View Full Version : motogp 3D tech video: counter-steering visualised
RaGe_Raptor
26/10/2018, 21:03
leaning is one thing. turning through the corner is another:D
αυτό που δεν καλύπτει το video είναι το πως στρίβουν σε στροφές για τις οποίες πρέπει να φρενάρουν :a014:
https://www.facebook.com/MotoGP/videos/1900336413396749/
sunsetbeno
28/11/2018, 08:44
Η ερωτηση λοιπον απλη. Τι κανουμε τωρα; Αξιζει να μπω στη διαδικασια να αφαιρω την ασφαλεια του συστηματος ωστε να απενεργοποιειται οταν μπαινω πιστα; Αν και οπως ειπα γενικα ειμαι καθετως υπερ του ABS, στη συγκεκριμενη περιπτωση εχω την αισθηση οτι μπορει να ειναι και επικινδυνο. Περα απο το προφανες γεγονος οτι δε με βοηθαει να εξελιξω την οδηγηση μου σε σχεση με το φρεναρισμα, βλεπω πως σιγουρα θα μου στοιχιζει και σε ρυθμο απο ενα σημειο και μετα (στο συγκεκριμενο περιστατικο ενιωθα οτι θα μπορουσα να εχω φρεναρει και ακομα πιο κατω με επιτυχια αν δεν ειχα το αμολημα του ABS).
edited by moderator.
Μαθαμε να στριβουμε κανονικα...τωρα θα μαθουμε να στριβουμε και τζιπενια! :beer:
RaGe_Raptor
29/11/2018, 18:04
Μαθαμε να στριβουμε κανονικα...τωρα θα μαθουμε να στριβουμε και τζιπενια! :beer:
δεν υπάρχει "κανονικά" και "τζιπένια" :beer:
δεν υπάρχει "κανονικά" και "τζιπένια" :beer:
Σωστα.
Οπως φρεναρει ο μπαρμπα μητσος φρεναρει και ο ΜΜ!
Γιατι εχουνε τα ιδια μηχανακια, τις ιδιες αναρτησεις, τις ιδιες δισκοπλακες, τα ιδια λαστιχα....
Ακου Γιωργο για να σου δωσω ενα πολυ απλο παραδειγμα.
Μπαινω 2 χρονια σχεδον στο Losail.
Εχω κανει κουβεντες με ενα σκασμο παγκοσμιους.
Με καποιους εχω και μια πιο...προσωπικη σχεση/επαφη.
Την περασμενη παρασκευη ειχα την τυχη να μπω με λαστιχα παγκοσμιου που ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
Χωρις να πιεσω κατεβασα 2 ΔΥΟ δευτερολεπτα, εξυσα τις μποτες μου με τα μαρσπιε τερμα πανω και πισω και ακουμπησα αγκωνα.
Και αυτα ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!!! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΕΣΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Το παραδειγμα στο δινω ΜΠΑΣ και καταλαβεις οτι ειναι ΑΛΛΟ το τι κανει ενας παγκοσμιος, αλλο το τι κανει ενας χομπιστας. Οχι μονο επειδη εχουν αλλο επιπεδο αλλα επειδη για το επιπεδο τους εχουν και τα καταλληλα εργαλεια.
Παρτο σαν ντε φακτο οτι διαφωνουμε στη βαση της κουβεντας.
RaGe_Raptor
29/11/2018, 18:25
Σωστα.
Οπως φρεναρει ο μπαρμπα μητσος φρεναρει και ο ΜΜ!
Γιατι εχουνε τα ιδια μηχανακια, τις ιδιες αναρτησεις, τις ιδιες δισκοπλακες, τα ιδια λαστιχα....
Ακου Γιωργο για να σου δωσω ενα πολυ απλο παραδειγμα.
Μπαινω 2 χρονια σχεδον στο Losail.
Εχω κανει κουβεντες με ενα σκασμο παγκοσμιους.
Με καποιους εχω και μια πιο...προσωπικη σχεση/επαφη.
Την περασμενη παρασκευη ειχα την τυχη να μπω με λαστιχα παγκοσμιου που ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
Χωρις να πιεσω κατεβασα 2 ΔΥΟ δευτερολεπτα, εξυσα τις μποτες μου με τα μαρσπιε τερμα πανω και πισω και ακουμπησα αγκωνα.
Και αυτα ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!!! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΕΣΩ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Το παραδειγμα στο δινω ΜΠΑΣ και καταλαβεις οτι ειναι ΑΛΛΟ το τι κανει ενας παγκοσμιος, αλλο το τι κανει ενας χομπιστας. Οχι μονο επειδη εχουν αλλο επιπεδο αλλα επειδη για το επιπεδο τους εχουν και τα καταλληλα εργαλεια.
Παρτο σαν ντε φακτο οτι διαφωνουμε στη βαση της κουβεντας.
τα μηχανάκια μας υπάγονται ακριβώς στους ίδιους νόμους της φυσικής. ο Foale δεν έγραψε άλλο βιβλίο για αγωνιστικά κι άλλο για "απλά". single track vehicles είναι. το ότι κατέβασες χρόνο με bespoke λάστιχα δεν έχει καμία απολύτως σημασία.σου έδωσαν το περιθώριο να αισθανθείς άνετα ώστε να πιέσεις παραπάνω.αυτό.
