View Full Version : Youtube Video
Γεια σε ολα τα αλανια. Προσφατα ξεκινησα ενα καναλι στο Youtube και θελω να ζητησω την στηριξη του κοσμου. Μολις εχω κανει το πρωτο μου βιντεο και θελω να πιστευω πως θα ακολουθησουν πολλα ακομα. Ριξτε μια ματια οσοι θελετε και αμα σας αρεσε το βιντεο πατηστε ενα like(μου αρεσει) και καντε subscribe(εγγραφη) οσοι θελετε να με ξαναδειτε. Σε οσους δεν αρεσει το βιντεο το μονο που ζηταω ειναι να το δουνε ολοκληρο ωστε να με βοηθησουν (μπορειτε απλα να το αφησετε να παιζει χωρις να το βλεπετε μεχρι να τελειωσει). Να προσθεσω οτι συντομα θα αναβαθμισω τον ηχο και την εικονα οποτε μην ξενερωσετε με τη μια. Ευχαριστω
αυτο ειναι το link για το video -> https://www.youtube.com/watch?v=CQyN3iMHbNE&t=239s
karellen
20/10/2018, 09:21
2-3 συμβουλές.
Βάλε την κάμερα σε σταθερό σημείο ή έστω κάπου να μην κουνιέται τόσο πολύ,γιατί ο θεατής κουράζεται εύκολα.
Όταν κάνεις edit το βίντεο χαμήλωσε λίγο (αρκετά) τον ήχο της μηχανής και βάλε μία ευχάριστη μουσική background.
Αν δεν μπορείς να μιλάς στο μικρόφωνο τότε προσπάθησε να βάζεις υπότιτλους που και που,λέγοντας πχ για μια στροφή ή κάποιο χαρακτηριστικό του σημείου που περνάς.
Όλα αυτά στα λέω για να μην καταντά βαρετό το βίντεο και ο άλλος να το αφήνει στο μισό λεπτό (εδώ καλά καλά βαριομαστε τα δικά μας)! :lol:
Άντε με το επόμενο! :beer:
Σου έκανα λικε.
Για τα περί του βίντεο σου τα είπε ο Νίκος από πάνω.
Εγώ να σχολιάσω κάτι οδηγικό. Είσαι τουλάχιστον μια ταχύτητα πάνω διαρκώς. Το να έχεις ένα ss στις 4-5 χιλιάδες στροφές στην έξοδο της στροφής καταλαβαίνεις πως δεν είναι ιδανικό. Έχεις μια μηχανή που μπορεί να σου δώσει 120 άλογα κι εσύ οδηγάς με τα μισά στην καλύτερη. Αν κοιτάξεις το στροφόμετρό σου τη στιγμή που ανοίγεις το γκάζι σε κάθε στροφή θα καταλάβεις τι λέω.
Κατά τ'άλλα γενικά σωστές γραμμές, ανοίγεις το γκάζι εκεί που πρέπει στις στροφές και πας με καλό ρυθμό.
Καλή συνέχεια.
Να σαι καλα φιλε μου για τα καλα σου λογια. Σιγα Σιγα θα το κανουμε καλυτερο.
Για τα περί του βίντεο σου τα είπε ο Νίκος από πάνω.
Εγώ να σχολιάσω κάτι οδηγικό. Είσαι τουλάχιστον μια ταχύτητα πάνω διαρκώς. Το να έχεις ένα ss στις 4-5 χιλιάδες στροφές στην έξοδο της στροφής καταλαβαίνεις πως δεν είναι ιδανικό. Έχεις μια μηχανή που μπορεί να σου δώσει 120 άλογα κι εσύ οδηγάς με τα μισά στην καλύτερη. Αν κοιτάξεις το στροφόμετρό σου τη στιγμή που ανοίγεις το γκάζι σε κάθε στροφή θα καταλάβεις τι λέω.
Κατά τ'άλλα γενικά σωστές γραμμές, ανοίγεις το γκάζι εκεί που πρέπει στις στροφές και πας με καλό ρυθμό.
Καλή συνέχεια.
