View Full Version : Αρχάριος ζητά βοήθεια με το ''σβήσιμο''
Γειά σε όλους, μόλις πέρασα τις θεωρητικές εξετάσεις για κατηγορία Α'. Πήγα καλοδιαβασμένος, πέρασα άνετα με 30/30 και 10/10.
Στο πρώτο πρακτικό μάθημα είπα στον δάσκαλο ότι δεν έχω ξαναοδηγήσει, με έβαλε λοιπόν σε ένα σάπιο 50άρι.
Αφού μου έκανε μια περατζάδα των 5'' στους χειρισμούς, μου είπε να ανέβω και να ξεκινήσω (!).
Πέρα από το ότι χρειάστηκε στην αρχή να το πάρει ο ίδιος και να φτιάξει γιατί ήταν σταθμευμένο 4 μήνες, μου φάνηκε εξαιρετικά δύσκολο να το κρατήσω αναμμένο, χωρίς να αναπτύξω ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή που πήγαινε ο δάσκαλος δίπλα μου πεζός. Ο ήχος δεν άλλαζε, το χέρι μου δεν μετακινούταν, παρ' όλα αυτά, με την ανεπαίσθητη αλλαγή το γκάζι ''κλωτσούσε'' υπερβολικά. Ο δάσκαλος μου είπε ότι επίτηδες τα γκάζια δεν είναι ευαίσθητα, προκειμένου να μην αναπτύσεις εύκολα ταχύτητα - πράγμα που μου φάνηκε να μην έχει λογική. 1-2 φορές πείραξε τον κινητήρα, λέγοντάς μου ότι έφτιαχνε τις στροφές για να με βοηθήσει να βρω την ''γκρίζα ζώνη'' στο γκάζι. Δεν βοήθησε ιδιαίτερα. Από το να τρέχω λοιπόν, προτιμούσα να μου σβήνει. Είναι όλο αυτό φυσιολογικό? Ή μήπως το ότι όσοι έβλεπαν το μηχανάκι ρωτούσαν τον δάσκαλο ''που το βρήκε αυτό'', σημαίνει ότι μέσα στην δικαιολογημένη απειρία μου, έφταιγε σε κάποιο ποσοστό και η μηχανή? Παρεπιπτόντως, μέχρι και το πιρούνι μου φαινόταν λιγάκι στραβό... Ο δάσκαλος πάντως στο τέλος, ενώ είχαμε αναφέρει ώρες μαθημάτων, όταν του είπα για το επόμενο μάθημα μου είπε ''θα μιλήσουμε''. Ένα διήμερο μετά, δεν έχω νέα. Δύο πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου, ή ότι μου το είπε γιατί θα χρειαστεί χρόνο να βρει άλλη μηχανή σε καλύτερη κατάσταση, ή ότι θα μιλήσει με τη σχολή να βρουν έναν άλλο δάσκαλο με περισσότερη υπομονή... :p
Ξέρω ότι χωρίς κατ'ιδίαν μαρτυρία, είναι δύσκολο να κρίνει κανείς. Στις 5-6 γύρες που κάναμε πάντως στο μάθημα, καταλάβαινα το τι βελτίωνα και τί όχι - όπως συνέβη δηλαδή και με τη σταθερότητα του χεριού μου στο γκάζι, που φυσικά δεν περίμενα να είμαι και έμφυτο ταλέντο από το πουθενά. Όμως το να μου σβήνει σε βαθμό που να έχει πρηστεί το πόδι μου απ΄τη μανιβέλα, έγκειται στο άλλο άκρο :p
Έφταιγε η απειρία μου? Η μηχανή? Η έλλειψη μεταδοτικότητας από τον δάσκαλο? Όλα μαζί? Εν συντομία, η πρώτη μου εντύπωση με κάνει να καταλαβαίνω πως το σύστημα λειτουργεί όπως και τα περισσότερα σε αυτήν χώρα, πρέπει να ξεκινήσεις δηλαδή τα 12 υποχρεωτικά μαθήματα ξέροντας να οδηγάς ήδη χωρίς χαρτιά, πανέτοιμος και να ''τα σκάσεις'' μετά, μόνο για το τυπικό του πράγματος - κάτι που προσωπικά με βρίσκει φοβερά αντίθετο.
