View Full Version : C50 Restoring No2
giannis.m
24/02/2019, 23:48
Καλησπερα και απο εμενα. Ειμαι ο Γιαννης απο Πατρα. Μερικα χρονια μελος χωρις να παρακολουθω ιδιαιτερα, περα απο καποια θεματα που με ενδιαφερουν και χωρις ιδιαιτερη συμετοχη ερχομαι να γραψω για την δευτερη ανακατασκευη που θα κανω στο εν λογω μηχανακι. Το θεμα μας ενα C50 12V 1983 αγορασμενο απο Βατιδη τοτε απο την μητερα μου και τα τελευταια χρονια στα χερια μου. Μετα απο ερκετα χρονια πεταμενο στο χοριο απο τους γονεις μου αποφασησα να το φτιαξω να το κυκλοφορησω. Δυστηχως δεν υπαρχει υλικο απο τοτε. Το ειχα βρει σε αθλια κατασταση και του εκανα ενα αρασιτεχνικο βαψιμο κυλινδρο-πιστονι στα 47mm και ενα ιμητασιον 16αρι καρμπυρατερ. Αργοτερα αλλαξα τις ζαντες, το πισω φαναρι με led ιδιου σχεδιου με το γνησιο ( θα ανεβασω σχετικη φωτο ), κυλινδρο-πιστονι στα 51mm και ψαλιδι αστρατο. Προσφατα μου βαρεσαι μπιελα οποτε και ηρθε η ωρα που ανοιξα το μοτερ για αλλαγες-επισκευες. Να επισημανω πως το μηχανακι ισως παρει λιγο παραπανω χρονο απο οσο περιμενουν καποιοι λογο αδυναμης τσεπης αλλα δεν πτοουμε ωστε να φτιαξω αυτο που θελω και να χαιρομαι να το οδηγω. Επισης κατα κυριο λογο θα φτιαχτει απο εμενα εχοντας λιγες γνωσεις και πολη ορεξη. Καθε γνωμη φυσικα δεκτη αλλα παρακαλω τα offtopic σχολια και αυτα του τιπου " μην το φτιαξεις δεν αξηζει " και αλλα τετοια παρομοια ας μην αναφερθουν. Γνωριζω καλα τι δυνατοτητες εχει το μηχανακι, η τσεπη και η ορεξη μου. Ευχαριστω πολυ οσους ανταποκριθουν και σημεταιχουν.
giannis.m
25/02/2019, 00:04
Για πρωτη μερα καλα τα πηγα νομιζω. Βεβαια εχω παρα πολυ δουλεια μπροστα μου μιας και ολα τα μερη του μοτερ πρεπει να καθαριστουν καλα γιατι ειναι ολα γεματα ρινισματα. Αν καποιος θελει περισσοτερες φωτο η πληροφοριες ας μη δυστασει να ζυτησει. Περισσοτερα απο εμενα αυριο παλι. Καλο βραδυ!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/02/2019, 05:35
Μπραβο ρε μαν.Ωραιο προτζεκτ.Δε νομιζω οτι θα σου πει κανεις εδω μεσα "μη το φτιαξεις.Δεν αξιζει".
Με λιγο ψαξιμο εδω μεσα θα βρεις πολα τιπ απο αλους που εχουν ανακατασκευασει το ιδιο μηχανακι.
Καλη επιτυχια.Θα παρακολουθω με αγωνια...:beer:
giannis.m
25/02/2019, 17:34
Μπραβο ρε μαν.Ωραιο προτζεκτ.Δε νομιζω οτι θα σου πει κανεις εδω μεσα "μη το φτιαξεις.Δεν αξιζει".
Με λιγο ψαξιμο εδω μεσα θα βρεις πολα τιπ απο αλους που εχουν ανακατασκευασει το ιδιο μηχανακι.
Καλη επιτυχια.Θα παρακολουθω με αγωνια...:beer:
Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι έχω διαβάσει μερικά και έχουμε ακόμα μπροστά μας....
giannis.m
25/02/2019, 17:39
Το μηχανάκι δεν θα γίνει εργοστασιακό. Θα έχει κάποιες εξωτερικές βελτιώσεις και σαφώς θα στηθεί ένα καλό μοτέρ. Δεν θέλω να κάνω κόντρες αλλά να κινούμαι άνετα και όσο το δυνατόν πιο ασφαλής στο δρόμο. Ξεκινάμε λοιπόν!!!!! Τι setup θα μπορούσα να κάνω σε αυτό το Κάρτερ πέραν του εργοστασιακού 50αριου; Αναζητώ αναβαθμίσεις χωρίς να χρειάζονται τορνοι και μετατροπές. Ας πέσουν λοιπόν προτάσεις στο τραπέζι να κάνουμε κουβέντα...
Το καλύτερο θα ήταν να βρείς ένα 90άρι ή 100άρι μοτέρ και να αλλάξεις το κάρτερ...
Ένα φτιαγμένο μοτέρ 50άρι = απείραχτο 90άρι...
giannis.m
25/02/2019, 19:44
Το καλύτερο θα ήταν να βρείς ένα 90άρι ή 100άρι μοτέρ και να αλλάξεις το κάρτερ...
Ένα φτιαγμένο μοτέρ 50άρι = απείραχτο 90άρι...
Θα ταιριάξουν όμως όλα τα πράγματα από το μεγαλύτερο μοτέρ στο δικό μου; Νομίζω πως σε θέμα διαδρομής δεν έχω πολλά περιθώρια όπως επίσης ότι δεν μπαίνει και το 4ταχυτο σασμάν χωρίς τορνο. Σωστά;
Θα ταιριάξουν όμως όλα τα πράγματα από το μεγαλύτερο μοτέρ στο δικό μου; Νομίζω πως σε θέμα διαδρομής δεν έχω πολλά περιθώρια όπως επίσης ότι δεν μπαίνει και το 4ταχυτο σασμάν χωρίς τορνο. Σωστά;
Πάνε αρκετά χρόνια από τότε που το είχα κάνει...Υπήρχαν δύο επιλογές , α) άνοιγες την "φωλιά" του ρουλεμάν στο κάρτερ , β) κατέβαζες την διάμετρο του άξονα από το σασμάν , βέβαια υπάρχουν πολλά διαφορετικά κάρτερ , σε κάποια "κούμπωνε" χωρίς μετατροπή...
Το 4άρι σασμάν το θεωρώ αρκετά αξιόλογη μετατροπή γιατί έχεις καλύτερη κλιμάκωση αντί του 3αριού...
Βέβαια και ένα 90άρι μοτέρ θα ήταν πολύ αξιόλογη "αναβάθμιση" από ένα 50άρι / 70άρι...
giannis.m
26/02/2019, 12:20
Πάνε αρκετά χρόνια από τότε που το είχα κάνει...Υπήρχαν δύο επιλογές , α) άνοιγες την "φωλιά" του ρουλεμάν στο κάρτερ , β) κατέβαζες την διάμετρο του άξονα από το σασμάν , βέβαια υπάρχουν πολλά διαφορετικά κάρτερ , σε κάποια "κούμπωνε" χωρίς μετατροπή...
Το 4άρι σασμάν το θεωρώ αρκετά αξιόλογη μετατροπή γιατί έχεις καλύτερη κλιμάκωση αντί του 3αριού...
Βέβαια και ένα 90άρι μοτέρ θα ήταν πολύ αξιόλογη "αναβάθμιση" από ένα 50άρι / 70άρι...
