View Full Version : Πολλή μηχανή για τα λεφτά
Με αφορμή διάφορα threads τώρα τελευταία και παλιότερα,αλλά και λόγω της γενικότερης τάξης πραγμάτων αναρωτιέμαι ποιες μηχανές τώρα πια προσφέρουν ένα συμφέρον σύνολο στον αγοραστή/αναβάτη,ανεξαρτήτως κατηγορίας και εταιρείας.Ποια μοντέλα σας καλύπτουν εσάς; Εγώ προσωπικά θεωρώ το πρώτο versys ή τα cb600f απ'το '03 έως το '13 πχ πάρα πολύ ικανές μηχανές,που μπορούν να προσφέρουν πάρα πολλά.Ποια είναι η γνώμη σας;
ΥΓ:Εννοείται ο καθένας λέει γνώμη βάσει αυτών που θέλει απ'το κάθε μοντέλο.Πχ ένα ικανότατο ss,ένα μάχιμο streetfighter,έναν κανίβαλο sm κλπ κλπ
GS 1150 (το μονόμπουζο χωρίς servo)
Με 3000+ (για ενα καλό) αγοράζεις εναν ον!οφ ταξιδευτή που δεν λέει οχι πουθενά. Με ενα τσιπ, φιλτρο εξάτμιση γίνεται απολαυστικό στην οδήγηση, φορτώνεται σα γαϊδούρι χωρις να το επηρρεάζει οδηγικά το επιπλέον βάρος, καίει λίγο, εχει σελάρες, και δεν χαλάει εύκολα αν το οδηγείς οπως πρεπει να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα με άξονα. Οι αναρτήσεις θέλουν συνήθεια αλλα οταν τις μαθει κανείς, ειδικά το τελελέβερ σου λυνει τα χέρια στο σβέλτο ταξίδι. Το βάρος της είναι συμμαχος στον αέρα της εθνικής και απλά εξαφανίζεται στα στροφιλίκια. Θα περασει και δύσκολο χωμα στα κατάλληλα χέρια.
Είναι μια μηχανή που την κρατάς για χρόνια. Επιπλέον στα μεταχειρισμένα βρίσκεις οτι ανταλλακτικό θες.
Συμφωνω (και επαυξανω) με τον Κορδιξ για το 1150 και αναφερω το hayabusa 1ης γενιας.
Απο τα πιο αξιοπιστα δικυκλα εβερ, στημενο σαν ss για ψηλους, με αφθονο γκαζι παντου αλλα πας και κοτ-κοτ χωρις να νοιωθεις πως ειναι εξω απο τα νερα του. Αστεια καταναλωση σε ταξιδι στα 150+++
Θελει ελατηρια και λαδια στο πηρουνι, σωληνακια και τρομπα στα φρενα και τελος. Λογω κατασκευης τιμονοπλακας, αυξανεις το υψος των κλιπον για πιο ανετη σταση ευκολα και ανεξοδα.
Αν εισαι πανω απο 100 κιλα η κυκλοφορας διπλος, η ταξιδευεις φορτωμενος, καθαριζεις με αμορτισερ απο μπουσα 2ης γενιας.
Ωραίο θέμα...
Στην Ελλάδα της κρίσης νομίζω πως λίγο πολύ οποιαδήποτε μηχανή υψηλού κυβισμού(1000+) δεκαπενταετίας είναι πολύ μηχανή για τα λεφτά της. Τα έξοδα συντήρησης είναι υψηλά και όσοι έχουν την οικονομική άνεση για να συντηρούν ένα τέτοιο εργαλείο συνήθως έχουν και τα λεφτά για κάτι πιο σύγχρονο. Έτσι η ζήτηση είναι πολύ χαμηλή σε τέτοια μοντέλα και οι τιμές συνήθως αστείες.
SV1000 και Tuono V2 (και οι δύο γενιές) κάποια μοντέλα που ξεχωρίζουν για μένα.