σε επίπεδο εξοπλισμού (μηχανάκια,αναρτήσεις,λάστιχα κτλ) και ταλέντου,δεν υπάρχει επαφή. αυτό δε σημαίνει ότι κάνουν κάτι "μαγικό" (αν και κατά μια έννοια αυτό ακριβώς κάνουν),μπορούν για τους παραπάνω λόγους να φθάσουν σε δυσθεώρητα επίπεδα.
εσύ έκανες κάτι διαφορετικό ,συνειδητά, όταν μπήκες με τα υπερ-λάστιχα?
τα μηχανάκια μας υπάγονται ακριβώς στους ίδιους νόμους της φυσικής. ο Foale δεν έγραψε άλλο βιβλίο για αγωνιστικά κι άλλο για "απλά". single track vehicles είναι. το ότι κατέβασες χρόνο με bespoke λάστιχα δεν έχει καμία απολύτως σημασία.σου έδωσαν το περιθώριο να αισθανθείς άνετα ώστε να πιέσεις παραπάνω.αυτό.
σε επίπεδο εξοπλισμού (μηχανάκια,αναρτήσεις,λάστιχα κτλ) και ταλέντου,δεν υπάρχει επαφή. αυτό δε σημαίνει ότι κάνουν κάτι "μαγικό" (αν και κατά μια έννοια αυτό ακριβώς κάνουν),μπορούν για τους παραπάνω λόγους να φθάσουν σε δυσθεώρητα επίπεδα.
εσύ έκανες κάτι διαφορετικό ,συνειδητά, όταν μπήκες με τα υπερ-λάστιχα?
:bawl:
Τα μηχανακια μας και τα μηχανακια τους υπαγονται στους ιδιους νομους φυσικης...οπως και οποιοδηποτε οχημα σε 2 τροχους σε αυτον τον πλανητη! Οποτε ενα πατινι, ενα ποδηλατο κι ενα μηχανακι τζιπενιο κανουν τα ιδια!!!
Αρα ολο αυτο που λεγεται ΕΞΕΛΙΞΗ και πληρωνουνε ενα τανκερ λεφτα παει στα τσακιδια γιατι φτανουμε σε ενα φορουμ να ισοπεδωνουμε τα παντα!!!
Επισης πρεπει να πειστουμε απο τον Giorgio_Rp του μοτο που στα Σερρας απο 1.30 κατεβηκε στο 1.28 αλλα οχι απο τον (θα αναφερω εναν ΟΧΙ πρωτοκλασσατο οδηγο αν και μπορω να αναφερω ΚΑΙ τετοιον) Miguel Oliveira που λεει (οπως και οι αλλοι δλδ) οτι αυτα που κανουνε στην πιστα με τα μηχανακια που καβαλανε με τις ομαδες τους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να τα κανουνε με μηχανακια παραγωγης!!!
Για να μην παρεξηγηθω...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ αλλα μη προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου οτι πλησιαζεις σε τεχνικες αυτα που κανουνε κατι τυποι που ειναι η δουεια τους, εχουνε ταλεντο και τους παρεχεται ΟΛΗ η τεχνογνωσια για να το κανουν αυτο που κανουν.
Ναι εκανα κατι διαφορετικο συνειδητα. Οταν ξαφνικα εισαι με διαστασεις 195/75 ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΠΕΝΤΕ!!! 17 οταν φτανεις στο turning point σου κρατας την ανασα σου συνειδητα γιατι νιωθεις οτι σε ριχνουν απο τον 6ο!!!
Συνειδητα αλλαζεις το braking point σου γιατι απλα δεν χρειαζεσαι τοσα φρενα και σου ξαναλεω γιατι μαλλον δεν καταλαβες οτι ΔΕΝ πιεσα καθολου!!! Και μιλαω σε σχεση με τη φορα που γυρισα στο 21.0 και που ηταν το best lap μου μεχρι προχτες.
Αυτα.
Συνεχισε το ψαξιμο και καλα γυρολογια :beer:
RaGe_Raptor
29/11/2018, 18:53
:bawl:
Τα μηχανακια μας και τα μηχανακια τους υπαγονται στους ιδιους νομους φυσικης...οπως και οποιοδηποτε οχημα σε 2 τροχους σε αυτον τον πλανητη! Οποτε ενα πατινι, ενα ποδηλατο κι ενα μηχανακι τζιπενιο κανουν τα ιδια!!!
Αρα ολο αυτο που λεγεται ΕΞΕΛΙΞΗ και πληρωνουνε ενα τανκερ λεφτα παει στα τσακιδια γιατι φτανουμε σε ενα φορουμ να ισοπεδωνουμε τα παντα!!!
Επισης πρεπει να πειστουμε απο τον Giorgio_Rp του μοτο που στα Σερρας απο 1.30 κατεβηκε στο 1.28 αλλα οχι απο τον (θα αναφερω εναν ΟΧΙ πρωτοκλασσατο οδηγο αν και μπορω να αναφερω ΚΑΙ τετοιον) Miguel Oliveira που λεει (οπως και οι αλλοι δλδ) οτι αυτα που κανουνε στην πιστα με τα μηχανακια που καβαλανε με τις ομαδες τους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να τα κανουνε με μηχανακια παραγωγης!!!