90αρι έτοιμο μεταχειρισμένο από c90 η glx εννοείς; Θέλω να κρατήσω το Κάρτερ μου λόγο γνησιότητας. Όλοι έχουν τουλάχιστον ένα καλό στο μυαλό, εγώ έχω αυτόν μαζί με κάτι άλλους.
giannis.m
26/02/2019, 21:42
404134
Καπως ετσι ξεκινησα τον Μαρτιο του 2012
giannis.m
26/02/2019, 21:52
404135404136
σε αυτο το σημειο οπως βλεπεται αυτο το " μπρατσο " χτιπαγε παντα στις αλλαγες και εκανε σιμαδι. Μπορει να φανταστει κανεις τον λογο;
FRAGISCOS
28/02/2019, 07:47
Προφανως, αλλαχτηκε καποτε, μαλλον με ημιτασιον, και δεν ειναι ακριβως ιδιος. Αν ειναι οκ τα καρε και, ισιος, μπορεις να τον τροχισεις λιγο, με προσοχή, και δεν θα εχεις πρόβλημα. Εμεις τα ειπαμε. Καλη αρχη και καλο...... Ταξιδι!!!!!
giannis.m
28/02/2019, 09:46
Προφανως, αλλαχτηκε καποτε, μαλλον με ημιτασιον, και δεν ειναι ακριβως ιδιος. Αν ειναι οκ τα καρε και, ισιος, μπορεις να τον τροχισεις λιγο, με προσοχή, και δεν θα εχεις πρόβλημα. Εμεις τα ειπαμε. Καλη αρχη και καλο...... Ταξιδι!!!!!
Όσο το έχω εγώ δεν έχει αλλαχθεί. Για πριν δυστυχώς δεν ξέρω. Τα το μετρήσω και θα δω...
andreaspetr
02/03/2019, 01:20
νομιζω και μενα ειχε κανει εκει σημαδι και ειναι με 4αρι σαζμαν.
αν εχεις λιγο βαρυ ποδι μαλλον παει τοσο πισω.
giannis.m
02/03/2019, 16:47
νομιζω και μενα ειχε κανει εκει σημαδι και ειναι με 4αρι σαζμαν.
αν εχεις λιγο βαρυ ποδι μαλλον παει τοσο πισω.
Δεν νομίζω να έχει να κάνει με το πόδι. Δεν είναι σαν το φρένο η το γκάζι που το πατάς όσο θέλεις. Είναι σαν τον συμπλέκτη, το πατάς τέρμα ώστε να γίνει σωστά η αλλαγή. Ο μάστορας μου που του το έδειξα μου είπε πως όλα εκεί ακουμπάνε λίγο και απλά με τα χρόνια έγινε πολύ αλλά δεν έχω θέμα.
giannis.m
04/03/2019, 17:49
Και ξεκιναμε σιγά σιγά. Σήμερα κάναμε ψώνια. Σασμάν 4αρι για glx, στρόφαλος μπιέλα για glx 90αρι μακρύ, κύλινδρο πιστόνι στα 51mm flat, κεφαλή αστρατη και κάτι παρελκόμενα. Καλή αρχή γιατί τα δύσκολα τώρα αρχίζουν. Ώρα για μπάνιο Κάρτερ!!!!
giannis.m
04/03/2019, 21:23
Απελπισία... Δεν μπορώ να λύσω τα μπουζόνια με τίποτα...
Απελπισία... Δεν μπορώ να λύσω τα μπουζόνια με τίποτα...
Δοκίμασε να ζεστάνεις τη βάση τους στα κάρτερ με ένα mapp gas ή ένα φλόγιστρο...
Απελπισία... Δεν μπορώ να λύσω τα μπουζόνια με τίποτα...
Τι βίδες είναι? βάλε φώτο
vantonopoulos
05/03/2019, 16:43
Καλησπέρα, θα μπορούσες να δοκιμάσεις με δύο παξιμάδια κόντρα μεταξύ τους να τα ξεσφίξεις, ή με μία πένσα γκριπ στο μέσον τους περίπου αφού βάλεις ενδιάμεσα ένα κομμάτι χοντρή σαμπρέλα για να μη τα πληγώσεις με την πένσα.
giannis.m
11/03/2019, 03:04
Μετά από λίγες μέρες απραξίας κατάφερα σήμερα να τελειώσω το καθάρισμα του Κάρτερ. Όσο για τα μπουζονια μετά από πενσες κόντρα παξιμάδια κάβουρες και πολύ κόπο έκανα το εξής που κάνω και σε πολλές βίδες όταν χαλάει το κεφάλι. Έχω ένα εργαλειάκι από τα lidl για μοντελισμό. Βάζω μπροστά το δισκάκι κοπής και χαράζω μια για ίσιο κατσαβίδι. Καλό; Έλα μου όμως που ακόμα και έτσι μόνο ένα έλυσε. Τα άλλα το ένα έσπασε εκεί ψηλά και τα άλλα δύο κλότσισαν. Μετά μου ήρθε και η τελειωτική ιδέα και τα κατάφερα. Τα πέρασα μέσα στο τρυπάνι το έσφιξα σαν να μην υπάρχει αύριο και τσουπάρα βγήκαν. Φωτό από αύριο!!!! Σημείωση ότι θα αλλαχτούν τα μπουζονια και δεν με ένοιαζε αν θα χαλάσουν.
giannis.m
11/03/2019, 10:59
Πάνε αρκετά χρόνια από τότε που το είχα κάνει...Υπήρχαν δύο επιλογές , α) άνοιγες την "φωλιά" του ρουλεμάν στο κάρτερ , β) κατέβαζες την διάμετρο του άξονα από το σασμάν , βέβαια υπάρχουν πολλά διαφορετικά κάρτερ , σε κάποια "κούμπωνε" χωρίς μετατροπή...
Το 4άρι σασμάν το θεωρώ αρκετά αξιόλογη μετατροπή γιατί έχεις καλύτερη κλιμάκωση αντί του 3αριού...
Βέβαια και ένα 90άρι μοτέρ θα ήταν πολύ αξιόλογη "αναβάθμιση" από ένα 50άρι / 70άρι...
Χθες μετρησα τους άξονες των σασμάν να δω διάφορες και είδα πως το δικό μου παλιό 3αρι στους δύο στρογγυλούς άξονες είναι παχύτερο από το 4αρι κατά 2mm. Όπως λες και εσύ έτσι ξέρω και εγώ ότι το τέσσερις είναι πιο παχύ όχι πιο λεπτό... Θα επιστρέψω όσο πιο άμεσα μπορώ εκεί που ψώνισα γιατί έχουμε κι άλλα θεματάκια με τα ανταλλακτικά. Φωτό μετά τον αετό και τη λαγάνα. Χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή!!
Γενικά από ότι θυμάμαι τα μπουζόνια θέλουν έτσι κι αλλιώς αλλαγή γιατί το 90άρι/100άρι έχει μεγαλύτερη διαδρομή...
Τώρα για το σασμάν σωστά τα λές,θέλει προσοχή γιατι κάποιοι άλλαζαν και σχέσεις στο 4άρι με γρανάζια από 3άρι , επίσης 4άρια (τότε) υπήρχαν 2 τύποι : το κανονικό από GLX 50 και το εισαγωγής που είχε και πιο λεπτό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα...
Χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή!!
kostaskk
11/03/2019, 16:04
Δε βάζεις ένα lifan 110 αμιζο με 180 ευρώ καινούριο. 4αρι σασμάν και μύλος. 4η, νεκρά,πρωτη.
giannis.m
11/03/2019, 16:05
Γενικά από ότι θυμάμαι τα μπουζόνια θέλουν έτσι κι αλλιώς αλλαγή γιατί το 90άρι/100άρι έχει μεγαλύτερη διαδρομή...