XLV 650 transalp + το πιο παλιό 600, τέρας αξιοπιστίας και μηχανή πασπαρτού, κάνει τα πάντα, δεν μπορώ να σκεφτώ πιο χρηστική μοτοσυκλέτα. Και το ωραίο είναι πως ζητάει ψίχουλα για αυτά που προσφέρει. Φυσικά και το άφρικα 750 με τα γνωστά προβλήματα που δεν τα βγαζει το τρανσάλπ 650, (τρόμπα+ανορθωτή).
( Συμφωνώ πιο πανω με τον DrBig, μάλιστα το gen1 μου αρέσει πιο πολύ απο το 2. Θα πρόσθετα και το αδικημένο ZZR 1200, τον απολυτο ταξιδευτή για μένα).
devil's animal
30/12/2018, 10:04
εγω αν και δεν τα ειχα ποτε, θα πω το bandit 1250 και το cbf1000...
νομιζω οτι για τα λεφτα που κανουν μεταχειρισμενα ειναι εξαιρετικα vfm ως προς αυτα που μπορουν να προσφερουν...
Hornet 900 και δινω σκυταλη στον Σαπιλα...
Όπως είπε κι ο ptc, και όπως προτείνουν και παραπάνω, είναι πιο εύκολο να βρεις πολύ μηχανή για λίγα λεφτά σε μεταχειρισμένες μεγάλου κυβισμού μηχανές, ειδικά αν δεν ήταν και τόσο εμπορικές ως καινούργιες.
Το δύσκολο είναι να βρεις σε μικρότερα κυβικά, μιας κι αυτά έχουν πλέον μεγαλύτερη ζήτηση.
Ίσως, ένα xt660r ή ένα klr650..
Θα πρέπει όμως να προετοιμαστείς ότι σε βάθος 5ετίας θα δώσεις περισσότερα χρήματα για τη συντήρηση μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού, σε σχέση με εκείνα που έδωσες για να τις αγοράσεις μεταχειρισμένες.
GS 1150 ... δεν χαλάει εύκολα αν το οδηγείς οπως πρεπει να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα με άξονα. ...
Δηλαδή;
Διαφορα υπαρχει αλλα περα απο τα καυσιμα, σε ολα τα υπολοιπα η διαφορα ειναι πολυ μικρη
kle 500 , klr 650 δεν θα πάθουν πότε τίποτα ,θα σε πάνε παντού με τον τρόπο τους όμως δεν θα έχεις και ιδιαίτερες οδηγικες συγκινήσεις.
Ίσως, ένα xt660r ή ένα klr650..
kle 500 , klr 650 δεν θα πάθουν πότε τίποτα ,θα σε πάνε παντού με τον τρόπο τους όμως δεν θα έχεις και ιδιαίτερες οδηγικες συγκινήσεις.
Πιο πολύ εννοούσα αυτό που απάντησαν όλα τα παιδιά από πάνω,δηλαδή ένα όντως ολοκληρωμένο πακέτο μοτοσυκλέτας και όχι ένα "σκυλί" που κάνει τα πάντα και συμφέρει.
RaGe_Raptor
30/12/2018, 11:06
κατά κανόνα αυτά που έχουν την λιγότερη ζήτηση=>όλα τα μεγάλα 10ετίας+
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/12/2018, 11:37
Πιστευω ενα βεστρομ ειναι πολυ καλη επιλογη μηχανης για ενα μεσο αναβατη.Μπορεις να βρεις σχετικα φτηνα ενα μηχανακι που τα κανει ολα(η λιγο απολλα)που δε θα σου βγαλει ζημιες αδικαιολογειτες.Συχωρει λαθη ενδικνηετε για αρχαριο αναβατη σε πανω απο 400cc και πανω απο ολλα οικονομικο.
Τωρα αν θελουμε περισοτερα γκαζια θα προτεινα cbr600f...
sapila racing
30/12/2018, 12:06
Hornet 900 και δινω σκυταλη στον Σαπιλα...
