PDA

View Full Version : xt 600e ρεζερβα



ZERONITO
11/02/2019, 17:33
καλησπερα παιδια καλως σας βρηκα! ειμαι νεος στο φορουμ και νεος αναβατης, θα ηθελα τα φωτα σας σε κατι!!
προσφατα εγινα κατοχος ενος xt 600 και εχω την εξης απορια (προς το παρων γιατι δν ειμαι και ο πρωτος σε οτι αναφορα μηχανες ,λειτουργεια κλπ)
τι παιζει με την ρεζερβα? δεν εχω καταλαβει πως ακριβως χρησιμοποιειται, οποτε εχω μεινει ,τι ανοιγω ρεζερβα τι δεν ανοιγω ενα και το αυτο.. βοηθεια πλζζ:moutza:

karellen
11/02/2019, 17:51
Όταν μείνεις από βενζίνη-εκείνη την ευλογημένη ώρα- γυρίζεις το διακόπτη στο RES και σε βγάνει κάμποσα χλμ ακόμα (30-40).

MAIK72
11/02/2019, 17:58
το έχεις στο κανονικό και αδειάζει τελείως από βενζίνη?



Καταπληκτικό!!

:bawl:

Mήπως του έχει χαλάσει η στρογγυλή φατσούλα απο κάτω?
:a8:

403653

vaska
11/02/2019, 18:10
και βεβαίως όταν φουλάρεις ξαναματαγυρίζεις τον διακόπτη στο ON για να έχεις πάλι ρεζέρβα όταν την χρειαστείς. Αν δεν τον βάλεις στο ΟΝ όταν ξεμείνεις απλά τον ήπιες, θα πάει γονα το σπρώξιμο.

Δεν είναι πυρηνική φυσική ούτε κάτι μαγικό συμβαίνει απλά μέσα στο ντεπόζιτο του καυσίμου υπάρχουν 2 τρύπες από όπου ρουφάει καύσιμο ο κινητήρας. Η μία λίγο πιο ψηλά από την άλλη. Έτσι λοιπόν όταν το επίπεδο του καυσίμου έχει κατέβει χαμηλότερα από την πιο ψηλή τρύπα, γυρίζεις τον διακόπτη στην ρεζέρβα και ουσιαστικά ανοίγεις την χαμηλότερη τρύπα. Έτσι έχεις ακόμα καύσιμο για μερικά χιλιόμετρα.

403656

πάρε κι ένα λίνκ να δεις πως γίνεται
https://www.quora.com/How-does-the-reserve-in-a-petrol-tank-of-a-bike-work-What-actually-happens-when-we-switch-the-knob-to-reserve

MAIK72
11/02/2019, 18:26
και κάπου εδώ στο 5 της εικόνας αχνοφαίνεται η φατσούλα του ρουμπινέτου :look:


https://www.cmsnl.com/yamaha-xt600e-1992-3tb5-europe-223tb-300e1_model37897/partslist/0025.html#.XGGs7FUzb0A


:D

ZERONITO
11/02/2019, 18:51
του βαζω βενζινη ενω ο διακοπτης ειναι στο ΟΝ, και οποτε εχω μεινει ,οταν τσεκαρω το ντεποζιτο εχει μεσα ακομα ελαχιστη βενζινη,αλλα και που το γυρναω στο ρεσ τιποτα,ακομα δεν παιρνει μπρος.
Οταν βαζω βενζινη πειραζω καπου τον διακοπτη? Η απλα καταληγουμε οτι εχει θεμα η ρεζερβα μου?

karellen
11/02/2019, 19:07
Τότε έχει πρόβλημα ο διακόπτης.Παντως όταν τον γυρνάς στο res να ξέρεις θέλει μερικές μιζιες παραπάνω για να πάρει πάλι.

Ενδέχεται να έχει πιάσει βρωμα το φιλτρακι στο σωληνάκι της ρεζερβας και να το πνιγει,το κοντυτερο απο τα δυο ατη φωτο που ανεβασε ο Βασιλης.Λυσε το με αδειο τεποζιτο(εύκολο είναι) και τσέκαρε το.

ZERONITO
11/02/2019, 19:27
ενταξει παιδια ευχαριστω πολυ!! θα το τσεκαρω και θα ενημερωσω για νεοτερα!!!

Μανολης67
11/02/2019, 19:32
καθε φορά που θα γεμιζεις θα μηδενιζεις τον μερικό χιλιομετρητη.....σε μερικα γεμισματα θα μαθεις σε ποσα χιλ θα χρειάζεσαι ανεφοδιασμό.
.ειναι καλυτερα να μην στολλαρει (φρεναρει ) το μηχανακι λογω ρεζερβας...πχ Εθνικη -προσπερασμα- φορτωμένος....

