View Full Version : Benelli 752S 2019
lleonidas
31/10/2018, 14:55
Είναι η τελική έκδοση του πρωτότυπου το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι.
Μεσαίο γυμνό με 2κύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 750cc, μέγιστη ισχύς 77 ίππων στις 8500 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 6500 σ.α.λ.
USD πιρούνι Marzocchi διαμέτρου 50mm, φρένα της Brembo με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες σε μπροστινούς δίσκους 320mm.Ο πίσω στα 260mm.
Eλαστικά 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, 17'' φυσικά. Ντεπόζιτο 14,5 λίτρων.
Θα είναι διαθέσιμο από το επόμενο καλοκαίρι σε τρία χρώματα: λευκό, μαύρο και πράσινο.
Πηγή (https://www.insella.it/news/eicma-2018-benelli-752s-77-cv-per-divertirsi-senza-impegno-147769)
400763
400757
400758
400764
400760
400761
400762
Όμορφο είναι, αλλά ξεκ@λάκι....:lol:
(στην ουρά αναφέρομαι...)
Τι όργανα είναι τούτα.....λες και βλέπω το coin up space invaders....
Το μοτέρ benelli ή δάνειο από άλλο μοντέλο;
strokt up
31/10/2018, 15:14
Τι μο*νί είναι αυτό;
Τι όργανα είναι τούτα.....λες και βλέπω το coin up space invaders....
Έτσι ρε φίλε... Ρετρό! :lol:
Δείχνει και τις ταχύτητες !
Ταμάμ για Σουήπη ,ο κώλος ίσα που φτάνει τον άξονα του τροχού...:bawl:
devil's animal
31/10/2018, 16:11
Τι μο*νί είναι αυτό;
κινεζα με ιταλικο ονομα....
πιθανοτατα να εχει περιοδο συνεχως, να σταζει υγρα και να μην μην γ@μιεται καθολου λογο ολων αυτων...
lleonidas
31/10/2018, 16:16
Μετά το 1.10 ακούγεται και ο ήχος της!
https://www.youtube.com/watch?v=BiHlyT8L2AY
devil's animal
31/10/2018, 16:38
Όμορφη εξάτμιση.
ποσα ομορφα παπουτσια θα καουν εκει πανω να δεις....:lol:
ποσα ομορφα παπουτσια θα καουν εκει πανω να δεις....:lol:
Εγώ βγάζω τα πίσω μαρσπιέ οπότε δε με απασχολεί. :p
τι ταγκί ειναι αυτό!Πανέμορφο!
basilis_k6
31/10/2018, 18:24
τελικα οι ιάπωνες θα αναγκαστούν να σταματήσουν να μας πουλάνε τις σάπιες διπίστονες και τα φθηνοκαλάμια τους λόγω κινέζων. κοιτα να δεις...
εντωμεταξύ η yamaha στο 07 και η suzuki στο sv έκαναν ριζικές αλλαγές....χρωμάτων. :lol:
devil's animal
31/10/2018, 18:42
τελικα οι ιάπωνες θα αναγκαστούν να σταματήσουν να μας πουλάνε τις σάπιες διπίστονες και τα φθηνοκαλάμια τους λόγω κινέζων. κοιτα να δεις...
εντωμεταξύ η yamaha στο 07 και η suzuki στο sv έκαναν ριζικές αλλαγές....χρωμάτων. :lol:
μμμ, εχει φοβερη χρησιμοτητα το 50αρι μπροστινο σε μηχανακι 65 αλογων μαξ ροδα και 190(?) κιλων....:rolleyes:
οπως ειχε και το παλιοτερο ΤnT 1130 50αρια Μarzocchi χωρις ρυθμισεις και πραγματικα εκανε την επανασταση στα γυμνα...και πουλησε και πολυ....:rolleyes:
πονταρω οτι ειναι τα ιδια Μarzocchi με το TnT που τα ειχαν σε αποθηκες και απλα τα θυμηθηκαν...μπορει το ιδιο να παιζει και με τα brembo...
basilis_k6
31/10/2018, 19:18
μμμ, εχει φοβερη χρησιμοτητα το 50αρι μπροστινο σε μηχανακι 65 αλογων μαξ ροδα και 190(?) κιλων....:rolleyes:
οπως ειχε και το παλιοτερο ΤnT 1130 50αρια Μarzocchi χωρις ρυθμισεις και πραγματικα εκανε την επανασταση στα γυμνα...και πουλησε και πολυ....:rolleyes:
πονταρω οτι ειναι τα ιδια Μarzocchi με το TnT που τα ειχαν σε αποθηκες και απλα τα θυμηθηκαν...μπορει το ιδιο να παιζει και με τα brembo...
γιατι ποιο μηχανάκι έχει ρυθμίσεις? βασικα πες μου ποιο mid range γιαπωνεζικο έχει πάρει αναβάθμιση φρένων-αναρτησεων απο το 90 και μετά? μας κοροιδεύουν στα μουτρα μας οι ιάπωνες χρόνια τωρα. τα μαρτζοκια ειναι μέτρια μπροστινά και δεν λενε τιποτα αλλα τουλάχιστον δείχνουν ομορφα και φοράνε ακτινικές δαγκάνες. εκτος του οπτικου δηλαδη έχεις τη δυνατότητα να κάνεις και μια αναβάθμιση αμα λάχει. αυριο οι κινέζοι θα σου βάλουν και ρυθμίσεις ομως. οι ιάπωνες δεν το βλεπω. μαλιστα τους αντέγραψε και η κτμ με το φοβερο το νυστερι-κοπίδι-χαρτοκόφτη 790 των 12.000ευρω άνευ ρυθμίσεων...
Επειδή αν κάτι έχει ρυθμίσεις, είναι αυτομάτως καλύτερο.
Εν τω μεταξύ 9 στους 10 αναβάτες δεν ξέρουν καν τι κάνει η προφόρτιση.
Επειδή αν κάτι έχει ρυθμίσεις, είναι αυτομάτως καλύτερο.
Εν τω μεταξύ 9 στους 10 αναβάτες δεν ξέρουν καν τι κάνει η προφόρτιση.
Δεν ετοιμάζει την μπαταρία για φόρτιση;
:confused:
:p
devil's animal
31/10/2018, 20:20
γιατι ποιο μηχανάκι έχει ρυθμίσεις? βασικα πες μου ποιο mid range γιαπωνεζικο έχει πάρει αναβάθμιση φρένων-αναρτησεων απο το 90 και μετά? μας κοροιδεύουν στα μουτρα μας οι ιάπωνες χρόνια τωρα. τα μαρτζοκια ειναι μέτρια μπροστινά και δεν λενε τιποτα αλλα τουλάχιστον δείχνουν ομορφα και φοράνε ακτινικές δαγκάνες. εκτος του οπτικου δηλαδη έχεις τη δυνατότητα να κάνεις και μια αναβάθμιση αμα λάχει. αυριο οι κινέζοι θα σου βάλουν και ρυθμίσεις ομως. οι ιάπωνες δεν το βλεπω. μαλιστα τους αντέγραψε και η κτμ με το φοβερο το νυστερι-κοπίδι-χαρτοκόφτη 790 των 12.000ευρω άνευ ρυθμίσεων...
τα μηχανακια που χρειαζεται να εχουν ρυθμισεις, εχουν ρυθμισεις...τοσο απλα...
και αν το θες, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη δεν εχουν καποια μηχανακια ρυθμισεις, δεν κανουν για την (super) sport οδηγηση που μπορει πιθανοτατα να το προοριζει ο κατοχος του...
βασικα ΠΟΣΟΙ χρειαζονται πραγματικα τις ρυθμισεις? και γιατι να βαλουν οι Ιαπωνες ρυθμισεις? ας ξεκουλαθουν οι αναβατες πρωτα και μετα ας παρουν κατι με ρυθμισεις...
και στην τελικη το σχολιο περι ρυθμισεων πηγαινε περισσοτερο στο 1130 που ακους κυβικα, αλογα, 50αρια μπροστινα και streetfighter και πιστευεις οτι θα ειναι tuono ξερω 'γω...:rolleyes:
αδιαφορο για το αν η κινεζικη παπαρια του thread θα εχει ρυθμισεις στο 50αρι που φοραει...πιο πολυ το ειπα για το οτι μπορει να ειχαν στοκαρει τα συγκεκριμενα μπροστινα οι Ιταλοι και μαζι με το ονομα τα εδωσαν στους κινεζους και απλα αυτοι τα κοτσαραν στο 752sssssssss....