Θα γράφω λεπτομερή θέματα για την όλη μου εμπειρία εν καιρώ, ελπίζοντας ότι θα βοηθούν και άλλους που έρχονται στη θέση που είμαι τώρα. Σας ευχαριστώ που βρήκατε τον χρόνο να διαβάσετε και να απαντήσετε, πάντα όρθιοι και ασφαλείς εύχομαι.
MG-KTiNoS
05/03/2019, 18:17
άλλαξε δάσκαλο
το μοτο σκορτσαρει με 2χλμ, δεν υπαρχει περιπτωση να κρατησεις αυτη την ταχυτητα, η θα σβησει η θα πεσεις!
ποιο το νοημα να ειναι διπλα σου με τα ποδια? οσους εχω ακουσει, τους ακολουθαει ο δασκαλος με το αυτοκινητο απο πισω ενω αυτοι οδηγανε.
για εκπαιδευση πανε σε σημειο πχ αδειο παρκινγκ στο οποιο εχουν φτιαξει διαγραμμιση κατω για να βοηθαει, δε χρειαζεται ποτε να ειναι διπλα σου με τα ποδια!
αν υπαρχει η δυνατοτητα πηγαινε αλλου...
Ο υιός έδωσε την προηγούμενη εβδομάδα για μοτοποδήλατο . Έκανε 3 μαθήματα στην αρχή και μετά τους 4+ μήνες που έληξε η απεργία πήγε 2 ώρες πιο νωρίς και έκανε πρακτική και πέρασε . Εννοείται ότι η σχολή του είπε δώσε 150 ευρώ για να το έχεις σίγουρο και εγώ απάντησα ότι θα πάρουν μια φωτογραφία από τα γνωστά σημεία του σώματος.
Ζήτησε από τον δάσκαλο μηχανάκι της προκοπής και αν δεν υπάρχει ψάξε άλλον
Δυστηχώς όμως, δεν είχαμε όλοι μηχανόβιους πατέρες σαν εσένα και πρέπει να ξεκινήσουμε υπό το μηδέν... και καλώς ή κακώς, ούτε δέχομαι να οδηγήσω μηχανή κανενός φίλου μου χωρίς χαρτιά, ακόμη και αν δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τώρα τα λάδια κλπ που εγώ τα βλέπω περισσότερο σαν εκβιασμό, παρά σαν ''βοήθημα'' στο να πάρεις δίπλωμα (γιατί πλέον έχουν φτάσει σε σημείο απλά να μην περνάς χωρίς λάδωμα), είναι μέρος του ίδιου προβλήματος με το ότι κάποιοι δάσκαλοι (σίγουρα όχι όλοι) περιμένουν να ξέρεις ήδη να οδηγάς χωρίς χαρτιά γιατί απλώς ''εντάξει μωρέ τώρα'' και αυτοί αντί να σε μάθουν, να αράζουν στα μαθήματα μετρώντας τα λεφτά που έβγαλαν από εσένα... Άρα, αν δεν έχεις τη τύχη του υιού, τα σκας για να πάρεις το δίπλωμα, τα ξανασκάς μετά σε σχολείο οδήγησης για να μάθεις. Πάνω κάτω, το ίδιο στήσιμο που έχουν κάνει με τα σχολεία και τα φροντιστήρια δηλαδή.
Θα κάνω αυτό που είπες στο επόμενο μάθημα, ευχαριστώ.
