View Full Version : Να πάρω άλλο η όχι;;;
general_nikolai
20/02/2019, 22:56
Το λοιπον
Εχω ενα cbr600f του 14 το οποιο γενικα με καλυπτει σχεδον σε ολα και δε θα λεγα οτι το χω βαρεθει ιδιαιτερα ακομη , ΑΛΛΑ σα γνησιο χοντα εχεις την αισθηση οτι σου λυπει λιγο γκαζι ακομη
Τα μονα μειον αυτη τη στιγμη που του προσάπτω ειναι το λιγο εξτρα γκαζι που θες και οτι ε δεν το λες οτι φορτωνεται ιδιαιτερα ικανοποιητικα , και ερχεται τωρα το ερωτημα , αν το εδινα και επαιρνα καποιο αλλο τι θα μπορουσα να παρω ;;; οεο
Προσπαθω να βρω κτ αλλα δε βρισκω κτ που να υπαρχει αυτη τη στιγμη στην αγορα που να ειναι μεσα στο μπατζετ , αν πουμε οτι πιανει 5-6000 βαρια το cbr και αντε βαζω αλλα 1000 και παμε στα 7000 τι υπαρχει που να καλυπτει τα θελω μου σε αυτα τα λεφτα?
Πρεπει υποχρεωτικα : Να εχει σκυφτη θεση οδηγησης , βσκ να ειναι κλιπονατο εχω οδηγηση αρκετα ορθια τον τελαιυταιο καιρο (TDM,vstrom,Fazer) και δεν μου αρεσανε καθολου , να μην ειναι σκληροπυρινικο ςς η αληθεια ειναι πως δεν βολευουν ιδιαιτερα για την πιο all around σπορ χρηση που θελω αν και κατα καιρους ζαχαρωνω το 675 και το gixer 750 , απο αναρτησεις και στησιμο φρενα να μην ειναι λες και κανω downgrade οδηγωντας ενα Ζ1000 πρωτης γενιας λατρεψα την δυναμη του μοτερ αλλα το στησιμο του δε μου αρεσε καθολου κτ στο ιδιο η ελαφρως καλυτερο επιπεδο απ το δικο μου θα μου επαρκουσε δεν ειμαι και ο ροσι , στη συντηρηση να μη πουλαω νεφρα με παραπανω κυβικα ειναι λογικο να ανεβουν τα κοστη αλλα δεν θελω κτ σε επιπεδο bmw , να μην ειναι ειναι πολυ βαρυ το cbr στα 205 κιλα δεν ειναι και πουπουλο αλλα δεν ειναι τα 250-270 κιλα των μεγαλων σπορ τουριγκ ειπαμε all around, να ειναι λιγο πιο δυνατο οχι σε επιπεδο 1000ςς αλλα κτ σε επιπεδο 1000 νορμαλ στρεετ βλεπε (cb1000) θα ηταν οτι πρεπει
Το χω σκεφτει και για κανα μεγαλο σπορ τουριγκ (βλεπε ζουζουρα) αλλα νομιζω πως ειναι λιγο τοο ματς σε ολα του (και δε μαρεσει η μουρη του κυριως)
Ηρθε η ωρα για αλλαγη ? αυτη τη στιγμη το cbr εχει 44000κμ οποτε οτι λεφτα πιασει ειναι τωρα , υπαρχει κτ καλυτερο να παρω? η να βαλω καμια ολοσωμη με προγραμα και να κατσω ωπος ειμαι?
Fun fact το καινουργιο ducati supersport 950 θα ηταν αρκετα κοντα σε αυτα που θελω αλλα βγαινει αρκετα εκτος μπατζετ ( καινουργιο γαρ)
Nostradamus
21/02/2019, 06:46
VFR ίσως?
Δεν θέλεις ''σκληροπυρηνικό ςς'' αλλά γράφεις για 675.