Επειδή αν κάτι έχει ρυθμίσεις, είναι αυτομάτως καλύτερο.
define "καλυτερο" για να παρεις απαντηση...
αλλα σιγουρα οι ρυθμισεις σου δινουν επιλογες βαση του προσωπικου σου στυλ και γουστου...που καποιο αλλο μπροστινο απλα δεν δινει...
Σαρκασμός ήταν. Δε χρειάζεται απάντηση. :p
Είμαι σίγουρος ότι το 790 γαζώνει όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας με ρυθμίσεις.
Ωραία σχεδίαση και τεχνικά χαρακτηριστικά. Να δούμε και πόσο αξιόπιστο θα είναι κι αν θα ακολουθήσει την κινεζική παράδοση ή θα θέσει νέες βάσεις.
lleonidas
31/10/2018, 22:01
Καθοριστικός παράγοντας θα είναι η τιμή γι'αυτό και έχω την αίσθηση ότι δε θα έχει πολύ καλή εμπορική πορεία.Πόσο πιο φτηνό να είναι, αν είναι, από τα 6,5-7 χιλιάρικα που κοστίζουν τα βαριά γιαπωνέζικα ονόματα με τα ΜΤ-07, Z650 και SV 650;
Το TRK έχει κάνει πωλήσεις επειδή παίζει μπάλα (σχεδόν) μόνο του στα 500cc ή μαζί με το CB500X το οποίο ούτως ή άλλως πάει αρκετά καλά.Αλλά για το 752S είμαι επιφυλακτικός.
Όμορφο είναι όμως και σίγουρα θα τραβήξει βλέμματα στο δρόμο για όσους συμπαθούν τα γυμνά.
RaGe_Raptor
31/10/2018, 22:21
Σαρκασμός ήταν. Δε χρειάζεται απάντηση. :p
Είμαι σίγουρος ότι το 790 γαζώνει όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας με ρυθμίσεις.
Εξαρτάται. Αν, πλέον, εντάσσεται στην κατηγορία του 765, think again
Εξαρτάται. Αν, πλέον, εντάσσεται στην κατηγορία του 765, think again
Επισης εξαρταται και απ΄το πώς καθοριζουμε την κατηγορια. Μιλαμε για κυβικα ή για τιμη; Γιατι τα λεφτα του ΚΤΜ ειναι μιση κατηγορια πανω.
Παμε σε 765RS, MT-09SP...
karellen
31/10/2018, 22:49
Δεν ετοιμάζει την μπαταρία για φόρτιση;
:p
Ή το πετρέλαιο για προθέρμανση; :p
doctoras
01/11/2018, 07:18
πολύ βελτιωμένο ποιοτικά δείχνει σε σχέση με τα πρώτα trk
Μαρέσει
Black Mamba
01/11/2018, 08:14
Πολυ ομορφο το νεο κινεζικο Brutalle!
Αν παιξει γυρω στα 9000€, θα πουλησει.
Λεω εγω τωρα...
Ο χρόνος θα δείξει. Οι τεχνικές προδιαγραφές, όσο καλές κι αν είναι, δεν καθορίζουν από μόνες τους την ποιότητα και την αξιοπιστία του τελικού προϊόντος. Ούτε καν η καλή σχεδίαση της γραμμής παραγωγής. Αυτά τα έχουν ψιλοβελτιώσει κάποιες κινέζικες εταιρείες.
Εκεί που πάσχουν οι Κινέζοι συνήθως, ακόμα και σε σωστά σχεδιασμένα προϊόντα, είναι ο ποιοτικός έλεγχος. Αν κάνεις οικονομία σε αυτόν, θα είναι λαχείο για τον πελάτη το τελικό προϊόν. Μακάρι να δούμε αλλαγές.
πολυ ομορφο παντως
επισης μου εκανε εντυπωση ο σχεδιασμος των λαιμων (αλα power bomb), ηθελα να ξερα αν οντως το εψαξαν τοσο...
απο αξιοπιστια τι λενε τα μπενελια?
Ωραιο φαινεται, πολυ monster μου θυμιζει η αληθεια ειναι αλλα τα specs του φαινονται μια χαρα.Λογικα θα ειναι πιο ακριβο απο τα αντιστοιχα Ιαπωνικα μεσαιας κατηγοριας.Τωρα απο αξιοπιστια...
Καλό φαίνεται αλλα είναι λίγο κοψοκόλικο κι αυτό.
Ωραία, το βγάλαν το 750 μοτέρ, τώρα πρεπει να το βαλουν σε ενα πλαίσιο ον/οφ με διαδρομές αναρτήσεων 200 mm, τροχούς 19-17 και πιο κόμπακτ απο το 500ρι.
Αν εχει καλη τιμή θα πουλήσει πολύ.
Καλό φαίνεται αλλα είναι λίγο κοψοκόλικο κι αυτό.
Ωραία, το βγάλαν το 750 μοτέρ, τώρα πρεπει να το βαλουν σε ενα πλαίσιο ον/οφ με διαδρομές αναρτήσεων 200 mm, τροχούς 19-17 και πιο κόμπακτ απο το 500ρι.
Αν εχει καλη τιμή θα πουλήσει πολύ.
Υπερβολές και κακοήθειες για να μην πουλήσει ε ? θα έπρεπε να ντρέπεστε... :bawl:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155924&p=2961708&viewfull=1#post2961708
Λευκάδιος
08/12/2018, 12:20
https://youtu.be/6GTd-a_-jLA
basilis_k6
08/12/2018, 13:11
https://youtu.be/6GTd-a_-jLA
πολύ ωραιο. η εξάτμιση κάνει οντως τοσο ωραιο ήχο και περνάει και προδιαγραφές?! σωστη υλοποίηση στο οργανο. εχει οθονη οπως ολα πλέον αλλα έχει και χρωματα (δεν έκαναν τσιγκουνιές οπως καποιοι άλλοι) και ενδεικτικα led. Σοβαρή πρόταση και σε σωστα κυβικα.
Βλέπω 50 χιλιοστά διάμετρο πηρουνιών και μένω μαλάκας.Μετά βλέπω και τα 230 κιλά wet οπότε έβγαλε λίγο νόημα.Αρκετά πίσω απ'τον ανταγωνισμό θεωρώ.Θα πρέπει να προσφέρεται σε πάρα πολύ ανταγωνιστική τιμή για να χτυπήσει οποιοδήποτε κοινό.
τωρα αυτο σε τι ειναι καλυτερο απο ενα z750 ας πουμε;
devil's animal
08/12/2018, 14:33
τωρα αυτο σε τι ειναι καλυτερο απο ενα z750 ας πουμε;
σε τιποτα λεμε...
harris_x
08/12/2018, 14:37
Πολυ ομορφο το νεο κινεζικο Brutalle!
Αν παιξει γυρω στα 9000€, θα πουλησει.
Λεω εγω τωρα...
Χμμμμ.... monster θα ελεγα ;)
zannisvel
08/12/2018, 22:51
Για να μπορέσει να μπει στην αγορά πρέπει για κάνα 2 χρόνια να το ξεκινήσουν στα 6-6.5Κ, όπως είχαν κάνει και με το MT7. Πάντως σαν μάρκα κυκλοφορεί αρκετά.
lleonidas
17/04/2019, 23:01
6.990€ η τιμή (https://www.insella.it/news/benelli-listino-prezzi-2019-arrivano-imperiale-400-502-c-e-752-s-149735) του στην Ιταλία.
Ακόμα και αν δεν έρθει με αυξημένη τιμή, εικάζω πως δεν έχει πολλές ελπίδες να πάει καλά στην Ελλάδα απέναντι στο γιαπωνέζικο ανταγωνισμό.
Για να μπορέσει να μπει στην αγορά πρέπει για κάνα 2 χρόνια να το ξεκινήσουν στα 6-6.5Κ, όπως είχαν κάνει και με το MT7.
