View Full Version : το abs σώζει ζωές και στην επόμενη αγορά σας προτιμήστε να εχει abs απαραιτήτως
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
Αυτός ο τύπος προσομειωσε το απρόσμενο,για αυτό και φρεναρε έτσι.Αυτος ήταν και ο σκοπός του βίντεο.Δεν προσομειωσε το προγραμματισμένο φρενάρισμα,όταν βλέπεις τον μπροστινό σου να φρενάρει επειδή ανάβει το κόκκινο,η όταν βλέπεις την στροφή να έρχεται.
Συμφωνώ. Χωρίς ABS προσομοίωσε το απρόσμενο, έκανε το χειρότερο φρενάρισμα πανικού που θα μπορούσε να κάνει κάποιος. Με ABS, όμως, έκανε το πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα που μπορούσε, με ψυχραιμότατο έλεγχο τόσο στη μανέτα όσο και στις ταχύτητες. ;)
panavour
01/12/2022, 17:28
Και με το ABS την ίδια προσομειωση έκανε, Απλώς εκεί έζησε,ενώ ο άλλος τσακίστηκε.Απλο , κατανοητό, αυτονόητο,και αναμενόμενο.Σαν την ανατολή και δύση του ηλίου κάθε μέρα.
RaGe_Raptor
01/12/2022, 17:29
Συμφωνώ. Χωρίς ABS προσομοίωσε το απρόσμενο, έκανε το χειρότερο φρενάρισμα πανικού που θα μπορούσε να κάνει κάποιος. Με ABS, όμως, έκανε το πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα που μπορούσε, με ψυχραιμότατο έλεγχο τόσο στη μανέτα όσο και στις ταχύτητες. ;)
How to prove your point ο τύπος :bawl:
Νομίζω ότι και στις δύο περιπτώσεις φρενάρει απότομα. Στην περίπτωση χωρίς ABS, δεν έχει την ευκαιρία να κατεβάσει ταχύτητες, επειδή του διπλώνει ο τροχός και χάνει τα αυγά και τα πασχάλια.
Ας πουμε εμενα με χαλαει στο ABS στο σκουτερ (ορισμενες φορες) γιατι δεν με αφηνει να πλασαριστω στις στροφες...https://www.moto.gr/forums/images/motogr/smilies/icon_smile_big.gif
Τζαμπα κουβαλαω τα χλμ κ ανοιγομαι να πιασω το απεξ κ να στριψω...
Πώς θα πλασαριζόσανε δηλαδή αν δεν είχες ABS; Θα κοκάλωνες τον πίσω τροχό για να ανοίξει η τροχιά του;
Πρέπει να είμαι ειδική περίπτωση, διότι έχω αισθανθεί πολλές φορές το ABS να δουλεύει, τόσο σε αμάξι, όσο και σε μοτοσυκλέτα. Και με 30 km/h ώρα να είσαι, αν η άσφαλτος είναι από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας (τους 2ους, όχι του 1896), σε κατηφόρα, με βρεγμένο και γλιτσιασμένο δρόμο, είναι αρκετά πιθανό να βαρέσει έστω και λίγο το ABS, αν σου πεταχτεί κάποιος (σκυλί, παρκαρισμένο όχημα που ξεκινάει χωρίς φλας κλπ).
Σας έχει τύχει να κάνετε διήθηση με 25 km/h ανάμεσα σε σταματημένα αμάξια και να ανοίξει πίσω αριστερή πόρτα η πεθερά του οδηγού, σε SUV που βρίσκεται στη μεσαία λωρίδα; Λαμπάδα στον Άη Μπιές θα έπρεπε να είχε ανάψει εκείνη.
Και δεν είναι ότι το ABS στο μοτοσακό μου επεμβαίνει εύκολα. Στην πίστα του Riding School, στις δοκιμές που κάναμε για εσκεμμένη ενεργοποίηση του ABS, δεν κατάφερα να κάνω το ABS στον μπροστινό τροχό να δουλέψει, όταν εφάρμοζα ταυτόχρονα μεγάλη πίεση και στα δύο φρένα. Αλλά οι δρόμοι δεν έχουν συνθήκες στεγνής πίστας, είναι πάρα πολλές οι φορές που κινούμαστε με άνεση πολύ κοντά στο όριο της πρόσφυσης, χωρίς να το έχουμε υπόψη. Πόσοι οδηγοί μειώνουν ταχύτητα όταν βρέχει, ανάλογο με το ποσοστό μείωσης της πρόσφυσης λόγω του νερού; Ίσα-ίσα που πολλοί οδηγούν πιο επιθετικά, επειδή έχουν καθυστερήσει με την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Tallyban
01/12/2022, 19:10
Συγγνώμη,αλλά υπάρχει έστω ένας εδώ μέσα που πατάει πετουγια το μπροστινό με 130 στο βρεγμένο για να απολαύσει τη λειτουργία του;
Συγγνώμη,αλλά υπάρχει έστω ένας εδώ μέσα που πατάει πετουγια το μπροστινό με 130 στο βρεγμένο για να απολαύσει τη λειτουργία του;
Αν υπάρχει, θα είναι ο ίδιος που τρακάρει πού και πού για να δει αν είναι απαλοί οι αερόσακοι.
stefanos
01/12/2022, 20:00
Δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει στις προηγούμενες δεκάδες σελίδες αλλά το abs είναι καλό να υπάρχει σε φρεναρίσματα πανικού για να μην πέσεις μπλοκαρισμένος.
Το θέμα είναι ότι εγώ και πιθανόν και εσείς ,"πανικοβάλλομαι" όταν διαπιστώσω ότι η απαιτούμενη απόσταση φρεναρίσματος είναι πολύ μεγαλύτερη από την απόσταση που βρίσκεται το μεγάλο σκληρό εμπόδιο.
Και σε αυτή την περίπτωση με ή χωρίς δεν έχει διαφορά αν δεν ξεμπλοκάρει ο εγκέφαλος για να αλλάξεις πορεία και να αποφύγεις το μεγάλο σκληρό εμπόδιο.
Το abs λοιπόν δίνει την ευκαιρία σε τυχερούς ή έμπειρους να αποφύγουν την σύγκρουση εάν μπορούν και εάν υπάρχει τρόπος διαφυγής.
Εάν όχι θα καρφωθούν έτσι ή αλλιώς.
Οι μή έχοντες κάνοντας πρώτα τούμπες στην άσφαλτο οι δε έχοντες σαν κυρίες όρθιοι.
Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει την αντιπαράθεση...
