριξτε καμιά πρόταση...η givi που ειναι 15 πόντους ψηλότερη και την βρίσκω σε λογικη τιμη (70 εως 80 ευρω) κάνει δουλειά;

WebD
08/10/2018, 21:00
Έχω μια MRA vario turing και είμαι ικανοποιημένος σε σχέση με τη μαμά, αλλά και σε σχέση με μια μακρυά Givi που αναγκάστηκα να αλλάξω σε λιγότερο από μήνα λόγω στροβιλισμών

Kickstart
09/10/2018, 09:26
καλημέρα.

την κοιτάω και αυτή φίλε...
αυτή είναι με το φρυδάκι-προέκταση ε;

ακριβουτσικη γμτ μου...130 τόσο την βρίσκω...στα εδώ ιντερνετομαγαζα

Ιταλια που κοίταγα στο μπεη την είδα 90 ευρω...θα δω και εξοδα αποστολής και θα την τσιμπησω αμα ειναι...

τοποθέτηση θυμάσαι;

ευκολη;

WebD
09/10/2018, 10:30
Αν θυμάμαι καλά βγάζεις τα όργανα για να έχεις πρόσβαση στις βίδες της ζελατίνας

Kickstart
18/10/2018, 20:13
Κι αφου λοιπον το πήρα κι εχω κανει τα πρωτα 500 χιλιόμετρα πολυ ευχάριστα, σημερα κατεβαινοντας τη Συγγρού το απόγευμα παταω πισω φρενο τπτ...

Τελικά ευτυχως σταματησα με τα μπροστινά και κατεβασμα ταχυτήτων..

Τακακι ειναι ολοκληρο σχεδόν δεν εχει θέμα....ο προηγούμενος που τον πηρα τηλεφωνο ισχυρίζεται οτι ποτε δεν ειχε θεμα με το φρένο και οτι μπορει απο την ακινησια που το χε να χει κολλησει λιγο η δαγκανα...

Το πεταλι του φρενου πατιεται αλλα φρενο δεν...

Με ζωνουν τα φίδια κι είμαι για συνεργειο αυριο...

Α ρε κι ειπα να παω σε γιαπωνεζο να ησυχασω απο τα κουλα των ευρωπαϊκών..

Φιλε web μπορεις να μου περιγραψεις λιγο το φαινομενο με το προβληματικο abs?

Ετσι ξαφνικα εμενες απο πισω φρενο ή ειχε και προερτια;

Σου αναψε καποιο λαμπακι στο ταμπλο;

Εμενα το λαμπακι του abs λειτουργει κανονικά...δλδ ξεκινωντας μετα απο ενα δυο μετρα σβήνει..

WebD
18/10/2018, 21:19
Το λαμπάκι δουλεύει κανονικά, αλλά όταν μπλοκάρει το πίσω φρένο δεν πατιέται καθόλου. Γίνεται πέτρα! Και τις 3 φορές που το κατάλαβα ήταν σε κατηφορικό δρόμο με λακούβες.

Kickstart
19/10/2018, 07:43
Ας ελπισω οτι θελει απλα συντηρηση-ξεβρωμισμα η πισω δαγκανα..σε καμια ωρα ειμαι για συνεργείο

Kickstart
19/10/2018, 18:40
Ολα καλα,με μια εξαερωσή στο κυκλωμα και νεα τακακια εστρωσε και δουλεύει σαν καινούργιο.

Οσοι κινούμαστε στην πολη θελει μια φορα το χρόνο απο ότι μου παν στο συνεργειο.
Παμε γι αλλα με την μπαντιταρα.

Kickstart
23/11/2018, 09:37
καλήμερα σας.

μετά από σύντομη γρήγορη βόλτα τη προηγουμένη Κυριακή (150χλμ πήγαινε 150 έλα)
Δευτέρα πρώι ξεκινάω για τη δουλειά και στα δεύτερα φανάρια που με πιάσανε βλέπω ξαφνικά να αναδύεται απο το μπροστινό μέρος λευκός καπνός...τη κάτσαμε λέω από μέσα μου..

