View Full Version : το abs σώζει ζωές και στην επόμενη αγορά σας προτιμήστε να εχει abs απαραιτήτως
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
panavour
10/10/2019, 21:32
Το ABS είναι ένα υπέροχο βοήθημα που ίσως σε σώσει από ένα λάθος χειρισμό. Αν βγεις στον δρόμο με την λογική έχω ABS δεν φοβάμαι τίποτα... είναι θέμα χρόνου πότε θα συμβεί το κακό.
Αυτό πρέπει να το εμπεδώσουν όλοι.
Eπισης αν βγεις στον δρομο με την νοοτροπια ειμαι ο κλωνος του ROSSI και δεν μασαω απο κανενα ABS ειναι θεμα χρονου να πεις γιατι να μην το ειχα.
Πού είναι εκείνο το βίντεο με τον τύπο στην εθνική που φρενάρει στο όριο και περνά ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα;
Γιατί δεν του μίλησε κάποιος για το abs;
panavour
10/10/2019, 22:34
Πού είναι εκείνο το βίντεο με τον τύπο στην εθνική που φρενάρει στο όριο και περνά ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα;
Γιατί δεν του μίλησε κάποιος για το abs;ο
δεν προλαβε να του το πει:D ,ηταν ο ξαδερφος του ροσσι
Σε 5 γραμμές σίγουρα δεν μπορείς να καλύψεις όλες τις απόψεις και παραμέτρους.
Όμως ας κάνουμε την ερώτηση από μια διαφορετική γωνία.
Πόσοι μπορούν να διαχειριστούν φρένα που με 2 δάχτυλα στην μανέτα κάνουν εντο από τα 200Km/H?.
Και αυτοί που τα καταφέρνουν πόσο χρόνο χρειάστηκαν?
Το σημαντικό πρόβλημα των πολύ δυνατών φρένων είναι ο έλεγχος τους όταν η πρόσφυση είναι χαμηλή. Θέλει ευαίσθητο δάχτυλο και εμπειρία που την αποκτάς με τα χιλιόμετρα.
Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή έχουν για μηχανή σκ ένα hp4. Με ss 15ετιας κάνουν παπάδες πάρα πολλοί. Τα οποία θεωρώ φρενάρουν πολύ καλύτερα από το κάθε vfm καθημερινό μηχανάκι σαν το mt.
Δεν θα έπρεπε. Ολη η Ελλάδα έχει σκατά πρόσφυση, όλοι το ξέρουν. :D
Για το statement "φρενάρουν καλύτερα τα mt από το χ ss" λέω. Όλοι ξέρουμε που οδηγάμε καθημερινά,καμία αντίρρηση σε αυτό το κομμάτι.
RaGe_Raptor
11/10/2019, 06:12
Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή έχουν για μηχανή σκ ένα hp4. Με ss 15ετιας κάνουν παπάδες πάρα πολλοί. Τα οποία θεωρώ φρενάρουν πολύ καλύτερα από το κάθε vfm καθημερινό μηχανάκι σαν το mt.
15ετιας ειναι πια τα ss με ακτινικές αντλίες και δαγκάνες. :D
Για το statement "φρενάρουν καλύτερα τα mt από το χ ss" λέω. Όλοι ξέρουμε που οδηγάμε καθημερινά,καμία αντίρρηση σε αυτό το κομμάτι.
Ειρωνικά το έγραψα,ως επί το πλείστον η πολύ μειωμένη πρόσφυση στους δρόμους αφορά στα αστικά κέντρα. κατα τα άλλα υπάρχουν ορεινοί δρόμοι με καλή και μερικά κομμάτια με πολύ καλή πρόσφυση. Ας μην είμαστε μηδενιστές.
Bladerunner
11/10/2019, 07:36
Το σημαντικό πρόβλημα των πολύ δυνατών φρένων είναι ο έλεγχος τους όταν η πρόσφυση είναι χαμηλή. Θέλει ευαίσθητο δάχτυλο και εμπειρία που την αποκτάς με τα χιλιόμετρα.
Συνεπώς, δεν είναι θέμα μηχανής αλλά οδηγού!
Πού είναι εκείνο το βίντεο με τον τύπο στην εθνική που φρενάρει στο όριο και περνά ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα;
Γιατί δεν του μίλησε κάποιος για το abs;
Αυτό (https://youtu.be/B4KqJYDwxsk) εννοείς μήπως;
Αυτό (https://youtu.be/B4KqJYDwxsk) εννοείς μήπως;
Όχι.
Το βέρο ελληνικό,που φρενάρει από τελικες βλέποντας κλειστό τον δρόμο μπροστά του από οχήματα και βρίσκει δίοδο να χωρέσει.
Bladerunner
11/10/2019, 08:30
Όχι.
Το βέρο ελληνικό,που φρενάρει από τελικες βλέποντας κλειστό τον δρόμο μπροστά του από οχήματα και βρίσκει δίοδο να χωρέσει.
Εντυπωσιακό μεν, μαλακία δε (https://youtu.be/SEjaOl9fVsk). Από όλους!
Εντυπωσιακό μεν, μαλακία δε (https://youtu.be/SEjaOl9fVsk). Από όλους!
Εννοείται ,μαλακια.
Αλλά δεν παύει να είναι ένα δείγμα "σωστού" τρόπου φρεναρίσματος. Στις περισσότερες περιπτώσεις ένας τυπικός οδηγός απλά θα πατούσε την μανέτα και θα περίμενε το abs να τον σώσει.
panavour
11/10/2019, 08:54
Εννοείται ,μαλακια.
Αλλά δεν παύει να είναι ένα δείγμα "σωστού" τρόπου φρεναρίσματος. Στις περισσότερες περιπτώσεις ένας τυπικός οδηγός απλά θα πατούσε την μανέτα και θα περίμενε το abs να τον σώσει.
Αμα δεις καλα το βιντεο θα δεις οτι δεν απεφυγε το μπλοκαρισμα για ενα δευτερολεπτο (μηδενισε το κοντερ)και εκει κοντεψε να πεσει στην μπαριερα,αλλα ηταν τυχερος και βρηκε χωρο και το εσωσε.ΣΥΜΦΩΝΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ικανοτητες ανω του μεσου ορου ο ανθρωπος,αλλα πιστευω οτι ειχε και τετοια τυχη ,που επεσε απο τον 10το οροφο και σταθηκε ορθιος.:uplate:εκεινο που δεν δειχνει το βιντεο ειναι τι εγινε ο αλλος οδηγος που πηγαινε μπροστα του και δεξιοτερα.
Coyote.V
11/10/2019, 09:03
Το κοντέρ μηδένισε γιατί μπλόκαρε ο πίσω τροχός.
Kas_Tracer
11/10/2019, 09:32
Τι να σχολιάσεις ? Την επίδειξη γρηγοράδας κόβοντας εσωτερικά την στροφή μέχρι την μπαριέρα?
Χθες κάποιος έλεγε ότι δεν χρειάζεται το ABS αρκεί να προβλέπεις.
Τι προβλέπει αυτός που μηδενίζει την ορατότητα του με αυτόν τον τρόπο?
Δεν ξέρουμε ότι μπορεί να έχει ξεμείνει καμιά νταλίκα επάνω στην λωρίδα εκτάκτου ανάγκης?
Μάλλον δεν ξέρουμε γιατί υπάρχει αυτή η λωρίδα.
Διαχωρίστε λιγάκι την γρήγορη οδήγηση με την ανεύθυνη. Το να οδηγάς γρήγορα σε δημόσιο δρόμο σε σημαίνει ότι πρέπει να παραβιάζεις οποιονδήποτε κανόνα λογικής.
Ο τύπος απλά κωλόφαρδος ήταν. Ούτε καν ξέρει να οδηγάει.
Εννοείται ,μαλακια.
Αλλά δεν παύει να είναι ένα δείγμα "σωστού" τρόπου φρεναρίσματος. Στις περισσότερες περιπτώσεις ένας τυπικός οδηγός απλά θα πατούσε την μανέτα και θα περίμενε το abs να τον σώσει.
Αν είχε ABS θα είχε σταματήσει πολύ πιο νωρίς.
Του έφυγε στα 120-150 ο πίσω τροχός και βρήκε πρόσφυση όταν είχε ~90. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να άφησε και το μπροστινό για να το μαζέψει και έτσι ενώ είχε πες 120 3 αυτοκίνητα πριν φτάσει το κομβόι όταν βγήκε απο το κομβόι είχε 90 χλμ ανα ώρα.
Δηλαδή έκοψε μόνο 30χλμ/ώρα στα 2+3 (το κενό πίσω) αυτοκίνητα και τη νταλίκα μαζί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό σημαίνει ότι ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ να φρενάρει για πάρα πολλά μέτρα.
Αυτό το βίντεο είναι απόδειξη για το πόσο χρήσιμο είναι το ABS και απο ότι λέτε εσείς για κάποιον "με σωστό φρενάρισμα" και "ΣΥΜΦΩΝΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ικανοτητες ανω του μεσου ορου ο ανθρωπος"
sapila racing
11/10/2019, 10:22
Αν είχε ABS θα είχε σταματήσει πολύ πιο νωρίς.