+919
Τα κάνει όλα και συμφέρει, ειδικά με ενα αμορτισέρ πίσω.
Να προσθέσω και το CBR929 που είναι πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα και πολύ φτηνή πλέον γι αυτό που είναι.
Συνδυάζει ταξίδι και σπορ οδήγηση, έχει λίγο βαρύτερη αίσθηση απο τα σημερινά SS αλλά είναι αρκετά πιο ευρύχωρη και δεν σπάει δεν χαλάει.
Τα Aprilia V2 1000 προσφέρουν το καλύτερο value for money μακράν.
Caponord με 2-3000€, ΚΑΜΙΑ ΣΧΈΣΗ με το παλαιολιθικό 1150GS, και με λυμένες τις παιδικές ασθένειες από τους κατόχους τους. Tuono 2ης γενιάς, με 3-4000Κ παίρνεις ένα ικανότατο sport naked, το δε factory με τα περιφερειακά του είναι ταμάμ.
Εξυπακούεται ότι SS 10ετιας+ πλέον κοστίζουν αστεία χρήματα για όποιον θέλει τέτοια μηχανάκια και έχουν δυνατότητες που οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούν να πλησιάσουν.
ZZR1200, Fazer 1000 μηχανάρες με 2000€.
ΓιώργοςΤΤ
30/12/2018, 13:26
Από πού να αρχίσεις;
Suzuki Hayabusa Gen 1: Ότι είπε ο Dr.Big.
Tuono 1000 Gen 2: Πλαίσιο κατευθείαν από αγώνες, μοτέρ άσπαστο με ροπή παντού, φρένα αναρτήσεις κλπ κορυφαίας διαλογής.
Vfr 800Fi: Sport touring με 2.000€. Αντέχει φόρτωμα, κινείται αξιοπρεπέστατα, χιλιομετροφάγος μεγάλος. Ήχος πόρωση και ροπή παντού.
Xt 600: αντί να δώσεις 1.200 και να πάρεις παπάκι χρέπι, βάζεις άλλα 300 και αγοράζεις τον Highlander των μηχανών. Όχι ότι συμφωνώ με τις τιμές αλλά με τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς είναι ανεκτές. Στην ίδια κατηγορία βάζω και τα Kle, τα Dominator κλπ.
Street triple 675: Future classic σχέδιο, καλό σασί, αρκετά καλές για την κατηγορία αναρτήσεις και φρένα και μοτέρ με φορμουλίστικο ήχο που θυμίζει το cam gear train των vfr. Τιμή κοντά στα 3.500.
ΓιώργοςΤΤ
30/12/2018, 13:29
Cbr 1100xx: Κατηγορίας Hayabusa. Προσωπικό πιστεύω ότι υστερεί σε σχέση μαζί της αλλά δεν παύει να είναι μια πολύ καλή μηχανή.
panavour
30/12/2018, 13:57
Θα πρόσθετα και το αδικημένο ZZR 1200, τον απολυτο ταξιδευτή για μένα).
επειδη ωρες ωρες ψηνομαι να κανω το σκ@το μου παξιμαδι να το παρω??ποια ειναι η γνωμη σου?το εχεις οδηγησει???αν καποιος αλλος εχει γνωμη νατο πει.
https://www.car.gr/14043883-kawasaki-zzr-1200-zzr1200
devil's animal
30/12/2018, 14:06
επειδη ωρες ωρες ψηνομαι να κανω το σκ@το μου παξιμαδι να το παρω??ποια ειναι η γνωμη σου?το εχεις οδηγησει???αν καποιος αλλος εχει γνωμη νατο πει.
https://www.car.gr/14043883-kawasaki-zzr-1200-zzr1200
χωρις να το ξερω το μηχανακι θα σου ελεγα οτι αν ειναι οντως να κανεις το σκ@το σου παξιμαδι για να παρεις μια μοτοσυκλετα με 3 χιλιαρικα, να μην το παρεις...
