View Full Version : Αγορα πρωτης μηχανης
Καλησπερα σε ολους, ειμαι καινουργιος στο φορουμ οποτε σορυ αμα εχω γραψει σε λαθος μερος την ερωτηση μου η αμα εχουν γινει παρομοιες ερωτησεις στο παρελθον.
μπαινω κατευθειαν στο ψητο. Ειμαι 25 χρονων και δεν εχω οδηγησει μηχανη ποτε ξανα στη ζωη μου. Οδηγαω αυτοκινητο απο τα 18. εχω ειδει αυτοκινητο και θελω να παρω μια μηχανη κυριως για βολτες και για δευτερο μεσο.
θελω να παρω μια κτμ 640 επειδη αυτη μου αρεσει και πιστευω ταιριαζει περισσοτερο στα γουστα μου. Η ερωτηση μου ειναι , πιστευεται ειναι υπερβολη μια αγορα τετοιου κυβισμου για πρωτο μηχανακι?? γενικα εχω εμπιστοσυνη στον εαυτο μου και πιστευω οτι δεν θα μου παρει πολυ καιρο να τη συνιθησω. επισης τα λεφτα μου δεν επαρκουν ωστε να ξεκινησω με κατι μικροτερο και στο μελλον να ανεβω στα κυβικα, ασε που το θεωρω και λιγο ταλαιπορια ολο αυτο.
καθε γνωμη δεκτη. σας ευχαριστ
Καλώς ήρθες στο forum! Κατ' αρχάς πρέπει να ξεκινήσεις με την απόκτηση διπλώματος οδήγησης και την αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού ασφαλείας, δηλαδή κράνους, μπουφάν, γαντιών, παντελονιού και μποτακιών. Δίνεις πρώτα το σεβαστό ποσό που απαιτείται για τα προαναφερθέντα και μετά βλέπεις τι σε παίρνει να αγοράσεις σε μοτοσυκλέτα.
Το 640 είναι αρκετά δυνατό και απότομο μηχανάκι για νέο οδηγό. Προσωπικά δε θα το συνιστούσα για πρώτη μοτοσυκλέτα. Είσαι και σχετικά νέος, οπότε ενδέχεται το μυαλό να μη σου βάλει τα απαραίτητα όρια και να εκθέσεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο.
γενικα εχω εμπιστοσυνη στον εαυτο μου και πιστευω οτι δεν θα μου παρει πολυ καιρο να τη συνιθησω.
Το πρόβλημα δεν είναι ο χρόνος εξοικείωσης, αλλά η σύνεση στη χρήση της ισχύος. Η αλήθεια είναι ότι η παραπάνω φράση σου περισσότερο με φοβίζει για εσένα, παρά μου δημιουργεί εμπιστοσύνη.
Συμπερασματικά, θα έλεγα να πάρεις κάτι πιο ήπιο, μέχρι να αποκτήσεις την απαραίτητη εμπειρία και μετά να κατευθυνθείς προς τη μηχανή των ονείρων σου. Αντιλαμβάνομαι ότι ανυπομονείς να καβαλήσεις το KTM 640, αλλά προσπάθησε να εστιάσεις στο να γίνεις καλός οδηγός με σωστό εξοπλισμό και μετατόπισε προς το μέλλον το 640.
Ότι είπε ο Νεοσσός.... εγώ έχω το Aprilia strada, παραπλήσιο μοτέρ, (μονοκύλινδρο, ίδια κυβικά) όμως η απόδοση του ΚΤΜ είναι εντελώς αλλού, το έχω οδηγήσει, σηκώνεται και σε φέρνει καπάκι για πλάκα (ιδίως όταν είσαι και άσχετος όπως λες) το πρόβλημα βασικά, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και τόσο τα κυβικά όσο ο τρόπος που αυτά βγαίνουν στον δρόμο...πάρε κάτι πιο ήπιο να μάθεις τι και πως.
Ταλαιπωρία; δεν θέλεις να ξέρεις τι ταλαιπωρίες επιφυλάσσει το 640 σε άμαθο οδηγό....
καλησπερα, το κατανοω αυτο που λες και το δεχομαι. σε διαφορετικη περιπτωση σκεφτομουν crypton μιας και που ειναι αξιοποιστα μηχανακια και θα με βολευαι και πιο πολυ για Αθηνα που μενω και ολλας.
οσον αφορα για διπλωμα και εξοπλισμο εννοειται.
