View Full Version : Tο project του εργατη kle kle
Καλησπέρα σας πρώτη φορά εδώ,
Λογο οικονομικών κατέληξα ότι το μόνο που μπορώ να αγοράσω στο άμεσο μέλλον είναι ένα kle 500 που πρακτικά μου το χαριζουν έχετε καμία ιδέα πως θα μπορούσα να το κάνω λιγοτερο βαρρρρετό και τι θα ηταν ωφέλιμο να πειράξω??
Καλή χρονιά σε όλους
doctoras
31/12/2018, 09:24
το background έχεις στον χώρο?
Καλημέρα και καλώς ήρθες.
Τα πειράγματα κοστίζουν αφενός και δεν προσφέρουν κάτι δε, σε τέτοια μηχανάκια. Ένα καλό σέρβις, λάστιχα (που αν, όπως είπες, σχεδόν στην χαρίζουν, θα χρειάζονται οπωσδήποτε.) σέρβις στο μπροστινό και έτοιμος.
Είχα το μοτέρ σε ER-5, σκύλος μαύρος, τα λαδάκια του να έχει και δεν θα σε αφήσει ποτέ πουθενά.
Καλή χρονιά και σε σένα
Βαλ'του 17αρες ζάντες :a2:
devil's animal
31/12/2018, 09:49
Καλησπέρα σας πρώτη φορά εδώ,
Λογο οικονομικών κατέληξα ότι το μόνο που μπορώ να αγοράσω στο άμεσο μέλλον είναι ένα kle 500 που πρακτικά μου το χαριζουν έχετε καμία ιδέα πως θα μπορούσα να το κάνω λιγοτερο βαρρρρετό και τι θα ηταν ωφέλιμο να πειράξω??
Καλή χρονιά σε όλους
πες μας λεφτα που θες να δωσεις και σε τι κατασταση ειναι αυτο που "πρακτικα στο χαριζουν" για να σου πουμε...
Τίποτα. Πάντα βαρετό θα είναι. Αλλά θα κάνει τη δουλειά του.
Τίποτα. Πάντα βαρετό θα είναι. Αλλά θα κάνει τη δουλειά του.
:nono: υπάρχει ενα που κυκλοφορεί στην Ηλιούπολη τούρμπο. 77 άλογα τροχό. αλλα γιατι κάποιος να δώσει τοσα λεφτα στο kle.
φίλε. σερβις αναρτήσεις μπρος πισω, και αλλαγη υγρών παντού(φρενα, ψυγειο,δοχειο διαστολης, λαδια) και μετα το καβαλας. ζαντες μην πειραξεις τιποτα μια χαρα σταθερες και γαματες ειναι , λαστιχα πιο street (βγαζουν πλεον οι εταιριες) μολις φτιαξεις τις αναρτήσεις θα καταλάβεις μεγαλύτερη διαφορά απο το να έβαζες 17, το μοτέρ δεν χαλάει γιατι ειναι ετσι φτιαγμενο αν το πειράξεις θα χαλάει.
αν δεν ειναι για εθνική και θες εδω μέσα μόνο άλλαξε το γραναζομα καντο ποιο κοντο να ευχαριστηθείς παντιλικι. θα πυροβολας και κατι strom στην εκκίνηση και άρχοντας!!!
Τα καρμπυρατερ να ευχεσαι να ειναι καλα γιατι αλλιως μετα θα εχεις να πειραξεις πολλα πράγματα!!!
Τίποτα. Πάντα βαρετό θα είναι. Αλλά θα κάνει τη δουλειά του.
Είπε αυτός που επί 25 σελίδες του ψάχνουμε υποθετικά μη βαρετό μΕχανακι :tooth:
Είπε αυτός που επί 25 σελίδες του ψάχνουμε υποθετικά μη βαρετό μΕχανακι :tooth:
Αν ήξερα ότι ήταν τόσο απλό, θα έπαιρνα ένα ΧΤ 600 και θα πετούσα μια τουρμπίνα πάνω. Τζάμπα γράφατε. :D
Τα καρμπυρατερ να ευχεσαι να ειναι καλα γιατι αλλιως μετα θα εχεις να πειραξεις πολλα πράγματα!!!