κάνω δεξιά και βλέπω το ψυγείο στην κάτω μεριά του να τρέχει παραφλου πάνω στους λαιμούς της εξάτμισης μπροστά κοιτάζω κολλαρα στεγνά ολα...το ψυγείο είναι βρεγμένο στις κυψέλες περίπου στο μέσον του...

όταν κρυώσει δεν τρέχει σταγόνα μονο οταν ζεσταθεί εχει διαρροή...αρα υποθέτω οτι η τρύπα είναι κάπου ψηλά...

το συνεργείο προτείνει βγάλσιμο και ψάξιμο για κόλλημα σε ψυγειά...αλλά δεν ξέρω...μπεη που κοιτάω βλέπω ψυγεία κινεζιες από 100 ευρώ και βλέπω και Αγγλία με 300 ευρώ,,,

το μαμά από ότι διαβάζω πάει πάνω από 500...

δεν ξέρω τι να κάνω...να πάω σε καινούργιο (ιμιτασιον) και το κεφάλι μου ήσυχο...ή να δοκιμάσω κόλληση και βλέπουμε...; εχει φερει κανενας ψυγειακι απο ebay να μου πει σχετικα...ποιοτητα, αντοχη στο χρονο κτλ..

ο προηγούμενος είχε ρίξει την μηχανή από το σταντ...το ψυγείο στράβωσε ελαφρά και ακουμπούσε στην πίσω μεριά στο βεντιλατερ....κάθε που έπαιρνε μπροστά ο έλικας έτρωγε σε ένα σημείο τις περσίδες και έκανε την τρύπα...

sapila racing
23/11/2018, 09:56
καλήμερα σας.

μετά από σύντομη γρήγορη βόλτα τη προηγουμένη Κυριακή (150χλμ πήγαινε 150 έλα)
Δευτέρα πρώι ξεκινάω για τη δουλειά και στα δεύτερα φανάρια που με πιάσανε βλέπω ξαφνικά να αναδύεται απο το μπροστινό μέρος λευκός καπνός...τη κάτσαμε λέω από μέσα μου..

κάνω δεξιά και βλέπω το ψυγείο στην κάτω μεριά του να τρέχει παραφλου πάνω στους λαιμούς της εξάτμισης μπροστά κοιτάζω κολλαρα στεγνά ολα...το ψυγείο είναι βρεγμένο στις κυψέλες περίπου στο μέσον του...

όταν κρυώσει δεν τρέχει σταγόνα μονο οταν ζεσταθεί εχει διαρροή...αρα υποθέτω οτι η τρύπα είναι κάπου ψηλά...

το συνεργείο προτείνει βγάλσιμο και ψάξιμο για κόλλημα σε ψυγειά...αλλά δεν ξέρω...μπεη που κοιτάω βλέπω ψυγεία κινεζιες από 100 ευρώ και βλέπω και Αγγλία με 300 ευρώ,,,

το μαμά από ότι διαβάζω πάει πάνω από 500...

δεν ξέρω τι να κάνω...να πάω σε καινούργιο (ιμιτασιον) και το κεφάλι μου ήσυχο...ή να δοκιμάσω κόλληση και βλέπουμε...; εχει φερει κανενας ψυγειακι απο ebay να μου πει σχετικα...ποιοτητα, αντοχη στο χρονο κτλ..

ο προηγούμενος είχε ρίξει την μηχανή από το σταντ...το ψυγείο στράβωσε ελαφρά και ακουμπούσε στην πίσω μεριά στο βεντιλατερ....κάθε που έπαιρνε μπροστά ο έλικας έτρωγε σε ένα σημείο τις περσίδες και έκανε την τρύπα...

