View Full Version : Αγορά μηχανής αποκλειστικά για ταξίδια και βόλτες
filiatrinos
04/11/2018, 16:45
Καλησπέρα καλησπέρα. Μετά την κλοπή του πολυαγαπημένου μου Tracer, έμεινα με πολύ μικρό μπάτζετ και χωρίς μηχανάκι. Αγόρασα μια ρημαδοβέσπα για μέσα στην Αθήνα και δεν την αλλάζω με την άνεση, τη βολή και τα λίγα έξοδα που έχει. Τώρα ψάχνω κάτι να αγοράσω για χιλιομετροφάγο. Το μηχανάκι προορίζεται για ταξιδάκια δικάβαλος, είτε μικρές βόλτες αυθημερόν είτε το 10-15ήμερο που ετοιμάζω για τον Αύγουστο. Μπάτζετ το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 χιλιάρικα. Ιδανικά 3500-4000 για να αγοράσω και κανένα έξτρα αν χρειαστεί ή ρουχισμό για την κοπέλα μου. Είχα DL650(υπερτίμιο) πριν το Tracer αλλά το μόνο που με στεναχωρεί είναι το ότι με τόσα λεφτά που δίνω, μάλλον πάω για υποδεέστερο και σε κυβικά/ιπποδύναμη. Όλες οι προτάσεις δεκτές. Ευχαριστώ πολύ.
Υ.Γ.: μου έχουν περισσέψει μόνο οι πλαϊνές βαλίτσες (trekker outback 48άρες μαύρες) και ο συναγερμός από το Tracer γιατί ήταν για φτιάξιμο...
taisteal
04/11/2018, 16:53
Πάλι v strom
Σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις καλό.
KotsosDR
04/11/2018, 17:09
Καλησπέρα καλησπέρα. Μετά την κλοπή του πολυαγαπημένου μου Tracer, έμεινα με πολύ μικρό μπάτζετ και χωρίς μηχανάκι. Αγόρασα μια ρημαδοβέσπα για μέσα στην Αθήνα και δεν την αλλάζω με την άνεση, τη βολή και τα λίγα έξοδα που έχει. Τώρα ψάχνω κάτι να αγοράσω για χιλιομετροφάγο. Το μηχανάκι προορίζεται για ταξιδάκια δικάβαλος, είτε μικρές βόλτες αυθημερόν είτε το 10-15ήμερο που ετοιμάζω για τον Αύγουστο. Μπάτζετ το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 χιλιάρικα. Ιδανικά 3500-4000 για να αγοράσω και κανένα έξτρα αν χρειαστεί ή ρουχισμό για την κοπέλα μου. Είχα DL650(υπερτίμιο) πριν το Tracer αλλά το μόνο που με στεναχωρεί είναι το ότι με τόσα λεφτά που δίνω, μάλλον πάω για υποδεέστερο και σε κυβικά/ιπποδύναμη. Όλες οι προτάσεις δεκτές. Ευχαριστώ πολύ.
Υ.Γ.: μου έχουν περισσέψει μόνο οι πλαϊνές βαλίτσες (trekker outback 48άρες μαύρες) και ο συναγερμός από το Tracer γιατί ήταν για φτιάξιμο...
https://www.car.gr/17133355-bmw-r-1150-gs-adventure-r1150gs-adventure για ριξε μια ματιά σε κάτι τέτοιο ;)
doctoras
04/11/2018, 17:35
Κάνα τέτοιο?
https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/15111841/#g
Αφού ψάχνεις χιλιομετροφάγο, ψάξε για κανένα varadero, ΜΚ2 πένα βρίσκεις άνετα με τα λεφτά που διαθέτεις και με πολλά καλούδια πάνω.
lleonidas
04/11/2018, 17:49
Καλησπέρα!
Θα έλεγα Tiger 800 αλλά μόνο 4 μεταχειρισμένα βλέπω διαθέσιμα στα χρήματα που ψάχνεις, το ένα εκ των οποίων έχει σχεδόν 6ψήφιο αριθμό χλμ.Και χωρίς abs, αν δεν κάνω λάθος.