Τώρα για το σασμάν σωστά τα λές,θέλει προσοχή γιατι κάποιοι άλλαζαν και σχέσεις στο 4άρι με γρανάζια από 3άρι , επίσης 4άρια (τότε) υπήρχαν 2 τύποι : το κανονικό από GLX 50 και το εισαγωγής που είχε και πιο λεπτό γρανάζι που δίνει κίνηση στην καμπάνα...
Χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή!!
Το αγόρασα καινούργιο aftermarket για glx 90 οπότε δεν έχει κάποια μετατροπή σε γρανάζια κτλ. Όπως είπες και εσύ όμως και όσο ξέρω και εγώ υποτίθεται πως οι άξονες στο 4αρι είναι πιο χοντροί από το 3αρι. Στην δική μου περίπτωση γίνεται το αντίθετο και θα θέλει γέμισμα η φωλιά για να μπει το πιο μικρό ρουλεμάν που ταιριάζει στο 4αρι.
giannis.m
11/03/2019, 20:23
404389404390404391404392
Πολυ βενζινη υπομονη βουρτσακια πινελα και καθαριστηκα αυτο ειναι το αποτελεσμα!!! Ρινισματα τελος και στην αναμονη μεχρι το κλεισιμο.
404393404394
Αυτη ειναι η αποπηρα να βγαλω τα μπουζονια.
404395
Και εδω εχουμε τα σασμαν οπου προφανως αριστερα το καινουργιο 4αρι και δεξια το παλιο 3αρι. Τι ξερουμε αυτες τις διαφορες των 2mm?
giannis.m
11/03/2019, 20:25
Δε βάζεις ένα lifan 110 αμιζο με 180 ευρώ καινούριο. 4αρι σασμάν και μύλος. 4η, νεκρά,πρωτη.
Δεν διαβαζεις καλυτερα πριν γραψεις?
Προφανώς είναι μια μικρή διαφορά που έχει στους άξονες (το 4άρι) λόγω κατασκευαστή (να υποθέσω ότι δεν είναι γνήσιο Honda).
Τι μάρκα είναι το σασμάν ?
Θα κοιτάξω εάν μπορώ να βρώ τις διαστάσεις από τους άξονες
H φωλιά του ρουλεμάν στο κάρτερ σου είναι η καλή...
Μια και το θυμήθηκα : αξονάκι για την αντλία λαδιού πήρες ? (είναι πιο λεπτό)...
giannis.m
12/03/2019, 08:51
Προφανώς είναι μια μικρή διαφορά που έχει στους άξονες (το 4άρι) λόγω κατασκευαστή (να υποθέσω ότι δεν είναι γνήσιο Honda).
Τι μάρκα είναι το σασμάν ?
Θα κοιτάξω εάν μπορώ να βρώ τις διαστάσεις από τους άξονες
H φωλιά του ρουλεμάν στο κάρτερ σου είναι η καλή...
Μια και το θυμήθηκα : αξονάκι για την αντλία λαδιού πήρες ? (είναι πιο λεπτό)...
Aftermarket το σασμάν σωστά υποθέτεις.αξονακι για την αντλία δεν αλλάζω αφού δεν αλλάζω ούτε την αντλία.
Aftermarket το σασμάν σωστά υποθέτεις.αξονακι για την αντλία δεν αλλάζω αφού δεν αλλάζω ούτε την αντλία.
Το αξονάκι της αντλίας θα βρίσκει επάνω στον 90άρι στρόφαλο...Μπορείς να κατεβάσεις και το δικό σου στον τόρνο...
giannis.m
12/03/2019, 10:50
Το αξονάκι της αντλίας θα βρίσκει επάνω στον 90άρι στρόφαλο...Μπορείς να κατεβάσεις και το δικό σου στον τόρνο...
Θα το δω το μεσημέρι... Αυτό βιδωτό δεν είναι? Πήγα να το λύσω αλλά φοβήθηκα μην σπάσω τίποτα. Αυτό που με καίει περισσότερο είναι το σασμάν και θα πάω το μεσημέρι εκεί που το πήρα να τα πούμε.
Θα το δω το μεσημέρι... Αυτό βιδωτό δεν είναι? Πήγα να το λύσω αλλά φοβήθηκα μην σπάσω τίποτα. Αυτό που με καίει περισσότερο είναι το σασμάν και θα πάω το μεσημέρι εκεί που το πήρα να τα πούμε.
Ναί βιδωτό από την μεριά της καδένας γρανάζι (κανονικά ξεβιδώνει ).
Πάρε και το παλιό σασμάν μαζί σου...
giannis.m
12/03/2019, 11:56
Ναί βιδωτό από την μεριά της καδένας γρανάζι (κανονικά ξεβιδώνει ).
Πάρε και το παλιό σασμάν μαζί σου...
Ναι εννοείτε. Ευχαριστώ πολύ και θα ενημερώσω το μεσημέρι.
giannis.m
12/03/2019, 17:02
Τελικά σωστό το σασμάν πήγε με Κάρτερ στον τορνο για δαχτυλίδια και ρουλεμάν. Σε λίγες μέρες παραλαβή οπότε μέχρι τέλος σκ προβλέπεται δέσιμο εκτός απροόπτου. Το αξονακι της αντλίας θα το αλλάξω με πιο λεπτό. Δεν αξίζει να το φάει ο τόρνος.
giannis.m
15/03/2019, 22:23
Αύριο θα έχω το Κάρτερ στα χέρια μου και μέσα στο σκ ελπίζω να κλείσω. 404492 με απόγνωση ψάχνω να βρω αυτό. Είναι το λαμάκι που δείνει εντολή στη βαλβίδα για τη νεκρά. Καμία ιδέα; Είμαι Πάτρα...
Αύριο θα έχω το Κάρτερ στα χέρια μου και μέσα στο σκ ελπίζω να κλείσω. 404492 με απόγνωση ψάχνω να βρω αυτό. Είναι το λαμάκι που δείνει εντολή στη βαλβίδα για τη νεκρά. Καμία ιδέα; Είμαι Πάτρα...
Λογικά εάν πάς σε ένα συνεργείο μοτό πιστεύω ότι θα έχουν να σου δώσουν ένα μεταχειρισμένο , είναι αρκετά κοινό ανταλλακτικό και μπορείς είτε να το παραγγείλεις από τον εκεί αντιπρόσωπο είτε από την Αθήνα...
Βρήκα και ένα στα Χανιά...
https://www.car.gr/parts/view/1900569-transmission-chains-gearboxes-transmission
giannis.m
16/03/2019, 13:51
Ρώτησα σε κάποιους με ανταλλακτικά και μου είπαν όπως και εσύ μεταχειρισμένο και έτσι κατέληξα στη αντιπροσωπεία και το βρήκα 2€ και το λαμάκι που κρατάει την ασφάλεια αλλά 2€. Μια χαρά!!! Σήμερα δεν τον βλέπω τον μάστορα να τελειώνει οπότε θα κλείσουμε μοτέρ από βδομάδα.
Καλησπέρα,
Τι έγινε ?Πολύ αργεί ο μάστορας :a014:
Αναμένω τα καλά νέα !
giannis.m
21/03/2019, 12:25
Καλησπέρα,
Τι έγινε ?Πολύ αργεί ο μάστορας :a014:
Αναμένω τα καλά νέα !
Πιθανόν να είναι έτοιμος ο μάστορας απλά λόγο ενός οικονομικού θέματος που προέκυψε δεν τον ενοχλώ ακόμα. Δυστυχώς και εγώ αναμένω σε αναμμένα κάρβουνα!!!
giannis.m
21/03/2019, 12:28
Θέλω να κάνω και μια ενίσχυση στο σκελετό να πάρει λίγο βάρος. Έχω δει κάποιους τρόπους από άλλα άτομα αλλά έχω σκεφτεί το εξής. Στον κεντρικό σωλήνα να περάσω εσωτερικά μια άλλη σωλήνα να εφαρμόζει σε διάμετρο και να έχει και πάχος κάποια χιλιοστά. Τι λέτε; Είναι ένα σημείο που πιστεύω θα μοιράσει καλά το βάρος εμπρος-πισω και δεν θα κάνει και διαφορά στο οπτικό κομμάτι.
