View Full Version : Triumph Rocket III 2019
lleonidas
11/01/2019, 15:28
Τρικύλινδρο, 2.500cc, Euro 5, 180 ίπποι, 230 Nm ροπής/3.000 σ.α.λ., δίσκοι 330mm, δαγκάνες Μ50 Brembo, traction control, cruise control, έγχρωμη TFT οθονη, δύο στρογγυλά φανάρια και όψη θηρίου!
Πηγή (https://www.motociclismo.it/triumph-rocket-iii-2019-foto-spia-mostrano-look-moto-71811)
402782
402785
402783
402784
402786
Διάβασα καλά;;; τρικύλινδρο με 2.500cc;;;;:uplate:
Μακρούτσικο φαίνεται :lol:
Για την ομορφιά των εξατμίσεων -2 αριστερά και μια δεξία - θα συγκρατηθώ, δεν θα σχολιάσω
τι εχουν παθει και κοβουν τους κ@λους ρπστ... ολο αυτο το ΠΡΑΜΑ, μονοσελο...
μ αρεσε καλυτερα το προηγούμενο
lleonidas
11/01/2019, 15:45
Bowleno, και το προηγούμενο (στα 2.294cc) τρικύλινδρο ήταν, αν δεν κάνω λάθος.
Γιώργο,από πίσω μου θυμίζει λίγο Diavel!
Λευτέρη,δες και εδώ!
402787
basilis_k6
11/01/2019, 15:49
τι εχουν παθει και κοβουν τους κ@λους ρπστ... ολο αυτο το ΠΡΑΜΑ, μονοσελο...
μ αρεσε καλυτερα το προηγούμενο
οντως θα κόβει κωλους αυτο :lol:
το παντελονάκι έτσι διπλα στις εξατμισεις χωρις κάλυμμα δεν το βλεπω καλα...
doctoras
11/01/2019, 15:52
αυτοκινητάδικο μοτέρ 2 σε 1 το ξηλώνεις το βάζεις στην corolla και πετάει;)
lleonidas
11/01/2019, 15:55
Χαχα... έχουμε ρέντα σήμερα!
Είναι ένα μηχάνημα που θα κοστίζει αρκετά χιλιάρικα και λογικά θα ζυγίζει κοντά στα 250 κιλά αλλά είναι επιβλητικό το άτιμο!Και ο ήχος του θα είναι ζόρικος!
basilis_k6
11/01/2019, 15:58
Χαχα... έχουμε ρέντα σήμερα!
Είναι ένα μηχάνημα που θα κοστίζει αρκετά χιλιάρικα και λογικά θα ζυγίζει κοντά στα 250 κιλά αλλά είναι επιβλητικό το άτιμο!Και ο ήχος του θα είναι ζόρικος!
350 θες να πεις. αν αυτο το πραμα ζυγιζει κατω απο 270 θα πετάξω τα δικά μου στη θαλασσα.
Ωραίο φαίνεται. Και εν κινήσει σίγουρα θα κρύβει καλά το βάρος του. Εξαιρετικό για ταξίδια, παπί μέσα στην πόλη.
lleonidas
11/01/2019, 16:40
350 θες να πεις. αν αυτο το πραμα ζυγιζει κατω απο 270 θα πετάξω τα δικά μου στη θαλασσα.
Τώρα διαβάζω ότι το "παλιό" rocket ζυγίζει όντως πάνω από 350 κιλά!
Το Diavel φτάνει κοντά στα 240 γεμάτο αλλά εχει τα μισά κυβικά του rocket και είναι λιγότερο ογκώδες.
Και από περιέργεια...310 κιλά το V Max.
giorgosb
11/01/2019, 17:17
Θηρίο και πανέμορφο.. Το βρίσκω πιο ωραίο από το Diavel
o_gavros
11/01/2019, 18:44
Ωραίο φαίνεται. Και εν κινήσει σίγουρα θα κρύβει καλά το βάρος του. Εξαιρετικό για ταξίδια, παπί μέσα στην πόλη.
:roflmao: μα τι μαλακα είναι
Ωραίο φαίνεται. Και εν κινήσει σίγουρα θα κρύβει καλά το βάρος του. Εξαιρετικό για ταξίδια, παπί μέσα στην πόλη.
Φαντάσου το με κουτί πίσω και διανομή με τον τσολιά επάνω......