Επομένως θα έλεγα να προσανατολιστείς προς τη σίγουρη λύση που είναι το vstrom.Εναλλακτικά cbf ή varadero.
Αφου ειχες Tracer πιστευω οτι Fazer 800 η 1000 θα σε αναπληρωσουν...
Πάρε ενα Χαγιαμπούσα πρώτης γενιάς για να πας σε κάτι καλύτερο απο αυτά που είχες και θα είσαι άρχοντας.
Varadero,Bandit,CBF,Fazer,Tdm900,πιο σπορ επιλογές VFR,Blackbird,Haya,επίσης δεν θα με χαλούσε αυτό το σκούτερ για ταξίδια μόνο , https://www.car.gr/13939086-honda-pacific-coast
Από ότι είδα έχει και Fjr1300 με 4-4κ κάτι .
borgiriadis1
05/11/2018, 15:56
Είσαι διατεθειμένος να δώσεις 4000+ και πιστεύεις ότι θα πας σε κτ υποδεέστερο του strom 650? :confused:
Varadero με 4000- και μιλάμε για έτη φωτός μπροστά απο το strom.
turrican
05/11/2018, 20:45
Δες και το tiger 955.
Αναβάθμιση σε σχέση με το V-Strom, πιο ενδιαφέρον οδηγικά και μοτερικά από το varadero, ταξιδεύει δικάβαλο και φορτωμένο για πλάκα (πιο άνετο από tracer και vstrom, ίσως λιιιιιιγο υποδεέστερο σε άνεση σέλας από το varadero), θα σου περισσέψουν και λεφτά.
Λίγο "προκλητικό" στο ύψος της σέλας (αν είσαι πάνω από 1,80 νο προμπλεμ), πιο ελαφρύ και μανιτζέβελο από το Varadero, πιο βαρύ από vstrom.
Αυτά τα τρία κοιτούσα πριν από ενάμιση χρόνο, κατέληξα στο tiger και δεν το μετάνιωσα στιγμή.
KotsosDR
05/11/2018, 20:48
Δες και το tiger 955.
Αναβάθμιση σε σχέση με το V-Strom, πιο ενδιαφέρον οδηγικά και μοτερικά από το varadero, ταξιδεύει δικάβαλο και φορτωμένο για πλάκα (πιο άνετο από tracer και vstrom, ίσως λιιιιιιγο υποδεέστερο σε άνεση σέλας από το varadero), θα σου περισσέψουν και λεφτά.
Λίγο "προκλητικό" στο ύψος της σέλας (αν είσαι πάνω από 1,80 νο προμπλεμ), πιο ελαφρύ και μανιτζέβελο από το Varadero, πιο βαρύ από vstrom.
Αυτά τα τρία κοιτούσα πριν από ενάμιση χρόνο, κατέληξα στο tiger και δεν το μετάνιωσα στιγμή.
Καλή επιλογή :a013:
DRAKONET
05/11/2018, 22:44
εαν δεν θες παλι να εισαι στο strom.
varadero....ισως γιατι το πας και τον αυγουστο...ενα βημα παραπερα σε σχεση με τα αλλα---ετσι απλα !
CBF 600, versus, tiger 800, BMW 800, θα κοιτούσα και το BENELLI TRX 502 που νομίζω καινούριο πάει κάπου εκεί στα λεφτά.
Δεν θα έβλεπα σκυφτά, faser, hayabuza, λόγο θέσης οδήγησης ( ειδικά του πίσω) και μικρό χώρο αποσκευών.
Δεν θα έβλεπα varadero λόγο κατανάλωσης.
Ίσως σκυφτό μόνο το vfr και yzf που βγήκαν για ταξίδια , αλλά δεν τα γνωρίζω καλά.
GogosLux
06/11/2018, 09:55
................... το BENELLI TRX 502 που νομίζω καινούριο πάει κάπου εκεί στα λεφτά.
