View Full Version : Προβολάκια ομίχλης: ΝΑΙ η ΟΧΙ Εχουν Ουσία ή περιττο ?
Ξεκολατε από τα αυτοκίνητα!! Για μηχανές μιλάμε κ μπορεί να είναι κ απαραίτητα για κάποιες μοτο όπως η δικιά μ.
Αλλά σκέφτομαι τα 200+ € για τα αμερικανικά άλλες εταιρίες δε γνωρίζω οποίος ξέρει ας βάλλει καμία πληροφορία.
Κινεζικά με 30~50 € δε λαμβάνονται υπόψην.
Στη μηχανη το μονο χρησιμο, ειναι η μεγαλη σκαλα να φεγγει ΚΑΙ σε υψος, ωστε οταν στριβεις να βλεπεις περα απο το apex.
Οτιδηποτε αλλο ειναι παπατζα. Σε χωμα και νυχτερινο εντουρο, βαλε helmet lights να φεγγουν εκει που θες να δεις και τελος.
Εκτος και αν στην 1η τουμπα ψαχνεις να βρεις αν το προβολακι ειναι αγκαλια με τον ανορθωτη ή με το κολαρο απο την τρομπα νερου και πως θα σιαξεις τη βαση.
Σε ποιας γενιας Golf αναφερεσαι;
Υπαρχουν υλοποιησεις και υλοποιησεις ... και τα συγκεκριμενα (cornering lights) που αναβουν οταν στριβεις με χαμηλες ταχυτητες ουδεμια σχεση εχουν με τα ενοχλητικα κωλοπροβολακια του καθε καγκουρα.
VI
δε μιλάω για after-market με μπλέ λάμπες
εκεί ανάβω πορείας και στραβωνόμαστε και οι δύο αντί μόνο ο ένας...
Εντάξει εσυ το πηγές αλλου, μιλάμε για χρήση σε βραδινή οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο που η μεγάλη σκάλα είναι δεν είναι αρκετή. Δεν έχουμε στο μυαλό μας μια πτώση στο απεξ ότι είναι αυτό. Παπατζα δεν είναι σίγουρα μάλλον δεν κατάλαβες γιατί πράγμα μιλάω.
Μάλλον είμαι εγώ αυτός θέματος εδώ είναι για προβολακια ομίχλης που έχουν τα αυτοκίνητα κ όχι για προβολακια μηχανής, συγνώμη λάθος μ. Συνεχίστε να μάθουμε κ για τα προβολακια ομίχλης στα αυτοκίνητα
Δε νομίζω οτι έχει νόημα να συζητάμε για προβολάκια ομίχλης σε αυτοκίνητα πέρα του γεγονότος ότι πολλοί τα ανάβουν για να φαίνεται το κουτί τους πιο "αγριο" (ειδικά σε συνδιασμό με τα φώτα θέσης και τις ψείρες στους υαλοκαθαριστήρες).
Προβόλια ομίχλης σε μηχανή έχουν νόημα μόνο αν τοποθετηθούν χαμηλά. Και όταν λέμε χαμηλά εννοούμε χαμηλά, κάτω απ' το ύψος της ρόδας, διαφορετικά δεν έχουν νόημα! Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να συζητήσουμε αυστηρά με κάποιο μοντέλο κατά νου.
Η σύγχυση μάλλον προέρχεται λόγο λάθους διατύπωσης στον τίτλο και ίσως επειδή κάποιοι εσφαλμένα θεωρούν ότι τα προβολάκια ομίχλης δεν έχουν διαφορές απ' τα προβολάκια γενικότερα.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε ότι έχω γράψει ως τώρα στο θρεντ...
Το τενερέ έχει 50w για την μεγάλη σκάλα και άλλα τόσα για την μικρή σε δυο διαφορετικές λάμπες (δε θυμάμαι τι Η είναι αυτές). Όταν ανάψω τη μεγάλη έχει μέτριο προς το καλό φωτισμό μόνο μακριά, όταν ανάψω τη μικρή έχω μέτριο φωτισμό μόνο πολύ κοντά. Και στις δυο περιπτώσεις τα φώτα φρένων (όταν το εμπρός βυθίζεται), είναι μάλλον κακά προς άθλια. Σε περπτώσεις "βράδυ στο βουνό" και δε μιλάω για εντούρο ή χώμα αλλά για επαρχιακό με στροφές χωρίς φωτισμό, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Δε βλέπω μακριά με τη μικρή σκάλα και δεν βλέπω αν υπάρχουν πέτρες ή σπασίματα κοντά όταν έχω τη μεγάλη. Αν βάλω λαστιχάκι στο κουμπί του σινιάλου και πηγαίνω και με τις δυο ανοιχτές τα πράγματα διορθώνονται ελαφρώς αλλά 1ον καίω 100w και δεύτερον αν συναντήσω κανένα αγροτικό στο απέναντι ρευμα δεν μπορώ τόσο εύκολα να σβήσω τη μεγάλη.
