View Full Version : Honda CBR650R 2019
lleonidas
06/11/2018, 17:29
4κύλινδρο 649cc, 95 ίπποι/12.000 σ.α.λ.(παρακαλώ μην κράζετε :D ), 64Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ., USD Showa 41mm, μπροστά 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκοι 310mm, πίσω δίσκος 240mm, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, ντεπόζιτο 15,4 λίτρων, βάρος: 207 κιλά πλήρες υγρών, LED φώτα, Traction control, έγχρωμη TFT οθόνη.
Θα διατίθεται και έκδοση κατάλληλη για Α2 διπλώματα.
Πηγή (https://www.honda.it/motorcycles/range/super-sport/cbr650r/specifications.html)
400948
400949
400950
400951
lleonidas
04/01/2019, 11:18
9.290€ η τιμή (https://www.honda.de/motorcycles/range/super-sport/cbr650r/specifications.html) του στη Γερμανία.
pipe_smoker
04/01/2019, 11:33
Καλούλι είναι.
Αφού δεν το βγάλανε καμιά 70αριά άλογα πάλι καλά...
Που είναι η ουρά? Τι χαζομόδα είναι πάλι αυτή? :(
BabisStinson
04/01/2019, 11:46
Σε κόκκινο πολύ ωραίο, με εξαίρεση λίγο την ουρά, που όντως φαίνεται σαν κάτι να "λείπει"..!
sanctusan
04/01/2019, 21:05
Εμένα μου αρέσει η έλλειψη ουράς.
Πρέπει να είναι ίδιο με το CB650R + fairing + Clip on.
Σωτηρια καμια..τα 600cc πεθαναν στο βωμο του κερδους και του υποκυβισμενου ταργκετ γκρουπ νεων οδηγων...mehh:yuck:..εκτος απ το μουτρο(που ειναι απο το 1000)ειναι για πεταμα..η ουρα ασχολίαστη...
Akalestos
05/01/2019, 19:07
Αυτο που το κοιτας πισω και υποθετεις οτι προκειται για naked/streetfighter και το κοιτας μπροστα και βλεπεις μουτρα απο SS αυτος ο συνδυασμος ειναι ο,τι πιο μαλακια εχω δει! που πηγε η ωραια ουρα των SS ρεεεε???
Aprilia RS 660 ,δεν είναι ακριβώς fresh news αλλά υπάρχει ακόμα ελπίδα https://ultimatemotorcycling.com/2018/11/06/aprilia-concept-rs-660-unveiled-at-eicma-first-look-parallel-twin-sportbike/
Στο topic τώρα,αδιάφορο θα έλεγα το Hondaki.Και γράφω Hondaki γιατί αυτό π.χ (τυχαίο λινκ) είναι Hondakla https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/17873381/
BabisStinson
19/01/2019, 13:59
https://www.motorcyclenews.com/news/2018/november/honda-cbr650r-2019-unveiled/
7729 GBP -> 8755 EUR στην Αγγλία. Για να δούμε τιμή στην Ελλάδα, αν έρθει.
lleonidas
19/01/2019, 16:04
https://www.motorcyclenews.com/news/2018/november/honda-cbr650r-2019-unveiled/
7729 GBP -> 8755 EUR στην Αγγλία. Για να δούμε τιμή στην Ελλάδα, αν έρθει.
9.300€ κοστίζει στη Γερμανία.
lleonidas
23/01/2019, 15:53
9.300€ κοστίζει στη Γερμανία.
9.600€ στην Αυστρία.
https://m.youtube.com/watch?v=9PRJagRE5Yw
BabisStinson
28/01/2019, 15:36
Test από το motociclismo:
https://www.motociclismo.it/test-honda-cb650r-cbr650r-2019-come-va-pregi-difetti-71885
Lioulios
29/01/2019, 10:36
Μια μαλακια και μιση η ουρα .
Όμορφο απο μπροστά.Μεγάλο φάουλ το πολύ μικρό τεπόζιτο.Όσο λίγο και να καίει αν το πας στοιχειωδώς γρήγορα στα 130Km θα θέλει βενζίνη.
