View Full Version : CBF600 '08 injection συντήρηση αντλίας βενζίνης
Την καλησπέρα μου. Λόγο χιλιομέτρων, ήθελα να κάνω μια συντήρηση την αντλία βενζίνης, ξεκινώντας
από το τσεκ που δίνει ο κατασκευαστής.
399679
399680
Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο κατασκευαστής λέει ότι αν βάλεις 12 βολτ στην αντλία βενζίνης
για 10 δευτερόλεπτα, πρέπει να βγάλεις 189 cm3 καυσίμου. Αν είναι λιγότερο, ψάχνεις για βουλωμένο
σωληνάκι- φίλτρο ή μοτερ αντλίας που τα έφτυσε. Το δεύτερο τσεκ θέλει ειδικό όργανο.
Να επισημάνω η honda πουλάει όλο το σετ αντλία καυσίμου με βάση 500 + ΦΠΑ και το μισό που περιλαμβάνει κλειστό φίλτρο, εξωτερικό φίλτρο και κάτι τσιμούχες 135 + ΦΠΑ.
Από πληροφορίες από ιντερνετικούς φίλους μηχανόβιους , βρήκαν μοτερ αντλία bosch 70-80€.
Από την ίδια πηγή, μάθαμε για τα συμπτώματα που έχει η μηχανή αν η αντλία ή το φίλτρο έχουν πρόβλημα.
Α) σφυρίζει η αντλία Β) μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (είχε κάτω από 5λτ/100κμ.) το cbf600
έχει 5,5-6 λτ/100χμ. Γ) μετά τις 8000 στρ/λεπτό δεν ανέβαζε παραπάνω και δεν είχε δύναμη Δ) όταν άνοιξε
αντλία τα εξωτερικά φίλτρα ήταν μέσα στην λάσπη Ε) αυτά στα 230,000 χιλιόμετρα
Παρόλο που δεν είχα κανένα από αυτά τα συμπτώματα, είπα να κάνω την συντήρηση.
1)μετράω ροή, 10 δευτερόλεπτα, 12 βολτ, 115 cm3 καυσίμου. Λίγα.
399681
2)βγάζουμε ντεπόζιτο, αδειάζουμε καύσιμο, ξεβιδώνουμε τις βίδες
399682
3)βγάζουμε την αντλία με προσοχή, βγαίνει τσίμα τσίμα.
399683
4)η αντλία σε διάφορες φάσεις
399684
399685
399686
5)βγάζουμε τις 2 σταυρωτές βίδες δεξιά και αριστερά, ξεκουμπώνουμε την φίσα (δεν βγαίνει ακόμα), κάνουμε στην άκρη το μαύρο λαστιχένιο κάλυμμα εμφανίζονται τα εξωτερικά φίλτρα, προσεκτικά μην σπάσουν οι εγκοπές από το πλαστικό που τα συγκρατεί, τα αφαιρούμε.
399690
399691
399693
6) βγάζουμε το λαμάκι που είναι για σώμα , στην κορυφή του φίλτρου και τραβάμε να βγει η αντλία με το φίλτρο , από την σιδερένια βάση.
399694
399695
7) χωρίζουμε το μοτερ από το φίλτρο
399696
8) βάζουμε 12 βολτ στο μοτέρ μήπως διαπιστώσουμε κάτι παράξενο (δόνηση - θόρυβο κτλ. ) . προσοχή όπως βγάλαμε το φίλτρο-μοτερ από την σιδερένια βάση μπορεί να έμεινε ένα στρόγγυλο o'ring μαύρο μέσα στο φίλτρο, το βγάζουμε από εκεί και το βάζουμε στην θέση του στην σιδερένια βάση.
9) παίρνουμε το φίλτρο, βάζουμε βενζίνη με σύριγγα- κουνάμε - αδειάζουμε- το ίδιο πολλές φορές- αν έχουμε κομπρεσέρ φυσάμε με πίεση από την ανάποδη- και το αφήνουμε με σκέτο καθαριστικό injection ένα βράδυ. την επόμενη μέρα το ίδιο. και μετά δένουμε την αντλία όπως την λύσαμε .
399697
μετά..........................
399698
10) κάνουμε ένα τεστ πριν την τοποθετήσουμε, και ένα με την τοποθέτηση.
399699
399700
αποτέλεσμα 10 δευτερόλεπτα, 12 βολτ , 365 cm3 καύσιμο.
Συμπέρασμα: Α) μια συντήρηση δεν βλάπτει ποτέ.
Β) τα όρια του κατασκευαστή είναι πολύ πιο πάνω από σημείο που θα καταλάβεις το πρόβλημα που έχεις. (δεν είχα τα συμπτώματα που ανέφερα πιο πάνω και όμως ήμουν εκτός ορίων)
ΝικόλαςXL
02/10/2018, 17:21
Πάλι καλά που την έκανες την συντήρηση/καθάρισμα , ωστε να μαθαίνουμε κ τπτ εμείς οι νεότεροι.
Με το βγάλε βάλε δεν είχες τπτ θέματα στεγανοποίησης της τρόμπας ? Δεν άλλαξες δλδ το λάστιχο η την φλάτζα που πιάνει στο τεπόζιτο?
δεν άλλαξα τίποτα , ούτε τσιμούχα.φυσικά μεγάλη προσοχή όταν τα βγάζεις γιατί με τον καιρό είναι κολλημένα τα λάστιχα.