Δεν θέλεις ακριβή συντήρηση αλλά γράφεις για Ducati.
Δεν φορτώνεται λες ικανοποιητικά το cbr και κοιτάς τα παραπάνω.
Ο επόμενος παρακαλώ.
Καλημέρα Νίκο! Νομίζω θα μετανιώσεις να το δώσεις το CBR, εμένα μου λείπει η πολυχρηστικότητα του και η ευκολία του να το πηγαίνεις γρήγορα.
Κοντράρεις blitzer στις αυστηρές προϋποθέσεις πάντως.
Γιατι δεν κοιτας το gsxr 750 ή το VFR 800?
Δεν ανεβαινεις σε κοστος απο σηματα και ασφαλειες και εχεις ενα πιο δυνατο μηχανακι όσον αφορα το gixxer...
Για το Vfr, επειδη το εχω, μπορω να σου πω οτι θα σου αρεσει η ροπη που εχει απο πολυ χαμηλα, σε σχεση με το cbr...
Ζυγισε τα και αποφασισε τι σου αρεσει πιο πολυ.
alexandrosgs
21/02/2019, 16:55
Με το vfr δε θα δεις καμιά σοβαρή διαφορά στο γκάζι.
Λίγο στη ροπή χαμηλά ίσως.
οι 2ες μισες προτασεις που γραφεις αναιρουνε τις μισες 1ες, χαχα.
πραγματικα δε ξερω τι θελεις και τι θα σε καλυψει.
στη θεση σου, η μονη περιπτωση που θα με καλυπτε ειναι καινουριο 1000αρι ss (2014-16), δε θα αλλαζα για τιποτα αλλο το μηχανακι που εχεις.
daytona 675? gixxer 750? με τιποτα, τσαμπα κοπος για μεταβιβασεις, παρε λιτρου μια και καλη να γουσταρεις;)
cb1000 πολυ καλο και πολυ ομορφο, αλλα μονο στην περιπτωση που δε θες ss...
Σκέψου για ΧΧ
Είναι σχετικά ηρεμο στις αντιδράσεις του (νταξ 1100 ειναι αλλά honda :lol: )
telegonos
21/02/2019, 18:55
Για το 750, το 675 και το άλλο 675 στους δρόμους της Ηπείρου, στα έγραψα δίπλα.
Κάνε ότι καταλαβαίνεις.
αυτο που εχεις τωρα εχει αρκετο γκαζι η το κρατας
ειτε πας σε κατι πιο σκληροπυρινικο!!βαση λογικης
GogosLux
22/02/2019, 12:13
Εχε υποψην σου οτι το σενάριο +1000€ δεν παιζει μιας και παιρνοντας ενα μεταχείρω θα χρειστεί να "επενδύσεις" σε ενα service και οτι αλλο προκύψει για να ξερεις που βρίσκεσαι.
Αν δεν εισαι στα +2-3Κ€ (για ασφάλεια) μαζι με αυτο που εχεις συνήθως δεν αξίζει και το πιο πιθανο ειναι να σου βγει παραπάνω απο οσο υπολόγιζες.
Ιδιως αν μενεις στην ιδια κατηγορια λιγο / πολυ.
kawasaki Z1000 SX
https://www.car.gr/20814048-kawasaki-z-1000-sx
kawasaki Z1000 SX
https://www.car.gr/20814048-kawasaki-z-1000-sx
+1043
Κοντινέ το και κράτησε το.
-1 μπροστά και +1 πίσω. Και θα αρπάζει πολύ καλύτερα. Σαν να πήρε την δύναμη που λες ότι του λείπει. Και έχει ξοδέψει βαριά 100 ευρώ.
Μετά βλέπεις. Αν θες το μακραίνεις η αν θες το κοντινεις και λίγο ακόμα.
sapila racing
28/02/2019, 12:37
Κοντινέ το και κράτησε το.