Και να αλλάξουν το όνομα σε Yamaha.
doctoras
18/04/2019, 08:02
Αν το μοτερ ειναι ανταγωνιστικό σε επιδόσεις σε σχεση με του versys 650 & tracer700 θα κλεψει ενα μερίδιο αγορας, best seller δεν θα γινει οπως δεν εγινε και το 502
Για να γινουν ενω εχουν πλεονεκτήματα που δεν εχει ο ιαπωνικός ανταγωνισμός πρεπει να αποδείξουν σε βαθος χρονου αξιοπιστια υποστήριξη και ποιοτητα
Αυτα κατακτιουνται και ακομη ειναι πολυ νωρις για την benelli
Παντως θεωρω οτι βαδιζει στο σωστο δρόμο. και αν μη τι αλλο ειναι οι πιο ενδιαφερουσες-δελεαστικες κατασκευες που έρχονται απο κινα
fatsas35
24/10/2019, 10:44
To mhxanaki to eida apo konta..Germania..Einai apistefta omorfo kai akreta poiotiko omws h timh tou einai tsimpimenh gia mia etairia pou koitaei na mpei ston antagwnistiko xwro..7400 pwleitai sthn Germania otan to yamaha mt07 pwleitai 6400..Gia poio logo kapoios na dwsei 1000 evrw parapanw gia mia marka pou den exei apodeixei akoma tpt?Proswpika to protimw apo to 07 logo emfanishs k perifereiakwn alla oxi se auth thn timh..6000 me 6200 tha eprepe na paixei gia na xtuphsei ton antagwnismo..Episis to kawasaki z900 paizei sta 8000 evrw..sugnwmh gia ta greeklish den exw ellhnika se auto to
plhktrologio
basilis_k6
24/10/2019, 13:10
To mhxanaki to eida apo konta..Germania..Einai apistefta omorfo kai akreta poiotiko omws h timh tou einai tsimpimenh gia mia etairia pou koitaei na mpei ston antagwnistiko xwro..7400 pwleitai sthn Germania otan to yamaha mt07 pwleitai 6400..Gia poio logo kapoios na dwsei 1000 evrw parapanw gia mia marka pou den exei apodeixei akoma tpt?Proswpika to protimw apo to 07 logo emfanishs k perifereiakwn alla oxi se auth thn timh..6000 me 6200 tha eprepe na paixei gia na xtuphsei ton antagwnismo..Episis to kawasaki z900 paizei sta 8000 evrw..sugnwmh gia ta greeklish den exw ellhnika se auto to
plhktrologio
ελλαδα το Ζ κάνει 10κ. εγω την βρισκω καλή την τιμή του benelli παντως.
doctor_john
24/10/2019, 13:33
Α, το λένε σοβαρά ότι συγκρίνουν το 752 με Ζ;
θα με μουρλάνετε..
Τι σχέση έχουν ρε παιδιά; απευθύνονται στους ίδιους μοτοσυκλετιστές;
fatsas35
24/10/2019, 17:16
ελλαδα το Ζ κάνει 10κ. εγω την βρισκω καλή την τιμή του benelli παντως.
Θα το δεις στην πράξη κ στις πωλήσεις.. Πιστεύω ότι θα το πάρουν ελάχιστοι στην Ευρώπη.. Δεν έχει ανταγωνιστικη τιμή σε συνάρτηση με το όνομα της σαν εταιρία.. Όταν φτιάξει αξιόπιστο όνομα με το καιρό τότε ναι.. Μέχρι τότε οι πιο πολλοί θα επιλέγουν μοτοσυκλέτες με θεωρητικά μικρότερο ρίσκο..Εγώ πήρα το TRK 502 X.. Αν κόστιζε 1000 περισσότερο από το cb500x φυσικά κ δεν θα το έπαιρνα.. Ακόμα κ ίδια τιμή να είχε.. Το ίδιο κ σε αυτή την περίπτωση.. Θα έπρεπε να παίζει τουλάχιστον ίδια τιμή με το mt07 η κ χαμηλότερα αν θέλουν να πουλήσει.. Και αν δεις ότι τσουλαει τότε σιγά σιγά σε επόμενα μοντέλα να αρχίσεις να ανεβάζεις λίγο τις τιμές κ εφοσον φυσικά οι μότο αποδείξουν την αξιοπιστία τους..
doctoras
24/10/2019, 19:57
Θα το δεις στην πράξη κ στις πωλήσεις.. Πιστεύω ότι θα το πάρουν ελάχιστοι στην Ευρώπη.. Δεν έχει ανταγωνιστικη τιμή σε συνάρτηση με το όνομα της σαν εταιρία.. Όταν φτιάξει αξιόπιστο όνομα με το καιρό τότε ναι.. Μέχρι τότε οι πιο πολλοί θα επιλέγουν μοτοσυκλέτες με θεωρητικά μικρότερο ρίσκο..Εγώ πήρα το TRK 502 X.. Αν κόστιζε 1000 περισσότερο από το cb500x φυσικά κ δεν θα το έπαιρνα.. Ακόμα κ ίδια τιμή να είχε.. Το ίδιο κ σε αυτή την περίπτωση.. Θα έπρεπε να παίζει τουλάχιστον ίδια τιμή με το mt07 η κ χαμηλότερα αν θέλουν να πουλήσει.. Και αν δεις ότι τσουλαει τότε σιγά σιγά σε επόμενα μοντέλα να αρχίσεις να ανεβάζεις λίγο τις τιμές κ εφοσον φυσικά οι μότο αποδείξουν την αξιοπιστία τους..
συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. εάν 7400 αλεμάνια, εδώ το 7800 το έχουμε στο τσεπάκι βάλε και τα τελη ταξινομησης που δεν τα συμπεριλαμβάνουν το πιάνεις το 8ρι...ε το πανέμορφο μεσαίο roaster I4 CB650R κάνει 8200 απο τον σαρακάκη.
Που πα ρε καραμήτερ?? άπατο..
doctor_john
25/10/2019, 09:29
Με κάθε σεβασμό και στους δύο, δεν πιστεύω ότι γράφετε αυτά που γράφετε :D
Θεωρείτε ότι το κοινό ενός δικύλινδρου Benelli θα μπορούσε να αγοράσει τετρακύλινδρο honda λόγω τιμής;
και γιατί οδηγήθηκε εξαρχής να κοιτάξει το benelli; χρειαζόταν μια μοτοσυκλέτα να "κάνει την δουλειά του;"
Νομίζω πως κανένας εμπλεκόμενος στην δημιουργία των νέων benelli δεν έχει υπόψιν του κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω πως να σας το μεταφέρω καλύτερα χωρίς να προκαλέσω αντιδράσεις αλλά είναι δύο πολύ διαφορετικές
μοτοσυκλέτες ρε παιδιά. Σα να λέμε ότι ήταν ακριβά τα αυγά και πήρα παγωτό..
Με κάθε σεβασμό και στους δύο, δεν πιστεύω ότι γράφετε αυτά που γράφετε :D
Θεωρείτε ότι το κοινό ενός δικύλινδρου Benelli θα μπορούσε να αγοράσει τετρακύλινδρο honda λόγω τιμής;
και γιατί οδηγήθηκε εξαρχής να κοιτάξει το benelli; χρειαζόταν μια μοτοσυκλέτα να "κάνει την δουλειά του;"
Νομίζω πως κανένας εμπλεκόμενος στην δημιουργία των νέων benelli δεν έχει υπόψιν του κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω πως να σας το μεταφέρω καλύτερα χωρίς να προκαλέσω αντιδράσεις αλλά είναι δύο πολύ διαφορετικές
μοτοσυκλέτες ρε παιδιά. Σα να λέμε ότι ήταν ακριβά τα αυγά και πήρα παγωτό..
Με κάθε σεβασμό στην Ιατρική βάλε εσύ την σήμερον ημέρα και με το χέρι στην καρδιά σε σειρά τα εξής κριτήρια επιλογής μοτό.
Επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά, μεταπωλητική αξία, "καταγωγή" (europe vs japan etc), οικονομία.
Η σειρά είναι ίδια και απαράλλαχτη με την επιλογή σου 15-20 χρόνια πριν ?
ΥΓ Ποιο κοινό έχει η Μπενέλλι ρε, άσε με μένα :bawl:
και γιατί οδηγήθηκε εξαρχής να κοιτάξει το benelli;
Έλα ντε.
RaGe_Raptor
25/10/2019, 09:59
Έλα ντε.
:bawl::moutza:
Έλα ντε.
Τι να βλέπε δηλαδή, σκούτερ μέχρι 125 cc :bawl:
doctor_john
25/10/2019, 11:37
Με κάθε σεβασμό στην Ιατρική βάλε εσύ την σήμερον ημέρα και με το χέρι στην καρδιά σε σειρά τα εξής κριτήρια επιλογής μοτό.
Επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά, μεταπωλητική αξία, "καταγωγή" (europe vs japan etc), οικονομία.
Η σειρά είναι ίδια και απαράλλαχτη με την επιλογή σου 15-20 χρόνια πριν ?
ΥΓ Ποιο κοινό έχει η Μπενέλλι ρε, άσε με μένα :bawl:
Nα το κάνω γενικά, όχι προσωπικά γιατί έχω και εγώ τα θέματα μου. Θα το σχολιάσω στο τέλος προσωπικά.
