PDA

View Full Version : Μεταβαση 700 κυβικων



faithless
31/12/2018, 15:42
Καλησπερα και καλες γιορτες σε ολους.Η δικια μου μεταβαση θα ειναι αρκετα μεγαλη.Απο το 250αρι θα παω σε 900αρι mt09.Γενικα οδηγαω 12 χρονια αλλα δεν εχω εμπειρια απο τετοιες μηχανες.Ομως ηρθε η ωρα να παω και εγω σε κατι μεγαλυτερο κυριως για μερικα μικρα ταξιδακια αλλα και για πολη.Ειναι δυσκολο στην οδηγηση?Θελει πολυ πειρα?

mia_zoi_kawa
31/12/2018, 15:56
Είναι σαν να πηγαίνεις από ποδήλατο στα 250 κεκ περίπου....

ptc
31/12/2018, 16:12
Ειναι οντως μεγαλο το αλμα, αλλα προσωπικα δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι ντε και καλα πρεπει να πας 50-250-500-φτου και βγαινω και γενικα να περασεις απο δεκα μηχανες πριν πας σε χιλιαρι.

Για μενα ολα θα κριθουν απο τη νοοτροπια σου. Αν το καβαλησεις με το mentality "ΟΚ μωρε, δωδεκα χρονια καβαλαω, ποσο διαφορετικο να ειναι" τον ηπιες ασχημα. Νομιζω πως η ιδανικη προσεγγιση θα ηταν οπως καποιου που δεν εχει ξαναοδηγησει ποτε μηχανη, βγαζει κατευθειαν Α διπλωμα και αγοραζει 600-700 κυβικα για πρωτη μηχανη. Η εμπειρια που εχεις μεχρι τωρα σε βοηθαει πολυ αλλα σαν χειρισμος μηχανηματος καποια πραγματα θα πρεπει να τα δεις απο το μηδεν. Το γκαζι δε θα ειναι πλεον ενας διακοπτης on-off, αλλα θα πρεπει να ανοιγει αναλογως της περιστασης. Με λιγα λογια αν το αντιμετωπισεις με το σεβασμο που του πρεπει πιστευω πως δε θα εχεις προβλημα, αφου προφανως δεν εισαι και πιτσιρικας.

Τελος εκμεταλλευσου τα προγραμματα που εχει το μηχανακι για την αποκριση του γκαζιου και ξεκινα με το Β για τον πρωτο καιρο, χωρις να βιαστεις να πας στο STD. Κανει πολυ μεγαλη διαφορα.

faithless
31/12/2018, 17:57
Ευχαριστω παιδια απλα εχω αγχωθει λιγο γιατι θα ειμαι και δικαβαλο σχεδον παντα.

νεοσσός
31/12/2018, 18:05
Το MT-09 του 2017+ διατηρεί τη ρύθμιση της χαρτογράφησης όταν απενεργοποιείται ο κινητήρας; Τα πρώτα MT-09 (2013-2016) είχα διαβάσει ότι και στο ήπιο mode να τα είχες, στα γυρνούσε στο standard όταν ενεργοποιούσες εκ νέου τον κινητήρα. Μάλιστα είχε αναφερθεί ως πρόβλημα για αρχάριους, επειδή μπορεί να ξεχαστούν, να ανοίξουν το γκάζι νομίζοντας ότι είναι στο ήπιο mode που έχουν συνηθίσει και να τους φύγει.

Κατά τα άλλα, επαναλαμβάνοντας όσα είπε ο ptc, το πιο σημαντικό είναι να ξέρεις ότι θέλει πολύ περισσότερη προσοχή στο άνοιγμα, αλλά και στο κλείσιμο του γκαζιού, καθώς και στο κατέβασμα ταχυτήτων (νομίζω ότι μόνο τα τελευταία MT-09 έχουν slipper clutch). Πολύ πιο λεπτός χειρισμός, ακόμα και σε στεγνό δρόμο, διαφορετικά κινδυνεύεις.

Προσωπικά θα έλεγα να το πάρεις, αλλά να οδηγείς με εγκράτεια, μέχρι να συνηθίσεις στην σχεδόν τετραπλάσια δύναμη που έχει, σε σχέση με το 250άρι. Αν θεωρείς ότι είσαι ενθουσιώδης ή περίεργος του τι κάνει όταν του ζητήσεις πολλά, θα έλεγα να πας σε κάτι ενδιάμεσο πρώτα. Διαφορετικά βουρ στο MT-09, με σύνεση και προοδευτική εκμάθηση.