1 Aμήν :priest: .Κύρελεησον. Αυτό!
2 Δεν ξέρω για βαρετό αλλά για λειτουργικό ρώτα αν έχει αλλάξει βολάν . Ο magnito έχει αδυναμία στους μαγνήτες του kle και τους ξεκολλάει σαν αυτοκόλλητα για πρωινό .=150 ευρώ για το άμεσο μέλλον.:D Αλλά αφού ζει μέχρι ΄τωρα...
mia_zoi_kawa
31/12/2018, 15:11
Βασικό σε αυτην την μηχανή για να περνάς καλά μαζί της είναι να βελτιώσεις την ανεση της σέλας. Από εκεί και πέρα ότι σου είπαν οι προηγούμενοι για φρένα και αναρτήσεις.
Βάλε και ένα ζευγάρι λάστιχα. Στην θέση σου θα έβαζα τα καλύτερα μιας και το kle ειναι μια old school on off. Δηλαδή δεν έχει ηλεκτρονικα βοηθήματα για την αποφυγή οποιασδήποτε στραβης. Βασικο επίσης είναι να μην ξεχνάς οτι το kle δεν είναι μηχανή για να τρέχεις και για να κάνεις σπορ οδήγηση. Ειναι απλά ενας τίμιος εργάτης...
και αν τελικα με οσο γραφουν το φοβηθηκες στο αγοραζω εχω σχεδον τσαμπα. :D
Ευχαριστώ παιδιά για την ανταπόκριση
να δώσω και εγώ πιο πολλές πληροφορίες
λοιπόν το μηχανάκι θα το πάρω 200 ευρώ .
θέλει λάστιχα ,αλυσίδο γραναζα ,μπουζί καθάρισματα καρμπυρατέρ, μπροστινά σερβις και μια μπαταρία ξηρού θα γίνουν όλα από μένα και ένα φίλο μάστορα να με βοηθάει.με ενδιαφέρει η ιδέα του να κάνω σαν πρότζεκτ ένα kle ενδιαφέρον οπότε το να του δίνω κάνα 200αρι(στο μηχανάκι) το μήνα μέχρι να το καταφέρω δε είναι εκτός κουβέντας.
200/μηνα...
Πρωτος μηνας σερβις μοτερ και μπαταρια
Δευτερος λαστιχα
Τριτος αλυσιδογραναζα και μπροστινο
Τεταρτος κοιτας αν θελει κατι αλλο
Μετα θα δεις αν θελεις ακομα να το κανεις ενδιαφερον
200/μηνα...
Πρωτος μηνας σερβις μοτερ και μπαταρια
Δευτερος λαστιχα
Τριτος αλυσιδογραναζα και μπροστινο
Τεταρτος κοιτας αν θελει κατι αλλο
Μετα θα δεις αν θελεις ακομα να το κανεις ενδιαφερον
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο!!!
+600
200/μηνα...
Πρωτος μηνας σερβις μοτερ καρμπυρατέρ και μπαταρια
ενδιαφερον
Ενδιαφέρον σα πρότζεκτ??
Ναι σίγουρα.:beer:
sanctusan
01/01/2019, 13:41
200/μήνα σε 3 χρόνια είναι 7.200€.
Παίρνεις καινούργιο και δεν μαζεύεις τα σκουπίδια κανενός.
Δε θα φτάσει τόσο πολύ φαντάζομαι. Αν μπορεί να διαθέτει τα λεφτά κάθε μήνα και τον αντίστοιχο χρόνο, το καλοκαίρι θα έχει το KLE έτοιμο για να κυκλοφορήσει με ασφάλεια. Μέχρι τότε, θα έχει ευχαριστηθεί το ταξίδι της αποκατάστασης και θα έχει μάθει να το συντηρεί μόνος του. Πιστεύω ότι για 1.200 ευρώ αξίζει.
Σαν πρών κάτοχος KLE 500-του έκανα κάπου 40.000 χλμ- εκτός από τα παραπάνω πρόσεχε 2 που μου ερχονται στο μυαλό:
1. Τα καινούργια λάστιχα να έχουν χαμηλό συντελεστή ταχύτητας (Τ-αν θυμάμαι καλά) και φορτίου (το #W) γιατι στις ίδιες διαστάσεις υπάρχουν λάστιχα για μηχανάκια +100 κιλά και + 50-60 hp που το KLE δεν θα ζεστάνει ποτέ.
2. Το αμορτισερ εχει θεματα από την μαμά του και κυρίως πολύ μαλακό ελατήριο.
sanctusan
01/01/2019, 15:05
Όσες φορές πήρα μηχανάκι που ήθελε μαζέματα προσπαθώντας να κερδίσω λεφτά ή να τα πληρωσω σιγά σιγά. . Τα μαζέματα δεν τελείωσαν ποτέ. Όλο κάποιο πρόβλημα είχα, όλο κάτι πλήρωνα, όλο συνεργείο ήμουν και μηχανάκι για πάντα ένα χρέπι είχα. Και τελικά το πλήρωνα διπλό.