:p
taisteal
11/01/2019, 20:43
:yuck::yuck:
giorgosb
11/01/2019, 21:21
Να πληρώνεις φόρο πολυτελείας άραγε..; :tooth:
Το παλαιότερο μοντέλο (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_rocket_iii%2004.htm) ήταν 2300 κυβικά, με λιγότερα άλογα, αλλά έβγαζε τη ροπή στις 2.500 rpm (13% λιγότερη, αλλά 500 rpm πιο χαμηλά). Διαφημιζόταν ως η μοτοσυκλέτα που βγάζει περισσότερη ροπή στο ρελαντί, σε σχέση με τη μέγιστη ροπή των περισσότερων μοτοσυκλετών παραγωγής.
350 κιλά είναι μόνο για ανοικτούς δρόμους, οπότε είναι περισσότερες οι περιπτώσεις που θα σε δυσκολέψει, παρά εκείνες που θα την ευχαριστηθείς. Παρ' όλα αυτά, επειδή είμαι λάτρης της ροπής χαμηλά, θα ήθελα να το έχω στο ονειρικό γκαράζ των 20 μοτοσυκλετών. Στη δεκάδα δεν το βάζω. Στην κατηγορία αυτή, σίγουρα προτιμώ το Yamaha V-Max. Το είδα προχθές πάλι στο δρόμο και ο τύπος το πήγαινε καλά στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.
Αισθητικά δε με ενθουσιάζει το Rocket III, απλά μου αρέσουν κάποια σημεία. Πάντως η κοντή ουρά που τελειώνει πιο μπροστά από τον πίσω άξονα (το κοψοκώλικο ντε) μου αρέσει πολύ, όχι μόνο σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, αλλά και σε άλλες, όπως στη Brutale Dragster και στο Vitpilen. Πρέπει να είμαι από τους λίγους στο forum που μου αρέσουν πολύ τόσο τα κοψοκώλικα, όσο και τα transformers.
Να πληρώνεις φόρο πολυτελείας άραγε..; :tooth:
Φόρο μαλακίας σίγουρα................
doctoras
12/01/2019, 09:36
τι εχουν παθει και κοβουν τους κ@λους ρπστ... ολο αυτο το ΠΡΑΜΑ, μονοσελο...
μ αρεσε καλύτερα το προηγούμενο
μάστιγα έχει καταντήσει...
υποθέτω οτι το μαρκετινκ των μοτο/των έχει καταλήξει οτι το γυρισμένο μοτοσυκλετιστικό κοινό ενδιαφέρεται πια για μονοκάβαλες μετακινήσεις/ταξίδια και φαν φακτορ συνεπώς ξήλωσαν τον συνεπιβάτη και συμβαίνει σε όλες τις κατηγορίες σε όλους τους κατασκευαστές
ενδιαφέρον οδηγικά θα είναι σίγουρα, όπως ότι νέο δίτροχο αλλά αυτό με τα μονοσελα δεν μου κάθετε ούτε αισθητικά ούτε λειτουργικά.....
Αναρωτιέμαι με ποιο σκεπτικό το βγάζουν στην αγορά... Παντελώς άχρηστο, πανάκριβα τέλη, τεκμήρια, ασφάλεια, να το φορτώσεις για ταξίδι δεν, μόνο σπίτι-καφετέρια - παραλιακό πουλ Μουρ για υπερμπρουκληδες
Αναρωτιέμαι με ποιο σκεπτικό το βγάζουν στην αγορά... Παντελώς άχρηστο, πανάκριβα τέλη, τεκμήρια, ασφάλεια, να το φορτώσεις για ταξίδι δεν, μόνο σπίτι-καφετέρια - παραλιακό πουλ Μουρ για υπερμπρουκληδες
Την Ελλάδα σκεφτόντουσαν για αγοραστικό κοινό λες εσύ;
Την Ελλάδα σκεφτόντουσαν για αγοραστικό κοινό λες εσύ;
Εννοείται πως όχι.... Ρίξε μια ματιά Αγγλία μεριά π. Χ. Για κόστη ασφάλειας... Απλώς στα μάτια τα δικά μου φαντάζει άχρηστο με τόσα κυβικά ;)
Προφανώς δεν είναι χρηστικό και οικονομικό μέσο μετακίνησης. Είναι για κάποιον που του περισσεύουν λεφτά και το θέλει για 3ο ή 10ο όχημα, είτε για να ικανοποιήσει δικό του όνειρο, είτε για να δείξει τα χρήματά του. Υπάρχει κοινό και γ' αυτή την κατηγορία και μάλιστα αυξάνεται, όσο πιο ελιτιστικό κάνεις το όχημα. Niche marketing το αποκαλούν οι οικονομολόγοι.
