View Full Version : zzr1100 Hayabusa EFI project
Τόσα χρόνια μαζί της, μεγάλη αγάπη,πούλησα το πρώτο το 2002 και το μετάνιωσα και άς πέρασαν άλλες απο τα χέρια μου, το 2006 πήρα αυτό πού έχω τώρα με το Σκεπτικό να μην την πουλήσω ποτέ.
'Ηρθε λοιπόν η ώρα για κάποιες αναβαθμίσεις που είχα καιρό στην Μυαλό μου, σιγά σιγά, όσο έχω χρόνο και περισσεύουν χρήματα...
Κάποιοι δέν θα βρούν λογική σε αυτή την μετατροπή με τα χρήματα που θα δώσω σε μία μοτοσυκλέτα 20+ χρόνων αλλά μου αρέσει η πρόκληση και το διαφορετικό.
Εδώ η ώριμη κυρία
403952
και εδώ τα πράγματα με δότη Hayabusa Gen1 2002-2007 , κομπλέ πλεξούδα, μπεκιέρα ecu και όλοι οι αισθητήρες
403953
Ξήλωμα όλη η πλεξούδα του zzr, πολλαπλασιαστές ηλεκτρονική καρμπιρατέρ , το μόνο που μένει απο τα παλιά ηλεκτρικά είναι ο κεντρικός διακόπτης , το μπροστινό πλεξουδάκι για τα φωτα και τα φλάς και το δυναμό του zzr που θα ταιριάξει στην πλεξούδα του hayabusa που έχει πηνία-βολάν και ανορθωτή και καταργείται.
403954
καθάρισμα με την ευκαιρία στον κεντρικό διακόπτη Ignition switch αφού θα παραμείνει επάνω στην μοτοσυκλέτα.
403955
ωραιο θεμα :beer:
η μονη μου ενσταση ειναι οτι ισως πεσουν λιγο μεγαλα τα σωματα του μπουσα , οποτε θα χασεις χαμηλα...
Αναμένουμε τη συνέχεια με ενδιαφέρον.
Για ποιο λογο προτιμησες την πιο δυσκολη μετατροπη σε ψεκασμο απο το να βαλεις μια 4αδα μηχανικα fcr?
Για ποιο λογο προτιμησες την πιο δυσκολη μετατροπη σε ψεκασμο απο το να βαλεις μια 4αδα μηχανικα fcr?
Οπως έγραψα ποιό πρίν μάρέσει η πρόκληση.
Οσο για Καμπιρατέρ μηχανικά η όχι vs injection προτιμώ το δεύτερο γιατι έχεις πάντα καλορυθμισμένο μοτέρ , κάτω από όλες τις συνθήκες , θερμοκρασίας , υψομέτρου κλπ... Εκτός αυτού σε βελτίωση μοτέρ , πέρα από τα παραπάνω , επεμβαίνοντας στην ecu η με ένα άλλο άγραφο εγκέφαλο...power commander κλπ... φτιάχνεις πρόγραμμα με την καλύτερη ακρίβεια μίγματος , πιο εύκολα και πιο οικονομικά !
Απλα να ξερεις οτι χωρις καποιον αρκετα καλο χαρτη βασης θα εχεις πολυ δουλεια να κανεις σε δυναμομετρο... Καλο θα ηταν να δεις ισως καποιον χαρτη απο καποιο αλλο παραπλησιο καβασακι... Και κατι ακομα, καλο θα ηταν να τσεκαρεις λιγο το θεμα της διαμετρου των σωματων, γιατι πιθανοτατα θα θες μικροτερα. Αν παραειναι μεγαλα του μπουσα (που μαλλον θα ειναι) θα πονοκεφαλιασεις πολυ στο ρυθμισμα... Σε καθε περιπτωση το προτζεκτ ειναι πολυ ενδιαφερον... Με τρομπα καυσιμου τι θα κανει2, θα χρησιμοποιηθσεις εξωτερικη;
panos_zip
21/02/2019, 13:29
Έτσι από περιέργεια, μιας και μου φανηκε αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα.