Θέλω να κάνω και μια ενίσχυση στο σκελετό να πάρει λίγο βάρος. Έχω δει κάποιους τρόπους από άλλα άτομα αλλά έχω σκεφτεί το εξής. Στον κεντρικό σωλήνα να περάσω εσωτερικά μια άλλη σωλήνα να εφαρμόζει σε διάμετρο και να έχει και πάχος κάποια χιλιοστά. Τι λέτε; Είναι ένα σημείο που πιστεύω θα μοιράσει καλά το βάρος εμπρος-πισω και δεν θα κάνει και διαφορά στο οπτικό κομμάτι.
Η ιδέα σου ακούγεται αρκετά όμορφη και σωστή , αλλά από την εμπειρία μου θα σου πώ ότι όταν ενισχύουμε ένα σημείο π.χ. την κεντρική δοκό του σκελετού , ταυτόχρονα με την ακαμψία που προσθέτουμε σε αυτή καθιστόυμε όλα τα υπόλοιπα τμήματα πιο ευάλωτα (αδύναμα δηλαδή) σε κραδασμούς και καταπονήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται...Έχεις κάποιο λόγω που θέλεις να του προσθέσεις βάρος
Εάν τελικά το αποφασίσεις θα πρέπει να κάνεις και κάποιες τρύπες στην σωλήνα του σκελετού για να μπορέσει να κολληθεί η νέα...
Ελπίζω να το προχωρήσεις σύντομα !!!
giannis.m
21/03/2019, 19:50
Η ιδέα σου ακούγεται αρκετά όμορφη και σωστή , αλλά από την εμπειρία μου θα σου πώ ότι όταν ενισχύουμε ένα σημείο π.χ. την κεντρική δοκό του σκελετού , ταυτόχρονα με την ακαμψία που προσθέτουμε σε αυτή καθιστόυμε όλα τα υπόλοιπα τμήματα πιο ευάλωτα (αδύναμα δηλαδή) σε κραδασμούς και καταπονήσεις με ότι αυτό συνεπάγεται...Έχεις κάποιο λόγω που θέλεις να του προσθέσεις βάρος
Εάν τελικά το αποφασίσεις θα πρέπει να κάνεις και κάποιες τρύπες στην σωλήνα του σκελετού για να μπορέσει να κολληθεί η νέα...
Ελπίζω να το προχωρήσεις σύντομα !!!
Ελπίζω και εγώ να προχωρήσω σύντομα. Τώρα που είμαι στην αναμονή για το μοτέρ ασχολούμαι λίγο με το γυάλισμα στα καπάκια του μιας και τα έχω εδώ στο χέρι. Θέμα ακαμψίας και κραδασμών ναι σωστός δεν το είχα σκεφτεί. Θέμα κόλλησης τα έχω σκεφτεί θα κολληθεί και στο κάτω μέρος από όπου θα μπει μπροστά από το ψαλίδι. Όχι δεν έχω άλλο λόγο εκτός από το βάρος. Είναι από τα πιο ελαφρά μηχανάκια και πιστεύω πως με τα λίγα κιλά που μπορεί να πάρει έτσι θα έχει καλύτερο πάτημα κυρίως για τα φρεναρίσματα.
Ελπίζω και εγώ να προχωρήσω σύντομα. Τώρα που είμαι στην αναμονή για το μοτέρ ασχολούμαι λίγο με το γυάλισμα στα καπάκια του μιας και τα έχω εδώ στο χέρι. Θέμα ακαμψίας και κραδασμών ναι σωστός δεν το είχα σκεφτεί. Θέμα κόλλησης τα έχω σκεφτεί θα κολληθεί και στο κάτω μέρος από όπου θα μπει μπροστά από το ψαλίδι. Όχι δεν έχω άλλο λόγο εκτός από το βάρος. Είναι από τα πιο ελαφρά μηχανάκια και πιστεύω πως με τα λίγα κιλά που μπορεί να πάρει έτσι θα έχει καλύτερο πάτημα κυρίως για τα φρεναρίσματα.
πιο βαρυ οχημα σταματαει πιο δυσκολα οχι πιο ευκολα
giannis.m
21/03/2019, 21:24
πιο βαρυ οχημα σταματαει πιο δυσκολα οχι πιο ευκολα
Πιο βαρύ όχημα σημαίνει ότι θα μπλοκάρει πιο δύσκολα ο πίσω τροχός σε ένα απότομο φρενάρισμα οπότε θα φρενάρει καλύτερα αν δεν γλιστρήσει. Σωστά; Δεν είμαι απόλυτος ανταλλαγή απόψεων προς την καλύτερη ενημέρωση. Και αυτό το λέω γιατί ως γνωστόν το μπροστινό φρένο σε αυτά τα μηχανάκια δυστυχώς είναι καθαρά βοηθητικό.
kostaskk
22/03/2019, 00:12
Αν ήταν έτσι θα τρεχαν με goldwing στα moto gp. Το βάρος είναι ο νο1 παράγοντας. Μετά πάμε σε άλογα και ροπή. Λιγότερο βάρος σημαίνει ότι θα στρίβει,φρενάρει,επιταχύνει καλύτερα,γρηγορότερα και άλλα(με λιγότερες φθορές θερμοκρασίες σε λαστιχα,τακάκια). Στα μοτό gp στα 500cc το βάρος είχε πάει και στα 130 κιλά η ποιο κάτω. Το όριο μπήκε κάπου εκεί για να μην πάνε ποιο κάτω όχι λόγο προβλήματος με το βάρος και την λειτουργεια αλλά για να μην τα κάνουν ακόμα ποιο ελαφρια με κίνδυνο να κοβονται πλαίσια η άλλα εξαρτήματα.
giannis.m
22/03/2019, 06:42
Αν ήταν έτσι θα τρεχαν με goldwing στα moto gp. Το βάρος είναι ο νο1 παράγοντας. Μετά πάμε σε άλογα και ροπή. Λιγότερο βάρος σημαίνει ότι θα στρίβει,φρενάρει,επιταχύνει καλύτερα,γρηγορότερα και άλλα(με λιγότερες φθορές θερμοκρασίες σε λαστιχα,τακάκια). Στα μοτό gp στα 500cc το βάρος είχε πάει και στα 130 κιλά η ποιο κάτω. Το όριο μπήκε κάπου εκεί για να μην πάνε ποιο κάτω όχι λόγο προβλήματος με το βάρος και την λειτουργεια αλλά για να μην τα κάνουν ακόμα ποιο ελαφρια με κίνδυνο να κοβονται πλαίσια η άλλα εξαρτήματα.
Καλημέρα! Δεν επιμένω γιατί γιατί όπως ειπα και νωρίτερα είναι απλά μια ιδέα. Χαίρομαι για την ανταλλαγή απόψεων-πληροφοριών και σε ευχαριστώ!!
thunder ace
22/03/2019, 07:52
Αν ήταν έτσι θα τρεχαν με goldwing στα moto gp. Το βάρος είναι ο νο1 παράγοντας. Μετά πάμε σε άλογα και ροπή. Λιγότερο βάρος σημαίνει ότι θα στρίβει,φρενάρει,επιταχύνει καλύτερα,γρηγορότερα και άλλα(με λιγότερες φθορές θερμοκρασίες σε λαστιχα,τακάκια). Στα μοτό gp στα 500cc το βάρος είχε πάει και στα 130 κιλά η ποιο κάτω. Το όριο μπήκε κάπου εκεί για να μην πάνε ποιο κάτω όχι λόγο προβλήματος με το βάρος και την λειτουργεια αλλά για να μην τα κάνουν ακόμα ποιο ελαφρια με κίνδυνο να κοβονται πλαίσια η άλλα εξαρτήματα.