Το οτι χάνει μόνο όταν είναι ζεστό δεν σημαίνει οτι είναι ψηλά η τρύπα. Απλά χάνει μόνο οταν ανέβει η πίεση.
Εγω προτείνω κόλλημα εφ όσον είναι σε κατάλληλο σημείο, αν κολληθεί σωστά δεν θα έχεις πρόβλημα και το κόστος είναι πολύ χαμηλό συγκριτικά.

Kickstart
23/11/2018, 11:21
Κι εγώ για εκεί προσανατολίζομαι...κόλλημα και βλέπουμε...αν η τιμή είναι λογική φυσικά γιατί προς το παρόν δεν μου έχουν δώσει τιμή.

φίλος εντουρας έβγαλε πριν δυο χρόνια το ενα ψυγείο και το πήγε για κόλλημα και είχε δώσει ευτελές ποσό..15-20 ευρώ αν θυμάμαι καλά.

sapila racing
23/11/2018, 12:15
Ε ναι κάπου εκεί. Στην ουσία πιο πολλά θα πληρώσεις για να αλλάξεις το παραφλού παρα για το κόλλημα.
Γυρω στο 50ρικο σύνολο υπολόγιζε.

f.christos
23/11/2018, 14:53
Λογικά με κόλλημα δεν θα εχεις πρόβλημα. Σε αγγλικά φορουμ εκφραζουν παράπονα για τα ημιτασιον...
Α και το ψυγείο δεν στραβώνει τόσο εύκολα με πεσιμο στατικο

yes-u
23/11/2018, 19:05
Λογικά με κόλλημα δεν θα εχεις πρόβλημα. Σε αγγλικά φορουμ εκφραζουν παράπονα για τα ημιτασιον...
Α και το ψυγείο δεν στραβώνει τόσο εύκολα με πεσιμο στατικο

Στραβώνει. Είχα το ίδιο πρόβλημα μετά από στατική πτώση, στράβωσε και μετά από λίγο καιρό έχανε παραφλού από μια μικροσκοπική τρύπα. Κόλληση, ικανοποιητική προσπάθεια για
ίσιωμα του ψυγείου και όλα καλά εδώ και 6-7 χρόνια..

mike_4
24/11/2018, 13:14
Κόλλημα μεγάλε.Δεν υπαρχει λογος πεταξεις λεφτα σε κινεζιες;)

Kickstart
28/11/2018, 09:03
ναι έχει μπει ήδη για κόλλημα...επίσης σήμερα αύριο που θα μπει επάνω στην μοτο θα κοιτάξουμε με το συνεργείο να βάλουμε κανα αποστάτη για να αποκτήσει λίγη απόσταση από το βεντιλατέρ..
ελπίζω να τελειώνω εδώ με τα χαζό-μαζέματα...μια βδομαδα χωρίς μότο και έχω πάθει κατάθλιψη.

Diogen
08/02/2019, 15:21
Μάλλον αγαπητέ μου σύντροχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν ήταν όσο θα έπρεπε νοικοκύρης με το μηχανάκι. Συμβαίνουν αυτά....Αν το μαζέψεις σωστά τον "ληστή" δεν θα σου ξαναβγάλει προβλήματα, εκτός από τα σέρβις ή τυχόν ζημιές παλαιότητας.
Mερικά τιπς για μια ευχάριστη κι απροβλημάτιστη συμβίωση με το μοτόρι σου:
Μην βάζεις ποτέ μπροστά αν δεν ακούσεις την αντίλα βενζίνης να κόβει.
Σβήνε τη μηχανή από το κιλλ κουμπί ή από το πλαϊνό στάντ και μετά κλείνε διακόπτη.
Τσεκάρισε τα λάδια του μπροστινού και αν θέλουν άλλαγμα βάλε 15W αντί για 10W. Θα δεις σημαντική διαφορά στην απόσβεση.
Αλλαξε τα υγρά των φρένων και του συμπλέκτη αν είναι σε απόχρωση σκούρα καφέ.
Αλλαξε το ψυκτικό υγρό και βάλε τύπου G12.
Τους καλοκαιρινούς μήνες (αν κάνεις πάνω από 5.000χλμ) προτίμησε λάδια 10-50 ή 15-50.
Τα υπόλοιπα φαντάζομαι τα ξέρεις και είναι κοινά για όλα τα δίτροχα.