Του έφυγε στα 120-150 ο πίσω τροχός και βρήκε πρόσφυση όταν είχε ~90. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να άφησε και το μπροστινό για να το μαζέψει και έτσι ενώ είχε πες 120 3 αυτοκίνητα πριν φτάσει το κομβόι όταν βγήκε απο το κομβόι είχε 90 χλμ ανα ώρα.
Δηλαδή έκοψε μόνο 30χλμ/ώρα στα 3+3 (το κενό πίσω) αυτοκίνητα και τη νταλίκα μαζί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό σημαίνει ότι ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ να φρενάρει για πάρα πολλά μέτρα.
Αυτό το βίντεο είναι απόδειξη για το πόσο χρήσιμο είναι το ABS και απο ότι λέτε εσείς για κάποιον "με σωστό φρενάρισμα" και "ΣΥΜΦΩΝΟ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ικανοτητες ανω του μεσου ορου ο ανθρωπος"
Το φρένο όπως το καταλαβαίνω εγω το αφησε αναγκαστικά για να κάτσει πάλι στον δρόμο ο πίσω τροχός που ηταν στον αέρα και να μην έρθει καπακι με 150 χλμ.
Αυτό είναι ανάγκη να το κάνεις οταν κάνεις το απόλυτο φρενάρισμα και φυσικά πρέπει να μπορείς να ρυθμίζεις την πίεση στην μανέτα ανάλογα με το τι κάνει το μηχανάκι.
Καμμία σχέση με ABS αυτα τα πράγματα...
Αν είχε ABS θα είχε σταματήσει πολύ πιο νωρίς.
Αν είχε ABS και απλά τσαρούχωνε τα φρένα, είχε φύγει ευθεία στην μπαριέρα πριν προλάβει να τρομάξει.
O δίπλα πως σταμάτησε;Και εκείνος τα ίδια χλμ είχε.
Αν είχε ABS και απλά τσαρούχωνε τα φρένα, είχε φύγει ευθεία στην μπαριέρα πριν προλάβει να τρομάξει.
Αν είχε abs ,ακόμα κρρρρρρρρρρρρρ θα ακουγόταν......
Αν είχε ABS θα είχε σταματήσει πολύ πιο νωρίς.....
ΟΚ, πες απλά ότι δεν ξέρεις να οδηγείς και το τελειώνουμε εδώ.
Το φρένο όπως το καταλαβαίνω εγω το αφησε αναγκαστικά για να κάτσει πάλι στον δρόμο ο πίσω τροχός που ηταν στον αέρα και να μην έρθει καπακι με 150 χλμ.
Αυτό είναι ανάγκη να το κάνεις οταν κάνεις το απόλυτο φρενάρισμα και φυσικά πρέπει να μπορείς να ρυθμίζεις την πίεση στην μανέτα ανάλογα με το τι κάνει το μηχανάκι.
Καμμία σχέση με ABS αυτα τα πράγματα...
Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος.
δε ξέρω αν το είδατε, το τονίζω λίγο παραπάνω :)
Η μούρη της μηχανής έφυγε δεξιά αριστερά που σημαίνει ότι ο πίσω τροχός γλίστρησε.
Αν είχε ABS δε θα είχε γλιστρήσει.
Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος.
δε ξέρω αν το είδατε, το τονίζω λίγο παραπάνω :)
Η μούρη της μηχανής έφυγε δεξιά αριστερά που σημαίνει ότι ο πίσω τροχός γλίστρησε.
Αν είχε ABS δε θα είχε γλιστρήσει.
Ο μπροστά γλύστρησε. Δεν έχεις εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις, έγινες όμως πραγματογνόμωνας.
Αν είχε ABS και απλά τσαρούχωνε τα φρένα, είχε φύγει ευθεία στην μπαριέρα πριν προλάβει να τρομάξει.
τσαρούχωσα τα φρένα στο SH300 και έκανα slalom στα αυτοκίνητα για να περάσω εμπόδιο
Αν είχε abs ,ακόμα κρρρρρρρρρρρρρ θα ακουγόταν......
ΟΚ, πες απλά ότι δεν ξέρεις να οδηγείς και το τελειώνουμε εδώ.
έλα, παραδεχτείτε ότι δε ξέρετε να φρενάρετε με ABS να το λήξουμε :)
Στο SH300 είναι απλά τα πράγματα. Τέρμα τις μανέτες και προσπαθείς να μήν φύγεις απο το σκούτερ.
Φρενάρισμα στο όριο (χωρίς να μπλοκάρει) ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ακόμα και για έναν αρχάριο.
Στο ΜΤ είναι αλλιώς τα πράγματα.
Απότομο τσαρούχωμα είδα ότι δε μεταφέρει μπροστά το βάρος και μαζί με (νομίζω) πιο αργό abs module απο της Honda κρρρρρρ για διπλάσια απόσταση.
Είμαι ακόμα στις δοκιμές για σωστό φρενάρισμα.
Θέλω να συγκρίνω φρενάρισμα στο όριο και ενεργοποίηση του ABS με φρενάρισμα στο όριο χωρίς ενεργοποίηση του ABS.
Ο μπροστά γλύστρησε. Δεν έχεις εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις, έγινες όμως πραγματογνόμωνας.
1) Παραπάνω έγραψαν ότι για να μηδενίσει το κοντέρ μπλόκαρε ο πίσω. (το ίδιο και στο ΜΤ)
2) Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος.
3) Όσες φορές έχω γλιτστρήσει το μπροστινό η ρόδα δεν πάει δεξιά-αριστερά αλλά φεύγει προς την εξωτερική και η μηχανή παίρνει κλίση απότομα.
Επίσης στο βίντεο το κοντέρ μηδενίζει και μετά απο λίγο ο κόλος πάει αριστερά και η μούρη δεξιά, αφήνει το φρένο και η μηχανή μαζεύεται μόνη της.
4) Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sapila racing
11/10/2019, 11:14
τσαρούχωσα τα φρένα στο SH300 και έκανα slalom στα αυτοκίνητα για να περάσω εμπόδιο
.
Εχει πάντως λίγο πλάκα που συγκρίνεις ακόμα το φρεναρισμα του SH με το φρεναρισμα στο video απο τα 275 χλμ/ωρα. :p
τσαρούχωσα τα φρένα στο SH300 και έκανα slalom στα αυτοκίνητα για να περάσω εμπόδιο
έλα, παραδεχτείτε ότι δε ξέρετε να φρενάρετε με ABS να το λήξουμε :)
Στο SH300 είναι απλά τα πράγματα. Τέρμα τις μανέτες και προσπαθείς να μήν φύγεις απο το σκούτερ.
Φρενάρισμα στο όριο (χωρίς να μπλοκάρει) ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ακόμα και για έναν αρχάριο.
Στο ΜΤ είναι αλλιώς τα πράγματα.
Απότομο τσαρούχωμα είδα ότι δε μεταφέρει μπροστά το βάρος και μαζί με (νομίζω) πιο αργό abs module απο της Honda κρρρρρρ για διπλάσια απόσταση.
Είμαι ακόμα στις δοκιμές για σωστό φρενάρισμα.
Θέλω να συγκρίνω φρενάρισμα στο όριο και ενεργοποίηση του ABS με φρενάρισμα στο όριο χωρίς ενεργοποίηση του ABS.
Είναι Παρασκευή και μας τρολλάρεις, ναι;
Εχει πάντως λίγο πλάκα που συγκρίνεις ακόμα το φρεναρισμα του SH με το φρεναρισμα στο video απο τα 275 χλμ/ωρα. :p
Κάτσε να μπει και κανένας με βεστρομ να μας πει πως σταματάνε από αυτές τις ταχύτητες.
1) Παραπάνω έγραψαν ότι για να μηδενίσει το κοντέρ μπλόκαρε ο πίσω. (το ίδιο και στο ΜΤ)
Ο πίσω σηκώθηκε στον αέρα, να το δοκιμάσεις, έχει πλάκα. Το κοντέρ παίρνει πληροφορίες από τον στρόφαλο, δεν έχει ατέρμονα.
2) Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος.
Μια χαρά φρέναρε αυτός, εσύ έχεις φρενάρει ποτέ από τα 220+ πλαγιασμένος;
3) Όσες φορές έχω γλιτστρήσει το μπροστινό η ρόδα δεν πάει δεξιά-αριστερά αλλά φεύγει προς την εξωτερική και η μηχανή παίρνει κλίση απότομα.
Επίσης στο βίντεο το κοντέρ μηδενίζει και μετά απο λίγο ο κόλος πάει αριστερά και η μούρη δεξιά, αφήνει το φρένο και η μηχανή μαζεύεται μόνη της.
Έπειδή το μπουρδέλο που καβαλάς δεν έχει βάρος και τα χιλιόμετρα που κουβαλάς είναι λίγα.
4) Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτός φρέναρε, έκανε τον ελιγμό και σώθηκε, εσύ μάθε να το κάνεις αυτό με ή χωρίς ABS.
Ο πίσω σηκώθηκε στον αέρα, να το δοκιμάσεις, έχει πλάκα. Το κοντέρ παίρνει πληροφορίες από τον στρόφαλο, δεν έχει ατέρμονα.