Ηταν 115 και το πηγανε στα 130 (και φωναζε ο Σβαντζ)
giannis.m
22/03/2019, 08:51
Και τελικά το αποτέλεσμα για την περίπτωσή μου;;; 2-3 κιλά φαντάζομαι θα πάει μια τέτοια σωλήνα. Τα καπάκια του μοτέρ τα έχω περάσει μέχρι 1000αρι νερού αλλά ακόμα φαίνονται γραμμές. Μέχρι ποιο νούμερο λέτε; 1800; Υπάρχουν άλλοι τρόποι για γυαλίσουν ( δεν νομίζω) ;
Πιο βαρύ όχημα σημαίνει ότι θα μπλοκάρει πιο δύσκολα ο πίσω τροχός σε ένα απότομο φρενάρισμα οπότε θα φρενάρει καλύτερα αν δεν γλιστρήσει. Σωστά; Δεν είμαι απόλυτος ανταλλαγή απόψεων προς την καλύτερη ενημέρωση. Και αυτό το λέω γιατί ως γνωστόν το μπροστινό φρένο σε αυτά τα μηχανάκια δυστυχώς είναι καθαρά βοηθητικό.
Οχι λαθος.το περιγραφει ο νομος του Νευτωνα
πιο βαρυ οχημα=μεγαλυτερη μαζα=μεγαλυτερη αδρανεια=δυσκολοτερα αλλαζει η κινητικη του κατασταση=δυσκολοτερα θα επιβραδυνει(και θα επιταχυνει)
...και sorry για την παρενθεση συνεχισε το restoring καλα το πας
giannis.m
22/03/2019, 19:25
Οχι λαθος.το περιγραφει ο νομος του Νευτωνα
πιο βαρυ οχημα=μεγαλυτερη μαζα=μεγαλυτερη αδρανεια=δυσκολοτερα αλλαζει η κινητικη του κατασταση=δυσκολοτερα θα επιβραδυνει(και θα επιταχυνει)
...και sorry για την παρενθεση συνεχισε το restoring καλα το πας
Δεν υπάρχει λόγος για συγγνώμη και όπως ανέφερα νωρίτερα ευχαριστώ που υπάρχει κόσμος ώστε να κάνουμε ανταλλαγή απόψεων με αποτέλεσμα το πιο σωστό στην ενημέρωση και στην πράξη. Δεν είμαι μηχανικός ώστε να γνωρίζω πολλά κάνω μέχρι εκεί που ξέρω. Από εκεί και πέρα λέω την άποψη μου είτε είναι σωστή είτε είναι λανθασμένη. Μαθαίνω και θα συνεχίσω να μαθαίνω όσο ασχολούμαι και συζητώ!!! Και πάλι ευχαριστώ για τον χρόνο και τις σεβαστές πληροφορίες.
giannis.m
13/04/2019, 13:47
406021406022
Επιτέλους το πήραμε!!!! Πέρασε λίγος καιρός πολυ η αναμονή αλλά έτοιμο το σασμάν και περασμένος ο στροφαλος. Πάμε σιγά σιγά και για τα υπόλοιπα. Αύριο θα ανεβάσω και λεπτομέρειες με περισσότερες φώτο σχετικά με τις μετατροπές του σασμάν.
Φίλε Γιάννη τι έγινε ???
Μάλλον το ετοίμασες και κάνεις ήδη βόλτες :) !!!
thanosgp
30/05/2019, 16:38
Περιμένουμε τη συνέχεια εναγωνίως...:a014:
giannis.m
28/06/2019, 14:47
Επέστρεψα μετά από καιρό. Ελπίζω να είστε όλοι καλά!! Καθυστέρησα λόγο κάποιον οικονομικών δυσκολιών ενός ατυχήματος με το αυτοκίνητο, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς μόνο υλικές ζημιες, και λόγο έλλειψης χρόνου λόγο δουλειάς. Το μηχανάκι δεν κατάφερα να το τελειώσω όπως ήθελα αλλά τουλάχιστον έφτιαξα το μοτέρ και έκανα μια περιφερειακή συντήρηση. Κυκλοφορεί από αρχές μαϊου και έχει κάνει 500 χιλιόμετρα και κάτι ψιλά. Ακόμα στρώνεται. Σε συνέχεια θα ανεβάσω κάποιες φωτο σχετικά με τις τροποποιήσεις.
giannis.m
28/06/2019, 15:07
Όπως είπαμε και στην αρχή στο μοτέρ μπήκε 4αρι σασμάν από glx, στροφαλομπιελα από glx 90αρι, κύλινδρος και πιστόνι στα 50 mm και κεφαλή από astrea. Περίπου 100cc αποτελεσμα.καρμπυρατερ 16αρι υπήρχε ήδη και εξάτμιση protech επίσης παρέμειναν.407667 αντικαταστάθηκε ο άξονας επιλογής γιατί στο 4αρι έχει πιο μικρό κενό εκεί που έχω σημειώσει 407668 αντικαταστάθηκε αυτή η πλάκα από glx 90αρι με περισσότερα " αυτακια " για να μην πατιναρει λόγο κυβικών 407670 και στους άξονες που έχω σημειώσει επειδή στο 4αρι σασμάν ήταν πιο λεπτοί φτιάξαμε δαχτυλίδια για να τους ταιριάξουμε στα ήδη υπάρχων ρουλεμάν του Κάρτερ. Το Κάρτερ εκτός από λίγο άνοιγμα ψηλά για τον κύλινδρο δεν έχει υποστεί καμία άλλη μετατροπή. Μπήκαν καινούργιες φλάντζες και εγώ τσιμουχες παντού φυσικά. Μπήκε πιο λεπτός άξονας για την αντλία λαδιού ( ο παλιός δεν χωρούσε με τον καινούργιο στρόφαλο ) καινούργια πιο μακρυά καδένα και ραουλα. Δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι....
Πολύ ωραία δουλειά έγινε !!! Και μην ανησυχείς , οι αναποδιές συμβαίνουν σε όλους μας :)
giannis.m
29/06/2019, 00:37
Ευχαριστώ!! Ναι καλό φαίνεται αν και ακόμα το στρώνω. Το λέω γιατί μετά το στρώσιμο θα το δουλέψω κανονικά και θα δούμε αρχικά το γραναζομα και ανάλογα τις επιδώσεις του ότι άλλο χρειαστεί αν χρειαστεί για να προσαρμοστεί στα δεδομένα μου. Δεν θέλω να κάνω κόντρες εννοείται αλλά θέλω ένα αξιόλογο καλοστεκουμενο μοτοσικλετακι.