Αφηνωντας ασχολίαστα όλα τα γενικά για το ΒΕΝΕLLI 520, όλοι λένε οτι εχει πολυ κοντη κλιμάκωση ταχυτήτων που δεν νομίζω οτι ειναι το ιδανικό σε ταξίδι, τοσο για κατανάλωση όσο και ευελιξία.
Τουτεστιν αν θυμαμαι καλα με τελική σχέση εχει τα 140-150 με 7χιλ στροφες οταν το κοκκινο ειναι στις 8χιλ. (Αν θυμαμαι καλα τις στροφές-χιλιόμετρα)
Είναι καινούργιο, δεν τα γνωρίζω αυτά. Είπα ότι εμφανισιακά φαίνεται ταξιδιαρικο και θα το έψαχνα λόγο τιμής με 0 χμ.
Πάντως το 140 χμ./ Ω με 7000 στρ. Δεν απέχει από το 140 χμ.ω με 6500 του CBF 600. Παίζει ρόλο όμως το κόκκινο στις 8000 στρ. Δεν θα έχει περιθώριο να κρατήσεις ταχύτητα ταξιδιού.
...
Ίσως σκυφτό μόνο το vfr ... αλλά δεν τα γνωρίζω καλά.
Δεν σκύβεις πουθενά με το VFR
Vfr είναι ταξιδιαρικο, έχει καλή θέση οδήγησης για πολύωρο ταξίδι και καλή κάλυψη αέρα. Δεν έχει όρθια θέση οδήγησης ( πχ. Vstrom, BMW 800 κτλ) δεν έχει σκυφτή ( πχ. CBR, gsxr) .
Για εκτός πόλης θα το είχα σαν επιλογή. Δεν γνωρίζω για βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κατανάλωση.
Όποιος γνωρίζει ας πει.
GogosLux
06/11/2018, 15:59
Δεν σκύβεις πουθενά με το VFR
Vfr είναι ταξιδιαρικο, έχει καλή θέση οδήγησης για πολύωρο ταξίδι και καλή κάλυψη αέρα. Δεν έχει όρθια θέση οδήγησης ( πχ. Vstrom, BMW 800 κτλ) δεν έχει σκυφτή ( πχ. CBR, gsxr) .
Για εκτός πόλης θα το είχα σαν επιλογή. Δεν γνωρίζω για βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κατανάλωση.
Όποιος γνωρίζει ας πει.
Μιλάμε για το 800 ή το 1200? ή και τα 2?
Μιλάμε για το 800 ή το 1200? ή και τα 2?
Μπορεί και το 750 ή και το NC30 αλλά αυτό δεν ταξιδεύει.
Εγώ για το 800 μίλησα που το έχω καβαλήσει.
Και τα 2 έχουν όρθια θέση οδήγησης.
Φυσικά για ταξίδια το 1200 δεν παίζεται αλλά και η τιμή του δεν παίζει.
Το 800 είναι πιο φιλικό σε τιμή, όρθια θέση οδήγησης, καλή θέση συνεπιβάτη, φορτίο παίρνει, χώμα πατάει, οικονομικό στην βενζίνη ειναι, ταξιδεύει λίγο πιο αργά από το 1200, σε πιάνει περισσότερο αέρας από το 1200 και από εμπρός και όταν έχεις πλάγιους ανέμους μπορεί να σε αλλάξει γραμμή πιο εύκολα, το 1200 δεν κουνιέται ντιπ.
GogosLux
06/11/2018, 16:47
Ερώτηση γενική για μεγαλα ταξίδια μιας και δεν εχω εμπειρία.
Βολεύει περισσότερο κάτι σε στυλ ψηλά clip on ή σε τιμόνι Οn-Off ? :confused:
ΠΧ VFR1200 Vs KTM 1190 ?
