PDA

View Full Version : Φλαμπέ φίλτρο αέρα



Λευκάδιος
06/12/2018, 14:08
Στην τελευταία χωμάτινη βόλτα το μηχανάκι (xr650r) έσβησε και μπούκωσε σε ένα ανηφόρι.Έκανα την συνήθη διαδικασία να καθαρίσω τον κύλινδρο (κλειστή βενζίνη και ανάφλεξη,μανιβελιές με τραβηγμένο τον χειροκίνητο αποσυμπιεστη) αλλά μάταια.
Αφού το έβαλα σε ίσωμα ξαναέκανα την διαδικασία και το αποτέλεσμα ήταν να αρπάξει φωτιά το φίλτρο αέρα.
Το φίλτρο ηταν το απλό σφουγγαρένιο της twin air περίπου ενός χρόνου.Δεν ηταν πεντακάθαρο εκεινη την μερα αλλά γενικά ηταν σε άριστη κατάσταση.
Για τον καθαρισμό του χρησιμοποιώ απορυπαντικο τύπου tide και βάζω ένα λάδι της denicol που το χρησιμοποιώ χρόνια (στο προηγούμενο μηχανάκι).
Είχα επίσης την εργοστασιακή μεταλλική σίτα στο πίσω μέρος του φίλτρου.Απ'ότι ξέρω αυτή η σίτα είναι εκεί για να αποτρέπει τέτοια φαινόμενα,προφανώς δεν τα κατάφερε αυτή την φορά ..
Με το καρμπυρατέρ είχα κάποια θέματα υπερχείλισης,είχα γυαλισει την βελονοθήκη του φλοτέρ και το πρόβλημα φαινόταν να είχε σταματήσει.Τα ζΙγκλέρ του είναι τα εργοστασιακά.


Υπάρχουν κάποια φίλτρα που στο πίσω μέρος τους έχουν μια επίστρωση για αποτροπή φωτιάς αλλά πέρα από αυτή την λύση (που απ'ότι διαβάζω δεν είναι 100% ότι δεν θα αρπάξουν ..) τι άλλο πρεπει να έχω υπόψην ώστε να μην ξαναγίνει κατι τέτοιο?

devil's animal
06/12/2018, 17:13
για να εγινε αυτο πρεπει να πηγε καμποση βενζινη στο φιλτρο αερα...επειδη ηταν και σε ανηφορα ειναι το πιο πιθανο...
εμενα οποτε μου ειχε τυχει κατι παρομοιο με το που καθαριζα τον κυλινδρο με την διαδικασια που λες, επαιρνε στα καπακια...

πολλες φορες εκανε και ενα δυνατο σκασιμο η εξατμιση μολις ξαναπροσπαθουσα...αλλα ποτε δεν ειχε παρει φωτια το φιλτρο αερα...

και ακριβως ετσι ειχα και το δικο μου...twin air και μεταλλικη σιτα απο μεσα...

οποτε μαλλον εφταιγε η ανηφορα...

Λευκάδιος
06/12/2018, 18:26
οποτε μαλλον εφταιγε η ανηφορα...
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ χωρίς αυτή :lol:

Ναι το σκάσιμο στην εξάτμιση το κάνουν σχεδόν όλα μετα από 7-8 μανιβελιές με τέρμα γκάζι.
Εχω παρατηρήσει οτι σε συνθήκες τύπου εντουρο το καρμπυρατερ κάνει τερτίπια,δηλαδή φαινεται να μπουκώνει και παει να σβήσει.Όχι πάντα αλλά το κάνει ..
Αν ανεβασω λιγο το ρελαντι φαινεται να δουλεύει καθαρότερα.
Κάπου διάβαζα ότι επειδή το μηχανάκι δεν έχει φτιαχτεί για ζόρικα (και αργά) ανηφοροκατηφόρια αλλά για ανοιχτές γρήγορες διαδρομές μπορώ να ρυθμίσω το φλοτέρ ώστε να κλείνει νωρίτερα από αυτό που λέει το μανουάλι.Έτσι δεν θα γεμίζει με πολύ καύσιμο το λεκανάκι του καρμπυρατέρ και μπορεί να γλιτώνω κάνα μπούκωμα του.
Ισχύουν τα παραπάνω?

