View Full Version : Αριστερό ή δεξί πόδι κατεβάζουμε όταν σταματάμε στο φανάρι;
Θα ήθελα να μάθω τι κάνετε στα φανάρια, ποιο πόδι κατεβάζετε και γιατί; Οι απόψεις διίστανται και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να ρίξουν λίγο φως οι έμπειροι μοτοσικλετιστές του φόρουμ.
Το μεσαιο
... οι εμπειροι! :D
gerokost
21/11/2018, 01:17
Και τα 3 και πατάω κίλ σουίτς !
Παιδιά, δεν είναι αστείο. Μη σπαμάρετε, παρακαλώ.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 01:19
πάω όσο πιο αργά μπορώ για να μη χρειαστεί να σταματήσω εντελώς. :D
Δεξί πόδι κάτω,αριστερό έτοιμο να κουμπώσει 1η και να φύγω μιας και για ευνόητους λόγους δεν περιμένω με ταχύτητα κουμπωμένη όταν σταματάω.;)
Συνήθως λέμε τώρα έτσι....
Ναι, αλλά μπορείς να έχεις το αριστερό κάτω, με το δεξί πατάς φρένο, και μόλις ανάψει πράσινο ή λίγο πριν, αλλάζεις πόδια, βάζεις ταχύτητα και ξεκινάς.
Μπορείς να το κάνεις με περισσότερους τρόπους κι από τα πρωταθλήματα του Ρόσσι...:p κι ίσως ακόμη πιο πολλούς ...
Point is πως το κάνει ο καθένας:beer:
Υ.Γ. με τον τρόπο που ανέφερες δεν κάνεις πιο πολλές -άσκοπες-κινήσεις όμως?
RaGe_Raptor
21/11/2018, 01:39
Ναι, αλλά μπορείς να έχεις το αριστερό κάτω, με το δεξί πατάς φρένο, και μόλις ανάψει πράσινο ή λίγο πριν, αλλάζεις πόδια, βάζεις ταχύτητα και ξεκινάς.
μπορείς να βάλεις πτυσσόμενα ροδάκια που ξε-πτύσσονται απ'τα 15 χλμ/ω και κάτω
Μπορείς να το κάνεις με περισσότερους τρόπους κι από τα πρωταθλήματα του Ρόσσι...:p κι ίσως ακόμη πιο πολλούς ...
Point is πως το κάνει ο καθένας:beer:
Αυτό θέλω. Τον ΣΩΣΤΟ τρόπο! Δεν μπορεί να είναι δύο οι σωστοί, ένας θα είναι.
Από τη στιγμή που η δουλειά γίνεται και σταματάς και ξεκινάς χωρίς άγχος και φόβο μη πέσεις τότε όπως και να το κάνεις σωστά είναι.Όπως και στα μαθηματικά ένα πράγμα ή στη μουσική (όχι τόσο περίπλοκο σε καμία περίπτωση όμως) υπάρχουν πολλοί ΣΩΣΤΟΙ τρόποι για να κάνεις αυτό που θες.
Edit: Τα ροδάκια που ξεπτύσσονται είναι όμως ο πιο σωστός._
taisteal
21/11/2018, 03:13
Στηριζόμαστε στο πόδι που πονάει λιγότερο.
Γιατί ένα από τα δύο θα την έχει την τούμπα του,δεν μπορεί
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
21/11/2018, 05:45
Θα ήθελα να μάθω τι κάνετε στα φανάρια, ποιο πόδι κατεβάζετε και γιατί; Οι απόψεις διίστανται και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να ρίξουν λίγο φως οι έμπειροι μοτοσικλετιστές του φόρουμ.
Τι εχεις παθει?Εισαι καλα?
Τι εχεις παθει?Εισαι καλα?
Να ανησυχούμε και για σένα ,όλα σωστά ? :bawl:
Μην πει κανείς τώρα για τόνους ,εδώ αμάν κάναμε να φτάσουμε εδώ...
Αυτό θέλω. Τον ΣΩΣΤΟ τρόπο! Δεν μπορεί να είναι δύο οι σωστοί, ένας θα είναι.
Όταν τελειώσετε μ' αυτό θέλω να μου πείτε από ποια πλευρά καβαλάτε το μηχανάκι από δεξιά ή από αριστερά :p
thunder ace
21/11/2018, 07:16
Εγω επειδη παντα εχω δευτερο ατομο και βαριεμε να κατεβαζω ποδι,λεω : "κατεβασε κανα ποδι ρε μη τσακιστουμε "
Εγώ που φτάνω και κατεβάζω και τα δύο πειράζει;
Το αριστερό κάτω και το δεξί πατάει το φρένο. Με το που ανάψει πράσινο, σηκώνω το αριστερό, βάζω πρώτη και φεύγω. Όχι δε πέφτεις αν έχεις σωστή ισορροπία.
Εγώ δεν τα ανεβάζω ποτέ.
Φοβάμαι.
rainmike
21/11/2018, 08:05
https://www.youtube.com/watch?v=6foabj3fh3g
Like a boss :cool:
Εγώ δεν τα ανεβάζω ποτέ.
Φοβάμαι.
και όμως το έχω δει αυτό σε σκουτερά. Ψιλόβροχο, λεωφόρος και τα πόδια μόνιμα κάτω να σέρνονται (σαν πτυσσόμενα ροδάκια). Προφανώς φοβόταν να μην πέσει.. :eleison:
και όμως το έχω δει αυτό σε σκουτερά. Ψιλόβροχο, λεωφόρος και τα πόδια μόνιμα κάτω να σέρνονται (σαν πτυσσόμενα ροδάκια). Προφανώς φοβόταν να μην πέσει.. :eleison:
Η τον είχε πιάσει κόψιμο και δεν μπορούσε να λυγίσει το μπαστούνι.....
Τι εχεις παθει?Εισαι καλα?