Ποιά η διαμετρος των μαμά σωμάτων και ποιά αυτων του μπούσα?
Ποιά η εξωτερική διάμετρος τους? Λαιμούς για τα καρμπ? Τρόμπα? Πώς θα δουλεψει με το δυναμό?
Γενικά δεν τον φοβάμαι τον mankam, έχει φέρει εις πέρας πολλά περίεργα πρότζεκτ.
Αντλία εξωτερική wallbro Gsl392 με ρυθμιζόμενο FPR
403995
Το σκεπτικό μου ήταν να κρατήσω τα όργανα του zzr που έχουν όμορφη σχεδίασή αλλα δυστυχώς δεν υπάρχει συμβατότητα με την πλεξούδα του hayabusa, τα όργανα του busa έχουν σερβομηχανισμό για καλιμπράρισμα του TPS και data stream για διάγνωση σφαλμάτων.
Τουλάχιστον τα βρήκα σε άσπρο:)
403996
Ρότορας ανάφλεξης δεξια του zzr και αριστερά απο zx12r 2004-2006,ο αριθμός απο τα δόντια του zx12r είναι ίδιος με του hayabusa 2002-2007, 24-1 , το busa δεν έχει ροτορα, έχει τα δοντια επάνω στο βολάν.
Οπότε πάμε για αντιγραφή τον ροτορα του zx12r σε διάμετρο και αφαλό ίδιο με του zzr1100 έτσι ώστε ο αισθητήρας (μάτι) στροφάλου να μήν μετακινηθεί απο την θέση του
403997
Καταργούνται τα λάστιχα στις εισαγωγές του zzr1100 και μπαίνουν μεταλλικές εισαγωγές απο cnc ειδικά για την περίπτωση που λύνουν το πρόβλημα συμβατότητας της μπεκιέρας αφου έχει πρώτα υποστεί resize για να ταιριάξει στις αποστάσεις του zzr1100
403998
403999
Στο καπάκι βαλβίδων καταργήθηκαν οι ριντιέρες και ανοίχτηκαν σε διάμετρο οι θήκες απο τις μπουζόπιπες για να χωρέσουν αυτές του busa ,οι συγκεκριμένοι denso πολλαπλασιαστές φοριούνται και σε zzr1400 zx12 κ.α. και τις χρησιμοποιούν για αναβάθμιση ανάφλεξης σε αρκετά αυτοκίνητα!
404000
404001
Γενικά δεν τον φοβάμαι τον mankam, έχει φέρει εις πέρας πολλά περίεργα πρότζεκτ.
+1000000000000000000000000000000000 :beer::beer::beer:
MG-KTiNoS
21/02/2019, 15:31
404002
Nostradamus
21/02/2019, 17:14
Ωραια αυτα τα θεματα.. Λειπουν απο το φορουμ εδω και καιρο..
Κεντραρα "παρακολουθηση θεματος", εβαλα το ποντικι στο πατωμα και παταω κλικ με κομπρεσερ!
μετατροπές που δεν είναι απλή κοπτοραπτική, θέλουν πολλές γνώσεις, κάκαλα, πρόσβαση σε εργαλειομηχανές, χρήμα και χρόνο.
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον
Η πλεξούδα έχει μπει επάνω αφού έγιναν αρκετές δοκιμές με διαφορετικές διαδρομές δεξιά και αριστερά στο πλαίσιο, επέλεξα την διαδρομή που έχει το susuki με την ασφαλειοθήκη μπροστά αριστερά στο fairing χωρίς κοπτοραπτική στα καλώδια της ασφαλειοθήκης.
404012
engine coolant temperature sensor, καμία συμβατότητα με το zzr1100 και απο ωμικής αντίστασης και λόγω θέσης, το zzr100 τον έχει μπροστά δεξιά ακριβώς πάνω στον θερμοστάτη απλά για ένδειξη θερμοκρασίας στο καντράν, σε EFI συστήματα θέλουμε άμεση ανάγνωση θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού που είναι καίρια σημασίας για τα δεδομένα της ECU.
