PDA

View Full Version : Σε είδα 0% vol.



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6]

S705
14/10/2020, 18:37
Ίσως φταίνε τα γάντια. (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158525&p=3053423&viewfull=1#post3053423) :p

Ξέρεις τι λέει ο λαός?
Τις κοντής ψ.... Οι μεριές τρίχες φταίνε!

Δώσε του λίγο βρε, δεν σπάει!

slzr
14/10/2020, 18:40
Νεοσσέ .. στο τὲλος έτσι όπως το οδηγείς , θα το χαλάσεις! :bawl:

doctor_john
14/10/2020, 18:53
Εγώ φταίω που έχουν γίνει γρήγορα τα ηλεκτρικά ποδήλατα; :lol: Φαντάσου ότι πήγαινε με περισσότερα από 60 km/h σε ανηφόρα κλίσης 15%.

Είναι σοβαρό, αυτό που περιγράφεις δεν είναι ασφαλές.
Σκέφτομαι ότι δεν τρέφεσαι σωστά αλλά μπορεί και να σου τα 'χει σπάσει τόσο
πολύ το επίπεδο των γύρω σου που σε κάνει να αντιδράς ακραία προς τα εκεί που πιστεύεις οτι είναι αντίθετα απο αυτούς.
Τα άκρα δεν είναι ισορροπία, είναι καγκουριλίκι και αν το τραβάς πολύ έρχονται σε σύμπτωση.

Τρώγε σωστά και τα άλλα φτιάχνουν ;)

νεοσσός
14/10/2020, 18:57
Είναι σοβαρό, αυτό που περιγράφεις δεν είναι ασφαλές.
Σκέφτομαι ότι δεν τρέφεσαι σωστά αλλά μπορεί και να σου τα 'χει σπάσει τόσο
πολύ το επίπεδο των γύρω σου που σε κάνει να αντιδράς ακραία προς τα εκεί που πιστεύεις οτι είναι αντίθετα απο αυτούς.
Τα άκρα δεν είναι ισορροπία, είναι καγκουριλίκι και αν το τραβάς πολύ έρχονται σε σύμπτωση.

Τρώγε σωστά και τα άλλα φτιάχνουν ;)
Θεωρείς ότι είναι καγκουριλίκι να κινείσαι εντός αστικού ιστού, με το όριο ταχύτητας των 50 km/h, στη δεξιά λωρίδα; Έτσι κινούμουν και ο άλλος με προσπέρασε, ενώ υπήρχε αμάξι στην αριστερή λωρίδα. Αν είναι να ανάγουμε σε πρόβλημα τη μη υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, νομίζω ότι είμαστε χαμένοι ως κοινωνία.

Ο άλλος ήταν ένας "ποδηλάτης" που δεν έκανε πετάλι, ούτε φορούσε κράνος, αλλά οδηγούσε πάνω από το όριο ταχύτητας κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς, ένα όχημα που δεν έχει έγκριση λόγω ισχύος να κινείται στους ελληνικούς δρόμους.

buckley
14/10/2020, 19:15
Θεωρείς ότι είναι καγκουριλίκι να κινείσαι εντός αστικού ιστού, με το όριο ταχύτητας των 50 km/h, στη δεξιά λωρίδα; Έτσι κινούμουν και ο άλλος με προσπέρασε, ενώ υπήρχε αμάξι στην αριστερή λωρίδα. Αν είναι να ανάγουμε σε πρόβλημα τη μη υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, νομίζω ότι είμαστε χαμένοι ως κοινωνία.

Ο άλλος ήταν ένας "ποδηλάτης" που δεν έκανε πετάλι, ούτε φορούσε κράνος, αλλά οδηγούσε πάνω από το όριο ταχύτητας κάνοντας επικίνδυνους ελιγμούς, ένα όχημα που δεν έχει έγκριση λόγω ισχύος να κινείται στους ελληνικούς δρόμους.