Μια χαρά είναι, απλώς ξύστηκε μια φορά σε μια γκλίτσα, του άρεσε και είπε να ξαναδοκιμάσει.....:lol:
Αν ξέρω ότι το φανάρι καθυστερεί, έχω και τα δύο κάτω, αλλιώς το δεξί ( το μεσαίο είναι απασχολημένο με άλλα πράγματα :cool: )
https://www.youtube.com/watch?v=6foabj3fh3g
Like a boss :cool:
Άξιος :a10:
Δεν ξέρω γιατί αλλά θυμήθηκα το ανέκδοτο με τον Τοτό στο σχολείο που τους ρώταγε η δασκάλα λέξεις δίνοντας το πρώτο γράμμα.
Παιδιά, δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Στο φανάρι σταματάμε, όταν ανάψει πράσινο ξεκινάμε.
Αυτό που είναι πιο σωστό - ηθικό είναι επειδή είμαστε δίκυκλα και βγαίνουμε στα φανάρια μπροστά, όταν ανάψει πράσινο να μην καθυστερήσουμε. Κουμπωνουμε ταχύτητα και φεύγουμε.
Όσο περιμένουμε και για κάποιο λόγο γνωρίσουμε ότι έχουμε χρόνο, πχ. Γνωρίζουμε το φανάρι ή είναι πράσινο για τους πεζούς, μπορείς να κατεβάσεις το δεξί, το αριστερό, και τα δύο, να κατέβεις, να τσεκαρεις το κινητό σου, να πάρεις κάτι από μπαγαζιερα , ότι θέλεις. Αρκεί όταν ανάψει πράσινο να φύγεις χωρίς καθυστέρηση.
Αν τώρα είναι ανηφόρα, πρέπει να πατάς φρενο. Εκεί δεν έχεις πολλές επιλογές.
rainmike
21/11/2018, 08:59
Άξιος :a10:
Δεν ξέρω γιατί αλλά θυμήθηκα το ανέκδοτο με τον Τοτό στο σχολείο που τους ρώταγε η δασκάλα
λέξεις δίνοντας το πρώτο γράμμα.
Πες το ελεύθερα ,δε νομιζω να παρεξηγηθεί κανείς
RaGe_Raptor
21/11/2018, 09:06
Παιδιά, δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Στο φανάρι σταματάμε, όταν ανάψει πράσινο ξεκινάμε.
Αυτό που είναι πιο σωστό - ηθικό είναι επειδή είμαστε δίκυκλα και βγαίνουμε στα φανάρια μπροστά, όταν ανάψει πράσινο να μην καθυστερήσουμε. Κουμπωνουμε ταχύτητα και φεύγουμε.
Όσο περιμένουμε και για κάποιο λόγο γνωρίσουμε ότι έχουμε χρόνο, πχ. Γνωρίζουμε το φανάρι ή είναι πράσινο για τους πεζούς, μπορείς να κατεβάσεις το δεξί, το αριστερό, και τα δύο, να κατέβεις, να τσεκαρεις το κινητό σου, να πάρεις κάτι από μπαγαζιερα , ότι θέλεις. Αρκεί όταν ανάψει πράσινο να φύγεις χωρίς καθυστέρηση.
Αν τώρα είναι ανηφόρα, πρέπει να πατάς φρενο. Εκεί δεν έχεις πολλές επιλογές.
Πως δεν εχεις! Σβήνεις με ταχύτητα στο κιβώτιο . ΠΡΟΣΟΧΗ:Απο το κιλλ σουίτς ΜΟΝΟ.
Ασε που το 2019 S1000RR εχει hill climb assist :eek:
Θα ήθελα να μάθω τι κάνετε στα φανάρια, ποιο πόδι κατεβάζετε και γιατί; Οι απόψεις διίστανται και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να ρίξουν λίγο φως οι έμπειροι μοτοσικλετιστές του φόρουμ.
Το ποδι οπου δεν θα πατησει σε καμμια σταμπα με λαδια στο φαναρι....
Το ποδι οπου δεν θα πατησεις στις λευκες διαχωριστικες του δρομου οταν βρεχει....
Το ποδι οπου θα βρουμε καλλυτερο πατημα εαν ο δρομος εχει μεγαλη κλιση και θα χρειαστει να κανουμε καποια μανουβρα ( πχ αναστροφη σε ανηφοροκατηφορα...)
Προσωπικο παραδειγμα ... Φιλος κοντευε να χασει το ποδι του απο 1150 gs...
Oταν γλυστρισε το ποδι του σε διαχωριστικη μεσα στην αθηνα....του το ελιωσε ψηνοντας το συγχρονως στην κυριολεξια....
Δεν ξερω εαν το νοημα της ερωτησης ειναι η μοιαζει ειρωνικο.....
Το νουμερο σε σοβαρα.. ατυχηματα απο στατικες πτωσεις με ον οφφ κυριως εναι μεγαλο...!
Πως δεν εχεις! Σβήνεις με ταχύτητα στο κιβώτιο . ΠΡΟΣΟΧΗ:Απο το κιλλ σουίτς ΜΟΝΟ.
Ασε που το 2019 S1000RR εχει hill climb assist :eek:
Σας τα λέει ο Πολύφημος και αλλού :p
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156020&p=2965422&viewfull=1#post2965422
Πάντως εμένα ο εξεταστής όταν έδωσα για δίπλωμα μου είχε κάνει παρατήρηση που έβαζα το δεξί κάτω. Μου είχε πει πάντα το αριστερό κάτω και το δεξί στο φρένο. Δεν ξέρω αν έχει βάση, αλλά μου έμεινε από τότε.
harris_x
21/11/2018, 09:31
πάω όσο πιο αργά μπορώ για να μη χρειαστεί να σταματήσω εντελώς. :D
Αυτό το ξέραμε και το έχουμε δει στα βιντεάκια σου :smokin:
Πες μας κάτι σχετικό με το θεμα plz...
harris_x
21/11/2018, 09:32
Δεξί πόδι κάτω,αριστερό έτοιμο να κουμπώσει 1η και να φύγω μιας και για ευνόητους λόγους δεν περιμένω με ταχύτητα κουμπωμένη όταν σταματάω.;)
Συνήθως λέμε τώρα έτσι....