ομορφο ειναι αλλα η τιμη θα ναι κανα δεκαρικο+
BabisStinson
29/01/2019, 20:59
Όμορφο απο μπροστά.Μεγάλο φάουλ το πολύ μικρό τεπόζιτο.Όσο λίγο και να καίει αν το πας στοιχειωδώς γρήγορα στα 130Km θα θέλει βενζίνη.
Επειδή δεν έχω πρότερη εμπειρία από 4κύλινδρα, με 15.4 λίτρα ρεζερβουάρ και σβέλτη οδήγηση, στα 130 χλμ θα ανάβει λαμπάκι? :eek:
Kas_Tracer
29/01/2019, 21:56
Δεν είναι θέμα κυλίνδρων , αλλά ιπποδύναμης και με πόσα Κμ θα πας μέσο όρο.
Ψάχνοντας την χαμένη ευστάθια του τριμπούρδελου (tracer) στις ευθείες της Θήβας και ανεβαίνοντας σβέλτα προς Αράχωβα έχω χτυπήσει κάτι ωραιότατα 9άρια.
Η τελευταία μόδα των 14αριών ρεζερβουάρ (MT09) κλπ έχει κληρονομηθεί μάλλον από τις Ιταλικές φανφαριές τύπου MV Agusta
Στυλ, και από πρακτικότητα μηδέν.
Κάθε 100 Km να ψάχνεις για βενζινάδικο λες και έχεις την ορεξή τους.
Τα 17Lt που έχει το Tracer τα θεωρώ ελάχιστο όριο
Υπάρχουν και οδηγοί που κάνουν πάνω από 200Km βόλτα γιατί έτσι τους αρέσει. Και δεν γουστάρουν να ψάχνουν βενζινάδικο κάθε 100Km.
giorgosb
29/01/2019, 22:51
Μακάρι να ήταν από τη MV Agusta η επιρροή, φοβάμαι ότι είναι απ' τη συνήθεια (ή κανονισμοί, δε ξέρω) οι εταιρείες να ανακοινώνουν την κατανάλωση που πέτυχαν στο εργαστήριο με ιδανικές συνθήκες, και βλέπεις 900άρια λέμε τώρα με 3,5 λίτρα/100, και σου λέει ντάξει με 14 λίτρα ρεζερβουάρ κομπλέ είσαι. Και γλιτώνουν και οι σχεδιαστές/μηχανικοί απ τον κόπο να κρύψουν 18-20 λίτρα ρεζερβουάρ.
Το μικροτερο ρεζερβουαρ εχει και μια αλλη σκοπιμοτητα. Κραταει λιγο πιο χαμηλα το wet weight της μηχανης με κυριολεκτικα μηδενικο κοστος.
Για να γινει μια μηχανη 3-4 κιλα πιο ελαφρια θελει κανονικα σοβαρη επενδυση σε σχεδιασμο ή/και χρηση ελαφρυτερων υλικων. Κανεις λοιπον το 17αρι ντεποζιτο 14αρι και εχεις δωρεαν εξοικονομηση βαρους (στα χαρτια), εις βαρος του καταναλωτη. Ειδικα οταν βλεπετε μηχανες με γεματο βαρος κατι νουμερα που θυμιζουν τιμες σε μαγαζι με ρουχα (πχ 189, 199) εκει παιζει πολυ αυτο που λεω.
giorgosb
29/01/2019, 23:13
Πολύ σωστό ναι
BabisStinson
30/01/2019, 10:24
Άρα σύμφωνα με τα παραπάνω θεωρητικά κάνεις και 200-240 χλμ με το CBR650R, με φυσιολογική οδήγηση και όχι κόφτες/τελικές όλη την ώρα. Καταλαβαίνω καλά;
Γιατί η Honda ανακοινώνει 20,4 km/l (ciclo medio WMTC) -> 20,4 * 15,4 = 314 χλμ. Άρα το 200-250 πρέπει να είναι εφικτό.