Επιδόσεις
Φαντάζομαι το τετρακύλινδρο honda (7ης; γενειάς) θα έχει περισσότερη δύναμη από το δικύλινδρο benelli.
Eίναι στα κριτήρια το ποιος πάει γρηγορότερα; δεν έχω αντίρρηση αλλά να μην δούμε και τη γενικότερη λειτουργία
ενός δικύλινδρου σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο; την ίδια αίσθηση έχουν;
Αξιοπιστία
Honda, αποδεδειγμένα θα προβληματίσει δύσκολα. Benelli, δείχνει να μην έχει προβλήματα με τις επιλογές που έχουν γίνει
τώρα τι μπορεί να βγάλει και κατα πόσο θα ταλαιπωρήσει η επισκευή δεν το ξέρουμε. Αμαρτία να το μαυρίσουμε, άδικο να
πούμε ότι θα είναι στα ίσα με ένα μοντέλο της honda.
Ομορφιά (; )
Υποκειμενικό αλλά εφόσον το θέτεις πες μου εσύ με το χέρι στα κλειδιά τι σου αρέσει να δεις το πρωϊ στο γκαραζ;
Λόγο του ότι το cb650r είναι προσεγμένο θα πω πως είναι στα ίσα και θα κάνω πως δεν βλέπω το περιμετρικό
πλαίσιο αλουμινίου σε σχέση με το χωροδικτύωμα και άλλες λεπτομέρειες μοναδικότητας του 752s.
Μεταπωλητική αξία
Να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται ανήθικο να το υπολογίσω για οποιαδήποτε επιλογή μου αλλά το αναφέρεις οπότε
ας το συνδυάσουμε με τα δεδομένα που έχουμε για τα honda και τα "ευρωπαϊκά".
Τα honda χάνουν κάποιο ποσό εξαρχής λόγο ευρείας παραγωγής και συχνών αλλαγών μοντέλων, τα ευρωπαϊκά
χάνουν λόγο των προβλημάτων που εμφανίζουν (όταν) αλλά κρατάνε πολύ περισσότερο σε βάθος χρόνου την τιμή αυτή.
Έχω την εντύπωση πως μιλώντας για μεταπωλητική αξία στην ελλάδα, μιλάμε στην ουσία για την ευκολία πώλησης
σε μια μικρή χώρα χωρίς ιδιαίτερη παιδεία που ευτυχώς έχουμε δείγματα πως αυτό αλλάζει σιγά -σιγά.
Καταγωγή
Τεράστιο θέμα που περιλαμβάνει το ντιζαϊν, τις επιμέρους επιλογές χρήσης και τα παραπάνω.
Νομίζω ο καθένας κρίνει μόνος του και το κόβω εδώ για να μην προκαλέσω φίλους.
Οικονομία
Στην παρούσα πως να τολμήσω σύγκριση; δύο διαφορετικοί κινητήρες σε ας πούμε γνωστά μονοπάτια συντήρησης
και επισκευής. Δεν έχω ιδέα πόσο περισσότερο μπορεί να κοστίζει η καθημερινή χρήση του 752 vs 650r.
θεωρείς ότι έχουν τόσο σημαντική διαφορά ώστε να αποτρέψει κάποιον να το προτιμήσει;
Τα έγραψα όχι για να κάνουμε κουβέντα μέχρι να λήξει ο χρόνος αλλά για να δούμε πως δεν είναι δυνατόν
να συγκρίνουμε δύο τόσο ανόμοιες μοτοσυκλέτες με τι όποιες αξίες αναπτύσσει ο καθένας μας.
Nα το κάνω γενικά, όχι προσωπικά γιατί έχω και εγώ τα θέματα μου. Θα το σχολιάσω στο τέλος προσωπικά.
Επιδόσεις
Φαντάζομαι το τετρακύλινδρο honda (7ης; γενειάς) θα έχει περισσότερη δύναμη από το δικύλινδρο benelli.
Eίναι στα κριτήρια το ποιος πάει γρηγορότερα; δεν έχω αντίρρηση αλλά να μην δούμε και τη γενικότερη λειτουργία
ενός δικύλινδρου σε σχέση με έναν τετρακύλινδρο; την ίδια αίσθηση έχουν;
Αξιοπιστία
Honda, αποδεδειγμένα θα προβληματίσει δύσκολα. Benelli, δείχνει να μην έχει προβλήματα με τις επιλογές που έχουν γίνει
τώρα τι μπορεί να βγάλει και κατα πόσο θα ταλαιπωρήσει η επισκευή δεν το ξέρουμε. Αμαρτία να το μαυρίσουμε, άδικο να
πούμε ότι θα είναι στα ίσα με ένα μοντέλο της honda.
Ομορφιά (; )
Υποκειμενικό αλλά εφόσον το θέτεις πες μου εσύ με το χέρι στα κλειδιά τι σου αρέσει να δεις το πρωϊ στο γκαραζ;
Λόγο του ότι το cb650r είναι προσεγμένο θα πω πως είναι στα ίσα και θα κάνω πως δεν βλέπω το περιμετρικό
πλαίσιο αλουμινίου σε σχέση με το χωροδικτύωμα και άλλες λεπτομέρειες μοναδικότητας του 752s.
Μεταπωλητική αξία
Να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται ανήθικο να το υπολογίσω για οποιαδήποτε επιλογή μου αλλά το αναφέρεις οπότε
ας το συνδυάσουμε με τα δεδομένα που έχουμε για τα honda και τα "ευρωπαϊκά".
Τα honda χάνουν κάποιο ποσό εξαρχής λόγο ευρείας παραγωγής και συχνών αλλαγών μοντέλων, τα ευρωπαϊκά
χάνουν λόγο των προβλημάτων που εμφανίζουν (όταν) αλλά κρατάνε πολύ περισσότερο σε βάθος χρόνου την τιμή αυτή.
Έχω την εντύπωση πως μιλώντας για μεταπωλητική αξία στην ελλάδα, μιλάμε στην ουσία για την ευκολία πώλησης
σε μια μικρή χώρα χωρίς ιδιαίτερη παιδεία που ευτυχώς έχουμε δείγματα πως αυτό αλλάζει σιγά -σιγά.
Καταγωγή
Τεράστιο θέμα που περιλαμβάνει το ντιζαϊν, τις επιμέρους επιλογές χρήσης και τα παραπάνω.
Νομίζω ο καθένας κρίνει μόνος του και το κόβω εδώ για να μην προκαλέσω φίλους.
Οικονομία
Στην παρούσα πως να τολμήσω σύγκριση; δύο διαφορετικοί κινητήρες σε ας πούμε γνωστά μονοπάτια συντήρησης
και επισκευής. Δεν έχω ιδέα πόσο περισσότερο μπορεί να κοστίζει η καθημερινή χρήση του 752 vs 650r.
θεωρείς ότι έχουν τόσο σημαντική διαφορά ώστε να αποτρέψει κάποιον να το προτιμήσει;
Τα έγραψα όχι για να κάνουμε κουβέντα μέχρι να λήξει ο χρόνος αλλά για να δούμε πως δεν είναι δυνατόν
να συγκρίνουμε δύο τόσο ανόμοιες μοτοσυκλέτες με τι όποιες αξίες αναπτύσσει ο καθένας μας.
Ρε μπαγάσα δεν ζήτησα τέτοια ανάλυση και δεν μιλούσα για το μπενέλλι απέναντι στο χόνδα.Ήθελα να μου βάλεις σε μια σειρά σπουδαιότητας τις παραμέτρους-κριτήρια για αγορά μοτό που σου παρέθεσα.Μια σειρά για τώρα και μια σειρά για το παρελθόν.Έχει αλλάξει δυστυχώς η σειρά :cry: Καταλαβαίνω τον κόσμο που συζητά στην εποχή μας για μπενέλλι μοτό, παπάκι ντεητόνα κλπ κλπ :wave2:
doctor_john
25/10/2019, 11:51
Οπωσδήποτε πλέον η "οικονομία" στο επίπεδο του "αν μπορώ να το έχω", είναι μπροστά απο όλα.
Από την στιγμή που κάποιος μπορεί να το έχει τα υπόλοιπα καθορίζονται από το τι τον ευχαριστεί.
γμτ και κόντεψα να πάρω τον πουλιτζερ συγγραφής χωρίς βρισιές σε φορουμ :lol:
Επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά, οικονομία, μεταπωλητική αξία, "καταγωγή" (europe vs japan etc).
Τώρα και πάντα.
Η τιμή αγοράς δεν υπολογίζεται στα παραπάνω. Ο καθένας αγοράζει ό,τι μπορεί.