Μια χαρά φρέναρε αυτός, εσύ έχεις φρενάρει ποτέ από τα 220+ πλαγιασμένος;
Έπειδή το μπουρδέλο που καβαλάς δεν έχει βάρος και τα χιλιόμετρα που κουβαλάς είναι λίγα.
Αυτός φρέναρε, έκανε τον ελιγμό και σώθηκε, εσύ μάθε να το κάνεις αυτό με ή χωρίς ABS.
Εδώ είναι η ουσία.
Εχει πάντως λίγο πλάκα που συγκρίνεις ακόμα το φρεναρισμα του SH με το φρεναρισμα στο video απο τα 275 χλμ/ωρα. :p
Συμφωνώ :)
Αλλά στο SH απο τα 145-150 που γράφει το κοντέρ μπορείς να πατήσεις τέρμα τις μανέτες και να κάνεις ένα καταπληκτικό φρενάρισμα. Δοκιμάστε το ;) Χωρίς κόπο!
Ο πίσω σηκώθηκε στον αέρα, να το δοκιμάσεις, έχει πλάκα. Το κοντέρ παίρνει πληροφορίες από τον στρόφαλο, δεν έχει ατέρμονα.
Έχω σηκώσει το πίσω στο παπάκι για πλάκα :)
Το ΜΤ ακόμα το μαθαίνω (αν σηκώνεται δηλαδή γιατί δε ξέρω αν αφήνει το ABS)
Μια χαρά φρέναρε αυτός, εσύ έχεις φρενάρει ποτέ από τα 220+ πλαγιασμένος;
Όχι! Δεν είμαι τόσο άχρηστος οδηγός να μπαίνω σε στροφή δημόσιου δρόμου με 270 και μετά να βρίζω Παναγίες για να με σώσει κάποιος Θεός!
Έπειδή το μπουρδέλο που καβαλάς δεν έχει βάρος και τα χιλιόμετρα που κουβαλάς είναι λίγα.
Δε διαφωνώ γιατί δεν ξέρω.
Αυτός φρέναρε, έκανε τον ελιγμό και σώθηκε, εσύ μάθε να το κάνεις αυτό με ή χωρίς ABS.
Αυτός καταρχάς φρέναρε μέχρι ένα σημείο.
Μετά το έχασε και τα παράτησε εκτός αν έβαλε στόχο να περάσει με 90 δίπλα απο την νταλίκα και τους πεζούς που δεν έβλεπε κιόλας τι έχει μπροστά.
Ναί έκανε ελιγμό όχι γιατί το ήθελε αλλά γιατί ήταν τυχερός που βρέθηκε σε αυτό το σημείο και δεν βρέθηκε εμπόδιο.
Μή μου πείς ότι πιστεύεις ότι το προγραμμάτισε κιόλας! :bawl:
Να ξαναπώ ότι αυτό Απο τα 120 στα 90 χρειάστηκε 5 αυτοκίνητα και μία νταλίκα μήκος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ είναι φρενάρισμα σωστό?
Επιμένεις αλλά δε βλέπω γιατί.
Ο τύπος έκανε καλό φρενάρισμα στην αρχή που ήταν σχετικά χαλαρός, είδε ότι δε προλαβαίνει, πιέστηκε και ή σηκώθηκε το πίσω ή γλίστρησε (επιμένω γιατί δε βλέπω να αλλάζει η κλίση της κάμερας στον κάθετο άξονα) με αποτέλεσμα να σταματήσει να φρενάρει σε εκείνο το σημείο. Αν το ABS τον κρατούσε να φρενάρει μπορεί να είχε σταματήσει και πριν τους ανθρώπους. Όχι να περάσει με 90 δίπλα τους και ο ένας να πηδήξει τις μπάρες για να μήν τον χτυπήσει.
...
Επιμένεις αλλά δε βλέπω γιατί.
....
Γιατί αν τα λέγαμε από κοντά, θα σου χαμογελούσα (ΟΚ, μην το δένεις και κόμπο) και θα σταματουσα να μιλάω.
Εδώ όμως, δεν γράφεις το δικό σου Twist of the wrist, οπότε σε διαβάζει κόσμος που μπορεί να πιστέψει ότι ξέρεις. Και να τον σκοτώσεις.
Εδώ είναι η ουσία.
Επειδή τα πάντα έχουν σχέση με τις πιθανότητες, με το abs είχε περισσότερες.
Εδώ είναι η ουσία.
Έτυχε να βρεί διάδρομο καθαρό και μπήκε χωρίς ορατότητα και χωρίς να φρενάρει γιατί το είχε χάσει.
Αυτό το έχω κάνει 2/2 που μου έτυχε εμπόδιο. Μία με abs και μία χωρίς.
Στη μία έχασα το μπροστινό αλλά το μάζεψα και ίσα ίσα πέρασα ξυστά απο το ποδήλατο
και στην άλλη με τέρμα το abs έκανα ελιγμό και πέρασα το αυτοκίνητο που μου έκλεισε το δρόμο.
Γιατί αν τα λέγαμε από κοντά, θα σου χαμογελούσα (ΟΚ, μην το δένεις και κόμπο) και θα σταματουσα να μιλάω.
Εδώ όμως, δεν γράφεις το δικό σου Twist of the wrist, οπότε σε διαβάζει κόσμος που μπορεί να πιστέψει ότι ξέρεις. Και να τον σκοτώσεις.
Μπορείς να μου πείς γιατί χρειάστηκε μία νταλίκα και 5 αυτοκίνητα μήκος για να κόψει απο τα 120 στα 90 και θεωρείς ότι έκανε σωστό φρενάρισμα και το ABS δεν θα το βοηθούσε?
Εσένα σε διαβάζουν και δε θα τους σκοτώσεις δηλαδή?
Μπορείς να μου πείς γιατί χρειάστηκε μία νταλίκα και 5 αυτοκίνητα μήκος για να κόψει απο τα 120 στα 90 και θεωρείς ότι έκανε σωστό φρενάρισμα και το ABS δεν θα το βοηθούσε?
Εσένα σε διαβάζουν και δε θα τους σκοτώσεις δηλαδή?
Γιατί το μοναδικό σημείο που γλυστράει ο ΜΠΡΟΣΤΑ τροχός είναι όταν βρίσκεται μεταξύ νταλίκας και μπάρας. Αν εμπαινε εκει το ABS δεν ξέρω τι θα έκανε. Πιθανότατα θα πήγαινε ευθεία στη μπάρα αφού δεν είχε χώρο. Δεν γλύστρησε ΠΟΥΘΕΝΑ πριν. ΠΟΥΘΕΝΑ. Και ABS να είχε δεν θα είχε μπει. Ασε τι λέει το κοντερ, αυτό έχει τρελαθεί εκείνη τη στιγμή. Γ@μα τα όργανα και τα νούμερα. Δεν έχουν καμία σημασία.
Bladerunner
11/10/2019, 11:45
Βγάζω έξω τη μαλακία των 270+ σε δημόσιο δρόμο.
Από 'κει και πέρα όμως, το έσωσε γιατί ήταν ΠΟΛΥ ψύχραιμος και ΠΟΛΥ ικανός.
Αν επικεντρωνόταν μόνο στα φρένα και όχι στον ελιγμό αποφυγής θα είχε σκοτωθεί.
Βγάζω έξω τη μαλακία των 270+ σε δημόσιο δρόμο.
Από 'κει και πέρα όμως, το έσωσε γιατί ήταν ΠΟΛΥ ψύχραιμος και ΠΟΛΥ ικανός.
Αν επικεντρωνόταν μόνο στα φρένα και όχι στον ελιγμό αποφυγής θα είχε σκοτωθεί.
Συμφωνούμε απόλυτα.
Αυτός καταρχάς φρέναρε μέχρι ένα σημείο.
Μετά το έχασε και τα παράτησε εκτός αν έβαλε στόχο να περάσει με 90 δίπλα απο την νταλίκα και τους πεζούς που δεν έβλεπε κιόλας τι έχει μπροστά.
Αυτό ακριβώς έκανε. Άφησε τα φρένα, επειδή είχε περιθώρια ελιγμού, και τα φρένα σε περιορίζουν σε αυτό. Οι κινήσεις του δείχνουν έναν έμπειρο οδηγό. Τελεία. Οτιδήποτε άλλο έχει ειπωθεί είναι του καναπέ.
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι, χωρίς ειρωνεία, απλά δεν το ξέρω. Αν είχε ABS δε θα μπορούσε να κάνει ακριβώς τον ίδιο ελιγμό σκαρφαλωμένος πάνω στα φρένα με το ABS να δουλεύει φουλ;
RaGe_Raptor
11/10/2019, 12:15
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι, χωρίς ειρωνεία, απλά δεν το ξέρω. Αν είχε ABS δε θα μπορούσε να κάνει ακριβώς τον ίδιο ελιγμό σκαρφαλωμένος πάνω στα φρένα με το ABS να δουλεύει φουλ;
Λογω της φυσης της, η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να στριψει με τσαρουχωμενα φρένα. Ο αμεσος/απότομος ελιγμός ειναι αδύνατος κατα την μεγιστη επιβράδυνση.