Ξέρω είναι περίεργο να πας να βγάλεις τα μάτια σου να φτιάξεις ένα τέτοιο μηχανάκι και να του ρίξεις κάνα χιλιάρικο +/- αλλά θα είναι δικό μου και θα ξέρω ότι λειτουργεί γτ έβαλα εγώ τα χέρια μου πάνω .
τρομπα φρενου μεταχειρισμενη απο zzr 1200 κατι...θα εχεις ΤΑ ΦΡΕΝΑ. 50€
το ειχα κανει Μοtard.ειχα βαλει μια γεφυρα στο πηρουνι με αλλαγη λαδιων και ελατηριων ειχα μηχανακι. ολα μαζι κανα 150€
πισω ρυθμιζομενο technoflex αμορτισερ και ελατηριο. 400€
φτιαχνεις σελα οπως ειπε φιλος πριν. 70€
ζαντες 17 αρες ειχα βαλει και εμπρος φτερο απο καποιο παλιο yamaha που καθοταν ακριβως.
ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑ!!!!
α και κιτακι dynojet με βελονες φιλτρο KN ..ολα αυτα πισω το 2005...
Κοιτα μια χαρα ειναι η τιμή που το παίρνεις και απο αυτα που γράφεις τα περισσότερα μηχανάκια ανεξαρτήτου τιμής τα χρειάζονται λίγο η πολύ.
Δες να το φέρεις σε λειτουργική κατάσταση και μετά σκέφτεσαι τα επόμενα.
Αμορτισέρ πίσω με μία επισκευή γύρω στα 150 ευρω είσαι μια χαρά μην ψάχνεις για καινούργια η μεταχειρισμένα.
Πράγματα ( κάγκελα ζελατίνα βαλίτσες ) βρίσκεις παντού και σε καλές τιμές.
Εγω θα πώ οτι και γρήγορα πάει και γκάζι μια χαρά έχει και στο χώμα υπεραρκετό.
Τα φρένα ειδικά το μπροστά σίγουρα δεν είναι τόσο όσο θα ήθελα αλλά πάντα πρέπει να ξέρεις τι καβαλάς και πώς το καβαλάς. Αν υπάρχουν χρήματα και όρεξη όλα βελτιώνονται αλλά δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος.
το ειχα κανει Μοtard.ειχα βαλει μια γεφυρα στο πηρουνι με αλλαγη λαδιων και ελατηριων ειχα μηχανακι. ολα μαζι κανα 150€
τι ζαντα ειχες βαλει?
Kepler Fun
05/01/2019, 13:52
Εγώ πάντως μετά από χρόνια κατέληξα ότι το φθηνότερο μηχανάκι είναι το καινούργιο (πλην σπανίων εξαιρέσεων).
Πας μέχρι εκεί που μπορείς οικονομικά και τέλος.
Για μένα καλύτερα παπί και καινούργιο παρά 250 ή 400 που θέλει μαζέματα.
Εγώ πάντως μετά από χρόνια κατέληξα ότι το φθηνότερο μηχανάκι είναι το καινούργιο (πλην σπανίων εξαιρέσεων).
Σε μεγάλα κυβικά υπάρχουν ευκαιρίες. Σε μικρά και μεσαία είναι λιγότερες. Νομίζω ότι η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στις γνώσεις που έχεις για να κάνεις την αποκατάσταση μόνος σου ή έστω με την ελάχιστη δυνατή βοήθεια από μηχανικούς. Αν δεν ξέρεις ή δεν έχεις το χρόνο και πληρώσεις τρίτους για όλες τις επισκευές, συμφωνώ ότι είναι πολύ πιθανό να σου έρθει περισσότερο από ένα μικρό καινούριο. Ο telegonos που έχει γνώσεις και χρόνο, προφανώς θα σου πει ότι συμφέρει το μεταχειρισμένο, διότι θα το φέρει σε καλή κατάσταση μόνος του.
sanctusan
05/01/2019, 16:04
Σε μεγάλα κυβικά υπάρχουν ευκαιρίες. Σε μικρά και μεσαία είναι λιγότερες. Νομίζω ότι η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στις γνώσεις που έχεις για να κάνεις την αποκατάσταση μόνος σου ή έστω με την ελάχιστη δυνατή βοήθεια από μηχανικούς. Αν δεν ξέρεις ή δεν έχεις το χρόνο και πληρώσεις τρίτους για όλες τις επισκευές, συμφωνώ ότι είναι πολύ πιθανό να σου έρθει περισσότερο από ένα μικρό καινούριο. Ο telegonos που έχει γνώσεις και χρόνο, προφανώς θα σου πει ότι συμφέρει το μεταχειρισμένο, διότι θα το φέρει σε καλή κατάσταση μόνος του.