ειναι πολυεξοδα τα τετρακυλινδρα με πολλα κυβικα...
αν βαλεις αλλαγη ελαστικων, αλυσιδογραναζα και γενικα τυπικη συντηρηση (λαδια, φιλτρα, κλπ) ειναι ποσα διολου ευκαταφρονητα...χωρις να υπολογιζω την καταναλωση σε καυσιμο...
εντελως φιλικα τα παραπανω και με καμια διαθεση αντιπαραθεσης...
borgiriadis1
30/12/2018, 14:46
Πολυ ωραιο θεμα μιας και θα βοηθουσε καποιον που να ψαχνει να αγορασει κτ αξιολογο σε λογικα πλαισια τιμης.
Πιστευω οτι μεταξυ 2000-2008 κυκλωφορουν απιστευτα μοντελα και για ολα τα γουστα που δεν πλησιαζουν οι πολλοι λογω τις μεσης ηλιακιας τους.
Για μενα αδικιμενα διαμαντια τα dominator, sv, cb500, caponord, gaviga raptor
taisteal
30/12/2018, 14:47
Hornet 900 και δινω σκυταλη στον Σαπιλα...
++
Από τα πιο vfm μηχανάκια
επειδη ωρες ωρες ψηνομαι να κανω το σκ@το μου παξιμαδι να το παρω??ποια ειναι η γνωμη σου?το εχεις οδηγησει???αν καποιος αλλος εχει γνωμη νατο πει.
https://www.car.gr/14043883-kawasaki-zzr-1200-zzr1200
Αυτά δεν είχαν ένα θέμα με μπιελες στον 3το κύλινδρο;
MG-KTiNoS
30/12/2018, 16:23
Αυτά δεν είχαν ένα θέμα με μπιελες στον 3το κύλινδρο;
όχι το 1100 ήτανε
bmwr1100gs
30/12/2018, 18:23
Καλησπέρα σε όλους.
Μαζί με το BMW R 1150 GS, θα έλεγα και το BMW F 650 GS.
Υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες και τα 2 να είναι καλοδουλεμένα από τους προηγούμενους κατόχους. θεωρώ πως και τα 2 είναι αξιόπιστα και έχουν τεχνολογία που τις συναντάς σε πολύ πιο σύγχρονες κατασκευές στις κατηγορίες τους.
Επίσεις έχουν σχετικά φθηνα ανταλλακτικά και το πιο σημαντικό για μένα είναι πως δεν αποτελούν τον πρώτο στόχο για τα "καλόπαιδα".
επειδη ωρες ωρες ψηνομαι να κανω το σκ@το μου παξιμαδι να το παρω??ποια ειναι η γνωμη σου?το εχεις οδηγησει???αν καποιος αλλος εχει γνωμη νατο πει.
https://www.car.gr/14043883-kawasaki-zzr-1200-zzr1200
Τον είχα από καινούριο τον ζούζουρα. Τον έδωσα με 120 Κ Km. Πέραν των τυπικών σέρβις και αναλώσιμα δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτε άλλο. Μηχανάκι που του έβαζες βενζίνη κοιτούσες αέρα και στάθμη λαδιών (αν δεν βαριόσουν) και καβάλαγες να γυρίσεις τον κόσμο. Επίσης είχα και το μικρό του αδερφάκι το GPX 750R. Ίδιας ποιότητας κατασκευή, δεν κυκλοφόρησαν πολλά (περισσότερα ήταν τα 400άρια), άσπαστο και καλός ταξιδευτής. Αυτό στα 4 χρόνια που το είχα μου ζήτησε ιμάντα δυναμό.
Δηλαδή;
Να μη το οδηγάς σαν ΚΤΜ :D αλλά σαν BMW :) . Μπορεί να πάει γρήγορα αλλα με πιο στρωτή οδήγηση, οχι απότομα κατεβάσματα και αλλαγές ταχυτήτων.
