Σύνδεση

View Full Version : Yamaha Crypton S 115



Σελίδες : 1 [2]

katsar
08/04/2020, 14:55
Φίλε μου συγνώμη που επεμβαίνω αλλά ''κράξιμο'' υπάρχει σε συμπεριφορές πήρα το keeway γιατί = yamaha και δεν είμαι κορόιδο να δώσω έξτρα χρήματα σαν όποιον το έκανε,τα γιαπωνέζικα είναι μόνο όνομα κτλ.
Όπου keeway βάλε ζόντες κτλ.
Νομίζω κανείς δεν κορόιδεψε κάποιον γιατί είχε περιορισμένο βαλάντιο και αγόρασε ότι αγόρασε.

doctoras
08/04/2020, 15:49
Χαιρομαι που συμφωνεις εν μερη.....και οχι...δεν μου εφταναν..το αναφερω ξεκαθαρα...γιατι να το κρυψω !
Απλα με στεναχωρει επαναλαμβανω οτι υπαρχει κραξιμο για την ''ξενη'' επιλογη !

Συμβουλευτικά για να μη χαλιέσαι πολλές φορές στις συζητήσεις μέλη μπαίνουν με διάθεση, χιουμοριστική, χαβαλέ, πειράγματος, επιστημονική, ρεαλιστική, ουσιαστική κλπ κλπ οτι δηλαδή σε ένα διαδραστικό καφενείο (εκτός διαδικτύου) μη το παίρνεις τις μετρητοίς.
Χωρίς να ξέρω τα οικονομικά κανενός(εκτός απο τα δικά μου) επειδή ξέρω οτι αγόρασες και το versys 300 καινούργιο + ότι δεν είσαι νεούδι να ξεκινάς να φτιάχνεσαι οικονομικώς τώρα, ε θεωρώ τι 1500 τι 2200, τα δίνω. Αν δεν τα δίνω τα παραπάνω, είναι επειδή θα ρισκάρω λίγο περισσότερο (από ότι με την ακριβότερη περίπτωση) αλλά το κάνω συνειδητά, συνεπώς είναι επιλογή μου να πάρω το φθηνότερο.
Και μη το βλέπεις μόνο στα μηχανάκια δες το σε ένα σωρό καταναλωτικά πράγματα στην καθημερινότητα μας

DRAKONET
08/04/2020, 17:41
Φίλε μου συγνώμη που επεμβαίνω αλλά ''κράξιμο'' υπάρχει σε συμπεριφορές πήρα το keeway γιατί = yamaha και δεν είμαι κορόιδο να δώσω έξτρα χρήματα σαν όποιον το έκανε,τα γιαπωνέζικα είναι μόνο όνομα κτλ.
Όπου keeway βάλε ζόντες κτλ.
Νομίζω κανείς δεν κορόιδεψε κάποιον γιατί είχε περιορισμένο βαλάντιο και αγόρασε ότι αγόρασε.

εννοειτε δεν υπαρχει τετοια συγκριση!

Nikospiaggio
08/04/2020, 20:04
Συγνωμη drakonet
Αν καταλαβαινω
Αν σου περισευαν τα χρηματα θα επερνες ενα yamaha s ή ενα honda astrea?
Και οχι το target?

o_gavros
08/04/2020, 22:24
Φίλε μου συγνώμη που επεμβαίνω αλλά ''κράξιμο'' υπάρχει σε συμπεριφορές πήρα το keeway γιατί = yamaha και δεν είμαι κορόιδο να δώσω έξτρα χρήματα σαν όποιον το έκανε,τα γιαπωνέζικα είναι μόνο όνομα κτλ.
Όπου keeway βάλε ζόντες κτλ.
Νομίζω κανείς δεν κορόιδεψε κάποιον γιατί είχε περιορισμένο βαλάντιο και αγόρασε ότι αγόρασε.
+1
Το ότι πρέπει να εξηγείται το κάθε τι που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονοητο,δεν είναι καλό σημάδι.

Δρακονετ,δεν ξέρω τι φάντασμα είδες αλλά κανείς δεν εκραξε κανένα για την επιλογή.
Για την επιχειρούμενη "το άσπρο μαύρο" πρακτική πέφτει το όποιο καζο.
Και ο κατσαρ και ο δόκτορας τα εξηγούν πολύ όμορφα στα δύο τελευταία ποστακια τους.

DRAKONET
09/04/2020, 16:10
+1
Το ότι πρέπει να εξηγείται το κάθε τι που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονοητο,δεν είναι καλό σημάδι.

Δρακονετ,δεν ξέρω τι φάντασμα είδες αλλά κανείς δεν εκραξε κανένα για την επιλογή.
Για την επιχειρούμενη "το άσπρο μαύρο" πρακτική πέφτει το όποιο καζο.
Και ο κατσαρ και ο δόκτορας τα εξηγούν πολύ όμορφα στα δύο τελευταία ποστακια τους.

Τοτε γιατι βρε γιαννη οταν καποιος τα ''παιρνει'' με το καζο...δεν σταματαει αυτο και συνεχιζει ?
Ενω αντιθετα οποιος βλεπει την κατα πολλους ''λαθος επιλογη'' μηχαναρα του με κρατημα στις στροφες ξυραφι..τρωει μπαν?

o_gavros
09/04/2020, 19:53
δεν έβγαλα και πολύ άκρη με όσα γράφεις ρε συ.
θεωρείς ότι έφαγε κάποιος μπαν επειδή τι; επειδή αγόρασε κάτι που δεν είναι το όποιο καλύτερο;
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.

το κάζο φίλε είναι ίδιον της παρέας. Στις παρέες είθισται να πέφτει πείραγμα.
κτμ 1290 πήρε ο άλλος και του λέμε πάρε το μπουρδελάκι σου και τράβα.
όσοι δεν αντέχουν το κάζο, είναι συνήθως εριστικοί πιτσιρικάδες που έρχονται εδώ και εκτός απο την άγνοια τους, προσπαθούν να μας πείσουν ότι το φως είναι σκοτάδι.
και όταν σε κάποιον λες, ξαναλες, βγάζει μαλλιά η γλώσσα σου τελος πάντων να του εξηγείς κι αυτός δεν λέει να νιώσει, ε τότε κάπου εκεί αρχίζει και στραβωνει η δουλειά.
Εδω προσπαθούμε να κρατήσουμε το ύφος της παρέας. Σίγουρα δε το πετυχαίνουμε πάντα καθώς δεν κάνουν όλοι με όλους.γεγονότο.
όποιος όμως δεν μπορεί να διαχειριστεί το ύφος αυτό, σίγουρα θα βρεθεί άλλη παραλία να τον ψυχαγωγήσει.

Nikospiaggio
09/04/2020, 20:05
Σωστος
Γνωσεις
Συμβουλες
Εμπειριες
Και πλακιτσα

DRAKONET
10/04/2020, 21:47
δεν έβγαλα και πολύ άκρη με όσα γράφεις ρε συ.
θεωρείς ότι έφαγε κάποιος μπαν επειδή τι; επειδή αγόρασε κάτι που δεν είναι το όποιο καλύτερο;
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.

το κάζο φίλε είναι ίδιον της παρέας. Στις παρέες είθισται να πέφτει πείραγμα.
κτμ 1290 πήρε ο άλλος και του λέμε πάρε το μπουρδελάκι σου και τράβα.
όσοι δεν αντέχουν το κάζο, είναι συνήθως εριστικοί πιτσιρικάδες που έρχονται εδώ και εκτός απο την άγνοια τους, προσπαθούν να μας πείσουν ότι το φως είναι σκοτάδι.
και όταν σε κάποιον λες, ξαναλες, βγάζει μαλλιά η γλώσσα σου τελος πάντων να του εξηγείς κι αυτός δεν λέει να νιώσει, ε τότε κάπου εκεί αρχίζει και στραβωνει η δουλειά.
Εδω προσπαθούμε να κρατήσουμε το ύφος της παρέας. Σίγουρα δε το πετυχαίνουμε πάντα καθώς δεν κάνουν όλοι με όλους.γεγονότο.
όποιος όμως δεν μπορεί να διαχειριστεί το ύφος αυτό, σίγουρα θα βρεθεί άλλη παραλία να τον ψυχαγωγήσει.

Οκ...απο μερους μου δεκτο...ισως παρεξηγησα

Nikospiaggio
11/04/2020, 16:21
Drakonet
Αν δεν ηταν οικονομικο το θεμα θα επερνες το target? Η καποιο αλλο?
Σε ρωταω γιατι πουλαω το beverly και ψαχνω για παπι.
Το target εχει τα κρητιρια που βαζω
Αλλα δεν ξερω για την αντοχη στο χρονο κυριως απο την ιδια την εταιρεια. (Ψαχνω παπι να το παντρευτω, λογω ηλικιας δεν νομιζω να παρω καποιο αλλο αργοτερα)
Δεν εχω οικονομικο θεμα στο παπι αλλα δεν θελω να ψαχνω για ανταλακτικα μετα απο 10 χρονια.
Ο φιλος παραπανω ειπε κατι σωστο για τα επωνυμα ιαπωνικα << θα βρισκεις παντα ανταλακτικα>>
Το ελαβες υπ υψη αυτο? Ή προκειται να το αλλαξεις σε λιγα χρονια και δεν σε απασχολει?

DRAKONET
11/04/2020, 20:30
Drakonet
Αν δεν ηταν οικονομικο το θεμα θα επερνες το target? Η καποιο αλλο?
Σε ρωταω γιατι πουλαω το beverly και ψαχνω για παπι.
Το target εχει τα κρητιρια που βαζω
Αλλα δεν ξερω για την αντοχη στο χρονο κυριως απο την ιδια την εταιρεια. (Ψαχνω παπι να το παντρευτω, λογω ηλικιας δεν νομιζω να παρω καποιο αλλο αργοτερα)
Δεν εχω οικονομικο θεμα στο παπι αλλα δεν θελω να ψαχνω για ανταλακτικα μετα απο 10 χρονια.
Ο φιλος παραπανω ειπε κατι σωστο για τα επωνυμα ιαπωνικα << θα βρισκεις παντα ανταλακτικα>>
Το ελαβες υπ υψη αυτο? Ή προκειται να το αλλαξεις σε λιγα χρονια και δεν σε απασχολει?

Το target ηδη εχει στην κυκλοφορια 4-5 χρονια.
Το μοτερ του ειναι αντιγραφη με το honda supra
Aπο την επισημη παντως εχω δει οτι εχουν δικτυο σε πολωνια....ιταλια....αγγλια... ελλαδα και ουγγαρια
που γεννήθηκε το 1999 οσον αφορα τα ανταλακτικα.
Επισης η ιδια εταιρια εχει την BENELLI.
Aυτα οσο αφορα το target.
Eαν ομως δεν εχεις θεμα με τα χρηματα.....πηγαινε σε πιο επωνυμο...και μονο αυτο...σε ποιοτητα πραγματικα το target ειναι ψηλα

Nikospiaggio
21/04/2020, 16:07
Και η modebas ειχε 10 χρονια στην Ελλαδα και χαθηκε ( και ειχε και αξιολογα παπια κατα περιοδους)
Τι εννοεις αντιγραφη supra.

Thakokk6
21/04/2020, 17:55
Φίλε μου η εταιρεία που παράγει το target 125 είναι ένας βιομηχανικος κολοσσός για να κλείσει αυτή η εταιρεία θα πρέπει να γίνει πυρινικος πόλεμος

Nikospiaggio
21/04/2020, 23:08
Δεν λεω οτι θα κλεισει. Ουτε η modenas εκλεισε.
Αντιπροσωπος δεν υπαρχει.
Και πιθανον σε 10 χρονια ουτε για την keeway.
Οι γιαπωνεζοι υπηρχαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν.
Γι αυτο βλεπεις μχν της 10ετιας 1990 να πωλουνται χιλιαρικο και βαλε.
Χωρις απαραιτητα να ειναι καλυτερα και ασφαλεστερα απο καθε keeway
Αυτα..μαλλον
Προς το παρον

DRAKONET
21/04/2020, 23:40
Ο αντιπροσωπος που ηταν ο γκοργκολης δεν ειναι οτι τα σταματησε και αποφασισε να τα παρατησει.
Δεν πηραν την εγκριση του euro και γι'αυτο σταματησε...οπως σταματησε και η kawasaki και λιγο
πιο πισω η suzuki.
Η modenas αν μη τι αλλο πουλουσε στην ελλαδα οποτε εαν δεν υπηρχε το euro καποιος θα την τσιμπαγε.
Λεγοντας αντιγραφη ειναι οτι ακουγεται....οτι θες μοτερικα ταιριαζει απο το αντιστοιχο μοτερ.
Επισης να σου πω οτι η keeway δεν το εχουμε ΜΟΝΟ στην ελλαδα....ειναι σε πολλες χωρες της ευρωπης και δινει μοντελα
αναλογα τι πουλαει και τι ζηταει η αγορα π.χ το θρυλικο XT δεν πουλησε τοσο οσο στην ελλαδα.
Ετσι η keeway υπαρχει σε χωρες οπως ειναι
η κροατια....η τσεχια....εσθονια...γαλλια...ιρλανδια..ουγγαρια...κ.α
αλλα και σχεδον σε ολη την λατινικη αμερικη οπως ...κολομβια εχει το target....η βολιβια...ουρουγουαη καθως και στην αργεντινη!
Οπως βλεπεις οι χωρες που δινεται το μοντελο...ειναι αρκετες.

doctoras
22/04/2020, 16:32
εγώ να σας πω ένα άλλο επιχείρημα

Εάν ο μέσος αναβάτης(18-55) στην ελλάδα αγοράζει ενα μέσο όρο 6 μηχανάκια(μεταχειρισμένα είτε καινούργια) σύνολο στη δίκυκλη ζωή του γιατί να μην επιλέξει να αγοράζει το πιο επώνυμο και αναγνωρισμένο
Δε είναι παντελόνι να χρειαστεί 50 σε μια ζωή, να πεις θα εξοικονομήσει λεφτά
H διαφορά 700 παραπάνω ευρώ του yamaha απο το keeway είναι η διαφορά των δύο κατασκευαστών. Αν πάλι το κρατήσεις για μια ζωή (γιατί αν προσέξεις τα μέταλλα αντέχουν) γιατί να λούζεσαι μια ζωή το αμφιλεγόμενο ή φθηνότερο προιόν απο το επώνυμο.

Ομοίως και στις πιο μεγάλες κατηγορίες γιατί να προτιμήσει κάποιος zontes αντί του vstrom250 με 800 ευρώ διαφορά..κάποιοι ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις για να υποστηρίξουν την επιλογή τους επικαλούνται οικονομικά κριτήρια...δηλαδή είχε 4 χιλιάρικα και λυπήθηκε τα 800παραπάνω..

6 μηχανάκια σε μια ζωή (που θεωρώ οτι είναι λιγότερα όπως επίσης και το ηλικιακό εύρος μικρότερο).

DRAKONET
22/04/2020, 21:43
εγώ να σας πω ένα άλλο επιχείρημα

Εάν ο μέσος αναβάτης(18-55) στην ελλάδα αγοράζει ενα μέσο όρο 6 μηχανάκια(μεταχειρισμένα είτε καινούργια) σύνολο στη δίκυκλη ζωή του γιατί να μην επιλέξει να αγοράζει το πιο επώνυμο και αναγνωρισμένο
Δε είναι παντελόνι να χρειαστεί 50 σε μια ζωή, να πεις θα εξοικονομήσει λεφτά
H διαφορά 700 παραπάνω ευρώ του yamaha απο το keeway είναι η διαφορά των δύο κατασκευαστών. Αν πάλι το κρατήσεις για μια ζωή (γιατί αν προσέξεις τα μέταλλα αντέχουν) γιατί να λούζεσαι μια ζωή το αμφιλεγόμενο ή φθηνότερο προιόν απο το επώνυμο.

Ομοίως και στις πιο μεγάλες κατηγορίες γιατί να προτιμήσει κάποιος zontes αντί του vstrom250 με 800 ευρώ διαφορά..κάποιοι ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις για να υποστηρίξουν την επιλογή τους επικαλούνται οικονομικά κριτήρια...δηλαδή είχε 4 χιλιάρικα και λυπήθηκε τα 800παραπάνω..

6 μηχανάκια σε μια ζωή (που θεωρώ οτι είναι λιγότερα όπως επίσης και το ηλικιακό εύρος μικρότερο).

Δεν συμφωνω οτι η διαφορα των 700σιων ευρω ''είναι η διαφορά των δύο κατασκευαστών''
Και φυσικα...δεν ειναι μονο κινητηρας ενα δικυκλο...ας μην το βαλουμε στην ''σουμα''
Πραγματικα εαν δεις και τα 2 απο κοντα εχω την εντυπωση οτι η ποιοτητα στο keeway ειναι αξιολογη αν οχι εφαμιλλη στο crypton.
Σιγουρα ομως δεν αξιζει τοσα χρηματα...εκει μπαινει ''σφηνα'' το brand name ...και ανεβαζει τον τιμολογιακο πηχη παραταιρα.

Nikospiaggio
23/04/2020, 21:07
Αγαπητε φιλε drakonet
Αρα ψηφιζεις κι εσυ krypton s 115 ή ενα honda astrea grand 110 αν δεν υπαρχει οικονομικο θεμα
Και ως συνολικο συμπερασμα απο τα γραφομενα σου
Μόνο Καινουριο μηχανακι με οτι χρηματα διαθετουμε ξεκινοντας απο το ακριβοτερο και κατεβαινουμε μεχρι τα χρηματα που διαθετουμε.
Αν αυτο ειναι το σκεπτικο σου τοτε συμφωνουμε.
Κι εγω ειμαι της αποψης οτι
το ακριβοτερο ειναι και καλυτερο.

CuckooDestroyer
24/04/2020, 06:15
Πάρε ένα crypton X και άσε τα keyway Και τον εμετό το crypton s

Kouivas
23/08/2020, 14:17
Καλησπέρα & από εμένα.

Ξεκινώντας για το θέμα που συζητείται, ως κάτοχος του Crypton S 115i από Φεβ 2020, έχω να σας μεταφέρω τα παρακάτω:

α) Ποιότητα κατασκευής: Το συνολικό κατασκευαστικό αποτέλεσμα είναι απαράμιλλης ομορφιάς-αισθητικής.
Νέα σχεδίαση, νέα πολύ καλής ποιότητας πλαστικά, πολύ καλη συναρμογή-βαφή (μεταλλικό χρώμα γαρ) των πλαστικών μερών, νέο πλαίσιο, νέος κινητήρας, EFI, νέο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έξι γενιές Crypton & καμία νέα δεν έχει σχέση με την προηγούμενη!!!

β) Κινητήρας: 115cc ακριβώς, νέας σχεδίασης, EFI, νέο κιβώτιο ταχυτήτων, χαμηλή κατανάλωση με κανονική οδήγηση, 9,1 ίπποι(όταν τα 125cc βγάζουν 8,5 ίππους),νέα καρτερ, σχεδίαση με σκοπό την μείωση τριβών, μείωση ψηκτρών επί της κεφαλής-κυλίνδρου λόγω μείωσης τριβής, χρήση του αλουμινίου κατά κόρον για άμεση ψύξη, ύπαρξη φίλτρου λαδιού (όσοι γνωρίζουν θα ξέρουν τι σημαίνει αυτό για την προστασία & την μακροζωία του κινητήρα).

Ο κινητήρας αυτός τοποθετήθηκε σε μοντέλα Crypton που προορίζονταν για την αγορά της Λατινικής Αμερικής ήδη από το 2017 & δεν παρουσίασαν κανένα πρόβλημα.

γ) Φρένα: Εμπρός σύστημα όμοιο με του Crypton X, καθώς επίσης και το πίσω φρένο.
Ζάντες ομοίως από το Χ, διαθέτει σύστημα συνδυασμένων φρένων (UBS) όπως το ονομάζει η εταιρεία, δοκιμασμένη λύση από το Xenter 125-150, σχεδόν ποτέ δεν μπλοκάρουν οι τροχοί, με αποτέλεσμα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος καθώς επίσης & πολύ καλή απόκριση σε φρενάρισμα πανικού.

δ) Ποιότητα κύλισης: Ακριβές, ζυγισμένο, σωστή θέση αναβάτη, ροπατο μοτέρ, φοβερό γραναζωμα που σε συνδυασμό με το ακριβές & μαλακό κιβώτιο ταχυτήτων (αλλάζουν με την σκέψη) είναι το απόλυτο πλεονέκτημα σε συνθήκες πόλης, άνετο στο μποτιλιάρισμα της πόλης, πολύ καλές αναρτήσεις (οι πίσω είναι λίγο σκληρές, αλλά θα στρώσουν & χωρίς ρύθμιση απόσβεσης), πολύ καλό κόψιμο τιμονιού (βασικός παράγοντας για μηχανάκι πόλης).

ε) Εργονομία: Σωστή τοποθέτηση του αναβάτη στο παπί, σωστή τοποθέτηση των διακοπτών στο τιμόνι, χώρος αποθήκευσης κάτω από την σέλα, πολύ καλοί καθρέφτες, κλασικός αλλά πλήρης πίνακας οργάνων, καλή αλλά λίγο σκληρή σέλα, μεταλλική χειρολαβή συνεπιβάτη, κλασσική παπισια κόρνα, DRL φώτα, πολύ καλά εμπρόσθια φώτα.

στ) Αξιοπιστία: Το όνομα της Yamaha αποτελεί βασικό λόγο επιλογής για παπί.
Τόσα χρόνια στην ελληνική αγορά με χιλιάδες πωλήσεις & σχεδόν μηδαμινά προβλήματα στους χρήστες, αυτό αποδεικνύει μια αξιόπιστη πρόταση & λύση στην καθημερινή μετακίνηση με παπί!!!

Είναι το μοντέλο το οποίο η Yamaha το παράγει για όλες τις χώρες του κόσμου με το ίδιο σκάφος, χωρίς εξωτερικές διαφορές στα πλαστικά, αλλά με διαφορετικές ονομασίες, πχ Ευρώπη- Λατινική Αμερική Crypton 115 & Ασία ως Finn 115i.

Όπως γνωρίζουμε όλοι τι σημαίνει να έχεις ένα παπί, να σε πηγαίνει από το ένα σημείο της πόλης σε ένα άλλο, με ασφάλεια, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλό κόστος συντήρησης-αναλώσιμων & ανταλλακτικών, αξιοπιστία σε βάθος χρόνου!!!

Η αγορά ενός παπιου είναι θέμα το οποίο έχει παραμέτρους όπως, γούστο, κόστος απόκτησης(βαλαντιο), brand name, αξιοπιστίας, κόστος συντήρησης (αναλώσιμων-ανταλλακτικών), γενικά είναι έναν μηχανάκι με χαμηλό κόστος καθημερινής μετακίνησης!!!

Αυτά από εμένα!!!!

andreaspetr
26/08/2020, 03:11
πηραμε πριν κανα διμηνο ενα τετοιο για ντελιβερυ στο μαγαζι.
μαντεψε ποιος επεσε μολις πατησε δυνατα το πισω φρενο σε διασταυρωση που πεταχτηκε αμαξι και μπλοκαρε τον μπροστινο τροχο...
αν ηταν δικο μου θα ξηλωνα ΑΜΕΣΑ το ψευτο UBS.Επρεπε να το εβαζε μαζι με ABS και μονο!!

Nikospiaggio
07/05/2021, 22:38
Αν ολα τα παπια ειχαν την ιδια τιμη.
Ασ πουμε 1.500€
Ποιος θα επερνε daytona ή keeway ?
Κανενας ολοι θα επερναν yamaha ή honda.
Ασ πουμε παλι οτι ολα ειχαν 2.400€.
Ποιος θα εδινε τοσα για daytona?
Κανενας.
Αρα η διαφορα τιμης δεν ειναι μονο το ονομα!
Αν τα daytona και τα keeway ηταν εφαμιλα των hamaha και honda θα ειχαν κι αυτα την ιδια τιμη.

Tallyban
08/05/2021, 09:40
Και πέντε χιλιάδες ευρώ να κοστίζει ένα παπί άμα βαράει συνέχεια μπιέλα τι να το κάνεις;

billyka
08/05/2021, 10:17
Εχω Daytona 125rs .Σε σχεση με το Crypton S,μολις καθησεις πανω στο Crypton κανει μπαμ η διαφορα σε ποιοτητα κατασκευης.Μολις το οδηγησεις,παλι φαινεται ανωτερο,δινει μια αισθηση στιβαρης κατασκευης σε σχεση με το Daytona οπου το δευτερο φανταζει ποιο ''πλαστικο''.Επισης κατι που παρατηρησα στο Daytona,οι διαφορες ροδελες και παξιμαδια πχ στους αξονες των τροχων σκουριασαν.Το μηχανακι ειναι του 15,ουτε 6 χρονων δλδ.Το Yamaha F1ZR που ειχα 7 χρονια και το πηρα μεταχειρισμενο το 2003(ειχε δλδ κι αλλα χρονια στην πλατη του) δεν σκουριασε ποτε το παραμικρο πανω στο μηχανακι.Ασε που ποτε δεν επαθε κατι κι ας δουλευε και τα 7 χρονια με το ιδιο μπουζι και δουλεψε και ντελιβερι.Απ την αλλη,ειχα Honda Innova 125 καρμπυρατερ,στα 50.000 βαρεσε μπιελα,Crypton(οχι το S) που ειχαμε σε μαγαζι που δουλευα στα 3000!!! χλμ κολλησε!!!ΟΚ σιγουρα καποια μαλακια θα εγινε δεν θα αλλαξανε λαδια η κατι τετοιο.Crypton X για ντελιβερι παλι,εχει 48.000χλμ,το μηχανακι κοπαναει,το περιμενω να παραδωσει πνευμα.Χαμηλα δεν εχει δυναμη,ανοιγεις δλδ το γκαζι και υπαρχει ενα κενο μεχρι να δωσει,μετα ποιο ψηλα δινει,οχι κι οτι καλυτερο για ντελιβερι οπου εχεις συνεχως σταματα-ξεκινα.Προσωπικα δεν θελω να το οδηγαω καν,δεν ειναι καθολου βολικο για την δουλεια και το συνεχες ανεβα-κατεβα,τα γονατα μου βρισκουνε στις πλαινες ποδιες-πλαστικα.Καλο για πιτσιρικα που θελει το ''γληγορο'' παπι,οχι καλο για μενα ομως..Το Daytona απ την αλλη αγοραστηκε μεταχειρισμενο απο φιλο ο οποιος το αγορασε καινουργιο αποκλειστικα για ντελιβερι.Εκανε 60.000χλμ ολα ντελιβερι,150χλμ την ημερα,σβησε αναψε,οχι νορμαλ χλμ δλδ.Αρχισε να καιει λαδι-η ελατηρια πιστονιου η τσιμουχακια βαλβιδων- και λογω πιεσης να ειναι ετοιμο το μηχανακι λογω δουλειας,αντι να το επισκευασω εβαλα πανω ενα μοτερ λιφαν 110.Ποτε δεν τα ειχα σε εκτιμηση τα λιφαν.Το λοιπον το λιφαν εχει κανει μεχρι στιγμης αλλα 50.000,ολα ντελιβερι,δεν εχει παθει το παραμικρο και δεν καιει σταγονα λαδι,το μονο που πλεον κανει ειναι οτι πατιναρει και θελει δισκους συμπλεκτη.Κοστος αγορας Daytona 800 ευρω,κοστος μοτερ λιφαν με λαδια ξυδια και τοποθετηση 270.Συνολο 1070 ευρω για 110.000 χλμ μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε.Συμπερασμα δικο μου λοιπον,αν γουσταρετε και μπορειτε να δωσετε 2500 για παπι δωστε τα,προσωπικα μου φαινονται πολλα λεφτα.Και για μενα που το παπι αγοραστηκε για μεροκαματο και θα κακομεταχειριζεται τα λυπαμαι.Την δουλεια μου την εκανα μια χαρα με το Daytona-Lifan για 110.000 μεχρι στιγμης με λιγοτερο απο το μισο κοστος ενος επωνυμου ιαπωνικου,που πλεον κι αυτα δεν εχουνε την αξιοπιστια των παλιων ιαπωνικων(honda C-50,Glx,Yamaha Crypton R, F1zr κτλ..)

GRR
08/05/2021, 14:59
Υπάρχει περίπτωση τα μη επώνυμα παπάκια μέσης τιμής όπως Daytona, Kymco, Dayang, Zongshen να αντέξουν 100000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή στον κινητήρα? (με σωστή συντήρηση όμως και νορμάλ οδήγηση χωρίς καγκουριές)

strokt up
08/05/2021, 15:08
Υπάρχει περίπτωση τα μη επώνυμα παπάκια μέσης τιμής όπως Daytona, Kymco, Dayang, Zongshen να αντέξουν 100000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή στον κινητήρα? (με σωστή συντήρηση όμως και νορμάλ οδήγηση χωρίς καγκουριές)

Θεωρώ πως ναι αλλά οχι σε χρήση πόλης και όχι σε ντελιβερι.

o_gavros
08/05/2021, 19:04
Bilyka, αν μια ωραία πρωία, έμπαινε σφήνα στο ντελιβερι του μαγαζιού που εργάζεσαι,ένα σέρβις και ξαφνικά διαπιστωνόταν ότι ο σταυρός/κάτω τιμονοπλακα στο ντεητονα σου έχει κοπεί σα φλούδα και το μόνο που το κρατάει είναι ένα τσόφλι, θα συνεχιζες να τα θεωρείς αξιόπιστα εργαλεία;
Το παράδειγμα που αναφέρω μόνο φανταστικό δεν είναι.
Συνέβη σε συνάδελφό μου προ εξαετίας όταν δούλευα κι εγώ ντελιβερι. Η εικόνα και τα "what if..." που γεννιούνταν ήταν να παγώνει το αίμα σου.

billyka
08/05/2021, 22:32
Ναι το χω ξανακουσει αυτο με τον σταυρο για τα ντειτονα,ο συναδελφος σου δεν πρεπει να ειναι ο μονος που του συνεβη.Προσωπικα το χω ταραξει στη σουζα εξου και το πατιναρισμα απο τα συμπλεκταρισματα.Δεν ειναι οτι τα θεωρω αξιοπιστα απλα δεν περιμενω και ΤΗΝ αξιοπιστια απο τα επωνυμα ιαπωνικα σε αυτην την κατηγορια.Μοτερικα τουλαχιστον.Ουτε τα εξισωνω με τα ιαπωνικα,εγραψα πολλα υπερ του ιαπωνικου.Στις 50.000 το ντειτονα ξεκινησε να καιει λαδι ενω το χοντα ειχε παραδωσει πνευμα.

motojojo
08/05/2021, 22:45
Τετοια διαβάζω και όσο βαστάει ακόμα το (ασουζάριστο) πλαισιο του kazer μου δεν προκειται να το δώσω ποτέ.

billyka
08/05/2021, 23:24
Τετοια διαβάζω και όσο βαστάει ακόμα το (ασουζάριστο) πλαισιο του kazer μου δεν προκειται να το δώσω ποτέ.

προλαβαινεις να το δωσεις και να παρεις ενα xiaojing-chun lee :lol:

vforvendetta85
09/05/2021, 11:12
Υπάρχει περίπτωση τα μη επώνυμα παπάκια μέσης τιμής όπως Daytona, Kymco, Dayang, Zongshen να αντέξουν 100000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή στον κινητήρα? (με σωστή συντήρηση όμως και νορμάλ οδήγηση χωρίς καγκουριές)

Είχα το ηρωϊκό kymco activ 50 για το οποίο αγοράστηκε και το kit που πούλαγε τότε η εταιρία και από 50 cc πήγε στα 72cc. Αγορασμένο 7/2005, Αττική, δεν έκανα delivery αλλά τα 5 πρώτα χρόνια δεν έπεφτε κάτω από 10000 χλμ. το χρόνο, του έπινα το αίμα, με της πουτσ.....συντήρηση, βάραγαν τα πάντα γιατί το είχα αφήσει με τα ίδια λάδια 8000 χλμ (καλοκαίρι κιόλας), άλλαξα πιστόνι, γενικά είχε την χείριστη αντιμετώπιση από μένα.

Έφτασε να έχει 70000 χλμ (βέβαια έκαιγε κάμποσο λάδι, δεν άλλαζα συμπλήρωνα) ώς που του έβαλα lifan γιατί ήθελα παραπάνω δύναμη και οι υποχρεώσεις για γρήγορη μετακίνηση ήταν αδυσώπητες. Εν τέλει, το πούλησα, ακόμα ο κινητήρας αντέχει από όσο μαθαίνω και πρέπει να έχει κατοσταρίσει πλέον, με το νέο κάτοχο να του έχει κάνει τις απαραίτητες εργασίες.

Θεωρώ πως αν έκανα όλα τα προβλεπόμενα, δεν θα χρειάζοταν πολλά, πολλά. Και γενικά τα 5 πρώτα χρόνια το πήδηξα, όπως και την περίοδο 2013-2014 με πολλά καθημερινά χιλιόμετρα.

Δε λέω πως είναι ο κανόνας, την εμπειρία απλά περιγράφω. :)

GRR
09/05/2021, 14:53
Έφτασε να έχει 70000 χλμ (βέβαια έκαιγε κάμποσο λάδι, δεν άλλαζα συμπλήρωνα) ώς που του έβαλα lifan γιατί ήθελα παραπάνω δύναμη και οι υποχρεώσεις για γρήγορη μετακίνηση ήταν αδυσώπητες. Εν τέλει, το πούλησα, ακόμα ο κινητήρας αντέχει από όσο μαθαίνω και πρέπει να έχει κατοσταρίσει πλέον, με το νέο κάτοχο να του έχει κάνει τις απαραίτητες εργασίες.



Κορυφή ήταν το μοτέρ lifan που άντεξε 100000 χιλιόμετρα χωρίς να γίνει επισκευή. Και φυσικά τα έβγαλε τα λεφτά του με το παραπάνω

vforvendetta85
09/05/2021, 18:51
Δεν το έγραψα εγώ σωστά και βγάζετε λάθος συμπεράσματα, συγνώμη :

Εργοστασιακός kymco 100000+ χιλιόμετρα
Lifan: 30000 χιλιόμετρα.

Ο Εργοστασιακός kymco αν του συμπεριφερομουν καλύτερα θα κράταγε καλύτερα. Για το lifan δεν ξέρω.

Όταν το πούλησα το μηχανάκι, ξαναέβαλα τον εργοστασιακό kymco γιατί φοβόταν ο νέος αγοραστής να αφήσει άλλο μοτέρ πάνω από αυτό που αναγράφει στην άδεια .

Συγγνώμη για όλο αυτό το μπέρδεμα.

GRR
09/05/2021, 19:00
Έφτασε να έχει 70000 χλμ (βέβαια έκαιγε κάμποσο λάδι, δεν άλλαζα συμπλήρωνα)
Αν ένα μηχανάκι καίει λάδια και το συμπληρώνεις χωρίς να το αφήσεις από λάδι, θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

DRAKONET
09/05/2021, 20:35
Bilyka, αν μια ωραία πρωία, έμπαινε σφήνα στο ντελιβερι του μαγαζιού που εργάζεσαι,ένα σέρβις και ξαφνικά διαπιστωνόταν ότι ο σταυρός/κάτω τιμονοπλακα στο ντεητονα σου έχει κοπεί σα φλούδα και το μόνο που το κρατάει είναι ένα τσόφλι, θα συνεχιζες να τα θεωρείς αξιόπιστα εργαλεία;
Το παράδειγμα που αναφέρω μόνο φανταστικό δεν είναι.
Συνέβη σε συνάδελφό μου προ εξαετίας όταν δούλευα κι εγώ ντελιβερι. Η εικόνα και τα "what if..." που γεννιούνταν ήταν να παγώνει το αίμα σου.

Εγινε ανακληση για το θεμα αυτο !!

DRAKONET
09/05/2021, 20:37
Αν ένα μηχανάκι καίει λάδια και το συμπληρώνεις χωρίς να το αφήσεις από λάδι, θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

ε ναι...καποια στιγμη
ρουλετα

Nikospiaggio
10/05/2021, 17:31
Αν τα υλικα του daytona ηταν αντοχης τοτε θα αξιζε τον κοπο να παρεις και αν χρειαζοταν στο 60.000 ή στα 70.000 να αλλαξεις κινητηρα επαιρνες ενα ιδιο καινοριο με 330€ και το εχεις για αλλο τοσο.
Αυτη ειναι και η διαφορα με το crypton s.
Μπορειτε να δειτε videaki του travelmoto , που deliveras παει για σερβις το crypton s με 100.000χιλ.
Εχει και ανθεκτικα υλικα και καλο κινητηρα γι αυτο εχει και 850€ παραπανω.
Τιποτα δεν ειναι τυχαιο τελικα.

GRR
10/05/2021, 18:20
Μπορειτε να δειτε videaki του travelmoto , που deliveras παει για σερβις το crypton s με 100.000χιλ.