Επιδόσεις, αξιοπιστία, ομορφιά, οικονομία, μεταπωλητική αξία, "καταγωγή" (europe vs japan etc).
Τώρα και πάντα.
Η τιμή αγοράς δεν υπολογίζεται στα παραπάνω. Ο καθένας αγοράζει ό,τι μπορεί.
Κατουρήθηκα ρε κερατά :bawl:
411798
Μιλάμε για οχήματα διασκέδασης, όχι μετακίνησης.
Α σόρι, τι σου λέω εσένα τώρα... :lol:
Μιλάμε για οχήματα διασκέδασης, όχι μετακίνησης.
Α σόρι, τι σου λέω εσένα τώρα... :lol:
Α μάλιστα ,γκόμενα και σύζυγος δηλαδή :smokin:
Οι καιροί έχουν οδηγήσει δυστυχώς πολύ κόσμο όχι απλά να τα ταυτίσει αυτά αλλά ακόμα χειρότερα ,να τα ψάχνει και τα δύο και να καταλήγει σε αμφιβόλου αξίας λύσεις Άπω Ανατολής :cry:
RaGe_Raptor
25/10/2019, 12:24
Μιλάμε για οχήματα διασκέδασης, όχι μετακίνησης.
Α σόρι, τι σου λέω εσένα τώρα... :lol:
RF 2in1 :D
Μπακλι αν δεν έχεις το συγκριτικό 900-916-900 (κάπου στο '93?), πες να σου το στείλω
doctor_john
25/10/2019, 12:27
απο τα ομορφότερα κωλοφάναρα της εποχής! είχα μπει στο παρκιν της βουλης ακολουθώντας το :look:
RF 2in1 :D
Μπακλι αν δεν έχεις το συγκριτικό 900-916-900 (κάπου στο '93?), πες να σου το στείλω
Καλά το rf μουλάρι το χω τι να λέμε, πολύ υποτιμημένο μοτόρι.Ποιο λες θυμάμαι ένα με το triumph daytona που του χε κλείσει το σπίτι :bawl:
και φαντάσου ότι ήταν το super three όχι το απλό :D
RaGe_Raptor
25/10/2019, 12:33
Καλά το rf μουλάρι το χω τι να λέμε, πολύ υποτιμημένο μοτόρι.Ποιο λες θυμάμαι ένα με το triumph daytona που του χε κλείσει το σπίτι :bawl:
και φαντάσου ότι ήταν το super three όχι το απλό :D
Με 916 κ cbr rr
Με 916 κ cbr rr
Μοτο περιοδικό ? τεύχος ?
doctoras
25/10/2019, 21:56
Με κάθε σεβασμό και στους δύο, δεν πιστεύω ότι γράφετε αυτά που γράφετε :D
Θεωρείτε ότι το κοινό ενός δικύλινδρου Benelli θα μπορούσε να αγοράσει τετρακύλινδρο honda λόγω τιμής;
και γιατί οδηγήθηκε εξαρχής να κοιτάξει το benelli; χρειαζόταν μια μοτοσυκλέτα να "κάνει την δουλειά του;"
Νομίζω πως κανένας εμπλεκόμενος στην δημιουργία των νέων benelli δεν έχει υπόψιν του κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω πως να σας το μεταφέρω καλύτερα χωρίς να προκαλέσω αντιδράσεις αλλά είναι δύο πολύ διαφορετικές
μοτοσυκλέτες ρε παιδιά. Σα να λέμε ότι ήταν ακριβά τα αυγά και πήρα παγωτό..
Γιατρε πολυ απλα ο μεσος ελλην αγοραστης που δεν θα ξερει πολλα πολλα και καλα κανει, αλλα κοιταει ποσο μοτοσυκλετα για τα λεφτα που θα δαπανήσει, αν το cb650r ειναι θεμέλιο αγορας και συμβολαιο μακροχρονιας διαβίωσης στην μεσαια κατηγορία στριτ. Πως? Η νεοφερμενη και ποιοτικα υποδεέστερη μπενελι θα παρει μερίδιο αγορας..Το λογικό να πλασαριστει με τιμη. Αν δεν εχει δελεαστική τιμη ολα τα κατασκευαστικα προτερήματα θα τεθούν μονο προς τους τολμηρούς οσοι ειναι αυτοι.
Αν το 752 κοστιζει οσο το χοντα δε τον συμφέρει, η αν θελεις το ρισκο vs επένδυση ειναι απο τα μεγαλύτερα μεταξύ δυο μοτοσυκλετων.
Οταν ο αναβατης θελει να παρει δυκιλινδρο ιταλικο τον συμφέρει να παει για shiver 900 με επισης 8200€
doctor_john
25/10/2019, 22:43
Που είναι αυτός ο φίλος που πήρε το multi πρόσφατα; παίζει να βαράει παλαμάκια και με τα πόδια με τις τιμές που συζητάμε...
Αγαπητέ δοκτορα, τι θα πει τον συμφέρει; αν ο αλλος θέλει Benelli και ντουκου ντουκου θα κοιτάξει ένα βουμ βουμ με τελική και καλή μεταπωλητική αξία;
Μάντρα έχει;
Να είναι φθηνά δεν λέω, να πέρνει ο κόσμος. Πως να τα συγκρίνουμε ενώ έχουν διαφορετική λειτουργία - φιλοσοφία;
Άλλος σου λέει "γιαπωνέζα, σιγουριά, γκάζια, μεταπώληση", άλλος σου λέει "benellακι, ιστορία, χαρακτήρας, ζωάρα"...
Το να πάρει κάποιος το 752 και όχι το 650r λογο χαμηλώτερης τιμής, θεωρώ πως είναι λάθος γιατί απο την στιγμή που μπαίνει σε διαδικάσια να τα
συγκρίνει, λογικά σκεπτόμενος θεωρεί καλύτερο το 650r και κάνει συμβιβασμό με το 752.
Γιατί να το κάνει αυτό; να ταλαιπωρηθεί, να χάσει χρήμα και να νιώθει και συμβιβασμένος.
Γιατί θεωρούμε πως πρέπει να κερδίσει πωλήσεις ένα μοντέλο έναντι κάποιου άλλου; Οι μοτοσυκλετιστές αυξάνονται και εισέρχονται
πιο κούλ και μετρημένοι σε σχέση με παλαιότερα όπως και κοπέλες. Μια μοτοσυκλέτα που γράφει honda και μια που γράφει benelli δεν θα πάνε
χαμένες ποτέ. Είμαι σίγουρος γι'αυτό.
PaNick67
26/10/2019, 13:12
Αν ηθελα γυμνο μεσαιας κατηγοριας μηχανακι γυρω στα 8Κ€ μαλλον ενα απο τα παρακατω θα δοκιμαζα σε αυτα τα λεφτα. Ωραιο το Βenelli αλλα σε σχεση με το παρελθον μονο το ονομα εμεινε και το σημα. Τα αλλα ειναι κινεζικα οπως η εταιρια που την αγορασε. Αν βεβαια ειχε 1000 κατω πιθανα να το σκεφτομουν διαφορετικα
Το Aprilia ειναι ερωτας απο την πρωτη γενια αλλα δεν ξερω αν κουβαλα τα θεματακια του πρωτου, το Honda ειναι πολυ ομορφο και θα ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο. Θα ημουν προβληματισμενος
411847
411848
doctor_john
26/10/2019, 16:48
Αυτά που γράφεις τα έχεις επαληθεύσει;
Θέλω να πω, γνωρίζεις τι κατασκευάζουν οι "κινέζοι" και υπό ποιές προϋποθέσεις;
Παρόλα αυτά για ένα χιλιάρικο κάτω θα το σκεφτόσουν;
Παιδιά μιλάω γενικά και όχι μόνο στον φίλο Νίκο, ας χαλαρώσουμε λίγο την κριτική διάθεση προς τα "κινέζικα".
Ας κάνουμε ένα reset στην "εμπειρία" που έχουμε από μέσα μαζικής ενημέρωσης, πλανόδιους και το jumbo.
Eίναι αστείο ένας λαός σαν εμάς, που έχουμε αποδείξει την εξαιρετικά χαμηλή ποιότητα μας ως άνθρωποι και την αδυναμία μας να βάλουμε
σε παραγωγή σχεδόν οτιδήποτε χρειάζεται στοιχειώδη συνεργασία, να κράζουμε τις επιλογές των εμπόρων που επιλέγουν τι θα μας πασάρουν
γενικεύοντας απέναντι σε μια τεχνολογική υπερδύναμη που κατασκευάζει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους αρεσει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ποιότητα.
Επίσης είναι το λιγότερο μικροπρεπές, να νομίζουμε ότι με την "φωνή μας" μπορούμε να διαμορφώσουμε πλάνα αγοράς "πιέζοντας" με
τις ασθενικές μας αγοραστικές δυνατότητες, να μείνει κάτω το βιοτικό επίπεδο των συνανθρώπων μας στην κίνα.
Ας ξυπνήσουμε λίγο και ας δούμε την πραγματικότητα πέρα από τη γραφική μας κατατομή.
Όσο πιο γρήγορα αποκτήσουν ίσα δικαιώματα στις απολαβές με τους δυτικούς οι κινέζοι (και οι υπόλοιποι παραγωγικοι λαοί)
τόσο πιο γρήγορα θα έχουμε ισορροπία παγκόσμια και πραγματικό κέρδος εμείς στην καθημερινότητα μας.
doctoras
26/10/2019, 19:47
Που είναι αυτός ο φίλος που πήρε το multi πρόσφατα; παίζει να βαράει παλαμάκια και με τα πόδια με τις τιμές που συζητάμε...
Αγαπητέ δοκτορα, τι θα πει τον συμφέρει; αν ο αλλος θέλει Benelli και ντουκου ντουκου θα κοιτάξει ένα βουμ βουμ με τελική και καλή μεταπωλητική αξία;
Μάντρα έχει;
Να είναι φθηνά δεν λέω, να πέρνει ο κόσμος. Πως να τα συγκρίνουμε ενώ έχουν διαφορετική λειτουργία - φιλοσοφία;
Άλλος σου λέει "γιαπωνέζα, σιγουριά, γκάζια, μεταπώληση", άλλος σου λέει "benellακι, ιστορία, χαρακτήρας, ζωάρα"...
Το να πάρει κάποιος το 752 και όχι το 650r λογο χαμηλώτερης τιμής, θεωρώ πως είναι λάθος γιατί απο την στιγμή που μπαίνει σε διαδικάσια να τα
συγκρίνει, λογικά σκεπτόμενος θεωρεί καλύτερο το 650r και κάνει συμβιβασμό με το 752.
Γιατί να το κάνει αυτό; να ταλαιπωρηθεί, να χάσει χρήμα και να νιώθει και συμβιβασμένος.
Γιατί θεωρούμε πως πρέπει να κερδίσει πωλήσεις ένα μοντέλο έναντι κάποιου άλλου; Οι μοτοσυκλετιστές αυξάνονται και εισέρχονται
πιο κούλ και μετρημένοι σε σχέση με παλαιότερα όπως και κοπέλες. Μια μοτοσυκλέτα που γράφει honda και μια που γράφει benelli δεν θα πάνε
χαμένες ποτέ. Είμαι σίγουρος γι'αυτό.
Φίλε, λυπάμαι που σου το λεω εάν δεν το γνωρίζεις ήδη, δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη honda και benelli. Δεν τολμάω να βάλω στην ίδια σειρά σύγκρισης τον ιαπωνικό κολοσσό παγκοσμίως με μια νεοφερμένη κινεζοιταλική φιλόδοξη εταιρεία.
Τώρα άν είναι για το ντουκου ντούκου που λες έχει ενα σωρό επώνυμα μηχανάκια και με πιο λίγα λεφτά όπως το sv650(που είναι στην κατηγορία) V2, χωροδικτυωμα παρόμοιο λουκ (και προβλέπω σίγουρα καλύτερες επιδόσεις ακόμη και με 100cc λιγότερα). Ποιοτικά-κατασκευαστικά μπορεί να σταθεί δίπλα στο φθηνότερο κατα 2k sv650? αν αποδειχθεί ναι. Τότε ναι είναι σοβαρό βήμα εξέλιξης, αν όχι ακόμη, τότε χάνουν μερίδιο αγοράς που θα μπορούσαν να "χτυπήσουν" μεσο δελεαστικής τιμής ακριβώς όπως κάνει η ελληνική εταιρία daytona με το zontes 310Τ
Να δεχτώ φυσικά το αδιαμφισβίτητο επιχείρημα "θα πάρω benelli γιατί έτσι μου αρέσει". Η απάντηση είναι καλά κάνεις και γούστο του και καπέλο σου.
Για όλους όσους πέραν της αισθητικής γραμμής βάζουν και άλλους παράγοντες για την αγορά ΚΑΙ σε σχέση με αυτή την τιμή λανσαρίσματος τότε θεωρώ ότι είναι νωρίς να μπει στην αγορά.
Αυτό λέω δεν ξέρω πως να σου το γράψω αλλιώς
Αυτά που γράφεις τα έχεις επαληθεύσει;
Θέλω να πω, γνωρίζεις τι κατασκευάζουν οι "κινέζοι" και υπό ποιές προϋποθέσεις;
Παρόλα αυτά για ένα χιλιάρικο κάτω θα το σκεφτόσουν;
Παιδιά μιλάω γενικά και όχι μόνο στον φίλο Νίκο, ας χαλαρώσουμε λίγο την κριτική διάθεση προς τα "κινέζικα".
Ας κάνουμε ένα reset στην "εμπειρία" που έχουμε από μέσα μαζικής ενημέρωσης, πλανόδιους και το jumbo.
Eίναι αστείο ένας λαός σαν εμάς, που έχουμε αποδείξει την εξαιρετικά χαμηλή ποιότητα μας ως άνθρωποι και την αδυναμία μας να βάλουμε
σε παραγωγή σχεδόν οτιδήποτε χρειάζεται στοιχειώδη συνεργασία, να κράζουμε τις επιλογές των εμπόρων που επιλέγουν τι θα μας πασάρουν
γενικεύοντας απέναντι σε μια τεχνολογική υπερδύναμη που κατασκευάζει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τους αρεσει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ποιότητα.
Επίσης είναι το λιγότερο μικροπρεπές, να νομίζουμε ότι με την "φωνή μας" μπορούμε να διαμορφώσουμε πλάνα αγοράς "πιέζοντας" με
τις ασθενικές μας αγοραστικές δυνατότητες, να μείνει κάτω το βιοτικό επίπεδο των συνανθρώπων μας στην κίνα.
Ας ξυπνήσουμε λίγο και ας δούμε την πραγματικότητα πέρα από τη γραφική μας κατατομή.
Όσο πιο γρήγορα αποκτήσουν ίσα δικαιώματα στις απολαβές με τους δυτικούς οι κινέζοι (και οι υπόλοιποι παραγωγικοι λαοί)
τόσο πιο γρήγορα θα έχουμε ισορροπία παγκόσμια και πραγματικό κέρδος εμείς στην καθημερινότητα μας.
γιατροτζώνη ανοιχτή συζήτηση κάνουμε δεν διέκρινα κανέναν να είναι "σφιγμένος" ούτε εγκάθετος με μια μάρκα ή άλλη. Ούτε προσπαθεί φυσικά να επηρεάσει κάποιος μέσο αυτής της συζήτησης το σύνολο των υποψήφιων εν δυνάμη αγοραστών που είμαι βέβαιος οτι στο σύνολο τους δεν θα ψαχτούν για τι γράφονται στα φορα
Στην χθεσινή συζήτηση για το imperial έλεγα την σχετικά συγκρατημένη αλλά θετική άποψη μου για το μοντέλο. Σήμερα το πρωί έψαχνα διαδικτυακά περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο.
Δεν ξέρω εάν πήγες σε καμιά έκθεση να δεις τα υπάρχον μοντέλα, ψιλοκατέληξα ότι και το imperial δεν θα διαφέρει κατασκευαστικά σε σχέση με τα υπολοιπα μοντέλα, παρά το απλοικότητα της κατασκευής.
Δεν στέκομαι σε τεχνολογία μιας και αυτό είναι σχετικό και πάει ανάλογα με το μοντέλο.
411860
Το ότι η βάση μαρσπιέ συνοδηγού είναι κολλημένη στο υποπλάισιο, δεν την αφήνει να διαφοροποιηθεί κατασκευαστικά συνολικά απο το rockstar400 και αυτός μπορεί να είναι ο ανταγωνιστής του και όχι το SR400 που συζητούσαμε χθες.
το τελευταίο χαρακτηρισμό να "ξυπνήσουμε" χρεώνοντας εγκάθετους όσους βλέπουν επιφυλακτικά νέες εταιρείες τον παραβλέπω ;)
:wave2:
doctor_john
26/10/2019, 20:52
Με παρεξήγησες στην απάντηση που έγραψα ορμώμενος από το " Αν βεβαια ειχε 1000 κατω πιθανα να το σκεφτομουν διαφορετικα" του φίλου Νίκου από πάνω.