Επειδή δεν έχω πρότερη εμπειρία από 4κύλινδρα, με 15.4 λίτρα ρεζερβουάρ και σβέλτη οδήγηση, στα 130 χλμ θα ανάβει λαμπάκι? :eek:
Με 15,4 λίτρα ρεζερβουάρ σημαίνει πως λαμπάκι ανάβει στα 12,2 λίτρα. Με πολύ γρήγορη οδήγηση θα ανάβει για πλάκα στα 120-130 χιλιόμετρα. Στα ίδια μου ανάβει το cbr600 που έχει 18αρι τεποζιτο.
Με πολύ οικονομική οδήγηση θα καίει 6 και μόνο έτσι θα βγάζει οριακά 200 μέχρι το λαμπάκι. Αν πηγαίνει κάνεις αξιοπρεπώς για τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας ανά 150 km θα σταματά για βενζίνη. Δυστυχώς είναι ατυχής επιλογή το τόσο μικρό τεποζιτο. 4κυλινδρο είναι με 100 άλογα, δεν το βγάζεις για να πηγαίνουν με 120...
Με 15,4 λίτρα ρεζερβουάρ σημαίνει πως λαμπάκι ανάβει στα 12,2 λίτρα. Με πολύ γρήγορη οδήγηση θα ανάβει για πλάκα στα 120-130 χιλιόμετρα. Στα ίδια μου ανάβει το cbr600 που έχει 18αρι τεποζιτο.
Με πολύ οικονομική οδήγηση θα καίει 6 και μόνο έτσι θα βγάζει οριακά 200 μέχρι το λαμπάκι. Αν πηγαίνει κάνεις αξιοπρεπώς για τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας ανά 150 km θα σταματά για βενζίνη. Δυστυχώς είναι ατυχής επιλογή το τόσο μικρό τεποζιτο. 4κυλινδρο είναι με 100 άλογα, δεν το βγάζεις για να πηγαίνουν με 120...
Βασιλη εχω την αισθηση οτι εισαι καπως απαισιοδοξος στις προβλεψεις σου. Το οτι ειναι τετρακυλινδρος δε σημαινει πως η καταναλωση θα θυμιζει σε τιποτα το cbr600. Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ στην κατηγορια και η honda εχει αυτο το μοτερ απεναντι στα μεσαια δικυλινδρα του ανταγωνισμου. Η καταναλωση σε αυτα τα μηχανακια με νορμαλ χρηση δεν περναει τα 6 λιτρα απ'οσο διαβαζω. Με μια ματια στο fuelly απο πραγματικους χρηστες θα δεις πως οντως δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραγματα. Η αυτονομια της μηχανης θα ειναι λογικα αντιστοιχη με του ΜΤ07 (το λεω επειδη ειναι η μηχανη του BabisStinson), με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και αντιστοιχα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ. Λαμπακι λιγο πριν τα 200 (με ηρεμη οδηγηση και λιγο μετα). Το Euro4 εχει και τα καλα του.
BabisStinson
05/02/2019, 13:31
Με 15,4 λίτρα ρεζερβουάρ σημαίνει πως λαμπάκι ανάβει στα 12,2 λίτρα. Με πολύ γρήγορη οδήγηση θα ανάβει για πλάκα στα 120-130 χιλιόμετρα. Στα ίδια μου ανάβει το cbr600 που έχει 18αρι τεποζιτο.
Με πολύ οικονομική οδήγηση θα καίει 6 και μόνο έτσι θα βγάζει οριακά 200 μέχρι το λαμπάκι. Αν πηγαίνει κάνεις αξιοπρεπώς για τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας ανά 150 km θα σταματά για βενζίνη. Δυστυχώς είναι ατυχής επιλογή το τόσο μικρό τεποζιτο. 4κυλινδρο είναι με 100 άλογα, δεν το βγάζεις για να πηγαίνουν με 120...