θα μας πεις λίγο ποιοι είναι οι "ευνόητοι λόγοι", γιατι εγώ άλλα ξέρω
RaGe_Raptor
21/11/2018, 09:33
Αυτό το ξέραμε και το έχουμε δει στα βιντεάκια σου :smokin:
Πες μας κάτι σχετικό με το θεμα plz...
Είμαστε μακριά γι'αυτο μιλας έτσι :bawl:
Έχει μια λογική αλλά αν πατάω το μπροστινό φρένο και έχω το δεξί κάτω τι αλλάζει;Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι να έχουμε το πόδι στο πίσω φρένο έτοιμο σε περίπτωση άτσαλης εκκίνησης;
harris_x
21/11/2018, 09:35
Πάντως εμένα ο εξεταστής όταν έδωσα για δίπλωμα μου είχε κάνει παρατήρηση που έβαζα το δεξί κάτω. Μου είχε πει πάντα το αριστερό κάτω και το δεξί στο φρένο. Δεν ξέρω αν έχει βάση, αλλά μου έμεινε από τότε.
έχει
harris_x
21/11/2018, 09:36
Είμαστε μακριά γι'αυτο μιλας έτσι :bawl:
πρέπει να κάνουμε μια βόλτα... :winka:
Red Rider
21/11/2018, 09:37
Δεξί κάτω, μιας και είναι άχρηστο το πίσω φρένο όταν είσαι σταματημένος.
Ενω η ανάγκη να βάλεις αμεσα ταχύτητα, η νεκρά αντίστοιχα στο φανάρι, είναι σημαντική.
Επίσης για εμένα σημαντικό είναι να έχεις το αριστερό πόδι σε ετοιμότητα για να κατεβάσεις το νυχι ώστε να ξεκαβαλησεις γρήγορα.
RaGe_Raptor
21/11/2018, 09:40
πρέπει να κάνουμε μια βόλτα... :winka:
Κάπου χωρις φανάρια ομως ,ναι; :p
Πάντως εμένα ο εξεταστής όταν έδωσα για δίπλωμα μου είχε κάνει παρατήρηση που έβαζα το δεξί κάτω. Μου είχε πει πάντα το αριστερό κάτω και το δεξί στο φρένο. Δεν ξέρω αν έχει βάση, αλλά μου έμεινε από τότε.
Κι εμένα έτσι μου τα έμαθαν και το έκανα επί σχεδόν 1,5 χρόνο. Σε όλα τα φανάρια όπου ο δρόμος είχε κλίση ήμουν με το πίσω φρένο πατημένο. Αυτό έχει το καλό ότι σε ανηφόρες δε φθείρεις συμπλέκτη κατά την εκκίνηση, σε σχέση με το να χρησιμοποιείς μπροστινό φρένο και γκάζι, εκτός αν έχεις μάθει τέλεια τον ταυτόχρονο και ακριβή χειρισμό του μπροστινού φρένου και του γκαζιού.
Σε λιγότερο από δύο χρόνια, τα υγρά του πίσω φρένου είχαν μαυρίσει και το φρένο δεν έπιανε καλά, παρόλο που τα τακάκια ήταν σχεδόν άφθαρτα. Ο μηχανικός (άλλαξε υγρά φυσικά) υπέθεσε υπερβολική χρήση, κάτι το οποίο μπορούσα να δικαιολογήσω μόνο από το χρόνο που το χρησιμοποιώ καθημερινά στα δεκάδες φανάρια που με πιάνουν. Έκτοτε το γύρισα σε πάτημα μπροστινού και μόνο σε μεγάλες ανηφόρες του πίσω φρένου. Δεν ξανα-αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα.
Σε φανάρια που κρατάνε λίγο ή δεν ξέρω πόσο κρατάνε είμαι με πρώτη και πατημένο συμπλέκτη. Συνήθως με δύο πόδια κάτω, εκτός από τις επικλινείς ανηφόρες. Σε όσα ξέρω ότι θα κρατήσουν πολύ είμαι με νεκρά και δύο πόδια κάτω.
Βέβαια, όπως ειπώθηκε για πλάκα παραπάνω, σε κάποια φανάρια υπολογίζω το χρόνο και δε χρειάζεται καν να σταματήσω. Άμα κάνεις την ίδια διαδρομή κάθε μέρα και συναντάς περί τα 100 φανάρια, κάποια τα μαθαίνεις. Το σημαντικό είναι όταν ελίσσεσαι έστω και με τα πόδια κάτω, με ταχύτητα πεζού, ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αμάξια να έχεις πάντα ταχύτητα κουμπωμένη. Δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί για να ξεφύγεις.
harris_x
21/11/2018, 09:47
Κάπου χωρις φανάρια ομως ,ναι; :p
Αααα.... φίλε δεν γίνεται, τα φανάρια είναι η αρρώστια μου...
RaGe_Raptor
21/11/2018, 09:52
Αααα.... φίλε δεν γίνεται, τα φανάρια είναι η αρρώστια μου...
Δεν θα είχες καμία τύχη στην εκκίνηση :D
harris_x
21/11/2018, 09:55
Δεν θα είχες καμία τύχη στην εκκίνηση :D
εγώ δεν σε στενοχώρησα νομίζω... :(
ντροπή σου... :a35:
RaGe_Raptor
21/11/2018, 09:57
εγώ δεν σε στενοχώρησα νομίζω... :(
ντροπή σου... :a35:
Εγω να σε προστατέψω ήθελα . Εσυ δεν το κατάλαβες :p
harris_x
21/11/2018, 10:12
Εγω να σε προστατέψω ήθελα . Εσυ δεν το κατάλαβες :p
δεν έχει να κάνει... η ζημιά έγινε...
πάω να φτιάξω ένα καφεδάκι να πνίξω τον πόνο μου :a55:
Σε λιγότερο από δύο χρόνια, τα υγρά του πίσω φρένου είχαν μαυρίσει και το φρένο δεν έπιανε καλά, παρόλο που τα τακάκια ήταν σχεδόν άφθαρτα. Ο μηχανικός (άλλαξε υγρά φυσικά) υπέθεσε υπερβολική χρήση, κάτι το οποίο μπορούσα να δικαιολογήσω μόνο από το χρόνο που το χρησιμοποιώ καθημερινά στα δεκάδες φανάρια που με πιάνουν. Έκτοτε το γύρισα σε πάτημα μπροστινού και μόνο σε μεγάλες ανηφόρες του πίσω φρένου. Δεν ξανα-αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα.