harris_x
03/02/2019, 11:53
Δλδ μετα τον κανιβαλο σειρά εχει το παπακι;;; :rolleyes:
Ενα 250αρι δλδ δεν;;
τι ακριβως εννοεις δεν το καταλαβαινω
harris_x
03/02/2019, 12:22
τι ακριβως εννοεις δεν το καταλαβαινω
Ότι δεν έχει καμία λογική μετά το 640 η επιλογή σου να είναι το παπί
Υπάρχουν Ωραιότατα μηχανάκια μικρότερου κυβισμού που μπορούν να κάνουν τη δουλειά που θέλεις, να σε βοηθήσουν να μαθεις και όταν εξοικειωθείς να πάρεις αυτό που πραγματικά επιθυμείς
οκ παιδια το ενιωσα. θα παω για αρχη να βγαλω ενα διπλωμα πρωτα να δω εστω πως ειναι να καβαλας ενα μηχανακι και ξανα βλεπω μετα τι μηχανακι θα παρω. σας ευχαριστω ολους
Ακόμα ένας ευχαριστημένος πελάτης :lol:
harris_x
03/02/2019, 12:59
Ακόμα ένας ευχαριστημένος πελάτης :lol:
Πάντοτε στη διάθεση της νεολαίας :D
Πολύ πιθανό να είδε το KTM 640, να το ερωτεύτηκε και να αποφάσισε να μπει στον κόσμο των μοτοσακών. Δεν είναι σπάνιο σενάριο. :)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
03/02/2019, 19:03
Πολύ πιθανό να είδε το KTM 640, να το ερωτεύτηκε και να αποφάσισε να μπει στον κόσμο των μοτοσακών. Δεν είναι σπάνιο σενάριο. :)
Και ειναι και απο τα μοτορια που δυσκολα ερωτευεται καποιος ε?:lol:
Και ειναι και απο τα μοτορια που δυσκολα ερωτευεται καποιος ε?:lol:
Το συγκεκριμένο είναι σαν την γκόμενα που βλέπεις στο μπαρ, με το μίνι της και τα όλα της, την ερωτεύεσαι παράφορα, την παίρνεις σπίτι και μόλις βγάλει όλα τα φτιαξιδια (σοβά, ψεύτικες βλεφαρίδες, βυζιά κ. Λ. Π. :cry:) μένεις με το πουλί ανά χείρας... :lol:
[...]εγώ έχω το Aprilia strada, παραπλήσιο μοτέρ[...]
:lol: :lol: :lol: :lol:
Σόρι δεν άντεξα. :lol:
(Ναι, διάβασα παρακάτω, απλά ήταν πολύ αστείο μέχρι εκεί.)
Το 640 δεν είναι ιδανικό για πρώτο μηχανάκι, για πολλούς λόγους. Πέρα από την ιπποδύναμη και τον τρόπο που βγάζει τη δύναμη στον δρόμο, που σίγουρα θα σε δυσκολέψουν, έχει πολλούς κραδασμούς, είναι δύστροπο γενικότερα και σίγουρα όχι ό,τι πιο αξιόπιστο κυκλοφορεί. Καλύτερα να πάρεις ένα ΧΤΧ, που είναι πραγματικά κοντά σε αυτό που καβαλάει ο μποουλίστας μας, αν σου αρέσουν αυτού του στιλ μηχανάκια, και βλέπεις αργότερα. Δες επίσης το DRZ 400 SM ή τα παλαιότερα XT 600.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Σόρι δεν άντεξα. :lol:
(Ναι, διάβασα παρακάτω, απλά ήταν πολύ αστείο μέχρι εκεί.)
.
:moutza::moutza:
Και ειναι bowler (μπόουλερ), αστοιχείωτε :moutza:
(επιτέλους βρήκα κάτι να του την πω του μΠ@υστη :bawl:)
Sebastian1980
03/02/2019, 22:08
Γεια σου φίλε.
Αυτό που πρέπει να αποκτήσεις πρώτα από όλα είναι αντίληψη. Δηλαδή αλλιώς είναι να οδηγάς αυτοκίνητο και άλλο πράγμα είναι η μοτοσυκλέτα.
Με λίγα λόγια πρέπει να αποκτήσεις κάποια εμπειρία με μοτο.
Πάρε παράδειγμα εμένα. Χρόνια οδηγάω πάπια και 1,6 χρόνο σκούτερ 300αρη. Όταν αποφάσισα να πάω στις μοτοσυκλέτες, δεν αγόρασα κατευθείαν αυτό που ήθελα(honda 500x-kawasaki versys x 300)(KTM 640 στην περίπτωση σου) αλλά remix 125.
Γιατί;
Πρέπει να περάσεις ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής και εκπαίδευσης στην μοτοσυκλέτα,στον συμπλέκτη και κύριος στην κίνηση στο δρόμο.Να αποκτήσεις κάποια εμπειρία και μετά αν κρίνεις ότι πλέον είσαι ώριμος για περισσότερα κυβικά, παίρνεις μεγαλύτερη μοτο.
Αυτό το στάδιο δεν μπορείς να το πηδήξεις. Αν το κάνεις πολύ πιθανό να τραυματιστείς σοβαρά. Η να πάρεις εσφαλμένη απόφαση ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι για σένα.
Από αυτά που έγραψα κρατά μόνο το κυριότερο.
Χρειάζεται να αποκτήσεις πείρα με μοτο, ας είναι και παπί και μετά πας σε κάτι μεγαλύτερο.
Alexinhogr
03/02/2019, 23:30
Παίρνεις κάτι σε 125 - 250cc με συμπλέκτη και μετά πας σε μεγαλύτερο, έχει κάτι Honda Tiger και cbf μικρά, yamaha ybr κάνα κλε250, είναι σχολεία αυτά.
TsoliasGR
06/02/2019, 01:08
:lol: :lol: :lol: :lol:
Σόρι δεν άντεξα. :lol:
(Ναι, διάβασα παρακάτω, απλά ήταν πολύ αστείο μέχρι εκεί.)