mia_zoi_kawa
09/02/2019, 06:49
Καλημέρα φίλε. Γράψε μας και την γνώμη σου για τον ληστή. Αληθεύει ότι είναι το ford focus των δύο τροχών;

Diogen
10/02/2019, 22:12
Καλημέρα φίλε. Γράψε μας και την γνώμη σου για τον ληστή. Αληθεύει ότι είναι το ford focus των δύο τροχών;

Δεν ξέρω αν από εμένα περιμένεις να σου δώσω απαντήσεις στο ερώτημα σου. Γενικά θα σου πω ότι ΝΑΙ ισχύει αυτό που λες. Αν θέλεις περισσότερα σχόλια και γνώμες για το "ληστή", ρώτα με και θα σου απαντήσω.

viper1
11/02/2019, 14:13
Καλημέρα φίλε. Γράψε μας και την γνώμη σου για τον ληστή. Αληθεύει ότι είναι το ford focus των δύο τροχών;

Τι σημαίνει είναι το Ford focus των μοτοσυκλετών?

mia_zoi_kawa
11/02/2019, 15:32
Το ford focus χρησιμοποιειται για χρόνια από τον ειδικό τύπο (ειδικά τον αγγλικό) σαν σημείο αναφοράς για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα γιατί τουλάχιστον μέχρι το 2011 ήταν ένα αμάξι ιδιαιτερα ισορροπημένο που έκανε τα πάντα λίγο καλά και έδινε οδηγική ευχαρίστηση είτε σε έναν ηλικιωμένο είτε σε ένα νεαρό με σπορ ανησυχίες.
Το εγγλέζικο mcn (motorcycle news) αποκαλει το bandit 650 σαν ford focus των δύο τροχών γιατί διακρίνει οτι η διτροχη αυτη πλατφόρμα έχει τις ίδιες αρετές με την τετράτροχη της ford...

alex14
11/02/2019, 15:39
το μονο κοινο σημειο του focus με το bandit ειναι το βαρος :tooth:

viper1
12/02/2019, 11:21
το μονο κοινο σημειο του focus με το bandit ειναι το βαρος :tooth:

Και ότι μπάζει νερά όταν βρέχει όπως έμπαιναν από τα λάστιχα του πορτ-μπαγκάζ του focus :lol:

Kickstart
12/02/2019, 11:59
γεια σας κι από εμένα..

όλα καλά με το"Ληστή"..

έχω γράψει 4.000 χλμ. από την μέρα που ήρθε στα χέρια μου...καθημερινό εργαλείο και κάποια ταξιδάκια εντός Ελλάδας προς το παρόν.

λοιπόν πέρα από τα αρχικά (πάντα σπαστικά) μαζέματα την έχω καταβρεί μαζί του.

μια χαρά γκάζι, το βάρος δεν με ενοχλεί καθόλου και πουθενά (αν και με προβλημάτιζε πριν την αγορά) η κυρα το καραγουστάρει αν και στα πολλά στην Εθνική τρώει αρκετά χαστούκια στο κράνος (η λύση είναι σκύψιμο μπροστά και αγκαλίτσες προς το παρόν καθώς τέλος του μήνα θα βάλω μια puig ψηλότερη ζελατίνα) μέσα στην κίνηση κινείται μια χαρά...και γενικώς το μηχανάκι με τον ήχο του (τετρακίλυνδρος γαρ) και το παρουσιαστικό του μου αποπνέει μια αλητεία και μια δόση βαρβατίλας που μου γαργαλάει την μοτοσυκλετιστική μου φαντασία καθημερινά, εξάτμιση αν και αρχικά μάζευα φράγκα να αλλάξω τον θερμοσίφωνα όμως τελικά είδα μου αρέσει ο μπάσος ήχος της χαμηλά και το ουρλιαχτό της ψηλά...+ την εικόνα κτήνους που δινει στη μοτο, οπότε παραμένει μέχρι νεοτέρας..