"Θέλει" απλώς να συνεχισει ευθεία λογω αδράνειας. Εσυ προσπαθεις να δωσεις κλίση μα οι δυνάμεις την εξαναγκαζουν τα "σηκωθεί" και να συνεχίσει την ευθεια πορεία της.
Αν δεν πειραματιστειτε σε ασφαλες περιβάλλον για να ξερετε την αίσθηση, μην περιμένετε απο αβς να κάνει θαύματα.
The_Scientist
11/10/2019, 12:26
Πάντως από τον ήχο του βίντεο και την αντίδραση του στο τέλος, μοιάζει ότι το άλλο παιδί μάλλον πρόλαβε να φρενάρει.
Αν ισχύει αυτό, στο σημείο που περίπου ο ένας ακινητοποιεί, ο άλλος έχει 100+, δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά για να μιλάμε για πολύ καλό φρενάρισμα κλπ? (υποθέτοντας παρόμοια φρένα, κατάσταση ελαστικών κλπ).
Ο ελιγμός ασφαλώς δείχνει ψυχραιμία και ικανότητα, αλλά νομίζω την απόφαση για ελιγμο την παίρνει επειδή/όταν καταλαβαίνει ότι αποκλείεται να φρενάρει, χωρίς να βλέπει αν υπάρχει καθαρή διαφυγή, άρα είναι και λίγο ζαριά .
Παρόλα αυτά, με τις επιλογές που έχει εκείνη τη στιγμή παιρνει τη σωστή απόφαση και μπράβο του!!
Γιατί το μοναδικό σημείο που γλυστράει ο ΜΠΡΟΣΤΑ τροχός είναι όταν βρίσκεται μεταξύ νταλίκας και μπάρας. Αν εμπαινε εκει το ABS δεν ξέρω τι θα έκανε. Πιθανότατα θα πήγαινε ευθεία στη μπάρα αφού δεν είχε χώρο. Δεν γλύστρησε ΠΟΥΘΕΝΑ πριν. ΠΟΥΘΕΝΑ. Και ABS να είχε δεν θα είχε μπει. Ασε τι λέει το κοντερ, αυτό έχει τρελαθεί εκείνη τη στιγμή. Γ@μα τα όργανα και τα νούμερα. Δεν έχουν καμία σημασία.
Μάλλον βλέπουμε διαφορετικό βίντεο.
Ο τύπος έζησε απο ΤΥΧΗ και μόνο.
Απέτυχε να φρενάρει πριν το ατύχημα και στο φρενάρισμα έχασε πολλά μέτρα.
Έτυχε και τρύπωσε όπου βρήκε και έτυχε και δε βρήκε εμπόδιο.
Είχε χάσει τελείως το φρενάρισμα και αυτό φαίνεται απο την ταχύτητα εισόδου-εξόδου.
Πριν τα αυτοκίνητα 120 και μετά 90!
Πέρασε δίπλα απο τους πεζούς με 90 και δεν έβλεπε τί έχει μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλα τα άλλα είναι για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
Δε το συνεχίζω γιατί είναι πραγματικά γελοίο.
Απέτυχε να φρενάρει πριν το ατύχημα και στο φρενάρισμα έχασε πολλά μέτρα.
Δηλαδή πόσα, σε νταλίκες και αυτοκίνητα;
Μάλλον βλέπουμε διαφορετικό βίντεο.
Ο τύπος έζησε απο ΤΥΧΗ και μόνο.
Απέτυχε να φρενάρει πριν το ατύχημα και στο φρενάρισμα έχασε πολλά μέτρα.
Έτυχε και τρύπωσε όπου βρήκε και έτυχε και δε βρήκε εμπόδιο.
Είχε χάσει τελείως το φρενάρισμα και αυτό φαίνεται απο την ταχύτητα εισόδου-εξόδου.
Πριν τα αυτοκίνητα 120 και μετά 90!
Πέρασε δίπλα απο τους πεζούς με 90 και δεν έβλεπε τί έχει μπροστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλα τα άλλα είναι για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
Δε το συνεχίζω γιατί είναι πραγματικά γελοίο.
Συνεχίζεις. ΟΚ.
PaNick67
11/10/2019, 12:51
Λογω της φυσης της, η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να στριψει με τσαρουχωμενα φρένα..
Το παραπανω δεν αφορα μονο τις μοτοσυκλετες αλλα και τα αυτοκινητα. Ο λογος ειναι οτι το λαστιχο δεν μπορει να διαχειριστει φρεναρισμα και στριψιμο στο 100% αλλα συνδυασμους αυτων. Αν πας με αμαξι να φρεναρεις τερμα και στριψεις το τιμονι θα λάστιχα θα χασουν προσφυση αναγκαζοντας το ABS να αμολησει για να την ξαναβρει. Για αυτο υπαρχει, να μπορεσει να ρυθμισει την δυναμη φρεναρισματος ανεξαρτητα απο την πιεση που ασκει ο οδηγος ωστε να μπορεσει να κανει ελιγμο.
sapila racing
11/10/2019, 12:54
Το παραπανω δεν αφορα μονο τις μοτοσυκλετες αλλα και τα αυτοκινητα. Ο λογος ειναι οτι το λαστιχο δεν μπορει να διαχειριστει φρεναρισμα και στριψιμο στο 100% αλλα συνδυασμους αυτων. Αν πας με αμαξι να φρεναρεις τερμα και στριψεις το τιμονι θα λάστιχα θα χασουν προσφυση αναγκαζοντας το ABS να αμολησει για να την ξαναβρει. Για αυτο υπαρχει, να μπορεσει να ρυθμισει την δυναμη φρεναρισματος ανεξαρτητα απο την πιεση που ασκει ο οδηγος ωστε να μπορεσει να κανει ελιγμο.
Aυτό ισχύει και στις μοτο.
Ομως αλλο σου εγραψε ο Rage_Raptor και δεν το καταλαβες καλά.
Η μοτοσυκλέτα οταν στρίβεις και πατησεις μπροστινό φρένο θέλει να σηκωθεί όρθια.
Αναλόγως της γεωμετρίας κλπ θέλει να σηκωθεί λιγότερο η περισσότερο.
PaNick67
11/10/2019, 12:58
Aυτό ισχύει και στις μοτο.
Ομως αλλο σου εγραψε ο Rage_Raptor και δεν το καταλαβες καλά.
Η μοτοσυκλέτα οταν στρίβεις και πατησεις μπροστινό φρένο θέλει να σηκωθεί όρθια.
Αναλόγως της γεωμετρίας κλπ θέλει να σηκωθεί λιγότερο η περισσότερο.
Δεν διαφωνησα σε αυτο που εγραψε γενικα. Συμπληρωσα σε αυτο που εκανα quote
RaGe_Raptor
11/10/2019, 13:09
Δεν διαφωνησα σε αυτο που εγραψε γενικα. Συμπληρωσα σε αυτο που εκανα quote
Το κυρίαρχο στοιχείο στην μοτοσυκλέτα δεν ειναι οτι χανει πρόσφυση το λάστιχο κι ως εκ τούτου δεν στρίβει. Γι'αυτό και λεμε οτι άλλο το αυτοκίνητο κι άλλο η μοτοσυκλέτα.
τα πολλά φρενα υπο κλίση τεινουν να σου σηκώσουν την μοτοσυκλέτα και να σου ανοιξουν την τροχιά. Για τον ίδιο λόγο η μοτοσυκλέτα αρνείται να στρίψει σε δυνατο φρενάρισμα. Δεν μπορεί να παρει κλίση, συνεχίζει ευθεία.
Δεν ειναι αυτοκίνητο η μοτοσυκλέτα.
o_gavros
11/10/2019, 13:48
Όλα τα άλλα είναι για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
Δε το συνεχίζω γιατί είναι πραγματικά γελοίο.
Καρατέκα, έχεις ένα θέμα με το να κερδάς το κάθε άργκιουμεντ που παίρνεις μέρος, ασχέτως αν έχεις δίκιο ή άδικο.
Δικαίωμα σου αναφαίρετο, εδώ δεν είμαστε διαγωνισμός δημοτικότητας άλλωστε.
Αυτό που δεν είναι δικαίωμα σου και σου ζητάω (δημόσια ώστε να το εμπεδώσουν όλοι) να κόψεις είναι ο τρόπος που εκφράζεσαι, ο οποίος γίνεται προσβλητικός.
Παρά το γεγονός ότι έδωσες άπειρα πατήματα με την άγνοια σου, κανένας απο τους συνομιλούντες σου δεν χαρακτήρισε γελοία όσα λες.
Γιου φάουλ.
Καρατέκα, έχεις ένα θέμα με το να κερδάς το κάθε άργκιουμεντ που παίρνεις μέρος, ασχέτως αν έχεις δίκιο ή άδικο.
Δικαίωμα σου αναφαίρετο, εδώ δεν είμαστε διαγωνισμός δημοτικότητας άλλωστε.
Αυτό που δεν είναι δικαίωμα σου και σου ζητάω (δημόσια ώστε να το εμπεδώσουν όλοι) να κόψεις είναι ο τρόπος που εκφράζεσαι, ο οποίος γίνεται προσβλητικός.
Παρά το γεγονός ότι έδωσες άπειρα πατήματα με την άγνοια σου, κανένας απο τους συνομιλούντες σου δεν χαρακτήρισε γελοία όσα λες.