Επέλεξα το coolant pipe στήν πίσω πλευρά των κυλίνδρων κάτω απο τα σώματα ψεκασμού ως το καταλληλότερο σημείο για ανάγνωση σωστής θερμοκρασίας και λόγω ευκολίας αφού είναι αποσπώμενο και μπορούσα να τρυπήσω και να κολλήσω παξιμάδι με το ίδιο βήμα σπειρώματος που βρήκα στο εμπόριο και να το βάλω στην θέση του αλλάζοντας με την ευκαιρία τα 2 oring που το στεγανοποιούν.
404013
Intake air temperature sensor (IAT) , άλλος ένας απαραίτητος αισθητήρας για την διόρθωση δεδομένων στην ECU, διαβάζοντας στα ξένα forum είδα οτι η αρχική τοποθέτηση του μέσα στο φιλτροκούτι πάνω απο τον κινητήρα δημιουργούσε εσφαλμένη ανάγνωση θερμοκρασίας εισερχομένου αέρα λόγω οτι το μεταλλικό σώμα του αισθητήρα ήταν πάνω απο την κεφαλή του κινητήρα και απορροφούσε θερμότητα, αλλαγή θέσης λοιπόν μπροστά δεξιά στην εισαγωγή του ram-air.
404014
doctoras
22/02/2019, 14:47
η πιο όμορφη κλασσική sport touring ever
κρίμα που δεν μπαινουν τα όργανα του zzr γιατί είναι πανέμορφα
404017
sapila racing
22/02/2019, 14:54
Οπως έγραψα ποιό πρίν μάρέσει η πρόκληση.
Μπράβο σου Μάνο! Καλή συνέχεια στο project, ειμαι σιγουρος οτι θα γίνει φοβερό! :beer:
Κρίμα για τα όργανα πάντως...
Kαι εμεις σκεφτομαστε να ανοιξουμε καρμπυρατερ μηπως μετα μας βγάλει την πίστη για να δουλέψει.
Είχα δεί και το άλλο με το τουρμπάτο αλλά τώρα πραγματικά οι γνώσεις σου με έβγαλαν εκτός.
Καλή συνέχεια και δυνατά γκάζια.
telegonos
23/02/2019, 13:03
η πιο όμορφη κλασσική sport touring ever
κρίμα που δεν μπαινουν τα όργανα του zzr γιατί είναι πανέμορφα
404017
Ο μετρητής 4 ψηφίων στο στροφόμετρο, τι μετράει;
MG-KTiNoS
23/02/2019, 13:04
η πιο όμορφη κλασσική sport touring ever
κρίμα που δεν μπαινουν τα όργανα του zzr γιατί είναι πανέμορφα
404017
Αυτό άμα το πλακώσεις βλέπεις το δείκτη βενζίνης να κινείται...
(Προς το άδειο φυσικά) :lol:
και κάπου εκεί βλέπεις τα λεφτά σου να κάνουν φτερά όπως
ο Σκρουτζ
:D
ΥΓ
ΤΟ παλιό που είχα εγώ είχε 2 κόκκινες λάμπες
Τις έβλεπα ν ανάβουν και στον ύπνο μου χαχαχαχα
Εφιάλτης
Ο μετρητής 4 ψηφίων στο στροφόμετρο, τι μετράει;
Trip A/B θα ειναι λογικα...
Ο μετρητής 4 ψηφίων στο στροφόμετρο, τι μετράει;
Αν θυμάμαι καλά είναι χιλιόμετρα για το service μετά το 1995-96 βάλανε ρολόι στη θέση του οπως το δικο μου.
404034
.....xmmm
τα εκεντροφορια , αλαδωτα... καταξερα ....και μεσα στην σκουρια ...
η ο καφες που περισσεψε ηταν ?
η αρχιζω να γερναω για τα καλα
keep walking my friend
σκ ειναι και το θρεντ δε προχωραει....να ανησυχησουμε???
τα ποπκορν εχουν ηδη ετοιμαστει
:a014: :lol:
mankam το προτζεκτ το εχεις τελειωσει? η το ξεκινας τωρα και θα το προχωρισεις οσο γρηγορα παει?