στα πλην είναι τα ψιλοκουλά φρένα του...εντάξει δεν είναι και για πέταμα, αλλά θα τα ήθελα καλύτερα σε αίσθηση για πολύστροφη σπορτ-τουρερ μηχανή που χτυπάει διακοσάρες για πλάκα.

να σημειώσω οτι υγρά άλλαξα με το καλημέρα μπρός-πίσω, γιατί πίσω είχα κολλήματα στο πετάλι...ο προηγούμενος γενικώς το είχε ακίνητο και σκεπασμένο σε αποθήκη και οτι έχει το μηχανακι το έχει ακριβώς για αυτό το λόγο...σκεφτείτε το μηχανάκι είναι πολύ "σφιχτό" ακόμα...όπως όταν τα παίρνουμε καινούργια ξέρετε...

λαδάκια μπροστά με την πρώτη ευκαιρία θα τα αλλάξω γιατί σε φρεναρίσματα μέσα στην πόλη (εννοείται μόνο μπροστινό παίζουμε στην κίνηση) βουλιάζει αρκετά...στην αρχή ήταν χειρότερα αλλά με ένα γρασάρισμα στα ρουλεμάν τιμονιού βελτιώθηκε αισθητά..

παρέα για βόλτα ψάχνω κατά καιρούς γιατί κανα δυο κλασσικοί φίλοι δεν κολλάνε τελευταία οι υποχρεώσεις μας και ταξιδεύω μόνος και βαριέμαι..(ρίξτε κανα μνμ όποιος γουστάρει)

δεν μπορώ συνέχεια βέβαια καθώς αρκετά Σαββατοκύριακα τα αφιερώνω στην άλλη μου μεγάλη αγάπη το εντούρο.

α, και κάτι τελευταίο σχετικά με κατανάλωση....άμα το κυνηγάς πίνει τη βενζίνη σα πορτοκαλάδα μέσα στην πόλη...στο ταξίδι στα 150 και άνω..αυτά προς ώρας

viper1
12/02/2019, 12:03
γεια σας κι από εμένα..

όλα καλά με το"Ληστή"..

έχω γράψει 4.000 χλμ. από την μέρα που ήρθε στα χέρια μου...καθημερινό εργαλείο και κάποια ταξιδάκια εντός Ελλάδας προς το παρόν.

λοιπόν πέρα από τα αρχικά (πάντα σπαστικά) μαζέματα την έχω καταβρεί μαζί του.

μια χαρά γκάζι, το βάρος δεν με ενοχλεί καθόλου και πουθενά (αν και με προβλημάτιζε πριν την αγορά) η κυρα το καραγουστάρει αν και στα πολλά στην Εθνική τρώει αρκετά χαστούκια στο κράνος (η λύση είναι σκύψιμο μπροστά και αγκαλίτσες προς το παρόν καθώς τέλος του μήνα θα βάλω μια puig ψηλότερη ζελατίνα) μέσα στην κίνηση κινείται μια χαρά...και γενικώς το μηχανάκι με τον ήχο του (τετρακίλυνδρος γαρ) και το παρουσιαστικό του μου αποπνέει μια αλητεία και μια δόση βαρβατίλας που μου γαργαλάει την μοτοσυκλετιστική μου φαντασία καθημερινά, εξάτμιση αν και αρχικά μάζευα φράγκα να αλλάξω τον θερμοσίφωνα όμως τελικά είδα μου αρέσει ο μπάσος ήχος της χαμηλά και το ουρλιαχτό της ψηλά...+ την εικόνα κτήνους που δινει στη μοτο, οπότε παραμένει μέχρι νεοτέρας..