Γιου φάουλ.
Δέχομαι άπειρα πειράγματα και υπονοούμενα.
Φάουλ ήταν αυτό με τα @@ που είπα στο άλλο νήμα.
Εδώ είπα ξεκάθαρα ότι το 120->90χλμ/ώρα στα >>30 μέτρα απόσταση και να το θεωρούμε καλό φρενάρισμα είναι γελοίο. Το οποίο κανείς δεν απέκρουσε και μετά το ρίξαμε ότι βρήκε διάδρομο και τη γλύτωσε.
Αν αυτό είναι προσβλητικό πάω πάσο.
Δέχομαι την κίτρινη αλλά χωρίς να έχω καταλάβει το λόγο ;)
Καταλαβαίνω τη θέση σου :)
o_gavros
11/10/2019, 14:15
Ωπα φίλος, μη μου ρίχνεις τη μπάλα στην εξέδρα.
Πολύ συγκεκριμένα σου είπα που θεωρώ ότι βγήκες φάουλ, το έκανα και παράθεση άλλωστε.
Θα έχεις/ετε δει ότι δεν είμαστε πουριτανοί με τις βρισιές. Αλλά καταλαβαίνουμε όλοι ότι δεν χρειάζεται να βρίσεις για να προσβάλλεις.
Το τι χαρακτηρίζεις εσύ -μέσα στην άγνοια σου- γελοίο, είναι που φτάνει να γίνεται προσβλητικό.
Δεν έχω καμία όρεξη να ξαναμπω στην κουβέντα που πραγματεύεται το θρεντ.
Προσπάθησε λίγο να καταλάβεις τι σου λένε.
Σε έχουνε πάει πέραν του δέοντως λάου λάου αλλά εσύ εκεί ακλόνητος.
Αυτα τα λίγα, χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε.
Δέχομαι άπειρα πειράγματα και υπονοούμενα.
....
Δες κι αυτό https://www.youtube.com/watch?v=r-9MJVbrLwg&feature=share&fbclid=IwAR1pln7E6coyn6-7GHLcHjhsLJXXjyhE70WdC8Mr0XvmUICF9K8u5p6NH0w
DoctoR_k6
11/10/2019, 14:57
Εγω απορω ρε karateo αν εχεις παμε εστω μια φορα με τα χλμ αυτα κ εχει χρειαστει να κανεις κατι (φρενα/ελιγμο/αποφυγη) κ καθεσαι κ σχολιαζεις το βιντεο.
Να σχολιασει καποιος που τα εχει δει αυτα τα χλμ κ καταλαβαινει τι εκανε ο τυπος οκ...αλλα αν δεν το εχεις ζησει αυτο το φαινομενο ΔΕΝ μπορεις να εχεις αποψη.&-
(Εσυ κ ο καθε karateo που σχολιαζουν σε καθε θεμα ανεξαρτητως αν εχουν ιδια εμπειρια)
Καθεται ο αλλος κ σχολιαζει φρεναρισματα με ABS, χωρις ΑΒS και στο τελος λεει δεν εχω οδηγησει ποτε με ABS... τι να πεις μετα? :cry:
Επειδή σε εμένα αναφέρεσαι ,απορίες εξέφρασα,ούτε υποστήριξα το abs,ούτε είπα δεν χρειάζεται,ούτε προσπάθησα να πείσω κάποιον για κάτι.
Α,έχω δει και 300+ σε κοντέρ με περισσότερες απο μία μοτοσυκλετες,έχω δικαίωμα να γράφω;
Ψοφατε για μανουρα μερικοί.
DoctoR_k6
11/10/2019, 15:08
Επειδή σε εμένα αναφέρεσαι ,απορίες εξέφρασα,ούτε υποστήριξα το abs,ούτε είπα δεν χρειάζετε,ούτε προσπάθησα να πείσω κάποιον για κάτι.
Α,έχω δει και 300+ σε κοντέρ με περισσότερες απο μία μοτοσυκλετες,έχω δικαίωμα να γράφω;
Ψοφατε για μανουρα μερικοί.
Αν δεν καταλαβαινεις το παραδειγμα δεν μπορω να κανω κατι.
Γραψε οσο θες προφανως...
Εγω απορω ρε karateo αν εχεις παμε εστω μια φορα με τα χλμ αυτα κ εχει χρειαστει να κανεις κατι (φρενα/ελιγμο/αποφυγη) κ καθεσαι κ σχολιαζεις το βιντεο.
Να σχολιασει καποιος που τα εχει δει αυτα τα χλμ κ καταλαβαινει τι εκανε ο τυπος οκ...αλλα αν δεν το εχεις ζησει αυτο το φαινομενο ΔΕΝ μπορεις να εχεις αποψη.&-
(Εσυ κ ο καθε karateo που σχολιαζουν σε καθε θεμα ανεξαρτητως αν εχουν ιδια εμπειρια)
Καθεται ο αλλος κ σχολιαζει φρεναρισματα με ABS, χωρις ΑΒS και στο τελος λεει δεν εχω οδηγησει ποτε με ABS... τι να πεις μετα? :cry:
Στείλε πμ ποσά πρέπει να πιάσω για να γράψω. Και με την ευκαιρία απάντησε αν θεωρείς καλό το φρενάρισμα απο τα 150 και κάτω...
Δεν σχολίασα καν το βίντεο,μιλούσα πριν με πιο έμπειρους για το αν ή όχι το abs χρειάζεται τελικά,αν βοηθάει τον νέο οδηγό κτλ αφού εγώ δεν έχω εμπειρία για να κρίνω.
Αν αυτό σου φαίνεται χαζό και άξιο αναφοράς τι να πω.
Καλή μέρα να έχουμε όπως και να έχει,χωρίς ειρωνία.
sapila racing
11/10/2019, 15:23
Στείλε πμ ποσά πρέπει να πιάσω για να γράψω. Και με την ευκαιρία απάντησε αν θεωρείς καλό το φρενάρισμα απο τα 150 και κάτω...
Κανε λοιπόν ενα δυνατό φρενάρισμα από την τελικη του MT σε στάση και θα πάρεις μια Light ιδέα. Βρες καλή άσφαλτο μην εχουμε παρατραγουδα...
Επίσης κρίνεις τα χλμ του video απο το τι δείχνει το κοντέρ κι εχεις κολλησει εκεί. Η πίσω ρόδα σέρνεται ή είναι στον αέρα σε μεγαλο μερος του φρεναρίσματος, οπότε δεν εχει καμμια σημασία τι λέει το κοντέρ.
Κανε λοιπόν ενα δυνατό φρενάρισμα από την τελικη του MT σε στάση και θα πάρεις μια Light ιδέα. Βρες καλή άσφαλτο μην εχουμε παρατραγουδα...
Επίσης κρίνεις τα χλμ του video απο το τι δείχνει το κοντέρ κι εχεις κολλησει εκεί. Η πίσω ρόδα σέρνεται ή είναι στον αέρα σε μεγαλο μερος του φρεναρίσματος, οπότε δεν εχει καμμια σημασία τι λέει το κοντέρ.
Και χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι. Α, ξέχασα, έχεις ABS και πρέπει να συνεχίσεις να κρατάς τέρμα πατημένο το φρένο. Good luck with that.
DoctoR_k6
11/10/2019, 15:32
Στείλε πμ ποσά πρέπει να πιάσω για να γράψω. Και με την ευκαιρία απάντησε αν θεωρείς καλό το φρενάρισμα απο τα 150 και κάτω...
Ο τυπος το χειριστηκε εκπληκτικα το θεμα...αυτη ειναι η γνωμη μου.
Με τοσα χλμ οταν δεις αυτο το σκηνικο μπροστα σου (δεν σχολιαζω σωστο/λαθος, δρομος/πιστα κλπ κλπ) αν σκεφτεις παραπανω το τι να κανω εισαι παρελθον.
Δεν σχολίασα καν το βίντεο,μιλούσα πριν με πιο έμπειρους για το αν ή όχι το abs χρειάζεται τελικά,αν βοηθάει τον νέο οδηγό κτλ αφού εγώ δεν έχω εμπειρία για να κρίνω.
Αν αυτό σου φαίνεται χαζό και άξιο αναφοράς τι να πω.
Καλή μέρα να έχουμε όπως και να έχει,χωρίς ειρωνία.
Το παραδειγμα που χρησιμοποιησα μπορει να περιεγραφε εσενα αλλα αναφεροταν στον καθε ενα εδω μεσα που σχολιαζει τα παντα χωρις να ξερει ή να νομιζει οτι ξερει.
Σα να σχολιασω εγω για αστροφυσικη...:lol:
(Αν κ εχω δει πολλες ταινιες με το διαστημα :bawl:)
:beer:
doctor_john
11/10/2019, 15:59
Μια που αναφέρθηκε, δεν βάζετε οι πιο έμπειροι την τεχνική σας για το εντο;
Διαβάζει κόσμος που θα θέλει να ξέρει πως γίνεται ή πως πρέπει να συμπεριφερθεί σε περίπτωση που τύχει
να συμβεί σε μια δύσκολη φάση.