Βασιλη εχω την αισθηση οτι εισαι καπως απαισιοδοξος στις προβλεψεις σου. Το οτι ειναι τετρακυλινδρος δε σημαινει πως η καταναλωση θα θυμιζει σε τιποτα το cbr600. Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ στην κατηγορια και η honda εχει αυτο το μοτερ απεναντι στα μεσαια δικυλινδρα του ανταγωνισμου. Η καταναλωση σε αυτα τα μηχανακια με νορμαλ χρηση δεν περναει τα 6 λιτρα απ'οσο διαβαζω. Με μια ματια στο fuelly απο πραγματικους χρηστες θα δεις πως οντως δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραγματα. Η αυτονομια της μηχανης θα ειναι λογικα αντιστοιχη με του ΜΤ07 (το λεω επειδη ειναι η μηχανη του BabisStinson), με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και αντιστοιχα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ. Λαμπακι λιγο πριν τα 200 (με ηρεμη οδηγηση και λιγο μετα). Το Euro4 εχει και τα καλα του.
Ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις σας.
Βασιλη εχω την αισθηση οτι εισαι καπως απαισιοδοξος στις προβλεψεις σου. Το οτι ειναι τετρακυλινδρος δε σημαινει πως η καταναλωση θα θυμιζει σε τιποτα το cbr600. Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ στην κατηγορια και η honda εχει αυτο το μοτερ απεναντι στα μεσαια δικυλινδρα του ανταγωνισμου. Η καταναλωση σε αυτα τα μηχανακια με νορμαλ χρηση δεν περναει τα 6 λιτρα απ'οσο διαβαζω. Με μια ματια στο fuelly απο πραγματικους χρηστες θα δεις πως οντως δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραγματα. Η αυτονομια της μηχανης θα ειναι λογικα αντιστοιχη με του ΜΤ07 (το λεω επειδη ειναι η μηχανη του BabisStinson), με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και αντιστοιχα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ. Λαμπακι λιγο πριν τα 200 (με ηρεμη οδηγηση και λιγο μετα). Το Euro4 εχει και τα καλα του.
Μην παίρνεις το fuelly στα σοβαρά. Εκεί μπαίνουν άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να καίνε λίγο οπότε καίνε αντίστοιχα!
Το μοτέρ είναι χορνετ ουσιαστικά με 3 λίτρα μικρότερο τεποζιτο. Έχω κάνει άπειρες βόλτες με χορνετ και για αυτό με βλέπεις απαισιοδοξο. Ο φίλος μου με το χορνετ 5,8 είχε στο fuelly αλλά μιλάμε για πιο αργά και από την καθυστέρηση!
Μιλάμε πάντα για κάποιον που θέλει να πάει σβέλτα έτσι ? Εκεί εστίασα. Χαλαρά και το cbr βγάζει 220 km μέχρι ρεζέρβα.
Μην παίρνεις το fuelly στα σοβαρά. Εκεί μπαίνουν άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να καίνε λίγο οπότε καίνε αντίστοιχα!
Το μοτέρ είναι χορνετ ουσιαστικά με 3 λίτρα μικρότερο τεποζιτο. Έχω κάνει άπειρες βόλτες με χορνετ και για αυτό με βλέπεις απαισιοδοξο. Ο φίλος μου με το χορνετ 5,8 είχε στο fuelly αλλά μιλάμε για πιο αργά και από την καθυστέρηση!
Μιλάμε πάντα για κάποιον που θέλει να πάει σβέλτα έτσι ? Εκεί εστίασα. Χαλαρά και το cbr βγάζει 220 km μέχρι ρεζέρβα.
Δε στηριζομαι μονο στο fuelly Βασιλη, αλλα και σε οσα διαβαζω απο ιδιοκτητες σε ξενα φορα. Εσυ απο την αλλη στηριζεσαι στην προσωπικη σου εμπειρια και οδηγηση, που δεν ξερω ομως ποσο αντιπροσωπευτικη για την κατηγορια ειναι. Κι εγω το ΜΤ07 το εκανα να καιει 6,5 λιτρα στα 100 αλλα δεν ειναι αυτο μετρο συγκρισης για τον μεσο αναβατη που θα μπει εδω μεσα να παρει μια γνωμη. Αν μπω και γραψω στο αντιστοιχο νημα δηλαδη πως το εφταρι εχει αυτονομια 160-170 χλμ θα πεσουν να με φανε οι αλλοι ιδιοκτητες, και με το δικιο τους δηλαδη. Ελπιζω να με καταλαβαινεις...