OldMan
06/12/2018, 18:41
Αν δεν ανοιγεις το γκαζι στις φλαταδουρες, no problem.. ;)

Αν και, για να λεμε του στραβου(XR) το δικιο, το μηχανακι δεν μπουκωνει ουτε απο το ειδος της διαδρομης ουτε απο το ανοιγμα του γκαζιου..
(το υψος της σταθμης στο λεκανακι ειναι συγκεκριμενο και υπολογισμενο για παρατεταμενα φουλ γκαζι - αν το ζευγαρι πυραυλακι/οπη σφραγιζει σωστα, δεν πρπει να μπουκωνει/υπερχειλιζει τπτ..)

devil's animal
06/12/2018, 18:51
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ χωρίς αυτή :lol:

Ναι το σκάσιμο στην εξάτμιση το κάνουν σχεδόν όλα μετα από 7-8 μανιβελιές με τέρμα γκάζι.
Εχω παρατηρήσει οτι σε συνθήκες τύπου εντουρο το καρμπυρατερ κάνει τερτίπια,δηλαδή φαινεται να μπουκώνει και παει να σβήσει.Όχι πάντα αλλά το κάνει ..
Αν ανεβασω λιγο το ρελαντι φαινεται να δουλεύει καθαρότερα.
Κάπου διάβαζα ότι επειδή το μηχανάκι δεν έχει φτιαχτεί για ζόρικα (και αργά) ανηφοροκατηφόρια αλλά για ανοιχτές γρήγορες διαδρομές μπορώ να ρυθμίσω το φλοτέρ ώστε να κλείνει νωρίτερα από αυτό που λέει το μανουάλι.Έτσι δεν θα γεμίζει με πολύ καύσιμο το λεκανάκι του καρμπυρατέρ και μπορεί να γλιτώνω κάνα μπούκωμα του.
Ισχύουν τα παραπάνω?


τι να σου πω? εγω ειχα σχεδον απο την αρχη το fcr 41 και δεν ειχα ιδεα πως συμπεριφερεται με το μαμα...
και εγω εψαχνα τις ανηφορες γιατι εβγαιναν ωραιες σουζες...:lol:

Λευκάδιος
06/12/2018, 18:56
Αν δεν ανοιγεις το γκαζι στις φλαταδουρες, no problem.. ;)

Αν και, για να λεμε του στραβου(XR) το δικιο, το μηχανακι δεν μπουκωνει ουτε απο το ειδος της διαδρομης ουτε απο το ανοιγμα του γκαζιου..
(το υψος της σταθμης στο λεκανακι ειναι συγκεκριμενο και υπολογισμενο για παρατεταμενα φουλ γκαζι - αν το ζευγαρι πυραυλακι/οπη σφραγιζει σωστα, δεν πρπει να μπουκωνει/υπερχειλιζει τπτ..)


Έλα μου όμως που το ανοίγω στις φλαταδούρες (νταξ δεν πάω και με τελικές ..).
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό βλέπω κάτι λεκέδες στο κάτω μέρος του μπολ ...Το πυραυλάκι φαίνεται να είναι σε άριστη κατάσταση και την θήκη του την γυάλισα ευλαβικά.
Έχουν όλες οι θήκες ο'ring στο κάτω μέρος? Ρωτάω γιατί 1.η μαμά χόντα δεν δίνει ανταλλακτικό και 2.δεν είναι με βίδα και δεν ξέρω πως να την αφαιρέσω ..
Είναι αυτή (πριν την γυαλίσω).
401867

OldMan
06/12/2018, 19:03
Δeν παιρνω ορκο (εδω δεν το κανω στο δικαστηριο, θα το κανω για XR..??) για την υπαρξη του O-Ring αλλα αν η μυτη απο το πυραυλακι σου δεν εχει λαστιχενια επικαλυψη, τοτε σιγουρα πρεπει να εχει η οπή..

