Σύνδεση

View Full Version : Βλάβη σε Varadero 125cc 02"



boidboiler
28/09/2018, 05:25
Καλημέρα στη παρέα του Forum.
Μόλις χθες αγόρασα ένα Varadero 125 02" και όλος χαρά έκανα τη πρώτη μου βόλτα. Το μηχανάκι ήταν σε ακινησία περίπου 6 μήνες. Η μπαταρία του Παρολαυτα λειτουργούσε οπότε ξεκίνησα κάνοντας τα 2 πρώτα χλμ... Παρατήρησα ότι αν πάταγα ομαλά το γκάζι έδινε κανονικά και ανέβαζε στροφές... Αν το πάταγα λίγο πιο απότομα ας πούμε μπουκωνε και δεν έδινε. Μετά τα 2 χιλιόμετρα με μια στάση 15 λεπτών, η μηχανή άρχισε να δυσκολευεται να πάρει μπρος και όταν έβαζα πρώτη πριν καν αφήσω συμπλέκτη αλλά με το που την έβαζα η μηχανή έσβηνε. Τελικά καταφέρνει να πάρει μπρος και κάνει τα επόμενα 2 χλμ με το θέμα στο γκαζι να συνεχίζεται. Μετά από μια στάση και εκεί ξεκίνησα πάλι τη μηχανή, η οποία έφτανε ως τις 4000 στροφές και δεν ανέβαινε πάνω από αυτές με τέρμα πατημένο το γκάζι. Αν πάταγα συμπλέκτη ή αν έβαζα νεκρά, οι στροφές ανέβαιναν κανονικά. Με ταχύτητα όμως κουμπωμένη κόλλαγε ακριβώς στις 4000 στροφές. Μετά που η κλίση έγινε λίγο ανηφορικη, οι στροφές έμεναν στα 2000. Διαπίστωσα ότι ο ένας κύλινδρος δεν λειτουργούσε (η εξάτμιση του ήταν κρυα) επίσης τα μπουζί είναι καινούρια και Παρολαυτα έχουν καυρβουνιασει μπροστά σαν να μη γίνεται καλή καύση. Από τότε και ύστερα το μηχανάκι μόνιμα έχει αυτό το πρόβλημα.. Καμία ιδέα;

alex14
28/09/2018, 07:28
Να το πηγαινες σε κανα μαστορα να το δει ισως ;

boidboiler
28/09/2018, 08:42
Δεν το είχα σκεφτεί! Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

alexis72
28/09/2018, 11:22
καλορίζικο ...φίλε πόσο το αγόρασες ?
πρίν την αγορά το πήγες σε μάστορα να το ελέγξει μηχανικά η αν ειναι τρακαρισμένο κλπ ?
μάλλον θέλει καθάρισμα - ρύθμισμα το καρμπυρατέρ από μάστορα ...
πάντως σαν μηχανάκι ειναι πολύ καλό (το ειχε φιλαράκι μου για 6 χρόνια ) και ηταν super ευχαριστημένος ,
απο ιδιώτη το αγόρασες η απο εμπορο ?

telegonos
28/09/2018, 11:42
Πολλά μπορεί να συμβαίνουν. Πρόβλημα ηλεκτρικό τροφοδοσίας ρεύματος, πρόβλημα στα καρμπυρατέρ, πρόβλημα στην κάνουλα-αντλία βενζίνης, γενικά αν δεν το δει κάποιος από κοντά, με την περιγραφή σου, δεν βγαίνει κανένα θετικό συμπέρασμα.

Να ξέρεις, προφανώς οδηγάς αυτοκίνητο χρόνια και τώρα πήρες μηχανή, στις μοτοσυκλέτες το γκάζι το ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ. Δεν το ΠΑΤΑΜΕ. Η έκφρασή σου, σε προδίδει.

Όσο θα ασχολείσαι, θα μαθαίνεις πράγματα, κάνε υπομονή, σταδιακά θα αποκτήσεις πιο καλή αντίληψη τι και πως και γιατί συμβαίνει κάτι στην μοτοσυκλέτα σου.