επισης κατι ακομα, γιατι διαλεξες ολο το συστημα του μπουσα και οχι καποιου καβα?απλα το βρηκες η το διαλεξες λογω του εγκεφαλου του μπουσα που ειναι πολυ ευκολος στο γαργαλημα?
kawazoyras
24/02/2019, 12:12
Αυτό άμα το πλακώσεις βλέπεις το δείκτη βενζίνης να κινείται...
(Προς το άδειο φυσικά) :lol:
και κάπου εκεί βλέπεις τα λεφτά σου να κάνουν φτερά όπως
ο Σκρουτζ
:D
ΥΓ
ΤΟ παλιό που είχα εγώ είχε 2 κόκκινες λάμπες
Τις έβλεπα ν ανάβουν και στον ύπνο μου χαχαχαχα
Εφιάλτης
όντως εφιάλτης μ αρέσει η μετατροπή αλλά δε θα τη κάνω είναι η ηλικία της μοτό είναι κ η ηλικία η δικιά μου χμ δύσκολο θα το παρακολουθώ όμως μ ενδιαφέρον
Ωραία μετατροπή και περιποιημένη. Αν χρειαστείς καμιά βοήθεια με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου είμαστε εδώ :) ( πχ κατάργηση immo για να δουλέψει με τον δικό σου κεντρικό διακόπτη κτλ)
p@nos δεν έχω τελειώσει ακόμα stay tuned.
Αν χρειαστείς καμιά βοήθεια με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου είμαστε εδώ ( πχ κατάργηση immo για να δουλέψει με τον δικό σου κεντρικό διακόπτη κτλ
Ευχαριστώ φίλε μου αν χρειαστώ κάτι θα σου στείλω μήνυμά , Gen1 ειναι, δεν έχει immobilizer, απλά έβαλα αντίσταση και δεν έχω σφάλμα στο καντράν ;)
Καβαλέτο εκκεντροφόρου εισαγωγής με cam sensor pin, βίδες τιτανίου για να μην μαγνητίζονται και παρεμβάλουν το σήμα του σενσορα, δεξιά ο αντάπτορας που τοποθετείται στο καπάκι βαλβίδων για να μπεί ο cam sensor του busa.
404070
Αφού έγινε κατεργασία για λείανση εκκεντροφόρου στο σημείο που εδράζεται..
404071
panos_zip
24/02/2019, 18:07
Ωραίος!
Το είχα προσέξει οτι ειναι γυαλισμενος ο εκκεντροφορος σε εκεινο το σημειο στην πρώτη σελιδα και με παραξένεψε, αλλα δεν εχω ξαναδει εκκεντρα ζζρ οπότε ειπα να μην ποστάρω.
Περιμένουμε με αγωνία
γιατι διάλεξες ολο το σύστημα του μπουσα και όχι καποιου καβα?απλα το βρηκες η το διαλεξες λογω του εγκεφαλου του μπουσα που ειναι πολυ ευκολος στο γαργαλημα?
Το βασικό μου σκεπτικό ήταν ο δότης να είναι μοτοσυκλέτα που έχει κυκλοφορήσει πολύ και υπάρχουν ανταλλακτικά σε αφθονία, και φυσικά το know how όπως ο εγκέφαλός, αυτά για τον 32μπιτο κυρίως 2002-2007, εδώ την πάτησα γιατι πήρα πλεξούδα μπεκιέρα εγκέφαλο 16bit απο 2001 ( μου τον πούλησαν για 2004) που είναι μεταβατικό στάδιο για το hayabusa, εκείνη την χρονιά έβαλαν εσωτερική αντλία βενζίνης και η πλεξούδα είναι ακριβώς ίδια με το 2002-2007 αλλα με 16bit εγκέφαλο που τελικά δεν μου κάνει κυρίως λόγω ροτορα ανάφλεξης αφού εγκέφαλος και αριθμός δοντιών ροτορα πάνε πακέτο, δηλαδή 1999-2001 έχουν 16αρη με τα μισά δόντια ροτορα και 2002-2007 με 24-1 δόντια ρότορα.