Βασικά στοχεύει στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού...
Αναρωτιέμαι με ποιο σκεπτικό το βγάζουν στην αγορά... Παντελώς άχρηστο, πανάκριβα τέλη, τεκμήρια, ασφάλεια, να το φορτώσεις για ταξίδι δεν, μόνο σπίτι-καφετέρια - παραλιακό πουλ Μουρ για υπερμπρουκληδες
αυτό το σκεπτικό το διαβάζω συχνά πυχνά στα φόρουμ και τα σόσιαλ και είναι τελείως άκυρο.
ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες είναι ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ, είναι άχρηστες για την διαβίωση μας. ΟΛΕΣ.
θες μετακίνηση εντός πυκνού άστικου κύκλου; παίρνεις παπάκι ή σκουτεράκι.
θες πιο μακρινές μετακινήσεις αλλά και πάλι με δίκυκλο; παίρνεις σκούτερ μεγαλύτερου κυβισμού. με αβς με προστασία από αέρα με αποθηκευτικούς χώρους κτλ κτλ.
απο κει και πέρα ο καθένας αγοράζει ότι μηχανή του καυλώσει
άλλος θέλει τουρισμό, άλλος θέλει βόλτες στη πόλη, άλλος θέλει πίστα, άλλος θέλει απλά να έχει μια θηριώδη μοτοσυκλέτα ανάμεσα στα πόδια του.
α, και στα σωστά χέρια ένα rocket iii μια χαρά τα πάει μέχρι και στα ελληνικά ορεινά στροφιλίκια.
Ωραιο εργαλειο... Αυστηρα για επιδειξη ανδρισμου και προοριζεται για τετοιους τυπους μονο... Αμα σου παει θα το αναδειξεις...αμα δε σου παει και εισαι σκατοφλωρος, θα γελανε ολοι μαζι σου...
Δε θα πληρωνα ποτε για να αγορασω κατι τετοιο... Θα το γουσταρα πολυ ομως να το ειχα στο γκαραζ μου... Στην εποχη των μεγκα ονοφφ με τις σελες πολυθρονες θερμαινομενες καλο ειναι να βγαινει και καμμια μηχαναρα αποκλειστικα για μηχανοβιους...
23.5 κιλά ροπή?? :eyepop::eyepop::eyepop:
Να έχει άραγε καλό ABS, είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατερ??
Ερωτήσεις που χρήζουν άμεσης απάντησης.
Ρε παλικάρια είναι για φουσκωμένα πορτοφόλια αυτό το πράμα, τόσο φουσκωμένα που έτσι και σου πέσουν στο πόδι παθαίνεις κάταγμα. Και σαφώς υπάρχει κόσμος που το αγοράζει κι εδώ κι έξω αλλιώς δεν θα το βγάζανε.
Θες πουλ μουρ πες το θες νεοπλουτισμό πες το κάποιοι θα το πάρουν και θα το βολτάρουν γιατί έτσι.
Θα ήθελα να το είχα για κανά μήνα έτσι να πάω μέχρι το Μαύρο λιθάρι μία βόλτα με βρεγμένο δρόμο.
:D
sanctusan
12/01/2019, 19:31
Αναρωτιέμαι με ποιο σκεπτικό το βγάζουν στην αγορά... Παντελώς άχρηστο, πανάκριβα τέλη, τεκμήρια, ασφάλεια, να το φορτώσεις για ταξίδι δεν, μόνο σπίτι-καφετέρια - παραλιακό πουλ Μουρ για υπερμπρουκληδες
Υπάρχει αγοραστικό κοινό για άχρηστες παλιατζούρες και chopper με περισσότερα λεφτά. Αν ήμουν ένας από αυτούς αυτό το τέρας ροπής θα μου ήταν όνειρο ζωής.
.... Πάντως η κοντή ουρά που τελειώνει πιο μπροστά από το πίσω άξονα (το κοψοκώλικο ντε) μου αρέσει πολύ, όχι μόνο σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, αλλά και σε άλλες, όπως στη Brutale Dragster και στο Vitpilen. Πρέπει να είμαι από τους λίγους στο forum που μου αρέσουν πολύ τόσο τα κοψοκώλικα, όσο και τα transformers.