Για την ώρα, πήγαινε να το δει ένας αξιοπρεπής μηχανικός.

OldMan
28/09/2018, 12:35
Το μηχανάκι ήταν σε ακινησία περίπου 6 μήνες. Η μπαταρία του Παρολαυτα λειτουργούσε
Αν δεν την ειχε φορτισει προσφατα ο προηγουμενος ιδιοκτητης, μπορείς να εισαι σιγουρος οτι το μηχανακι δεν εχει καμια απολυτως διαρροή.. ;)

Για τα υπόλοιπα, ειναι φυσιολογικό 125αρι με ενα κυλινδρο σε λειτουργια να μην ανεβαζει στροφες με φορτίο..

Οπως ειπαν και οι παραπανω, πηγαινε σε μαστορα γιατί μπορεί αλλαζοντας μπουζι να σου δουλεψει αλλα σίγουρα θα το ξανακανει συντομα..

boidboiler
28/09/2018, 17:37
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το πήγα σε μάστορα. Είχε ξεκολλήσει ένα καλωδιακι από τον ανορθωτή αν κατάλαβα καλά, είχαν επίσης βραχυκύκλωσει τα μπουζί και τέλος θελαν ρύθμισμα τα καρμπυρατέρ. Τώρα το μηχανάκι είναι μια χαρά. Για τον φίλο που ρώτησε, το αγόρασα από ιδιώτη 1200€, είναι κατά τα άλλα σε άριστη κατάσταση. Είμαι φουλ ικανοποιημένος ήδη με εξαίρεση την επίδοση του στη ταχύτητα, όπου βέβαια δεν περίμενα κάτι πολύ παραπάνω. Για απλές μετακινήσεις που το θέλω το βρίσκω τέλειο. Για τον άλλο φίλο, με Επιασες όντως... Είμαι νέος στις μηχανές αλλά πολύ ενθουσιασμενος.

boidboiler
29/09/2018, 11:38
Σε συνέχεια του προηγουμενου ποστ (το οποίο έγινε γιατί φοβόμουν ότι ο μάστορας δε θα λύσει το πρόβλημα..).
Αφού έκανε την επισκευή ο μάστορας άλλαξε τα μπουζί και ρύθμισε τα καρμπυρατέρ... Καβαλησα το μηχανάκι και ήταν όλα τέλεια. Το γκάζι πούπουλο και η οδηγική εμπειρία καθώς πρέπει. Όταν όμως η θερμοκρασια πήγε στις 4 γραμμες(ανέβηκε εκεί στα 7χλμ διαδρομης) τότε στην εκκίνηση με πρώτη, οι στροφές δεν μπορούσαν να ανέβουν μετα τις 3000 όσο και αν άνοιγα το γκάζι. Πατώντας συμπλέκτη ανέβαιναν κανονικά και αφού ξεπερνάνε τις 3500 τον άφηνα βάζοντας 1η και τότε το μηχανάκι ξεκίναγε να οδηγείτε κανονικά. Νορμάλ αλλαγή σε 2α, 3η κοκ.... Όταν σταματάγα σε κάποιο φανάρι, στην εκκίνηση με 1η πάλι τα ίδια... Κολλούσε στις 3000. Τη Δευτέρα θα του το πάω πάλι. Καμία ιδέα Παρολαυτα;

mikes
29/09/2018, 19:01
Σε συνέχεια του προηγουμενου ποστ (το οποίο έγινε γιατί φοβόμουν ότι ο μάστορας δε θα λύσει το πρόβλημα..).
Αφού έκανε την επισκευή ο μάστορας άλλαξε τα μπουζί και ρύθμισε τα καρμπυρατέρ... Καβαλησα το μηχανάκι και ήταν όλα τέλεια. Το γκάζι πούπουλο και η οδηγική εμπειρία καθώς πρέπει. Όταν όμως η θερμοκρασια πήγε στις 4 γραμμες(ανέβηκε εκεί στα 7χλμ διαδρομης) τότε στην εκκίνηση με πρώτη, οι στροφές δεν μπορούσαν να ανέβουν μετα τις 3000 όσο και αν άνοιγα το γκάζι. Πατώντας συμπλέκτη ανέβαιναν κανονικά και αφού ξεπερνάνε τις 3500 τον άφηνα βάζοντας 1η και τότε το μηχανάκι ξεκίναγε να οδηγείτε κανονικά. Νορμάλ αλλαγή σε 2α, 3η κοκ.... Όταν σταματάγα σε κάποιο φανάρι, στην εκκίνηση με 1η πάλι τα ίδια... Κολλούσε στις 3000. Τη Δευτέρα θα του το πάω πάλι. Καμία ιδέα Παρολαυτα;