giannis.m
01/07/2019, 22:07
Ψάχνω ψάχνω οι γνώμες πολλές και σίγουρα αυτό θα γίνει και εδώ αλλά θέλω να το ρωτήσω. Επειδή έχω πρόβλημα με τις βόλτες το καπάκι της βελόνας και από ότι έμαθα δεν δέχεται κάποια επισκευή πάμε για αλλαγή καρμπ. Το σίγουρο είναι πως δεν θα πάω σε καμία αντιγραφή Κίνας η Ταϊβάν οπότε πάμε για γνήσιο επώνυμο μεταχειρισμένο. Ποιο και από ποιο μηχανάκι κατά τη γνώμη σας μπορεί να μου δουλέψει σωστά τώρα αλλά και σε μικρό αναβαθμίσεις αργοτερα;
I-want-a-moto
02/07/2019, 10:33
Ψάχνω ψάχνω οι γνώμες πολλές και σίγουρα αυτό θα γίνει και εδώ αλλά θέλω να το ρωτήσω. Επειδή έχω πρόβλημα με τις βόλτες το καπάκι της βελόνας και από ότι έμαθα δεν δέχεται κάποια επισκευή πάμε για αλλαγή καρμπ. Το σίγουρο είναι πως δεν θα πάω σε καμία αντιγραφή Κίνας η Ταϊβάν οπότε πάμε για γνήσιο επώνυμο μεταχειρισμένο. Ποιο και από ποιο μηχανάκι κατά τη γνώμη σας μπορεί να μου δουλέψει σωστά τώρα αλλά και σε μικρό αναβαθμίσεις αργοτερα;
Χωρις να ειμαι ειδικος, το δικο του ειναι νομιζω 17αρι οποτε θες κατι λιγο παραπανω π.χ. απο kaze-r που ειναι 18αρι και νομιζω μπορει να βρεθει μεταχειρισμενο αρκετα φθηνα. Αλλα σιγουρα υπαρχουν πιο γνωστες να σου απαντησουν.
giannis.m
02/07/2019, 10:37
Το c50 κανονικά φοράει keihin 13 και το astrea keihin 16. Εγώ τώρα φοράω αντιγραφή του astrea. Σκεφτόμουν να πάω σε 18 ή 20 αλλά δεν ξέρω ποιο...
jimmystoys
02/07/2019, 10:50
Καλημερα.Βαλε μτχ απο innova η kaze-r που ειναι 18αρια.
giannis.m
02/07/2019, 22:06
Καλημερα.Βαλε μτχ απο innova η kaze-r που ειναι 18αρια.
Δεκτό αλλά γιατί; Το δικό μου έχει την εργοστασιακή πλεξούδα. Δεν ξερω για το kaze-r αλλά το innova παίρνει πάνω κάποιες φισες που δεν ξέρω σε τι χρησιμεύουν. Θα δουλέψει έτσι απλά με ρυθμισμα η θα χρειάζεται παρέμβαση στα ρεύματα μου; Παρακαλώ σε τεκμηριωμένες γνώμες για την πιο σωστή ενημέρωση για εμένα και όσους διαβάζουν. Ευχαριστώ για την πρόταση και τον χρόνο σου!!
Απο CB , Keihin 22χιλ είναι αυτό που μου έρχεται στο μυαλό , δοκιμασμένο και αξιόπιστο...Και σε 24 χιλ από CM 200...
jimmystoys
03/07/2019, 09:32
Δεκτό αλλά γιατί; Το δικό μου έχει την εργοστασιακή πλεξούδα. Δεν ξερω για το kaze-r αλλά το innova παίρνει πάνω κάποιες φισες που δεν ξέρω σε τι χρησιμεύουν. Θα δουλέψει έτσι απλά με ρυθμισμα η θα χρειάζεται παρέμβαση στα ρεύματα μου; Παρακαλώ σε τεκμηριωμένες γνώμες για την πιο σωστή ενημέρωση για εμένα και όσους διαβάζουν. Ευχαριστώ για την πρόταση και τον χρόνο σου!!
Γιατι στα 101 κυβικα που εισαι τωρα δεν χρειαζεσαι περισσοτερα χιλιοστα σε καρμπυρατερ και αυτα δουλευουν σωστα.Το inovva εχει αυτοματο τσοκ αερα αλλα δουλευει και χωρις αυτο.Εγω παντως στη θεση σου αν ειχα ποδιά στο παπι θα εβαζα απο c-90 που το τσοκ του δουλευει με ντιζα απο τον αριστερο διακοπτη η αν δεν ειχα ποδιά θα εβαζα απο astrea που εχει το τσοκ πανω στο σωμα.Και τα δυο ειναι 16αρια και σε καλυπτουν.
giannis.m
03/07/2019, 22:10
Πρόβλημα με τσοκ και ποδιά δεν νομίζω να υπάρχει μετά γιατί και τώρα έχω ποδιά και καρμπ με τσοκ στο σώμα και η τρύπα της ποδιάς είναι ακριβώς εκεί. Τυχαία βολικό!!! 16 έχω τώρα και δουλεύει καλά. Και εγώ για keihin 18 (innova) σκεφτόμουν καθώς όντως δεν είμαι σίγουρος πως θα δουλέψει με κάτι μεγαλύτερο όπως τα 22 και 24 που αναφέρει ο φίλος Hunter. Δεν με νοιάζει η κατανάλωση καθώς κάνω μικρές διαδρομές ( Πάτρα ), με νοιάζει η καλύτερη δυνατή απόδοση που μπορώ να έχω τώρα και αργότερα μετά τις αναβαθμίσεις που θα γίνουν ( πειράγματα στην κεφαλή και μπόμπα στο πιστόνι). Έχει δοκιμάσει κάποιος κάποιες από αυτές τις επιλογές σε παρόμοιο μοτέρ;
Γεια σου φιλε τωρα ειδα το θεμα.
Καλες βολτες να εχεις.
Για τα μπουζονια που ειδα,τα λυνεις βιδωνοντας 2 παξιμαδακια και κοντραροντας τα,ταυτοχρονα λυνεις μπουζονι.
Τωρα η καμπανα η 90αρα,δεν εχει μονο τα παραπανω αυτακια στ0 πλατω αλλα και τα γραναζια της ειναι διαφορετικα απο την 50-70.Για να μην πατιναρει βαζεις σκληρα ελατηρια για να εισαι σιγουρος. Θα σου προτεινα να παρεις καμπανα ιμιτα για λιφαν 110 και glx90 με 20 ευρω,και να αλλαξεις κατευθειαν τα δισκακια με καλυτερα εμποριου και να βαλεις σκληρα ελατηρια νικμε με 3 ευρω.Και με την πρωτη ευκαιρια που θα ανοιξεις να καθαρισεις σιτα και καμπανα,αλλαξε καμπανα.Το ξερω αλλο πραμα η γνησια αλλα θα δεις διαφορα,θα μακρυνει το μηχανακι και θα ανοιγει ψηλα χαμηλα...
Και για το καρμπ που ρωτας θα σου πω γιατι τα εχω δοκιμασει αυτα. Μπορεις να βαλεις το 16αρι καρμπ απο το 50αρι με ενα μεγαλυτερο λαιμο,θα δουλεψει ναι. Όμως μια πολυ καλη λυση που εχω κανει εγω σε παρομοια μετατροπη με τη δικη σου ειναι καρμπ 20 mm απο λιφαν 125, το pz20. Iδιο μηχανισμο τσοκ κτλ,μπορεις να βαλεις διακοπτακη με ρεζερβα και να δουλεψει κανονικα και το σηκωνει πολυ ωραια Και στρωτα το μοτερ-με ενα λαιμο σαν του αστρα σε διαμετρο,οχι μεγαλυτερο.αυτα
keihin 18αρι προτεινω και εγω. Το εχουν ολα τα kaze-r και τα modenas, το βρισκεις ευκολα και ειναι αξιοπιστο. Δεν ψρειαζεσαι κατι παραπανω. Η kawasaki το εχει βαλει και σε 125 κινητηρα.
giannis.m
19/08/2019, 01:20
Γεια σου φιλε τωρα ειδα το θεμα.
Καλες βολτες να εχεις.
Για τα μπουζονια που ειδα,τα λυνεις βιδωνοντας 2 παξιμαδακια και κοντραροντας τα,ταυτοχρονα λυνεις μπουζονι.