Άκου λίγο κάποιον που καβαλάει από το 79 λοιπόν γιατί μα την Παναγία είναι επικίνδυνα αυτά που διατυμπανίζεις.
Μάθε να οδηγείς δεν ξέρω πήγαινε σε σχολές σε ειδικούς να σου δείξουν πως να καβαλάς και να πηγαίνεις σωστά χωρίς να αποτελείς κίνδυνο και για τον εαυτό σου και τους γύρω σου λόγω αργοπορίας.
Εννοείται ότι στα γράφω επειδή απλά δεν σε "γράφω" ε...:wave2:

νεοσσός
14/10/2020, 19:19
Θεωρείς δηλαδή ότι οι συγκοινωνιολόγοι έχουν κάνει λάθος που έχουν ορίσει κάποια όρια ταχύτητας μέσα στις πόλεις; Ότι αυτά τα όρια, όταν τηρούνται, κάνουν τους οδηγούς να κινδυνεύουν περισσότερο και να εκθέτουν τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου;

S705
14/10/2020, 19:25
Άκου λίγο κάποιον που καβαλάει από το 79 λοιπόν γιατί μα την Παναγία είναι επικίνδυνα αυτά που διατυμπανίζεις.
Μάθε να οδηγείς δεν ξέρω πήγαινε σε σχολές σε ειδικούς να σου δείξουν πως να καβαλάς και να πηγαίνεις σωστά χωρίς να αποτελείς κίνδυνο και για τον εαυτό σου και τους γύρω σου λόγω αργοπορίας.
Εννοείται ότι στα γράφω επειδή απλά δεν σε "γράφω" ε...:wave2:

Αν πηγαίνει με 50, 60, 70 πίσω από αμάξι στην μέση της λωρίδας δεν μας ενοχλεί καθόλου. Μπορεί να το κάνει γιατί ως εκεί μπορεί ή γιατί παραπάνω φοβάται ή γιατί αυτό είναι νόμιμο και με αυτό νιώθει καλά ή...ή...ή.
Αν όμως πηγαίνει με 51, 61,71 κάνοντας διηθιση (που από τα γραφόμενα του δεν πρέπει να κάνει κάτι τέτοιο) και κρατάει πίσω του δεκάδες άλλους τότε αργά ή γρήγορα θα τα ακούσει...

Volpad
14/10/2020, 19:26
Εγώ πιστεύω ότι τα όρια είναι φτιαγμένα για τους λιγότερο "ικανούς" οδηγούς. Και έτσι θα έπρεπε να είναι.

Προσωπικά, αν πήγαινα με 50 στο περιφερειακό θα με έπαιρνε ο ύπνος και κάπου θα καρφωνομουν. Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να χαζεύει όταν πηγαίνω με τέτοιες ταχύτητες σε ανοιχτούς δρόμους.

Δε λέω να πηγαίνει κάποιος με 200, αλλά τα 80-90 ειναι άνετα.

Τώρα όταν το μέσω ορο των οδηγών κινούνται με 150 σε ένα δρόμο και είναι κάποιος που πηγαίνει με 50, ε, όπως και να το κάνεις, είναι λίγο ρισκο.

buckley
14/10/2020, 19:32
Θέλω να μου πεις πόσα χρόνια οδηγείς για να δω αν μπορώ να εμπιστευτώ το κριτήριό σου αναφορικά με την παρακάτω ερώτηση :
Πότε νοιώθεις πιο ασφαλής όταν οδηγείς μέσα στα όρια των συγκοινωνιολόγων ή όταν οδηγείς με αυτά που σου έχει διδάξει η εμπειρία ?
Αν εσύ συγκεκριμένα και όχι ο αντμίν του κάγκουρας.gr οδηγήσει μέσα στα όρια όχι των συγκοινωνιολόγων αλλά προσαρμοζόμενος στην κάθε περίπτωση ,πίστεψέ με ότι και εσύ θα είσαι ασφαλέστερος και οι γύρω σου.Τέλος και δεν πάει σε σένα προσωπικά και ο αργός (ο των ορίων) μπορεί να αποτελεί ρεαλιστικά επικίνδυνο οδηγό όσο και ένας γρήγορος.
Αυτά...
Εντιτ στον νεοσσό αναφέρομαι ε.

νεοσσός
14/10/2020, 19:39
Ο περιφερειακός έχει μεγαλύτερα όρια ταχύτητας από τον αστικό ιστό που αναφέραμε πριν. Σε κάποια σημεία 60 km/h, σε άλλα 70 km/h. Τα τηρώ και αυτά.