Το 640 δεν είναι ιδανικό για πρώτο μηχανάκι, για πολλούς λόγους. Πέρα από την ιπποδύναμη και τον τρόπο που βγάζει τη δύναμη στον δρόμο, που σίγουρα θα σε δυσκολέψουν, έχει πολλούς κραδασμούς, είναι δύστροπο γενικότερα και σίγουρα όχι ό,τι πιο αξιόπιστο κυκλοφορεί. Καλύτερα να πάρεις ένα ΧΤΧ, που είναι πραγματικά κοντά σε αυτό που καβαλάει ο μποουλίστας μας, αν σου αρέσουν αυτού του στιλ μηχανάκια, και βλέπεις αργότερα. Δες επίσης το DRZ 400 SM ή τα παλαιότερα XT 600.
Kαι πάλι δεν είναι πολλά τα κυβικά για άπειρο εντελώς;Σε κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις που έχω στο μυαλό μου...τον βλέπω τούμπα.
Και δεν είναι θέμα ενεργητικής ασφάλειας νομίζω;Το πρώτο ζητούμενο είναι να μπεί στην νοοτροπία της μοτό...στον δρόμο.Και προοδευτικά στα κυβικά...
Αποκλείεις ένα 125/250;
TsoliasGR
06/02/2019, 01:10
Παίρνεις κάτι σε 125 - 250cc με συμπλέκτη και μετά πας σε μεγαλύτερο, έχει κάτι Honda Tiger και cbf μικρά, yamaha ybr κάνα κλε250, είναι σχολεία αυτά.
Βλέπε Anhelo Που είναι πιο γνωστά...Ναι είναι σχολείο όλα αυτά...Το θέμα είνια να βρείς και σε καλή κατάσταση άρα πρώτα παίρνεις εξοπλισμό,βγάζεις δίπλωμα,βρίσκεις ΑΞΙΟΛΟΓΟ μάστορα καιμετά κοιτάς για μηχανάκι.
rainmike
06/02/2019, 01:19
Yolo φίλε τσίμπα το το εργαλείο άσε τα 125 πάνε κατευθείαν στο ψητό σιγά και προσεκτικά στην αρχή με εξοπλισμό πάντα
και θα το συνηθίσεις.Πάντα όρθιος:beer:
MG-KTiNoS
06/02/2019, 15:53
μπαινω κατευθειαν στο ψητο. Ειμαι 25 χρονων και δεν εχω οδηγησει μηχανη ποτε ξανα στη ζωη μου. Οδηγαω αυτοκινητο απο τα 18. εχω ειδει αυτοκινητο και θελω να παρω μια μηχανη κυριως για βολτες και για δευτερο μεσο.
θελω να παρω μια κτμ 640 επειδη αυτη μου
μια και μπαίνεις στο ψητό κάτσε να σε αλατίσω...
Τράβα κάνε μια καλή ασφάλεια πριν γιατί τα κρατικά νοσοκομεία είναι ...ρδέλα.
Κι αν νομίζεις ότι σου κάνω πλάκα .... σφάλεις.
Μιλάω εντελώς σοβαρά.
μια και μπαίνεις στο ψητό κάτσε να σε αλατίσω...
Τράβα κάνε μια καλή ασφάλεια πριν γιατί τα κρατικά νοσοκομεία είναι ...ρδέλα.
Κι αν νομίζεις ότι σου κάνω πλάκα .... σφάλεις.
Μιλάω εντελώς σοβαρά.
Μάλλον δεν διάβασες πιο πάνω....τον αλατίσαμε ήδη κάποιοι.....:D
harris_x
07/02/2019, 09:03
Yolo φίλε τσίμπα το το εργαλείο άσε τα 125 πάνε κατευθείαν στο ψητό σιγά και προσεκτικά στην αρχή με εξοπλισμό πάντα
και θα το συνηθίσεις.Πάντα όρθιος:beer:
δεν είναι ακριβώς έτσι αγαπητέ, το KTM δεν είναι XT, θα τον τρομάξει, δεν θα μάθει ποτέ και φυσικά δεν θα μείνει όρθιος.
rainmike
07/02/2019, 12:43
δεν είναι ακριβώς έτσι αγαπητέ, το KTM δεν είναι XT, θα τον τρομάξει, δεν θα μάθει ποτέ και φυσικά δεν θα μείνει όρθιος.
Εγώ θα το παιρνα άρα θεωρώ λίγο υποκριτικό να του πώ αυτό που θεωρείται κοινωνικά ορθό μονο και μόνο γιατί έτσι πρέπει.Δεν το ξέρω το παιδί πιστεύω ότι αν
το πάει αργά και προσεκτικά θα συνηθίσει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/02/2019, 13:02
Οδηγουσα πολλα χρονια μηχανακια.Ειχα και μεγαλα και μικρα.Οταν αγωρασα το 640 πραγματικα καταλαβα τι σημενει δυναμη.Δε θα το συνηστουσα για πρωτο.
δεν είναι ακριβώς έτσι αγαπητέ, το KTM δεν είναι XT, θα τον τρομάξει, δεν θα μάθει ποτέ και φυσικά δεν θα μείνει όρθιος.