Anyway, ξερεις οτι εκτιμω τη γνωμη σου. Ο μονος λογος που εγραψα ειναι γιατι νομιζω πως πρεπει να ξεκαθαριστει οτι μιλας για καθαρα σπορ οδηγηση. Και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτο σοβαρο κριτηριο για ενα commuter bike με περιβολη ss οπως ειναι το συγκεκριμενο. Αυτα... :beer:
MG-KTiNoS
05/02/2019, 15:18
με ουρά θα θέλανε άλλα 1000 οπότε πάρτο κωλοβό και βολέψου
Δε στηριζομαι μονο στο fuelly Βασιλη, αλλα και σε οσα διαβαζω απο ιδιοκτητες σε ξενα φορα. Εσυ απο την αλλη στηριζεσαι στην προσωπικη σου εμπειρια και οδηγηση, που δεν ξερω ομως ποσο αντιπροσωπευτικη για την κατηγορια ειναι. Κι εγω το ΜΤ07 το εκανα να καιει 6,5 λιτρα στα 100 αλλα δεν ειναι αυτο μετρο συγκρισης για τον μεσο αναβατη που θα μπει εδω μεσα να παρει μια γνωμη. Αν μπω και γραψω στο αντιστοιχο νημα δηλαδη πως το εφταρι εχει αυτονομια 160-170 χλμ θα πεσουν να με φανε οι αλλοι ιδιοκτητες, και με το δικιο τους δηλαδη. Ελπιζω να με καταλαβαινεις...
Anyway, ξερεις οτι εκτιμω τη γνωμη σου. Ο μονος λογος που εγραψα ειναι γιατι νομιζω πως πρεπει να ξεκαθαριστει οτι μιλας για καθαρα σπορ οδηγηση. Και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτο σοβαρο κριτηριο για ενα commuter bike με περιβολη ss οπως ειναι το συγκεκριμενο. Αυτα... :beer:
Ναι βρε επικοινωνούμε! Άλλωστε από την αρχή τόνισα ότι αν το τρέξεις η αυτονομία θα πάει περίπατο! Βάλτε ρε γάμωτο το τεποζιτο του προηγούμενου να μην πρηζονται τα @@ όταν θες να πας και γρήγορα. Αιώνιο πρόβλημα στις βόλτες τα μικρά τεποζιτα με τοση έλλειψη βενζίναδικων στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό δεν υπάρχουν τέτοια θέματα οπότε για αυτο δεν τους νοιάζει...
BabisStinson
05/02/2019, 17:17
Δε στηριζομαι μονο στο fuelly Βασιλη, αλλα και σε οσα διαβαζω απο ιδιοκτητες σε ξενα φορα. Εσυ απο την αλλη στηριζεσαι στην προσωπικη σου εμπειρια και οδηγηση, που δεν ξερω ομως ποσο αντιπροσωπευτικη για την κατηγορια ειναι. Κι εγω το ΜΤ07 το εκανα να καιει 6,5 λιτρα στα 100 αλλα δεν ειναι αυτο μετρο συγκρισης για τον μεσο αναβατη που θα μπει εδω μεσα να παρει μια γνωμη. Αν μπω και γραψω στο αντιστοιχο νημα δηλαδη πως το εφταρι εχει αυτονομια 160-170 χλμ θα πεσουν να με φανε οι αλλοι ιδιοκτητες, και με το δικιο τους δηλαδη. Ελπιζω να με καταλαβαινεις...