Νομίζω δυο προβόλια λεντ θα λύσουν το πρόβλημα.
Δε νομίζω οτι έχει νόημα να συζητάμε για προβολάκια ομίχλης σε αυτοκίνητα πέρα του γεγονότος ότι πολλοί τα ανάβουν για να φαίνεται το κουτί τους πιο "αγριο" (ειδικά σε συνδιασμό με τα φώτα θέσης και τις ψείρες στους υαλοκαθαριστήρες).
Προβόλια ομίχλης σε μηχανή έχουν νόημα μόνο αν τοποθετηθούν χαμηλά. Και όταν λέμε χαμηλά εννοούμε χαμηλά, κάτω απ' το ύψος της ρόδας, διαφορετικά δεν έχουν νόημα! Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να συζητήσουμε αυστηρά με κάποιο μοντέλο κατά νου.
Η σύγχυση μάλλον προέρχεται λόγο λάθους διατύπωσης στον τίτλο και ίσως επειδή κάποιοι εσφαλμένα θεωρούν ότι τα προβολάκια ομίχλης δεν έχουν διαφορές απ' τα προβολάκια γενικότερα.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε ότι έχω γράψει ως τώρα στο θρεντ...
Το τενερέ έχει 50w για την μεγάλη σκάλα και άλλα τόσα για την μικρή σε δυο διαφορετικές λάμπες (δε θυμάμαι τι Η είναι αυτές). Όταν ανάψω τη μεγάλη έχει μέτριο προς το καλό φωτισμό μόνο μακριά, όταν ανάψω τη μικρή έχω μέτριο φωτισμό μόνο πολύ κοντά. Και στις δυο περιπτώσεις τα φώτα φρένων (όταν το εμπρός βυθίζεται), είναι μάλλον κακά προς άθλια. Σε περπτώσεις "βράδυ στο βουνό" και δε μιλάω για εντούρο ή χώμα αλλά για επαρχιακό με στροφές χωρίς φωτισμό, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Δε βλέπω μακριά με τη μικρή σκάλα και δεν βλέπω αν υπάρχουν πέτρες ή σπασίματα κοντά όταν έχω τη μεγάλη. Αν βάλω λαστιχάκι στο κουμπί του σινιάλου και πηγαίνω και με τις δυο ανοιχτές τα πράγματα διορθώνονται ελαφρώς αλλά 1ον καίω 100w και δεύτερον αν συναντήσω κανένα αγροτικό στο απέναντι ρευμα δεν μπορώ τόσο εύκολα να σβήσω τη μεγάλη.
Νομίζω δυο προβόλια λεντ θα λύσουν το πρόβλημα.
Το σινιαλο σου, ειναι τυπου σκανδαλης;
Εαν ναι, μπορεις να ανοιξεις το διακοπτη και να γεφυρωσεις τη μεγαλη σκαλα με τη μεσαια. Ετσι, οταν εχεις δυνατη σκαλα, θα εχεις και τα μεσαια χωρις να επηρεασεις το σινιαλο.
Τα επιπλεον 55watt δεν ειναι προβλημα... τουλαχιστον για τα ηλεκτρικα. Για μονοφάναρο ομως ισως ειναι εαν η ποιοτητα κατασκευής ειναι της πλακας, μπορει να κλαις κατοπτρο ή κελυφος.
(εαν εχεις H7, τοτε μιλαμε για 55watt η λαμπα)
taisteal
30/01/2019, 23:48
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος σε ότι έχω γράψει ως τώρα στο θρεντ...