-1 μπροστά και +1 πίσω. Και θα αρπάζει πολύ καλύτερα. Σαν να πήρε την δύναμη που λες ότι του λείπει. Και έχει ξοδέψει βαριά 100 ευρώ.
Μετά βλέπεις. Αν θες το μακραίνεις η αν θες το κοντινεις και λίγο ακόμα.
Με -1 εμπρός ήδη θα είναι τόσο κοντό που θα βλαστημάει αν παει ταξίδι, αν βαλει και +1 πίσω θα είναι μόνο για σούζες και τίποτα άλλο.
Ο άνθρωπος λέει οτι ένα λόγος που ζορίζεται ειναι οτι δεν φορτώνεται καλά, άρα παει και ταξιδάκια.
Με το vfr δε θα δεις καμιά σοβαρή διαφορά στο γκάζι.
Λίγο στη ροπή χαμηλά ίσως.
Δεν εχει καμια σχεση η ροπη χαμηλα του vfr με το cbr F.
Μα καμια ομως...
telegonos
28/02/2019, 13:26
Δεν εχει καμια σχεση η ροπη χαμηλα του vfr με το cbr F.
Μα καμια ομως...
Τι κάθεσαι και απαντάς στα σοβαρά κι εσύ τώρα;
Τι κάθεσαι και απαντάς στα σοβαρά κι εσύ τώρα;
Ελα μου ντε;..
Με -1 εμπρός ήδη θα είναι τόσο κοντό που θα βλαστημάει αν παει ταξίδι, αν βαλει και +1 πίσω θα είναι μόνο για σούζες και τίποτα άλλο.
Ο άνθρωπος λέει οτι ένα λόγος που ζορίζεται ειναι οτι δεν φορτώνεται καλά, άρα παει και ταξιδάκια.
Συγνώμη αλλά κοιτάει 675 και gsxr 750.
Δεν νομίζω ότι τον απασχολεί και τόσο το θέμα ταξιδιού.
Και το ποσό θα το κοντινει ας το δοκιμάσει. Σαν παράδειγμα το δωσα. Μπορείς να κανεις πολλές δοκιμές με μικρό κόστος. Και ειδικά πίσω αλλάζεις για πλάκα και μόνος.
Αλλά σαν αίσθηση θα απόκτησει την εντύπωση ότι πήρε τα πάνω του. Με μικρό κόστος θα πετύχει αυτό που θέλει. Απλά η άποψη μου είναι.
Αν το βαρέθηκε ας αλλάξει. Αν σου καρφωθεί, καντο
general_nikolai
01/03/2019, 17:59
Συγνώμη αλλά κοιτάει 675 και gsxr 750.
Δεν νομίζω ότι τον απασχολεί και τόσο το θέμα ταξιδιού.
Και το ποσό θα το κοντινει ας το δοκιμάσει. Σαν παράδειγμα το δωσα. Μπορείς να κανεις πολλές δοκιμές με μικρό κόστος. Και ειδικά πίσω αλλάζεις για πλάκα και μόνος.
Αλλά σαν αίσθηση θα απόκτησει την εντύπωση ότι πήρε τα πάνω του. Με μικρό κόστος θα πετύχει αυτό που θέλει. Απλά η άποψη μου είναι.
Αν το βαρέθηκε ας αλλάξει. Αν σου καρφωθεί, καντο
οσο περιεργα και αν φαινετε το ταξιδι με απασχολει αρκετα , εδω πριν εκανα ταξιδια με cb1 400
ο λογος που αποριπτω το vfr ειναι λιγο το βαρος , αλλα και κυριως γτ δεν μπορω να το βρω σε μεταχειρισμενο το καινουργιο που εχει βγει και αυτη τη μαλακια το crossruner δεν την ακουμπαω
και το γραναζωτο ειναι λιγο παλαιο πως να το κανουμε κανω ανακατασκευη το cb1 δε χρειαζομαι δευτερη
αυτο που θελω βασικα ειναι το δικο ακριβως ωπος ειναι , αλλα με ενα κινητηρα απο 1000 στρετ (προσοχη στρεετ οχι ςς) ΧΟΝΔΑ μακους??? (σιγα μην ακουσει)
για 675 και να του βαλω μασκακι και κλιπ ον ειναι σχετικα σοβαρα στο μυαλο μου παντως , ωπος και να δοκιμασω να αλλαξω το μπροστα γραναζι που ειναι παμφθηνη και ευκολη λυση να την κανω στο γκαραζ μου
Εχω GSXR 1000 Κ3 ΚΑΙ VFR 800 Vtec. Αυτό που μου λείπει είναι ενα γκαραζ αφού μπλοκάρει η είσοδος.....:D
404182
Όταν είμαι με το Suzuki μου λείπει η άνεση του Honda, όταν είμαι με το Honda μου λείπουν 50 άλογα και η αντίστοιχη ροπή καθώς και οι αναρτήσεις του GSXR. Το ABS του Honda θετικό αμα βρέχει κτλ. Από όλα τα παραπάνω το μόνο που ΙΣΩΣ αντικαθιστούσε και τα δύο θα ήταν το Z 1000 SX αλλά για εμμένα δεν βλέπονται οι εξατμίσεις και δεν ξερω τι παίζει με διπλό σταντ. Είναι και το οικονομικό βέβαια....
Στην θέση σου δεν θα έπαιζα με γρανάζια αλλά θα οδηγούσα το Ζ και ότι άλλο μπορεις να φανταστείς ότι μπορει να σε καλύψει. Εναλλακτικά - όπως γραφτηκε και παραπάνω- πάρε ενα 675 ή GSXR 750- και κράτα και το χρηστικότατο CBF. Aνάλογα με την διάθεση βγαίνεις βόλτα-δουλειά-ταξίδι με όποιο θες
Δεν ειπες τι ηλικιας μηχανακια κοιτας και μεχρι ποσα λεφτα... Στην περιγραφη που κανεις παντως κολλανε ταμαμ τα παλιοτερα στ της ντουκατι. Ταξιδευουν στριβουν φορτωνονται και εχουν και γκαζι. Ειναι επισης πολυ φτηνα στην αγορα και η συντηριση τους ειναι πολυ χαμοτερη απο αυτο που οι περισσοτεροι νομιζουν...
Δεν ειπες τι ηλικιας μηχανακια κοιτας και μεχρι ποσα λεφτα... Στην περιγραφη που κανεις παντως κολλανε ταμαμ τα παλιοτερα στ της ντουκατι. Ταξιδευουν στριβουν φορτωνονται και εχουν και γκαζι. Ειναι επισης πολυ φτηνα στην αγορα και η συντηριση τους ειναι πολυ χαμοτερη απο αυτο που οι περισσοτεροι νομιζουν...
Αμα πάει από το CBF σε Ducati και μάλιστα μτχ θα πρέπει - μεταξυ άλλων - να πληρώνει εξτρα οδική για μεταφορες όποτε μένει, να βρει καλό ηλεκτρολόγο, να μην κυκλυφορεί με βροχή ή αυξημένη υγρασία και να βρει "μαιευτήρα" για τις γέννες της Ιταλίδας.
rainmike
02/03/2019, 17:19
Το λοιπον
Εχω ενα cbr600f του 14 το οποιο γενικα με καλυπτει σχεδον σε ολα και δε θα λεγα οτι το χω βαρεθει ιδιαιτερα ακομη , ΑΛΛΑ σα γνησιο χοντα εχεις την αισθηση οτι σου λυπει λιγο γκαζι ακομη
Τα μονα μειον αυτη τη στιγμη που του προσάπτω ειναι το λιγο εξτρα γκαζι που θες και οτι ε δεν το λες οτι φορτωνεται ιδιαιτερα ικανοποιητικα , και ερχεται τωρα το ερωτημα , αν το εδινα και επαιρνα καποιο αλλο τι θα μπορουσα να παρω ;;; οεο
Προσπαθω να βρω κτ αλλα δε βρισκω κτ που να υπαρχει αυτη τη στιγμη στην αγορα που να ειναι μεσα στο μπατζετ , αν πουμε οτι πιανει 5-6000 βαρια το cbr και αντε βαζω αλλα 1000 και παμε στα 7000 τι υπαρχει που να καλυπτει τα θελω μου σε αυτα τα λεφτα?