Νεοσσέ είναι η πρώτη φορά που συμφωνούμε.
basilis_k6
12/01/2019, 19:41
https://youtu.be/tss8vjg0wfY?t=55
23.5 κιλά ροπή?? :eyepop::eyepop::eyepop:
Να έχει άραγε καλό ABS, είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατερ??
Ερωτήσεις που χρήζουν άμεσης απάντησης.
Ρε παλικάρια είναι για φουσκωμένα πορτοφόλια αυτό το πράμα, τόσο φουσκωμένα που έτσι και σου πέσουν στο πόδι παθαίνεις κάταγμα. Και σαφώς υπάρχει κόσμος που το αγοράζει κι εδώ κι έξω αλλιώς δεν θα το βγάζανε.
Θες πουλ μουρ πες το θες νεοπλουτισμό πες το κάποιοι θα το πάρουν και θα το βολτάρουν γιατί έτσι.
Θα ήθελα να το είχα για κανά μήνα έτσι να πάω μέχρι το Μαύρο λιθάρι μία βόλτα με βρεγμένο δρόμο.
:D
Με 2.500 κυβικά θα ήταν περίεργο να μην είχε τόσα και ακόμα περισσότερα...Αυτό το πράγμα μια ταχύτητα χρειάζεται μόνο, την έκτη.....
Triathlon 7
12/01/2019, 22:06
Τι είναι αυτό το Σύνδρομο ρε παιδιά;;;;;;;;;
Ότι δεν μας αρέσει να το βγάζουμε άχρηστο και ταυτόχρονα άσχετους (και βάλε) όσους τους αρέσει;;;.. Αν μάλιστα το προς εξέταση μηχανάκι, αντικείμενο, δραστηριότητα, οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, απαιτεί και χοντρό πορτοφόλι, τότε να βγάζουμε τους ενδιαφερόμενους ..προβληματικούς!! Η περίπτωση να έχουν στριμωχθεί οικονομικά, να έχουν κόψει από αλλού, να έχουν πεθάνει στή δουλειά γιά να το αποκτήσουν, δεν παίζει;;.. Ακόμα χειρότερα, αν το χρήμα το έχουν κληρονομήσει, τότε θα έπρεπε και να ντρέπονται..
Ζήτησες γνώμες από όσους γνωρίζουν γιά το μηχανάκι που σου αρέσει; Δεν θα το πάρεις, (ούτε κανένα παρόμοιο) γιατί δεν αρέσει σε μερικούς! Ενίοτε, εκτός από το ...μάλωμα (!) θα καταπιείς και καμιά(ες) προσβολή(ες) με το γούστο που έχεις..
Θες ss γιατί ΑΥΤΑ σου αρέσουν; Άστο, εκτός και αν είσαι ο Μαρκέθ. Τι; Θες και 200 άλογα;; Είσαι επιδειξίας και έχεις πρόβλημα με τον ...ανδρισμό σου!!
GS 1250 τόλμησες να ζητήσεις;; Ά, ρε φλούφλη..
Ένα cb 500, μήπως ένα σύγχρονο 250 -300 cc; Όχι βέβαια, αφού σε ένα χρόνο θα το βαρεθείς και θα πάρεις τουλάχιστον μεταχειρισμένο V-Strom γιά να πηγαίνεις Μαρούσι - κέντρο.
Σκούτερ είπες άσχετε;
Μοντέλα είσαι και θέλεις Harley;
Ναι, αλλά με το παπί δεν θεωρείσαι μοτοσικλετιστής. Εκτός και αν του βάλεις ohlins και ακτινικές!
Άντε έμπα στον τάφο σου που θέλεις και νεορετρό ρε χούφταλο.
Με τόσα κυβικά σίγουρα είσαι μικροτσούτσουνος
Αααααα... εσύ είσαι επικίνδυνος. Άκου λέει θέλει απαραιτήτως και ABS.
Εδώ άλλοι πεινάνε και εσύ μου κάνεις restoring; Και τι σου αρέσει στο ερείπιο;
Μόνο 50 ψωράλογα ρε κουλομαρία; 200 άλογα σε δημόσιο δρόμο ρε κρετίνε; Παιδιά δεν έχεις;
Και γιά να μιλάμε σοβαρά. Τα muscle μηχανάκια, αλλά και οχήματα γενικά
402804
πολύ μου αρέσουν. Αυτή η αίσθηση Caterpillar, με τόνους ροπής από το ρελαντί, ακούγοντας και νιώθοντας τις πιστονιές είναι απίστευτη.
