View Full Version : cbr 250 2012
μετα τη βοηθεια του taisteal και του μηχανικου του τους οποιους ευχαριστω, η μοτοσυκλετα ειναι πλεων στην κατοχη μου.
cbr 250 2012, το οποιο θα αναλαβει χρεη commuting (το gixxer δε πηγαινε αλλο και τα παπια τα ειχα βαρεθει).
εχω καψει ενα ντεποζιτο (σημερα ειναι λυμμενο ολο για γενικο σερβις:p) και οι εντυπωσεις μεχρι στιγμης ειναι πολυ καλες!
εχει ξεπερασει πολυ τις προσδοκιες μου. αριστο πλαισιο, αναρτηση και φρενα (ενταξει, ειμαι και 60 κιλα :lol:), αν και θα ηθελα λιγη περισσοτερη δυναμη, αλλα μη τα θελουμε ολα.
μπαινει με οσα του πεις χωρις να κανει το παραμικρο, δηλ που να βαλω και michelin λαστιχα :)
telegonos
17/02/2019, 16:53
Άμα έχει γάτα πάνω, θα είναι καλοτάξιδο. ΝΟΜΟΣ
Προχθές ζήλεψα ένα κρουασάν, μπήκα σε ένα σουπερ μάρκετ, πήρα ένα, βγήκα έξω να το φάω, ήθελα να κοιτάω κάτι όμορφο όσο χλαπάκιαζα το κρουασάν.
Ε λίγο πιο πάνω, ηταν ένα ίδιο με το δικό σου, στα ίδια χρώματα. Έμεινα να το κοιτάω και αφού έφαγα το κρουασάν.
:D
Μεγειές.
taisteal
17/02/2019, 16:54
Καλόβολτο μαν!
:beer::beer:
Με γεια! Πολύ όμορφο.
Ήταν ένα από τα μοτοσακά (στην έκδοση με ABS) που σκεφτόμουν να αγοράσω ως πρώτο, πριν από μερικά χρόνια. Αυτός ο χρωματισμός είναι ο πιο όμορφος και μετά ακολουθεί το μαύρο. Ο λόγος που δεν το πήρα, είναι η δύναμη που είπες, που θα με οδηγούσε σύντομα σε μεταπώλησή του. Έχεις όμως το GSXR600 για όποτε θελήσεις, επομένως είναι άριστη αγορά.
mia_zoi_kawa
17/02/2019, 17:13
Καλορίζικο φίλε. Πήρες μηχανάκι που καλοεβλεπα και εγώ στο παρελθόν. Θα το ευχαριστηθείς!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/02/2019, 18:29
Τι ωραιο μοτορακι.Παντα μου αρεσε.Ποσο το χτυπησες?
Να το χαρεις:beer:
καλοβολτο και απεφτο!
εχε υπ'οψη σου οτι το μπροστινο λαστιχο ειναι αναποδα φορεμενο...
πηγαινε σκατζαρισε το!
Grafton 505
17/02/2019, 20:15
Μεγειά και καλά χιλιόμετρα ! Ωραίο !
:beer:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/02/2019, 21:55
καλοβολτο και απεφτο!
εχε υπ'οψη σου οτι το μπροστινο λαστιχο ειναι αναποδα φορεμενο...
πηγαινε σκατζαρισε το!
Έτσι δεν πρέπει να είναι φορεμένο? Αν είναι λάθος το μπροστά Τότε πρέπει να είναι και το πίσω... Εμένα πάντως μου φαίνεται σωστά φορεμένο
Έτσι δεν πρέπει να είναι φορεμένο? Αν είναι λάθος το μπροστά Τότε πρέπει να είναι και το πίσω... Εμένα πάντως μου φαίνεται σωστά φορεμένο
Θα ήταν σωστά τοποθετημένο αν ήταν λάστιχο ποδηλάτου. Στα μοτοσακά η φορά των αυλακώσεων στο μπροστινό λάστιχο είναι συνήθως αντίθετη με εκείνη του πίσω λάστιχου. Υπάρχει βελάκι στο προφίλ του ελαστικού που δείχνει τη σωστή φορά, οπότε ο νούντλες μπορεί να επιβεβαιώσει την παρατήρηση του μικέ.
http://sgbikerboy.com/2016/12/26/why-do-motorcycle-front-and-rear-tires-have-opposite-tread-patterns/
καλοβολτο και απεφτο!
εχε υπ'οψη σου οτι το μπροστινο λαστιχο ειναι αναποδα φορεμενο...
πηγαινε σκατζαρισε το!
Πως φαίνεται ο επαγγελματίας....:beer:
καλόβολτο να είναι το μΕχανάκι
Έτσι δεν πρέπει να είναι φορεμένο? Αν είναι λάθος το μπροστά Τότε πρέπει να είναι και το πίσω... Εμένα πάντως μου φαίνεται σωστά φορεμένο
Θα ήταν σωστά τοποθετημένο αν ήταν λάστιχο ποδηλάτου. Στα μοτοσακά η φορά των αυλακώσεων στο μπροστινό λάστιχο είναι συνήθως αντίθετη με εκείνη του πίσω λάστιχου. Υπάρχει βελάκι στο προφίλ του ελαστικού που δείχνει τη σωστή φορά, οπότε ο νούντλες μπορεί να επιβεβαιώσει την παρατήρηση του μικέ.
http://sgbikerboy.com/2016/12/26/why-do-motorcycle-front-and-rear-tires-have-opposite-tread-patterns/
οτι ειπε ο νεοσσος.. μονο καποια μοντελα της ντανλοπ (tt900 και streetsmart) εχω δει να γυρνανε κανονικα με τη φορα των "βελων" προς τα κατω..
για τα angel citi (καθως και για αλλα) που φοραει το εν λογο μοτοσακο ειναι 100% σιγουρο καθως τα ιδια φοραω κι εγω στο 250
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
18/02/2019, 02:46
Θα ήταν σωστά τοποθετημένο αν ήταν λάστιχο ποδηλάτου. Στα μοτοσακά η φορά των αυλακώσεων στο μπροστινό λάστιχο είναι συνήθως αντίθετη με εκείνη του πίσω λάστιχου. Υπάρχει βελάκι στο προφίλ του ελαστικού που δείχνει τη σωστή φορά, οπότε ο νούντλες μπορεί να επιβεβαιώσει την παρατήρηση του μικέ.
http://sgbikerboy.com/2016/12/26/why-do-motorcycle-front-and-rear-tires-have-opposite-tread-patterns/
Δεκτον και κατανοητον:beer:
Καλορίζικο Βαγγέλη!Καλώς ήρθες στην αγκαλιά της φτερούγας!:D
Υπεροικονομικό-Αξιόπιστο και όμορφο για την κατηγορία.Οκ 250 είναι αλλά 3,5 με το τζίξερ δε θα έβλεπες ούτε σβηστός σε κατηφόρα!:lol:
πολύ καλή επιλογή. Για commuter για τον σωματότυπο σου ταιριάζει γάντι. με γειές!!
καλοβολτο και απεφτο!
εχε υπ'οψη σου οτι το μπροστινο λαστιχο ειναι αναποδα φορεμενο...
πηγαινε σκατζαρισε το!
θεο σε βρησκω, οντως ειναι αναποδα, θα παω να το βαλω σωστα!
Καλορίζικο Βαγγέλη!Καλώς ήρθες στην αγκαλιά της φτερούγας!:D
Υπεροικονομικό-Αξιόπιστο και όμορφο για την κατηγορία.Οκ 250 είναι αλλά 3,5 με το τζίξερ δε θα έβλεπες ούτε σβηστός σε κατηφόρα!:lol:
ευχαριστω!
σταματημενο ρελαντι το gixxer καιει 5 λιτρα, χαχα δε παλευοταν αλλο, απο πολλες αποψεις :)
πολύ καλή επιλογή. Για commuter για τον σωματότυπο σου ταιριάζει γάντι. με γειές!!
σ'ευχαριστω!
οντως μου εχει ταιριαξει παρα πολυ γενικα!
λυθηκε το μισο μοτο για γενικο σερβις-καθαρισμα-πλυσιμο :)
404270
μπηκαν τα παρακατω και ισωσα το λεβιε ταχυτητων (στη φωτο ειναι στραβος ακομα) :p
δε μπορω με τπτ να βγαλω τα αντιβαρα, κατσαβιδι, τρυπανι με τπτ ομως. υπαρχει κανενα τιπ που δε γνωριζω?
404271
telegonos
06/03/2019, 00:05
δε μπορω με τπτ να βγαλω τα αντιβαρα, κατσαβιδι, τρυπανι με τπτ ομως. υπαρχει κανενα τιπ που δε γνωριζω?
Αυτή η εταιρία με κάνει να απορώ μερικές φορές. Πάει βγάζει μια χαρά ποιότητας μοτοσυκλέτες και στο θέμα clipons , από 125ρια μέχρι 1000ss πάει και βάζει ότι πιο φτηνιάρικο, μασίφ παλιοσίδερο υπάρχει. Ειδικά τα αντίβαρα είναι εντελώς ΓΤΠ, και τα χρεώνει και μια περιουσία σαν ανταλλακτικό.
Δεν σου λύνει η βίδα, γιατί είναι με κόλλα από το εργοστάσιο για να μην ξεβιδώνει από τους κραδασμούς και χάνεις το αντίβαρο εν κινήσει.
Αν δεν τα καταφέρνεις να την λύσεις, φάε το κεφάλι με 6mm τρυπάνι, βγάλε το αντίβαρο, και μετά πιάσε με μια σκύλα τον κορμό της βίδας που θα φαίνεται και λύστην.
Αν το είχα εγώ το μοτό σου, αγορά από το aliexpress, riser clipon (https://www.aliexpress.com/item/Riser-FXCNC-CNC-Universal-Adjustable-Clip-On-Handle-Bar-Fork-Head-31-33-35-36-37/32796165907.html?spm=2114.search0104.3.37.9cfc77dbdkS5uD&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_ 10307_10820_10821_537_10302_536_10902_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=c7d4fcf4-161e-4c9c-ae20-9881999e09b7-5&algo_pvid=c7d4fcf4-161e-4c9c-ae20-9881999e09b7&transAbTest=ae803_4) υπερυψωμένα για 41mm καλάμι (ή ότι νούμερο έχεις), και αγορά στην τοπική αγορά, σε είδη κιγκαλερίας-αλουμινιοσωλήνων, αλουμινένιο σωλήνα διαμέτρου 22mm. Κόβεις στο κατάλληλο μήκος, τρυπάς όπου χρειάζεται να πατήσουν οι μύτες από τα χειριστήρια, συναρμολογείς, έτοιμος, και πιο ποιοτικό, και το αλουμίνιο αποροφάει καλύτερα κραδασμούς, και σε πτώση λυγίζει και με ελάχιστο κόστος αντικαθιστάς τον σωλήνα μόνο, και στραβώνει αυτό και όχι άλλα πράγματα στην μοτό , και 1.5 κιλό μείον από τα εργοστασιακά clipons.
Ειχα προσπαθησει και εγω το αντιβαρο σε cbf125 και δεν λυνει και απ'οσο το εψαξα οπως το λεει ο telegonos ακομα και το cbr1000 φοραει το ιδιο αντιβαρο σχεδον 15 ποντους.
o_gavros
06/03/2019, 09:24
σιδερένιο μασίφ είναι.δοκιμασε με τουρμποτορτς να ζεστάνεις τη βίδα.
αν δεν πιάσει ουτε αυτό ή ξετρύπημα ή ανάποδο κολαούζο.
πηγα στον τοπικο μηχανικο μοτοσυκλετων και μου τα εβγαλε σε 1' (τροπο ηθελε οχι κοπο) :p
εβαλα αφτερ αντιβαρα, χειρολαβες και μανετες. πολυ καλυτερη αισθηση ας ειναι κινεζικα (στις παρακατω φωτο δε θα ειχα βαλει ακομα:))...