450 ευρώ κόστισε για δίπλωμα μοτοποδηλάτου...... παράβολα μαθήματα . Υπερβολικά πολλά
το μοτο σκορτσαρει με 2χλμ, δεν υπαρχει περιπτωση να κρατησεις αυτη την ταχυτητα, η θα σβησει η θα πεσεις!
ποιο το νοημα να ειναι διπλα σου με τα ποδια? οσους εχω ακουσει, τους ακολουθαει ο δασκαλος με το αυτοκινητο απο πισω ενω αυτοι οδηγανε.
για εκπαιδευση πανε σε σημειο πχ αδειο παρκινγκ στο οποιο εχουν φτιαξει διαγραμμιση κατω για να βοηθαει, δε χρειαζεται ποτε να ειναι διπλα σου με τα ποδια!
αν υπαρχει η δυνατοτητα πηγαινε αλλου...
Όταν δεν μου σβήνει ή δεν κλωτσάει, κρατάω ταχύτητα ακριβώς όση χρειάζεται για να μην πέσω. Μεταξύ μας, δεν αισθάνομαι ακόμη και τη σιγουριά για να δώσω πολύ παραπάνω... :p Ο χώρος της εκπαίδευσης γίνεται στον χώρο εξέτασης όπου εκπαιδεύονται ταυτόχρονα και άλλοι, οπότε είναι αρκετά στριμωγμένα για να χωρέσει εκεί μέσα και αυτοκίνητο. Δίπλα μου πηγαίνει για να μου δίνει οδηγίες καθοδόν από ότι κατάλαβα, όπως και για ασφάλεια - η οποία θα είχε εξασφαλιστεί έτσι κι αλλιώς αν μου έλεγε εξ αρχής τι να κάνω σε περίπτωση ανάγκης. Δεν χρησιμοποιήσαμε καθόλου διαγράμμιση στο πρώτο μάθημα, αυτό λογικό μου φαίνεται αν θέλεις πρώτα ο μαθητής να συνηθίσει τους χειρισμούς. Θα δούμε πως θα πάει από την επόμενη φορά και θα προσθέσω ενημέρωση στο θέμα.
Άλλαξε σχολή - δάσκαλο χθες. Ζήτα τα λεφτά που έχεις ήδη πληρώσει για μαθήματα πρακτικών πίσω, βρες δάσκαλο τσακάλι που να γουστάρει αυτό που κάνει και να σου παρέχει αξιοπρεπές όχημα και όχι ότι έχει ξεμείνει στα σκουπίδια. Μην τους χαριστείς, σχολή που δεν σέβεται τον νέο οδηγό και του δίνει χρέπια να οδηγήσει είναι σχολή για τον πεόντα.
Το χρήμα ειδικά σήμερα είναι δύσκολο και δεν πρέπει να το χαρίζεις σε κανέναν ή να επιτρέπεις να στο παίρνουν ετσιθελικά από την τσέπη σου.
Για την δικιά σου οικονομία και χρήματος και χρόνου, βρες κάπου αλλού που να σε εμπνέει ο εκπαιδευτής.
450 ευρώ κόστισε για δίπλωμα μοτοποδηλάτου...... παράβολα μαθήματα . Υπερβολικά πολλά
450 και χωρίς τα 150 όπως λες? Όντως υπερβολή.
Εδώ έδωσα 500 για την Α, συμπεριλαμβανομένων πραγματικά των πάντων.