Συζητάμε για εσκεμμένη χρήση του ABS ή για παρέμβαση του εκεί που κάτι δεν έχει γίνει σωστά από πλευράς αναβάτη ή και λόγω ιδιαίτερων συνθηκών. Είναι δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα,
Από εκεί και πέρα δεν έχουν βελτιωθεί μόνο τα συστήματα ABS αλλά και οι αναρτήσεις όπως και τα ελαστικά σε σχέση με πριν από 20 χρόνια για αυτό το λόγο και η πρόσφυση είναι πολύ καλύτερη και δεν παρεμβαίνουν τα συστήματα ABS τόσο επιθετικά. Αν είναι έτσι, να διαμαρτυρηθούμε και για αυτές τις βελτιώσεις στο βωμό των προσωπικών μας δυνατοτήτων. Αλλά εκεί συνήθως καμαρώνουμε για τις φοβερές αναρτήσεις ή την φοβερή γόμα. Το έχουμε σκεφθεί αυτό; Τροφή για σκέψη.
rainmike
02/12/2022, 08:36
Συγγνώμη,αλλά υπάρχει έστω ένας εδώ μέσα που πατάει πετουγια το μπροστινό με 130 στο βρεγμένο για να απολαύσει τη λειτουργία του;
Ρε τρολλ ,βάλε και δες κανα νετφλιξ
Όποιος νομίζει ότι το abs είναι άχρηστο, ας βγάλει την ασφάλεια να το απενεργοποίησει. Απλά πράγματα.
RaGe_Raptor
02/12/2022, 09:48
Όποιος νομίζει ότι το abs είναι άχρηστο, ας βγάλει την ασφάλεια να το απενεργοποίησει. Απλά πράγματα.
Δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος που θα πει πως είναι παντελώς άχρηστο.
Παρόλαυτα υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος θα θελήσει να τραβήξει την ασφάλεια,υπό προϋποθέσεις:
Καλός καιρός
Καλό, γνωστό οδόστρωμα
Καλή γνώση χειρισμού μοτοσυκλέτας/έμπειρος αναβάτης
Διάθεση να "το κυνηγήσει" λίγο
Εκτός κι αν μιλάμε για imu abs το οποίο πολλούς ίσως να μην τους εμποδίζει ούτε στην πίστα.
Δεν είναι όλα άσπρο/μαύρο.
Και τέλος, μην ξεχνάμε την αξία του "μαθαίνω να φρενάρω όσο αποτελεσματικότερα γίνεται".
RaGe_Raptor
02/12/2022, 10:02
Και για να το συνεχίσω λίγο ακόμα,ένας γενικός "μπουσουλας"
για την αποτελεσματικότητα του τρόπου που φρενάρουμε είναι το πότε ενεργοποιείται το abs (αν έχουμε).
Αν επεμβαίνει στην αρχική φάση φρεναρίσματος, τότε ίσως φρενάρουμε ατσαλα και δεν δίνουμε την ευκαιρία στο μπροστά λάστιχο να φορτιστεί και να μας δώσει την μέγιστη πρόσφυση του.
Αν επέμβει κατά την διάρκεια ή προς το τέλος, τότε μάλλον φτάσαμε το σύστημα στα όρια του .
doctor_john
02/12/2022, 10:16
Eίναι περισσότερες περιπτώσεις που θέλω να κλείσω το abs, όχι απαραίτητα λόγο καλής διάθεσης δικής μου.
Πρακτικά δηλαδή. Δεν είναι δυνατόν να είμαι υποχρεωμένος να οδηγήσω σε χώμα, άμμο, χιόνι, χαλασμένη άσφαλτο ή ακόμα
και με μοτό που είναι αρκετά ελαφριά με το abs ενεργοποιημένο.
Τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει διακόπτης;
karellen
02/12/2022, 11:43
Συνήθως σε μοτοσυκλέτες που είναι αμιγώς on off υπάρχει η δυνατότητα να το απενεργοποιείς,στα gs που είχα διέθεταν διακόπτη που έβγαζε εκτός το abs (αλλά και το traction).
Τι μηχανή έχεις doctor?
doctor_john
02/12/2022, 15:18
Er6, δεν έχει αποκλεισμό, θα πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος για να βάλω.
Στα gs μερικές φορές ενεργοποιούσε του εμπρός τροχού χωρίς να συγχρονίζει αν ήμουν σε στάση λίγη ώρα με τον κινητήρα να δουλεύει.
υγ: δεν ξέρω μήπως έχει το versys, δεν το έχω κοιτάξει.
karellen
02/12/2022, 15:39
Στα gs μερικές φορές ενεργοποιούσε του εμπρός τροχού χωρίς να συγχρονίζει αν ήμουν σε στάση λίγη ώρα με τον κινητήρα να δουλεύει.
Ίσως επειδή το gs έχει συνδυασμένα φρένα 70/30 εμπρός-πίσω.
doctor_john
02/12/2022, 18:45
Για τα GS που λέω το traction ήταν εκπομπή :D
Στα 1200, να με συγχωράει η Βαυαρία, δεν δουλέψαν ποτέ τα μπρδλ.
Έχω αρπάξει κάτι καλές με ελάχιστα χλμ γιατί εκείνη την στιγμή αποφάσισαν απεργία τα abs... και δεν είναι να πεις
ότι έτυχε, τρία έχουν περάσει απο τα χέρια μου '05-'10..
panavour
02/12/2022, 18:55
Για τα GS που λέω το traction ήταν εκπομπή :D
Στα 1200, να με συγχωράει η Βαυαρία, δεν δουλέψαν ποτέ τα μπρδλ.
Έχω αρπάξει κάτι καλές με ελάχιστα χλμ γιατί εκείνη την στιγμή αποφάσισαν απεργία τα abs... και δεν είναι να πεις
ότι έτυχε, τρία έχουν περάσει απο τα χέρια μου '05-'10..
Στα ιαπωνικά είναι κατακριτέα δυσλειτουργία, συνήθως όμως λειτουργούν καλά για χρόνια,στα BMW λέγεται ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ και πληρώνεται αναλόγως.
alexis72
02/12/2022, 23:21
σε αυτό το video ...
εχει η δεν εχει abs το μοτο σου ,
δεν νομίζω οτι προλαβαίνεις να κάνεις κάτι κ να την γλυτώσεις την τούμπα η τον τραυματισμό η ακόμα κ το χειρότερο...
https://www.zougla.gr/automoto/article/ena-skoupidi-sto-dromo-ine-arketo-gia-na-klisi-mia-ikogenia
Tallyban
03/12/2022, 18:46
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι εγώ που δεν έχω αμπεες στο μηχανάκι το χρησιμοποιω καθημερινά δεκάδες φορές όταν φρενάρω,ενώ αυτοί που έχουν αμπεες το κοιτάνε.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι εγώ που δεν έχω αμπεες στο μηχανάκι το χρησιμοποιω καθημερινά δεκάδες φορές όταν φρενάρω,ενώ αυτοί που έχουν αμπεες το κοιτάνε.