Εντυπωσιακά, δηλαδή με πραγματικό σήκωμα του πίσω και διάρκεια, μου έχει τύχει δύο φορές αν θυμάμαι καλά
και πιθανά λειτούργησα ανακλαστικά (και τόσο χαλαρά που δεν το πίστευα) αλλα πιστεύω πως γλίτωσα τις σαβούρδες
λόγο του καλού ζυγίσματος και του σχετικά μακριού μεταξονίου που είχαν οι μοτο που οδηγούσα.
Πολύ λιγότερο εντυπωσιακά έχει συμβεί μερικές φορές λόγο ανάγκης και μια - δυό που το προσπαθούσα
χωρίς να είναι άξιο αναφοράς.
Για να μη με λέτε εκτός θέματος, θέλω ΑBS στην μοτο μου, οπωσδήποτε με διακόπτη κατάργησης.
Nostradamus
11/10/2019, 16:02
Μας εχει φαει το politically correct σε αυτο το θεματακι και σε αλλα τοσα..
Καπου εγραψε ο sniper κατι που περναει στο ντουκου πολλες φορες εδω μεσα. Aυτα που γραφω/γραφεις/γραφει (συνεχιστε και στον πληθυντικο) θα τα διαβασει και καποιος που δεν εχει ιδεα και αν δεν ξερει ποιος ειναι τι, παιζει και να τον παρω/παρεις/παρει (με το συμπαθειο παντα) στο λαιμο μας.
Μπαινει ο Χ και προσπαθει να εξηγησει σε κουβεντα που παιρνουν μερος κατι αγωνιζομενοι, κατι ερασιτεχνες με πολλα χιλιομετρα στον δρομο και στην πιστα, κατι περιεργοι που γεννηθηκαν γρηγοροι, κατι αλλοι που που οδηγουσαν πριν απο πολλα χρονια και τωρα σκαλιζουν κηπους, την θεωρια του φρεναρισματος. Αναλυσεις σε βιντεο απο την οθονη, συμπερασματα, μετρησεις αποστασεων και δεν συμμαζευεται.
Οταν δεκα ανθρωποι λενε πανω κατω το ιδιο, τοτε η ξεκινα τα θαυματα σαν αλλος μεσσιας ωστε πραγματικα να φανει η διαφορα, η αλλιως σταματα λιγο και μελετα την περιπτωση να εχεις αδικο.
Μας διαβαζει κα ικοσμος που πραγματικα ισως θελει κατι να μαθει και του κανουμε την ζωη εξαιρετικα δυσκολη..
Διαβάζει κόσμος που θα θέλει να ξέρει πως γίνεται ή πως πρέπει να συμπεριφερθεί σε περίπτωση που τύχει
να συμβεί σε μια δύσκολη φάση.
Δεν πας με 270 σε εθνική επαρχαικο δρόμο κλπ ,δεν κυνηγάς το διπλανό ή την προπορευόμενη παρέα ,εκτός κι αν συμμετέχεις στο ΤΤ και όλα θα πανε καλά :lol:
Εγω απορω ρε karateo αν εχεις παμε εστω μια φορα με τα χλμ αυτα κ εχει χρειαστει να κανεις κατι (φρενα/ελιγμο/αποφυγη) κ καθεσαι κ σχολιαζεις το βιντεο.
Να σχολιασει καποιος που τα εχει δει αυτα τα χλμ κ καταλαβαινει τι εκανε ο τυπος οκ...αλλα αν δεν το εχεις ζησει αυτο το φαινομενο ΔΕΝ μπορεις να εχεις αποψη.&-
Είδατε τι καλός είμαι που δεν εκφέρω άποψη; :lol:
Ακούγονται πολλές απόψεις για το λαθος "αυτοκινητάδικο" φρενάρισμα, αλλά δε λέτε και πολλά για το σωστό, ώστε να μαθαίνουμε.
RaGe_Raptor
11/10/2019, 16:31
Είδατε τι καλός είμαι που δεν εκφέρω άποψη; :lol:
Ακούγονται πολλές απόψεις για το λαθος "αυτοκινητάδικο" φρενάρισμα, αλλά δε λέτε και πολλά για το σωστό, ώστε να μαθαίνουμε.
https://www.cycleworld.com/nick-ienatschs-braking-top-5/
doctor_john
11/10/2019, 18:24
Δεν πας με 270 σε εθνική επαρχαικο δρόμο κλπ ,δεν κυνηγάς το διπλανό ή την προπορευόμενη παρέα ,εκτός κι αν συμμετέχεις στο ΤΤ και όλα θα πανε καλά :lol:
Γιατί κοροδεύεις ρε; :facepalm:
νομίζεις δεν θέλει ο κόσμος να μάθει ή τουλάχιστον να ξέρει πως να συμπεριφερθεί αν του τύχει καμιά τρελή με καρότσι όπως σε εμένα;
με 40 πήγαινα, μου βγήκε ρολλινγκ και στο τέλος της ούρλιαζα ΣΠΡΩΞΕ ΜΕ ΣΤΟΝ ΩΜΟ!!!
δεν κατέβαινε το ρημάδι και ισορροπούσα το αριστερά - δεξιά! σκηνές απείρου κάλους, κατέβηκε ο νταλικέρης που ήταν πίσω να την σκοτώσει
για τον τρόπο που κατέβηκε η βλαμένη να περάσει το δρόμο 20μ από την διάβαση...
Όχι μόνο οι φίλοι εκτός αθηνών, κανείς σε πολιτισμένη χώρα δεν προκειται να καταλάβει τι λέμε οι εντός λεκανοπεδίου.
Γιατί κοροδεύεις ρε; :facepalm:
νομίζεις δεν θέλει ο κόσμος να μάθει ή τουλάχιστον να ξέρει πως να συμπεριφερθεί αν του τύχει καμιά τρελή με καρότσι όπως σε εμένα;
με 40 πήγαινα, μου βγήκε ρολλινγκ και στο τέλος της ούρλιαζα ΣΠΡΩΞΕ ΜΕ ΣΤΟΝ ΩΜΟ!!!
δεν κατέβαινε το ρημάδι και ισορροπούσα το αριστερά - δεξιά! σκηνές απείρου κάλους, κατέβηκε ο νταλικέρης που ήταν πίσω να την σκοτώσει
για τον τρόπο που κατέβηκε η βλαμένη να περάσει το δρόμο 20μ από την διάβαση...
Όχι μόνο οι φίλοι εκτός αθηνών, κανείς σε πολιτισμένη χώρα δεν προκειται να καταλάβει τι λέμε οι εντός λεκανοπεδίου.
και βέβαια θέλει να μάθει ο κόσμος. Δεν κάνουμε διήθηση σε νταλίκα σταματημένη ή σχεδόν σταματημένη κοντά σε φανάρι με 40 ,αλλά με 20 :lol:
doctor_john
11/10/2019, 19:04
θα ανοιγε σε λίγο ρε υπερβολικέ
gior-gos
11/10/2019, 19:12
Έτυχε και τρύπωσε όπου βρήκε και έτυχε και δε βρήκε εμπόδιο.
Δεν έτυχε καθόλου φίλε. Είχε την ψυχραιμία να κατευθύνει τη μοτοσυκλέτα εκεί οπού υπήρχε έξοδος διαφυγής. :)
rainmike
11/10/2019, 19:40
Δες κι αυτό https://www.youtube.com/watch?v=r-9MJVbrLwg&feature=share&fbclid=IwAR1pln7E6coyn6-7GHLcHjhsLJXXjyhE70WdC8Mr0XvmUICF9K8u5p6NH0w
και γαμώ,το αλάνι ο Χούντρας με ducatara
Κανε λοιπόν ενα δυνατό φρενάρισμα από την τελικη του MT σε στάση και θα πάρεις μια Light ιδέα. Βρες καλή άσφαλτο μην εχουμε παρατραγουδα...
Επίσης κρίνεις τα χλμ του video απο το τι δείχνει το κοντέρ κι εχεις κολλησει εκεί. Η πίσω ρόδα σέρνεται ή είναι στον αέρα σε μεγαλο μερος του φρεναρίσματος, οπότε δεν εχει καμμια σημασία τι λέει το κοντέρ.
μέχρι τα 155 το κοντέρ κατεβάζει σωστά και είναι τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα πριν το κομβόι
περνάει τους ανθρώπους με 90
Αδυνατώ να θεωρήσω αυτό σωστό φρενάρισμα
και δεύτερον αδυνατώ να θεωρήσω ότι διάλεξε να χωθεί αριστερά που δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ ορατότητα και να μπεί με >>90
Επειδή δεν έχω καμία συμπάθεια σε δολοφόνους φτάνω μέχρι εκεί.
Ας είμαι εγώ ο περίεργος και αυτός που προσβάλει θεωρώντας γελοίο το να αποκαλεί κάποιος αυτό ως "σωστό φρενάρισμα!!!" Τιμή μου :)
Τώρα μου προτείνεις να φτάσω το ΜΤ στην τελική του που μετά τα 180 νιώθω το μπροστινό πούπουλο?
Και στην τελική να πλακωθώ στα φρένα?