Κάνοντας βέβαια χρήση εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Όμως ποτέ δεν θα προχωρούσα στην απόκτηση ενός τέτοιου εργαλείου, ακόμα και αν μπορούσα.
Δεν θα άντεχα τα όλο (...εδώ βάλετε ότι χαρακτηριμό θέλετε) βλέμματα γύρω μου.
Όπως ακριβώς δεν τόλμησα να καβαλήσω - έστω - τσόπερ την δεκαετία του 70, αφού θα "σημαδευόμουν" ανεξίτηλα.
ΥΓ: "Δεν είναι άξιο θαυμασμού? Όχι σοβαρά μιλάω! Να μας μελετήσουν οι επιστήμονες στο μέλλον, μήπως διαπιστώσουν που οφείλεται αυτή η μετάλλαξη!" Γράφει ένας φίλος σε διπλανό thread.
Επειδή μνημονεύτηκε το AC Cobra Shelby 427, που είναι στην ίδια συνομοταξία οχήματος με το Triumph Rocket III, δηλαδή υπερβολικά κυβικά, κραδασμοί, ροπή χαμηλά, δύσχρηστο αλλά υπέροχο, βάζω ένα βίδεο (https://youtu.be/GhxHcB3Pqhk?t=27). Το έχει μία μάντρα στη Λυκόβρυση και το έχω δει στο δρόμο, αλλά δεν είχα την τύχη να το ακούσω από κοντά. Θα ήθελα πολύ να το οδηγήσω, αλλά όχι να το έχω. Στην κατηγορία των διασκεδαστικών roadster, θα προτιμούσα σίγουρα το Ariel Atom.
Σίγουρα υπάρχουν πολλά αμάξια πολύ πιο άνετα, πιο γρήγορα, αρκετά πιο εύχρηστα από το Shelby 427, αλλά είναι λίγα εκείνα που θα σου ζωγραφίσουν χαμόγελο στο στόμα, ακόμα κι αν κινείσαι με κανονικό ρυθμό μέσα στην πόλη ή σε ένα ορεινό στροφιλίκι.
Triathlon 7
12/01/2019, 22:50
Το έχει μία μάντρα στη Λυκόβρυση
Μη μας ανάβεις φωτιές βραδιάτικα...Πάντως αυτό που μου αρέσει περισσότερο ομολογώ (με απέραντη ντροπή φυσικά) είναι το Hot Rod των ZZ Top.
402815
Rocket......ρουκέτα από τα μάτια είναι αυτό το δίτροχο μπαουλοντίβανο....:p
μοτοσυκλετα με κινητηρα-μεγαλου-αυτοκινητου
παμε παρακατω.....
Αυτό έπρεπε να λέγεται Monster,όχι τα ducatakia :beer:
telegonos
13/01/2019, 12:42
ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες είναι ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ, είναι άχρηστες για την διαβίωση μας. ΟΛΕΣ.
θες μετακίνηση εντός πυκνού άστικου κύκλου; παίρνεις παπάκι ή σκουτεράκι.
θες πιο μακρινές μετακινήσεις αλλά και πάλι με δίκυκλο; παίρνεις σκούτερ μεγαλύτερου κυβισμού. με αβς με προστασία από αέρα με αποθηκευτικούς χώρους κτλ κτλ.
ΚΚΕ.
Ζήτω ο Στάλιν.
Ζήτω η DDR.
Και ένα τράμπαντ αυτοκινητο αρκεί για όλους να συμπληρώσω στα παραπάνω, όλα τα άλλα δεν χρειάζονται.
o_gavros
13/01/2019, 12:58
Ε μην βάζεις φιτιλιες.
Δεν είπε αυτό ο Ζευκας.
telegonos
13/01/2019, 13:34
Δεν βάζω φιτιλιες, αλλά αυτό που είπε δεν ισχύει στο γνωστό Σύμπαν.
Αχρηστες ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες; Ξέρω πολλά παραδείγματα μοτοσυκλετών, που εξυπηρετούν εξαιρετικά τον σκοπό τους, άρα κάθε άλλο από Αχρηστες είναι.
Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παράδειγμα που δεν επαληθεύει την θεωρία μας, άρα η θεωρία είναι ψευδής.