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
τώρα καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι, θα προσπαθήσω να γίνω κατανοητός σε αργότερο (χρονικά) ποστ. :beer:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
τώρα καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι, θα προσπαθήσω να γίνω κατανοητός σε αργότερο (χρονικά) ποστ. :beer:
Να προσεξεις τα αυθαιρετα συμπερασματα μονο.
Εδω θα μαστε να τα λεμε.
Η διαφωνια εγγυται στο οτι προφανως δεν μπορουμε να κανουμε αυτα που κανουν οι 1st level riders γιατι εκτος του οτι δεν ειμαστε 1st level riders δεν εχουμε ουτε τα καταλληλα εργαλεια για να τα κανουμε. Αποδειξη οτι ακομα και εκεινοι δεν μπορουν να κανουνε τα ιδια χωρις τα καταλληλα εργαλεια. Απο κει και περα...θα δουμε τι θα γινει κατανοητο σε αργοτερο χρονικα ποστ σου.
:beer:
RaGe_Raptor
29/11/2018, 23:04
:bawl:
Τα μηχανακια μας και τα μηχανακια τους υπαγονται στους ιδιους νομους φυσικης...οπως και οποιοδηποτε οχημα σε 2 τροχους σε αυτον τον πλανητη! Οποτε ενα πατινι, ενα ποδηλατο κι ενα μηχανακι τζιπενιο κανουν τα ιδια!!!
Αρα ολο αυτο που λεγεται ΕΞΕΛΙΞΗ και πληρωνουνε ενα τανκερ λεφτα παει στα τσακιδια γιατι φτανουμε σε ενα φορουμ να ισοπεδωνουμε τα παντα!!!
Μιλώντας για αυθαίρετα συμπεράσματα,αυτό είναι ένα πολύ καλό κι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα :) δεν είπα πουθενά ότι όλα πάνε στράφι
Επισης πρεπει να πειστουμε απο τον Giorgio_Rp του μοτο που στα Σερρας απο 1.30 κατεβηκε στο 1.28 αλλα οχι απο τον (θα αναφερω εναν ΟΧΙ πρωτοκλασσατο οδηγο αν και μπορω να αναφερω ΚΑΙ τετοιον) Miguel Oliveira που λεει (οπως και οι αλλοι δλδ) οτι αυτα που κανουνε στην πιστα με τα μηχανακια που καβαλανε με τις ομαδες τους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να τα κανουνε με μηχανακια παραγωγης!!!
κι αυτό επίσης! δεν είπα πουθενά ότι μπορούμε να φτάσουμε το επίπεδό τους
Για να μην παρεξηγηθω...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ αλλα μη προσπαθεις να πεισεις τον εαυτο σου οτι πλησιαζεις σε τεχνικες αυτα που κανουνε κατι τυποι που ειναι η δουεια τους, εχουνε ταλεντο και τους παρεχεται ΟΛΗ η τεχνογνωσια για να το κανουν αυτο που κανουν.
θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε τί είναι "τεχνική" (technique) και τι "επίπεδο εφαρμογής της" (degree of application)
Ναι εκανα κατι διαφορετικο συνειδητα. Οταν ξαφνικα εισαι με διαστασεις 195/75 ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΠΕΝΤΕ!!! 17 οταν φτανεις στο turning point σου κρατας την ανασα σου συνειδητα γιατι νιωθεις οτι σε ριχνουν απο τον 6ο!!!
Συνειδητα αλλαζεις το braking point σου γιατι απλα δεν χρειαζεσαι τοσα φρενα και σου ξαναλεω γιατι μαλλον δεν καταλαβες οτι ΔΕΝ πιεσα καθολου!!! Και μιλαω σε σχεση με τη φορα που γυρισα στο 21.0 και που ηταν το best lap μου μεχρι προχτες.
Αυτα.
Συνεχισε το ψαξιμο και καλα γυρολογια :beer:
άλλαξες το braking point σου,το πήγες παραπέρα ("δεν χρειάζεσαι τόσα φρένα" έγραψες) επειδή σου το επέτρεψε ο ανώτερος εξοπλισμός (λόγω αστραπιαίου turn-in:"σε ρίχνουν απ'τον 6ο").είχες και πριν (με λάστιχα θνητών) braking και turn-in point?είχες. άρα δεν άλλαξες τεχνική,άλλαξες το επίπεδο της τεχνικής σου,προσαρμόστηκες στα νέα ,ανώτερα δεδομένα->technique is the same,the degree of application varies. το έχω γράψει κι αρκετές άλλες φορές.
το ΔΕΝ ΠΙΕΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ αφορά στο ότι δεν ένιωσες να πιέζεσαι λόγω ανώτερου εξοπλισμού, το μηχανάκι σου μια χαρά πιέστηκε παραπάνω (σε σχέση με πριν που ήσουν +2sec),αλλιώς δεν κόβει χρόνο . υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα ανα γύρο δεν βγαίνει χωρίς παραπάνω "πίεση",θα ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία.