Ταμπουρο πισω λεμε... :smokin: :lol:
θα μας πεις λίγο ποιοι είναι οι "ευνόητοι λόγοι", γιατι εγώ άλλα ξέρω
Άσκοπη φθορά δίσκων συμπλέκτη.
Δεξί κάτω, μιας και είναι άχρηστο το πίσω φρένο όταν είσαι σταματημένος.
Ενω η ανάγκη να βάλεις αμεσα ταχύτητα, η νεκρά αντίστοιχα στο φανάρι, είναι σημαντική.
Επίσης για εμένα σημαντικό είναι να έχεις το αριστερό πόδι σε ετοιμότητα για να κατεβάσεις το νυχι ώστε να ξεκαβαλησεις γρήγορα.
Θα έλεγε κάποιος ότι το μπροστά φρένο είναι άχρηστο όταν είσαι σταματημένος, το πίσω είναι άχρηστο εν κινήσει.
Πόση ώρα σου παίρνει δηλαδή να κατεβάσεις το ένα πόδι και να ανεβάσεις το άλλο για να βάλεις ταχύτητα; Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα για... μισό δευτερόλεπτο.
Αυτό με το σταντ δεν το είχα σκεφτεί. Γιατί; Αν σε πιάσει κόψιμο πχ; :lol:
harris_x
21/11/2018, 11:44
Παλικάρια, για λόγους ασφαλείας επιβάλλεται να έχετε πάντα κουμπωμένη την πρώτη και να ελέγχετε τακτικά τους καθρέφτες όταν είστε σταματημένοι σε φανάρι.
Λόγω αυτού, το πόδι που πατάει κάτω είναι το αριστερό.
Επιπλέον, η θέση σας πρέπει να είναι κοντά σε άλλα οχήματα ή σε ένα από τα δύο άκρα του δρόμου αν αυτός είναι άδειος. (το tip αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα, είναι απλά ένα δωράκι :p )
Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
:wave2:
rainmike
21/11/2018, 12:05
Καλά τα λέει ο ντειτονας.+675
labrosDR800
21/11/2018, 12:08
Θα ήθελα να μάθω τι κάνετε στα φανάρια, ποιο πόδι κατεβάζετε και γιατί; Οι απόψεις διίστανται και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να ρίξουν λίγο φως οι έμπειροι μοτοσικλετιστές του φόρουμ.
Αυτό έχει να κάνει με πιο πόδι έχεις σαν στήριγμα π.χ. για να πατήσεις κάτω στο φανάρι , από ποια πλευρά ανεβαίνεις στην μηχανή, σε πιο πόδι στηρίζεσαι για να κάνεις το πρώτο βήμα σε μια σκάλα.
Συνήθως είναι το ίδιο για όλα αυτά κ για πολλά άλλα σε κάθε άνθρωπο.
Έχει να κάνει με την διαχείριση των άκρων μας από τον εγκέφαλο μας, όπως και το τι κάνεις με το δεξί & με το αριστερό χέρι ( δεξιόχεροι ή αριστερόχεροι).
Παλικάρια, για λόγους ασφαλείας επιβάλλεται να έχετε πάντα κουμπωμένη την πρώτη και να ελέγχετε τακτικά τους καθρέφτες όταν είστε σταματημένοι σε φανάρι.
Λόγω αυτού, το πόδι που πατάει κάτω είναι το αριστερό.
Επιπλέον, η θέση σας πρέπει να είναι κοντά σε άλλα οχήματα ή σε ένα από τα δύο άκρα του δρόμου αν αυτός είναι άδειος. (το tip αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα, είναι απλά ένα δωράκι :p )
Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
:wave2:
Πάντα κουμπωμένη πρώτη?Για να ξεκινήσεις σε περίπτωση που δεις ας πούμε κάποιον στον καθρέφτη σου να έρχεται απειλητικά?Και τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση πχ σε μια διασταύρωση?Ξεκινάς με κόκκινο να περάσεις για να μην τη φας από τον πίσω?Η εγκατάλειψη και απομάκρυνση (εφόσον προλάβεις και δεις στον καθρέφτη αυτοκίνητο να έρχεται απειλητικά) στο πλησιέστερο ασφαλές σημείο θεωρώ είναι προτιμότερη από το να ρισκάρεις ξεκινώντας με κόκκινο να περάσεις(θέτοντας με τον τρόπο αυτό ακόμη περισσότερα άτομα σε κίνδυνο).Η θέση πρέπει να είναι δίπλα σε αυτοκίνητο ή στο δεξί έρεισμα του δρόμου ή σε ένα από τα δύο άκρα αυτού μόνο σε περίπτωση που κινούμαστε σε μονόδρομο.Επίσης νομίζω πως με αυτή την τακτική της πάντα κουμπωμένης 1ης κάθε 20000χλμ εντός αστικού κύκλου θα είσαι για αλλαγή δίσκου συμπλέκτη.
Αυτό έχει να κάνει με πιο πόδι έχεις σαν στήριγμα π.χ. για να πατήσεις κάτω στο φανάρι , από ποια πλευρά ανεβαίνεις στην μηχανή, σε πιο πόδι στηρίζεσαι για να κάνεις το πρώτο βήμα σε μια σκάλα.
Συνήθως είναι το ίδιο για όλα αυτά κ για πολλά άλλα σε κάθε άνθρωπο.
Έχει να κάνει με την διαχείριση των άκρων μας από τον εγκέφαλο μας, όπως και το τι κάνεις με το δεξί & με το αριστερό χέρι ( δεξιόχεροι ή αριστερόχεροι).