Αυτό ακριβώς συμβαινει εδώ.
o_gavros
13/01/2019, 15:36
Ρε συ φίλε, δεν είναι (και δεν χρειάζεται να είναι) κάθε πρόταση που γράφεται εδώ κομμάτι επιστημονικής διατριβής ή τεκμήριο σε δικαστική διαμάχη.
Ενα νόημα ήθελε να δώσει ο άνθρωπος και το ξετεντώνουμε χωρίς προφανή λόγο.
Ναι δίκιο έχεις,αν θες να το ακούσεις.
Μάντεψε πόσο το χάνεις κάνοντας τον επίκουρο;
Φιλικά.
peterTHErider
13/01/2019, 16:08
Δεν βάζω φιτιλιες, αλλά αυτό που είπε δεν ισχύει στο γνωστό Σύμπαν.
Αχρηστες ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες; Ξέρω πολλά παραδείγματα μοτοσυκλετών, που εξυπηρετούν εξαιρετικά τον σκοπό τους, άρα κάθε άλλο από Αχρηστες είναι.
Από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παράδειγμα που δεν επαληθεύει την θεωρία μας, άρα η θεωρία είναι ψευδής.
Αυτό ακριβώς συμβαινει εδώ.
Kαι η συγκεκριμενη μοτο επιτυνγχανει αριστα τον σκοπο της!
πουλ μουρ,χαλαρο ρολαρισμα,γουργουριασμα και αισθηση απιστευτης ροπης απο το μηδεν.για αυτο φτιαχτηκε και το κανει τελεια.ουτε commuter,ουτε τραβελερ,ουτε σπορ.
οποιος την παρει συνηδειτα θα κανει μια αριστη επιλογη.
αρα και αυτη η μοτο ειναι απολυτα χρησιμη!ολα τα υπολοιπα ειναι φραγκοδιφραγκα...
basilis_k6
23/01/2019, 16:05
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Idoy-to-Triumph-Rocket-III-TFC_123743.asp
403213
του πετάς μια τουρμπίνα πανω και ας μην μπορεις ουτε να κατσεις μετα
Σκας με αυτό στο φανάρι δίπλα στο Diavel και τον κάνεις να κλαίει :smokin:
Στο ημίφως κι απ'αυτή τη γωνία λήψης ΔΕΝΚΑΚΟτελικα.......μουχαχαχαχα
Σκας με αυτό στο φανάρι δίπλα στο Diavel και τον κάνεις να κλαίει :smokin:
Δε νομίζω ότι χωράνε, εκτός αν εννοείς φανάρι αεροδρομίου.
Στο ημίφως κι απ'αυτή τη γωνία λήψης ΔΕΝΚΑΚΟτελικα.......μουχαχαχαχα
Στο απόλυτο σκοτάδι είναι ακόμα καλύτερο.
Δε νομίζω ότι χωράνε, εκτός αν εννοείς φανάρι αεροδρομίου.
Στο απόλυτο σκοτάδι είναι ακόμα καλύτερο.
:bawl::bawl::bawl:
lleonidas
01/08/2019, 00:15
Triumph Rocket III και GT (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/paroysiastikan-ta-triumph-rocket-3-kai-gt)
Παρουσιάστηκαν επίσημα και θα είναι διαθέσιμα από τον Ιανουάριο.
408720
408724
408721
408722
408723
doctoras
01/08/2019, 07:12
Πάντως όπως διακρίνεται το μοτέρ μπαίνει αυτούσιο και σε αυτοκίνητο
like
gior-gos
01/08/2019, 21:03
Πω πω..
το gt φαινεται οτι πρεπει για gran turismo :lol:
Πω πω..
το gt φαινεται οτι πρεπει για gran turismo :lol:
...απο cafe σε cafe...
giorgosb
19/03/2024, 21:06
Triumph Rocket 3 Storm R και Storm GT (2024) (https://www.bikeit.gr/nea-triumph/item/37593-triumph-rocket-3-storm-r-kai-storm-gt-2024-pio-isxyres-apo-pote?m=1)
"Τη σημαντικότερη αλλαγή στα νέα Storm μοντέλα αποτελεί η αύξηση της ισχύος του τρικύλινδρου μοτέρ, που πλέον αγγίζει τους 182 ίππους στις 7.000 στροφές, με την ροπή επίσης αυξημένη στα 23 kgm στις 4.000 στροφές. Ο κινητήρας συμμορφώνεται επίσης με τις απαιτήσεις των προδιαγραφών ρύπων Euro 5b."
451636
451637
451638
451639
451640
451641
451642
451643
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.