Ως προς τη βαρεμάρα σε αυτοκινητόδρομο, αν πηγαίνεις με 130 km/h, ναι υπάρχουν περιπτώσεις που ισχύει, αλλά η λύση δεν είναι να κυνηγάς την έκκριση αδρεναλίνης για να παραμείνεις σε εγρήγορση, ανεβάζοντας συνεχώς την ταχύτητά σου. Μιλάμε για δημόσιο δρόμο, όπου μπορεί να συμβούν πολλά που δεν μπορείς να φανταστείς. Ένα ατύχημα π.χ. μπορεί να προκαλέσει μποτιλιάρισμα εκατοντάδων μέτρων και να βρεις ακινητοποιημένα οχήματα αμέσως μετά από στροφή, όπως στο γνωστό video (https://www.youtube.com/watch?v=SEjaOl9fVsk). Το κακό είναι πως όταν κάνεις παρανομία, έχεις αυτομάτως την προσδοκία ότι όλοι οι άλλοι θα κινούνται στο δρόμο όπως εσύ ελπίζεις.

νεοσσός
14/10/2020, 19:43
Θέλω να μου πεις πόσα χρόνια οδηγείς για να δω αν μπορώ να εμπιστευτώ το κριτήριό σου αναφορικά με την παρακάτω ερώτηση :
Πότε νοιώθεις πιο ασφαλής όταν οδηγείς μέσα στα όρια των συγκοινωνιολόγων ή όταν οδηγείς με αυτά που σου έχει διδάξει η εμπειρία ?
Αν εσύ συγκεκριμένα και όχι ο αντμίν του κάγκουρας.gr οδηγήσει μέσα στα όρια όχι των συγκοινωνιολόγων αλλά προσαρμοζόμενος στην κάθε περίπτωση ,πίστεψέ με ότι και εσύ θα είσαι ασφαλέστερος και οι γύρω σου.Τέλος και δεν πάει σε σένα προσωπικά και ο αργός (ο των ορίων) μπορεί να αποτελεί ρεαλιστικά επικίνδυνο οδηγό όσο και ένας γρήγορος.
Αυτά...
Εντιτ στον νεοσσό αναφέρομαι ε.
Αν αφήσουμε τα όρια να τίθενται από τις δυνατότητες του καθενός και του οχήματός του, τότε γινόμαστε ζούγκλα. Θα ανεβαίνει κάθε τόσο και από λίγο ο πήχης και θα περιμένουμε να βάλει τα όριά της η φυσική και τύχη, αφού σταδιακά θα ανεβαίνει ο μέσος όρος ταχύτητας της κυκλοφοριακής ροής. Εσύ π.χ. μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι πιο ασφαλής στον περιφερειακό με 100 km/h, άλλος με 120 km/h. Άλλος έχει μεγαλύτερη εμπειρία και καλύτερο αμάξι, οπότε τα δικά του ασφαλή όρια είναι τα 150 km/h. Άρα ισχύει το δίκαιο του ταχύτερου;

Επειδή δηλαδή νιώθω λιγότερο ασφαλής, όταν με περνάει ο άλλος στη Λεωφόρο Κηφισίας, με 120 km/h στη δεξιά λωρίδα, σε σημείο με όριο τα 60 km/h, πρέπει να κινούμαι κι εγώ με 120 km/h; Τα περισσότερα οχήματα, εδώ και 50 χρόνια, έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πολύ πιο γρήγορα από τα όρια ταχύτητας, επομένως τα όρια πρέπει να τα θέτει η δική μας αυτοπειθαρχία. Το δύσκολο είναι να μην τρέξεις, όχι να τρέξεις...

Volpad
14/10/2020, 19:54
Στο βίντεο οι τύποι πηγαίνουν με 250 σε ένα δρόμο που δεν το επιτρέπει.
Από την εμπειρία του ο κάθε οδηγός, ξέρει ότι πρέπει να πηγαίνει με max ταχύτητα ώστε να προλάβει να σταματήσει μέχρι εκεί που μπορεί να δει σε μια στροφή.
Δεν είπα να πηγαίνει κάποιος με 200 στο περιφερειακό. Με 80-90 ειπα.
Εγώ στο περιφερειακό κινούμαι με ταχύτητες από 80 μέχρι 120 όταν ο δρόμος δεν έχει κίνηση, πιθανό και λιγότερο ανά περιπτώσεις που δεν έχω καλή οπτική στις στροφές.
Όλα αυτό το κάνω εγώ, με τη δικιά μου μοτοσυκλέτα και την δικιά μου αίσθηση αντανακλαστικών.