Δεν λέω ότι είμαστε εγκάθετοι. Λέω πως με την παραμικρή δυνατότητα δημόσιου λόγου, όπως έχουμε στα φορουμ, νομίζουμε πως διαμορφώνουμε
την αγορά και τις εντυπώσεις κλπ...
Σε μια χώρα που οι μεγάλοι εισαγωγείς είναι ψιλικατζίδικα και εμείς σαν αγοραστικό κοινό ένα τίποτα.
Στην ουσία τι κάνουμε; "πιέζουμε" να καρπωθούμε μέρος της εκμετάλευσης που δέχονται οι εργαζόμενοι σε μιά άλλη χώρα...
Σε μια χώρα που έχει αποδείξει πως την "ελεγχόμενη" μεταστροφή της στο ανοικτό εμπόριο - βιομηχανία, το κάνει πράξη με
εξαιρετικά καλό τρόπο.
Ακόμα και στα πενιχρά ΜΜΕ της χώρας μας πέρασε προχθές η αναφορά των ελβετων πως οι "πλούσιοι" της κίνας ξεπέρασαν
τους αντίστοιχους των ηπα.
Όταν θα φτάσει ο μισθός στην κίνα τα 600$ τι πιστεύεις πως θα συμφέρει τα συγκροτήματα γραφείων που πλασάρονται ως βιομηχανίες
στην ευρώπη;
Τόσα χρόνια αυτοί οι άνθρωποι μας δίνουν την δυνατότητα να απολαμβάνουμε αγαθά που δεν είχαμε ελπίδα να τα δούμε πως υπάρχουν καν.
Πως συμπεριφερόμαστε εμείς; κομπλεξικά, κρίνοντας από επιχειρηματικά πυροτεχνήματα "δικών μας" ανθρώπων και από την προπαγάνδα
που αυτοί οι άνθρωποι συχνά προκαλούν προστατεύοντας τις αρπαχτες τους.
Θυμόμαστε φαντάζομαι πριν λίγες ημέρες το φιάσκο με το "παράνομο" ή όπως αλλιώς τα χαρακτήρισαν φρέον που είχε εισάγει κάποιος.
Ασχολήθηκε κανείς με το γεγονός ότι ήταν κάποιας βαλκανικής χώρας, πολωνικών νομίζω συμφερόντων εταιρείας που στην γερμανία
επιτρέπεται;
Σε εμάς όμως δεν είχε περάσει τον "έλεγχο"...
Νομίζω καταλαβαινόμαστε, σορυ αλλά πρέπει να την κάνω.
υγ: δεν έβαλα εγώ το SR σαν αντίπαλο δέος :lol: για εμένα η τεχνολογία του ιμπεριαλ δεν περνάει το 1966-67 έχοντας κατα νου το thunderbird.
Με R26 και Μ20 το συγκρίνω (και μάλλον το αδικώ λίγο).
doctoras
26/10/2019, 21:45
Ειναι πραγματικότητα αυτα που περιγράφεις στις κοινωνίες και δε διαφωνώ.
Ομως αυτο που συζηταμε και σχολιαζουμε στοχευμένα ειναι εαν το νεο προιον VFM.
Ολοι ευχόμαστε να απλώσει κι αλλο ο ανταγωνισμος και να μπορει τελικα να ενσωματώσει καινουργια τεχνολογια σε ακομη πιο προσιτή τιμή.
Οπως συμβαίνει με την τεχνολογια που παρέχεται στα κουτια vs moto.
Ομως αυτο που βλέπουμε απο τις κινεζικές και ινδικες εταιρείες ειναι οτι ακομη δεν μπορουν να ανταγωνιστούν σε ποιοτητα κατασκευης ευρωπαικες αμερικανικές και ιαπωνικες κατασκευές. Δε αξιολογω αλλο παράγοντα παρα μονο ποιοτητα κατασκευης.
Οταν θα γινει αυτο ας κοστιζει οσο ενα χοντα/μπεμβε/χαρλει και ας μετρήσουμε μετα τα +/- των προιοντων.
Ομως οσο η ποιότητα ειναι υποδεέστερη ειναι λογικο να αναμένουμε χαμηλότερη τιμη γιαυτο που θα αξιολογήσουμε.
doctor_john
27/10/2019, 09:37
Σύμφωνοι και σε ευχαριστώ για την άψογη διαχείρηση που κάνεις στην κουβέντα κοντρολάροντας στην ουσία το Tapperamento μου :D
Στο θέμα όμως μιλάμε για το 752s, μια μοτοσυκλέτα που δείχνει μια χαρά ποιότητα, όσοι την έχουν δεί απο κοντά
λένε τα καλύτερα, στα τεστ την στίβουν και γελάνε προσπαθόντας να την κάψουν κλπ.
Δεν ξέρω κάτι άλλο, γνωρίζει κάποιος να έχει αναφερθεί κάτι άσχημο γι'αυτήν από κάποιον που σεβόμαστε;
Εννοώ κάποιον που δεν γράφει δημόσια ότι μοιάζει με SV650 ή CB650R... συγκρίνοντας αυγά με πορτοκάλια
ποιό είναι πιο ζουμερό. Παρόλα αυτά δεν έχω δεί άσχημη κριτική ούτε από αυτού του επιπέδου μοτοσυκλετιστές.
Όσον αφορά την απόδοση του "εργοστασίου" έχω πετύχει το leonchino 500 που το έχουν για νοικιάρικο! και το πέρνουν
κάτι τέρατα ειδικοί δημοσιογράφοι, του αλλάζουν τα φώτα και γράφουν πόσο συμπαγές και απροβλημάτιστο είναι.
Μας προβληματίζουν τα 77hp σαν κοινότητα μοτοσυκλετιστών; με το συμπάθειο απλά γνωρίζω τι γίνεται με αυτό
το σχήμα κινητήρα και αυτή την διαχείριση.
fatsas35
27/10/2019, 11:06
Σύμφωνοι και σε ευχαριστώ για την άψογη διαχείρηση που κάνεις στην κουβέντα κοντρολάροντας στην ουσία το Tapperamento μου :D
Στο θέμα όμως μιλάμε για το 752s, μια μοτοσυκλέτα που δείχνει μια χαρά ποιότητα, όσοι την έχουν δεί απο κοντά
λένε τα καλύτερα, στα τεστ την στίβουν και γελάνε προσπαθόντας να την κάψουν κλπ.
Δεν ξέρω κάτι άλλο, γνωρίζει κάποιος να έχει αναφερθεί κάτι άσχημο γι'αυτήν από κάποιον που σεβόμαστε;
Εννοώ κάποιον που δεν γράφει δημόσια ότι μοιάζει με SV650 ή CB650R... συγκρίνοντας αυγά με πορτοκάλια
ποιό είναι πιο ζουμερό. Παρόλα αυτά δεν έχω δεί άσχημη κριτική ούτε από αυτού του επιπέδου μοτοσυκλετιστές.
Όσον αφορά την απόδοση του "εργοστασίου" έχω πετύχει το leonchino 500 που το έχουν για νοικιάρικο! και το πέρνουν
κάτι τέρατα ειδικοί δημοσιογράφοι, του αλλάζουν τα φώτα και γράφουν πόσο συμπαγές και απροβλημάτιστο είναι.
Μας προβληματίζουν τα 77hp σαν κοινότητα μοτοσυκλετιστών; με το συμπάθειο απλά γνωρίζω τι γίνεται με αυτό
το σχήμα κινητήρα και αυτή την διαχείριση.
Φίλε μ διάβασα όλα σου τα σχόλια κ την συζήτηση με τον doctora κ συμφωνώ σε όλα με τον doctora παρόλο που κ εγώ benelli έχω.. Δεν κράζουμε την benelli ούτε τους κινεζους αλλά συγκρίνουμε μηχανές με βάση την ποιότητα την εταιρία κατασκευής σε συνάρτηση με την τιμή.. Ε όταν μια μηχανή είναι πιο ακριβή από μάρκες που έχουν δώσει τα διαπιστευτηρια τους εδώ κ δεκαετίες κ μάλιστα αρκετά πιο ακριβή πόσοι νομίζεις θα την επιλέξουν? Μπορεί η 752s να είναι κ η καλύτερη μηχανή του κόσμου αλλά αν δεν αποδείξει η benelli σε βάθος χρόνου την αξιοπιστία της λίγοι θα την επιλέξουν σε αυτή την τιμή.. Από την στιγμή που κάνουν μπάσιμο στην αγορά οι τιμές θα έπρεπε να είναι κάτω από τον ανταγωνισμό για να δελεαστει κάποιος κ να ρισκάρει σε μια τέτοια επιλογή.. Όπως ήδη έγραψα κ γω που πήρα το TRK 502 X το πήρα φυσικά γτ το ερωτευτηκα αλλά αν κόστιζε 1κ περισσότερο από το cb500x όχι μόνο δεν θα το έπαιρνα αλλά δεν θα το συζητούσα καν.. Από κει κ μετά η μηχανή φαίνεται ποιοτική κ πανέμορφη αλλά κ λίγο βαριά.. Όπως όλα τα benelli που έχουν θέμα με το βάρος..
doctor_john
27/10/2019, 12:55
Ναι ρε παιδιά δεν λέω κάτι πολύ διαφορετικό, στην ουσία δεν θέλω να χαρακτηρίζεται κάτι χαμηλής ποιότητας πριν αποδειχθεί αν είναι.