καποιοι ξεκίνησαν με ΧΤ250 και μετα NSR250 και μετα παπι. δεν εχει να λεει. το μυαλό ειναι αυτο που οριζει το γκαζι. αντε το πολυ πολυ να φαει 1-2 καπακια στην εκκίνηση. οποιος εχει στοιχειώδη αυτοσυντήρηση και λιγο μυαλό θα ζήσει.
φιλε μην μασας το λεω συνέχεια
Busa και Survival of the Fittest (~Herbert Spencer)
harris_x
07/02/2019, 14:39
Εγώ θα το παιρνα άρα θεωρώ λίγο υποκριτικό να του πώ αυτό που θεωρείται κοινωνικά ορθό μονο και μόνο γιατί έτσι πρέπει.Δεν το ξέρω το παιδί πιστεύω ότι αν
το πάει αργά και προσεκτικά θα συνηθίσει.
o καθένας πορεύεται όπως ορίζει το μυαλό του
rainmike
07/02/2019, 14:45
o καθένας πορεύεται όπως ορίζει το μυαλό του
Aυτονοητο νομίζω
καποιοι ξεκίνησαν με ΧΤ250 και μετα NSR250 και μετα παπι. δεν εχει να λεει. το μυαλό ειναι αυτο που οριζει το γκαζι. αντε το πολυ πολυ να φαει 1-2 καπακια στην εκκίνηση. οποιος εχει στοιχειώδη αυτοσυντήρηση και λιγο μυαλό θα ζήσει.
φιλε μην μασας το λεω συνέχεια
Busa και Survival of the Fittest (~Herbert Spencer)
Αυτά τα ένα δύο καπάκια είναι το θέμα.... Το κατ είναι γεμάτο από τέτοια ;)
DRAKONET
07/02/2019, 16:05
Εγώ θα το παιρνα άρα θεωρώ λίγο υποκριτικό να του πώ αυτό που θεωρείται κοινωνικά ορθό μονο και μόνο γιατί έτσι πρέπει.Δεν το ξέρω το παιδί πιστεύω ότι αν
το πάει αργά και προσεκτικά θα συνηθίσει.
=================================
Μιλας μονο με τα δικα σου δεδομενα!
Και οντως για σενα μπορει να ειναι κατι πολυ απλο και να το βλεπεις ετσι!
Εαν πραγματικα εσυ το μπορεις...και μπραβο σου...σκεψου οτι δεν εχουν ολοι την δικη σου αντιληψη και την δικη σου οδηγικη ικανοτητα
...οποτε καλο θα ηταν να παει στα πιο ''ησυχα'' οντας νεος στο δικυκλο!
Μην το εχουμε και τυψεις.....
Αληθεια τι ηλικια εχεις..και τι οδηγας ?
DRAKONET
07/02/2019, 16:11
καποιοι ξεκίνησαν με ΧΤ250 και μετα NSR250 και μετα παπι. δεν εχει να λεει. το μυαλό ειναι αυτο που οριζει το γκαζι. αντε το πολυ πολυ να φαει 1-2 καπακια στην εκκίνηση. οποιος εχει στοιχειώδη αυτοσυντήρηση και λιγο μυαλό θα ζήσει.
φιλε μην μασας το λεω συνέχεια
Busa και Survival of the Fittest (~Herbert Spencer)
-------------------------------------------------------------------------
Με συνχωρεις...μιλας για επικυνδυνα πραγματα...διαφωνω καθετα!
Το να φαει καπακια...τι ειναι??
Δεν ειναι κασκαντερ ο ανθρωπος...και αν μεινει χτυπα ξυλο εκει?
μετα ?
Απλα καποια πραγματα επειδη τα εχουμε συνηθισει εμεις..δεν παει να πει οτι ειναι και ευκολο για αλλους!
και οσο για την αυτοσυντηρηση....νεο παιδι...μολις καταλαβει λιγο οτι το'χει...ξεχασε το μετα
Bob_o_mastoras
07/02/2019, 18:45
Ωραιο μηχανακι το LC4 αλλα αντεδεικνυται πληρως για τοσο αρχαριους.
Ή θα σε στειλει αδιαβαστο ή θα σου χαλασει πριν προλαβει να σε στειλει αδιαβαστο.
rainmike
07/02/2019, 21:39
=================================
Μιλας μονο με τα δικα σου δεδομενα!
Και οντως για σενα μπορει να ειναι κατι πολυ απλο και να το βλεπεις ετσι!
Εαν πραγματικα εσυ το μπορεις...και μπραβο σου...σκεψου οτι δεν εχουν ολοι την δικη σου αντιληψη και την δικη σου οδηγικη ικανοτητα
...οποτε καλο θα ηταν να παει στα πιο ''ησυχα'' οντας νεος στο δικυκλο!
Μην το εχουμε και τυψεις.....
Αληθεια τι ηλικια εχεις..και τι οδηγας ?