κάτι για τα braking points σε συνάρτηση με τα γυρολόγια: όταν ο Cathchart (iirc) είχε καβαλήσει το μηχανάκι του VR46 μια μέρα μετά τον τελευταίο αγώνα μιας χρονιάς κάπου στα μέσα των 00's ,είχε braking points πιο "βαθιά" από τον Rossi :p
τα ίδια μπορούμε να γράψουμε και για όλες τις "θεμελιώδεις τεχνικές".
θες trail-braking? αν ερχόταν ο MM93 κι όλο το hrc στις Σέρρες θα είχε brake release point βαθιά μέσα στην 10,στις 60 μοίρες και με ταχύτητα 140 χλμ/ω (χάριν παραδείγματος). έχω ΚΑΙ εγώ brake release point υπό κλίση,ξέρω/έχω μάθει να αφήνω το φρένο πολύ ομαλά/προοδευτικά (γιατί αυτό χρειάζεται) όχι όμως στην κλίση και την ταχύτητα που μπορεί ο MM93 στην ίδια στροφή. Χρησιμοποιώ την ίδια τεχνική αλλά σε καμία περίπτωση στο επίπεδο του 93-> technique is the same,the degree of application varies.
θες γκάζι στην έξοδο? ο 93 λοιπόν,αφού έχει αφήσει τα φρένα τόσο βαθιά, ανοίγει το γκάζι ομαλά (crack the throttle) για να φορτίσει το πίσω λάστιχο και σχεδόν αμέσως μετά ανοίγει το γκάζι και σηκώνει προς την έξοδο (ήδη έχει την direction που θέλει από το brake release point) κι εξαφανίζεται. ΚΑΙ εγώ θα ανοίξω ομαλά το γκάζι για να φορτίσω το πίσω λάστιχο,θα έχω όμως και maintenance throttle γιατί δεν μπορώ να κάνω τόσο "βαθύ" trail braking,κι όταν μπορώ να σηκώσω το μηχανάκι (να δω δλδ έξοδο) θα ανοίξω το γκάζι κατ'αναλογία,σε καμία περίπτωση όμως,όσο νωρίς και ταχύτατα μπορεί ο 93.
δεν έγραψα πουθενά ότι μπορούμε να κάνουμε αυτά που κάνουν οι φίλοι σου.σαν κοινοί θνητοί μπορούμε να διδαχτούμε από τις τεχνικές τους για να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε (σχετικό αυτό για τον καθένα),όσο ασφαλέστερα γίνεται,ακόμα και χωρίς ΕΒΔΟΜΗΝΤΑΠΕΝΤΕ :)
.................
θες trail-braking? αν ερχόταν ο MM93 κι όλο το hrc στις Σέρρες θα είχε brake release point βαθιά μέσα στην 10,στις 60 μοίρες και με ταχύτητα 140 χλμ/ω (χάριν παραδείγματος). έχω ΚΑΙ εγώ brake release point υπό κλίση,ξέρω/έχω μάθει να αφήνω το φρένο πολύ ομαλά/προοδευτικά (γιατί αυτό χρειάζεται) όχι όμως στην κλίση και την ταχύτητα που μπορεί ο MM93 στην ίδια στροφή. Χρησιμοποιώ την ίδια τεχνική αλλά σε καμία περίπτωση στο επίπεδο του 93-> technique is the same,the degree of application varies.
θες γκάζι στην έξοδο? ο 93 λοιπόν,αφού έχει αφήσει τα φρένα τόσο βαθιά, ανοίγει το γκάζι ομαλά (crack the throttle) για να φορτίσει το πίσω λάστιχο και σχεδόν αμέσως μετά ανοίγει το γκάζι και σηκώνει προς την έξοδο (ήδη έχει την direction που θέλει από το brake release point) κι εξαφανίζεται. ΚΑΙ εγώ θα ανοίξω ομαλά το γκάζι για να φορτίσω το πίσω λάστιχο,θα έχω όμως και maintenance throttle γιατί δεν μπορώ να κάνω τόσο "βαθύ" trail braking,κι όταν μπορώ να σηκώσω το μηχανάκι (να δω δλδ έξοδο) θα ανοίξω το γκάζι κατ'αναλογία,σε καμία περίπτωση όμως,όσο νωρίς και ταχύτατα μπορεί ο 93.
δεν έγραψα πουθενά ότι μπορούμε να κάνουμε αυτά που κάνουν οι φίλοι σου.σαν κοινοί θνητοί μπορούμε να διδαχτούμε από τις τεχνικές τους για να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε (σχετικό αυτό για τον καθένα),όσο ασφαλέστερα γίνεται,ακόμα και χωρίς ΕΒΔΟΜΗΝΤΑΠΕΝΤΕ :)
εγινες απολυτα κατανοητος!
η κουβεντα λουπαρει παρ ολα αυτα.
εγω ειπα οτι ''μαθαμε να στριβουμε κανονικα...τωρα θα μαθουμε να στριβουμε και τζιπενια'' και μαλλον δεν εγινα εγω κατανοητος.
προφανως και με 50 χαω (εξ' ισου δικην παραδειγματος) και με 20 μοιρες κλιση μπορουμε να κανουμε trail braking στη 10. αρα να μιμηθουμε την τεχνικη σε πολυ χαμηλοτερο επιπεδο απο τους παγκοσμιους. προφανως αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι οι παγκοσμιοι χρησιμοποιουνε συγκεκριμενες τεχνικες γιατι οι πιο ''ορθολογιστικοι τροποι'' οδηγησης τους εχουν φτασει στο 100% και πανε για το κατι παραπανω οποτε και χρησιμοποιουνε αλλες τεχνικες που φυσικα τους δινουν παραπανω ταχυτητες, εχοντας παντα και τα αντιστοιχα εργαλεια για να το πετυχουνε. και φυσικα δεν ξεχναμε οτι παιζουνε στα ορια της προσφυσης, δτο ενδεχομενο της πτωσης κοκ.
αυτο που ελεγα λοιπον ειναι ας μαθουμε να πηγαινουμε γρηγορα με τους πιο...''ορθολογιστικους τροπους'' που ουτως η αλλως δεν εχουμε εξαντλησει και αν δουμε οτι ''το χουμε'' στο 100% και δεν μας βοηθανε πλεον να παμε παραπερα τοτε αρχιζουμε να μελεταμε και τα παγκοσμια φαινομενα. το να νομιζεις οτι επειδη δοκιμασες το tb και το εκανες στο 5-10% σου εδωσε 2'' ειναι αστειο τη στιγμη που χωρις αυτην την πιο...''ιδιαιτερη'' η ''εξεζητημενη'' τεχνικη μπορεις να κατεβεις ηδη 5''.
my 2 rials.
:beer:
Eδώ τα λένε οι μΠαγκόσμιοι;
To Στρίβειν είναι το ίδιο. Το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό.
RaGe_Raptor
30/11/2018, 11:31
εγινες απολυτα κατανοητος!
η κουβεντα λουπαρει παρ ολα αυτα.
εγω ειπα οτι ''μαθαμε να στριβουμε κανονικα...τωρα θα μαθουμε να στριβουμε και τζιπενια'' και μαλλον δεν εγινα εγω κατανοητος.
προφανως και με 50 χαω (εξ' ισου δικην παραδειγματος) και με 20 μοιρες κλιση μπορουμε να κανουμε trail braking στη 10. αρα να μιμηθουμε την τεχνικη σε πολυ χαμηλοτερο επιπεδο απο τους παγκοσμιους. προφανως αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι οι παγκοσμιοι χρησιμοποιουνε συγκεκριμενες τεχνικες γιατι οι πιο ''ορθολογιστικοι τροποι'' οδηγησης τους εχουν φτασει στο 100% και πανε για το κατι παραπανω οποτε και χρησιμοποιουνε αλλες τεχνικες που φυσικα τους δινουν παραπανω ταχυτητες, εχοντας παντα και τα αντιστοιχα εργαλεια για να το πετυχουνε. και φυσικα δεν ξεχναμε οτι παιζουνε στα ορια της προσφυσης, δτο ενδεχομενο της πτωσης κοκ.
αυτο που ελεγα λοιπον ειναι ας μαθουμε να πηγαινουμε γρηγορα με τους πιο...''ορθολογιστικους τροπους'' που ουτως η αλλως δεν εχουμε εξαντλησει και αν δουμε οτι ''το χουμε'' στο 100% και δεν μας βοηθανε πλεον να παμε παραπερα τοτε αρχιζουμε να μελεταμε και τα παγκοσμια φαινομενα. το να νομιζεις οτι επειδη δοκιμασες το tb και το εκανες στο 5-10% σου εδωσε 2'' ειναι αστειο τη στιγμη που χωρις αυτην την πιο...''ιδιαιτερη'' η ''εξεζητημενη'' τεχνικη μπορεις να κατεβεις ηδη 5''.
my 2 rials.
:beer:
Για εμενα,δεν προκύπτει απο κάπου πως <<ο "ορθολογιστικός" τρόπος σου δίνει εύκολα 5 sec εκεί που ο "τζιπένιος" σου δίνει 2 και με ρίσκο >>. Όπως το εύρος γραμμών που δίνει χρόνους , ειναι το εύρος στο οποίο παραμένεις ασφαλής όσο προςθέτεις ταχύτητα , έτσι και οι θεμελιώδεις τεχνικές οδήγησης μοτοσικλέτας ειναι αυτές που θα σε κρατήσουν όσο το δυνατόν ασφαλέστερο στην προσπάθειά σου να πας "πιο γρήγορα". Για εμένα το "εφόσον εφτασες σε αυτο το επίπεδο ,θα πρέπει να κανεις διαφορετικά πράγματα " ειναι θεμελιωδώς λαθος.
Για να γίνει κουβέντα ουσίας ,θα πρέπει να υπάρχουν ευήκοα ώτα εκατέρωθεν. Το "τι νά μας πεις κι εσυ,εδω κάνουμε παρέα με παγκόσμιους" αποτρέπει ακριβώς αυτο.
Ένιγουεϊ loop mode,όντως .
telegonos
30/11/2018, 11:38
Οι αρχές φυσικής και η δομή μοτοσυκλέτας, δλδ η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της μοτοσυκλέτας σαν λογική, είναι οι ΙΔΙΕΣ από τον μπαρμπα μήτρο μέχρι τον Μάρκεζ.
Στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ των φαινομένων διαφέρουν.
Eδώ τα λένε οι μΠαγκόσμιοι;
To Στρίβειν είναι το ίδιο. Το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό.
ραπανακι στη κουβεντα μας και η Παγωνα...! :lol:
Για εμενα,δεν προκύπτει απο κάπου πως <<ο "ορθολογιστικός" τρόπος σου δίνει εύκολα 5 sec εκεί που ο "τζιπένιος" σου δίνει 2 και με ρίσκο >>. Όπως το εύρος γραμμών που δίνει χρόνους , ειναι το εύρος στο οποίο παραμένεις ασφαλής όσο προςθέτεις ταχύτητα , έτσι και οι θεμελιώδεις τεχνικές οδήγησης μοτοσικλέτας ειναι αυτές που θα σε κρατήσουν όσο το δυνατόν ασφαλέστερο στην προσπάθειά σου να πας "πιο γρήγορα". Για εμένα το "εφόσον εφτασες σε αυτο το επίπεδο ,θα πρέπει να κανεις διαφορετικά πράγματα " ειναι θεμελιωδώς λαθος.
Για να γίνει κουβέντα ουσίας ,θα πρέπει να υπάρχουν ευήκοα ώτα εκατέρωθεν. Το "τι νά μας πεις κι εσυ,εδω κάνουμε παρέα με παγκόσμιους" αποτρέπει ακριβώς αυτο.
Ένιγουεϊ loop mode,όντως .
το οτι για σενα ''δεν προκύπτει απο κάπου πως <<ο "ορθολογιστικός" τρόπος σου δίνει εύκολα 5 sec εκεί που ο "τζιπένιος" σου δίνει 2 και με ρίσκο >>'' ειναι προφανως ενα ζητημα που θα πρεπει να το κοιταξεις εσυ. οταν υπαρχουν πλειστα οσα παραδειγματα αναβατων που απλα κανουν το χομπι τους και εχουν κατεβει στο 25αρι χωρις να χρησιμοποιησουν τεχνικες που οπως ξαναπαμε μπορει ο καθενας να χηριμοποιησει αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κι effective.
το οτι δε: ''Για εμένα το "εφόσον εφτασες σε αυτο το επίπεδο ,θα πρέπει να κανεις διαφορετικά πράγματα " ειναι θεμελιωδώς λαθος'' πεστο στον ροσσι που μετα την εμφανιση της εντελως διαφορετικης τεχνικης που εισηγαγε ο ΜΜ εκατσε και εσταξε για να ΑΛΛΑΞΕΙ τις τεχνικες του.
τωρα αν εγω που απλα σταθηκα ΤΥΧΕΡΟΣ και γνωριζω πλεον σε προσωπικο επιπεδο ανθρωπους που χαρακτηριζονται ως οι κορυφαιοι στον κοσμο, το εκλαμβανεις ως δηλωση ανωτεροτητας...καλο θα ηταν να μιλησεις με τον ψυχολογο. εγω απλα οπως εσυ για να αποδειξεις πραγματα αναφερεις ''αυθεντιες'' ετσι σου εξηγησα κι εγω οτι με ''αυθεντιες'' μιλαω και δεν τα κατεβαζω απο την κουτρα μου. δεν υποστηριζω ουτε οτι ειμαι καλυτερος, ουτε πιο γαματος, ουτε πιο γρηγορος. οποτε καλα θα κανεις να αποβαλεις το οποιο ΤΥΧΩΝ κομπλεξ και να ανοιξεις εσυ τα αυτια σου λιγο χωρις να το παιζεις σωνει και καλα γκουρου.
Υ.Γ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΜΠΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ!!! ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ!!!! :beer:
Οι αρχές φυσικής και η δομή μοτοσυκλέτας, δλδ η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της μοτοσυκλέτας σαν λογική, είναι οι ΙΔΙΕΣ από τον μπαρμπα μήτρο μέχρι τον Μάρκεζ.
Στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ των φαινομένων διαφέρουν.
χαρηκαμε πολυ :lol:
https://www.facebook.com/MotoGP/videos/1900336413396749/
Μαθαμε να στριβουμε κανονικα...τωρα θα μαθουμε να στριβουμε και τζιπενια! :beer:
δεν υπάρχει "κανονικά" και "τζιπένια" :beer:
Τζαμπα η παρεξηγηση νομιζω μαγκες, και σαν απλος παρατηρητης νομιζω πως "μαλωνετε" μιλωντας για διαφορετικα πραγματα. Το βιντεο δειχνει πώς στριβει ενα δικυκλο γενικα. Θα μπορουσε να δειχνει καλλιστα ενα γραφικο ποδηλατου αντι για motogp και παλι θα εστεκε απολυτα ως βιντεο.
Οποτε με βαση το βιντεο, δικιο εχει ο Giorgio. Δεν υπαρχει κανονικα και τζιπενια (ξαναλεω σε αυτο που δειχνει το βιντεο που ειναι η απλη φυσικη του πραγματος).
Και απο την αλλη δικιο εχει κι ο Trooper σε αυτο που λεει (οτι αλλιως στριβει ο ΜΜ κι αλλιως εγω). Απλα δεν ειναι αυτο που εδειχνε το βιντεο.
ΥΓ: Εγω παντως αυτο που κραταω απο τη συζητηση ειναι οτι τελικα αυτο που φταιει και δεν ξυνω αγκωνες ειναι που δεν εχω τα σωστα λαστιχα. :D
Ρε γίδι, καθόμαστε εμείς οι πληβείοι και ψαχνόμαστε με βελτιώσεις, αναρτήσεις, λάστιχα, κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα για να κατέβουμε κάτω από 30 πχ στα Σέρρας κι έρχεται ο Σβανζ, παίρνει στοκ μοτοσακό και χωρίς να πειράξει κάτι κάνει 20κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα, 23-25 κάπου εκεί ήταν).
Χρησιμοποίησε το ταλέντο του; Ναι
Είχε μοτό με εξωγήινη τεχνολογία όπως στα GP; Όχι.
Τώρα αυτά με τα ραπανάκια και τα υπόλοιπα δεν τα ξέρω, αλλά το πως στρίβει ένα μηχανάκι δεν αλλάζει ότι σκατά και να είναι. Ακόμα και σ' ένα μοπέντ 50ρι το ίδιο κάνεις.
Και btw @@ GP cornering δείχνει στο λινκ.
Ρε γίδι, καθόμαστε εμείς οι πληβείοι και ψαχνόμαστε με βελτιώσεις, αναρτήσεις, λάστιχα, κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα για να κατέβουμε κάτω από 30 πχ στα Σέρρας κι έρχεται ο Σβανζ, παίρνει στοκ μοτοσακό και χωρίς να πειράξει κάτι κάνει 20κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα, 23-25 κάπου εκεί ήταν).
Χρησιμοποίησε το ταλέντο του; Ναι
Είχε μοτό με εξωγήινη τεχνολογία όπως στα GP; Όχι.
Τώρα αυτά με τα ραπανάκια και τα υπόλοιπα δεν τα ξέρω, αλλά το πως στρίβει ένα μηχανάκι δεν αλλάζει ότι σκατά και να είναι. Ακόμα και σ' ένα μοπέντ 50ρι το ίδιο κάνεις.
Και btw @@ GP cornering δείχνει στο λινκ.
24 γυρισε.
ΝΑΙ ΒΡΕ ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ! ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΡΙΒΟΥΝΕ ΟΛΑ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΟΝΤΩΣ.
το σχολιο ηταν εκει που εστιασα.
ΚΑΙ ΠΟΙΟ 30 ΘΕΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΥΛΑΔΟΜΠΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 37?! :bawl::moutza:
Τζαμπα η παρεξηγηση νομιζω μαγκες, και σαν απλος παρατηρητης νομιζω πως "μαλωνετε" μιλωντας για διαφορετικα πραγματα. Το βιντεο δειχνει πώς στριβει ενα δικυκλο γενικα. Θα μπορουσε να δειχνει καλλιστα ενα γραφικο ποδηλατου αντι για motogp και παλι θα εστεκε απολυτα ως βιντεο.
Οποτε με βαση το βιντεο, δικιο εχει ο Giorgio. Δεν υπαρχει κανονικα και τζιπενια (ξαναλεω σε αυτο που δειχνει το βιντεο που ειναι η απλη φυσικη του πραγματος).
Και απο την αλλη δικιο εχει κι ο Trooper σε αυτο που λεει (οτι αλλιως στριβει ο ΜΜ κι αλλιως εγω). Απλα δεν ειναι αυτο που εδειχνε το βιντεο.
ΥΓ: Εγω παντως αυτο που κραταω απο τη συζητηση ειναι οτι τελικα αυτο που φταιει και δεν ξυνω αγκωνες ειναι που δεν εχω τα σωστα λαστιχα. :D
Μια παρατηρηση μονο. Εχω σταματησει να μαλωνω εδω μεσα απο το 2013 που επαψε να εχει πλακα.
...
ΚΑΙ ΠΟΙΟ 30 ΘΕΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΥΛΑΔΟΜΠΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 37?! :bawl::moutza:
Δεν είπα εγώ, εγώ γέρασα. Εσύ πότε με μέτρησες και είδες 37;
Είπα γενικά εμείς οι πληβείοι. Μην κοιτάς εσύ που αντάλλαξες τηλέφωνα με τον κοντό.
Δεν είπα εγώ, εγώ γέρασα. Εσύ πότε με μέτρησες και είδες 37;
Είπα γενικά εμείς οι πληβείοι. Μην κοιτάς εσύ που αντάλλαξες τηλέφωνα με τον κοντό.