Νομίζω λίγο βαζελίνη είχα βάλει στην μεγάλη στρόγγυλη τσιμούχα πριν το δέσω.
επίσης πριν δέσω την αντλία είχα πάει σε βουκκανιζατερ και πήρα μια καινουρια βαλβίδα για ζάντα αυτοκινήτου
399706
οπότε πήρα το φίλτρο μετά την 2η μέρα στο φάρμακο , πήγα στο βενζινάδικο στην γειτονιά μου έβαλα την βαλβίδα στον αέρα του βενζινάδικου
και από την μαλακή πλευρά τις βαλβίδας φύσηξα το φίλτρο από την ανάποδη πλευρά. δεν είχε μείνει τίποτα , αλλά το έκανα.
Να αναφέρω ότι αυτό έχει πάνω από 1,5 χρόνο που το έκανα και όλα πάνε ρολόι
sanctusan
02/10/2018, 19:44
Πολύ καλή δουλειά.
Την ίδια αντλία έχει και το CB600 F Hornet injection.
Εδώ ένα αντίστοιχο πρόβλημα που είχα:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154643
Υ.Γ. Εγώ την Bosch την έβρισκα στα 45€.
o_gavros
02/10/2018, 21:23
τι καλά & βολικά που θα'τανε να αποσυναρμολογούνταν όλες οι αντλίες έτσι...
Grafton 505
06/05/2024, 19:38
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, μιας και είμαι στην ίδια φάση σχεδόν.
Πέραν του e-bay, υπάρχει μαγαζί που να έχει το μοτέρ της αντλίας εδώ στην Ελλάδα ;
Διαβάζοντας τα θέματα που έχουν γραφτεί, πάντως, δεν αναφέρει κάποιος κάτι συγκεκριμένο, γι' αυτό ρωτάω.
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, μιας και είμαι στην ίδια φάση σχεδόν.
Πέραν του e-bay, υπάρχει μαγαζί που να έχει το μοτέρ της αντλίας εδώ στην Ελλάδα ;
Διαβάζοντας τα θέματα που έχουν γραφτεί, πάντως, δεν αναφέρει κάποιος κάτι συγκεκριμένο, γι' αυτό ρωτάω.
αν πας με την αντλία στα χέρια σε κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων θα σου δώσουν με κόστος κάτω του 50αρικου
κοιτά και εδώ. https://www.motolouis.gr
Grafton 505
07/05/2024, 19:14
:a10:
Άνα μπράβο, ευχαριστώ.
αν πας με την αντλία στα χέρια σε κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων θα σου δώσουν με κόστος κάτω του 50αρικου
κοιτά και εδώ. https://www.motolouis.gr
Ακριβως αυτο. Τα μοτερακια σχεδον universal ειναι. Βρισκεις σε μαγαζι με ανταλλακτικα ευκολα.
doctoras
07/05/2024, 23:10
Μου είχε ξεφύγει αυτό το θέμα, εκπαιδευτικό μπράβο!
:beer:
Grafton 505
08/05/2024, 17:12
Update :
Το μοτερ με την αντλία είναι όντως πολύ ευκολο να βρεθεί. Το σχήμα, το μέγεθος, τα κουμπώματα με τα φίλτρα και οι προδιαγραφές πίεσης και παροχής καυσίμου είναι αρκετά κοινά με κόστος (σήμερα) κοντά στα 40 με 50 ευρώ. Είτε διαδικτιακά είτε όχι.
ΑΛΛΑ ...... υπάρχει ένα πρόβλημα ...... το μέγεθος της φύσας του ρεύματος
Η Honda παρήγγειλε από την Mitsubishi (υπάρχει το σήμα της επάνω στην αντλία) την τρόμπα με υποδοχή για μικρή, τόσο δα, φύσα πάχους 0,70 cm. Οι αντλίες στην αγορά όμως έχουν πάχος φύσας 1cm. (ορά φώτο παρακάτω)
Οπότε θα πρέπει να πέσει "ράψε ξύλωνε" για να περάσουν τα καινούργια καλώδια. Κάτι που δεν θέλω να κάνω. Οπότε το ψάξιμο συνεχίζεται ....
452823
doctor_john
08/05/2024, 18:09
Γιατι δεν αλλάζεις καλώδιο να είναι συμβατό με όλους τους υπόλοιπους; σημείωσέ το και στο βιβλίο..
Grafton 505
08/05/2024, 18:35
Γιατι δεν αλλάζεις καλώδιο να είναι συμβατό με όλους τους υπόλοιπους; σημείωσέ το και στο βιβλίο..
399685
Το πρόβλημα είναι εκεί που βγαίνει το καλώδιο. Πως το στεγανώνεις μετά ; Και εγω θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
doctor_john
08/05/2024, 18:55
Λογικό, δεν τα ξέρουμε όλα :D
Σε ενα ηλεκτρολογείο θα ξέρουν σίγουρα. Μπορεί να αλλάξουν μόνο το φισάκι ..
Εγω εκανα κοψε ραψε και καμια 10χρονια μετα ακομα μια χαρα δουλευει. Μπορεις να ξεκουμπωσεις και το παλιο πλαστικο φις και να μονταρεις το νεο στις παλιες υποδοχες και θα ειναι σαν εργοστασιακο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.