σειρα εχει το τελικο εξατμισης:)
404467
404468
Αυτή η εταιρία με κάνει να απορώ μερικές φορές. Πάει βγάζει μια χαρά ποιότητας μοτοσυκλέτες και στο θέμα clipons , από 125ρια μέχρι 1000ss πάει και βάζει ότι πιο φτηνιάρικο, μασίφ παλιοσίδερο υπάρχει. Ειδικά τα αντίβαρα είναι εντελώς ΓΤΠ, και τα χρεώνει και μια περιουσία σαν ανταλλακτικό.
Δεν σου λύνει η βίδα, γιατί είναι με κόλλα από το εργοστάσιο για να μην ξεβιδώνει από τους κραδασμούς και χάνεις το αντίβαρο εν κινήσει.
Αν δεν τα καταφέρνεις να την λύσεις, φάε το κεφάλι με 6mm τρυπάνι, βγάλε το αντίβαρο, και μετά πιάσε με μια σκύλα τον κορμό της βίδας που θα φαίνεται και λύστην.
Αν το είχα εγώ το μοτό σου, αγορά από το aliexpress, riser clipon (https://www.aliexpress.com/item/Riser-FXCNC-CNC-Universal-Adjustable-Clip-On-Handle-Bar-Fork-Head-31-33-35-36-37/32796165907.html?spm=2114.search0104.3.37.9cfc77dbdkS5uD&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_ 10307_10820_10821_537_10302_536_10902_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=c7d4fcf4-161e-4c9c-ae20-9881999e09b7-5&algo_pvid=c7d4fcf4-161e-4c9c-ae20-9881999e09b7&transAbTest=ae803_4) υπερυψωμένα για 41mm καλάμι (ή ότι νούμερο έχεις), και αγορά στην τοπική αγορά, σε είδη κιγκαλερίας-αλουμινιοσωλήνων, αλουμινένιο σωλήνα διαμέτρου 22mm. Κόβεις στο κατάλληλο μήκος, τρυπάς όπου χρειάζεται να πατήσουν οι μύτες από τα χειριστήρια, συναρμολογείς, έτοιμος, και πιο ποιοτικό, και το αλουμίνιο αποροφάει καλύτερα κραδασμούς, και σε πτώση λυγίζει και με ελάχιστο κόστος αντικαθιστάς τον σωλήνα μόνο, και στραβώνει αυτό και όχι άλλα πράγματα στην μοτό , και 1.5 κιλό μείον από τα εργοστασιακά clipons.
κολλημενος δεν ειμαι, αλλα γενικα δεν ειναι τοσο καλη ποιοτικα η honda και για να βγαλεις το οτιδηποτε ειναι δυσκολο. παπακι innova και 1000αρι ss εχουν το ιδιο αντιβαρο:lol:
η suzuki εχει πολυ καλυτερη ποιοτητα και τα παντα λυνονται πολυ πιο ευκολα. πχ 3 βιδες και βγαινει το πλαϊνο φερινγκ, στο honda βγαζεις 15 βιδες και κλιψακια.
καλη φαση αυτο που εχεις σκεφτει με τα κλιπ ον (η αληθεια ειναι πως ειναι πολυ ανοιχτα και δε με βολευουν γενικα γιατι ειμαι μικρος) αλλα προϋποθετει χρονο για να γινει πραγμα το οποιο δεν εχω.
ζελατινα, μανετες και χειρολαβες αλλαξα και τα εκανα σε 1 βδομαδα 1 καθε μερα. :)
Πού να δεις τι χρειάζεται για να αλλάξεις ζελατίνα. Λύνεις το μισό μηχανάκι...
Καλόβολτο. Μια χαρά μηχανάκι είναι για τη χρήση που προορίζεται.
Έτσι είχα κάνει το δικό μου. :D
404469
404470
μετα απο το lowside που ειχα (λαδι στη στροφη, δε προλαβα να κανω τπτ. δε χτυπησα πουθενα αλλα συρθηκα για αρκετα μετρα. απλα εβγαλα τον εξοπλισμο που φορουσα και τον πεταξα ετσι οπως ειχε γινει),
το μηχανακι ανανεωθηκε και αλλαξα και 2-3 πραγματακια που ηθελα (πχ εβαλα χαμηλοτερα κλιπ-ον για πιο επιθετικη θεση οδηγησης).
409426
409427
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.