Anyway, ξερεις οτι εκτιμω τη γνωμη σου. Ο μονος λογος που εγραψα ειναι γιατι νομιζω πως πρεπει να ξεκαθαριστει οτι μιλας για καθαρα σπορ οδηγηση. Και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αυτο σοβαρο κριτηριο για ενα commuter bike με περιβολη ss οπως ειναι το συγκεκριμενο. Αυτα... :beer:
:lol: Μια δυο φορες εχω καψει τοση βενζινη με το ΜΤ-07 :p
lleonidas
25/06/2019, 07:35
Στα 8.950€ σύμφωνα με τον επικαιροποιημένο τιμοκατάλογο (https://www.bikerspirit.net/main/neos-timokatalogos-honda-2019/) .
lleonidas
06/08/2019, 00:01
Μετά το γυμνό, ήρθε στην Ελλάδα και το cbr.
https://www.car.gr/23590826-honda-cbr-650-r
Caligula
24/09/2019, 15:40
Καλησπέρα,
Δεν ηταν στο πρόγραμμα να έρθει το CBR Ελλάδα, τελικά κάποιος "τρελός" το έκανε παραγγελία και ήρθε...
Όντως ειναι πολύ όμορφη η μπροστινή του όψη, αλλά σίγουρα η πίσω χρειάζεται αλλαγή (κάτι που δεν έχω κάνει ακόμα).
Με νορμαλ οδήγηση (6κ~7κ στροφες σε εθνική οδό) η κατανάλωση του είναι γυρω στα 6L/100km (V-power racing για καύσιμο), οπότε τα 250km τα έχεις άνετα.
Προφανώς όποιος επιλέξει να πάρει μια τέτοια μηχανη, το τελευταίο που σκέφτεται είναι πόσο καίει, απλά είπα να το ανφέρω μιας και έγινε ερώτηση σε προηγούμενο post.
Ωραίο και το 600RR, όλοι άλλωστε αυτό αγαπήσαμε, αλλα το 650R απο κοντα, ειναι πολύ ποιο όμορφο (το αδικούν οι φωτογραφίες) και δεν έχει να ζηλεψει και πολλά απο τον προκάτοχό του...
Lioulios
24/09/2019, 16:49
Καλοριζικο.
Δε βαζεις και καμια φωτο ..
lleonidas
24/09/2019, 18:39
Καλωσόρισες στο forum, Καλιγούλα!
Εσύ γνωστός "Γερμανικός" και επέλεξες Ιάπωνα; :p
Δικό σου ήταν αυτό το μαύρο στον Γκινοσάτη;
Βάλε φωτο και γράψε περισσότερα, αν και όποτε θέλεις :)
Caligula
25/09/2019, 09:52
Ευχαριστώ πολύ και καλώς σας βρήκα :)
Έχουμε μια αδυναμία στη Honda εδω και χρόνια οπότε...
Όχι δεν ειναι το δκό μου αυτο που διαφημίζεται απο το Γκινοσάτη
Επειδή ειναι πολύ μεγάλη ιστορία και αν σας την πω όλη θα κουραστείτε, το μηχανάκι δεν θα ερχόταν Ελλάδα...
Μίλησα με πολλούς αντιπροσώπους για να αναλάβει κάποιος να το φέρει, έψαχνα για παραεισαγωγή, τελικά μίλησα με τα κεντρικά Αθήνα.
Δεν ήξεραν καν πόσο θα κόστιζε... η παραγγελία έγινε τέλη Φλεβάρη (προφανώς συμφωνίσαμε σε κάποια τιμή)
Η μηχανή ήρθε Ελλάδα αρχές Ιουλίου αλλά είχαμε πρόβλημα με το Υπουργείο μεταφορών (δεν έιχαμε έγκριση τύπου), οπότε δεν μπορύσαμε να εκδώσουμε πινακίδες. Μη τα πολυλογώ, την παρέλαβα μέσα στο κουτί της (όπως ήρθε απο Ταιλάνδη), αρχές Αυγούστου και απο θαύμα βγήκε η έγκριση τύπου πριν τον 15 Αύγουστο!