Το βασικο που βρίσκω θετικό στο Οn-Off ειναι οτι πατας και χωμα + λιγότερο βαρος αλλα το βαρος στο ταξίδι δεν ειναι προτεραιότητα (θεωρώ)
γεα πειτε οι χιλιομετροφάγοι (φυσικα οι προτιμήσεις και προσωπικές επιλογές ειναι πάντα στο παιχνίδι)
panavour
06/11/2018, 17:06
Καλησπέρα καλησπέρα. Μετά την κλοπή του πολυαγαπημένου μου Tracer, έμεινα με πολύ μικρό μπάτζετ και χωρίς μηχανάκι. Αγόρασα μια ρημαδοβέσπα για μέσα στην Αθήνα και δεν την αλλάζω με την άνεση, τη βολή και τα λίγα έξοδα που έχει. Τώρα ψάχνω κάτι να αγοράσω για χιλιομετροφάγο. Το μηχανάκι προορίζεται για ταξιδάκια δικάβαλος, είτε μικρές βόλτες αυθημερόν είτε το 10-15ήμερο που ετοιμάζω για τον Αύγουστο. Μπάτζετ το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 χιλιάρικα. Ιδανικά 3500-4000 για να αγοράσω και κανένα έξτρα αν χρειαστεί ή ρουχισμό για την κοπέλα μου. Είχα DL650(υπερτίμιο) πριν το Tracer αλλά το μόνο που με στεναχωρεί είναι το ότι με τόσα λεφτά που δίνω, μάλλον πάω για υποδεέστερο και σε κυβικά/ιπποδύναμη. Όλες οι προτάσεις δεκτές. Ευχαριστώ πολύ.
Υ.Γ.: μου έχουν περισσέψει μόνο οι πλαϊνές βαλίτσες (trekker outback 48άρες μαύρες) και ο συναγερμός από το Tracer γιατί ήταν για φτιάξιμο...
ωρε κουμπαρακο κοιτα και αυτα και ασε τους αλλους να τρωνε την σκονη σου με το 90% της ροπης στις 3500 στροφες,μαθε μπαλιτσα
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF&offer_type=sale&make=242&make=242&model=4340&model=2309
:beer:
Από την στιγμή που έχεις μικρο για την πόλη και ψάχνεις κάτι για χιλιομμετροφαγο FJR 1gen και ισως 2gen. Μοτοσυκλέτα πλήρες από εξοπλισμό και ξεκούραστο ταξίδι, τέρας αξιοπιστίας, με κάποιες παραχωρήσεις όσων αφορά το χώμα.
Ερώτηση γενική για μεγαλα ταξίδια μιας και δεν εχω εμπειρία.
Βολεύει περισσότερο κάτι σε στυλ ψηλά clip on ή σε τιμόνι Οn-Off ? :confused:
ΠΧ VFR1200 Vs KTM 1190 ?
Το βασικο που βρίσκω θετικό στο Οn-Off ειναι οτι πατας και χωμα + λιγότερο βαρος αλλα το βαρος στο ταξίδι δεν ειναι προτεραιότητα (θεωρώ)
γεα πειτε οι χιλιομετροφάγοι (φυσικα οι προτιμήσεις και προσωπικές επιλογές ειναι πάντα στο παιχνίδι)
Ψηλα κλιπον, ala vfr1200. Σε μεγαλα (και γρηγορα) ταξιδια η θεση λαμπαδα δεν ειναι ο,τι καλλιτερο, και απο αποψη αεροδυναμικης και απο αποψη μεσης.
Vrasidas
07/11/2018, 19:01
Θα έλεγα σύμφωνα με τις περιγραφές σου, κάτι τέτοιο ... https://www.car.gr/14750871-yamaha-fzs-1000-fazer
φτηνό
αξιόπιστο
δυνατό
φτηνά ανταλλακτικά και παντού
καλή θέση οδηγού
χώροι για φόρτωμα
άνετο για δύο άτομα
στριφτερό
βγάζει πολλά χιλιόμετρα και άνετα
..... σου περισσεύουν αρκετά για την ένδυση του συνεπιβάτη και αρκετά για να τα φας σε ταξίδια.
στα λεφτα που διαθετεις θα παρεις μηχανή με πολλα χιλιόμετρα σαφεστατα πανω από 80.000 στο κοντερ...οποτε ότι και αν διαλέξεις και αφου τσεκαρεις εξωτερικα δισκόφρενα, αναρτηση, αλυσσιδα κλπ βαλε και 1000-1500 ευρω για ανοιγμα μηχανης και αντικατασταση καδενων, γλυστρων, απειρων τσιμουχών, τεντωτηρων, δισκους συμπλεκτη κλπ....θα σου προτεινα ένα παλιο βαραντερο σε μετρια κατασταση στα 2-3 χιλιαρικα αγορα και αλλα τρια χιλιαρικα για να το φτιαξεις από την αρχη..μετα θα ξεχασεις μαστορες και μονο απολαυση...αλλα ότι και να διαλέξεις εξτρα φραγκα θα ριξεις θες δεν θες και κυριως δεν θες να σου σπασει καμια καδενα και να πηδηξει το συμπαν μεσα στο εσωτερικο της μηχανης οποτε μετα την πετας και κλαις τα φραγκα σου...αγορασε κατι φθηνο και φιαξστο από την αρχη...φυσικα ο μαστορας πρεπει να είναι τζιμανι και δεν υπαρχουν πολλοι τέτοιοι..
Nostradamus
07/11/2018, 21:26
Αρχισαμε την καταστροφολογια παλι...Να φωνάξουμε τον Μπίλυ να μας πει τι άνοιγμα και αντικατάσταση άπειρων τσιμουχων έκανε με 200+ Κ χιλιόμετρα?
Θεωρώ το κεφάλαιο που διαθέτεις πολύ καλό για αγορά τουριστικής.. πολλά έπεσαν στο τραπέζι σαν προτάσεις και δύο βασικών κατηγοριών.. on-off και Turing. Λύσε πρώτα αυτό στο μυαλό σου για να περιορίσεις επιλογές και μετά αρχίζεις να τα βάζεις σε μια σειρά...
Vfr 800, ωραιότατο αλλά το vtec μπαίνει σε σχετικά χαμηλές στροφες/χιλιόμετρα για τις δυνατότητες του, με αποτέλεσμα όταν είσαι εκεί να αυξάνει και την κατανάλωση. Παρόλα αυτά, θα το είχα ψηλά στην λίστα.
Άντε καλά ψώνια :)
DRAKONET
07/11/2018, 23:00
filiatrinos
για πες??
τι σκεφτεσαι τελικα ???
στα λεφτα που διαθετεις θα παρεις μηχανή με πολλα χιλιόμετρα σαφεστατα πανω από 80.000 στο κοντερ...οποτε ότι και αν διαλέξεις και αφου τσεκαρεις εξωτερικα δισκόφρενα, αναρτηση, αλυσσιδα κλπ βαλε και 1000-1500 ευρω για ανοιγμα μηχανης και αντικατασταση καδενων, γλυστρων, απειρων τσιμουχών, τεντωτηρων, δισκους συμπλεκτη κλπ....θα σου προτεινα ένα παλιο βαραντερο σε μετρια κατασταση στα 2-3 χιλιαρικα αγορα και αλλα τρια χιλιαρικα για να το φτιαξεις από την αρχη..μετα θα ξεχασεις μαστορες και μονο απολαυση...αλλα ότι και να διαλέξεις εξτρα φραγκα θα ριξεις θες δεν θες και κυριως δεν θες να σου σπασει καμια καδενα και να πηδηξει το συμπαν μεσα στο εσωτερικο της μηχανης οποτε μετα την πετας και κλαις τα φραγκα σου...αγορασε κατι φθηνο και φιαξστο από την αρχη...φυσικα ο μαστορας πρεπει να είναι τζιμανι και δεν υπαρχουν πολλοι τέτοιοι..