Σε ευχαριστω φιλαρακι για τις συμβουλες σου. Ωστοσο οπως γραφω και στην περιγραφη του βιντεο τωρα το αγορασα το μηχανακι, δωσε μου λιγο χρονο να συνηθισω τα αλογα :)
Oπως πολύ σωστά επισημάνθηκε μπαίνεις κρεμασμένος στις περισσότερες.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η γραμμή να ανοίγει στην έξοδο και γενικά να μην είσαι καθόλου ασφαλής(χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι).
Έχεις φυσική ταχύτητα και θα βελτιωθείς.Γνώμη μου όμως είναι οτι για νέο μηχανάκι πας πολύ παραπάνω απο όσο πρέπει,σε συνδυασμό με το ''κρεμασμένος'' αυτό είναι επικίνδυνο.Πρέπει να χαλαρώσεις,έχει διαφορά το να πηγαίνεις με ''αρχίδια'' απο το να πηγαίνεις με ''εμπειρία''.
Πάντα όρθιος!:beer:
Oπως πολύ σωστά επισημάνθηκε μπαίνεις κρεμασμένος στις περισσότερες.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η γραμμή να ανοίγει στην έξοδο και γενικά να μην είσαι καθόλου ασφαλής(χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι).
Έχεις φυσική ταχύτητα και θα βελτιωθείς.Γνώμη μου όμως είναι οτι για νέο μηχανάκι πας πολύ παραπάνω απο όσο πρέπει,σε συνδυασμό με το ''κρεμασμένος'' αυτό είναι επικίνδυνο.Πρέπει να χαλαρώσεις,έχει διαφορά το να πηγαίνεις με ''αρχίδια'' απο το να πηγαίνεις με ''εμπειρία''.
Πάντα όρθιος!:beer:
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και τις συμβουλες σου. Αισθανομαι αρκετα οικεια πανω στο μηχανακι οσο και αν σου φαινεται περιεργο. Ειχα τον καλυτερο δασκαλο κατα την γνωμη μου, ενα Suzuki sv650 s με το οποιο εκανα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.
Like and subscribe.
Προσωπικά το βρήκα πολύ βαρετό να ξέρεις.
Little tip , οδηγώ με ένα δάχτυλο ακουμπησμενο στη μανέτα του φρένου διαρκώς. Νομίζω βοηθάει
Like and subscribe.
Προσωπικά το βρήκα πολύ βαρετό να ξέρεις.
Little tip , οδηγώ με ένα δάχτυλο ακουμπησμενο στη μανέτα του φρένου διαρκώς. Νομίζω βοηθάει
Αυτό θα έγραφα και εγώ!
Πάντα ένα (το ελάχιστο!) δάχτυλο στο μπροστινό φρένο.
Αυτό θα έγραφα και εγώ!
Πάντα ένα (το ελάχιστο!) δάχτυλο στο μπροστινό φρένο.
αυτο ισχυει για οταν κινησε σε δημοσιο δρομο γενικα, σε φαση "παω τεζα σε στροφιλικι" δεν ειναι οτι καλυτερο...
αυτο ισχυει για οταν κινησε σε δημοσιο δρομο γενικα, σε φαση "παω τεζα σε στροφιλικι" δεν ειναι οτι καλυτερο...
Πεστα αδερφε
Bladerunner
23/10/2018, 08:08
αυτο ισχυει για οταν κινησε σε δημοσιο δρομο γενικα, σε φαση "παω τεζα σε στροφιλικι" δεν ειναι οτι καλυτερο...
Γιατί;
αυτο ισχυει για οταν κινησε σε δημοσιο δρομο γενικα, σε φαση "παω τεζα σε στροφιλικι" δεν ειναι οτι καλυτερο...
για δημόσιο δρόμο δε μιλάμε?
τώρα θα μου πείς αν πάς "παω τεζα σε στροφιλικι" σε δημόσιο δρόμο το τελευταίο που σε νοιάζει είναι η ζωή σου οπότε τί λέμε τώρα!