Μιας και ανέφερες ταξίδια, μήπως εννοείς το Tracer 900 και όχι το γυμνό MT-09;

faithless
31/12/2018, 18:35
Οχι φιλε μου το γυμνο.Βαρεθηκα τα πολυ ψηλα μηχανακια δε ξερω γιατι...Εχω δει οτι κανει το ταξιδακι του και εφοσον εχω κανει με το δικο μου ταξιδι που η σελα μου ειναι σα μαδερι αυτο μου φανηκε μια χαρα οταν ανεβηκα.Αυτο που με ανησυχει ειναι οι στροφες γιατι το δικο μου ειναι πολυ ελαφρυ και το κανω οτι θελω.Πρεπει στις στροφες δλδ να μπενω με γκαζι?χαζη ερωτηση μεν αλλα ρωταω γιατι μου φαινεται οτι οσα video εχω δει πλαγιαζουν σα το motogp.

BLiTzER
31/12/2018, 18:43
Προσωπικά, δεν είμαι της φιλοσοφίας 125-250-500-600-750-1000 σε καμία περίπτωση, αφού κι ο ίδιος ξεκίνησα με 600, αλλά ΕΙΔΙΚΑ το ΜΤ09 νομίζω πέφτει πολύ (όχι σε κυβικά ή ιπποδύναμη, αλλά σε γενικότερο δούλεμα) σε αρχάριο και θα σου έλεγα να προτιμήσεις κάτι πιο ήπιο.

teogtp
31/12/2018, 19:04
Οχι φιλε μου το γυμνο.Βαρεθηκα τα πολυ ψηλα μηχανακια δε ξερω γιατι...Εχω δει οτι κανει το ταξιδακι του και εφοσον εχω κανει με το δικο μου ταξιδι που η σελα μου ειναι σα μαδερι αυτο μου φανηκε μια χαρα οταν ανεβηκα.Αυτο που με ανησυχει ειναι οι στροφες γιατι το δικο μου ειναι πολυ ελαφρυ και το κανω οτι θελω.Πρεπει στις στροφες δλδ να μπενω με γκαζι?χαζη ερωτηση μεν αλλα ρωταω γιατι μου φαινεται οτι οσα video εχω δει πλαγιαζουν σα το motogp.

Στην στροφή δεν κλείνουμε το γκάζι.
Εκτός αν είσαι φίλος του νεοσσου οπότε δεν έχει καμία διαφορά.:lol:

νεοσσός
31/12/2018, 19:08
Έχω την υποψία ότι υπάρχει μία υφέρπουσα ειρωνεία προς το άτομό μου. :p

Έχουμε πει, εμένα δε μου πουλάει η Yamaha MT-09 για να μη χάσει σε prestige. Πάντως είναι όνειρο το μεκανάκι, μου έχει μείνει αξέχαστη η μέρα που το οδήγησα.

ptc
31/12/2018, 19:17
Οχι φιλε μου το γυμνο.Βαρεθηκα τα πολυ ψηλα μηχανακια δε ξερω γιατι...Εχω δει οτι κανει το ταξιδακι του και εφοσον εχω κανει με το δικο μου ταξιδι που η σελα μου ειναι σα μαδερι αυτο μου φανηκε μια χαρα οταν ανεβηκα.Αυτο που με ανησυχει ειναι οι στροφες γιατι το δικο μου ειναι πολυ ελαφρυ και το κανω οτι θελω.Πρεπει στις στροφες δλδ να μπενω με γκαζι?χαζη ερωτηση μεν αλλα ρωταω γιατι μου φαινεται οτι οσα video εχω δει πλαγιαζουν σα το motogp.

Το προβλημα που θα εχεις δε θα ειναι το βαρος του. Σιγουρα ειναι πιο βαρυ απο το δυομισαρι αλλα στα 192 κιλα ειναι ελαφρια για μεγαλη μηχανη. Δηλαδη ακομα κι αν παρεις μικροτερο μηχανακι (πχ ενα 600-650cc) τα κιλα θα ειναι τοσα, ισως και περισσοτερα σε πολλες περιπτωσεις. Και φυσικα στριβει οπως στριβουν ολα τα μηχανακια του κοσμου. Το προβλημα ειναι αυτο που λεει ο Blitzer πιο πανω. Οτι δηλαδη η μηχανη ειναι ροπατη (ετσι, για να τριγκαρω και καποιους :p ) και οτι γινεται πανηγυρι σε οποιο φασμα των στροφων κι αν ανοιξεις το γκαζι. Μαζι και με το ηλεκτρονικο γκαζι που ειναι λιγο αποτομο, ολα αυτα δινουν εναν πιο απολυτο χαρακτηρα στη συγκεκριμενη μοτοσυκλετα. Για να το πω αλλιως, ειναι η πρωτη μου μηχανη που αν τη δωσω για βολτα σε φιλο θα του πω να ειναι λιγο προσεκτικος πώς ανοιγει το γκαζι στην αρχη για να μην εχει καμια δυσαρεστη εκπληξη.