στο δικο μου μηχανακι καποτε που μου εκανε κατι παρομοιο (δεν ανεβαζε στροφες και εδειχνε να "πνιγεται" στη πορεια ενω με νεκρα χωρις φορτιο ανεβαζε) ηταν βουλωμενο το φιλτρο αερα.. μολις το αλλαξα ολα καλα

OldMan
02/10/2018, 13:37
Τσεκαρε αυτο που λεει ο μικες, βγαζοντας το καπακι του φιλτροκουτιου..
(για λιγο ομως, μη το κολλησεις το μηχανακι..)

McGyver
02/10/2018, 15:44
Τσεκαρε αυτο που λεει ο μικες, βγαζοντας το καπακι του φιλτροκουτιου..
(για λιγο ομως, μη το κολλησεις το μηχανακι..)

Το οποίο στο babyVara είναι κάτω από το τεπόζιτο...

:rolleyes:

OldMan
02/10/2018, 17:27
Το οποίο στο babyVara είναι κάτω από το τεπόζιτο...


Και..?? :smokin:

McGyver
02/10/2018, 17:53
Και..?? :smokin:

Δεδομένου πως ο σύντροχος είναι νέος στο χώρο (και στο συγκεκριμένο μηχανάκι), ενδεχομένως να είναι λίγο δύσκολο να κάνει τη δοκιμή μόνος του...

Δεν έχει κι οδηγίες στο owner's manual απ' όσο θυμάμαι...

νεοσσός
02/10/2018, 19:08
Να ξέρεις, προφανώς οδηγάς αυτοκίνητο χρόνια και τώρα πήρες μηχανή, στις μοτοσυκλέτες το γκάζι το ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ. Δεν το ΠΑΤΑΜΕ. Η έκφρασή σου, σε προδίδει.
Εδώ τι λέμε;

Πατώντας συμπλέκτη ...


Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως υπάρχει δικύλινδρη μοτοσυκλέτα 125cc.

mikes
02/10/2018, 20:54
Εδώ τι λέμε;



Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως υπάρχει δικύλινδρη μοτοσυκλέτα 125cc.

και δεν ειναι και η μονη.... ;)

telegonos
02/10/2018, 23:23
Virago 125
399709

σε σκουτερ το Italjet 125
399710

Κάτι παλιά CB δεκαετίας 80 και πίσω, δεν τα λαμβάνω υπόψιν.

Ποιό άλλο από 1990 και μετά, ήταν δικύλινδρο 125;

boidboiler
03/10/2018, 17:39
Έλαβα υπόψιν το θέμα με το φίλτρο αέρα. Προς το παρόν έχει πάει στο μηχανικό, αφού είδε ξανά τη βλάβη που εμφανίζει με αυξημένη θερμοκρασία (μόνο τοτε), ο ίδιος έδειξε να ξαφνιάζεται. Το χει ήδη δύο μέρες και δεν έχω κάποια ενημέρωση. Όλοι όσοι είδαν το μηχανάκι πριν την αγορά μου είπαν ότι φαίνεται άριστο και η μηχανή του ακούγεται μια χαρά. Παρόλη τη ρύθμιση και τον καθαρισμό των καρμπυρατέρ και με την αλλαγή των μπουζί το πρόβλημα να κολλάει στις 3000 στροφές η πρώτη παραμένει όταν ανεβάζει θερμοκρασία. Θα ενημερώσω για ότι νεότερο έστω και για την περιέργεια σας. Οποιαδήποτε άλλη ιδέα είναι καλοδεχουμενη