:bawl::roflmao:
panavour
03/12/2022, 21:23
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι εγώ που δεν έχω αμπεες στο μηχανάκι το χρησιμοποιω καθημερινά δεκάδες φορές όταν φρενάρω,ενώ αυτοί που έχουν αμπεες το κοιτάνε.
Είναι γιατί απ' την τρομάρα σου αν θα φρενάρεις τρέμει το χέρι σου με πιο γρήγορη συχνότητα απ' το καλύτερο ΑBS.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι εγώ που δεν έχω αμπεες στο μηχανάκι το χρησιμοποιω καθημερινά δεκάδες φορές όταν φρενάρω,ενώ αυτοί που έχουν αμπεες το κοιτάνε.
Ακόμα ένα κόσμημα για τις γνωστές, πλέον, κοσμοθεωρίες...... :cry:
stefanos
04/12/2022, 10:04
σε αυτό το video ...
εχει η δεν εχει abs το μοτο σου ,
δεν νομίζω οτι προλαβαίνεις να κάνεις κάτι κ να την γλυτώσεις την τούμπα η τον τραυματισμό η ακόμα κ το χειρότερο...
https://www.zougla.gr/automoto/article/ena-skoupidi-sto-dromo-ine-arketo-gia-na-klisi-mia-ikogenia
Ναι με μοτοσυκλέτα μπορεί να σκοτωθείς με διάφορους τρόπους χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα όσα συστήματα ασφαλείας και να έχει.
Είναι κάτι που αποδέχεσαι όταν τη χρησιμοποιείς. Βέβαια σπάνια περίπτωση να περιφέρεται στο δρόμο αντικείμενο σαν αυτό του βίντεο που το πατάει μηχανάκι και αυτό συνεχίζει να κυλάει ένα γύρω.
Σταματημένος σε φανάρι λίγο έξω από το κέντρο της πόλης χτες και παρακολουθώ μια κοπέλα με σκούτερ που έρχεται για να σταματήσει δίπλα μου.
Χαλαρά πήγαινε , ερχόταν με ~30-40 χλμ.Λίγα μέτρα πριν την γραμμή την βλέπω και καρυδώνει το μπροστά ,βλέπω το abs της βαράει.
Έχει μάθει λοιπόν το ''πατάω τα φρένα τέρμα'' ΄΄οτι και να γίνει,το πιο πιθανό να έπεφτε χωρίς abs αν φρέναρε έτσι στους γλιστερούς δρόμους
και συνήθως με κακιάς κατάστασης λάστιχα που φοράνε οι commuters.
Θα μου πεις αφού θα έχει όχημα με abs μόνιμα ,οκ.Να οδηγάει μοτοσυκλέτα δεν ξέρει όμως και δεν θα μάθει ποτέ.
Να σημειώσω πως έτυχε και ήταν κοπέλα,δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αυτό και δεν είναι το point το φύλο του οδηγού φυσικά.
Σταματημένος σε φανάρι λίγο έξω από το κέντρο της πόλης χτες και παρακολουθώ μια κοπέλα με σκούτερ που έρχεται για να σταματήσει δίπλα μου.
Χαλαρά πήγαινε , ερχόταν με ~30-40 χλμ.Λίγα μέτρα πριν την γραμμή την βλέπω και καρυδώνει το μπροστά ,βλέπω το abs της βαράει.
Έχει μάθει λοιπόν το ''πατάω τα φρένα τέρμα'' ΄΄οτι και να γίνει,το πιο πιθανό να έπεφτε χωρίς abs αν φρέναρε έτσι στους γλιστερούς δρόμους
και συνήθως με κακιάς κατάστασης λάστιχα που φοράνε οι commuters.
Θα μου πεις αφού θα έχει όχημα με abs μόνιμα ,οκ.Να οδηγάει μοτοσυκλέτα δεν ξέρει όμως και δεν θα μάθει ποτέ.
Να σημειώσω πως έτυχε και ήταν κοπέλα,δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αυτό και δεν είναι το point το φύλο του οδηγού φυσικά.
Κάθε πρωί περνάω από ένα φανάρι λεωφόρου με τα πόδια, και επειδή είμαι αρκετά συνεπής, πάνω κάτω την ίδια ώρα.
Οπότε πετυχαίνω συχνά - πυκνά ένα παλικάρι με Beverly να κάνει αυτό που ανέφερες, καρύδωμα χωρίς λόγο ουσιαστικά και φουλ ABS.
Πριν ένα μήνα περίπου έκανε το ίδιο αλλά στη λωρίδα κολλητά με το πεζοδρόμιο όπου περιμένεις να στρίψεις για Μπότσαρη, και επειδή το οδόστρωμα είναι πιο κυματιστό από τα γνωστά τσιπς, έπεσε χωρίς ευτυχώς να πάθει κάτι (βασικά ούτε καν τα ρούχα του δεν έπαθαν κάτι γιατί ο δρόμος είναι το γνωστό "γυαλί").
Εννοείται τον βοήθησα κι εγώ μαζί με άλλους και όταν τον ρώτησα γιατί καρυδώνει τα φρένα χωρίς λόγο είπε επειδή έχω ABS...
Δεν έχω κάτι εναντίον του ABS και αν τυχόν αλλάξω μοτοσικλέτα θα ήθελα να έχει, αλλά η τεχνολογία έχει και τα όρια της και δεν μπορεί να παρακάμψει τους νόμους της φύσης.
Η μοτοσικλέτα είναι ένα όχημα με 0% παθητική ασφάλεια και 100% ενεργητική και πιστεύω ότι ο αναβάτης θα πρέπει να βασίζεται περισσότερο στην ευελιξία και την αποφυγή παρά στην ακινητοποίηση, όπως το αυτοκίνητο που τις περισσότερες φορές δεν έχει επιλογή.
Το point ειναι πως σε τετοιες ατερμονες συζητησεις, οι σελιδες φτανουν over 9000 χωρις λογο. Σπαταλουμε χρονο, φαια ουσια, Internet bandwidth, πονανε τα δακτυλακια μας επανω στα πληκτρολογια... χωρις λογο!
Ο κοσμος σκεφτεται και πραττει αναλογα τις συνθηκες στις οποιες συνηθισε.
Καποιος χωρις ABS, θα τη φαει μια, θα τη φαει δυο... τρεις τεσσερις οσες χρειαστει να διπλωσει το μπροστινο, να ξαπλωθει και καποια στιγμη ισως βαλει μυαλο. Μπορει και οχι... ισως και να μην καταφερει να κανει απογονους, οποτε συμβαλλει στη φυσικη εξελιξη.
Αν προλαβει λοιπον να τεκνοποιησει και τα παιδια του αντιληφθουν την αμπαλοσυνη, θα μαθουν να φρεναρουν χωρις ABS. Μπορει και αυτα να μη μαθουν ποτέ ή μπορει και να υπαρξει μια καμπυλη εκμαθησης! Ειναι δειγμα εξελιξης, it's something!
Δεν υπαρχει καποιος σε διτροχο που να μην του διπλωσε το μπροστινο.
Αυτη λοιπον ειναι η γενια των περισσοτερων εδω μεσα, εμαθε χωρις ABS να φρεναρει μεχρι το σημειο που του επιτρεπει η αντιληψη και οι δεξιοτητες του.... και παμε στην επομενη γενια.
Η γενια λοιπον που τωρα μεγαλωνει και ηδη στα "μεγαλα" μηχανακια το ABS ειναι στανταρ, εμαθε πως το μπροστα δεν διπλωνει τοσο ευκολα ή και καθολου υπο φυσιολογικες συνθηκες (ορθια μηχανη, φρεναρισμα στην ευθεια κτλ).
Γιατι να κατσει να σκασει λοιπον, πρεπει σωνει και καλα να βγαλει την ασφαλεια της μοναδας και να μαθει να χειριζεται τη μανετα;
Ο μεσος οδηγος αυτοκινητου, πρεπει να μαθει τι παει να πει μπλοκαρισμα του "Εσωτερικου" τροχου κατα τη διαρκεια φρεναρισματος εντος στροφης;
Πρεπει να μαθει να παταει προοδευτικα το πεταλ αντι να τσαρουχωνει; Πρεπει να μαθει να συμπληρωνει με χειροφρενο επειδη καποτε υπηρχαν δισκοι μονο εμπρος ενω η κατανομη πεδησης πισω ηταν πολλες φορες ανεπαρκης;
Τι πρεπει να κανει δηλαδη εκτος απο το προφανες, ΝΑ ΤΣΑΡΟΥΧΩΝΕΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ και να παρακαλαει τους νομους της φυσικης να ειναι τη δεδομενη στιγμη με το μερος του;;
Ακομα λοιπον και για τη γενια των περισσοτερων που μεγαλωσαμε χωρις αυτο, το ABS ειναι απαραιτητο πλεον, οχι γιατι ξεχασαμε να οδηγαμε, οχι γιατι δεν ειμαστε καλυτεροι απο αυτο αλλα για 2 βασικα πραγματακια:
1) Ο χρονος αντιδρασης και επεμβασης μας, ουτε για πλακα δεν συγκρινεται με αυτο ενος επεξεργαστη!
2) ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ - Καποτε ισως τα καταφερναμε, μπορει και τωρα... ομως τα χρονια περασαν και αυτο που ζηταμε ειναι ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑ! Δεν οδηγουμε παντα σε πολεμικο mood και αν αυτο χρειαστει στα 35 μας στα 40 στα 50 και βαλε... θα το κανουμε γνωριζοντας τις οποιες συνεπειες ακομα και χωρις ABS.
Για να κλεισω, το παιδι μου θα γεννηθει σε μια εποχη του traction control, ABS, EBD, radar assisted AEB κτλ ... θα ειναι στανταρ. Εγω οφειλω να του διδαξω πως οι νομοι της φυσικης ειναι νομοι.
Ειτε χωρις, ειτε με ABS θα καταλαβει οτι οι αποστασεις ακινητοποιησης δεν ειναι ποτε οι ιδιες... απο εκει ξεκινανε ολα!
Ίσως θα είχε νόημα να γίνονται κάποια μαθήματα στις σχολές οδηγών χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και να αποτελούν εστιασμένο κομμάτι της εξέτασης (π.χ. φρένα χωρίς ABS). Ακόμα κι αν δεν το εξελίξεις όταν έχεις πλέον δίπλωμα, να ξέρεις τουλάχιστον περί τίνος πρόκειται όταν πρωτοβγαίνεις στο δρόμο.
Crypto_85
25/01/2023, 12:10
όσο καλά και να ξέρεις το όχημα σου και πως να φρενάρεις, σώζει ζωές από θέμα χρόνου αντίδρασης
Εγώ καταλήγω πως 100% χρειάζεται μετά την χτεσινή εικόνα.
Δεν μένω στο αν φρενάρεις καλύτερα/γρηγορότερα.
Κάποτε μηχανές καβαλούσαν οι ινδιάνοι , τώρα γέμισε η πιάτσα με θείες ,θείους,πιτσιρίκες που το δουλεύουν για την ευκολία.
Η μάνα μου είχε πάρει ένα μτχ σκούτερ μια εποχή ,ε μετά από λίγο καιρό έπεσε από μπλοκάρισμα.
''Δεν έχει καλά φρένα,δεν κρατάνε τα λάστιχα'' κτλ . Τι να εξηγήσεις και να διδάξεις;
Πάρε ένα Κιμκο με abs ,είδες φρένα και λαστιχάρες που έχει ε; :wave2:
Εγώ θελω να σταματάω με το μπροστινό μπλοκαρισμενο και να γλυστράει:p..Το κανω ολη την ωρα στην δουλειά και οι περαστικοί ψαρώνουν κατευθείαν :lol:
Εγώ έχω μάθει να οδηγώ χωρίς abs και είχα και έχω μηχανάκια και με abs αλλά
και χωρίς, αν έπαιρνα λοιπον σήμερα μηχανή , συγνωμη αλλά θα έπαιρνα χωρίς abs ! Η αίσθηση του Φρένου χάνεται , επισης έχω βρεθεί σε κατηφόρα χωματόδρομο που δεν απενεργοποιουνταν το abs και παραλίγο να γκρεμοτσακιστω σε χαραδρα , η μοναδική περίπτωση που θα βοηθούσε πιστεύω θα ήταν σε βρεγμένο για μέσα στη πόλη κουράζει, ακόμη και στα φανάρια που σταματώ με το σκούτερ προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου
alexojohn
21/02/2023, 14:28
καλησπέρα και από εμένα. ωραία τα όσα λέτε. η άποψη μου είναι ότι το abs ΜΙΑ φορά θα το χρειαστείς. είναι πολλοί αυτοί που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τα φρένα τους για να σταματήσουν με ασφάλεια. πιστεύω πως ενα σχολείο Ασφαλούς Οδήγησης ειναι δώρο προς τον εαυτό του για τον κάθε μοτοσυκλετιστη. μην ξεχνάμε ότι και το abs είναι ένα εργαλείο για την ασφάλεια μας και θα πρέπει να ξέρουμε να το χειριζόμαστε σωστά. θέλει και αυτό εκπαίδευση για την σωστή του χρήση. την αίσθηση στο φρένο την έχεις και με το abs απλά αυτό θα σε σώσει όταν θα φτάσεις στα όρια του φρένου και θα το χάσεις χωρίς να το καταλάβεις.
Nostradamus
21/02/2023, 14:44
Ειχαμε καιρο να το ζωντανεψουμε το θεμα. Κουλαδια και χεραδες προσοχη μην παρεκτραπουμε παλι. :D
panavour
21/02/2023, 14:54
Τα ίδια και τα ίδια μας πρηξατε τ'........................
Χιλιάδες φορές τα έχουμε πει και ξαναπεί.
Όποιος ΔΕΝ γουστάρει ΑΣ μην το αγοράσει.Στο κάτω κάτω αν ΔΕΝ πάθεις, ΔΕΝ
θα μάθεις,πουλεγε και η γιαγιά μου.
Manalishi
21/02/2023, 15:10
καλησπέρα και από εμένα. ωραία τα όσα λέτε. η άποψη μου είναι ότι το abs ΜΙΑ φορά θα το χρειαστείς. είναι πολλοί αυτοί που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν τα φρένα τους για να σταματήσουν με ασφάλεια. πιστεύω πως ενα σχολείο Ασφαλούς Οδήγησης ειναι δώρο προς τον εαυτό του για τον κάθε μοτοσυκλετιστη. μην ξεχνάμε ότι και το abs είναι ένα εργαλείο για την ασφάλεια μας και θα πρέπει να ξέρουμε να το χειριζόμαστε σωστά. θέλει και αυτό εκπαίδευση για την σωστή του χρήση. την αίσθηση στο φρένο την έχεις και με το abs απλά αυτό θα σε σώσει όταν θα φτάσεις στα όρια του φρένου και θα το χάσεις χωρίς να το καταλάβεις.
Εκανα CSS level 1+2 και 3 track days με το TDM...Τωρα με το Downtown, με γλύτωσε το ABS 2 φορές, η μία σε βροχή....τι CSS και μαλακίες, το τσαρούχωμα στα φρένα είναι ενστικτώδες...
DoctoR_k6
21/02/2023, 15:37
Απαξ κ συνηθισεις το ABS/Traction μετα σου κακοφαινεται αν δεν το εχεις.
Πρεπει να εισαι σουπερ προσεκτικος κ κωλοφαρδος.
Εγω οταν καβαλαω το μεγαλο στα φρενα κ στα ανοιγματα υπο κλιση εχω μια εξτρα προσοχη γιατι δεν εχω το μαξιλαρακι ασφαλειας.
Εκει νοωθω καπως χωρις τα συστηματα...ειδικα αν κανεις μερες/καιρονα καβαλησεις το old school.
Αλλο 25-30 αλογα με 160 αλλα η πτωση ειναι πτωση.
doctoras
28/09/2023, 07:34
-dont be average go practice and save your life
https://www.youtube.com/watch?v=sDbWZiaUeDY
Manalishi
28/09/2023, 10:14
Ελεγχόμενο περιβάλλον και όλα στη θέση τους....
Κάντο 8 το πρωί, με λίγο βροχή, ή και καθόλου αν προτιμάτε σε κάποιο γυάλινο δρόμο της πρωτευούσης, λίγο άυπνος λόγω Netflix ή ξενυχτιού, λίγο στρεσσαρισμένος γιατί έχεις παιδιά,σκυλιά, πίεση στην δουλειά ( οτι/ όση εχει ο καθένας), έχει χάσει η ομάδα σου εντός έδρας και στο γραφείο/ μαγαζί / αποθήκη θα ακούσεις πολύ καζούρα, με μία μέτρια συντηρημένη μηχανή ( δεν είναι για σέρβις κάθε βδομάδα στο συνεργείο), και το βασικότερο:
Τον/Την καθε Ένα/Μία που εχει τα ίδια με εσένα και το πρωί παει το παιδί στο σχολείο, που δεν καθόταν να φάει/ να ντυθεί/ να δεθεί στο αμάξι, τον κάθε ηλικιωμένο, τον κάθε επαγγελματία οδηγό που "ξερει αυτός καλύτερα εαν επιτρέπεται η αναστροφή σε διπλό διάζωμα με φοίνικες"
Σε τέτοιες συνθηκες λίγο-πολύ καλουμαστε να οδηγάμε. Σε αυτές να το δοκιμάσουν.
Δεν νομίζω οτι είδες όλο το βίντεο...
Σε φρενα πανικού ή θα χάσεις το μπροστινό ή θα φέρεις καπάκι την μηχανή.
Ο τύπος αναφέρεται στην καθυστέρηση μεταφοράς ενέργειας από τον υδραυλικό σύστημα στον δίσκο με προτεραιότητα να μην μπλοκάρει ώστε να έχεις επιλογή ελιγμού ταυτόχρονα με φρενάρισμα το οποίο δύσκολα έχεις σε φρενα πανικού
kostaskk
28/09/2023, 13:08
Εκτός και αν δεν σε ποιανει πανικός και φρενάρεις ψύχραιμα και χωρίς φόβο
doctoras
28/09/2023, 14:14
αυτά που λέτε τα ξέραμε και είχαμε μείνει σε αυτά τα συμπεράσματα.
όμως στο βίντεο αυτό φιλοξενείται και ένας πρώην αστυνομικός ερευνητής ατυχημάτων λέει οτι σε ερευνα 3000/έτος ατυχημάτων με μοτοσυκλέτα στο 80% των περιπτώσεων αυτών είτε δεν πατάνε κανένα φρένο, είτε πατάνε με το πόδι το πίσω φρένο ακριβώς όπως ενστικτωδώς κάνουμε στα αυτοκίνητα, είτε με abs είτε χωρίς.
και ο ryan αναγάγει αυτή την συμπεριφορά. Γιαυτό συνιστά να κάνουμε πρακτική σε ασφαλές πεδίο πατώντας τέρμα για να καταγραφή στο εγκέφαλο παραγκωνισμένη αυτή η δυνατότητα.
Αυτό λέγεται Threshold Brake το οποίο είναι:
Threshold braking is the maximum amount of brake pressure you can use before your tires lock up.
και στις περιπτώσεις χωρίς abs αν εξασκηθείς σωστά μπορείς να πετύχεις καλύτερο αποτέλεσμα βάση τεστ που έκανε με το ίδιο μηχανάκι
Επιβεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Τον πρώτο καιρό οδήγησης μοτοσυκλέτας, όταν αιφνιδιαζόμουν πατούσα πολύ το πίσω φρένο και τραβούσα λίγο το μπροστινό. Το ABS του πίσω τροχού έκανε υπερωρίες.
Αργότερα, φρενάριζα και με τους δύο τροχούς, αλλά χωρίς προοδευτική πίεση των φρένων σε αιφνίδιες καταστάσεις, οπότε σε ολισθηρή άσφαλτο, με κρύα ελαστικά, έμπαινε σε λειτουργία το ABS του μπροστινού τροχού.
Θέλει πολλή εξάσκηση για να φθάσεις σε σημείο να σου πετάγεται καγκουρό από το πουθενά και να φρενάρεις προοδευτικά επιτρέποντας τη συμπίεση της ανάρτησης και του ελαστικού, πριν αυξήσεις ακόμα περισσότερο την πίεση.
ΓιώργοςΤΤ
28/09/2023, 16:12
Τα πράγματα έχουν όπως τα λέει ο Manalishi.
Έστω ότι πετυχαίνω το τέλειο φρενάρισμα σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Σε ένα άλλο μέρος με διαφορετική άσφαλτο, συνθήκες κλπ;
Το abs μπήκε για να μας κάνει την ζωή πιο εύκολη και την μοτοσυκλέτα πιο φιλική. Η συζήτηση για το αν πρέπει να υπάρχει και βοηθάει ή όχι, είναι σαν τις συζητήσεις που κατέληγαν ότι όσοι φοράνε κράνος είναι φλωροι την δεκαετία του 80.
Να έχουμε τεχνολογία και να γράφουμε ότι χωρίς αυτήν φρενάρεις καλύτερα τι να πω . Τα στατιστικά αλλα δείχνουν αλλά περί ορέξεως......
RaGe_Raptor
28/09/2023, 17:33
Τα πράγματα έχουν όπως τα λέει ο Manalishi.
Έστω ότι πετυχαίνω το τέλειο φρενάρισμα σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Σε ένα άλλο μέρος με διαφορετική άσφαλτο, συνθήκες κλπ;
Το abs μπήκε για να μας κάνει την ζωή πιο εύκολη και την μοτοσυκλέτα πιο φιλική. Η συζήτηση για το αν πρέπει να υπάρχει και βοηθάει ή όχι, είναι σαν τις συζητήσεις που κατέληγαν ότι όσοι φοράνε κράνος είναι φλωροι την δεκαετία του 80.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Από τη μια η μοτοσυκλέτα σε μέγιστη επιβράδυνση αρνείται να αλλάξει κατεύθυνση. Από τη φύση της. Θέλει να σηκωθεί και να συνεχίσει ευθεία.
Από την άλλη,ναι, θα σε γλιτώσει από μια χαζοπτωση αλλά υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να "καρφωθείς" λόγω αυξημένης απόστασης φρεναρίσματος.
Τα εξελιγμένα συστήματα που παίρνουν εντολές μέσω imu είναι τα καλύτερα, φυσικά, αλλά ακόμη κι αυτά δεν είναι πανάκεια.
Όπως γράφει κι ο Ienatsch
"A note about ABS here: If you are into your bike’s anti-lock brake system immediately, you are grabbing far too hard and quickly. If you are into your bike’s ABS late in the brake zone, that’s perfect because you are finally getting to the limit of the tire. Use ABS as one of your learning tools".
MG-KTiNoS
28/09/2023, 17:45
Ελεγχόμενο περιβάλλον και όλα στη θέση τους....
Κάντο 8 το πρωί, με λίγο βροχή, ή και καθόλου αν προτιμάτε σε κάποιο γυάλινο δρόμο της πρωτευούσης, λίγο άυπνος λόγω Netflix ή ξενυχτιού, λίγο στρεσσαρισμένος γιατί έχεις παιδιά,σκυλιά, πίεση στην δουλειά ( οτι/ όση εχει ο καθένας), έχει χάσει η ομάδα σου εντός έδρας και στο γραφείο/ μαγαζί / αποθήκη θα ακούσεις πολύ καζούρα, με μία μέτρια συντηρημένη μηχανή ( δεν είναι για σέρβις κάθε βδομάδα στο συνεργείο), και το βασικότερο:
Τον/Την καθε Ένα/Μία που εχει τα ίδια με εσένα και το πρωί παει το παιδί στο σχολείο, που δεν καθόταν να φάει/ να ντυθεί/ να δεθεί στο αμάξι, τον κάθε ηλικιωμένο, τον κάθε επαγγελματία οδηγό που "ξερει αυτός καλύτερα εαν επιτρέπεται η αναστροφή σε διπλό διάζωμα με φοίνικες"
Σε τέτοιες συνθηκες λίγο-πολύ καλουμαστε να οδηγάμε. Σε αυτές να το δοκιμάσουν.
Εγώ μόνο με σεκςςς ξενυχτάω πάντως και το πρωί είμαι μια χαρά.
Να το κοιτάξεις αυτό με το νετφλιξ και το στρες
Α ούτε ΑΒΣ έχω
RaGe_Raptor
03/10/2024, 14:29
υπενθύμιση : το abs από μόνο του doesn't do shit + τί γίνεται όταν γραπώνουμε άτσαλα τα φρένα μέσα στη στροφή, όλα σε ένα βίντεο
https://youtu.be/RqroGTwRCH4?si=_qQebN2zgGB62wc6
TheRegulator
03/10/2024, 20:57
Πρωτη φορα θα διαφωνησω με τον Ρειτζ.
Long story short, Ειχα τις εξετασεις για το διπλωμα στις 26 του μηνα, και εννοειται οτι εριχνε καταβοθρες, ενα απ τα τεστ στο καντονι τις Βερνης ειναι το φρεναρισμα πανικου απο 50χλμ οταν σου δωσει το σημα ο εξεταστης.
Το φρεναρισμα μου ΓΑΜΗΣΕ τοσο πολυ που ο μαν γουρλωσε τα ματια και μου ειπε that was perfect (Νταξει ηταν ο ορισμος του textbook φρεναρισματος, εκανα κατεβασια απο τριτη σε πρωτη, το βλεμα ψηλα και το χοντακι να αναβοσβηνει τα αλαρμ...).
Αμφιβαλω αν θα μπορουσα να το ειχα κανει χωρις συγχρονο abs σε μηχανακι που ειχα οδηγησει για 45 λεπτα υπο βροχη και 9 βαθμους θερμοκρασια.
RaGe_Raptor
03/10/2024, 21:18
Πρωτη φορα θα διαφωνησω με τον Ρειτζ.
Long story short, Ειχα τις εξετασεις για το διπλωμα στις 26 του μηνα, και εννοειται οτι εριχνε καταβοθρες, ενα απ τα τεστ στο καντονι τις Βερνης ειναι το φρεναρισμα πανικου απο 50χλμ οταν σου δωσει το σημα ο εξεταστης.
Το φρεναρισμα μου ΓΑΜΗΣΕ τοσο πολυ που ο μαν γουρλωσε τα ματια και μου ειπε that was perfect (Νταξει ηταν ο ορισμος του textbook φρεναρισματος, εκανα κατεβασια απο τριτη σε πρωτη, το βλεμα ψηλα και το χοντακι να αναβοσβηνει τα αλαρμ...).
Αμφιβαλω αν θα μπορουσα να το ειχα κανει χωρις συγχρονο abs σε μηχανακι που ειχα οδηγησει για 45 λεπτα υπο βροχη και 9 βαθμους θερμοκρασια.
Δεν διαφωνούμε καθόλου μαν, ισα-ισα!
Γράφω "το abs απο μόνο του" που σημαίνει ότι ακόμα και με αβς πρέπει ο αναβάτης να κάνει σωστά τη διαδικασία φρεναρισματος.
TheRegulator
03/10/2024, 21:34
Διαφωνώ γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερο οδηγό ή έστω έμπειρο!
Έχω 6 μήνες εμπειρία ουσιαστικά όποτε θεωρητικά πάντα και για την δίκη μου περίπτωση το abs έκανε τα πάντα μόνο του!
Η αντίδραση του πατέρα πάντως ήταν heart breaking!
RaGe_Raptor
03/10/2024, 21:43
Διαφωνώ γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερο οδηγό ή έστω έμπειρο!
Έχω 6 μήνες εμπειρία ουσιαστικά όποτε θεωρητικά πάντα και για την δίκη μου περίπτωση το abs έκανε τα πάντα μόνο του!
Η αντίδραση του πατέρα πάντως ήταν heart breaking!
Οκ, στην περίπτωση του τύπου στο βίντεο όμως δεν εκανε τα πάντα από μόνο του (το αβς) ακόμα κι αν ήταν τελευταίας γενιάς με imu κ δεν συμμαζεύεται.
Αυτό είναι το point το δικό μου σε όλη τη διάρκεια αυτού του νήματος.
TheRegulator
03/10/2024, 21:50
Πιστεύω ότι η πτώση δεν έχει σχέση με το φρένο γιατί αμα δεις σηκώνεται το μηχανάκι και μετά ξαναπεφτει και χάνει το πίσω που είναι ήδη στην διαγράμμιση! Οπως ξέρουμε και συμφωνούμε στο φρένο το μηχανάκι σηκώνεται!
TheRegulator
03/10/2024, 22:02
Ξανα ειδα το βιντεο, στο 0,25χ.
Παταει φρενο (μπροστινο) στο 2.36, το μηχανακι σηκωνεται και ετσι οπως ειναι κρεμασμενος το ριχνει αποτομα, αποκλειεται να παταει πισω φρενο γιατι το μηχανακι τον τιναζει αγαρμπα και ουσιαστικα ο αναβατης μενει κρεμασμενος δεξια με κρατημενο το φρενο και απλα τραβαει το μηχανακι κατω. Στο 2.37 εχει πεσει ηδη..
RaGe_Raptor
03/10/2024, 22:02
Πιστεύω ότι η πτώση δεν έχει σχέση με το φρένο γιατί αμα δεις σηκώνεται το μηχανάκι και μετά ξαναπεφτει και χάνει το πίσω που είναι ήδη στην διαγράμμιση! Οπως ξέρουμε και συμφωνούμε στο φρένο το μηχανάκι σηκώνεται!
Δες τι γράφει κι ο ίδιος.
456370
Το φρεναρισμα μου ΓΑΜΗΣΕ τοσο πολυ που ο μαν γουρλωσε τα ματια και μου ειπε that was perfect (Νταξει ηταν ο ορισμος του textbook φρεναρισματος, εκανα κατεβασια απο τριτη σε πρωτη, το βλεμα ψηλα και το χοντακι να αναβοσβηνει τα αλαρμ...).
Αμφιβαλω αν θα μπορουσα να το ειχα κανει χωρις συγχρονο abs σε μηχανακι που ειχα οδηγησει για 45 λεπτα υπο βροχη και 9 βαθμους θερμοκρασια.
Δηλαδή κατάφερες να πατήσεις τέρμα τα φρένα, χωρίς καμία απολύτως ικανότητα ή έννοια. Ουάου! :D
TheRegulator
03/10/2024, 22:10
Δες τι γράφει κι ο ίδιος.
456370
Μπραδερ, εχω δει τσιπουρα που την ψαρεψε σομαλος πειρατης να χτυπιεται λιγοτερο στο σκιφακι απ τον Ιταλο στην στροφη.
Ηταν τεεεεερμα κρεμασμενος δεξια.. παρατηρησε το σωμα του.. (Μπορει και να κανω λαθος!)
TheRegulator
03/10/2024, 22:11
Δηλαδή κατάφερες να πατήσεις τέρμα τα φρένα, χωρίς καμία απολύτως ικανότητα ή έννοια. Ουάου! :D
Γυρναω 2λεπτο στις Σερρες, το μηχανακι το εκανε μονο του! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
doctoras
04/10/2024, 07:42
ειδικός δεν είμαι,
θεωρώ πως δεν έχει σχέση το abs εδώ.
τεχνικά της οδήγησης, είχε λάθος γραμμή για τέτοια καμπή, φοβήθηκε την κλίση που είχε συνδυαστικά με την γραμμή του οτι θα τον έβγαζε έξω και ο χειρισμός ήταν να κλείσει το γκάζι και συνδυαστικά να τσιμπήσει τα φρένα όπου έχασε πρόσφυση εντελώς το μπροστινό και τον πέταξε έξω μια ώρα αρχύτερα.
σε τέτοιες περιπτώσεις οι ειδικοί λένε, είτε σταθερό γκάζι και περισσότερο σώμα εκτός(αγκώνα κάτω) για να διορθώσεις
είτε (έγκυρη εκτίμηση λίγο πιο πρίν) στιγμιαία ανασήκωση μοτό, συνδυαστικά φρένα και διαδοχικά πέσιμο στην στροφή με σταθερό γκάζι
και τα 2 απαιτούν αναβάτες προχωρημένους για να το πετύχουν ή πολλές ασκήσεις για να περάσει στο λογισμικό μας
ή τελικά να κάνεις βόλτα χωρίς να ρισκάρεις (ανοίγοντας γραμμές πάνω στις στροφές).
Πάντως μακάρι να την έβγαλε καθαρή ο άνθρωπος γιατί έσκασε με την μέση του πάνω στο ψηλό κράσπεδο :eek:
harris_x
04/10/2024, 08:19
To συμπέρασμα είναι ένα.
Αμα είσαι άμπαλος, πας πιο αργά.
Δε του έφταιξε ούτε το καινούριο μηχανάκι ούτε τίποτα.
Απλά χεστηκέ πάνω του γιατι μπήκε με περισσότερα από όσα άντεχε και τα έκανε όλα μαντάρα.
DoctoR_k6
04/10/2024, 09:02
To συμπέρασμα είναι ένα.
Αμα είσαι άμπαλος, πας πιο αργά.
Δε του έφταιξε ούτε το καινούριο μηχανάκι ούτε τίποτα.
Απλά χεστηκέ πάνω του γιατι μπήκε με περισσότερα από όσα άντεχε και τα έκανε όλα μαντάρα.
Αυτο.
Που πας ρε μακαρονα με μοτο που δεν το ξερεις και δεν ξερουμε αν γνωριζε και την διαδρομη.
Κλασικη περιπτωση μπαινω με παραπανω απ οσο επρεπε...δεν ξερω να το μαζεψω και δεν ειχε και χωρο να πεις το σηκωνει/φρεναρει.
(Το εχω δει πολλες φορες στην Επιδαυρο και στον Αγιαννη αυτο το σεναριο απο πολλους)
Σε αυτες τις διαδρομες πρεπει να πας πιο αμυντικα αν δεν το εχεις ή δεν γνωριζεις την μοτο/διαδρομη.
Αφου δεν ηρθε και κανα φορτηγο απο την αναποδη να τον κανει αλοιφη παλι καλα...
asxetost
04/10/2024, 13:00
υπενθύμιση : το abs από μόνο του doesn't do shit + τί γίνεται όταν γραπώνουμε άτσαλα τα φρένα μέσα στη στροφή, όλα σε ένα βίντεο
https://youtu.be/RqroGTwRCH4?si=_qQebN2zgGB62wc6
Τι άκυρο πέσιμο ήταν αυτό ρε γαμωτο, εντωμεταξύ αφού φόραγε και εξοπλισμό αν σερνότανε με το πλάι θα την ετρωγε και κάπως στο μπούτι που έχει λίγο λίπος να απορροφήσει και θα απλωνόταν και η πρόσκρουση πιο μοιρασμένη στο σώμα. Ο ορισμός του άμα τη φας λάθος και με σχετικά λίγα χλμ μπορεί να πάθεις τρελή ζημιά...
Ελπίζω να μην του άφησε πολύ κουσούρι του τύπου...
Tallyban
04/10/2024, 15:18
Έπιασε το ΑΒS μέσα στη στροφή,σταμάτησε η μεταφορά βάρους μπροστα,αποσυμπιεστηκε η αναρτηση,μεγάλωσε η Κάστερ,βγήκε αντίθετο ρεύμα.
Απλά πράγματα,ή,πως το ΑΒS μπορεί να σε σκοτώσει..
basilis_k6
04/10/2024, 15:41
εγω βλέπω οτι η μηχανη φρεναρει για μισο δευτερολεπτο αντι να φυγει αμεσως κατω απο τα ποδια του. αυτα τα 5χλμ που του εκοψε μπορει να ειναι ο λογος που τωρα παιζει μπασκετ αντι για playstation.
RaGe_Raptor
04/10/2024, 15:55
εγω βλέπω οτι η μηχανη φρεναρει για μισο δευτερολεπτο αντι να φυγει αμεσως κατω απο τα ποδια του. αυτα τα 5χλμ που του εκοψε μπορει να ειναι ο λογος που τωρα παιζει μπασκετ αντι για playstation.
Θα έπρεπε να πηγαίνει πιο αργα με μηχανή ή/και διαδρομή που δεν ξέρει.
Επιπλέον,εφόσον θέλει να πηγαίνει γρήγορα, θα έπρεπε να καλύπτει τη μανετα και να έχει δουλέψει την ομαλή εφαρμογή φρένων ακόμα και σε "ακραία " κατάσταση (σχετική έννοια).
Το αβς από μόνο του δεν σώνει.
stefanos
04/10/2024, 16:36
Με το που ακούμπησε το φρένο έφυγε το μπροστινό και ενδεχομένως να το είχε χάσει και πριν το φρενάρισμα. Τι περιμένουμε ακριβώς να κάνει το abs?
Και το μπροστινό αποσυμπιέστηκε φυσιολογικά επειδή χάθηκε η πρόσφυση.
RaGe_Raptor
04/10/2024, 17:14
. Τι περιμένουμε ακριβώς να κάνει το abs?
Αν διαβάσεις μερικά παλιότερα ποστ σε αυτό υο θρεντ, τα πάντα.μονο του. πανακεια για πάσης φύσεως μ@λ@κια.
Δεν θα αναμιχθώ στην αντιπαράθεση αυτή καθαυτή, θα βάλω απλώς ένα βίντεο που δείχνει ότι η εξέλιξη του ABS στις μοτοσικλέτες μπορεί να είναι πραγματικά εντυπωσιακή και ευπρόσδεκτη, ειδικά εκτός πίστας:
Brake test @ 17:35
https://www.youtube.com/watch?v=ez7bR2MMYs4&ab_channel=carwow
Μέχρι στιγμής σε όσα βίντεο με ανάλογες κόντρες έχω δει, στο φρενάρισμα τα αυτοκίνητα είχαν το πλεονέκτημα ακόμα και εναντίον αγωνιστικών μοτοσικλετών.
Εδώ φαίνεται το ABS να λειτουργεί πραγματικά υποδειγματικά μέχρι και το τελευταίο μέτρο του φρεναρίσματος, έστω και απέναντι σε ένα βαρύ, ηλεκτρικό αυτοκίνητο :a013:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.