στα πλην είναι τα ψιλοκουλά φρένα του...εντάξει δεν είναι και για πέταμα, αλλά θα τα ήθελα καλύτερα σε αίσθηση για πολύστροφη σπορτ-τουρερ μηχανή που χτυπάει διακοσάρες για πλάκα.

να σημειώσω οτι υγρά άλλαξα με το καλημέρα μπρός-πίσω, γιατί πίσω είχα κολλήματα στο πετάλι...ο προηγούμενος γενικώς το είχε ακίνητο και σκεπασμένο σε αποθήκη και οτι έχει το μηχανακι το έχει ακριβώς για αυτό το λόγο...σκεφτείτε το μηχανάκι είναι πολύ "σφιχτό" ακόμα...όπως όταν τα παίρνουμε καινούργια ξέρετε...

λαδάκια μπροστά με την πρώτη ευκαιρία θα τα αλλάξω γιατί σε φρεναρίσματα μέσα στην πόλη (εννοείται μόνο μπροστινό παίζουμε στην κίνηση) βουλιάζει αρκετά...στην αρχή ήταν χειρότερα αλλά με ένα γρασάρισμα στα ρουλεμάν τιμονιού βελτιώθηκε αισθητά..

παρέα για βόλτα ψάχνω κατά καιρούς γιατί κανα δυο κλασσικοί φίλοι δεν κολλάνε τελευταία οι υποχρεώσεις μας και ταξιδεύω μόνος και βαριέμαι..(ρίξτε κανα μνμ όποιος γουστάρει)

δεν μπορώ συνέχεια βέβαια καθώς αρκετά Σαββατοκύριακα τα αφιερώνω στην άλλη μου μεγάλη αγάπη το εντούρο.

Για τα φρένα μπορείς να αλλάξεις τακάκια και να βάλεις ημιμεταλλικα ή μεταλλικά και σωληνάκια υψηλής. Θα δεις διαφορά.

Μικe777
12/02/2019, 12:59
το μονο κοινο σημειο του focus με το bandit ειναι το βαρος :tooth:

:lol::lol:

Kickstart
20/09/2019, 09:52
πάιδες κοιτάω λίγο το μανιουαλ (που έχω κατεβάσει απο ιντερνετ) για να βρω μπουζί μπας και τα πάω στο χέρι στο μάστορα στο προσεχές σέρβις (θα τα πάρω απέξω)

το θέμα είναι οτι το βιβλίο με έχει μπερδέψει λίγο γιατί εχει διαφορετικές εκδοχές του μοντέλου...τεσπα εχω καταλήξει οτι το μπουζι είναι ή CR9E ή CR8E, ξέρω ότι είναι θέμα ψυχρότητας κτλ..λεπτομέρειες αλλά οι κάτοχοι όσοι γνωρίζετε τι βάζετε; ποιο από τα δύο;

με προβληματίζει μην έχω κανα θέμα εκκίνησης.

Kickstart
13/12/2019, 20:00
άλλαξα τα γυαλάκια των φλας με καγκουρικα φιμε..

ίσα με πέντε άλογα πήρε λεμεεε:D

το πριν
413389

413390

το μετά
413391

413392

413393

413394

:beer:

strokt up
20/01/2020, 20:14
Mερικά τιπς για μια ευχάριστη κι απροβλημάτιστη συμβίωση με το μοτόρι σου:
Μην βάζεις ποτέ μπροστά αν δεν ακούσεις την αντίλα βενζίνης να κόβει.
Σβήνε τη μηχανή από το κιλλ κουμπί ή από το πλαϊνό στάντ και μετά κλείνε διακόπτη.
.
Αυτό γιατί το λένε για όλα τα suzuki; (και εγώ έτσι το κάνω, απλά ρωτάω) γενικά.

strokt up
20/01/2020, 20:53
6 μήνες. 16.000χμ σε όλα τα τεραίν με καύσωνα, βροχές και παγωνιές. Το πήρα μπουμπούκι με 21.000 και τώρα είμαστε στις 37.000 και συνεχίζουμε. (οι φωτογραφίες λέει είναι μεγάλες και δεν τις φορτώνει).
https://i.imgur.com/uY6hB0x.jpg
https://i.imgur.com/KbWn51m.jpg
https://i.imgur.com/MlsYp8i.jpg

doctor_john
20/01/2020, 21:20
Ψάξε resize image online και θα βρεις πολλές μηχανές να διαλέξεις. Ισες και μικρότερες από 600px είναι οκ.