Οσο για το ανοιγμα του γκαζιου στα "ανοιχτα", ρισκαρεις να μενεις απο καυσιμο αν χαμηλωσεις την σταθμη..

DrBig
06/12/2018, 21:25
Οσο για το ανοιγμα του γκαζιου στα "ανοιχτα", ρισκαρεις να μενεις απο καυσιμο αν χαμηλωσεις την σταθμη..

Συνηθως το κυριως ζιγκλερ ειναι πολυ πιο χαμηλα απο το pilot, οποτε θα ελεγε κανεις, οτι με ενα νουμερακι πανω σε ζιγκλερ καθαριζεις.

OldMan
07/12/2018, 12:25
Συνηθως το κυριως ζιγκλερ ειναι πολυ πιο χαμηλα απο το pilot, οποτε θα ελεγε κανεις, οτι με ενα νουμερακι πανω σε ζιγκλερ καθαριζεις.

Ουδεν αληθεστερον τουτου, ω μεγα Βασιλεα της Σπαρτης, αλλα με αυτη την λογικη καταργουμε εντελως το λεκανακι και βαζουμε main jet μπουρι απο σομπα..

DrBig
07/12/2018, 13:47
Ουδεν αληθεστερον τουτου, ω μεγα Βασιλεα της Σπαρτης, αλλα με αυτη την λογικη καταργουμε εντελως το λεκανακι και βαζουμε main jet μπουρι απο σομπα..

Ξεπεσμενος Βασιλευς....

Κατα τ αλλα, η σταθμη στα φλοτερ ειναι κατα συμβαση επιλεγμενη ωστε να δουλευει το καρμπ με τον καλλιτερο δυνατο τροπο δεδομενων των γραφειοκρατικων περιορισμων. Δοθεντος τουτου (sic), με λιγο διαφορετικες ρυθμισεις, στα ζιγκλερ καυσιμου η αερα, μπορει να επιτευχθει καλλιτερη λειτουργια με φτωχοτερη σταθμη καυσιμου. Πραγμα που ειναι ακρως θεμιτο σε περιπτωσεις οπως αυτη του παροντος θεματος.

OldMan
07/12/2018, 13:55
Τουτων δοθεντων, Λευκαδιε, αντιλαμβανεσαι το γεγονος οτι ο εκπτωτος βασιλευς αναλαμβανει πληρως την ευθυνη, ου μην και τις step by step οδηγιες, του χαμηλωματος της σταθμης καυσιμου εντος του υμετερου εξαεριωτηρος..

Μην επανελθεις λοιπον δριμυτερος να παραπονεθεις οτι το μηχανακι σου απεκτησε αιφνης "κοφτες".. ;)

devil's animal
07/12/2018, 13:58
κοιταχτε να το κανετε να μην πηγαινει και να βγαλουν ξαφνικα κακο ονομα τα xr...:mad:

OldMan
07/12/2018, 14:06
Αυτο το "ξαφνικα" ρε Ντεβιλακο κανει κατηγορια απο μονο του στα Ανεκδοτα-Χιουμορ...

devil's animal
07/12/2018, 14:12
Αυτο το "ξαφνικα" ρε Ντεβιλακο κανει κατηγορια απο μονο του στα Ανεκδοτα-Χιουμορ...


το'ξερα οτι θα το σχολιαζες...:tooth:

buckley
07/12/2018, 14:50
το'ξερα οτι θα το σχολιαζες...:tooth:

Ρε αχαίρευτε έχω συζήτηση με τον παππού ,τι πετάγεσαι ? :moutza:

OldMan
07/12/2018, 14:58
Ρε αχαίρευτε έχω συζήτηση με τον παππού ,τι πετάγεσαι ? :moutza:

Εσυ για πεταξου μεχρι Μπραχαμι να κανεις παντιλικια στην πλατεια με το Μπολντορι με την φλοκατη για σελα...