Όταν δεν μου σβήνει ή δεν κλωτσάει, κρατάω ταχύτητα ακριβώς όση χρειάζεται για να μην πέσω. Μεταξύ μας, δεν αισθάνομαι ακόμη και τη σιγουριά για να δώσω πολύ παραπάνω... :p Ο χώρος της εκπαίδευσης γίνεται στον χώρο εξέτασης όπου εκπαιδεύονται ταυτόχρονα και άλλοι, οπότε είναι αρκετά στριμωγμένα για να χωρέσει εκεί μέσα και αυτοκίνητο. Δίπλα μου πηγαίνει για να μου δίνει οδηγίες καθοδόν από ότι κατάλαβα, όπως και για ασφάλεια - η οποία θα είχε εξασφαλιστεί έτσι κι αλλιώς αν μου έλεγε εξ αρχής τι να κάνω σε περίπτωση ανάγκης. Δεν χρησιμοποιήσαμε καθόλου διαγράμμιση στο πρώτο μάθημα, αυτό λογικό μου φαίνεται αν θέλεις πρώτα ο μαθητής να συνηθίσει τους χειρισμούς. Θα δούμε πως θα πάει από την επόμενη φορά και θα προσθέσω ενημέρωση στο θέμα.
Οι σοβαρές σχολές διαθέτουν σύστημα ενδοσυνεννόησης κι έτσι ο εκπαιδευτής είναι σε διαρκή επικοινωνία με τον μαθητή. Βέβαια τα πρώτα μαθήματα ειδικά σε άτομο που δεν έχει εμπειρία στα μηχανάκια γίνονται σε χώρους χωρίς άλλους να δημιουργούν συνωστισμό στον αρχάριο. Όταν αποκτήσεις μια σχετική εμπειρία θα σε πάει μαζί με άλλους. Τι θα γίνει αν σου κολλήσει το γκάζι και πας φυτευτός πάνω σε κάποιον άλλο και γίνετε χαλκομανία?? Ποιος θα φταίει και στην τελική ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα?
Τα περιγράφεις μαύρα, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η περιγραφή σου είναι αποτέλεσμα μόνο της απογοήτευσής σου ή έχει μεγάλη δόση πραγματικότητας. Θα έλεγα να κάνεις λίγη υπομονή ακόμα να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει το χειρισμό της μοτοσυκλέτας και να κρίνεις κατόπιν.
Ομοίως ξεκίνησα μαθήματα μοτοσυκλέτας από το μηδέν. Η πρώτη φορά που οδήγησα μοτοσυκλέτα ήταν στο πρώτο μου μάθημα. Προφανώς μου έσβηνε κι εμένα και δυσκολεύτηκα στην αρχή. Αλλά μου άρεσε τόσο, που δεν πτοούμουν. Είχα αντίστοιχα προβλήματα με τα δικά σου. Μηχανάκι χρέπι που δεν έπιανε το πίσω φρένο, λάστιχα που είχαν ρωγμές από τα χρόνια και δάσκαλο που μου έλεγε να μη φοράω το κράνος που είχα ήδη αγοράσει και έπαιρνα μαζί μου στα μαθήματα, "για να μπορώ να τον ακούω πιο καλά". Παρόλα αυτά, είχε δείξει υπομονή στην άγνοιά μου και με μύησε στα βασικά της οδήγησης. Φυσικά έκανα περισσότερα μαθήματα από τα υποχρεωτικά και δε δέχθηκα να λαδώσω όταν μου έγινε σχετική πρόταση.
Ότι είπε ο Βασίλης (vaska) πιο πάνω, τίποτα άλλο, πραγματικά τίποτα! Δεν νοούνται τέτοιες πρακτικές....
Οι σοβαρές σχολές διαθέτουν σύστημα ενδοσυνεννόησης κι έτσι ο εκπαιδευτής είναι σε διαρκή επικοινωνία με τον μαθητή. Βέβαια τα πρώτα μαθήματα ειδικά σε άτομο που δεν έχει εμπειρία στα μηχανάκια γίνονται σε χώρους χωρίς άλλους να δημιουργούν συνωστισμό στον αρχάριο. Όταν αποκτήσεις μια σχετική εμπειρία θα σε πάει μαζί με άλλους. Τι θα γίνει αν σου κολλήσει το γκάζι και πας φυτευτός πάνω σε κάποιον άλλο και γίνεται χαλκομανία?? Ποιος θα φταίει και στην τελική ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα?