Με τα χρηματα που διαθετει παιρνει ανετα μηχαναρα που μπορει να κανει 150-200.000 χλμ χωρις να πειραξει μοτερ.
Μην καταστροφολογεις.
filiatrinos
08/11/2018, 08:38
filiatrinos
για πες??
τι σκεφτεσαι τελικα ???
Καταρχάς ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις προτάσεις και τις απόψεις σας.
Το tiger 955 το έχουν δύο κολλητοί και είναι στο μυαλό μου από την αρχή (αν και ο ένας το έσπασε και του πήγε χρυσάφι αλλά θεωρώ ότι φταίει αυτός γιατί το πήγαινε συχνά κόκκινα με κακή συντήρηση).
Όσο περισσότερο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι πρέπει να κάνω υπομονή και να μαζέψω μερικά λεφτά ακόμα για να πάρω πάλι ένα Tracer και με 7500-8000€ να το κάνω όπως αυτό που είχα, τριβάλιτσο, με σέλα αλλαγμένη κτλ.
Την τελευταία φορά που το έψαξα, πριν 3 χρόνια που το είχα αγοράσει καινούριο, είχα καταλήξει ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για τα γούστα μου και το value for money του. Και δεν το μετάνιωσα στιγμή. Τώρα κοιτάω κάθε μέρα τη λίστα με τα μτχρ Tracer και περιμένω σαν κόμπρα μήπως προκύψει κάποια ευκαιρία αλλιώς το βλέπω από Μάρτη Απρίλη. Αυτά.
devil's animal
08/11/2018, 09:20
Τώρα κοιτάω κάθε μέρα τη λίστα με τα μτχρ Tracer και περιμένω σαν κόμπρα μήπως προκύψει κάποια ευκαιρία αλλιώς το βλέπω από Μάρτη Απρίλη. Αυτά.
τα 8500 ειναι πραγματικη ευκαιρια για μεταχειρο tracer...:rolleyes:
φιλε, μην περιμενεις αδικως...οι ιδιοκτητες για μηχανακι που πηραν 9500 (με προσφορα το 15) τωρα το πολυ να το δωσουν 7500...η τιμη αυτη για τα χρονια (παει στα 4) και τα χλμ που εχουν ειναι αστεια...καλυτερα να το παρεις καινουργιο...που δεν θα κουναει κιολας...
βεβαια, οι tracerαδες τεινουν να γινουν χειροτεροι απο οτι ηταν καποτε οι tdmαδες...
αν δεν σε νοιαζει το χρημα και το οτι μπορει να στο (ξανα) κλεψουν παρ'το...
αν παλι θες να κανεις την δουλεια σου μπορεις πανευκολα και με cbf1000 και τα ρεστα αναρτησεις, εξατμιση και ταξιδια...
εαν δεν θες παλι να εισαι στο strom.
varadero....ισως γιατι το πας και τον αυγουστο...ενα βημα παραπερα σε σχεση με τα αλλα---ετσι απλα !
Επειδή εχω βαραντερο με 102.000 χλμ , να ξερει ο φιλαράκος ότι οποια μηχανή περα από 50.000χλμ εκτος τα γνωστα ( δισκόφρενα, δισκοι συμπλεκτη, αλυσιδες κλπ) θα επωμιστεί και αλλαγη ανταλλακτικών μεσα στην ιδια την μηχανή για να είναι ησυχος...προσωπικα υπολογιζω κανα 1200σαρι για το δικο μου( γλυστρες, καδενες, και ότι άλλο βγαλει η πολυχρονη χρηση της)..οποτε καλη ιδεα είναι ένα ΜΚ2 βαραντερο με καμια ολινς εξαρτηση στα 3 χιλιαρικα και κανα διχιλιαρο για γενικο σερβις + φτιαξιμο σερβις..αυτό ισχυει βεβαια για όλα τα μαστόδοντα τα πολυμεταχειρισμενα..φθηνο και καλο δεν υπαρχει, το φτιαχνεις..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.