Με ποιανου δηλαδή τα δεδομένα θα μιλήσω με ενος ανθρώπου που δεν τον ξέρω καν?Δεν του πα να πάρει zx14r καινούριο,συναίνεσα στο συγκεκριμένο
μηχανάκι.Είναι μεν δυνατό αλλά είναι ελαφρύ,μπορεί να βρει φτηνο μετάχειρο και δεν μαζεύει περισσότερα χιλιόμετρα απο όσα θα μάζευε ένα ninja 300 η ένα κτμ 390.
Γιατί να δώσει 2000 με 2500 να πάρει ένα μοτοσικλέτάκι 125 με 250 κυβικά και μετα να το βάλει πωλητήριο και να περιμένει πότε θα πωληθεί και αν θα πωληθεί για
να πάρει το μηχανάκι που γουστάρει?Για μένα αν το πάει αργα και προσεκτικά δεν θα έχει πρόβλημα,τώρα αν αν θα φαέι τούμπα,θα φάει,όλοι φάγαμε.
Ας βγεί ένας με εμπειρία πάνω απο μια 10 ετία με μοτοσικλέτα και ας πέι ότι δεν έπεσε ποτε έστω και στατικός.
Για την απορία σου τώρα είμαι 35 και οδηγώ ένα μονστερ 696.Σε κάλυψα?
-------------------------------------------------------------------------
Με συνχωρεις...μιλας για επικυνδυνα πραγματα...διαφωνω καθετα!
Το να φαει καπακια...τι ειναι??
Δεν ειναι κασκαντερ ο ανθρωπος...και αν μεινει χτυπα ξυλο εκει?
μετα ?
Απλα καποια πραγματα επειδη τα εχουμε συνηθισει εμεις..δεν παει να πει οτι ειναι και ευκολο για αλλους!
και οσο για την αυτοσυντηρηση....νεο παιδι...μολις καταλαβει λιγο οτι το'χει...ξεχασε το μετα
τοτε θα πρέπει να πάρει 50αρι με cbs abs και οτι σκατα ηλεκτρονικό αλλο θες και υπάρχει.
μας εχει φαει το δηθεν σωστο. ας πάρει οτι θελει. αμα παρει δυνατό μηχανάκι θα πεθάνει αν παρει παπι παλι θα πεθανει το μυστικό ειναι να προσέχει, το θεμα δεν ειναι τι μηχανή να παρει για αρχάριος το θεμα ειναι να εχει μυαλο γιατι και με πατινι μπορεις να φας τα μουτρα σου και να μεινεις στον τοπο.
οτι λοιπόν κιαν παρει το ζητουμενο ειναι να βαζει παντα το κρανος του και οσο ποιο πολυ και σωστό εξοπλισμό, να οδηγάει πάντα αμυντικά και να εχει το νου του σε 100 μαλάκες που βλεπει και άλλους 300 που τον περιμένουν πισω απο την γωνια.
και επικίνδυνο ειναι να βάζουμε ταμπέλα και να συνδυάζουμε τα μηχανάκια με την εμπειρία. τα περισσότερα τροχαία εχουν γινει απο κατι τυπους που ειχαν εμπειρία και 100 μέτρα απο το σπιτι τους γιατι εκει ένιωθαν "ασφαλείς"
εδω λοιπον ειμαστε για να του εξηγήσουμε αφου δεν ξερει τι σημαινει το ενα μηχανάκι σε σχεση με ενα αλλο. τι ειναι ο εξοπλισμός, τι ειναι η δύναμη, η ροπή κτλπ κτλπ και οχι να ταυτίζουμε μοτο με ηλικία ή εμπειρία
Για την απορία σου τώρα είμαι 35 και οδηγώ ένα μονστερ 696.Σε κάλυψα?
Τι ζωδιο εισαι και απο ποια μερια τη βαζεις στο καβαλο; :D
και επικίνδυνο ειναι να βάζουμε ταμπέλα και να συνδυάζουμε τα μηχανάκια με την εμπειρία. τα περισσότερα τροχαία εχουν γινει απο κατι τυπους που ειχαν εμπειρία και 100 μέτρα απο το σπιτι τους γιατι εκει ένιωθαν "ασφαλείς"
Εδώ συμφωνούμε.
εδω λοιπον ειμαστε για να του εξηγήσουμε αφου δεν ξερει τι σημαινει το ενα μηχανάκι σε σχεση με ενα αλλο. τι ειναι ο εξοπλισμός, τι ειναι η δύναμη, η ροπή κτλπ κτλπ και οχι να ταυτίζουμε μοτο με ηλικία ή εμπειρία
Στο πρώτο σκέλος συμφωνώ, στο δεύτερο διαφωνώ. Ο κανόνας λέει ότι ο άπειρος και πιο ανώριμος κινδυνεύει περισσότερο όταν βρεθεί με δύναμη στα χέρια του, διότι δεν ξέρει πότε να τη χρησιμοποιήσει και πώς να την ελέγξει όταν τα βρεθεί προ εκπλήξεως. Φυσικά υπάρχουν πολλά παραδείγματα νέων που δείχνουν μεγάλη ωριμότητα για την ηλικία τους, αλλά δεν μπορούμε να σταθούμε σε αυτά.
Καλησπερα σε ολους, ειμαι καινουργιος στο φορουμ οποτε σορυ αμα εχω γραψει σε λαθος μερος την ερωτηση μου η αμα εχουν γινει παρομοιες ερωτησεις στο παρελθον.