Δεν είπα να κυνηγάει κάνεις την έκκριση αδρεναλίνης, απλά δεν γίνεται σε ένα δρόμο να κινείται κάποιος πολύ πιο αργά από όλους τους υπόλοιπους. Στο περιφερειακό δίνεται σε πολλά σημεία η δυνατότητα να οδηγήσεις με 160-200. Εκεί θα υπάρχει αδρεναλίνη και είναι άκρως επικίνδυνο.
Με 80-90 Το μόνο που υπάρχει είναι η αίσθηση ότι πας γρηγορότερα από κάποιον που περπατάει.

Προφανώς και δε θέλω να σε προσβάλλω, απλά δεν συμφωνώ με την lawfull good άποψή ότι τα όρια ταχύτητας είναι ακριβώς όσα πρέπει να είναι και πρέπει να τηρούνται στο 100%.

buckley
14/10/2020, 20:03
Αν αφήσουμε τα όρια να τίθενται από τις δυνατότητες του καθενός και του οχήματός του, τότε γινόμαστε ζούγκλα. Θα ανεβαίνει κάθε τόσο και από λίγο ο πήχης και θα περιμένουμε να βάλει τα όριά της η φυσική και τύχη, αφού σταδιακά θα ανεβαίνει ο μέσος όρος ταχύτητας της κυκλοφοριακής ροής. Εσύ π.χ. μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι πιο ασφαλής στον περιφερειακό με 100 km/h, άλλος με 120 km/h. Άλλος έχει μεγαλύτερη εμπειρία και καλύτερο αμάξι, οπότε τα δικά του ασφαλή όρια είναι τα 150 km/h. Άρα ισχύει το δίκαιο του ταχύτερου;

Επειδή δηλαδή νιώθω λιγότερο ασφαλής, όταν με περνάει ο άλλος στη Λεωφόρο Κηφισίας, με 120 km/h στη δεξιά λωρίδα, σε σημείο με όριο τα 60 km/h, πρέπει να κινούμαι κι εγώ με 120 km/h; Τα περισσότερα οχήματα, εδώ και 50 χρόνια, έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πολύ πιο γρήγορα από τα όρια ταχύτητας, επομένως τα όρια πρέπει να τα θέτει η δική μας αυτοπειθαρχία. Το δύσκολο είναι να μην τρέξεις, όχι να τρέξεις...

Συνεχίζεις να επιμένεις και δεν απάντησες σε καμμιά μου ερώτηση ,είναι κι αυτό βέβαια μια μέθοδος .Οπότε δεν το συνεχίζω.
Για τα όρια των συγκοινωνιολόγων δες το παρακάτω που το βρήκα ψάχνοντας για το ταξίδι των 4Τ με αυτοκίνητο Αθήνα Θεσσαλονίκη πολλά χρόνια πριν γεννηθείς.
Αυτό που θυμάμαι είναι ότι στο ταξίδι αυτό που έγινε τηρώντας τα όρια ευλαβικά ,όχι μόνο έφτασαν την επόμενη μέρα (μετά τις 12 το βράδυ) αλλά κινδύνεψαν αρκετές φορές στη διαδρομή.
https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=34&t=23729

νεοσσός
14/10/2020, 20:04
Απαντάω στις ερωτήσεις που δεν αναφέρονται σε προσωπικό επίπεδο. Ως προς τα όρια ταχύτητας, θεωρώ ότι αν τηρούνταν, θα είχαμε λιγότερα θύματα στους δρόμους.

doctor_john
14/10/2020, 20:07
Θεωρείς δηλαδή ότι οι συγκοινωνιολόγοι έχουν κάνει λάθος που έχουν ορίσει κάποια όρια ταχύτητας μέσα στις πόλεις; Ότι αυτά τα όρια, όταν τηρούνται, κάνουν τους οδηγούς να κινδυνεύουν περισσότερο και να εκθέτουν τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου;

Έστω ότι έκριναν σωστά οι συγκοινωνιολόγοι, υπολογίζοντας τα χαρακτηριστικά αυτής της λεωφόρου (; )
Το φίλτρο των παρατρεχάμενων το έριξε για λόγους καταστολής του κάθε μλκ, για λόγους ενίσχυσης των ταμείων κ.λπ.
Εσύ σαν οδηγός, μπαίνεις σε αυτό το δρόμο απο επιλογή και βλέποντας πως λειτουργούν οι άλλοι επιλέγεις να κινείσαι
με όριο τα 50χλμ/ωρα;

Τι κερδίζεις; ο λόγος για τον οποίο το κάνεις είναι η ασφάλεια.
Καλώς ή κακώς τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί από τους υπόλοιπους και που έχεις ελέγξει ότι έχουν σταθερότητα
σου δείχνουν ότι δημιουργείς τις αντίθετες συνθήκες..