ΤάκηςΜπ
11/02/2019, 19:37
Αν όταν μένεις από βενζίνη είσαι στο on και μετά γυρνάς στο res και δεν παίρνει με 2-3 μιζιες τότε έχει θέμα το ρουμπινετο σου. Λογικά το μεγάλο σωληνακι έχει φύγει /κοπεί και ρουφάει από την τρύπα. Η αλλαγή είναι πανεύκολη και το ανταλλακτικό after market κοστίζει 8 ευρώ.

o_gavros
11/02/2019, 19:43
Λογικά το μεγάλο σωληνακι έχει φύγει /κοπεί και ρουφάει από την τρύπα. Η αλλαγή είναι πανεύκολη και το ανταλλακτικό after market κοστίζει 8 ευρώ.

σε ποιο ανταλλακτικο αναφέρεσαι;

Μανολης67
11/02/2019, 19:46
Εγω νομιζω οτι το μηχανακι δεν εχει προβλημα και απλά ο ανθρωπος ρωταει για την χρηση του διακόπτη......

ΤάκηςΜπ
11/02/2019, 19:53
σε ποιο ανταλλακτικο αναφέρεσαι;

Όλο το σύστημα του ρουμπινέτου,απ'τα σωληνάκια μέχρι τον διακόπτη.

lykourgi
11/02/2019, 21:47
του βαζω βενζινη ενω ο διακοπτης ειναι στο ΟΝ, και οποτε εχω μεινει ,οταν τσεκαρω το ντεποζιτο εχει μεσα ακομα ελαχιστη βενζινη,αλλα και που το γυρναω στο ρεσ τιποτα,ακομα δεν παιρνει μπρος.
Οταν βαζω βενζινη πειραζω καπου τον διακοπτη? Η απλα καταληγουμε οτι εχει θεμα η ρεζερβα μου?

Πριν αρχίσεις λυσίματα και αναζήτηση ανταλλακτικών, σιγουρέψου ότι έχεις καταλάβει που είναι το ΟΝ και που το RES. Ότι δηλαδή, δεν λειτουργείς τον διακόπτη ανάποδα.

ZERONITO
11/02/2019, 23:59
για το πως λειτουργει ειχα μια συναισθηση απ' την αρχη , τωρα εμπεδωσα καλυτερα το τι παιζει. Τον διακοπτη προσεχα ομως παντα να ειναι στο ΟΝ , και δυστυχως μου εχει μεινει πανω σε κεντρικο με χιλιομετρα, ανοιξα ρεζερβα και τιποτα, το γυρισα στο ΡΕΣ και δεν πηρε ποτε ,οποτε μαλλον εχει προβλημα το σωληνακι οπως ειπατε και παραπανω

ZERONITO
12/02/2019, 00:00
Πριν αρχίσεις λυσίματα και αναζήτηση ανταλλακτικών, σιγουρέψου ότι έχεις καταλάβει που είναι το ΟΝ και που το RES. Ότι δηλαδή, δεν λειτουργείς τον διακόπτη ανάποδα.

φαινεται καθαρα που ειναι το ΟΝ και που ειναι το ΡΕΣ οποτε νομιζω οτι σε αυτο ειμαι κομπλε

daz
12/02/2019, 02:23
Τον διακοπτη προσεχα ομως παντα να ειναι στο ΟΝ ,

O διακόπτης στη φωτογραφία του vaska που είναι γυρισμένος?

Αν απαντήσεις σωστά, τσέκαρε οτι δεν έχει μπερδέψει κάποιος τα σωληνάκια που έρχονται απ' το τεπόζιτο και δε σου έχει βάλει της ρεζέρβας στο ον.
Αν δε μπορείς να δεις ποιο έρχεται από που, τράβα και τα δυο σωληνάκια και άδειασε τη βενζίνη σε ένα καθαρό μπιτόνι. Το σωληνάκι που θα σταματήσει πρώτο θα το βάλεις στο on. Αν εκεί ήταν, ανοίγεις καρμπ.

karellen
12/02/2019, 15:28
O διακόπτης στη φωτογραφία του vaska που είναι γυρισμένος?

Αν απαντήσεις σωστά, τσέκαρε οτι δεν έχει μπερδέψει κάποιος τα σωληνάκια που έρχονται απ' το τεπόζιτο και δε σου έχει βάλει της ρεζέρβας στο ον.
Αν δε μπορείς να δεις ποιο έρχεται από που, τράβα και τα δυο σωληνάκια και άδειασε τη βενζίνη σε ένα καθαρό μπιτόνι. Το σωληνάκι που θα σταματήσει πρώτο θα το βάλεις στο on. Αν εκεί ήταν, ανοίγεις καρμπ.

Αποστόλη δεν έρχονται σωληνάκια από το τεπόζιτο,το ίδιο το ρουμπινέτο είναι βιδωμένο επάνω του.

ΥΓ Έτσι όπως λες όμως είναι το DAX και από χρόνια είχα βάλει τα σωληνάκια ανάποδα,τα συνήθισα και τώρα δεν τολμάω να τα βάλω όψη! :cry:

MAIK72
12/02/2019, 15:52
Για να είμαστε σαφείς και να μην μπερδέυουμε τον άνθρωπο.
Εγώ μίλησα ότι έχει πρόβλημα η στρογγυλή φλαντζά στην κάνουλα του ρουμπινέτου.Αλλά αυτό είναι μια μικρή πιθανότητα.
Το πιο πιθανό λοιπόν ,όπως σωστά ειπώθηκε, είναι ότι τα σωληνάκια που είναι πάνω στο ρουμπινέτο έχουν βγει από την θέση τους και μάλλον το μεγάλο.
Τώρα κάποιος άλλος έιπε ότι πολύ πιθανόν να έχουν μπει ανάποδα.
Τα σωληνάκια λοιπόν ,όπως πολύ σωστά φάινονται τοποθετημένα είναι αυτά παρακάτω. Εχω σημειώσει το μεγάλο που μάλλον έχει φύγει.
403675
Σε κάθε περίπτωση το ρουμπινέτο πρέπει να ξεβιδωθεί από το ΑΔΕΙΟ τεπόζιτο , να καθαριστεί και να επισκευαστεί αν αυτό είναι εφικτό

:)

ZERONITO
16/02/2019, 13:31
O διακόπτης στη φωτογραφία του vaska που είναι γυρισμένος?

Αν απαντήσεις σωστά, τσέκαρε οτι δεν έχει μπερδέψει κάποιος τα σωληνάκια που έρχονται απ' το τεπόζιτο και δε σου έχει βάλει της ρεζέρβας στο ον.
Αν δε μπορείς να δεις ποιο έρχεται από που, τράβα και τα δυο σωληνάκια και άδειασε τη βενζίνη σε ένα καθαρό μπιτόνι. Το σωληνάκι που θα σταματήσει πρώτο θα το βάλεις στο on. Αν εκεί ήταν, ανοίγεις καρμπ.

Στο δικό μου μηχανάκι (δεν ξέρω αν σε όλα είναι το ίδιο) ο διακόπτης είναι γυρισμένος στο ον

MAIK72
16/02/2019, 13:44
Στο δικό μου μηχανάκι (δεν ξέρω αν σε όλα είναι το ίδιο) ο διακόπτης είναι γυρισμένος στο ον

:wave2: Θα πρέπει να μας πεις όμως αν έλεγξες κάτι απ΄'ολα αυτά. Η μόνη πληροφορία που έχουμε είναι ότι το έχεις στο ON

ZERONITO
16/02/2019, 14:44
:wave2: Θα πρέπει να μας πεις όμως αν έλεγξες κάτι απ΄'ολα αυτά. Η μόνη πληροφορία που έχουμε είναι ότι το έχεις στο ON
προς το παρων δεν την εχω αγγξει απ την αρχη του ποστ, γιατι δουλευω καθε μερα σχεδον 10+ ωρες :uplate::cry:

ZERONITO
16/02/2019, 16:14
μαλλον εχει παρει σκουπιδια , γιατι τωρα το μηχανακι δεν παιρνει εμπρος (λογο βενζινης), κοιταξα μεσα στο ντεποζιτο και ειδα οτι η σταθμη ειναι ακριβως κατω απ το μεγαλο σωληνακι, οποτε το προβλημα λογικα εντοπιζεται στο μικρο

Μανολης67
16/02/2019, 18:58
μαλλον εχει παρει σκουπιδια , γιατι τωρα το μηχανακι δεν παιρνει εμπρος (λογο βενζινης), κοιταξα μεσα στο ντεποζιτο και ειδα οτι η σταθμη ειναι ακριβως κατω απ το μεγαλο σωληνακι, οποτε το προβλημα λογικα εντοπιζεται στο μικρο

Αν εχει παρει σκουπιδια το προβλημα ειναι αυτό...τα σκουπίδια.. λύσιμο και καθαρισμός, δεν ειναι τιποτα

ΤάκηςΜπ
16/02/2019, 20:25
Μα αν έχεις τον διακόπτη στο on και η στάθμη είναι ΚΑΤΩ απ'το μεγάλο σωληνάκι(του on) δεν γίνεται να πάρει.Βάλε τον διακόπτη στο res και πήγαινε βάλε βενζίνη.

ZERONITO
21/02/2019, 19:33
Μα αν έχεις τον διακόπτη στο on και η στάθμη είναι ΚΑΤΩ απ'το μεγάλο σωληνάκι(του on) δεν γίνεται να πάρει.Βάλε τον διακόπτη στο res και πήγαινε βάλε βενζίνη.

Στο Ρές το έβαλα , μετά από όλη την ανάλυση που κάνατε (και σας είμαι ευγνώμων) κατάλαβα νομίζω :ρ