Ολα αυτά φυσικά δύσκολο να τα ξέρεις εξαρχής τα μαθαίνεις στην πορεία και αφού έβγαλα τα μάτια μου στο Hayabusa.org και αλλά forum.
Οπότε είμαι σε αναμονή για 32bit εγκέφαλο.
telegonos
24/02/2019, 22:17
Και γιατί δεν φτιάχνεις ρότορα που να μιμείται αυτόν που θέλει η ηλεκτρονική που έχεις στα χέρια σου; Αφού έφτιαξες που έφτιαξες νομίζοντας ότι έχεις την άλλη, ξαναφτιάξε κατάλληλο.
Το βασικό μου σκεπτικό ήταν ο δότης να είναι μοτοσυκλέτα που έχει κυκλοφορήσει πολύ και υπάρχουν ανταλλακτικά σε αφθονία, και φυσικά το know how όπως ο εγκέφαλός, αυτά για τον 32μπιτο κυρίως 2002-2007, εδώ την πάτησα γιατι πήρα πλεξούδα μπεκιέρα εγκέφαλο 16bit απο 2001 ( μου τον πούλησαν για 2004) που είναι μεταβατικό στάδιο για το hayabusa, εκείνη την χρονιά έβαλαν εσωτερική αντλία βενζίνης και η πλεξούδα είναι ακριβώς ίδια με το 2002-2007 αλλα με 16bit εγκέφαλο που τελικά δεν μου κάνει κυρίως λόγω ροτορα ανάφλεξης αφού εγκέφαλος και αριθμός δοντιών ροτορα πάνε πακέτο, δηλαδή 1999-2001 έχουν 16αρη με τα μισά δόντια ροτορα και 2002-2007 με 24-1 δόντια ρότορα.
Ολα αυτά φυσικά δύσκολο να τα ξέρεις εξαρχής τα μαθαίνεις στην πορεία και αφού έβγαλα τα μάτια μου στο Hayabusa.org και αλλά forum.
Οπότε είμαι σε αναμονή για 32bit εγκέφαλο.
H πλεξούδα με αλλαγή 2-3 καλωδίων δουλεύει η 16μπιτη με τον 32μπιτο εγκέφαλο και το αντίστροφο,το έχω κάνει πολλές φορές ( αλλάζοντας εγκέφαλο και βολάν,και ένα μικρό rewire στην πλεξούδα)
Καλύτερα βέβαια που πας σε 32μπιτο εγκέφαλο :)
Ευχαριστώ φίλε μου αν χρειαστώ κάτι θα σου στείλω μήνυμά , Gen1 ειναι, δεν έχει immobilizer, απλά έβαλα αντίσταση και δεν έχω σφάλμα στο καντράν ;)
η ECU απο 2002-2007 που έγραψες αρχικά ότι πήρες έχει immobilizer ( η Ευρωπαϊκή,η Αμερικάνικη δεν έχει)
dynagrego
27/02/2019, 21:19
Αυτη η μετατροπη καρμπ σε ψεκαστο τετρακυλινδρο μου τρωει σα γυπας το μυαλο χρονια τωρα,συγχαρητηρια που το τολμησες!Ανοιγει ο δρομος για τα GSXR1100 και για τα ZRX1200.
Aσε που τα ψεκαστα τουρμπιζονται ευκολα,χε-χε!:D
It is alive!
https://www.youtube.com/watch?v=9D1dbFROoms
Ωραιος!
Με χαρτογραφιση τι θα κανεις; θα πας δυναμομετρο;
doctoras
15/03/2019, 17:34
Ωραίο! Ήχος καβασακι με μοναδα σουζουκι
Ακούγεται σα να θελουν συγχρονισμό τα σώματα
Ωραίο! Ήχος καβασακι με μοναδα σουζουκι
Ακούγεται σα να θελουν συγχρονισμό τα σώματα
Οπως λεει ο τίτλος έιναι το πρώτο ξεκίνημα:), αυριο θα κάνω συγχρονισμό .
Με χαρτογραφιση τι θα κανεις; θα πας δυναμομετρο;
Ναι αυτό είναι απαραίτητο, θα γίνει με την πρώτη ευκαιρία μάλλον μόλις αλλάξω τις μαμά εξατμίσεις.
ΜΟΝΟ τα σφικτηρακια στα σωληνακια καυσιμου να δει καποιος, καταλαβαινει το μερακι.
Εχω σιχαθει να βλεπω τα παλιου τυπου... καμια σχεση με αυτα που αγκαλιαζουν το σωληνακι και τερματιζουν στο σφιξιμο με μεγαλυτερη ασφαλεια!!!
Ευγε για το εγχειρημα.
MG-KTiNoS
15/03/2019, 20:31
Μανού Ανθού !!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=NTe0sQw8qkY
doctoras
17/03/2019, 16:27
Πω πω άψογο ήχος!!
Κουκλί πρεπει να το εχεις βαλε μας και καμια φώτο
Εισαι ωραιος και μετρας!!!
Αν βαλεις aftermarket εξατμισεις, ειναι κριμα να καλυπτουν το γρυλισμα του κινητηρα και τον ηχο απο το φιλτροκουτι!! Βαλε κατι διακριτικο (αποψη μου βεβαια).
alexxxcbr
18/03/2019, 12:23
Μπραβο φιλε πολυ ωραια δουλεια.
Μας εχεις συνηθισει βεβαια.:beer:
Πολυ ωραια δουλεια Μανο!! Ωραια μετατροπη!! :beer::beer:
Βολτα το εχεις κανει; εντυπωσεις;
dynagrego
20/03/2019, 15:32
Ειδα χρησιμοποιησες walbro αλλα δεν βρηκα τι ρυθμιστη πιεσης εβαλες.
Επισης θελω να ρωτησω απο που πετας το επιστρεφομενο καυσιμο απο το ρυθμιστη πισω στο τεποζιτο.:)
Πολυ ωραια δουλεια Μανο!! Ωραια μετατροπη!! :beer::beer:
Εβαλες και εσυ Χρήστο το χεράκι σου με την συνδεσμολογία στην μετατροπή βολαν-πηνεια σε δυναμό:)
Ειδα χρησιμοποιησες walbro αλλα δεν βρηκα τι ρυθμιστη πιεσης εβαλες.
Επισης θελω να ρωτησω απο που πετας το επιστρεφομενο καυσιμο απο το ρυθμιστη πισω στο τεποζιτο
ρυθμιστης τυπου sard οπως αυτον που έβαλα στο z750 turbo
Τα επιστρεφόμενα στο ρεζερβουάρ του ήμουν τυχερός για έχει έτοιμες χωριστές παροχές bypass το zzr1100 για on και ρεζέρβα, καταργείς το ενα απο τα 2 και στέλνεις επιστρεφόμενα στο άλλο!
Οι εντυπώσεις στην πρωτη βολτα με τον stock map του busa με πιεση καύσιμου μειωμενη απο 43 stock pressure σε 35-37 psi ήταν καλες!
Τραβαει καλυτερα απο τα stock carb me dynojet που ειχα χαμηλα και ψηλα ειναι ποιο δυνατο απο τα Fcrs !
Ο ήχος απο το φιλτροκούτι δεν περιγραφεται!!!
404571
basilis_k6
20/03/2019, 16:57
Ειδα χρησιμοποιησες walbro αλλα δεν βρηκα τι ρυθμιστη πιεσης εβαλες.
Επισης θελω να ρωτησω απο που πετας το επιστρεφομενο καυσιμο απο το ρυθμιστη πισω στο τεποζιτο.:)
ασχετο....
έχεις ακόμα το z με τον κομπρέσσορα...? Πέθανε το kb.gr και δεν σε διαβάζω συχνα πλέον...
dynagrego
20/03/2019, 20:20
ασχετο....
έχεις ακόμα το z με τον κομπρέσσορα...? Πέθανε το kb.gr και δεν σε διαβάζω συχνα πλέον...