νεοσσός
14/10/2020, 20:14
Τα ατυχήματα που βλέπω στους δρόμους, επιβεβαιώνουν ότι όποιος παίρνει ρίσκο παραβαίνοντας το νόμο, μερικές φορές αντιμετωπίζει άσχημα αποτελέσματα για τον ίδιο, αλλά και για άλλους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σε χώρες του εξωτερικού με καλύτερη οδηγική παιδεία και καλύτερους δρόμους, έχουν κατεβάσει το όριο ταχύτητας σε πολλές αστικές περιοχές στα 30 km/h, αντί των 50 km/h.

S705
14/10/2020, 20:27
Ρε νεοσσε, αυτό που σου λένε όλοι είναι ότι ανεξάρτητος το όριο του δρόμου, ασφαλέστερος τρόπος διελεύσεις από αυτόν είναι να κίνησε στα χιλιόμετρα της ροής του συνόλου των οχημάτων. Αν όλοι πάνε με 80 και ένας με 50 σκέφτεσαι πιθανόν τι δημιουργητε.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/10/2020, 22:25
Στο βίντεο οι τύποι πηγαίνουν με 250 σε ένα δρόμο που δεν το επιτρέπει.
Από την εμπειρία του ο κάθε οδηγός, ξέρει ότι πρέπει να πηγαίνει με max ταχύτητα ώστε να προλάβει να σταματήσει μέχρι εκεί που μπορεί να δει σε μια στροφή.
Δεν είπα να πηγαίνει κάποιος με 200 στο περιφερειακό. Με 80-90 ειπα.
Εγώ στο περιφερειακό κινούμαι με ταχύτητες από 80 μέχρι 120 όταν ο δρόμος δεν έχει κίνηση, πιθανό και λιγότερο ανά περιπτώσεις που δεν έχω καλή οπτική στις στροφές.
Όλα αυτό το κάνω εγώ, με τη δικιά μου μοτοσυκλέτα και την δικιά μου αίσθηση αντανακλαστικών.

Δεν είπα να κυνηγάει κάνεις την έκκριση αδρεναλίνης, απλά δεν γίνεται σε ένα δρόμο να κινείται κάποιος πολύ πιο αργά από ηλεκτρικό ποδήλατο :lol: Στο περιφερειακό δίνεται σε πολλά σημεία η δυνατότητα να οδηγήσεις με 160-200. Εκεί θα υπάρχει αδρεναλίνη και είναι άκρως επικίνδυνο.
Με 80-90 Το μόνο που υπάρχει είναι η αίσθηση ότι πας γρηγορότερα από κάποιον που περπατάει.

Προφανώς και δε θέλω να σε προσβάλλω, απλά δεν συμφωνώ με την lawfull good άποψή ότι τα όρια ταχύτητας είναι ακριβώς όσα πρέπει να είναι και πρέπει να τηρούνται στο 100%.

Fixed

DoctoR_k6
14/10/2020, 22:27
Ο νεοσσός να ξέρετε σε γενικές γραμμές δεν ενοχλεί κ ίσα ίσα βλέπει τους καθρέφτες του. Είναι πάντα έτοιμος να προσπερασθει... Χωρίς παρεξηγηση πάντα.

νεοσσός
23/10/2020, 09:52
Σας είδα το απόγευμα της Κυριακής στον παράδρομο της Εθνικής Οδού, κοντά στο Καπανδρίτι, εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους, να επιστρέφετε από το σεμινάριο του Riding School. Ήμανε του κουτιού εκείνη την ώρα.

yes-u
02/11/2020, 10:09
Σε είδα σήμερα το πρωί στον Αγ. Πέτρο στο Διόνυσο, να φωτογραφίζεις το νέο σου morini σκραμπλεράκι.. ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας!