Σύνδεση

View Full Version : Αγορά Tiger 1050



Σελίδες : 1 [2]

doctor_john
31/08/2020, 12:41
Μεση ωριαία ταχύτητα αλλά δεν το χρησιμοποιουν αυστηρά αν καταλαβαίνω καλά, εννοούν την ταχύτητα ταξιδίου.

spyro
31/08/2020, 12:55
Μεση ωριαία ταχύτητα αλλά δεν το χρησιμοποιουν αυστηρά αν καταλαβαίνω καλά, εννοούν την ταχύτητα ταξιδίου.

έτσι

αναφέρομαι στη σταθερή ταχύτητα που μπορείς να κρατήσεις για αρκετή ώρα, δουλεύοντας τον κινητήρα σε στροφές που δεν κουράζουν, δεδομένης της ελεύθερης ευθείας στην Εθνική

με το 990 adv είμαι στα 140χλμ/ω

zannisvel
31/08/2020, 12:57
OK got it
Ευχαριστώ :beer:

πυξιδας990
31/08/2020, 17:55
γενικως το smt εφτιαξε μια κατηγορια πως ενα sm το κανουμε και ολιγον τουριστικο για σκ και παραπερα βεβαια αναλογα τον αναβατη,οπως και τον συννεπιβατη:D
η κατηγορια μετα βρηκε συμμαχο απ την ντουκατι το hyperstrada,οπως και απ την mv το stradale....δεν περπατησε πολυ,αλλα εχει φανατικο κοινο!!!!!
παιζει το dorso να το στησω ετσι:lol::D:lol:

DrBig
31/08/2020, 18:20
πρώην κάτοχος tiger 1050 νυν 990 adv και με άποψη για το smt

(αν βρείς αξιόπιστο 1050) θα σου αρέσει (συγκριτικά με το tuono που είχες αλλά και το SMT που σκέφτεσαι):

1. το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα (παντού)
2. ο ίδιος ο κινητήρας που θα σε σπρώχνει συνέχεια να παίζεις
3. η άνεση στα ταξίδια
4. η ποιότητα κατασκευής
5. η ευελιξία στη κίνηση εντός πόλης και αίσθηση ελαφρότητας σε σχέση με το tuono (το smt όμως είναι καλύτερο στον τομέα αυτό)

δεν θα σου αρέσουν:
1. οι αναρτήσεις αν είναι μαμά (για πέταμα)
2. η γεωμετρία συγκριτικά με το άριστα ζυγισμένο τουόνο και σούπερ ζυγισμένο smt. Εσύ ως οδηγός αν είχες και τα 3 μηχανάκια και τα έκανες test ride στο ίδιο τερέν με το tiger θα πήγαινες πιο αργά απο τα άλλα 2, εκτός και είναι το τερέν είναι π.χ κορίνθου - τριπόλεως όπου στο smt δεν θα βοηθήσει ο κινητήρας
3. το δίκτυο των συνεργείων και οι επιλογές που έχεις (τουλάχιστον Αθήνα που ξέρω εγώ)
4. δε ξέρω τι έχει γίνει τα τελευταία χρόνια με την ιστορία των κυλινδροπίστωνων. μακάρι να το χουν λύσει το θέμα. Εγώ όμως είχα αλλάξει και τα 3 ευτυχώς μέσα στην εγγύηση. βέβαια πάω λιγο πίσω στα πρώτα μοντέλα (2008)


στο smt τα μόνα που δε θα σου αρέσουν είναι:
1. μεταπώληση (δύσκολο μηχανάκι)
2. όπως είπα και πιο πάνω ο κινητήρας υστερεί συγκριτικά με τα άλλα 2. μουαγιέν ταξιδιου σε εθνική 150. φυσικά όμως είναι τέτοια η χαρά που παίρνεις σε όλα τα υπόλοιπα τερέν που δεν σε πειράζει καθόλου παρα μόνο όταν είσαι κυριακή απόγευμα και 300χλμ απο Αθήνα στην επιστροφή
3. χρειάζεται να ασχολείσαι προσωπικά. μη φανταστείς κάτι πολυ απαιτητικό αλλά η προσωπική ενασχόληση είναι απαραίτητη
4. οτιδήποτε έχει σχέση με την λέξη "pumping" (όλες οι αντλίες και τρόμπες δηλαδή) είναι επιρρεπής σε βλάβες. Ο κινητήρας είναι απείρως πιο αξιόπιστος απο αυτού του tiger όμως

θα το αγαπήσεις για όλα τα υπόλοιπα όμως τα οποία προαναφέρθηκαν, αλλά και νομίζω οτι έχεις στο μυαλό σου ηδη

εδιτ: και για να απαντήσω μονολεκτικά μεταξύ των 2 ψηφίζω smt

Δεν εχω οδηγησει τιγρη, αλλα η πισω αναρτηση των sm/smt/se ειναι κι αυτη για "πεταμα".

lospsi
31/08/2020, 18:24
Περίπου έχω καταλάβει την αίσθηση των δυο μηχανών και νομίζω πως αυτή την φορά θέλω λίγο πιο άνετη λειτουργία, όπως σωστά αναφέρει ο δόκτορ Τζων πιο πάνω, οπότε μάλλον ο Τίγρης θα είναι η επιλογή μου.

Απλά δεν έχω αποφασίσει αν θα κινηθώ στο κάτω χρηματικό όριο των 1050 (άρα πρώτα μοντέλα με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία τους) ή θα προσπαθήσω να πάω σε Tiger sport που όμως ξεφεύγουν αρκετά από τα λεφτά που θα ήθελα να δώσω. Κάτι ενδιάμεσο, δηλαδή tiger 1050 μετά το 2009-2010, το προτιμούσα αρχικά αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τελικα να δώσω 1000+ ευρώ επιπλέον για ίδιο μηχανάκι, ειδικά εφόσον θέλω να κινηθώ σχετικά οικονομικά. Θεωρώ πως το θέμα με τα πιστόνια θα έχει πλέον λυθεί, δηλ. όσα σπάσανε επισκευάστηκαν.

DrBig
31/08/2020, 18:28
Περίπου έχω καταλάβει την αίσθηση των δυο μηχανών και νομίζω πως αυτή την φορά θέλω λίγο πιο άνετη λειτουργία, όπως σωστά αναφέρει ο δόκτορ Τζων πιο πάνω, οπότε μάλλον ο Τίγρης θα είναι η επιλογή μου.

Απλά δεν έχω αποφασίσει αν θα κινηθώ στο κάτω χρηματικό όριο των 1050 (άρα πρώτα μοντέλα με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία τους) ή θα προσπαθήσω να πάω σε Tiger sport που όμως ξεφεύγουν αρκετά από τα λεφτά που θα ήθελα να δώσω. Κάτι ενδιάμεσο, δηλαδή tiger 1050 μετά το 2009-2010, το προτιμούσα αρχικά αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τελικα να δώσω 1000+ ευρώ επιπλέον για ίδιο μηχανάκι, ειδικά εφόσον θέλω να κινηθώ σχετικά οικονομικά. Θεωρώ πως το θέμα με τα πιστόνια θα έχει πλέον λυθεί, δηλ. όσα σπάσανε επισκευάστηκαν.

Το sport ειναι κατα πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το προηγουμενο οπως θυμαμαι. Μακρυτερο ψαλιδι, καλλιτερο μοτερ, καλλιτερες αναρτησεις.

lospsi
31/08/2020, 19:12
Το sport ειναι κατα πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το προηγουμενο οπως θυμαμαι. Μακρυτερο ψαλιδι, καλλιτερο μοτερ, καλλιτερες αναρτησεις.

Ναι, σίγουρα καλύτερο και πιο σύγχρονο αλλά το χρηματικό άλμα είναι 2 χιλιάρικα τουλάχιστον (από το τάληρο και κάτω για παλιά Tiger 1050 σε 7+ για Tiger Sport).
Δεν είναι αμελητέα η διαφορά και θέλω να την αποφύγω...

contes di Zante
01/09/2020, 07:17
Το Sport είναι πολύ πιο ωραίο αισθητικά τόσο λόγω μονόμπρατσου αλλά κυρίως λόγω χαμηλότερης θέση συνεπιβάτη που έφερε τη σέλα σε πιο ευθεία γραμμή. Προσωπικά η ψηλή θέση του αρχικού 1050 μου το έκανε άσχημο σα σύνολο. Επίσης έπαψε να είναι καγκουρομηχάνημα απ' όταν βγήκε το mt-09 και το tracer

spyro
01/09/2020, 10:20
Δεν εχω οδηγησει τιγρη, αλλα η πισω αναρτηση των sm/smt/se ειναι κι αυτη για "πεταμα".

για πέταμα οι αναρτήσεις του sm και του smt? :eek::cry: ντάξει τουλάχιστον υπερβολικός. ειδικά αμα τις συγκρίνεις με οτιδήποτε άλλο συμβατικό μηχανάκι κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή στα λεφτά τους. νομίζω οτι έχεις ρίξει τόσες ώρες ασχολίας πάνω τους για να τις τελειοποιήσεις που τις σιχάθηκες :D

παντως αν θεωρείς αυτές τις 2 αναρτήσεις για πέταμα δε φαντάζεσαι τι σημαίνει Tiger


Περίπου έχω καταλάβει την αίσθηση των δυο μηχανών και νομίζω πως αυτή την φορά θέλω λίγο πιο άνετη λειτουργία, όπως σωστά αναφέρει ο δόκτορ Τζων πιο πάνω, οπότε μάλλον ο Τίγρης θα είναι η επιλογή μου.

..

οπότε η ερώτηση μεταξύ tiger και smt άσκοπη; :confused:

DrBig
01/09/2020, 10:35
για πέταμα οι αναρτήσεις του sm και του smt? :eek::cry: ντάξει τουλάχιστον υπερβολικός. ειδικά αμα τις συγκρίνεις με οτιδήποτε άλλο συμβατικό μηχανάκι κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή στα λεφτά τους. νομίζω οτι έχεις ρίξει τόσες ώρες ασχολίας πάνω τους για να τις τελειοποιήσεις που τις σιχάθηκες :D

παντως αν θεωρείς αυτές τις 2 αναρτήσεις για πέταμα δε φαντάζεσαι τι σημαίνει tiger

Το αμορτισερ των εν λογω μηχανικιων ειναι βγαλμενο απο κτμ ...... sx80. Μικρο πιστονι, δεν ειναι pds, τρωει την ζεστη της αρκουδας απο το μοτερ/εξατμιση και ειναι φορεμενο σε μηχανακια χωρις μοχλικο. Του κανεις σερβις και σε 10-20κ χλμ ξαναθελει. Η κατασταση ειναι σαφως καλλιτερη στα sd 990 οπου το αμορτισερ ειναι κτηνος σε σχεση με των sm/smt/se.

Δεν υπερβαλω!

lospsi
01/09/2020, 11:11
οπότε η ερώτηση μεταξύ tiger και smt άσκοπη; :confused:

Γιατί άσκοπη?
Ρωτάω και παίρνω γνώμες, βάσει των οποίων αντιλαμβάνομαι ότι το SMT είναι μια μοτοσυκλέτα που στην παρούσα φάση δεν θα μου κάτσει τόσο καλά. Γι' αυτό και έγραψα ότι μάλλον θα κινηθώ σε Tiger.

Να σημειώσω εδώ ότι είχα 990 adv και μόλις έκανα τεστ ράιντ το νέο Tiger 1050 (νέο, τελωσπάντων ...) οπότε είχα στο μυαλό μου και μια σχετική εικόνα των δυο μοτοσυκλετών που ρωτάω.