Ποιος ΔΕΝ ανεβαίνει στο μηχανάκι από την πλευρά του σταντ; Να το πει τώρα, να τον κοροϊδεύουμε. :lol:
Όχι, διαφωνώ, στο μηχανάκι δε χρησιμοποιούμε το "ισχυρό" μας άκρο, δεν είναι ούτε σκάλες, ούτε γραφή. Χρησιμοποιούμε αυτό που πρέπει για να είμαστε ασφαλείς, καθώς όλα τα μηχανάκια έχουν συγκεκριμένη διάταξη, ασχέτως τι προτιμούμε εμείς. Είτε είσαι αριστερόχειρας, είτε δεξιόχειρας, είτε αριστεροδεξιοπόδαρος, το γκάζι, τα φρένα, όλα βρίσκονται στην ίδια θέση.
labrosDR800
21/11/2018, 12:58
καθώς όλα τα μηχανάκια έχουν συγκεκριμένη διάταξη, ασχέτως τι προτιμούμε εμείς. Είτε είσαι αριστερόχειρας, είτε δεξιόχειρας, είτε αριστεροδεξιοπόδαρος, το γκάζι, τα φρένα, όλα βρίσκονται στην ίδια θέση.
Έχει οδηγήσεις κλασικό ( αγγλικό ή ιταλικό) με λεβιέ ταχυτήτων δεξιά ?
Συμμορφώθηκαν και αυτοί με την επικρατεστερη πρακτική αυτών που θα τα καβαλάνε ( άνθρωποι με ελαττώματα :lol:)
Όχι, ούτε πρόκειται. :p
Αναφέρομαι στο 99% των μοτοσικλετών, προφανώς. Ναι, υπάρχουν ακόμα και σήμερα κάποια μηχανάκια που θέλουν να δείχνουν ιδιαίτερα, με διαφορετικές διατάξεις, αλλά είναι πιο σπάνια κι από μηχανάκι του μπάκλεϊ που δουλεύει.
harris_x
21/11/2018, 13:14
Πάντα κουμπωμένη πρώτη?Για να ξεκινήσεις σε περίπτωση που δεις ας πούμε κάποιον στον καθρέφτη σου να έρχεται απειλητικά?Και τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση πχ σε μια διασταύρωση?Ξεκινάς με κόκκινο να περάσεις για να μην τη φας από τον πίσω?Η εγκατάλειψη και απομάκρυνση (εφόσον προλάβεις και δεις στον καθρέφτη αυτοκίνητο να έρχεται απειλητικά) στο πλησιέστερο ασφαλές σημείο θεωρώ είναι προτιμότερη από το να ρισκάρεις ξεκινώντας με κόκκινο να περάσεις(θέτοντας με τον τρόπο αυτό ακόμη περισσότερα άτομα σε κίνδυνο).Η θέση πρέπει να είναι δίπλα σε αυτοκίνητο ή στο δεξί έρεισμα του δρόμου ή σε ένα από τα δύο άκρα αυτού μόνο σε περίπτωση που κινούμαστε σε μονόδρομο.Επίσης νομίζω πως με αυτή την τακτική της πάντα κουμπωμένης 1ης κάθε 20000χλμ εντός αστικού κύκλου θα είσαι για αλλαγή δίσκου συμπλέκτη.
αλήθεια... κουράστηκα από τη δεύτερη πρόταση....
ας κάνει ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει
peace :wave2:
Στο φαναρι Κουμπωμενη παντα η 1η...?? Τι κερδιζεις..???
Και ειδικα μετα απο πολυ ωρα χρησης στον δρομο....
Αυτο δεν ειναι οδηγηση... Τιμωρια ειναι.... να σου εχει μεινει για το υπολοιπο της ημερας το χερι μισανοιχτο απο αγκυλωση και να μην ξερεις τι να κανεις...!
Όσο είναι κόκκινο, κάνεις ότι θέλεις. Μου έχει τύχει σε ταξίδι να μπω εντός πόλης , να με πιάσει φανάρι και είχα κατέβει και κουνούσα τα πόδια μου.
Όπως όταν είσαι στο αυτοκίνητο στο φανάρι που άλλος αλλάζει σταθμό στο ράδιο, άλλος στρίβει τσιγάρο, πίνει καφέ, τρώει σάντουιτς, άλλη βάφεται, άλλος κοιτάει το κινητό ( αυτό το κάνουν και καθοδόν) έτσι και εμείς κάνουμε ότι θέλουμε, αρκεί όταν ανάψει πράσινο να φύγουμε.
Στο φαναρι Κουμπωμενη παντα η 1η...?? Τι κερδιζεις..???
Και ειδικα μετα απο πολυ ωρα χρησης στον δρομο....
Αυτο δεν ειναι οδηγηση... Τιμωρια ειναι.... να σου εχει μεινει για το υπολοιπο της ημερας το χερι μισανοιχτο απο αγκυλωση και να μην ξερεις τι να κανεις...!
Σκουτεράκηδες όλοι τους....
sapila racing
21/11/2018, 14:16
Εγώ το δεξί, οι υπόλοιποι κάντε οτι θέλετε.
Το θέμα ασφαλείας για να την κοπανήσεις σε περίπτωση στραβής ισχύει, αλλά δεν προυποθέτει ταχύτητα στο κιβώτιο, απλά να είσαι συνεχώς σε επαγρύπνηση.
Εχω γλυτώσει ήδη 2 φορές να φάω στούκα απο πίσω.
Σκουτεράκηδες όλοι τους....
Kai οι παπακηδες ..... Μονιμα το σταντ ανοιχτο και με το αριστερο χερι να ξυνουν την μυτη.....
Αστα...!!:(
Coyote.V
21/11/2018, 16:17
Ανάλογα με την κλίση που θα έχω και αυτό που βολεύει στο συγκεκριμένο σταμάτημα που θα κάνω, πότε το αριστερό και πότε το δεξί, δεν υπάρχει κάτι στάνταρ.
Αφού σταματήσω τέλος πάντων κατεβάζω δεξί και ανεβάζω αριστερό για να βγάλω ή να βάλω ταχύτητα.