Το οτι φαινεσαι τοσο πολυ φοβισμενος εμενα μου δειχνει οτι εχεις τη σωστη νοοτροπια και οτι θα το προσεγγισεις το πραγμα συνετα. Και μονο δηλαδη οτι εισαι εδω και το συζητας ειναι για μενα το καλυτερο δειγμα. Απο την αλλη, αν ειναι να αγχωνεσαι τοσο, κοιτα για τιποτα μικροτερο. Εχει πολλα μεσαια μηχανακια που θα σου κανουν μια χαρα τη δουλεια σου.

νεοσσός
31/12/2018, 19:25
Απο την αλλη, αν ειναι να αγχωνεσαι τοσο, κοιτα για τιποτα μικροτερο. Εχει πολλα μεσαια μηχανακια που θα σου κανουν μια χαρα τη δουλεια σου.
Το πάτε από εκεί, το φέρνετε από εδώ. Αν καταλήξετε σε MT-07, μη μου λέτε μετά εμένανε ότι το εκθειάζω. :p

Πάντως, αν το παλικάρι μπορεί να δείχνει συστηματικά εγκράτεια στο γκάζι, τότε θα έλεγα να πάει απευθείας σε MT-09. Δεν είναι αρχάριος. Το μηχανάκι είναι πολύ καλά ζυγισμένο, χαμηλό και σχετικά ελαφρύ.

atom_smasher
31/12/2018, 20:58
Μπα. Λαθος.επιλογη σε κόβω να κάνεις. Πολλά το 09. Πάρε το 07.

p@nos
31/12/2018, 21:06
φιλε το λαθος σου ειναι οτι ρωτας αν πρεπει να το παρεις...αντι να ρωτας αν ειναι ανετη η σελα η το τιμονι ξερω γω...να ρωτησεις και τη μαμα σου να σου πει :lol:

τεσπα περα απο την πλακα, δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα η μεταβαση απο το 250 στο 07 η το 09...γενικα οσοι συμβουλευουν καποιον πρωταρη για αγορα νεας μεγαλης μηχανης για καποιο λογο νομιζουν οτι μιλανε σε καθυστερημενο που θα τσαρουχωσει τα φρενα με ταναλια η θα κραταει το γκαζι τερμα ανοιχτο σε στενακια...

παρε το μηχανακι, εμπειρια οπως λες εχεις, 12 χρονια οδηγας οποτε το πως να στηθεις στο δρομο σε σχεση με τα αυτοκινητρα το εχεις, πραγμα το οποιο ειναι και το πιο σημαντικο...τα υπολοιπα τα μαθαινεις...το μηχανακι εχει ενα σωρρο ηλεκτρονικα μπλιμπλικια οποτε θα συγχωρεσει πιθανες μαλακιες σου....ναι οκ παγκοσμιος δε θα γινεις αλλα θα εχεις ενα μηχανακι που θα ευχαριστηθεις για πολλα χρονια...

και αμα νιωθεις κουλαμαρα, τραβα κανε κανα σχολειο και διαβασε κανα βιβλιαρακι και 8α εισαι καλυτερος απο το 99% των οδηγων στο δρομο

anavatis19
31/12/2018, 23:38
σιγα το αλμα! μην φοβασαι τιποτα. προχωρα. εγω πρωτυτερα δεν ειχα καν παπι και πηρα 650αρι βερσυς. δεν ξεμπαζωνε την ασφαλτο αλλα χωρις καμια εμπειρια πριν πιστεψε με νομιζα οτι πηρα πυραυλακι. πηγα και εγω στο τρεισερ μετα απο 2 χρονια γιατι το συνηθισα πολυ γρηγορα

Akalestos
01/01/2019, 00:16
Παρτο φιλε αρκει να εισαι προσεκτικος μεχρι να το μαθεις (εννοω στο δεξι χερι κυριως) σιγουρα ειναι πολυ το γκαζι του οπως ειπαν κ τα παιδια αλλα κι εγω δεν ειμαι του σκεπτικου 50-150-300-600-750-1000 αλλωστε το 2006 κι εγω αγορασα μετα απο το 200WR (και κατι φιλων που καβαλουσα μοταρντ husaberg ttr κτλ) κατευθειαν το Κ6 600 ολα ειναι στο μυαλο φιλε! χαλαρα τον πρωτο καιρο κι ολα καλα,σου ευχομαι να το ευχαριστηθεις και παντα ορθιος!