MG-KTiNoS
07/12/2018, 15:40
Εσυ για πεταξου μεχρι Μπραχαμι να κανεις παντιλικια στην πλατεια με το Μπολντορι με την φλοκατη για σελα...

κουρελού ήτανε...
Ποτέ φλοκάτη, δε γκάνει γιατί το καλοκαίρι θ ανάψει ο κώλος σου
(στα φορ το κάνανε αυτό όχι στα μπολντορ)

buckley
07/12/2018, 16:20
κουρελού ήτανε...
Ποτέ φλοκάτη, δε γκάνει γιατί το καλοκαίρι θ ανάψει ο κώλος σου
(στα φορ το κάνανε αυτό όχι στα μπολντορ)

Εξήγησε του ότι τα Χόνδα ήταν για τους δημόσιους υπάλληλους ,σιγουράκι ,την ησυχία μας, εφάπαξ κλπ κλπ.
Άκου Μπάκλης με φλοκάτη σε μπολντόρ ...

bulmont
07/12/2018, 16:23
κουρελού ήτανε...
Ποτέ φλοκάτη, δε γκάνει γιατί το καλοκαίρι θ ανάψει ο κώλος σου
(στα φορ το κάνανε αυτό όχι στα μπολντορ)



Θα του πουλήσεις και καμμιά κρεμούλα για το αναψοκοκκινισμένο πωπουδάκι του ρε κορόιδο.....

MG-KTiNoS
07/12/2018, 17:04
:lol:

devil's animal
07/12/2018, 19:05
Θα του πουλήσεις και καμμιά κρεμούλα για το αναψοκοκκινισμένο πωπουδάκι του ρε κορόιδο.....


ξεκιναει με ενα φιλτρο φλαμπε και παει σε αναψοκοκκινισμενους παππουδιστικους κωλους...
και καπως ετσι, ξερεις οτι το νημα ειναι στο moto.gr...
:lol::lol:

vaska
07/12/2018, 19:21
Εγώ παλικάρια μου δοθείσης ευκαιρίας θέλω να παρακαλέσω τους σοφούς γνώστες αυτών των μηχανημάτων του διαόλου που ονομάζονται καρμπς να φτιάξουν ένα αξιόλογο τεχνικό άρθρο και να το αναρτήσουν στην σωστή μεριά μαζί με τους άλλους θησαυρούς του moto.gr μπας και κάποια στιγμή ξεστραβωθούμε και οι υπόλοιποι.
Να μάθουμε πως λειτουργούν, τι είναι τα πάιλοτ τζετ τι είναι και τι ρόλο παίζουν τα ζιγκλέρ, με απλά και κατανοητά λόγια για να καταλαβαίνουμε κι εμείς οι αγράμματοι, γιατί όσες φορές προσπάθησα να ασχοληθώ τα έκανα λίγο καλύτερα από σκ@τ@ κι ας νόμιζα ότι είχα διαβάσει και ήξερα.
Χωρίς πλάκα νομίζω θα ήταν χρήσιμο ένα τέτοια αρθράκι.

Κυρ Αντώνη μας αρκετό καιρό έχεις που ξεκουράζεσαι κι εσύ κύριε Άγη μας το ίδιο.

:D :wave2:

Λευκάδιος
07/12/2018, 20:22
και εγω εψαχνα τις ανηφορες γιατι εβγαιναν ωραιες σουζες...:lol:
Και στο ίσιωμα κάτι γίνεται :D


Τουτων δοθεντων, Λευκαδιε, αντιλαμβανεσαι το γεγονος οτι ο εκπτωτος βασιλευς αναλαμβανει πληρως την ευθυνη, ου μην και τις step by step οδηγιες, του χαμηλωματος της σταθμης καυσιμου εντος του υμετερου εξαεριωτηρος..

Μην επανελθεις λοιπον δριμυτερος να παραπονεθεις οτι το μηχανακι σου απεκτησε αιφνης "κοφτες".. ;)
Δηλαδή νίπτεις τας χείρας σου? :p


ξεκιναει με ενα φιλτρο φλαμπε και παει σε αναψοκοκκινισμενους παππουδιστικους κωλους...
και καπως ετσι, ξερεις οτι το νημα ειναι στο moto.gr...
:lol::lol:

Long live moto.gr :cool:



Εγώ παλικάρια μου δοθείσης ευκαιρίας θέλω να παρακαλέσω τους σοφούς γνώστες αυτών των μηχανημάτων του διαόλου που ονομάζονται καρμπς να φτιάξουν ένα αξιόλογο τεχνικό άρθρο και να το αναρτήσουν στην σωστή μεριά μαζί με τους άλλους θησαυρούς του moto.gr μπας και κάποια στιγμή ξεστραβωθούμε και οι υπόλοιποι.
Να μάθουμε πως λειτουργούν, τι είναι τα πάιλοτ τζετ τι είναι και τι ρόλο παίζουν τα ζιγκλέρ, με απλά και κατανοητά λόγια για να καταλαβαίνουμε κι εμείς οι αγράμματοι, γιατί όσες φορές προσπάθησα να ασχοληθώ τα έκανα λίγο καλύτερα από σκ@τ@ κι ας νόμιζα ότι είχα διαβάσει και ήξερα.
Χωρίς πλάκα νομίζω θα ήταν χρήσιμο ένα τέτοια αρθράκι.

Κυρ Αντώνη μας αρκετό καιρό έχεις που ξεκουράζεσαι κι εσύ κύριε Άγη μας το ίδιο.

:D :wave2:
Μην μου τους κουράζεις και τους θέλουμε για άλλες δουλειές,για καρμπς υπάρχει αυτό :wave2:https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28913

vaska
07/12/2018, 23:01
Να σου πω ότι το έχω διαβάσει αλλά δεν το θυμόμουν. Ου γαρ έρχεται μόνον

stefanos
10/12/2018, 19:43
Με το καρμπυρατέρ είχα κάποια θέματα υπερχείλισης,είχα γυαλισει την βελονοθήκη του φλοτέρ και το πρόβλημα φαινόταν να είχε σταματήσει.Τα ζΙγκλέρ του είναι τα εργοστασιακά.


Μόλις λύσεις το θέμα με το καρμπιρατέρ δεν θα ξαναπάρει φωτιά.
Αφού καθάρισες τη βελονοθήκη χρειάζεσαι καινούργιο πυραυλάκι εφόσον είναι με ελαστικό κεφάλι, ακόμα και αν δεν χρειάζεται κατά την άποψή σου.
Μετά ρυθμίζεις ύψος φλοτέρ όπως λέει το βιβλίο με προσοχή να μην συμπιέζεται το ελατήριο στο πυραυλάκι
, και τέλος όταν το βάλεις πάνω τσεκάρεις πάλι ύψος με διάφανο σωληνάκι στην εκκένωση του φλοτέρ,
εκμεταλλευόμενος την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων, για να δεις αν έγινε καμιά πατάτα.
Αν η στάθμη είναι περίπου στην φλάντζα του μπολ και λίγο κάτω πρέπει να είσαι οκ.
Με το σωληνάκι μπορείς αργότερα να τσεκάρεις το ύψος χωρίς να ανοίγεις καρμπιρατέρ.
Από ρύθμιση βαλβίδων είμαστε οκ?