Όταν λες σέρβις τι εννοείς? Απλό σέρβις (λάδια, μπουζί, φίλτρα) ή επισκευή στην μηχανή?

GRR
10/05/2021, 18:32
Τελικά το είδα το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=-7EFIACQRa8 .Αλλά αυτό που λέει ότι έφτασε 100000 χιλιόμετρα χωρίς επισκευή στο μοτέρ δεν είναι ακατόρθωτο για παπάκι. Υπάρχουν Crypton R 105 και Crypton R 115 που έχουν μηδενίσει 2 φορές τον χιλιομετρητή χωρίς να γίνει επισκευή στο μοτέρ

Nikospiaggio
10/05/2021, 19:20
Για κανονικο σερβις.
Τα εκτος ιαπωνιας τα περισσοτερα στα μισα χλμ θελουν αλλον κινητηρα.
Και οπως ειπα παραπανω αν τα πλαστικα και σκελετος ειναι αντοχης να βαλεις νεα μηχανη, αλλα με τετοια πλαστικα και κλπ υλικα δεν αξιζει.
Βεβαια για να ειμαι δικαιος δεν εχω σε honda κατι αναλογο με το crypton s

GRR
10/05/2021, 19:31
Για κανονικο σερβις.
Τα εκτος ιαπωνιας τα περισσοτερα στα μισα χλμ θελουν αλλον κινητηρα.
Και οπως ειπα παραπανω αν τα πλαστικα και σκελετος ειναι αντοχης να βαλεις νεα μηχανη, αλλα με τετοια πλαστικα και κλπ υλικα δεν αξιζει.
Βεβαια για να ειμαι δικαιος δεν εχω σε honda κατι αναλογο με το crypton s

Και το wave 110i που είναι Honda μια χαρά είναι, ότι προβλήματα έχουν ακουστεί είναι μικρό ποσοστό. Αυτός στο βίντεο με το crypton s είχε κάνει όλα τα σέρβις στην ώρα τους, οπότε ήταν λογικό να μην χαλάσει νωρίς

christos8989
16/05/2021, 12:43
Κάτοχος εδώ και μερικούς μήνες του 115S. Το αγόρασα ελαφρώς μεταχειρισμένο, κάνω περίπου 50-70 km την μέρα και το διάλεξα σχεδόν αποκλειστικά για χρήση εργασίας, με βάση την επάρκεια και το κόστος των ανταλλακτικών, την αξιοπιστία, την γνώμη του μάστορά μου κ.α. Η χρήση είναι φουλ σταμάτα – ξεκίνα και με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζει 3 μέρες. Ως τώρα όλα δουλεύουν ρολοϊ. Βέβαια το προσέχω πολύ. Το σασμάν είναι πολύ μαλακό και η ροπή είναι ικανοποιητική. Γκάζι δεν έχει. Θα φτάσει τα 70 σχετικά άνετα, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν εμπνέει εμπιστοσύνη για παραπάνω. Το νιώθεις ότι τραβάει ζόρι δλδ. Ως τώρα, στα 25.000 km, ούτε τρίζει ούτε τίποτα. Η ποιότητα των πλαστικών είναι οκ. Έχει cbs, τουλάχιστον τα μοντέλα του 19, κάτι πολύ σημαντικό. Δυστυχώς, δεν έχει το σύστημα σβησίματος του κινητήρα όταν το στάντ είναι κατεβασμένο και έχεις μέσα ταχύτητα. Κακώς κατά την γνώμη μου, καθώς όλοι κάποια στιγμή φύγαμε με το σταντ κατεβασμένο και είναι φουλ επικύνδινο. Η σέλα είναι αδιάφορη προς οκ. Τώρα η εμφάνιση είναι υποκειμενική. Εγώ το βρίσκώ αξιοπρεπές και παρουσιάσιμο ή έστω αδιάφορο, αλλά ποτέ δεν αγόρασα παπί με κριτήριο την εμφάνισή του.

Bowleno
16/05/2021, 13:20
Τελικά το είδα το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=-7EFIACQRa8 .Αλλά αυτό που λέει ότι έφτασε 100000 χιλιόμετρα χωρίς επισκευή στο μοτέρ δεν είναι ακατόρθωτο για παπάκι. Υπάρχουν Crypton R 105 και Crypton R 115 που έχουν μηδενίσει 2 φορές τον χιλιομετρητή χωρίς να γίνει επισκευή στο μοτέρ

Παρών.... Σε 2 χρόνια 112.000 το 105 πρώτης γενιάς, το μακρινό πλέον, 1999.... Σκυλί μαύρο όντως.

mia_zoi_kawa
22/05/2021, 09:38
Crypton s 115

Έχει πολύ κοντό κιβώτιο ταχυτήτων που του δίνει δύναμη παντού ως τα 70. Επίσης έχει καλές ρεπριζ. Τα χαρακτηριστικά αυτά το κάνουν άριστο για διανομείς καφέ αλλά καταλληλο μονο για συνειδητοποιημενους εξωτερικούς που πιάνουν εθνική.Το μηχανικό CBS δεν φρενάρει σαν το ηλεκτρονικό των Honda αλλά έχεις πολύ περισσότερη αίσθηση και μπορείς να οδηγήσεις σπορ μέσα σε νορμάλ πλαίσια.

Αναφέρω ότι είναι λίγο σπορ για να κατά δείξω την ικανότητα του να κινείται γρήγορα μέσα στην πόλη. Σε συνθήκες βαριου μποτιλιαρισματος στο Συνταγμα με οδήγηση τύπου ας πουμε σβέλτου scramble (80%των ορίων) τις 8 στις 10 φορές είμαι πρώτος στο φανάρι.


Καιει τον απακο στην εθνική (δουλεύει ψηλά)
Ταξιδεύει με 80 90 πραγματικά 70 80 (ξαναλέω ότι δουλεύει ψηλά οι ωτοασπίδες είναι απαραίτητες)

Απαράδεκτο ότι δεν εχει διακόπτη για το σταντ κάθε εβδομαδα πάω να σκοτωθω 2,3 φορές από αυτήν την μαλάκια.

Ύψηλη ποιότητα κατασκευής σύμφωνα με την σχολή της yamaha. Δηλαδή δεν έχεις τα βερνίκια της Honda (που από ένα σημείο και μετά ενοχλούν γιατί δεν αγοράζεις πιάνο..) αλλά το μηχανάκι είναι ποιοτικό. Θα έλεγα στα επίπεδα του tracer 700.

0 Θόρυβος (υπέροχος) και κραδασμόι καλύτεροι των 125 honda

Λάστιχα μέτρια προς το καλό. Έχω την εντύπωση ότι γλιστράνε στο βρεγμενο

Αν και με μέτρια λάστιχα και από στουκα γερή (το πήρα μεταχειρισμένο) το μηχανάκι στρίβει αλλά με λιγότερη αίσθηση από αυτή των Honda. Πιθανότατα έτσι είναι μόνο το δικό μου.

Αξιοπιστία σε 20.000 ΠΟΛΎ ΣΚΛΗΡΆ χιλιόμετρα γιαπωνέζικη. Δηλαδή τίποτα.

Συμπεράσματα. Ένα παπί που χάνει πόντους στο cruising στην εθνική αλλά είναι υπέροχο για να δουλεύεις ΜΈΣΑ στην πολη.
Εχει μια αίσθηση (και όχι μόνο) σπορ σε σχέση με τα Honda. Είναι εξαιρετικά ευχάριστο για αυτούς που τους αρέσει η σβέλτη οδήγηση. Οπότε το οδηγαω γρήγορα διασκεδάζω αφάνταστα.

νεοσσός
22/05/2021, 09:48
Ευχαριστούμε για την ανάλυση.


Εδώ όμως μπερδεύτηκα:


...
το μηχανάκι στρίβει αλλά με λιγότερη αίσθηση από αυτή των Honda. ...

Εχει μια αίσθηση (και όχι μόνο) σπορ σε σχέση με τα Honda.
...

Πώς γίνεται να το θεωρείς πιο σπορ σε σχέση με τα χώντα, αν λες ότι τα χώντα δίνουν καλύτερη αίσθηση στις στροφές; Επειδή έχει πιο κοντό κιβώτιο και επιταχύνει ταχύτερα;

Πάντως ως προς τα φρένα, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει ABS, συμφωνώ ότι είναι προτιμότερο να έχεις καλύτερη αίσθηση, ώστε να αντιλαμβάνεσαι τα όρια πρόσφυσης, παρά να έχεις περισσότερη δύναμη χωρίς όμως καλή αίσθηση. Η προοδευτικότητα και η καλή αίσθηση καθιστούν πολλές φορές τη μοτοσυκλέτα ασφαλέστερη σε σχέση με άλλες διατάξεις που στοχεύουν στις απόλυτες επιδόσεις.

mia_zoi_kawa
22/05/2021, 10:05
Νεοσσε το crypton στρίβει. Απλά σε κάνει να αναρωτιέσαι πριν την στροφή ΑΝ θα στρίψει. Αυτό τα Honda που είχα δεν το είχαν. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι χαρακτηριστικό μόνο του δικού μου yamaha γιατί το αγόρασα στουκαρισμενο.

Κάτι που δεν βοηθάει στην σπορ οδήγηση είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου της Honda. Αν θυμάμαι καλά πρώτη και τρίτη κοντή Δευτέρα και Τετάρτη μακριές. Στο κρυπτόν όλες έχουν την ίδια αναλογία. Πολυ βοηθητικό στις ρεπριζ άλλα και στο να απασχολείς το μυαλό σου με τον δρομο ξαι όχι με το κιβώτιο αν
το εκφράζω σωστά.

Δηλαδή με το κρυπτόν μέσα στην πόλη έχεις δύναμη εκεί που την θες. Με το Honda (μιλαω για τα μοντελα με τα 125κεκ) μέσα στην πόλη μπορεί να κρεμαστείς μερικές φορές.

panavour
22/05/2021, 10:08
Ευχαριστούμε για την ανάλυση.


Εδώ όμως μπερδεύτηκα:



Πώς γίνεται να το θεωρείς πιο σπορ σε σχέση με τα χώντα, αν λες ότι τα χώντα δίνουν καλύτερη αίσθηση στις στροφές; Επειδή έχει πιο κοντό κιβώτιο και επιταχύνει ταχύτερα;



ειναι επειδη τα χωντα δεν τα χωνουν καλα γι αυτο:cry:

Parkaki
28/05/2021, 00:55
Μαλακο κιβωτιο, σκληρη σελα αλλα παχια σαν τα σκουτερ περιπου. Το cbs μια μαλακια και μιση, πατας πισω φρενο και βουλιαζει η μανετα. Τοσα χρονια δηλαδη πως οδηγουσαμε χωρις αυτο; Εγω το βρηκα ποκυ επικυνδινο και δε μου αρεσε καθολου. Μοτερ αξιοπιστο μεχρι στιγμης (30.000). Εμφανιση πολυ μετρια. Γκαζι ικανοποιητικο για μεσα στη πολη (ελαφρως δυνατοτερο απο κριπτον Τ 110). Φωτα μετρια προς κακα. Αρχικα λαστιχα μετρια προς κακα. Τιμη 2450 ευρω.

Η προταση μου; Sym Vf125. Πανεμορφο φουτουριστικο ντεσαιν, χοντρα λαστιχα, χωρις προβληματα απο οσο ακουγεται, και 125 κυβικα εναντι 115. Και 460 ευρω φθηνοτερο.

Εαν το crypton s εκανε 1990 ευρω, καθαρα επειδη ειναι γιαμαχα θα το προτεινα. Αλλα στα 2450 ειναι απλα αστειο.

mia_zoi_kawa
28/05/2021, 06:16
Ναι το έχω ξανακούσει για αυτό με το CBS. Προσωπικά εχοντας κάνει αρκετες δεκάδες χιλιάδες επαγγελματικά χιλιομετρα χωρίς CBS εγω το θεωρώ εργαλείο. Κατεβαίνεις βρεγμενες κατηφόρες με κλίση άνω των 10 μοιρών με ασφάλεια και ταχύτητα που ήταν αδύνατη πριν από κάποια χρόνια. Για αυτούς που γράφουν 100 και 150 κάθε μέρα στην σέλα του παπιου τους προσφέρει ξεκούραση μυαλού με υψηλότερες μέσες ταχύτητες. Δεν θα γύρναγα με τίποτα στην προηγούμενες εποχες

Thakokk6
28/05/2021, 17:19
2450 ακόμα εκεί είσαι 2550 πηγε και βλέπουμε