Την ίδια απορία έχω και εγώ, αν δεν ήμουν αρκετά παρατηρητικός ώστε να βλέπω σχετικούς χειρισμούς άλλων σαν συνεπιβάτης, αυτό που περιγράφεις θα είχε ήδη συμβεί. Ευτυχώς που πήγε να γίνει πιο πέρα που ο χώρος ήταν άδειος και έκανα ακαριαία αποσύμπλεξη.
Τα περιγράφεις μαύρα, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η περιγραφή σου είναι αποτέλεσμα μόνο της απογοήτευσής σου ή έχει μεγάλη δόση πραγματικότητας. Θα έλεγα να κάνεις λίγη υπομονή ακόμα να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει το χειρισμό της μοτοσυκλέτας και να κρίνεις κατόπιν.
Ομοίως ξεκίνησα μαθήματα μοτοσυκλέτας από το μηδέν. Η πρώτη φορά που οδήγησα μοτοσυκλέτα ήταν στο πρώτο μου μάθημα. Προφανώς μου έσβηνε κι εμένα και δυσκολεύτηκα στην αρχή. Αλλά μου άρεσε τόσο, που δεν πτοούμουν. Είχα αντίστοιχα προβλήματα με τα δικά σου. Μηχανάκι χρέπι που δεν έπιανε το πίσω φρένο, λάστιχα που είχαν ρωγμές από τα χρόνια και δάσκαλο που μου έλεγε να μη φοράω το κράνος που είχα ήδη αγοράσει και έπαιρνα μαζί μου στα μαθήματα, "για να μπορώ να τον ακούω πιο καλά". Παρόλα αυτά, είχε δείξει υπομονή στην άγνοιά μου και με μύησε στα βασικά της οδήγησης. Φυσικά έκανα περισσότερα μαθήματα από τα υποχρεωτικά και δε δέχθηκα να λαδώσω όταν μου έγινε σχετική πρόταση.
Μα όπως περιγράφω στο αρχικό ποστ, έχω την απορία και εγώ ο ίδιος για το αν η όλη κατάσταση είναι αποτέλεσμα της προφανούς μου απειρίας, ή του τρόπου διεξαγωγής του μαθήματος. Όπως φαίνεται από τις απαντήσεις, μάλλον ισχύουν και τα δύο, συμπεριλαμβανομένης και της απογοήτευσης που λες. Το ότι παραθέτεις παρόμοια χαρακτηριστικά και από την δικιά σου εμπειρία, μου δίνει κουράγιο στο ότι τουλάχιστον, δεν είμαι εξαίρεση. Και να χρειαστούν λίγα μαθήματα παραπάνω, ας πάει και το παλιάμπελο... πόσα παραπάνω έκανες?
I-want-a-moto
05/03/2019, 21:07
Αν δεν εχει αλλο μηχανακι πες του οτι αλλαξες γνωμη και θες να δωσεις με συμπλεκτη, λογικα θα εχει αλλο μηχανακι το οποιο και χρεπι να ειναι θα μπορεις να πατιναρεις το συμπλεκτη για να βγαζεις το αργο πιο ευκολα. Πιστευω μπορει να στο αλλαξει γτ ο δικος μου μου ειχε πει "σιγουρα δε θες παπι?" αφου δυσκολευομουν με το μπουρδελο το panther τελικα ομως το πηρα χωρις λαδι και ολα καλα. Οι εξεταστες εξεταζουν δεκαδες ατομα τη μερα αν δουν λιγο οτι το εχεις χαλαρωνουν τουλ εγω αυτο καταλαβα. Παιζει ρολο και τα κιλα και το υψος πιστευω αν εισαι μπολικος ισως να μη τραβαει το πενηνταρι με λιγο γκαζι.