Ποιος ΔΕΝ ανεβαίνει στο μηχανάκι από την πλευρά του σταντ; Να το πει τώρα, να τον κοροϊδεύουμε. :lol:
Όχι, διαφωνώ, στο μηχανάκι δε χρησιμοποιούμε το "ισχυρό" μας άκρο, δεν είναι ούτε σκάλες, ούτε γραφή. Χρησιμοποιούμε αυτό που πρέπει για να είμαστε ασφαλείς, καθώς όλα τα μηχανάκια έχουν συγκεκριμένη διάταξη, ασχέτως τι προτιμούμε εμείς. Είτε είσαι αριστερόχειρας, είτε δεξιόχειρας, είτε αριστεροδεξιοπόδαρος, το γκάζι, τα φρένα, όλα βρίσκονται στην ίδια θέση.
Θέμα εγκεφάλου και εντολών όπως τα είπε ο Λάμπρος.Ας πιάσουμε έναν κλασικό δεξιόχειρα πχ Μπακλευ.Γράφει, βιδώνει, πετάει πέτρα, τρώει με το δεξί.
Επίσης κλωτσάει με το δεξί αλλά κάνει άλμα με το αριστερό (πόδι τελευταίου πατήματος-απογείωσης) είς μήκος ή στο μπάσιμο στο μπάσκετ.Μετρημένο και πιο δυνατό από το δεξί.
Στο μπάσιμο κατάφερνα αν χρειαζόταν στη φάση να απογειωθώ με το δεξί όχι τόσο ψηλά όμως και lay up με το αριστερό.Μίλα Σταύρο...
Υποκλίνομαι στο Gerd Wessig ολυμπιονίκη στη Μόσχα το 80 με 236 παγκόσμιο ρεκόρ που λόγω τραυματισμών άλλαξε πόδι πατήματος ,μοναδικός...
Πάμε στα μηχανάκια και ξέχνα το σταντ, ο κλασικός δεξιόχειρας ανεβαίνει από αριστερά και επίσης στέκεται από αριστερά και σπρώχνει το μηχανάκι όταν είναι αυτό σβηστό.
Θα ήταν δυνατόν λες να μην είχε ο Μπάκλευ μηχανάκι με τις ταχύτητες δεξιά ,το παράδοξο είναι ότι δουλεύει πάντως :p
Αμα εχει το μηχανάκι CBS/Integrale δεν πολυ έχει σημασία εκτός από περίπτωση κοντρίτσας από φανάρι που μαλλον το δεξί στο φρένο και κατω το αριστερό με κουμπωμένη την 1η....:lol:
Όσοι έχουν το χαρτί υγείας να ξετυλίγεται από μέσα, κατεβάζουν δεξί. Όσοι το έχουν να ξετυλίγεται από έξω , κατεβάζουν αριστερό.
Ποιος ΔΕΝ ανεβαίνει στο μηχανάκι από την πλευρά του σταντ; Να το πει τώρα, να τον κοροϊδεύουμε. :lol:
.
Εγώ ρε................κρύε!!!!!!!!!!!!!!!!
401428
RAMMSTEIN
21/11/2018, 17:26
Πάντα κουμπωμένη πρώτη?Για να ξεκινήσεις σε περίπτωση που δεις ας πούμε κάποιον στον καθρέφτη σου να έρχεται απειλητικά?Και τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση πχ σε μια διασταύρωση?Ξεκινάς με κόκκινο να περάσεις για να μην τη φας από τον πίσω?Η εγκατάλειψη και απομάκρυνση (εφόσον προλάβεις και δεις στον καθρέφτη αυτοκίνητο να έρχεται απειλητικά) στο πλησιέστερο ασφαλές σημείο θεωρώ είναι προτιμότερη από το να ρισκάρεις ξεκινώντας με κόκκινο να περάσεις(θέτοντας με τον τρόπο αυτό ακόμη περισσότερα άτομα σε κίνδυνο).Η θέση πρέπει να είναι δίπλα σε αυτοκίνητο ή στο δεξί έρεισμα του δρόμου ή σε ένα από τα δύο άκρα αυτού μόνο σε περίπτωση που κινούμαστε σε μονόδρομο.Επίσης νομίζω πως με αυτή την τακτική της πάντα κουμπωμένης 1ης κάθε 20000χλμ εντός αστικού κύκλου θα είσαι για αλλαγή δίσκου συμπλέκτη.
νομιζεις λαθος λοιπον
με παντα κουμπωμενη πρωτη δισκους δεν εχω αλλαξει ποτε και σου μιλαω για 8-10 μηχανες ολων των κατασκευαστων ιαπωνων και μη , με πολλα περισοτερα απο 20000χλμ εκαστη
ασε που φευγεις και πρωτος ταπα μολις αναψει πρασινο:wave2:
και φτιαχνεις και πηχη, γυμναστηρια και μαλακιες
νομιζεις λαθος λοιπον
με παντα κουμπωμενη πρωτη δισκους δεν εχω αλλαξει ποτε και σου μιλαω για 8-10 μηχανες ολων των κατασκευαστων ιαπωνων και μη , με πολλα περισοτερα απο 20000χλμ εκαστη
ασε που φευγεις και πρωτος ταπα μολις αναψει πρασινο:wave2:
και φτιαχνεις και πηχη, γυμναστηρια και μαλακιες
Δε νομίζω ακριβώς.Είμαι σίγουρος για τη φθορά,όχι όμως για τα χιλιόμετρα που έγραψα κι αυτό εξαρτάται άλλωστε κι από τη γενικότερη χρήση ..
RAMMSTEIN
21/11/2018, 17:42
Δε νομίζω ακριβώς.Είμαι σίγουρος για τη φθορά,όχι όμως για τα χιλιόμετρα που έγραψα κι αυτό εξαρτάται άλλωστε κι από τη γενικότερη χρήση ..
