Σύνδεση

View Full Version : Παρακαλω, ελευθερα..!!

OldMan
22/11/2018, 14:17
ο σπινθήρας ενώ φαίνεται δυνατός και λαμπερός είναι ο μισός, αν όχι λιγότερος, σε ποσότητα σε σχέση με το χρόνο
Αστο οπως ειναι γιατι θα εχεις το μοναδικο DRZ 8T...!!

(αρχιζω να καταλαβαινω την προελευση του nick-name σου..)

xtasi
25/11/2018, 20:49
Άν έχεις κάτι να πεις και να βοηθήσεις πες το. Εγώ είμαι άσχετος, αλλά εσύ είσαι πλέον και μαλάκας. Νόμιζα στο φόρουμ ρωτάμε για πράγματα που δε ξέρουμε για να τα μάθουμε, δεν ήξερα πως λειτουργεί σαν μέσο προβολής των μεγάλων σου αρχιδιών.

Άν έχει κάποιος με λίγο μικρότερα αρχίδια από του oldman κάτι να μου πει και να βοηθήσει θα του ήμουν ευγνώμων. Εξηγώντας περαιτέρω τη φράση που έγραψα και είπε την ειρωνική εξυπνάδα του ο εξυπνάκιας αρχηγός εδώ μέσα, το μπουζί δε δίνει σπίθα σε κάθε χρόνο που θα έπρεπε, αλλά παρόλαυτά δίνει περιοδικά

OldMan
28/11/2018, 13:39
Άν έχεις κάτι να πεις και να βοηθήσεις πες το. Εγώ είμαι άσχετος, αλλά εσύ είσαι πλέον και μαλάκας. Νόμιζα στο φόρουμ ρωτάμε για πράγματα που δε ξέρουμε για να τα μάθουμε, δεν ήξερα πως λειτουργεί σαν μέσο προβολής των μεγάλων σου αρχιδιών.

Άν έχει κάποιος με λίγο μικρότερα αρχίδια από του oldman κάτι να μου πει και να βοηθήσει θα του ήμουν ευγνώμων. Εξηγώντας περαιτέρω τη φράση που έγραψα και είπε την ειρωνική εξυπνάδα του ο εξυπνάκιας αρχηγός εδώ μέσα, το μπουζί δε δίνει σπίθα σε κάθε χρόνο που θα έπρεπε, αλλά παρόλαυτά δίνει περιοδικά
Επειδη εγω παλι θα σ' αγαπαω, αν θελεις να παίρνεις απαντησεις να θετεις τις σωστες ερωτήσεις χωρις ΜΑΛΑΚΙΕΣ που νομιζεις οτι παρατηρησες..
Η επεξηγηση σου ηταν το ιδιο ή και χειροτερη απο την αρχικη..

Και να σου πω και κατι..
(και σε σενα και στα υπόλοιπα παπαρια της συνομοταξιας σου..)