Άλλαξε σχολή - δάσκαλο χθες. Ζήτα τα λεφτά που έχεις ήδη πληρώσει για μαθήματα πρακτικών πίσω, βρες δάσκαλο τσακάλι που να γουστάρει αυτό που κάνει και να σου παρέχει αξιοπρεπές όχημα και όχι ότι έχει ξεμείνει στα σκουπίδια. Μην τους χαριστείς, σχολή που δεν σέβεται τον νέο οδηγό και του δίνει χρέπια να οδηγήσει είναι σχολή για τον πεόντα.
Το χρήμα ειδικά σήμερα είναι δύσκολο και δεν πρέπει να το χαρίζεις σε κανέναν ή να επιτρέπεις να στο παίρνουν ετσιθελικά από την τσέπη σου.
Για την δικιά σου οικονομία και χρήματος και χρόνου, βρες κάπου αλλού που να σε εμπνέει ο εκπαιδευτής.
Έχεις τεράστιο δίκαιο, ειδικά για την περίπτωσή μου που κύριος λόγος της επιλογής δίκυκλου οχήματος, είναι ότι η απόκτηση/συντήρηση/καύσιμα αμαξιού είναι πραγματικά αδύνατη για την δικιά μου τσέπη. Σκέφτομαι να δώσω άλλη μια ευκαιρία στο επόμενο μάθημα και αν δω πάλι τα ίδια, να κάνω αυτό που λες.
o_gavros
05/03/2019, 22:55
Οι σχολές συνηθίζουν να ρυθμίζουν "ψηλά" και όχι άμεσα τους συμπλέκτες (και σε μηχανες και σε αμαξια),για προφανείς λόγους.
Αν υπολογίσουμε ότι συνήθως τα οχήματα τους κουβαλάνε και μια Χ ταλαιπωρία να το πω έτσι, ε τότε δε θέλει και πολύ για να καταλάβουμε το μείγμα.
Απο αυτά που γράφεις, εγω καταλαβαίνω περισσότερο την απειρία σου ως ζήτημα για τον προβληματισμό σου.
Λογικά και ο δάσκαλος δεν είναι και ο πρώτος μεταξύ πρώτων.
Αν μπορείς να αλλάξεις σχολή ή δάσκαλο χωρίς να χάσεις λεφτά,τότε καντο.
Αλλά όπως και να'χει θα δεις τον εαυτό σου να προοδεύει και να εξοικειώνεται όσο συνεχίζεις την εξάσκηση.
Οι σχολές συνιθίζουν να ρυθμίζουν "ψηλά" και όχι άμεσα τους συμπλέκτες (και σε μηχανες και σε αμαξια),για προφανής λόγους.
Αν υπολογίσουμε ότι συνήθως τα οχήματα τους κουβαλάνε και μια Χ ταλαιπωρία να το πω έτσι, ε τότε δε θέλει και πολύ για νακαταλάβουμε το μείγμα.
Απο αυτά που γράφεις, εγω καταλαβαίνω περισσότερο την απειρία σου ως ζήτημα για τον προβληματισμό σου.
Λογικά και ο δάσκαλος δεν είναι και ο πρώτος μεταξύ πρώτων.
Αν μπορείς να αλλάξεις σχολη ή δάσκαλο χωρίς να χάσεις λεφτά,τότε καντο.
Αλλά όπως και να'χει θα δεις τον εαυτό σου να προοδεύει και να εξοικειώνεται όσο συνεχίζεις την εξάσκηση.