Νόμιζα οτι θα ήταν η μοναδική στην Ελλάδα, αλλα τελικά λόγο της όλης διαδικασίας που έγινε (όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος) μπήκε στον τιμοκατάλογο της Honda ...
Θα επανέλθω με φωτογραφίες, κάποιο error παρουσιάζει τωρα και δεν μπορω να ανεβάσω
lleonidas
25/10/2022, 14:10
Νέα χρώματα (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-cb650r-cbr650r-2023-nea-hromata-kai-grafika) για το 2023.
438921
doctoras
26/10/2022, 00:26
Πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα η τανα! Από τις λίγες καινούργιες μοτοσικλέτες τοσο όμορφες! Και μάλλον τελευταίο update θα γίνει δικύλινδρο και αυτό
Όντως πολύ όμορφο μηχανάκι, το έχω δει στον δρόμο!
doctoras
26/10/2022, 09:00
πάντως επειδή είχε αναφερθεί πιο πάνω τώρα το διαβασα, το μοτέρ του πρώτου cb650f 2014 που είναι η συνέχεια του cbr650r δεν έχει καμία σχέση με το μοτέρ του hornet cb600f 2007-2013
δεν βρίσκω πηγή επακριβώς αλλά αναφερόταν σε όλα τα site
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb650f/2014/
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb600f-hornet/2007/
ουσιαστικά δημιουργησε νέο μοτερ για να μπορεί να πιάνει emissions Ε4/5 όπως και έγινε
438933
438934
438935
Στο θέμα της συζήτησης όποιος προλάβει-πρόλαβε μετράνε κουκιά τα Ι4 στην μεσαία κατηγορία
vstrider
26/10/2022, 10:56
Μίλησα με πολλούς αντιπροσώπους για να αναλάβει κάποιος να το φέρει, έψαχνα για παραεισαγωγή, τελικά μίλησα με τα κεντρικά Αθήνα.
Βρε αδελφέ, αφού μιλάς και έχεις το knowhow πλέον, δεν κάνεις και μια προσπάθεια μπας και φέρουν και το XR650L..?!
Κανα review παιδιά απο ιδιοκτήτη γτ το σκέφτομαι για αγορά πριν τα κόψουν τα μεσαία αυτά 4κυλινδρα ?
vassilis79
31/10/2022, 13:02
Το πήρα κούτα τον περασμένο Αύγουστο .
Ήθελα ένα 4κύλινδρο μαζεμένο και βολικό για όλα .
Έχει πολύ ωραία λειτουργία και μπορείς να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω χωρίς να κομπιάζει .
Είναι πολύ ευκολοδήγητο .
Έχει λίγο σφιχτό μοτέρ στο στρώσιμο , και ανοίγει σιγά σιγά .
Στα 2000 χλμ που έχω τώρα είμαι full ικανοποιημένος .
Στρίβει πολύ εύκολα και χωρίς να είμαι και ο καλύτερος οδηγός , πατάει όλο το λάστιχο στις στροφές ,ευχάριστα .
Το γυμνό πήρα cb 650r , αλλά στην ουσία μόνο το τιμόνι με τα clip on είναι οι διαφορές στο στήσιμο τους .
Το πήρα κούτα τον περασμένο Αύγουστο .
Ήθελα ένα 4κύλινδρο μαζεμένο και βολικό για όλα .
Έχει πολύ ωραία λειτουργία και μπορείς να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω χωρίς να κομπιάζει .
Είναι πολύ ευκολοδήγητο .
Έχει λίγο σφιχτό μοτέρ στο στρώσιμο , και ανοίγει σιγά σιγά .
Στα 2000 χλμ που έχω τώρα είμαι full ικανοποιημένος .
Στρίβει πολύ εύκολα και χωρίς να είμαι και ο καλύτερος οδηγός , πατάει όλο το λάστιχο στις στροφές ,ευχάριστα .
Το γυμνό πήρα cb 650r , αλλά στην ουσία μόνο το τιμόνι με τα clip on είναι οι διαφορές στο στήσιμο τους .
:D
439051
vassilis79
01/11/2022, 12:24
439059
439060
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.