εσυ εισαι σιγουρος στην θεωρια
εγω τοχω εφαρμοσει στην πραξη ομως
πιστεψε με η φθορα των δισκων στο φαναρι αν εχεις κουμπωμενη ταχυτητα ειναι αμελητεα
εσυ εισαι σιγουρος στην θεωρια
εγω τοχω εφαρμοσει στην πραξη ομως
πιστεψε με η φθορα των δισκων στο φαναρι αν εχεις κουμπωμενη ταχυτητα ειναι αμελητεα
Αμελητέα ή μη υπάρχει και είναι άσκοπη κατά τη γνώμη μου.:beer:
RAMMSTEIN
21/11/2018, 17:59
Αμελητέα ή μη υπάρχει και είναι άσκοπη κατά τη γνώμη μου.:beer:
ναταν το μονο ασκοπο καλα θαταν
οπως βολευεται ο καθενας και ολα καλα νομιζω
εμεις που την έχουμε 46+ συνήθως όποιο ποδι μας βολεύει ανάλογα με την κλήση..... εσεις που την εχετε μικρότερη κατεβαστε και τα 2.
* την πατούσα σε νούμερο παπουτσιού!
Red Rider
21/11/2018, 18:11
Θα έλεγε κάποιος ότι το μπροστά φρένο είναι άχρηστο όταν είσαι σταματημένος, το πίσω είναι άχρηστο εν κινήσει.
Πόση ώρα σου παίρνει δηλαδή να κατεβάσεις το ένα πόδι και να ανεβάσεις το άλλο για να βάλεις ταχύτητα; Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα για... μισό δευτερόλεπτο.
Αυτό με το σταντ δεν το είχα σκεφτεί. Γιατί; Αν σε πιάσει κόψιμο πχ; :lol:
Το μπροστά είναι για ολες τις περιπτώσεις, το πίσω μόνο για τη σουζα:p
Όσο για την ετοιμότητα, ακόμα και όταν θες να μπεις στο σπίτι, τα κλειδιά τα βάζεις στην πιο εύκαιρη θέση,όχι στον σάκο!
Γιατί να χανεις χρόνο? :cool:
PaNick67
21/11/2018, 18:36
Δεξί, αριστερό, δεν έχω θέμα. Έχω σκούτερ.:lol:
Η συνήθεια από τις μοτοσικλέτες όμως είναι να κατεβάζω κυρίως το δεξί με το αριστερό έτοιμο να κουμπωσει πρώτη.
Κάποιες φορές κάνω και rev matching για να μπει αθόρυβα η πρώτη.:bawl:
Grafton 505
21/11/2018, 20:09
Όποιο βολεύει την εκάστοτε στιγμή και το δεξί ανεβαίνει πάντα τελευταίο.
Δε νομίζω ακριβώς. Είμαι σίγουρος για τη φθορά,όχι όμως για τα χιλιόμετρα που έγραψα κι αυτό εξαρτάται άλλωστε κι από τη γενικότερη χρήση .. αφου εισαι σιγουρος για τη φθορα, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις πως ακριβως φθειρονται αφου οταν "παταμε" συμπλεκτη οι δισκοι απομονωνουν και δεν ειναι σε επαφη μεταξυ τους? γιατι εμενα στη σχολη αλλα μου μαθανε.. οτι η φθορα λαμβανει χωρα οταν τα υλικα τριβης ειναι σε φαση συμπλεξης μεταξυ τους και οχι αποσυμπλεγμενα..
το να λες οτι οι δισκοι φθειρονται οταν εχεις το συμπλεκτη πατημενο, ειναι σα να λες οτι τα τακακια φθειρονται οταν ΔΕΝ πατας φρενο
Κάποιες φορές κάνω και rev matching για να μπει αθόρυβα η πρώτη.:bawl:
Αν είσαι σε στάση, δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις rev matching. Το αντίστροφο πρέπει να γίνει, διότι ο κινητήρας περιστρέφεται πιο γρήγορα από το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης που έχει πάει σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που βάζω πρώτη κάποιες φορές εν κινήσει. Μπαίνει πολύ πιο μαλακά αν κινείσαι π.χ. στα 10 km/h, παρά αν σταματήσεις.
Ποιος ΔΕΝ ανεβαίνει στο μηχανάκι από την πλευρά του σταντ; Να το πει τώρα, να τον κοροϊδεύουμε.
Εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της θέσης στάθμευσης, τις περισσότερες φορές καβαλάω από την άλληνε μεριά.
harris_x
21/11/2018, 22:09
Εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της θέσης στάθμευσης, τις περισσότερες φορές καβαλάω από την άλληνε μεριά.
:eek:
Τήνε σταθμεύω σχεδόν κολλητά στον τοίχο του γκαράζ, με τον πλαγιοστάτη από τη μεριά του τοίχου. Λόγω του τρόπου εισόδου-εξόδου στο γκαράζ, δε βολεύει να την παρκάρω με τον πλαγιοστάτη απ' έξω.
αφου εισαι σιγουρος για τη φθορα, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις πως ακριβως φθειρονται αφου οταν "παταμε" συμπλεκτη οι δισκοι απομονωνουν και δεν ειναι σε επαφη μεταξυ τους? γιατι εμενα στη σχολη αλλα μου μαθανε.. οτι η φθορα λαμβανει χωρα οταν τα υλικα τριβης ειναι σε φαση συμπλεξης μεταξυ τους και οχι αποσυμπλεγμενα..
το να λες οτι οι δισκοι φθειρονται οταν εχεις το συμπλεκτη πατημενο, ειναι σα να λες οτι τα τακακια φθειρονται οταν ΔΕΝ πατας φρενο
Οποτε ...Συμφωνα με τα λεγομενα της σχολης σου....
Εαν μισοπαταμε τον συμπλεκτη οταν ειμαστε εν κινηση ... Φθειρουμε λιγοτερο τους δισκους......:cool:
( Στο ρουλεμαν του συμπλεκτη πινεις το αιμα..... )
Περισσοτερα στα τεχνικα....!!
:wave2:
venzinas7
22/11/2018, 10:47
Αν σηκωσεις το μηχανακι στο ''διπλο'' κ κουμπωσεις ταχυτητα μεσα οσο κ τερμα να πατας συμπλεκτη θα δεις οτι η πισω ροδα περιστρεφεται.. Αρα μια φθορα στους δισκους υπαρχει!