Άλλο το μεταχειρισμένο και άλλο το παρατημένο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Το μεταχειρισμένο αλλά λειτουργικό θα σου βγάλει τις ζημιές φυσιολογικής φθοράς.(εξαιρώ το ρίσκο)
Το παρατημένο λόγο ακινησίας ή τα χρέπια λόγο κακής συντήρισης δεν θα σταματήσει ποτέ να ζητάει και δε θα γίνει ποτέ σωστή μοτοσυκλέτα.
τι ζαντα ειχες βαλει?
τις ειχα πλεξει σε ενα παιδι στο στενακι παραλληλα με την λ.αλεξανδρας προς ανοδο για κηφισιας.Τις γνωστες τοτε ζαντες.Δεν θυμαμαι την μαρκα της νομιζω excel. το καταστημα ηταν στην οδο Λασκαρεως 64 στην αθηνα.Δεν ξερω αν λειτουργει ακομα.
φιλε λογικα σε καλυψα...
φιλια. Το μηχανακι το εφτιαξα αρκετα και το ευχαριστηθηκα.Μηδεν προβληματα πλην ενος ανορθωτη.Λαδια κατεληξα σε 10/40 ή 10/50 αν θυμαμαι καλα.
μολις ειδα την προστασια που ειχα βαλει στο πισω αμορτισερ για τις λασπες κτλ.
ΟΛΑ τα λεφτα η τρομπα φρενου απο ZZR και το πισω αμορτισερ της technoflex που ειχα παραγειλει και παραλαβει ο ιδος απο το εργοστασιο στην ολλανδια.
doctoras
05/01/2019, 19:31
μ'αρέσει η προσθήκη στριτάδικων ζαντών σε kle το μόνο θέμα και βασικό που θα με απέτρεπε απο μια τέτοια μετατροπή είναι η ένδειξη του κοντέρ που σε κάθε ένδειξη θα δείχνει 20-30km/h παραπάνω και με ότι παραπλάνηση στον διανυθέντων χιλιομέτρων
στα ψηφιακά κοντέρ υπάρχει νομίζω κορεκτορας στα αναλογικά δεν ξέρω
sapila racing
06/01/2019, 12:37
μ'αρέσει η προσθήκη στριτάδικων ζαντών σε kle το μόνο θέμα και βασικό που θα με απέτρεπε απο μια τέτοια μετατροπή είναι η ένδειξη του κοντέρ που σε κάθε ένδειξη θα δείχνει 20-30km/h παραπάνω και με ότι παραπλάνηση στον διανυθέντων χιλιομέτρων
στα ψηφιακά κοντέρ υπάρχει νομίζω κορεκτορας στα αναλογικά δεν ξέρω
Αυτό είναι λεπτομέρεια και διορθώνεται με ψηφιακό με λίγα χρήματα.
τρομπα φρενου μεταχειρισμενη απο zzr 1200 κατι...θα εχεις ΤΑ ΦΡΕΝΑ. 50€
το ειχα κανει Μοtard.ειχα βαλει μια γεφυρα στο πηρουνι με αλλαγη λαδιων και ελατηριων ειχα μηχανακι. ολα μαζι κανα 150€
πισω ρυθμιζομενο technoflex αμορτισερ και ελατηριο. 400€
φτιαχνεις σελα οπως ειπε φιλος πριν. 70€
ζαντες 17 αρες ειχα βαλει και εμπρος φτερο απο καποιο παλιο yamaha που καθοταν ακριβως.
ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑ!!!!
α και κιτακι dynojet με βελονες φιλτρο KN ..ολα αυτα πισω το 2005...
Ωραίο το είχες φτιάξει. :beer:
Λογικά οι ζάντες είναι Takasago Excel.
Στην οδήγηση φαντάζομει οτι θα ήταν αλλο μηχανάκι τελείως απο το original.
doctoras
06/01/2019, 12:55
Αυτό είναι λεπτομέρεια και διορθώνεται με ψηφιακό με λίγα χρήματα.