μπαινω κατευθειαν στο ψητο. Ειμαι 25 χρονων και δεν εχω οδηγησει μηχανη ποτε ξανα στη ζωη μου. Οδηγαω αυτοκινητο απο τα 18. εχω ειδει αυτοκινητο και θελω να παρω μια μηχανη κυριως για βολτες και για δευτερο μεσο.
θελω να παρω μια κτμ 640 επειδη αυτη μου αρεσει και πιστευω ταιριαζει περισσοτερο στα γουστα μου. Η ερωτηση μου ειναι , πιστευεται ειναι υπερβολη μια αγορα τετοιου κυβισμου για πρωτο μηχανακι?? γενικα εχω εμπιστοσυνη στον εαυτο μου και πιστευω οτι δεν θα μου παρει πολυ καιρο να τη συνιθησω. επισης τα λεφτα μου δεν επαρκουν ωστε να ξεκινησω με κατι μικροτερο και στο μελλον να ανεβω στα κυβικα, ασε που το θεωρω και λιγο ταλαιπορια ολο αυτο.
καθε γνωμη δεκτη. σας ευχαριστ
640 για οικονομια δεν πηρε κανεις φιλε. :p
Bob_o_mastoras
07/02/2019, 23:09
Ρε παιδια σοβαρευτειτε! Δεν ειναι μονο τα αλογα ή η τελικη. Ειναι δυνατον να προτεινουμε lc4 παλιο σε ανθρωπο που δεν εχει οδηγησει ουτε σκουτερ και σκεφτεται για πρωτη μηχανη; :rolleyes:
Καταρχην ειναι αναξιοπιστα και ευαισθητα, τουτεστιν χρειαζονται και ιδιαιτερη μεταχειρηση οσο το εχεις και καλο μηχανικο να τα ξερει και εμπειρο ανθρωπο στην αγορα μεταχειρισμενου για να βρει σωστο τετοιο μηχανακι. Σπανιζουν! Τα περισσοτερα ειναι σκισμενα ή κανιβαλισμενα.
Ειναι μεγαλα μονοκυλινδρα με μοτερ για αποδοση, οχι ανεση, τουτεστιν φουλ κραδασμοι, μπολικη και αποτομη ροπη, ευκολο να σκορτσαρει.
Δεν οδηγουνται ραθυμα ουτε σε σταθερους χαλαρους ρυθμους. Ο κινητηρας δεν εχει σχεδιαστει για κατι τετοιο. Για γκαζι-φρενο ειναι, σωστο ζεσταμα και καλη, συχνη συντηρηση. Επισης με τη θεση οδηγησης που εχει σε πριζωνει να το οδηγεις επιθετικα συνεχεια. Το γκαζι του ειναι μπολικο και σχετικα αποτομο και δεν ειναι ευκολο σε αρχαριο (τι αρχαριο βασικα, το παλικαρι δεν ξερει ουτε να χρησιμοποιει συμπλεκτη σε μηχανη) να το κρατησει σταθερο.
Βασικα αμα κατσω να σκεφτομαι θα γραψω βιβλιο ολοκληρο για το γιατι δεν κανει για πρωτη μηχανη σε πληρως αρχαριο.
Ελεος παιδια, σοβαρευτειτε!
edit: Ασε που ειναι πανυψηλο και αμα χωθει σε κανα ανηφορικο στενο και θελει να κανει αναστροφη ή να παρκαρει θα σαβουριαστει.
υ.γ. Εκτος αν μας τρολαρει οποτε Hayabusa παρε φιλε ή V-Strom!:D
Ο μόνος λόγος που θα σου έλεγα να μην το πάρεις είναι ότι τα συγκεκριμένα είναι ''αναξιόπιστα'' ειδικά στα χέρια αναβάτη που δεν ξέρει πως να του φερθεί.Π.χ το είχε πάρει κολλητός μου επειδή απλά του άρεσε αλλά άσχετος με μηχανάκια,απλά τα οδηγούσε,αποτέλεσμα;Το lc4 σαπίζει στην αυλή του με 10 προβλήματα.Επίσης συμφωνώ ότι παρόλη την γκαύλα εμφάνιση του είναι σχετικά άγριο μοτέρ για εντελώς πρωτάρη.
Αν θέλεις μεγάλη μότο προτίμησε ένα χτ600,ένα kle 500,μια bmw f650,ένα Aprilia Pegaso,κάτι τέτοιο.Δεν θα σου φανούν λίγα τα γκάζια τους.
Βέβαια έγραψες ''οκ παιδια το ενιωσα. θα παω για αρχη να βγαλω ενα διπλωμα πρωτα να δω εστω πως ειναι να καβαλας ενα μηχανακι και ξανα βλεπω μετα τι μηχανακι θα παρω. σας ευχαριστω ολους '' οπότε ίσως γράφουμε άδικα :rolleyes:
Είπαμε να τον αλατίσουμε και κατέληξε παστό το παλικάρι:lol:
Οκ νομίζω το πήρε το μήνυμα:D
Θα συνιστούσα όταν προτείνετε μηχανή σε 100% άπειρο άτομο να σκέφτεστε ότι δίνεται πρώτη μηχανή στον γιό ή στην κόρη σας.