Αν σηκωσεις το μηχανακι στο ''διπλο'' κ κουμπωσεις ταχυτητα μεσα οσο κ τερμα να πατας συμπλεκτη θα δεις οτι η πισω ροδα περιστρεφεται.. Αρα μια φθορα στους δισκους υπαρχει!
Ριξε μια ματια σε σχεδιαγραμματα σχετικα με τη λειτουργια του συμπλεκτη και του κιβωτιου ταχυτητων μιας μοτοσυκλετας και θα καταλαβεις γιατι περιστρεφεται.
Σε καποιες μηχανες περιστρεφεται ακομα και με νεκρα.
αφου εισαι σιγουρος για τη φθορα, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις πως ακριβως φθειρονται αφου οταν "παταμε" συμπλεκτη οι δισκοι απομονωνουν και δεν ειναι σε επαφη μεταξυ τους? γιατι εμενα στη σχολη αλλα μου μαθανε.. οτι η φθορα λαμβανει χωρα οταν τα υλικα τριβης ειναι σε φαση συμπλεξης μεταξυ τους και οχι αποσυμπλεγμενα..
το να λες οτι οι δισκοι φθειρονται οταν εχεις το συμπλεκτη πατημενο, ειναι σα να λες οτι τα τακακια φθειρονται οταν ΔΕΝ πατας φρενο
Για ψαξτο λίγο το θέμα γιατί μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. Ότι σου είπe o STOYBI...
Αυτό θέλω. Τον ΣΩΣΤΟ τρόπο! Δεν μπορεί να είναι δύο οι σωστοί, ένας θα είναι.
Αν και δεν το εφαρμόζω συχνά.Εχω την αίσθηση οτι ο πραγματικά σωστος τρόπος είναι και τα 2 πόδια κάτω.
Οποτε ...Συμφωνα με τα λεγομενα της σχολης σου....
Εαν μισοπαταμε τον συμπλεκτη οταν ειμαστε εν κινηση ... Φθειρουμε λιγοτερο τους δισκους......:cool:
( Στο ρουλεμαν του συμπλεκτη πινεις το αιμα..... )
Περισσοτερα στα τεχνικα....!!
:wave2:
Για ψαξτο λίγο το θέμα γιατί μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά. Ότι σου είπe o STOYBI...
ειχα την εντυπωση μιλαμε μονο ΓΙΑ ΤΗ ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΣΚΩΝ σε ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ και εκει αναφερομαι.. εννοειται οτι με το πατημα καταπονουνται τα υπολοιπα μηχανικα μερη του συμπλεκτη αφου τους ασκειται πιεση, (καλα στα αυτοκινητα παιρνεις στα χερια απο ρουλεμαν μεχρι και το πλατω ολοκληρο) και εκει θα εστιαζα στη συνεχεια αλλα τελικα ερχεστε στα λογια μου.. γενικα ηθελα να καταληξω στο οτι αμα πατας συνεχως συμπλεκτη μπορει να χαλασουν ενα σωρο αλλα μερη του, οχι ομως οι δισκοι.. προφανως δε το εξεφρασα σωστα.. :wave2: :beer:
devil's animal
22/11/2018, 21:16
αριστερο κατω...το δεξι δεν με βολευει...
μονο αμα δω κανεναν γρηγορο και θελει ανοιγμα, κατεβαζω δεξι και ανεβαζω αριστερο για να βαλω γρηγορα την ταχυτητα ουτως ωστε να μην εχω πατημενο τον συμπλεκτη κατα την διαρκεια του φαναριου...
Για να μη φθείρετε συμπλέκτη, όσο περιμένετε στο φανάρι, μπορείτε να κάνετε burnout.
RaGe_Raptor
22/11/2018, 21:57
Για να μη φθείρετε συμπλέκτη, όσο περιμένετε στο φανάρι, μπορείτε να κάνετε burnout.
:lol::beer:
ωραίος ο νέος
spiraleon
23/11/2018, 08:13
Καλημέρα...
Άλλοι κατεβάζουν το δεξί πόδι γιατί θέλουν να φύγουν γρήγορα.
Άλλοι κατεβάζουν το αριστερό γιατί βαριουνται .
Άλλοι και τα δύο γιατί έτσι τους είπε ο δάσκαλος οδήγησης
Άλλοι κανένα γιατί οδηγούν mp3 ή το yamaha tricity ή κάποιο άλλο με τρίκυκλο ή atv
Το θέμα είναι ότι κατά κύριο λόγο πιστεύω ότι κατεβάζουμε το πόδι που μας βολεύει η που θα πατήσουμε κάτω χωρίς να γλυστρισουμε από λάδια, νερά και χώματα.
Μέχρι να βγει πάντως και να τελειοποιθει το σύστημα που μένει όρθια η μηχανή με τον αναβάτη πάνω εγώ θα κατεβάζω και τα δύο γιατί πατάω κατω
ειχα την εντυπωση μιλαμε μονο ΓΙΑ ΤΗ ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΣΚΩΝ σε ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ και εκει αναφερομαι.. εννοειται οτι με το πατημα καταπονουνται τα υπολοιπα μηχανικα μερη του συμπλεκτη αφου τους ασκειται πιεση, (καλα στα αυτοκινητα παιρνεις στα χερια απο ρουλεμαν μεχρι και το πλατω ολοκληρο) και εκει θα εστιαζα στη συνεχεια αλλα τελικα ερχεστε στα λογια μου.. γενικα ηθελα να καταληξω στο οτι αμα πατας συνεχως συμπλεκτη μπορει να χαλασουν ενα σωρο αλλα μερη του, οχι ομως οι δισκοι.. προφανως δε το εξεφρασα σωστα.. :wave2: :beer:
Κοιταξε ... Σαφως μιλαμε για ολο το πακετο και ειδικα στον συμπλεκτη που φθειρωντας το Α θα φτασει με μαθηματικη ακριβεια η φθορα στο Γ...;)
Μου την χαλασες τωρα ( και ηθελα να χωσω τον βρωμογερο στην κουβεντα Παρασκευιατικα....) :lol:
:beer::beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.