Λευκάδιος
11/12/2018, 11:38
Μόλις λύσεις το θέμα με το καρμπιρατέρ δεν θα ξαναπάρει φωτιά.
Αφού καθάρισες τη βελονοθήκη χρειάζεσαι καινούργιο πυραυλάκι εφόσον είναι με ελαστικό κεφάλι, ακόμα και αν δεν χρειάζεται κατά την άποψή σου.
Μετά ρυθμίζεις ύψος φλοτέρ όπως λέει το βιβλίο με προσοχή να μην συμπιέζεται το ελατήριο στο πυραυλάκι
, και τέλος όταν το βάλεις πάνω τσεκάρεις πάλι ύψος με διάφανο σωληνάκι στην εκκένωση του φλοτέρ,
εκμεταλλευόμενος την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων, για να δεις αν έγινε καμιά πατάτα.
Αν η στάθμη είναι περίπου στην φλάντζα του μπολ και λίγο κάτω πρέπει να είσαι οκ.
Με το σωληνάκι μπορείς αργότερα να τσεκάρεις το ύψος χωρίς να ανοίγεις καρμπιρατέρ.
Από ρύθμιση βαλβίδων είμαστε οκ?

Το τελευταίο διάστημα το μηχανάκι δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά όταν ήταν κρυο και η απόδοση του φαινόταν πεσμένη.Χτες το βράδυ σε κλείσιμο του γκαζιού με αρκετές στροφές έκανε ένα μπαμ και αμέσως φανηκε να δουλεύει πιο καθαρά και δυνατά,τώρα είχε κάνα σκουπίδι μέσα ή ήταν κάτι άλλο δεν ξέρω ..
Έλυσα σήμερα και βρήκα τα εξης:το pilot ήταν βρώμικο,το λαστιχένιο πυραυλακι εχει μια γραμμή στην διάμετρο του (στο κάτω μερος του) που φανερώνει φθορά.
Νομίζω κάτι φαίνεται στην φωτο
402015

Το φλοτέρ το μέτρησα στα 19-20mm ενώ το μάνουαλ δίνει 16mm,το έφερα στα 16 και έκανα το τεστ με το σωληνάκι.
Θα παραγγείλω καινούργιο πυραυλάκι και με την πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξω και τις βαλβιδες,τις ρύθμισα πριν 3 μήνες αλλά δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει από τότε.
Ευχαριστώ σας παίδες :beer:

stefanos
11/12/2018, 13:20
Στο κλείσιμο του γκαζιού ενεργοποιείται το κύκλωμα που κλείνει τον αέρα στο κύκλωμα του pilot και κάνει πλουσιότερο το μίγμα
για να μην σκάει.
Είναι το καπάκι στο πλάι του slide με τις 2 βιδούλες. Τσεκάρισε το διάφραγμα αν και μάλλον ήταν φτωχό από βρώμικο pilot.

Λευκάδιος
11/12/2018, 13:30
Τελευταία φορά (πριν κάνα χρόνο) που κοίταξα το διάφραγμα ήταν σε άριστη κατάσταση,μην με βάζεις σε άλλα έξοδα γιατί απ'οτι είδα το γνήσιο πυραυλάκι κανει μια περιουσία :lol: .
Έκανα μερικά χιλιομετρα σήμερα και δείχνει να δουλεύει μια χαρά.Λέω να το ξαπλώσω κάτω για να μπουκώσει να δω πως θα παρει μετά μπροστά (θα φροντίσω να έχω και νερό μαζί μου σε περίπτωση που πάρει πάλι φωτιά :lol: )

stefanos
11/12/2018, 13:52
Τελευταία φορά (πριν κάνα χρόνο) που κοίταξα το διάφραγμα ήταν σε άριστη κατάσταση,μην με βάζεις σε άλλα έξοδα γιατί απ'οτι είδα το γνήσιο πυραυλάκι κανει μια περιουσία :lol: .
Έκανα μερικά χιλιομετρα σήμερα και δείχνει να δουλεύει μια χαρά.Λέω να το ξαπλώσω κάτω για να μπουκώσει να δω πως θα παρει μετά μπροστά (θα φροντίσω να έχω και νερό μαζί μου σε περίπτωση που πάρει πάλι φωτιά :lol: )

Το πιθανότερο είναι να είναι ΟΚ το διάφραγμα.
Το πυραυλάκι δεν το γλυτώνεις και καλό είναι να περιορίσεις τις τούμπες μέχρι να το αλλάξεις :D
Καλές βόλτες.:beer: