PDA

View Full Version : SIDI Roar για χρήση πίστας



macdeath_s
28/01/2019, 23:01
Σκέφτομαι να αναβαθμίσω τις μπότες μιας και το μποτάκι που έχω (Alpinestars SMX3) είναι μια χαρά για δρόμο και περιστασιακά πίστα αλλά όχι για πιο εντατικά.

Δεν θέλω να ξεφύγω πολύ οπότε οι ST, Vertigo και αντίστοιχα Supertech από Alpinestars έχουν γειωθεί. Ήμουν ανάμεσα σε SMX6v2 ή Sidi Roar. Η 2η είναι πιο ακριβή αλλά θεωρώ δίνει ανώτερη προστασία και νομίζω είναι και πιο ποιοτικό design.

Υπάρχει κάποιος κάτοχος Roar να δώσει καμιά γνώμη ? :confused:

macdeath_s
25/02/2019, 21:18
Τελικά κατέληξα σε Vertigo II. Πιο καινούργιες, καλύτερη προστασία και 40€ διαφορά. Συν ότι έχουν λίγο πορτοκαλί :cool:

Περισσότερα όταν φορεθούν. Ελπίζω να προλάβουν το trackday το μεθεπόμενο Σάββατο.

harris_x
01/03/2019, 13:15
Τελικά κατέληξα σε Vertigo II. Πιο καινούργιες, καλύτερη προστασία και 40€ διαφορά. Συν ότι έχουν λίγο πορτοκαλί :cool:

Περισσότερα όταν φορεθούν. Ελπίζω να προλάβουν το trackday το μεθεπόμενο Σάββατο.

Καλοφόρετες να είναι :beer:

macdeath_s
02/03/2019, 00:14
Σε ευχαριστώ! :beer:

macdeath_s
05/03/2019, 02:17
Παρελήφθησαν σήμερα από fc-moto.de Η παραγγελία είχε γίνει την προηγούμενη Δευτέρα και είχε lead time 3-5 μέρες. Πρώτη εντύπωση η ποιότητα του δέρματος (TechnoMicro) που ουσιαστικά δεν είναι δέρμα. Έπειτα η ποιότητα των προστατευτικών επίσης πολύ τοπ. Σε γενικές γραμμές μου φάνηκε πολύ ανώτερη η ποιότητα υλικών και κατασκευής σε σχέση με Alpinestars.

Στα αρνητικά θα βάλω το fit το οποίο αν και αρχικά φάνηκε πολύ καλό στη συνέχεια κτλβα ότι δεν αγκαλιάζει σφιχτά το πόδι. Σίγουρα είμαι στο σωστό νούμερο μιας και το ένα κάτω ήταν ανυπόφορο σε όλα τα μοντέλα. Σκεφτόμουν να τα σκάσω για Mag1 και πιστεύω αυτό που θα άξιζε είναι η έξτρα αίσθηση στο fit. An είχαν ακόμη ένα techno3 ή ένα TPU για σφίξιμο στην πάνω μεριά του πέλματος θα ήταν τέλεια.

Δυστυχώς το trackday γέμισε νωρίτερα από ότι περίμενα οπότε το ΣΚ δοκιμή σε βόλτα αντί για πίστα.

404256
404257

Ζεύκας
05/03/2019, 17:17
καλοφορετες και αγρατζουνιστες αγορινα

noodles
05/03/2019, 19:31
sidi=ποιοτητα, εμφανιση, εφαρμογη!
καλοφορετες!

giannis21
05/03/2019, 21:02
Πανέμορφες! Μεγεια, να τις γουστάρεις!!

macdeath_s
05/03/2019, 21:44
Σας ευχαριστώ όλους :beer:

Βρήκα trackday για μισή μέρα Catalunya το μεθεπόμενο Σάββατο. Για το fit δεν έχω καταλήξει ακόμα οπότε θα ξαναγράψω μετά το trackday.

macdeath_s
14/03/2019, 00:20
Από μια πρώτη βόλτα στο δρόμο, αρχικά αποδείχτηκαν γκαντέμικες (ευτυχώς όχι στο πεδίο τους :look:) γιατί χάλασε ο αισθητήρας λαδιού.

- Από άποψη fit τελικά είναι καλύτερες από ότι νόμιζα αρχικά αλλά πιστεύω το τέλειο φιτ το έχουν οι MAG-1 λόγω του μεγαλύτερου ελαστικού πανελ (TPR) στο πέλμα και των Techno3 που είναι δύο παραπάνω από τη Vertigo 2.

- Υποτίθεται ότι την κατατάσουν σε riding και όχι μόνο racing. Νομίζω είναι entry racing αλλά νορμάλ riding που θα πας για φαγητό μετά ας πούμε και καφέ δν είναι με την καμία. Για περπάτημα δν είναι ούτε καν εκτός αν η βόλτα είναι στη Συγγρού μεταμεσονύκτια :bawl:

- Στα μείον είναι το μπροστινό μέρος το οποίο μου δίνει πολύ κακή αίσθηση από το πεντάλ των ταχυτήτων. Φυσικά το ανέβασμα είναι το πιο ζόρικο μιας και δν μπορώ να την κουμπώσω καλά αν δν βάλω διπλάσια δύναμη. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας και χρόνου αλλά δεν το περίμενα τόσο ζήτημα.

- Ο εξαρισμός όταν τον άνοιξα δν κτλβα μεγάλη διαφορά παρότι χειμώνας και φόραγα λεπτή κάλτσα.

Περισσότερο μετά το trackday του Σαββάτου.

BabisStinson
14/03/2019, 09:43
Από μια πρώτη βόλτα στο δρόμο, αρχικά αποδείχτηκαν γκαντέμικες (ευτυχώς όχι στο πεδίο τους :look:) γιατί χάλασε ο αισθητήρας λαδιού.

- Από άποψη fit τελικά είναι καλύτερες από ότι νόμιζα αρχικά αλλά πιστεύω το τέλειο φιτ το έχουν οι MAG-1 λόγω του μεγαλύτερου ελαστικού πανελ (TPR) στο πέλμα και των Techno3 που είναι δύο παραπάνω από τη Vertigo 2.

- Υποτίθεται ότι την κατατάσουν σε riding και όχι μόνο racing. Νομίζω είναι entry racing αλλά νορμάλ riding που θα πας για φαγητό μετά ας πούμε και καφέ δν είναι με την καμία. Για περπάτημα δν είναι ούτε καν εκτός αν η βόλτα είναι στη Συγγρού μεταμεσονύκτια :bawl:

- Στα μείον είναι το μπροστινό μέρος το οποίο μου δίνει πολύ κακή αίσθηση από το πεντάλ των ταχυτήτων. Φυσικά το ανέβασμα είναι το πιο ζόρικο μιας και δν μπορώ να την κουμπώσω καλά αν δν βάλω διπλάσια δύναμη. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας και χρόνου αλλά δεν το περίμενα τόσο ζήτημα.

- Ο εξαρισμός όταν τον άνοιξα δν κτλβα μεγάλη διαφορά παρότι χειμώνας και φόραγα λεπτή κάλτσα.

Περισσότερο μετά το trackday του Σαββάτου.

Αναμένουμε περισσότερα σχόλια, καθότι είναι στα φαβορί για αγορά..! Θα βγάλουν λογικά και "Air" έκδοση κάποια στιγμή αλλά λογικά την νέα σαιζόν..
Φάινονται πολύ καλές πάντως. Η αίσθηση του TechnoMicro "δέρματος" πώς είναι;

macdeath_s
15/03/2019, 22:30
Θα γράψω περισσότερα αύριο μετά τη πίστα. Το πιο ενοχλητικό είναι αυτό με τις ταχύτητες.

Το TechnoMicro φαίνεται ότι είναι ψεύτικο κυρίως λόγω το πόσο ποιοτικό είναι και ότι είναι αψεγάδιαστο :D

Ήδη μπορώ να πω ότι για κανένα λόγω δν είναι κακή αγορά από καμία άποψη ειδικά για την τιμή που έχουν. Οι MAG πάνε στα 300 και από θέμα προστασίας δν ξέρω κάτα πόσο υπερέχουν.

sapila racing
17/03/2019, 14:19
Θα γράψω περισσότερα αύριο μετά τη πίστα. Το πιο ενοχλητικό είναι αυτό με τις ταχύτητες.



Ισως πρέπει να αλλάξεις την ρύθμιση του λεβιέ σου για σε βολέψει με τις νέες μπότες.

macdeath_s
27/03/2019, 00:17
Τελικό review...

Γενικά η χρήση τους είναι περισσότερο trackday (racing νομίζω θέλει λίγο προστασία παραπάνω). Για δρόμο και άραγμα-καφέ περπάτημα είναι ντιπ άβολες. Το φιτ είναι αρκετά καλό τελικά μετά από λίγη χρήση αν και ένα Techno3 ακόμη, πάνω από το πέλμα λόγου χάρη, θα ήταν ιδανικό για να νιώθεις την μπότα πιο δεμένη στο πόδι. Αυτό με τις ταχύτητες όσο περνάει ο καιρός επίσης βελτιώνεται, κυρίως λόγω ελαστικότητας φαντάζομαι. Ένα μείον είναι ότι κάποια σημεία που έρχονται σε επαφή με μεταλλικά μέρη από το μηχανάκι φθείρονται εύκολα, όπως η προστασία-αντικραδασμικό της φτέρνας. Από άποψη εξαερισμού ακόμη δν καταλαβαίνω διαφορά από τις εισόδους αέρα αλλά το εσωτερικό τεφλόν όντως κάνει αρκετή δουλειά. Τέλος στα σύν είναι ότι η γλύστρα είναι πιο σωστά τοποθετημένη. Στην SMX3 έβρισκε πιο εύκολα έδαφος και έτρωγε και λίγο δέρμα.

Πάρα πολύ value for money και θα τις προτιμούσα από τις αντίστοιχες Dainese ή Alpinestars αν ήμουν ανάμεσα σε αυτές.

Φωτό έβαλα στο thread από trackdays.

giorgos.boun
27/03/2019, 12:01
Τελικό review...

Γενικά η χρήση τους είναι περισσότερο trackday (racing νομίζω θέλει λίγο προστασία παραπάνω). Για δρόμο και άραγμα-καφέ περπάτημα είναι ντιπ άβολες. Το φιτ είναι αρκετά καλό τελικά μετά από λίγη χρήση αν και ένα Techno3 ακόμη, πάνω από το πέλμα λόγου χάρη, θα ήταν ιδανικό για να νιώθεις την μπότα πιο δεμένη στο πόδι. Αυτό με τις ταχύτητες όσο περνάει ο καιρός επίσης βελτιώνεται, κυρίως λόγω ελαστικότητας φαντάζομαι. Ένα μείον είναι ότι κάποια σημεία που έρχονται σε επαφή με μεταλλικά μέρη από το μηχανάκι φθείρονται εύκολα, όπως η προστασία-αντικραδασμικό της φτέρνας. Από άποψη εξαερισμού ακόμη δν καταλαβαίνω διαφορά από τις εισόδους αέρα αλλά το εσωτερικό τεφλόν όντως κάνει αρκετή δουλειά. Τέλος στα σύν είναι ότι η γλύστρα είναι πιο σωστά τοποθετημένη. Στην SMX3 έβρισκε πιο εύκολα έδαφος και έτρωγε και λίγο δέρμα.

Πάρα πολύ value for money και θα τις προτιμούσα από τις αντίστοιχες Dainese ή Alpinestars αν ήμουν ανάμεσα σε αυτές.

Φωτό έβαλα στο thread από trackdays.