faithless
01/01/2019, 01:15
Εννοειται οτι θα το παρω παιδια αυτο δε το ακυρωσα ποτε.Απλα ηθελα καποιες συμβουλες απο κατοχους της μηχανης.Παντως οδηγαω συνετα και εχω πλεον την αισθηση του κινδυνου-φοβου οποτε ειμαι σε καλο δρομο.Ευχαριστω πολυ και καλη χρονια σε ολους με υγεια πανω απολα

DRAKONET
02/01/2019, 00:04
Εαν ποτε δεν ειχες δεος οταν βολταρες μεγααλυτερα κυβικα...και αισθανοσουν οτι κανεις εσυ κουμαντο και οχι η μοτοσυκλετα... να μην το σκεφτεσαι !
Οταν σεβεσαι αυτο που προσφερει η δυναμη των κυβικων...και μπορεις να διαχειριστεις μια αναστροφη η ενα οκταρι στο στενο του σπιτιου σου χωρις να βαζεις τα ποδια κατω(μπορει να γελανε καποιοι)..και καταλαβεις οτι το'χεις με το βαρος του...τοτε ναι ειναι ενα καλο μεγαλο βημα για σενα!

katsar
02/01/2019, 10:14
Δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα ,τα γκάζια θα τα μάθεις σιγά σιγά,οι καινούργιες μοτοσυκλέτες εξάλλου είναι ''user friendly''

faithless
05/01/2019, 14:02
Ευχαριστω πολυ παιδια.Επισης μια ερωτηση αν εχει καποιος αυτη τη μηχανη.Στη πολη βολευει για αναμεσα στα αμαξια η ειναι στο ιδιο υψος με τους καθρεφτες?

ptc
05/01/2019, 14:29
Δε θα περνας πανω απο τους καθρεφτες οπως με το on off. Αλλα αυτο ισχυει λιγο πολυ για ολα τα naked μηχανακια. Γενικα στην πολη ειναι ευχρηστο μηχανακι, πολυ περισσοτερο απο το τι περιμενεις ακουγοντας τον κυβισμο του. Λογω μικρου βαρους ειναι ευκινητο.

Αν θες να περασει το τιμονι πανω απο τους καθρεφτες θελει απλα ενα λιγο πιο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου. :smokin:

https://www.youtube.com/watch?v=vv25Nfbz8YI&feature=youtu.be&t=47

faithless
11/01/2019, 21:23
Δε θα περνας πανω απο τους καθρεφτες οπως με το on off. Αλλα αυτο ισχυει λιγο πολυ για ολα τα naked μηχανακια. Γενικα στην πολη ειναι ευχρηστο μηχανακι, πολυ περισσοτερο απο το τι περιμενεις ακουγοντας τον κυβισμο του. Λογω μικρου βαρους ειναι ευκινητο.

Αν θες να περασει το τιμονι πανω απο τους καθρεφτες θελει απλα ενα λιγο πιο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου. :smokin:

https://www.youtube.com/watch?v=vv25Nfbz8YI&feature=youtu.be&t=47

Οταν πουλησω το δικο μου(που δε φευγει με τιποτα) θα το παρω με το καλο..εσυ φιλε μου το δωσες το δικο σου?

ptc
11/01/2019, 21:44
Οταν πουλησω το δικο μου(που δε φευγει με τιποτα) θα το παρω με το καλο..εσυ φιλε μου το δωσες το δικο σου?

Μπα φιλε, απο την ανοιξη τωρα. Χειμωνα πουλας κυριως αν εχεις διαθεση να πεσεις αρκετα στην τιμη, το οποιο δεν εχω λογο να κανω.

Καλοπουλητο και το δικο σου λοιπον και με το καλο ο κανιβαλος. :beer:

faithless
11/01/2019, 21:52
Μπα φιλε, απο την ανοιξη τωρα. Χειμωνα πουλας κυριως αν εχεις διαθεση να πεσεις αρκετα στην τιμη, το οποιο δεν εχω λογο να κανω.

Καλοπουλητο και το δικο σου λοιπον και με το καλο ο κανιβαλος. :beer:
Χαχα ναι το ξερω απλα εγω δουλευω 8 μηνες σεζον σε νησι χωρις οχηματα (υδρα) και δν μ ειναι ευκολο να το δωσω καλοκαιρι..πολυ ωραιο και το δικο σου αλλα του 17 μεχει τρελανει..