Δεν έχω αυτοκτονικές τάσεις :nono:
Ποτέ δεν είπα ότι μέχρι τα 150 φρέναρε κακά. Αντιθέτως φρέναρε άψογα. Μετά λέω ότι το έχασε κάπου (σηκώθηκε το πίσω? γλίστρησε? πείτε ότι θέλετε) και έχασε πολλά μέτρα. Και ότι το abs δεν θα τον άφηνε να το χάσει με αποτέλεσμα το άψογο φρενάρισμα μέχρι το τέλος.
RaGe_Raptor
11/10/2019, 20:46
... Και ότι το abs δεν θα τον άφηνε να το χάσει με αποτέλεσμα το άψογο φρενάρισμα μέχρι το τέλος.
Φαντάζομαι εννοείς το κυριολεκτικό τελος?!
Φαντάζομαι εννοείς το κυριολεκτικό τελος?!
Στο οποίο πήγαινε καθότι μπήκε σε διάδρομο χωρίς επιστροφή τελείως στην τύχη αφού δεν είχε ορατότητα με >90.
Αλλά όχι. Θα είχε κόψει περισσότερη ταχύητα αντί να κάθετε να το μαζεύει.
RaGe_Raptor
11/10/2019, 21:11
Στο οποίο πήγαινε καθότι μπήκε σε διάδρομο χωρίς επιστροφή τελείως στην τύχη αφού δεν είχε ορατότητα με >90.
Αλλά όχι. Θα είχε κόψει περισσότερη ταχύητα αντί να κάθετε να το μαζεύει.
Είσαι και απόλυτος βρε αθεόφοβε!
Είθε ο ΑϊBosch να είναι πάντα μαζί σου.
ε μα βρίσκει τρύπα και μπαίνει (μπράβο του) χωρίς να βλέπει τίποτα μετά
Να του πώ μπράβο? :uplate:
Μακάρι να είχα bosch αλλά νομίζω είναι yaμαπα
RaGe_Raptor
11/10/2019, 21:43
ε μα βρίσκει τρύπα και μπαίνει (μπράβο του) χωρίς να βλέπει τίποτα μετά
Να του πώ μπράβο? :uplate:
Μακάρι να είχα bosch αλλά νομίζω είναι yaμαπα
Συνεχίζεις με απολυτότητα, εισαι σίγουρος οτι δεν βλεπει τίποτα. Το πλάνο που βλέπεις δεν ειναι οτι βλεπει ο αναβάτης. Η κάμερα ειναι στο ντεπόζιτο, τα ματια του αρκετά ψηλότερα.
Τεσπα, ψιλά γράμματα για σένα.
Είθε ο ΑϊContinental να είναι μαζί σου :D
Συνεχίζεις με απολυτότητα, εισαι σίγουρος οτι δεν βλεπει τίποτα. Το πλάνο που βλέπεις δεν ειναι οτι βλεπει ο αναβάτης. Η κάμερα ειναι στο ντεπόζιτο, τα ματια του αρκετά ψηλότερα.
Τεσπα, ψιλά γράμματα για σένα.
Είθε ο ΑϊContinental να είναι μαζί σου :D
Είναι σε στροφή και βρίσκεται δεξιά τις αριστερής λωρίδας.
Βλέπει μπροστά απο τη νταλίκα?
Και αποφασίζει ότι αυτό είναι το ασφαλέστερο πέρασμα με >>90χλμ/ώρα?
Και δε χάνει καθόλου φρενάρισμα και φρενάρει στο 100% σε όλη τη διαδρομή? Και το abs δε θα τον βοηθούσε?
Και αύριο έχουμε Χριστούγεννα?
Καληνύχτα!
Kas_Tracer
11/10/2019, 22:29
2 παρατηρήσεις όπως τις βλέπω εγώ από τι βίντεο.
Ο μπροστά από τους 2 έχει ορατότητα , βλέπει τα σταματημένα βλήματα που έχουν κλείσει τον δρόμο μπροστά του και φρενάρει.
Ο πίσω καθυστερεί το φρενάρισμα μέχρι να καταλάβει τι γίνεται. Βλέπει τα αναμμένα φρένα και την απότομη μείωση της ταχύτητας του μπροστινού .
Μέχρι να αντιδράσει και να αρχίσει το φρενάρισμα έχει χάσει κάπου 1 με 2 sec. Σας τα λέει ο Χούντρας και τον γράφετε. Στα 270Km/h έχασε πάνω από 70 ολόκληρα μέτρα φρενάρισμα (στο 1 sec).
(Αυτό για όσους αναρωτιούνται τι έκανε ο πίσω).
Το ABS όπως και κάθε σύστημα αυτομάτου ελέγχου έχουν περιορισμούς. Δεν αντικαθιστούν τους οδηγούς . Βοηθάνε μέσα στα όρια της φυσικής.
Με το σκατό στην κάλτσα ο οποιοσδήποτε τσαρουχώνει τα φρένα. Τα περισσότερα ABS (99,99% δηλαδή) δεν καταλαβαίνουν το ENDO. Το ABS καταλαβαίνει μπλοκάρισμα από την σχετική ταχύτητα
του τροχού σε σχέση με το πηρούνι και ψαλίδι αντίστοιχα ανά τροχό. Στο endo ο μπροστά τροχός δεν μπλοκάρει. Σηκώνεται η μηχανή στον αέρα λόγω αδρανειακών δυνάμεων.
Ίσως ελάχιστα ABS να μπορούν να το αναγνωρίσουν , αλλά μιλάμε για μηχανές τύπου Panigale-RSV4 κλπ. με αδρανειακούς αισθητήρες 6 αξόνων.
Ο σωρός δεν έχει τέτοια (ακόμα).
Το Tracer με καλή άσφαλτο κάνει άνετα endo. Φυσικά ένα FJR1300 με τόσο βάρος και μεταξόνιο δεν μπορεί να σηκωθεί τόσο εύκολα
Ο οδηγός εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν τυχερός. Με τέτοιο φρενάρισμα λογικό να σηκωθεί η μηχανή και να πάει προς το εξωτερικό της στροφής.
Πέρασε από την μύτη της βελόνας , αλλά θεωρώ ότι ήταν κωλόφαρδος παρά χεράς.
kostaspetrou
15/10/2019, 15:20
Αυτός εδώ με ABS τί θα έκανε;
Με καλό ABS που δεν αμολάει τα φρένα με το παραμικρό;
https://www.youtube.com/watch?v=uZ566Kp5_PU
Αυτός εδώ με ABS τί θα έκανε;
Ισως μια επιτυχημενη αποπειρα αυτοκτονιας. Φανταζομαι χρονια προσπαθει.
Αυτός εδώ με ABS τί θα έκανε;
Με καλό ABS που δεν αμολάει τα φρένα με το παραμικρό;
https://www.youtube.com/watch?v=uZ566Kp5_PU
Μια χαρά φρέναρε και χωρίς. Αλλά θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα.
Πάλι καλά που πήρε χαμπάρι νωρίς τι θα γίνει και έκοψε πριν καν ξεκινήσει το ιχ γιατί αλλιώς όπως το πήγε καρφί ευθεία...γ@μ@τ@.
Μια χαρά φρέναρε και χωρίς. Αλλά θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε χρόνο να φρενάρει λιγότερο και να περάσει με ασφάλεια απο αριστερά αλλά κλείδωσε πάνω στο αμάξι.
DoctoR_k6
15/10/2019, 15:52
Μια χαρά φρέναρε και χωρίς. Αλλά θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα.
Κ νωρις το ειδε...ειχε 240 απανω κ εκοψε.
Την ψιλιαστηκε την μ@λακια που θα παιζοταν.
Ευτυχως δεν ειχε εκλασε η τρομπα...(πηρε καποια χρονια η ανακληση) :lol:
Αυτο που λεει ο Νικος ομως ειναι αληθεια...
Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε χρόνο να φρενάρει λιγότερο και να περάσει με ασφάλεια απο αριστερά αλλά κλείδωσε πάνω στο αμάξι.
Αυτό ακριβώς.
Και αυτό που λένε παραπάνω. Προέβλεψε τη μαλακία εγκαίρως, αλλιώς δεν τη γλίτωνε.
Να ρωτήσω ,γιατί δεν έχω επαφή με το θέμα,μην βαράτε πλιζ.
Αν είχε abs τι θα άλλαζε στο φρενάρισμα του;Θα τον ωφελούσε ή όχι όπως εξελίχθηκε ;
Να ρωτήσω ,γιατί δεν έχω επαφή με το θέμα,μην βαράτε πλιζ.
Αν είχε abs τι θα άλλαζε στο φρενάρισμα του;Θα τον ωφελούσε ή όχι όπως εξελίχθηκε ;
Μπορεί να φρέναρε και 5-10 μέτρα νωρίτερα, δεδομένων των συνθηκών. Τι σημασία έχει; Η αντίδρασή του δεν ήταν σωστή, με abs ή χωρίς. Αν είχε +20 δεν τον έσωζε τίποτα, εκτός από καλύτερη αντίδραση.
Αυτό ακριβώς.
Και αυτό που λένε παραπάνω. Προέβλεψε τη μαλακία εγκαίρως, αλλιώς δεν τη γλίτωνε.
E, ok, φαινόταν ότι θα έμπαινε το αμάξι μπροστά του. Αλλά έκοψε πολύ νωρίτερα, ίσως τα στοπ στο βάθος, δεν ξέρω.