Το τενερέ έχει 50w για την μεγάλη σκάλα και άλλα τόσα για την μικρή σε δυο διαφορετικές λάμπες (δε θυμάμαι τι Η είναι αυτές). Όταν ανάψω τη μεγάλη έχει μέτριο προς το καλό φωτισμό μόνο μακριά, όταν ανάψω τη μικρή έχω μέτριο φωτισμό μόνο πολύ κοντά. Και στις δυο περιπτώσεις τα φώτα φρένων (όταν το εμπρός βυθίζεται), είναι μάλλον κακά προς άθλια. Σε περπτώσεις "βράδυ στο βουνό" και δε μιλάω για εντούρο ή χώμα αλλά για επαρχιακό με στροφές χωρίς φωτισμό, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Δε βλέπω μακριά με τη μικρή σκάλα και δεν βλέπω αν υπάρχουν πέτρες ή σπασίματα κοντά όταν έχω τη μεγάλη. Αν βάλω λαστιχάκι στο κουμπί του σινιάλου και πηγαίνω και με τις δυο ανοιχτές τα πράγματα διορθώνονται ελαφρώς αλλά 1ον καίω 100w και δεύτερον αν συναντήσω κανένα αγροτικό στο απέναντι ρευμα δεν μπορώ τόσο εύκολα να σβήσω τη μεγάλη.
Νομίζω δυο προβόλια λεντ θα λύσουν το πρόβλημα.
Αποστόλ',εγώ στο τενερέ όταν άναβα την μεγάλη σκάλα είχα κάνει πατέντα και δεν έσβηνε η μικρή.
Κανένα θέμα με ανορθωτή,και μετά από πολλές χιλιάδες χλμ μέχρι και σήμερα.
Πρόσθεσα και τα προβολάκια και έγινε η νύχτα μέρα κυριολεκτικά στα σημεία που δεν υπάρχει
επαρκής φωτισμός,επαρχιακοί κτλ κτλ.
Btw,τα προβολάκια κόστισαν 15 ευρώ το ένα(:lol:)και ακόμη δουλεύουν μετά από
4 χρόνια.
403409
Σε σοβαρές χώρες με δύσκολες συνθήκες πχ στην Σουηδία, με το που ανάβεις φώτα ομίχλης σβήνουν τα κανονικά. Είχα οδηγήσει ενα τέτοιο αυτοκίνητο και μου είχε κάνει εντύπωση.
Οχι μόνο γίνεται αλλά έτσι θα έπρεπε να είναι παντού.
Θα μου πείς εδω και τα περιπολικά με τα ομίχλης αναμμένα κυκλοφορούν συνήθως στην Ελλάδα, οπότε τι ψαχνουμε τώρα...
Δεν φαντάζομαι να είχε να κάνει με τη χώρα ήταν μάλλον το αυτοκίνητο. Το s40 πχ που έχω δεν σβήνουν τα κανονικά. Επίσης τα φώτα ομίχλης μπροστά δεν είναι υποχρεωτικά. Και ενώ πολλές εταιρίες τα προσφέρουν δωρεάν σε κάποιες περιπτώσεις είναι έξτρα
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/01/2019, 05:52
Btw,τα προβολάκια κόστισαν 15 ευρώ το ένα(:lol:)και ακόμη δουλεύουν μετά από
4 χρόνια.
403409
Ήθελα να το γράψω πριν όταν αναφέρθηκε πιο πάνω από άλλο μέλος ότι τά φτηνά δεν κάνουν δουλειά.Και τα δικά μου τόσο κάνουν καί τά έχω 3 χρόνια και δουλεύουν μία χαρά.Βεβαια δεν τά χρησιμοποιώ αλλά όταν τα χρειαστικα με έβγαλαν ασπροπρωσοπο.
KotsosDR
31/01/2019, 14:44
Εκτός δρόμου πάντως , κάνουν δουλειά (με απλά φώτα μια απλή λακούβα 2 cm βάθους μοιάζει με πηγάδι απο τη σκιά το βράδυ ) όσο παραπάνω φώς , τόσο καλύτερα .
Στην πόλη εντάξει ... :hypnotize: ότι και με τα κινεζοxenon :lol:
KotsosDR
31/01/2019, 14:51
Α και κάτι ακόμα , στο χώμα και για όραση ισχύει το αντίθετο απο ότι με την ομίχλη , όσο πιο ψηλά , τόσο καλύτερα . Χτυπάνε με γωνία το δρόμο και δεν δημιουργούν " τρομακτικές" σκιες :lol:
DRAKONET
31/01/2019, 15:02
Ρε για κοιτα ενας-ενας...φανερωθηκαν!