Απο εκεί και πέρα το πλήθος είναι μεγάλο και δεν είναι όλα για όλους προφανώς. Δεν με απασχολεί να την επιλέξουν πολλοί, είναι αδύνατον να μείνει
αυτή η κατασκευή σε βαθμό να προβληματίσει την εταιρεία παραγωγής.
Το 502 με έχει εντυπωσιάσει και αυτό ευχάριστα, το πήρε πρόσφατα μια φίλη και έχουμε τρελαθεί στην παρέα. Υπαρχει περίπτωση να πάρει
και ο άντρας της ένα ίδιο και τον καθυστερούμε μη τυχόν και υπάρξει έκδοση με το μοτερ του 752.
Το βάρος που λες δεν μου φάνηκε, μπορεί να είναι και θέμα συνήθειας - γούστου, για παράδειγμα αν ήταν πολύ ελαφρύ κοντά στα 160κ θα μου έκανε
αρνητική εντύπωση, θα το έβρισκα ψεύτικο. Έχεις αντίστοιχη εμπειρία από τέτοιου στυλ on-off;
Για το cb θα μπορούσες να πεις πως είσαι αντίστοιχα ερωτευμένος;
Όπως και να έχει με'γειές, καλοτρεχούμενο και κράτα μας ενημερους με λεπτομέρειες. :beer:
Βέβαια, από τα 160 μέχρι τα 230 κιλά, υπάρχει ένα χάσμα.
doctor_john
27/10/2019, 13:28
Βέβαια, από τα 180 μέχρι τα 230 κιλά, υπάρχει ένα χάσμα.
σορυ, είχα υπόψιν τα βάρη όπως δημοσιεύονται.
fatsas35
27/10/2019, 22:13
Ναι ρε παιδιά δεν λέω κάτι πολύ διαφορετικό, στην ουσία δεν θέλω να χαρακτηρίζεται κάτι χαμηλής ποιότητας πριν αποδειχθεί αν είναι.
Απο εκεί και πέρα το πλήθος είναι μεγάλο και δεν είναι όλα για όλους προφανώς. Δεν με απασχολεί να την επιλέξουν πολλοί, είναι αδύνατον να μείνει
αυτή η κατασκευή σε βαθμό να προβληματίσει την εταιρεία παραγωγής.
Το 502 με έχει εντυπωσιάσει και αυτό ευχάριστα, το πήρε πρόσφατα μια φίλη και έχουμε τρελαθεί στην παρέα. Υπαρχει περίπτωση να πάρει
και ο άντρας της ένα ίδιο και τον καθυστερούμε μη τυχόν και υπάρξει έκδοση με το μοτερ του 752.
Το βάρος που λες δεν μου φάνηκε, μπορεί να είναι και θέμα συνήθειας - γούστου, για παράδειγμα αν ήταν πολύ ελαφρύ κοντά στα 160κ θα μου έκανε
αρνητική εντύπωση, θα το έβρισκα ψεύτικο. Έχεις αντίστοιχη εμπειρία από τέτοιου στυλ on-off;
Για το cb θα μπορούσες να πεις πως είσαι αντίστοιχα ερωτευμένος;
Όπως και να έχει με'γειές, καλοτρεχούμενο και κράτα μας ενημερους με λεπτομέρειες. :beer:
Μα δεν λέμε χαμηλής ποιότητας το 752s.. Λέμε ότι ακόμα κ καλύτερο μηχανάκι να είναι πρέπει να έχει χαμηλή κοστολογιση μέχρι να φτιάξει όνομα στην πάροδο του χρόνου.. Για το TRK X τώρα το βάρος το καταλάβαινω στο στρίψιμο.. Προσωπικά βέβαια δεν με ενοχλεί.. Η κατασκευαστικη ποιότητα είναι κατώτερη από το cb500x όμως σαν στήσιμο ομορφιά κ περιφερειακά το προτιμώ. Αν όμως είχε ίδια τιμή ή κ 1κ ακριβότερο όπως ήδη είπα δεν θα το έπαιρνα.. Σε ευχαριστώ πολύ! Θα γράψω αναλυτικό review όταν γράψω κάποιες χιλιάδες Χιλ.
lleonidas
03/03/2020, 20:11
7.490€ η τιμή (https://www.car.gr/26349151-benelli-752-s) του στην Ελλάδα.
Δεδομένου του ανταγωνισμού στην κατηγορία, δε θα το χαρακτήριζα και ευκαιρία, αν και ομολογουμένως δεν το έχω πολυψάξει
Δεν το λες και ευκαιρία - με την τιμή αυτή ποιος θα το διαλέξει αντί του Yamaha MT-07 και του Suzuki Swift; - κι ας έχουν λίγο λιγότερα κυβικά.
panavour
04/03/2020, 20:41
Δεν το λες και ευκαιρία - με την τιμή αυτή ποιος θα το διαλέξει αντί του Yamaha MT-07 και του Suzuki Swift; - κι ας έχουν λίγο λιγότερα κυβικά.
μονο τοσαααααα τυλιξε μου δυο
415552
doctor_john
04/03/2020, 20:41
Ποιό suzuki;
Βρε παιδιά, τι σχέση έχει το MT 07 με αυτό; ο προσανατολισμός της μοτό δεν λέει τίποτα στην ζυγαριά σας;
Απο την άλλη κάποιος που θα αγόραζε yamaha θα άλλαζε γνώμη για 500ε πχ και θα αγόραζε benelli απο την κίνα;
Ή μήπως κάποιος που θέλει Benelli που μοιάζει με multistrada και δείχνει να κάνει ότι το 800 GS θα προτιμούσε
να πάρει γυμνό σχεδόν χωρίς χαρακτήρα yamaha; :lol:
Δεν προσπαθώ να ανάψω αίματα αλλά σκεφτείτε το λίγο..
υγ: ώπα! το μπέρδεψα με το TRK.. δίκιο δίκιο τα αφήνω να ξεφτιλιστώ λίγο που βιάζομαι.
Μα δεν είναι μλκς; γιατί δεν το βγαζουν και αυτό με το 752... αστο καλό και γούσταρα...
Υποτίθεται ότι το mt πουλάει και γιατί είναι αρκετά fun to drive μηχανάκι λόγω κινητήρα άρα όχι άχρωμο. Ο άλλος που λες θα προτιμούσε ίσως cb500x αλλά μπορει να μην βγαίνουν τα κουκιά.
Όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο μου αρέσει εμφανισιακά. Αλλά η τιμή του είναι υψηλή για μοτοσυκλέτα που δεν έχει αποδείξει ακόμα την αξία της και την αξιοπιστία της. Με λιγότερα χρήματα παίρνεις Ιαπωνικό αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών, ενώ λίγο περισσότερα κόστιζε πέρσι το MT-09 σε προσφορά (8.000€).
Ωραία μοτοσυκλέτα στο μάτι αντικειμενικά αλλά σχεδόν 230 κιλά ;Εντάξει βολτάδικη μότο,νομίζω δεν έχει το ίδιο target group με το πούπουλο τσαχπίνικο ΜΤ07.
doctor_john
04/03/2020, 21:06
Υποτίθεται ότι το mt πουλάει και γιατί είναι αρκετά fun to drive μηχανάκι λόγω κινητήρα άρα όχι άχρωμο. Ο άλλος που λες θα προτιμούσε ίσως cb500x αλλά μπορει να μην βγαίνουν τα κουκιά.
Δάσκαλε έχεις δίκιο αλλά έχεις δει ποιοι το καβαλάνε; σαν το diversion club of greece δείχνουν.
Λες και κάνουν εκπτώσεις με την κάρτα μέλους της XΑΝ..
:evil:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.