Τωρα η καμπανα η 90αρα,δεν εχει μονο τα παραπανω αυτακια στ0 πλατω αλλα και τα γραναζια της ειναι διαφορετικα απο την 50-70.Για να μην πατιναρει βαζεις σκληρα ελατηρια για να εισαι σιγουρος. Θα σου προτεινα να παρεις καμπανα ιμιτα για λιφαν 110 και glx90 με 20 ευρω,και να αλλαξεις κατευθειαν τα δισκακια με καλυτερα εμποριου και να βαλεις σκληρα ελατηρια νικμε με 3 ευρω.Και με την πρωτη ευκαιρια που θα ανοιξεις να καθαρισεις σιτα και καμπανα,αλλαξε καμπανα.Το ξερω αλλο πραμα η γνησια αλλα θα δεις διαφορα,θα μακρυνει το μηχανακι και θα ανοιγει ψηλα χαμηλα...
Και για το καρμπ που ρωτας θα σου πω γιατι τα εχω δοκιμασει αυτα. Μπορεις να βαλεις το 16αρι καρμπ απο το 50αρι με ενα μεγαλυτερο λαιμο,θα δουλεψει ναι. Όμως μια πολυ καλη λυση που εχω κανει εγω σε παρομοια μετατροπη με τη δικη σου ειναι καρμπ 20 mm απο λιφαν 125, το pz20. Iδιο μηχανισμο τσοκ κτλ,μπορεις να βαλεις διακοπτακη με ρεζερβα και να δουλεψει κανονικα και το σηκωνει πολυ ωραια Και στρωτα το μοτερ-με ενα λαιμο σαν του αστρα σε διαμετρο,οχι μεγαλυτερο.αυτα
Για τις λεπτομέρειες της καμπάνας θα συμφωνήσω και θα προσθέσω πως είχα ήδη καλούς δίσκους ποιοτικά και σε κατάσταση και σκληρά ελατήρια οπότε είμαι καλυμμένος και από αυτό το κομμάτι. Όταν λες να καθαρίσω σίτα εννοείς το φίλτρο του λαδιού; Και την καμπάνα γιατί να την καθαρίσω;
giannis.m
19/08/2019, 01:32
Όσον αφορά το καρμπ η απόφαση έχει παρθει, θα μπει γνήσιο μεταχειρισμένο keihin 18 από innova αφού περάσει το καλοκαίρι βέβαια και μείνει κάτι στην τσέπη από τα μπάνια!!!! Έχω φτάσει πλέων τα 900 χλμ σε στρώσιμο με ελάχιστα ανοίγματα και πάμε καλά ακόμα! Γρανάζια αν θυμάμαι καλά φοράω 14-37 και φτάνει σε ευθεία χωρίς ιδιαίτερο ζόρι τα 80-85 ενώ σε μικρή ανηφόρα με 4η μπορεί να πέσει μέχρι 60. Σε κατηφόρα δε 90-95 max και αυτά με καλές καιρικές συνθήκες. Περίμενα καλύτερες επιδώσεις η αλήθεια είναι. Όλα τα υπόλοιπα εν καιρό θα γίνουν και θα αναρτώνται σιγά σιγά γιατί το πρότζεκτ τσιμπάει λίγο στην τσέπη και έχουμε και έχουμε βαφτίσια να κάνουμε τον χειμώνα αλλά έχουμε και ένα χόμπι που δεν θα μείνει παραπονεμένο!!
Ναι φιλτρο λαδιου=σιτα, καλο να γινει το καθαρισμα στην πρωτη αλλαγη λαδιων.
Αν βγαλεις το καπακι της καμπανας με τις 4 βιδες, θα δεις μακα και βρωμια απο κατω που μαζευει με τον καιρο,απο τους δισκους κτλ.την καθαριζεις
giannis.m
19/08/2019, 19:57
Ναι φιλτρο λαδιου=σιτα, καλο να γινει το καθαρισμα στην πρωτη αλλαγη λαδιων.
Αν βγαλεις το καπακι της καμπανας με τις 4 βιδες, θα δεις μακα και βρωμια απο κατω που μαζευει με τον καιρο,απο τους δισκους κτλ.την καθαριζεις
Και εγώ σκεφτόμουν για ένα καθάρισμα προληπτικά ειδικά στο φίλτρο αλλά ο μάστορας θα τα κάνει γιατί εγώ δεν έχω χρόνο. Είχαν λυθεί και καθαριστεί όλα καλά από εμένα μπορεί να έχουν μαζέψει πράμα τόσο σύντομα και να θέλουν καθάρισμα;
Η καμπανα οχι τοσο συντομα αλλα η σιτα λαδιου καλο ειναι να καθαριστει γιατι ο κινητηρας ανοιχτηκε και ειναι στο στρωσιμο και θα εχει---πιθανο---μαζεψει τπτ γρεζια,μικρα κομματακια απο φλατζοκολλα αν εχει χρησιμοποιηθει κτλ.
Και κανε εξαερωση στο συστημα λιπανσης.με τον κινητηρα αναμενο,λυσε το κατω αριστερα παξιμαδι της κεφαλης και μετα της καμπανας.πρεπει να τρεχει λαδι
giannis.m
20/08/2019, 02:10
Η καμπανα οχι τοσο συντομα αλλα η σιτα λαδιου καλο ειναι να καθαριστει γιατι ο κινητηρας ανοιχτηκε και ειναι στο στρωσιμο και θα εχει---πιθανο---μαζεψει τπτ γρεζια,μικρα κομματακια απο φλατζοκολλα αν εχει χρησιμοποιηθει κτλ.
Και κανε εξαερωση στο συστημα λιπανσης.με τον κινητηρα αναμενο,λυσε το κατω αριστερα παξιμαδι της κεφαλης και μετα της καμπανας.πρεπει να τρεχει λαδι
Αφού συμφωνήσαμε για το σιτακι θα ενημερώσω και θα ρωτήσω για να μαθαίνω. Στην πρώτη του λειτουργία μετά την επισκευή ελέγχθηκε από την κάτω βαλβίδα ότι φέρνει λάδι και όλα καλά! Χρειάζεται και εξαέρωση όπως λες; Πριν ή μετά την αλλαγή λαδιού και γιατί;
Aπο την τρομπα λαδιου φευγει ενα ""καναλι"",παει στην κεφαλη και επιστρεφει πισω στο καρτερ απο την αλλη ας πουμε πλευρα της κεφαλης. πρεπει ξεβιδωνοντας το κατω αριστερο παξιμαδι της κεφαλης οπως κοιτας το μοτερ απο μπροστα να τρεχει αρκετο λαδακι, δλδ ροη συνεχης και οχι σταγονα σταγονα.Αν καπου εχει αερα στο κυκλωμα θα βγει.Ετσι το κανω εγω και εμπειρικα μπορω να το ελεγξω καλυτερα τη ροη λαδιου απο το να ανοιξω την ταπα βαλβ εξαγωγης αλλα καθενας εχει τον τροπο του.
Επειτα ενα δευτερο καναλι φευγει απο τρομπα λαδιου και μεσω καπακιου καμπανας και καμπανας παει στο στροφαλο,περνωντας απο το ρεγουλατορο στο καπακι της καμπανας. Αν αυτο το κοντρα παξιμαδι το λυσεις λιγο ,θα πρεπει με μοτερ σε λειτουργια, να σταζει και εκει λιγο λαδακι.Αν οχι προβλημα....
Μια φορα το κανεις αυτο στην αρχη που μονταρεις και μετα κατα διαστηματα.Ετσι ελεγχεις αν λειτουργει η τρομπα και αν. Και τα 2 τα καναλια ειναι ανοιχτα και δεν εχει πιασει μακα καμια τρυπουλα και δεν περναει λαδακι και στροφαλος γιοκ
giannis.m
20/08/2019, 13:04
Μια πληροφορία που δεν ήξερα καθόλου και σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Θα κάνω άμεσα τον έλεγχο για την ροή του λαδιού και τα υπόλοιπα σε λίγο καιρό με την αλλαγή στα 1000!!
giannis.m
23/12/2019, 00:52
Παιδιά καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους!! Αφού κάναμε το πρώτο μας σέρβις μετά από 1000 χλμ σε στρώσιμο, είχαμε καλή ποσότητα λαδιού και ευτυχώς είναι και καθαρά, όλα δούλευαν μια χαρά μέχρι που μια μέρα άρχισε να κοπανάει σαν τρακτέρ η καμπάνα. Το αποτέλεσμα όταν λύθηκε ήταν αυτό
413662413663
Κόπηκε ο στρόφαλος από αστοχία υλικού είπε ο γιατρός και ούτε αυτός ούτε το παλικάρι στα ανταλλακτικά το πίστευαν. Με τις υγείες μας λοιπόν και καλό χειμώνα!!!!
Παιδιά καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλές γιορτές σε όλους!! Αφού κάναμε το πρώτο μας σέρβις μετά από 1000 χλμ σε στρώσιμο, είχαμε καλή ποσότητα λαδιού και ευτυχώς είναι και καθαρά, όλα δούλευαν μια χαρά μέχρι που μια μέρα άρχισε να κοπανάει σαν τρακτέρ η καμπάνα. Το αποτέλεσμα όταν λύθηκε ήταν αυτό
413662413663
Κόπηκε ο στρόφαλος από αστοχία υλικού είπε ο γιατρός και ούτε αυτός ούτε το παλικάρι στα ανταλλακτικά το πίστευαν. Με τις υγείες μας λοιπόν και καλό χειμώνα!!!!
Καλό χειμώνα.
Αν αποφασισεις να το φτιάξεις βάλε ένα καλύτερο στρόφαλο,να δώσεις γύρω στο 80αρι,έχει κάτι αρκετά καλους.
Καλές επισκευες
giannis.m
26/12/2019, 17:02
Καλά Χριστούγεννα με υγεία!! Στρόφαλος θα μπει aasa 54mm όχι τριγωνικός στα 120€. Ήδη με τα εργατικά του μάστορα και με κάτι τζιτζιμπλικια από honda μεριά έχει ανέβει λίγο το κόστος και το κακό είναι πως δεν ήταν καθόλου προγραμματισμένο οπότε το βλέπω στην καλύτερη περίπτωση να κυκλοφορήσει πάλι από Μάρτιο.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία!! Στρόφαλος θα μπει aasa 54mm όχι τριγωνικός στα 120€. Ήδη με τα εργατικά του μάστορα και με κάτι τζιτζιμπλικια από honda μεριά έχει ανέβει λίγο το κόστος και το κακό είναι πως δεν ήταν καθόλου προγραμματισμένο οπότε το βλέπω στην καλύτερη περίπτωση να κυκλοφορήσει πάλι από Μάρτιο.
Καλά Χριστούγεννα!
Βγαίνει στρογγυλος αασα για μονοκαμπανο ?, νόμιζα μόνο τρίγωνος.Καλες επισκευές, δεν πειράζει μη στεναχωριεσαι,θα περιμένουμε τα νέα σου.
giannis.m
27/12/2019, 11:02
Αν δεν βγάζει στρογγυλό 54 θα κοιτάξω για 50. Αν δεν βγάζει καθόλου στρογγυλό για μονοκαμπανο θα κοιτάξω άλλη μάρκα. Δεν θέλω τριγωνικό γιατί έχει περισσότερους κραδασμούς από όσο ξέρω και δεν μου χρειάζεται αυτή η ελάχιστη διαφορά στη ροπή σε αντιστοιχία με την αξιοπιστία του συνόλου.
Στρογγυλο ο aasa βγαζει μονο 56
giannis.m
27/12/2019, 18:22
Στρογγυλο ο aasa βγαζει μονο 56
Δεν γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα καθόλου. Όταν έρθει η ώρα και το χρήμα με το καλό τότε θα ψάξω καλύτερα να δω τι θα βάλω. Λέγαμε μήπως βαζαμε γνήσιο μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση αλλά δεν βρήκαμε κάπου... To be continued.............
andreaspetr
28/12/2019, 17:43
εχω γνησιο κομμενο στο ιδιο σημειο,τον θες?? :D
giannis.m
29/12/2019, 17:28
εχω γνησιο κομμενο στο ιδιο σημειο,τον θες?? :D
Ωραίος μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!
Hrist983
15/01/2020, 21:01
καλησπερα είμαι καινούριος στο moto.gr ως μελος μετα απο πολα χρονια που ειχα παρατιμενο το μηχανακι μου honda glx 50c (72c ) ειπα να το φτιαξω μιας και δουλευει ακομα εκ θαυματος με καπιους φυσιολογικους θορυβους λογο ακινησιας. λογο οτι εχω σχεδον τα ιδια τεχνικα θεματα με τον θεματοθετη θα ηταν περιττο να ανοιξω καινουργιο θεμα στο φορουμ. το μηχανακι μου εχει 3αρι σασμαν λογο οτι ειναι πειραγμενο 72cc ειχε βαρεσει μπιελα σε βαθμο που ειχε χαλασι το κυλινδροπιστονο το ειχα φτιαξει ρεκτιφιε κλπ πριν το παρατησω. το μηχανακι θελω να αλαξω το κυλινδροπιστονο βαζοντας ξανα 47mm. για να βαλω 4αρι σασμαν στο ιδιο καρτερ ειναι εφικτο η θα πρεπει να αλαξω και τα δυο καρτερ ? ευχαριστω εκ των προτερων
giannis.m
16/01/2020, 12:19
καλησπερα είμαι καινούριος στο moto.gr ως μελος μετα απο πολα χρονια που ειχα παρατιμενο το μηχανακι μου honda glx 50c (72c ) ειπα να το φτιαξω μιας και δουλευει ακομα εκ θαυματος με καπιους φυσιολογικους θορυβους λογο ακινησιας. λογο οτι εχω σχεδον τα ιδια τεχνικα θεματα με τον θεματοθετη θα ηταν περιττο να ανοιξω καινουργιο θεμα στο φορουμ. το μηχανακι μου εχει 3αρι σασμαν λογο οτι ειναι πειραγμενο 72cc ειχε βαρεσει μπιελα σε βαθμο που ειχε χαλασι το κυλινδροπιστονο το ειχα φτιαξει ρεκτιφιε κλπ πριν το παρατησω. το μηχανακι θελω να αλαξω το κυλινδροπιστονο βαζοντας ξανα 47mm. για να βαλω 4αρι σασμαν στο ιδιο καρτερ ειναι εφικτο η θα πρεπει να αλαξω και τα δυο καρτερ ? ευχαριστω εκ των προτερων
Καλώς ήρθες φίλε μου και καλη αρχή στην επισκευή σου. Στροφαλους κυλίνδρους και πιστόνια έχεις παρά πολλές επιλογές ανάλογα με την τσέπη και τις απαιτήσεις σου. Όσον αναφορά το σασμάν γίνεται να αντικαταστήσεις το 3αρι με 4αρι και αναλόγως τον τύπο του καρτερ που έχεις γίνεται και η ανάλογη δουλειά ΑΛΛΑ να έχεις καλό μάστορα εκεί. Αν έχεις Κάρτερ με κωδικό gbk4 νομίζω πως μπαίνει χωρίς κάποια μετατροπή, αν αντιθέτως έχεις το gb4 όπως εγώ γίνεται μια μετατροπουλα αλλά μην φανταστείς κάτι το ιδιαίτερο. Αυτα από εμένα καλή αρχή και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.