Nostradamus
23/10/2018, 11:29
Γιατί;
Δεν ξερετε εσεις που γυρνατε μεσα στους κυκλους... εδω μιλαμε για δημοσιο δρομο... :lol::lol:
Εγώ θα σου έλεγα να μην τρέχεις στον συγκεκριμένο δρόμο μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που διασχίζουν πρόβατα, σκυλιά, χελώνες, φίδια τον δρόμο. Συν τις άλλης η άσφαλτος πάλιωσε εκεί οπότε δεν είναι το "νταούλι" που ήταν παλιά. Κατά τα άλλα, ωραίος!!!
RaGe_Raptor
23/10/2018, 21:18
στο δρόμο ΔΕΝ γίνεται να μην έχεις "καλυμμένο" το φρένο με 1 τουλάχιστον,ιδανικά 2, δάχτυλο/-α.
στις ελάχιστες φορές που βρέθηκα στην πίστα , η δύναμη της συνήθειας μου "επέβαλλε" να έχω 2 δάχτυλα στη μανέτα του φρένου με αποτέλεσμα να κουράζεται το χέρι μου από την προσπάθεια να ανοίξω το γκάζι όσο το δυνατόν ομαλότερα. Όταν επικεντρωνόμουν σε αυτό και επανατοποθετούσα το χέρι μου στο γκάζι μετά το (τόσο δα) trail-braking,μπορούσα να ανοίγω το γκάζι ευκολότερα πιο ομαλά,με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται η κόπωση.
Ξαναλέω όμως ότι στο δρόμο προέχει η ασφάλεια,πάντα καλυμμένο το φρένο.
Πάντα έχω δύο δάχτυλα στο φρένο και δύο ή τέσσερα στο συμπλέκτη. Πρόσφατα είδα ένα video όπου ο αναβάτης είχε στο φρένο το μεσαίο δάχτυλο, ενώ ο δείκτης ήταν στο γκάζι. Βολεύει κάτι τέτοιο;
karellen
23/10/2018, 21:36
Πάντα έχω δύο δάχτυλα στο φρένο και δύο ή τέσσερα στο συμπλέκτη. Πρόσφατα είδα ένα video όπου ο αναβάτης είχε στο φρένο το μεσαίο δάχτυλο, ενώ ο δείκτης ήταν στο γκάζι. Βολεύει κάτι τέτοιο;
Είναι ό,τι βολεύει τον καθένα και επίσης εξαρτάται από την απόσταση της μανέτας από το γκριπ ή πόσο 'γερτή' προς τα κάτω είναι αυτή.Σε μερικούς δεν φτάνει καλά ο δείκτης και προτιμούν τον μέσο για να καλύπτουν το φρένο.
RaGe_Raptor
23/10/2018, 21:37
Πάντα έχω δύο δάχτυλα στο φρένο και δύο ή τέσσερα στο συμπλέκτη. Πρόσφατα είδα ένα video όπου ο αναβάτης είχε στο φρένο το μεσαίο δάχτυλο, ενώ ο δείκτης ήταν στο γκάζι. Βολεύει κάτι τέτοιο;
όπως βολεύεται ο καθένας. να,δες εδώ πως φρενάρει ο Kyle Wyman του Moto America
https://youtu.be/t1sNVEEEhPo
DRAKONET
23/10/2018, 23:02
καποτε φρεναραμε με παντοφλα στην μποστινη ροδα στο δανεικο ποδηλατο και ισως κοντρα πισω..και τωρα λεμε τι βολευει τον καθενα..ποια δαχτυλα αντιχειρες..κτλπ.... δακρυα στα ματια μου !!:cry:
Εγώ θα σου έλεγα να μην τρέχεις στον συγκεκριμένο δρόμο μιας και δεν είναι λίγες οι φορές που διασχίζουν πρόβατα, σκυλιά, χελώνες, φίδια τον δρόμο. Συν τις άλλης η άσφαλτος πάλιωσε εκεί οπότε δεν είναι το "νταούλι" που ήταν παλιά. Κατά τα άλλα, ωραίος!!!
Σε ευχαριστω φιλε μου. Εχεις δικιο για αυτο κανω παντα μια αναγνωριστικη γυρα για να δω τι καινουργιο υπαρχει. Οσο για την ασφαλτο ειναι αληθεια αλλα ουτε και την φρεσκια προλαβα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.