Πρεπει υποχρεωτικα : Να εχει σκυφτη θεση οδηγησης , βσκ να ειναι κλιπονατο εχω οδηγηση αρκετα ορθια τον τελαιυταιο καιρο (TDM,vstrom,Fazer) και δεν μου αρεσανε καθολου , να μην ειναι σκληροπυρινικο ςς η αληθεια ειναι πως δεν βολευουν ιδιαιτερα για την πιο all around σπορ χρηση που θελω αν και κατα καιρους ζαχαρωνω το 675 και το gixer 750 , απο αναρτησεις και στησιμο φρενα να μην ειναι λες και κανω downgrade οδηγωντας ενα Ζ1000 πρωτης γενιας λατρεψα την δυναμη του μοτερ αλλα το στησιμο του δε μου αρεσε καθολου κτ στο ιδιο η ελαφρως καλυτερο επιπεδο απ το δικο μου θα μου επαρκουσε δεν ειμαι και ο ροσι , στη συντηρηση να μη πουλαω νεφρα με παραπανω κυβικα ειναι λογικο να ανεβουν τα κοστη αλλα δεν θελω κτ σε επιπεδο bmw , να μην ειναι ειναι πολυ βαρυ το cbr στα 205 κιλα δεν ειναι και πουπουλο αλλα δεν ειναι τα 250-270 κιλα των μεγαλων σπορ τουριγκ ειπαμε all around, να ειναι λιγο πιο δυνατο οχι σε επιπεδο 1000ςς αλλα κτ σε επιπεδο 1000 νορμαλ στρεετ βλεπε (cb1000) θα ηταν οτι πρεπει
Το χω σκεφτει και για κανα μεγαλο σπορ τουριγκ (βλεπε ζουζουρα) αλλα νομιζω πως ειναι λιγο τοο ματς σε ολα του (και δε μαρεσει η μουρη του κυριως)
Ηρθε η ωρα για αλλαγη ? αυτη τη στιγμη το cbr εχει 44000κμ οποτε οτι λεφτα πιασει ειναι τωρα , υπαρχει κτ καλυτερο να παρω? η να βαλω καμια ολοσωμη με προγραμα και να κατσω ωπος ειμαι?
Fun fact το καινουργιο ducati supersport 950 θα ηταν αρκετα κοντα σε αυτα που θελω αλλα βγαινει αρκετα εκτος μπατζετ ( καινουργιο γαρ)
Μήπως ο βασικότερος παράγοντας είναι η εμφάνιση?Γιατί τι διαφορές νομίζεις θα δεις σε ταξίδι με το 675 σε σχέση με το cbr600f που ήδη έχεις?Επιπλέον το ducati supersport 950 δεν κολλάει σε σχέση με το 675 και το gixxer
Να έλεγες κάνα 899 να σε καταλάβω.Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι έχεις σκοπό να αλλάξεις μηχανάκι και αναφέρεις ποιά μηχανάκια σου αρέσουν εμφανισιακά.
general_nikolai
02/03/2019, 18:43
Παιδιά δεν έχω cbf, cbr 600 έχω
Αμα πάει από το CBF σε Ducati και μάλιστα μτχ θα πρέπει - μεταξυ άλλων - να πληρώνει εξτρα οδική για μεταφορες όποτε μένει, να βρει καλό ηλεκτρολόγο, να μην κυκλυφορεί με βροχή ή αυξημένη υγρασία και να βρει "μαιευτήρα" για τις γέννες της Ιταλίδας.