Εγω δεν σε μετρησα. Ο Βαλαντης σε εδωσε βρε ξεπλενη που λες τον κοντο ''κοντο'' για να νοιωσεις καλυτερα!!! :bawl:
Μαλακα ο κοντος ειναι ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟΣ οντως!!!!:uplate:
Εγω δεν σε μετρησα. Ο Βαλαντης σε εδωσε βρε ξεπλενη που λες τον κοντο ''κοντο'' για να νοιωσεις καλυτερα!!! :bawl:
Μαλακα ο κοντος ειναι ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟΣ οντως!!!!:uplate:
Με τον Βαλάντη ρε γκαμηλιέρη ήμασταν πάνω το 2007 (βεβαια μετά δεν ξανάβαλα σένσορα).
Τηλεφωνάκι πήρες; Ο κοντός τραβάει κάτι καλά γκομενάκια (Αν διαβάζει η δκση εδώ μην απαντάς).
Με τον Βαλάντη ρε γκαμηλιέρη ήμασταν πάνω το 2007 (βεβαια μετά δεν ξανάβαλα σένσορα).
Τηλεφωνάκι πήρες; Ο κοντός τραβάει κάτι καλά γκομενάκια (Αν διαβάζει η δκση εδώ μην απαντάς).
Εβγαλες τον σενσορα και πηγες πιο γρηγορα;
Σε βαραινε νταβαριτς; :bawl:
Ελα...σπαμ τελος.:kiss:
Ρε γίδι, καθόμαστε εμείς οι πληβείοι και ψαχνόμαστε με βελτιώσεις, αναρτήσεις, λάστιχα, κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα για να κατέβουμε κάτω από 30 πχ στα Σέρρας κι έρχεται ο Σβανζ, παίρνει στοκ μοτοσακό και χωρίς να πειράξει κάτι κάνει 20κάτι (δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα, 23-25 κάπου εκεί ήταν).
+1596. Τα χέρια είναι το 90%. Όλα τα υπόλοιπα απλά βελτιώνουν ελαφρώς ό,τι έχουν να δώσουν τα χέρια σου. Άδικα κουράζεστε. :smokin:
RaGe_Raptor
30/11/2018, 13:57
ραπανακι στη κουβεντα μας και η Παγωνα...! :lol:
το οτι για σενα ''δεν προκύπτει απο κάπου πως <<ο "ορθολογιστικός" τρόπος σου δίνει εύκολα 5 sec εκεί που ο "τζιπένιος" σου δίνει 2 και με ρίσκο >>'' ειναι προφανως ενα ζητημα που θα πρεπει να το κοιταξεις εσυ. οταν υπαρχουν πλειστα οσα παραδειγματα αναβατων που απλα κανουν το χομπι τους και εχουν κατεβει στο 25αρι χωρις να χρησιμοποιησουν τεχνικες που οπως ξαναπαμε μπορει ο καθενας να χηριμοποιησει αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κι effective.
το οτι δε: ''Για εμένα το "εφόσον εφτασες σε αυτο το επίπεδο ,θα πρέπει να κανεις διαφορετικά πράγματα " ειναι θεμελιωδώς λαθος'' πεστο στον ροσσι που μετα την εμφανιση της εντελως διαφορετικης τεχνικης που εισηγαγε ο ΜΜ εκατσε και εσταξε για να ΑΛΛΑΞΕΙ τις τεχνικες του.
τωρα αν εγω που απλα σταθηκα ΤΥΧΕΡΟΣ και γνωριζω πλεον σε προσωπικο επιπεδο ανθρωπους που χαρακτηριζονται ως οι κορυφαιοι στον κοσμο, το εκλαμβανεις ως δηλωση ανωτεροτητας...καλο θα ηταν να μιλησεις με τον ψυχολογο. εγω απλα οπως εσυ για να αποδειξεις πραγματα αναφερεις ''αυθεντιες'' ετσι σου εξηγησα κι εγω οτι με ''αυθεντιες'' μιλαω και δεν τα κατεβαζω απο την κουτρα μου. δεν υποστηριζω ουτε οτι ειμαι καλυτερος, ουτε πιο γαματος, ουτε πιο γρηγορος. οποτε καλα θα κανεις να αποβαλεις το οποιο ΤΥΧΩΝ κομπλεξ και να ανοιξεις εσυ τα αυτια σου λιγο χωρις να το παιζεις σωνει και καλα γκουρου.
Υ.Γ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΜΠΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ!!! ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ!!!! :beer:
χαρηκαμε πολυ :lol:
ώπα και καινούρια δεδομένα στην κουβέντα.επειδή ξέρεις παραδείγματα που κάνουν 25άρια στις Σέρρες με τον "πατροπαράδοτο" τρόπο, πιθανόν είμαι κομπλεξικός που το παίζω σώνει και καλά γκουρού αλλά εσύ θα έπινες μπυράκια :beer: μαζί μου:uplate: προς θεού,δεν μου επιτίθεσαι :lol:θα μου τα έλεγες κατά πρόσωπο (δεκτό) και θα συνεχίζαμε να πίνουμε μπυράκια (ale κατά προτίμηση :D ) :roflmao:
:)
εδιτ: χρειάζομαι ΚΑΙ ψυχολόγο:bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.