Φυσικα και το χω,δουλευει ρολοι.
Εδω μαζευτηκαμε ολοι οι καβασακεοι πλεον,μπες κι εσυ.
https://www.facebook.com/groups/20826908116/
strokt up
20/03/2019, 21:58
Δεν προκειται να ανοιξει ξανα το kb.gr?
κανα νεοτερο απο τον φρανκενσταιν?
πρωτες εντυπωσεις? απο γκαζια πως ειναι τωρα? ρυθμιση θα κανεις τελικα η θα το αφησεις ετσι?
Θα γίνει ρυθμιση μολις μπουν εξατμισεις aftermarket, τελος καλοκαιριου υπολογιζω, οι εντυπωσεις οπως έγραψα και ποιο πριν ειναι πολυ καλες.
προς το παρον δειτε πως ριχνουν Ιαπωνια μερια στις γριες 10000+ αναβαθμιση
406393
406395
406396
406397
406398
406399
406400
406401
406402
το δικο σου ειναι αυτο?
:eek:
το δικο σου ειναι αυτο?
:eek:
Ιαπωνια μερια ειπε.
Πατέντα για να λειτουργεί ο χιλιομετρητής στον ζουζουρα αφου πλέον καταργήθηκε η η ντιζα κοντέρ του τροχού λογω ασυμβατότητας με το κοντέρ του hayabusa.
Πηρα παλμό απο το γρανάζι κίνησης και τοποθετώντας στο ακριβές σημείο τον speed sensor ανοίγοντας τρυπά στο καπάκι του εμπρός γραναζιού, αγοράστηκε παξιμάδι απο zrx1200-zzr1400 για αυτό τον σκοπό. χρησιμοποιώντας speedo healer διορθώνουμε το σφάλμα ταχύμετρου λόγω διαφορετικού γραναζωματος;)
406945
406946
406947
sapila racing
24/05/2019, 18:43
Μανο μας κούφανες! :lol:
:beer: :beer:
thanosgp
26/05/2019, 15:39
Μάνο ,συγχαρητήρια για το μεράκι και τις γνώσεις σου.Ο,τι καινούριο κάνεις από πατέντες να το ανεβάζεις να μαθαίνουμε!
Πλέον τρέχουμε με κινητήρα απο zzr1200:D,η μετατροπή σε ψεκαστό απο το 1100 μπήκε επάνω χωρίς δυσκολία, έγινε χαρτογράφηση εγκεφάλου,ροπάτο και αρκετά ποιο δυνατό το 1200 χωρίς το θέμα με την τρίτη μπιέλλα η τελευταία αναβάθμιση σε αυτό το μοτέρ που έκανε η kawasaki.
415689
Καλά αν δεν μας στείλει ο ιός, θα μας στείλεις εσύ ρε :cry:
Να υποθέσω teaser η φωτό ε, το χεις προχωρήσει το πράμα :eek:
Μπαγάσα σε χω ικανό να το χεις τουρμπίσει και να μας το πας σιγά σιγά :beer:
Είπαμε βολτάρουμε ήδη:vroum:, στο μυαλό μου μέσα είσαι, παίζει και ο κομπρέσορας , αλλα θα αργήσει αυτό το σενάριο...
https://youtu.be/nOPE0NkhB68
Γαντάκια γιατί δεν φοράμε;;;;;;;;;
Γαντάκια γιατί δεν φοράμε;;;;;;;;;
σορτσάκι και παντόφλα μονο:lol: είναι πριν 3 μήνες το βίντεο!
Αισθητικη αναβαθμιση σε fairing,ram air και φαναρι, θελω να πιστευω οτι αρεσει:)
427786
427787
427788
Φαναρι ''χαμογελο'' απο zx6-zx9 ετσι?
Φαναρι ''χαμογελο'' απο zx6-zx9 ετσι?
Ναι αυτό είναι!
το χα ερωτα πιτσιρικας αυτο το 9αρι..επειτα το 12αρι..ποτε δεν πηρα καβασακι τελικα :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.