για πες μας ακριβως τις βλαβες που βγαζουν, φαινεται το κατεχεις σε βαθος το θεμα ντουκατι...
Αμα πάει από το CBF σε Ducati και μάλιστα μτχ θα πρέπει - μεταξυ άλλων - να πληρώνει εξτρα οδική για μεταφορες όποτε μένει, να βρει καλό ηλεκτρολόγο, να μην κυκλυφορεί με βροχή ή αυξημένη υγρασία και να βρει "μαιευτήρα" για τις γέννες της Ιταλίδας.
Υπάρχει μια προκατάληψη με τα ιταλικά αλλά δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.
Έχω ST2 3 χρόνια τώρα. Συντήρηση κάνω μόνος και δεν με έχει αφήσει ποτέ.
Μιλάς εκ πείρας?
Υπάρχει μια προκατάληψη με τα ιταλικά αλλά δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.
Έχω ST2 3 χρόνια τώρα. Συντήρηση κάνω μόνος και δεν με έχει αφήσει ποτέ.
Μιλάς εκ πείρας?
Οχι βεβαια δεν μιλάω εκ πείρας. Οι όποιες σκέψεις για Ιταλικό μηχανάκι κρατησαν δευτερόλεπτα μεχρι να θυμιθώ την ατελείωτη λίστα γνωστών και φίλων που την πάτησαν. Ευτυχώς ......:lol: Πολύ καλά και όμορφα μοτο στις περισότερες περιπτώσεις αλλά όταν τα εχει φίλος/γνωστός:lol:
Οχι βεβαια δεν μιλάω εκ πείρας. Οι όποιες σκέψεις για Ιταλικό μηχανάκι κρατησαν δευτερόλεπτα μεχρι να θυμιθώ την ατελείωτη λίστα γνωστών και φίλων που την πάτησαν. Ευτυχώς ......:lol: Πολύ καλά και όμορφα μοτο στις περισότερες περιπτώσεις αλλά όταν τα εχει φίλος/γνωστός:lol:
Η ερωτηση ηταν ρητορικη... Ολοι καταλαβαμε οτι ηταν απλα η αποψη σου απο ιστοριες για αγριους απο την ξαδερφη του μπατζανακη του θειου απο το χωριο... Οπως επισης και ολοι ξερουμε με τι μοιαζουν οι αποψεις γενικοτερα:lol:
Η ερωτηση ηταν ρητορικη... Ολοι καταλαβαμε οτι ηταν απλα η αποψη σου απο ιστοριες για αγριους απο την ξαδερφη του μπατζανακη του θειου απο το χωριο... Οπως επισης και ολοι ξερουμε με τι μοιαζουν οι αποψεις γενικοτερα:lol:
Ναι opinions are like assholes, everybody has one...and everybody is entitled to one or more...
telegonos
03/03/2019, 18:41
Η ερωτηση ηταν ρητορικη...
Ούτε καν ερώτηση δεν ήταν, πόσο μάλλον ρητορική.
εγω προσωπικη πειρα απο ιταλικα οχηματα δεν εχω ουτε θα αποκτησω απο επιλογη
μου αρκει να βλεπω τι κυκλοφορει στους δρομους μετα απο 5 10 15 χρονια
επισης παρατηρω τιμες μεταχειρισμενων και παρατημενα ατρακαριστα στους δρομους
δε χρειαζομαι κατι παραπανω για να σχηματισω την αποψη οτι οι ανθρωποι σχεδιαζουν οχηματα φοβερα να τα βλεπεις αλλα μονο αυτο
δεν θα αγοραζα κατι επειδη χαλαει λιγοτερο απο οσο ακουγεται αλλα κατι που ακουγεται πως δεν χαλαει καθολου
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.