επειδη ωρες ωρες ψηνομαι να κανω το σκ@το μου παξιμαδι να το παρω??ποια ειναι η γνωμη σου?το εχεις οδηγησει???αν καποιος αλλος εχει γνωμη νατο πει.
https://www.car.gr/14043883-kawasaki-zzr-1200-zzr1200
Εχουν λύσει στο 1200 ότι θέμα είχε το 1100. Μπροστινό φτερό που δεν σπάει, καλύτερη θεση οδήγησης, πιο καλή σέλα, ευκολη προφόρτιση αμορτισέρ, πολύ καλύτερη προστασία εως άριστη, απο το φέρινγκ, ΦΩΤΑΡΕΣ, πιο ευκολο στα κλειστα λόγο θεσης οδήγησης.
Εχω την εντύπωση πως δεν τσιμπάει και λάδια οπως το 1100 (απο καινούργιο το 1100).
bmw k1100. αν εισαι ταξιδιαρης
To ειχα και το εδωσα γιατι δεν κανω πια ταξιδια...
160 σταθερα και να σε παιρνει υπνος στην κυριολεξια, με καταναλωση 6.5 λιτρα τα 100 max.
και χωρις προβληματα σε διαφορικο κιβωτιο οπως τα R
Yamaha FJR
Hayabusa gen2 (ανώτερο σε ολους τους τομεις απο το gen1)
Hayabusa gen1
Suzuki GSXR 1000 K5 (η βαση εμπνευσης της BMW για το εξαιρετικο bmw s1000rr)
CBR 954RR Fireblade (ερωτας μεγαλος - θα θελα ενα ακομη και τωρα)
VFR 800
Aprilia Tuono
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Και αρκετες αλλες που ξεχναω αυτη τη στιγμη
Καλη χρονια σε ολους!!!!
CBR 925 (ερωτας μεγαλος - θα θελα ενα ακομη και τωρα)
Μάλλον εννοείς το 929, καθώς είναι πιο κοντά σε αυτό που έγραψες, αλλά αν έγραφες "924" θα ήμουν πραγματικά διχασμένος.
Μάλλον εννοείς το 929, καθώς είναι πιο κοντά σε αυτό που έγραψες, αλλά αν έγραφες "924" θα ήμουν πραγματικά διχασμένος.
954 fireblade φιλε BLiTzER, ευχαριστω για την διορθωση!
Υ.Γ 9,25 ειναι τα ευρω στον τραπεζικο μου λογαριασμο και εκει παει ο νους!! :cry:
Akalestos
01/01/2019, 00:21
Με 1000€ παιρνεις transalp 600cc αυτο μου ρχεται 1ο στο μυαλο.Απο κει κ περα υπαρχουν πολλα value for money μοτο κυριως μεγαλων κυβικων,τωρα κ με την κριση,που πολλοι κοιταζουν να τα ξεφορτωθουν.
spiraleon
02/01/2019, 11:30
kle 500 , klr 650 δεν θα πάθουν πότε τίποτα ,θα σε πάνε παντού με τον τρόπο τους όμως δεν θα έχεις και ιδιαίτερες οδηγικες συγκινήσεις.
Το KLE δεν θα το έβαζα ειδικά που το ντεπόζιτο σαπίζει σχετικά εύκολα και στο κομπλερ μίζας έχει θέμα ποιο συχνά από τον Πήγασο
954 fireblade φιλε BLiTzER, ευχαριστω για την διορθωση!
Υ.Γ 9,25 ειναι τα ευρω στον τραπεζικο μου λογαριασμο και εκει παει ο νους!! :cry:
Εμένα 6,75 έλα να κλάψουμε μαζί :cry:
spiraleon
03/01/2019, 11:58
Εμένα 6,75 έλα να κλάψουμε μαζί :cry:
το καλό είναι οτι με 16 ευρώ μπορείτε να πάτε σινεμα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.