Ακόμα μπουμπούκι είναι, καλά χιλιόμετρα!

strokt up
20/01/2020, 22:35
Ψάξε resize image online και θα βρεις πολλές μηχανές να διαλέξεις. Ισες και μικρότερες από 600px είναι οκ.

Ακόμα μπουμπούκι είναι, καλά χιλιόμετρα!

Ευχαριστώ.

billpapas
14/11/2020, 20:49
Παιδιά πως αλλάζουμε το λαμπάκι πινακίδας κ ποσα watt.ευχαριστω.
SUZUKI bandit 650s 2008

billpapas
01/04/2021, 20:35
οταν δεν αναβει το πρασινο κενου τι κανουμε παιδες;

doctor_john
01/04/2021, 21:13
Ελέγχεις την ασφαλεια που το καλύπτει (manual), επαληθεύεις ότι σβήνει το μοτερ με το σταντ και κοιτάς πως αλλαζουν λαμπάκια στο όργανο (manual) (αλλαξε τα όλα)

sapila racing
02/04/2021, 08:15
οταν δεν αναβει το πρασινο κενου τι κανουμε παιδες;


Ελέγχεις την ασφαλεια που το καλύπτει (manual), επαληθεύεις ότι σβήνει το μοτερ με το σταντ και κοιτάς πως αλλαζουν λαμπάκια στο όργανο (manual) (αλλαξε τα όλα)

Ειναι γνωστό το πρόβλημα, συμβαίνει σε ολα τα Bandit 650 και 1250 και δεν έχει να κανει με ασφάλειες η με τα λαμπάκια των οργάνων.
Το πρόβλημα ειναι στην βαλβίδα νεκράς που θέλει καθαρισμα ή αντικατάσταση.

doctor_john
02/04/2021, 08:54
Όταν έχει αυτό το πρόβλημα σβήνει με το σταντ;

motojojo
04/03/2022, 19:30
Αν και δεν έχω το υδρόψυκτο 650 αλλά το αεροελεοψυκτο 600 θα ξυπνήσω αυτό το θέμα.

Στα πλαίσια προστασίας της μηχανης από πτώση (είτε στατική είτε ακόμα χειρότερα εν κινήσει) σκεφτόμουν να βάλω μανιτάρια. Από την άλλη υπάρχουν και τα κάγκελα που αγκαλιάζουν το κιβώτιο.

Δεδομένου ότι οι τιμές είναι παραπλήσιες τι από τα δυο θα επιλέγατε; Ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του καθενος; Ειλικρινά δεν ξέρω τι να διαλέξω.

viper1
04/03/2022, 19:56
Αν και δεν έχω το υδρόψυκτο 650 αλλά το αεροελεοψυκτο 600 θα ξυπνήσω αυτό το θέμα.

Στα πλαίσια προστασίας της μηχανης από πτώση (είτε στατική είτε ακόμα χειρότερα εν κινήσει) σκεφτόμουν να βάλω μανιτάρια. Από την άλλη υπάρχουν και τα κάγκελα που αγκαλιάζουν το κιβώτιο.

Δεδομένου ότι οι τιμές είναι παραπλήσιες τι από τα δυο θα επιλέγατε; Ποια τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του καθενος; Ειλικρινά δεν ξέρω τι να διαλέξω.

Κάγκελα. Μανιτάρια που πιάνουν στις βάσεις του κινητήρα κινδυνεύεις σε πτώση να σπάσεις την βάση.

WebD
04/03/2022, 20:03
Δεν έχω άποψη για τα μανιτάρια, αλλά τα κάγκελα που έχω φάνηκαν χρήσιμα.

Δύο φορές που με χτύπησαν (μια από δεξιά και μια αριστερά) ευτυχώς με μικρή ταχύτητα, έκαναν δουλειά. Τη μια φορά μάλιστα μετά το χτύπημα έπεσα στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και έσπασε το ψυγείο αλλά ο κινητήρας άθικτος.

Βέβαια να σημειώσω ότι είμαι πάντα και με πλαϊνές βαλίτσες που λογικά βοηθάνε στο πέσιμο να μην βρει ο κινητήρας. Παρόλα αυτά και στα δύο χτυπήματα είχα σημάδια στα κάγκελα, οπότε λογικά αυτά θα πηγαίνανε στον κινητήρα.

motojojo
16/12/2022, 19:38
Να κάνω μια απόπειρα να ρωτήσω εδώ αν έχει ξεμεινει από κανενα καμιά σχάρα για bandit 600; Ταιράζει από 650;
Θελω να βάλω topcase. Το θεωρώ απαραίτητο για τις καθημερινες μετακινησεις στην Αθηνα.

Γενικά δεν βρίσκω ευκολα (στην Ελλάδα μαλλον καθόλου) και πέραν της givi που δειχνει η πιο συμφέρουσα (ebay) μιας και σε givi topcase εχω καταλήξει, η μόνη εναλλακτική ειναι να γινει μια φτιαχτή.

Nomand
16/12/2022, 22:00
Να κάνω μια απόπειρα να ρωτήσω εδώ αν έχει ξεμεινει από κανενα καμιά σχάρα για bandit 600; Ταιράζει από 650;
Θελω να βάλω topcase. Το θεωρώ απαραίτητο για τις καθημερινες μετακινησεις στην Αθηνα.

Γενικά δεν βρίσκω ευκολα (στην Ελλάδα μαλλον καθόλου) και πέραν της givi που δειχνει η πιο συμφέρουσα (ebay) μιας και σε givi topcase εχω καταλήξει, η μόνη εναλλακτική ειναι να γινει μια φτιαχτή.

Μπορεί να λέω και βλακεία
Έχω κάτι κάγκελα από hornet 900, αν το ψάξεις και σου κάνουν μπορώ να σου τα στείλω

motojojo
17/12/2022, 22:06
Σ'ευχαριστώ πολύ για την προσφορά, καλό θα ήταν να τα δοκιμάζαμε επιτόπου αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν ταιριάζουν.
Τσέκαρα στο site της givi και δινει διαφορετικό κωδικό για χορνετ.

gRekou
20/01/2025, 13:16
Καλησπέρα!!
Νέος στο φόρουμ και ψάχνω να βρω απαντήσεις για τον ληστή μου.
Τον έχεις ακόμα εσύ;
Δεν έχω βρει πουθενά στο φόρουμ συζητήσεις σχετικά με το FI. Συζητώντας με διάφορους έχω καταλάβει ότι ανάβει για διάφορους λόγους αλλά γενικά σαν να μην έχει συζητηθεί πολύ το συγκεκριμένο θέμα. Κάνω λάθος ή εγώ δεν το έχω βρει;;

strokt up
20/01/2025, 22:34
Καλησπέρα!!
Νέος στο φόρουμ και ψάχνω να βρω απαντήσεις για τον ληστή μου.
Τον έχεις ακόμα εσύ;
Δεν έχω βρει πουθενά στο φόρουμ συζητήσεις σχετικά με το FI. Συζητώντας με διάφορους έχω καταλάβει ότι ανάβει για διάφορους λόγους αλλά γενικά σαν να μην έχει συζητηθεί πολύ το συγκεκριμένο θέμα. Κάνω λάθος ή εγώ δεν το έχω βρει;;

Είναι κάτι σαν check engine το fi