πως θα μπορούσε να γίνει, να προσθέσεις ένα ψηφιακό δίπλα στα αναλογικά όργανα? δώσε μας τα φώτα σου να έχω στα υποψη
sapila racing
06/01/2019, 13:03
πως θα μπορούσε να γίνει, να προσθέσεις ένα ψηφιακό δίπλα στα αναλογικά όργανα? δώσε μας τα φώτα σου να έχω στα υποψη
Eτσι ακριβώς. Το τι θα βάλεις εξαρτάται απ το τι θέλεις και πόσα χρήματα θα δώσεις.
Απο φτηνό ποδηλατικό μέχρι ακριβό ειδικά για μοτό.
Αυτό είναι λεπτομέρεια και διορθώνεται με ψηφιακό με λίγα χρήματα.
Ωραίο το είχες φτιάξει. :beer:
Λογικά οι ζάντες είναι Takasago Excel.
Στην οδήγηση φαντάζομει οτι θα ήταν αλλο μηχανάκι τελείως απο το original.
δεν συγκρινεται το εργοστασιακο kawasaki με αυτο το πραγμα.εχω αλλαξει μηχανακια αρκετα απο τοτε.Ημουν απολυτα ικανοποιημενος.Best value.Ειχα δοκιμασει και λαστιχα avon.εκεινα τα pirelli ομως τα γνωστα τοτε δεν θυμαμαι πως το λενε το μοντελο ηταν ολα τα λεφτα...τακακια ειχα αλλαξει πολλα.κατεληξα σε κατι φθηνα κινεζικα.τα μονα που κραταγανε χιλιομετρα.Η τρομπλα απλα χαιδευες και σταματαγες.και πλαστελινη να ειχα για τακακια παλι θα σταματαγε.Ηταν ενα πειραματοζωο που εφτιαξα και συντηρουσα μονος μου και με βοηθησε στις μελλοντικες μου επιλογες οσο αφορα την βελτιωση και τι αναλωσιμα θα χρησημοποιω.πχ λογω της αγωνιστικης μου εμπλοκης στα μηχανακια πλεον βαζω μονο τακακια carbone lorraine και λιπαντικα εχω καταληξει σε motul,amsoil,mobil.πχ υγρα φρενων θα βαλω motul κ.ο.κ.
Δεν ξερω αν λειτουργει ακομα.
Λειτουργεί και είναι άψογος.
στην ιδια διευθυνση ειναι ο ζαντας?
402585
Η γέφυρα στα καλάμια είναι ιδιοκατασκευή και αν ναι, πώς/πού φτιάχτηκε;
Alexinhogr
20/01/2019, 00:17
Εδώ κάτοχος kle, κάνε την συντήρηση που πες, ένα σωληνάκι υψηλής μπροστά κ δεν χαλάει δεν σπάει το μηχανάκι, είναι γαϊδούρια, καμία μεμβράνη η μαγνήτες θα σου βγάλει κάποτε, δεν είναι για στροφές. Απλά σε πάει παντού με τον τρόπο του, το cryptonr μου μπαίνει πιο καλά στις στροφές νομίζω αχαχαχα
Εδώ κάτοχος kle, κάνε την συντήρηση που πες, ένα σωληνάκι υψηλής μπροστά κ δεν χαλάει δεν σπάει το μηχανάκι, είναι γαϊδούρια, καμία μεμβράνη η μαγνήτες θα σου βγάλει κάποτε, δεν είναι για στροφές. Απλά σε πάει παντού με τον τρόπο του, το cryptonr μου μπαίνει πιο καλά στις στροφές νομίζω αχαχαχα
μια χαρα μπενει στις στροφές εχω κανει με τις μαμα ζαντες και χωρις γεφυρες και πολλα πολλα πολλούς wana be αλλα και στριφτερους να κλαίνε στην αριστερή στροφή πανω στην γέφυρα στο κατεβα της Γρηγορίου Λαμπράκη απο κορυδαλλό.
Η γέφυρα στα καλάμια είναι ιδιοκατασκευή και αν ναι, πώς/πού φτιάχτηκε;
ναι ιδιοκατασκευη.εδεσε το μπροστινο.καπου σε ενα στενο πισω απο πετρου ραλλη.δεν θυμαμαι δυστυχως το μαγαζι.πανε χρονια.ομως ενας τορνος λογικα μπορει να το φτιαξει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.