Τώρα εγώ απο το SH300 που πήγα στο MT07 βρίσκω το γκάζι του πολύ δυνατό και άνετα θα έβγαζα 200 κυβικά (CB500X/F).
Σίγουρα δε θα μου λείψουν ειδικά σε naked μηχανή που >120χλμ/ώρα είναι λίγο/πολύ μαρτύριο.
Αν έβαζα διπλό και είχα ανεμοκάλυψη για μεγαλύτερες ταχύτητες ΟΚ.
Θα πρότεινα κάποιο απο τα CB500X/F ή και το BMW G650GS (αλλά νομίζω βγάζει προβλήματα?).
(Μαζί με τις πιο "ήπιες" προτάσεις που έχουν ήδη γίνει)
Nostradamus
08/02/2019, 09:32
Εγω παλι λεω το εξης.. Μπαινει ο νεανιας και λεει: "Ειδα το ΚΤΜ, το θελω το ποθω, αν και δεν εχω ιδεα απο μοτοσακα". Εγω λοιπον λεω, πανε παρ'το απλα να ξερεις οτι.
- Τα περισσοτερα που κυκλοφορουν ειναι παλια, εχουν περασει απο αρκετα χερια λογικα και ισως εχουν βιαστει ανελεητα.
- Δεν ειναι φτιαγμενο να σερνεται, ειναι τερμα στους κραδασμους και σκορτσαρει χαμηλα οποτε δεν ειναι για ραθυμες βολτες με το σπλαχνο.
- Φημες λενε οτι οσο περισσοτερο το πατας στο λαιμο τοσο λιγοτερα προβληματα θα σου βγαλει.. οσο πιο μαλακα το πας τοσο περισσοτερο θα δακριζει..
- Θελει σωστο μαστορα και τακτικη, σωστη συντηρηση.
- Ειναι εθιστικο και σε βαζει σε μια κατασταση να θες συνεχως να πηγαινεις επιθετικα.
- Ειχα ενα φεγγαρι ενα μαυρο (το γρηγορο) και δεν κατεβαινα απο το μηχανακι μεχρι να αδειασει απο καυσιμο. Ηταν απο τις πιο ευτυχισμενες εποχες της ζωης μου.
- Δεν κανει για ολους.
Η λογικη λεει οτι ξεκινας συντηρητικα και ανεβαινεις σιγα σιγα αφου αποκτησεις εμπειρια.
Βγαλε διπλωμα, παρε εξοπλισμο και κανε οτι σε φωτισει ο θεος. :wave2:
Αναφέρετε τρία άτομα στο νήμα ότι το KTM 640 θέλει ειδικό χειρισμό, διαφορετικά βγάζει περισσότερα προβλήματα. Ποιος είναι ο ειδικός χειρισμός;
κατα προτιμηση σουζαριστος για να τραβαει καλυτερα η τρομπα λαδιου :D
To 640 είναι αρκετά απαιτητικό μηχανάκι στην οδήγηση(για αρχάριο τουλάχιστον),όπως προανέφεραν και άλλοι.
Επίσης εσύ ο ίδιος δηλώνεις πως "τα λεφτά δεν επαρκούν".
Συνεπώς εδώ τίθεται και δεύτερο ερώτημα,δηλαδή τι λεφτά μπορείς να διαθέσεις για να συμμαζέψεις ένα μηχανάκι 15ετίας,το οποίο δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει στην αγορά των μεταχειρισμένων..
DRAKONET
08/02/2019, 19:45
Με ποιανου δηλαδή τα δεδομένα θα μιλήσω με ενος ανθρώπου που δεν τον ξέρω καν?Δεν του πα να πάρει zx14r καινούριο,συναίνεσα στο συγκεκριμένο
μηχανάκι.Είναι μεν δυνατό αλλά είναι ελαφρύ,μπορεί να βρει φτηνο μετάχειρο και δεν μαζεύει περισσότερα χιλιόμετρα απο όσα θα μάζευε ένα ninja 300 η ένα κτμ 390.
Γιατί να δώσει 2000 με 2500 να πάρει ένα μοτοσικλέτάκι 125 με 250 κυβικά και μετα να το βάλει πωλητήριο και να περιμένει πότε θα πωληθεί και αν θα πωληθεί για
να πάρει το μηχανάκι που γουστάρει?Για μένα αν το πάει αργα και προσεκτικά δεν θα έχει πρόβλημα,τώρα αν αν θα φαέι τούμπα,θα φάει,όλοι φάγαμε.
Ας βγεί ένας με εμπειρία πάνω απο μια 10 ετία με μοτοσικλέτα και ας πέι ότι δεν έπεσε ποτε έστω και στατικός.
Για την απορία σου τώρα είμαι 35 και οδηγώ ένα μονστερ 696.Σε κάλυψα?
=====================================
To να τραβατε μαχαιρι μολις σας φερουν κοντρα σε κατι..με ξεπερναει!