;)
KotsosDR
31/01/2019, 15:11
Εννοείται οτι έχω , εννοείται οτι με βοηθάνε , εννοείται οτι δεν υπάρχει λόγος να τα ανάβω στη πόλη ...
Μανολης67
31/01/2019, 19:58
παρακολουθώ την κουβέντα από την αρχή άλλα δεν έγραψα κάτι μέχρι να κάνω και εγώ την κίνηση μου.
μιας και φέτος έχω σκοπό να συμμετάσχω στο 36ωρο το τελευταίο πράγμα που θέλω να μου συμβεί είναι αυτό που περιγράφει ο daz πιο πάνω.
έτσι ξέροντας τι θέλω από ένα προβολακι και μετά από αρκετό ψάξιμο έφτασα εδώ.
403378
μπορεί να τα πείτε ογκώδες , ότι χαλάνε την μηχανή ότι είναι άσχημα , δεν πειράζει έμενα μου φτάνει αυτό.
403379
403380
Πολυ καλη αγορα καμια σχεση η δεσμη με τα δικά μου
403420
Περιμενουμε όμως τυπο και κόστος!
Και βεβαια ευχομενος ενα αξεχαστο 36ωρο!
Αφού ζητάτε να μάθετε τι έβαλα, να λοιπόν.
https://www.ebay.com/itm/20W-2000LM-Motorcycle-LED-Spot-Light-DRL-Fog-Driving-Lamp-with-USB-Charging-Port/332326113604?epid=2151402467&hash=item4d602e1144:g:kpAAAOSwaWNZftyu
Ο πωλητής τυχαίος.
Δείτε διαστάσεις, είναι πραγματικά μεγάλα!
Αφού ζητάτε να μάθετε τι έβαλα, να λοιπόν.
https://www.ebay.com/itm/20W-2000LM-Motorcycle-LED-Spot-Light-DRL-Fog-Driving-Lamp-with-USB-Charging-Port/332326113604?epid=2151402467&hash=item4d602e1144:g:kpAAAOSwaWNZftyu
Ο πωλητής τυχαίος.
Δείτε διαστάσεις, είναι πραγματικά μεγάλα!
Плохая отсечка света в верхней области. В общем, слепят встречку.
Bad light cut-off in the upper area. In general, blind oncoming.
αυτό διαβάζω
Μα είναι δυνατόν να θες να φωτίσεις σχεδόν στα 100 μέτρα και να περιμένεις να έχεις και cut off ώστε να μην ενοχλεί η δέσμη τους απέναντι?
Έκανα μια δοκιμή και τα κατέβασα ώστε στα περίπου 10 μέτρα να μην φωτίζουν το προσκέφαλο από ένα αμάξι. Και πάλι φέγγουν πιο μοκρια από της μηχανής την δέσμη. Αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει, από το πρώτο μου ποστ δήλωσα γιατί σκοπό μπηκαν στην μηχανή και είναι ξεκάθαρο και από το μέρος που πήγα να κάνω δοκιμή.
rainmike
01/02/2019, 00:57
Οδήγηση μοτοσικλέτας με πυκνή ομίχλη.Μου συμβαίνει συχνά πρώτες πρωινες ωρες ,γυρνώντας απο τη δουλειά να έχει τόσο πυκνή ομίχλη
που δε βλέπεις στα 5 μέτρα κυριολεκτικά.Εγώ το δρόμο τον ξέρω με κλειστά μάτια οπότε κουτσά στραβά θα φτάσω.Αλλά αυτό που με ανησυχεί λίγο
είναι με μη στουκάρει κανένας από πίσω.Αρκεί άραγε μόνο το φως πίσω στην ουρά για τους οδηγούς που έρχονται απο πίσω?
Μανολης67
01/02/2019, 19:05
Οδήγηση μοτοσικλέτας με πυκνή ομίχλη.Μου συμβαίνει συχνά πρώτες πρωινες ωρες ,γυρνώντας απο τη δουλειά να έχει τόσο πυκνή ομίχλη
που δε βλέπεις στα 5 μέτρα κυριολεκτικά.Εγώ το δρόμο τον ξέρω με κλειστά μάτια οπότε κουτσά στραβά θα φτάσω.Αλλά αυτό που με ανησυχεί λίγο
είναι με μη στουκάρει κανένας από πίσω.Αρκεί άραγε μόνο το φως πίσω στην ουρά για τους οδηγούς που έρχονται απο πίσω?
403429
Ποδηλατου..15 ευρω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.