Να ρωτήσω ,γιατί δεν έχω επαφή με το θέμα,μην βαράτε πλιζ.
Αν είχε abs τι θα άλλαζε στο φρενάρισμα του;Θα τον ωφελούσε ή όχι όπως εξελίχθηκε ;
Τίποτα, δεν μπλόκαρε κανένας τροχός πουθενά. Αν τα κοκκάλωνε τα φρένα θα εμπλεκόταν το ABS και δεν θα γλυστρούσε, αλλά δεν γλύστρησε ποτέ.
Εγώ στο μπράλο πάντως πιο πολύ ειχα φοβηθεί όταν το 1821 ανέβαινα με αρκετά με το 600 και βρισκόμενος τέρμα κάτω ειδα (στους καθρέφτες) από πίσω μου Afrika (στις τελικές του) γνωστού παλιότερου (ανόητου) μέλους εδώ μέσα, να ειναι στον τροχό μου... :tooth:
Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε χρόνο να φρενάρει λιγότερο και να περάσει με ασφάλεια απο αριστερά αλλά κλείδωσε πάνω στο αμάξι.
Δεν κλέιδωσε πουθενά .Ηταν ήδη αριστερά. Μπήκε δεξιά γιατί ερχόταν αμάξι στο αντίθετο ρεύμα το οποίο έκρυψε το οπτικό πεδίο του οχήματος που έβγαινε από την διασταύρωση.:winka:
Δεν κλέιδωσε πουθενά .Ηταν ήδη αριστερά. Μπήκε δεξιά γιατί ερχόταν αμάξι στο αντίθετο ρεύμα το οποίο έκρυψε το οπτικό πεδίο του οχήματος που έβγαινε από την διασταύρωση.:winka:
Πέρασε το άσπρο αμάξι, φαινόταν και πριν περάσει ότι το άλλο θα μπει, τίποτα δεν κρύβει - η θέση της κάμερας μπερδεύει, και μετά φρεναρε. Θα μπορούσε να φρενάρει "πιο απαλά" και να στριψει αριστερά από το αμάξι.
Φυσικά και κλείδωσε. Και ούτε καν προσπάθησε να αλλάξει γραμμή. ΩΧ ΓΑΜΩΤ έλεγε από μέσα του.
Πέρασε το άσπρο αμάξι, φαινόταν και πριν περάσει ότι το άλλο θα μπει, τίποτα δεν κρύβει - η θέση της κάμερας μπερδεύει, και μετά φρεναρε. Θα μπορούσε να φρενάρει "πιο απαλά" και να στριψει αριστερά από το αμάξι.
Φυσικά και κλείδωσε. Και ούτε καν προσπάθησε να αλλάξει γραμμή. ΩΧ ΓΑΜΩΤ έλεγε από μέσα του.
Το μόνο (πρώτο) που είδε πιστέυω ήταν η διασταύρωση και μπήκε ακόμα πιο δεξιά. - Κάτσε μη πεταχτεί κανένας και τσουοουουπ κωλ@φ@ρδία :lol:
Κάποιος να το ανεβάσει σε 2κ :D
Το μόνο (πρώτο) που είδε πιστέυω ήταν η διασταύρωση και μπήκε ακόμα πιο δεξιά. - Κάτσε μη πεταχτεί κανένας και τσουοουουπ κωλ@φ@ρδία :lol:
Κάποιος να το ανεβάσει σε 2κ :D
Ναι επειδή δεν την ήξερε, παίζει να είχε ανεβοκατέβει το συγκεκριμένο δρόμο πάνω απο 1.000.000 φορές, τουλάστιχον.
ή .. τον είδε και νόμιζε ότι θα μπει στο αντίθετο αφού ο βλάχος βγαίνει χωρίς φλας
ή .. τον είδε και νόμιζε ότι θα μπει στο αντίθετο αφού ο βλάχος βγαίνει χωρίς φλας
Το ίδιο βίντεο βλέπουμε ή πήρα το λάθος χάπι;
RaGe_Raptor
15/10/2019, 16:50
και μετά σου λέει τα GSX-R δεν έχουν φρένα...:lol:
στο δικό μου έβαλα από Χόντα:whistle::tomates:
Το ίδιο βίντεο βλέπουμε ή πήρα το λάθος χάπι;
:cry::moutza::bawl:
Το ίδιο βίντεο βλέπουμε ή πήρα το λάθος χάπι;
Κάποιος πάντως είχε πάρει λάθος χάπι εκείνη την μέρα ,1εκ και ένα:lol:
Κάποιος πάντως είχε πάρει λάθος χάπι εκείνη την μέρα ,1εκ και ένα:lol:
Εντάξει, προφανώς σου κάνει εντύπωση, και προφανέστατα δεν έχεις κάνει ανάβαση/κατάβαση στο Μπράλλο.
Εντάξει, προφανώς σου κάνει εντύπωση, και προφανέστατα δεν έχεις κάνει ανάβαση/κατάβαση στο Μπράλλο.
Ε καθόλου δεν μου κάνει εντύπωση και προφανέστατα δεν με απασχολεί η πίστα Μπράλου του 1 000000.Αν ήξερε που πήγαινε θα έκοβε 2 χιλιόμετρα πριν. Δεν υπάρχει κακιά στιγμή στο 1εκ
kostaspetrou
15/10/2019, 19:24
Αν αφήσουμε κατά μέρος το βλακώδες του να προσεγγίζεις διασταύρωση με 240χλμ
(διασταύρωση που ακολουθεί αμέσως μετά από αριστερή καμπή, άρα ο άλλος λόγω κολώνας συνοδηγού, αυτοκινήτου που μόλις πέρασε τη διασταύρωση και κρύβει πράγμα,ταχύτητας κλπ κλπ είναι πολύ πιθανό να μη σε δει, ακόμα και αν κοίταξε προσεκτικά),
με ABS ίσως να μπορούσε να φρενάρει καλύτερα.
Ο τύπος πάντως πιθανότατα έχει εμπλοκή με αγώνες (ή τέλως πάντως κατέχει κάποια πράγματα)γιατί στο τέλος το σώσιμο που έκανε δε το κάνει εύκολα κάποιος χωρίς ικανότητες.
Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι αν έχεις ABS ίσως σου δίνει λίγο παραπάνω πιθανότητες να κάνεις ελιγμό με τα φρένα πατημένα.
Το πόσο πατημένα χωρίς να σαβουριαστείς, είναι άλλη συζήτηση...
Το ορθό κατ' εμέ ήταν να ξεφορτωθεί όσα περισσότερα χιλιόμετρα και να κοιτάξει δυνατότητα ελιγμού.
Βέβαια σε καταστάσεις αιφνιδιασμού δεν είναι εύκολο...
Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο ποσοστό υπαιτιότητας έχει ο μοτοσυκλετιστής που τρέχει με 240 km/h, παρά το αμάξι που μπαίνει στο δρόμο από τη διασταύρωση. Με τέτοιες ταχύτητες είναι δύσκολο να σε δουν έγκαιρα στις διασταυρώσεις.
Λογω της φυσης της, η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να στριψει με τσαρουχωμενα φρένα. Ο αμεσος/απότομος ελιγμός ειναι αδύνατος κατα την μεγιστη επιβράδυνση.
"Θέλει" απλώς να συνεχισει ευθεία λογω αδράνειας. Εσυ προσπαθεις να δωσεις κλίση μα οι δυνάμεις την εξαναγκαζουν τα "σηκωθεί" και να συνεχίσει την ευθεια πορεία της.
Αν δεν πειραματιστειτε σε ασφαλες περιβάλλον για να ξερετε την αίσθηση, μην περιμένετε απο αβς να κάνει θαύματα.
Αν αφήσουμε κατά μέρος το βλακώδες του να προσεγγίζεις διασταύρωση με 240χλμ
(διασταύρωση που ακολουθεί αμέσως μετά από αριστερή καμπή, άρα ο άλλος λόγω κολώνας συνοδηγού, αυτοκινήτου που μόλις πέρασε τη διασταύρωση και κρύβει πράγμα,ταχύτητας κλπ κλπ είναι πολύ πιθανό να μη σε δει, ακόμα και αν κοίταξε προσεκτικά),
με ABS ίσως να μπορούσε να φρενάρει καλύτερα.
Ο τύπος πάντως πιθανότατα έχει εμπλοκή με αγώνες (ή τέλως πάντως κατέχει κάποια πράγματα)γιατί στο τέλος το σώσιμο που έκανε δε το κάνει εύκολα κάποιος χωρίς ικανότητες.
Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι αν έχεις ABS ίσως σου δίνει λίγο παραπάνω πιθανότητες να κάνεις ελιγμό με τα φρένα πατημένα.
Το πόσο πατημένα χωρίς να σαβουριαστείς, είναι άλλη συζήτηση...
Το ορθό κατ' εμέ ήταν να ξεφορτωθεί όσα περισσότερα χιλιόμετρα και να κοιτάξει δυνατότητα ελιγμού.
Βέβαια σε καταστάσεις αιφνιδιασμού δεν είναι εύκολο...
Απάντησε ο μαινόμενος ραπτορας.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.