αφου λοιπον ηθελες να μιλησεις με τα δικα σου δεδο μενα....μην μιλας καν γιατι δεν θες να δεις πιο σφαιρικα το θεμα
Το οτι εισαι 35 και εχεις κυβικα στο χερι σου...επρεπε να σε βαζει πιο πολυ στο ''να προστατεψω τον φιλο αρχαριο''
Συγγνωμη φιλε μου χωρις παρεξηγηση...εσυ μπορεις...ναι μπορεις
δεν μπορουν ολοι αυτο ...
δεν το κατανοεις!
DRAKONET
08/02/2019, 19:50
τοτε θα πρέπει να πάρει 50αρι με cbs abs και οτι σκατα ηλεκτρονικό αλλο θες και υπάρχει.
μας εχει φαει το δηθεν σωστο. ας πάρει οτι θελει. αμα παρει δυνατό μηχανάκι θα πεθάνει αν παρει παπι παλι θα πεθανει το μυστικό ειναι να προσέχει, το θεμα δεν ειναι τι μηχανή να παρει για αρχάριος το θεμα ειναι να εχει μυαλο γιατι και με πατινι μπορεις να φας τα μουτρα σου και να μεινεις στον τοπο.
οτι λοιπόν κιαν παρει το ζητουμενο ειναι να βαζει παντα το κρανος του και οσο ποιο πολυ και σωστό εξοπλισμό, να οδηγάει πάντα αμυντικά και να εχει το νου του σε 100 μαλάκες που βλεπει και άλλους 300 που τον περιμένουν πισω απο την γωνια.
και επικίνδυνο ειναι να βάζουμε ταμπέλα και να συνδυάζουμε τα μηχανάκια με την εμπειρία. τα περισσότερα τροχαία εχουν γινει απο κατι τυπους που ειχαν εμπειρία και 100 μέτρα απο το σπιτι τους γιατι εκει ένιωθαν "ασφαλείς"
εδω λοιπον ειμαστε για να του εξηγήσουμε αφου δεν ξερει τι σημαινει το ενα μηχανάκι σε σχεση με ενα αλλο. τι ειναι ο εξοπλισμός, τι ειναι η δύναμη, η ροπή κτλπ κτλπ και οχι να ταυτίζουμε μοτο με ηλικία ή εμπειρία
============================
Αλλαζεις τελειως οτι ανεφερες πιο πανω..τωρα μιλας για ασφαλεια...σωστο εξοπλισμο....προσοχη...κρανος..
αρα πριν οτι εγραψες το πηρες ''ελαφρα την καρδια'' ...δινοντας την εντυπωση..οτι θα μαθει πεφτοντας!
Ευτυχως αναθεωρησες...εδω ειμαστε ολοι να τα λεμε και τα σωστα και τα λαθος !:p
rainmike
08/02/2019, 21:58
=====================================
To να τραβατε μαχαιρι μολις σας φερουν κοντρα σε κατι..με ξεπερναει!
αφου λοιπον ηθελες να μιλησεις με τα δικα σου δεδο μενα....μην μιλας καν γιατι δεν θες να δεις πιο σφαιρικα το θεμα
Το οτι εισαι 35 και εχεις κυβικα στο χερι σου...επρεπε να σε βαζει πιο πολυ στο ''να προστατεψω τον φιλο αρχαριο''
Συγγνωμη φιλε μου χωρις παρεξηγηση...εσυ μπορεις...ναι μπορεις
δεν μπορουν ολοι αυτο ...
δεν το κατανοεις!
Καταρχήν δεν τράβηξε κανείς μαχαίρι,εφόσον το παλικάρι βγάλει δίπλωμα απεριορίστου ο νόμος του δίνει το δικαίωμα να καβαλήσει ότι
γουστάρει.Ρώτησε γνώμες και του είπα τη δική μου δεν του πα πάρε το μηχανάκι και κάνε ταρζανιές του είπα πάρτο και πάνε αργα και
προσεκτικά με φουλ εξοπλισμό πάντα.Δηλαδή αν ξεκινήσει με 125 δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει?Υπάρχει ,μπορεί να του παρει και τον αερα
και γρήγορα και να αρχίσει τις μαμακιες και να πέσει χειρότερα.Αν το παλικάρι αφιερώσει χρόνο στο να μάθει θα μάθει.Οι καιροί είναι δύκολοι
και το χρήμα δεν ρεει απο τα μπατζάκια μας.Εχει πήξει η αγορά με 125 αρια και 250 αρια,άσε που οι κινεζιές έχουν μπει για τα καλά στην αγορά
στα μικρά κυβικά.Κοινώς μπορεί να πάρει ένα 125 αρι και να μην μπορεί να το δώσει μετά για να πάρει το μηχανάκι που θέλει.Αν ήθελε να σκάσει
20000 ευρώ για χιλιάρι εκεί ναι να δώσει 2 χιλιάρικα για να πάρει ένα εργαλείο εκμάθησης.Αλλά θέλει να πάρει ένα μηχανάκι 15 ετίας που έχει πάνω κάτω οσο
και τα 250 αρια,άρα θα χάσει όλο του το μπάτζετ για ένα μηχανάκι που δεν το γουστάρει και που υπάρχει πιθανότητα να μην μπορεί και να το δώσει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.