Μια ερωτηση να κανω
αφου δεν εχει τις καλες προστασιες και ουτε για βολτα κανει μηπως προσπαθει να ισορροπησει αναμεσα σε δυο κατηγοριες και στην τελικη τπτ να μην κανει τελεια?
Μηπως θα ηταν καλυτερα 2 ζευγαρια για αυτους που θελουν να κανουν και τα 2 εστω και μτχ αν ειναι το μπατζετ αυτο αυστηρα?

sniper
27/03/2019, 12:10
Ισως πρέπει να αλλάξεις την ρύθμιση του λεβιέ σου για σε βολέψει με τις νέες μπότες.

Μπορεί κι αυτό, μπορεί και το γεγονός ότι όταν φοράς μπότα για πρώτη φορά, όλα είναι καινούρια.

Εγώ με τις Sidi Vertigo που έχω, τα ίδια ένοιωθα, μετά το ξέχασα.

Btw, αυτό που για πίστες θέλετε περισσότερες προστασίες ενώ στο δρόμο λιγότερες να το κοιτάξετε πάντως. Περισσότερες προστασίες χρεαζόμαστε στο δημόσιο δρόμο, παρά μέσα στην πίστα.

macdeath_s
27/03/2019, 14:00
Ναι μωρε από άποψη ταχύτητας εννοώ. Εδώ δν πάμε από 130-140 στο δρόμο.

Για πίστα μια χαρα κάνει απλά δν προσφέρει το λέβελ της Vertigo ή της Rex σε φιτ και προστασία.

sniper
27/03/2019, 14:26
Ναι μωρε από άποψη ταχύτητας εννοώ. Εδώ δν πάμε από 130-140 στο δρόμο.

Για πίστα μια χαρα κάνει απλά δν προσφέρει το λέβελ της Vertigo ή της Rex σε φιτ και προστασία.

Δεν ξέρω τι λες. Και μ@λακία να κάνεις με 200+ στην πίστα και να πέσεις δεν συγκρίνεται με τίποτα να πέσεις σε δημόσιο δρόμο με πολύ λιγότερα. Στο δρόμο θες τουλάχιστον ίδιο εξοπλισμό με πίστα και δεν φτάνει (οι πίστες δεν έχουν κολωνάκια, πεζοδρόμια, τοίχους, αυτοκίνητα, γκρεμούς, βράχια, ανθρώπους κλπ).

macdeath_s
29/05/2019, 10:22
Ένα τελευταίο σχόλιο από το trackday του προηγούμενου ΣΚ.

Η πίστα ήταν έξω από την πόλη περίπου 2 ώρες παρα κάτι. Πήγα την προηγούμενη νύχτα με βροχή στο κοντινό χωριό. Ενώ μπήκε αρκετό νερό πάνω στη στολή στις μπότες σταγόνα. Αδιάβροχες δν είναι και για αυτό ακριβώς εξεπλάγην ευχάριστα.

Στα δυσάρεστα τώρα. Ήταν η πρώτη φορά που τις φορούσα για μεγάλο, συνεχόμενο διάστημα. 2ωρο ταξίδι το βράδυ και την επόμενη μέρα ολοήμερο trackday με 2ωρη αντίστοιχα επιστροφή. Πάρα πολύ άβολες για τέτοια χρηση. Όταν τις έβγαλα τα πόδια ήταν πρησμένα σε σημεία που δν έχουν να κάνουν με μέγεθος.

Οπότε δν ξέρω γιατί τις χαρακτηρίζουν για δρόμο-ταξίδια αλλά είναι ξεκάθαρα μόνο πίστα κατ'εμέ.

macdeath_s
12/11/2019, 22:38
να ξαναπροσθέσω πόσο άβολες είναι :bawl: Δεν παλεύονται μετά από κανα 6ωρο για κανένα λόγο. Επίσης μια αστοχία που παρατήρησα είναι ότι το πλαστικό προστατευτικό από το πίσω μέρος ξύνει και χαλάει το ανακλαστικό υλικό.

412675