Πολύ πιθανό όλα αυτά να πηγάζουν από την έλλειψη τριβής, από την αρχή το έχω κατά νου. Απλά σε όλο το άγχος που αυτή έχει από μόνη της, προστίθονται και όλα τα υπόλοιπα για να δέσει το γλυκό. Λόγω του ότι πρόκειται για το πρώτο μάθημα, θα κρατήσω προς το παρόν τη στάση ''βλέποντας και κάνοντας'' και αν δω ότι δεν αλλάζει κάτι, θα προχωρήσω σε ότι μου χει προταθεί. Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
TsoliasGR
06/03/2019, 11:31
Πολύ πιθανό όλα αυτά να πηγάζουν από την έλλειψη τριβής, από την αρχή το έχω κατά νου. Απλά σε όλο το άγχος που αυτή έχει από μόνη της, προστίθονται και όλα τα υπόλοιπα για να δέσει το γλυκό. Λόγω του ότι πρόκειται για το πρώτο μάθημα, θα κρατήσω προς το παρόν τη στάση ''βλέποντας και κάνοντας'' και αν δω ότι δεν αλλάζει κάτι, θα προχωρήσω σε ότι μου χει προταθεί. Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
Να και άλλη μια συμβουλή που θα σε βοηθήσει.
Αν για όποιο λογο τρομάξεις να θυμάσαι οτι δεν γραπωνομαστε στα χειρηστήρια.Ειδικα στο γκάζι.
Αν οχι ολοι τουλάχιστον οι πιο πολλοί την έχουμε φάει την τούμπα ετσι.
Και αυτο γιατι αν τρομαξεις και σφιξεις τα χέρια στο γκάζι το μονο που θα καταφέρεις ειναι να δώσεις πιο πολύ γκάζι και στο τέλος να πέσεις.Απεναντιας το δεξι χέρι πρέπει να ειναι χαλαρο.
Και επειδη μιλάμε για 50ρι δεν ξερω ποιο παπι σου έχει δώσει αλλά ΠΟΤΕ δεν πατάμε το μπροστινο φρένο με ολη μας την δυναμη, αλλά παντα το συνδιάζουμε με το πισω για να μην μας γυρισει το τιμονι και πέσουμε.
Μην εισαι ανχωμενος πάνω στην σελα, να είσαι χαλαρός.Προσπάθησε να γινεις ενα με το μηχανακι, να ακολουθαει το σώμα σου.Και αυτο το καταφέρνεις μονο οταν εισαι χαλαρος.
Φυσικά αν αλλάξεις δάσκαλο ισως ειναι πιο καλά αλλα οπως είπε και ο γαύρος...οσο το οδηγας τοσο εξοικιωνεσαι και θα το πάς ολο και πιο καλα.
Όπως γράψανε κ παραπάνω πήγαινε στην σχολή, κάνε τα παράπονα σου κ ζήτα την καρτέλα κ τα υπόλοιπα των χρημάτων σου κ φύγε.
Αν ντρέπεσαι ή θεωρείς ότι είσαι "μικρός" κ δε σε παίρνουν στα σοβαρά, πήγαινε με κάποιον κηδεμόνα σου (μάνα πατέρας αδερφός θείος) για να μιλήσουν πιο "σοβαρά". Αν δεν γίνεται ούτε αυτό, φιλαράκι αν είσαι Αθήνα θα έρθω εγώ να τους μιλήσω, ως ξάδερφος σου, να ξηγηθουμε όμορφα...
Όπως γράψανε κ παραπάνω πήγαινε στην σχολή, κάνε τα παράπονα σου κ ζήτα την καρτέλα κ τα υπόλοιπα των χρημάτων σου κ φύγε.
Αν ντρέπεσαι ή θεωρείς ότι είσαι "μικρός" κ δε σε παίρνουν στα σοβαρά, πήγαινε με κάποιον κηδεμόνα σου (μάνα πατέρας αδερφός θείος) για να μιλήσουν πιο "σοβαρά". Αν δεν γίνεται ούτε αυτό, φιλαράκι αν είσαι Αθήνα θα έρθω εγώ να τους μιλήσω, ως ξάδερφος σου, να ξηγηθουμε όμορφα...
Το μόνο για το οποίο ντρέπομαι είναι σχετικό με την ηλικία μου, αλλά αφορά ότι έπρεπε να πατήσω τα 30 για να μπω στον χορό... :p Αλλά δεν βαριέσαι, κάλιο αργά παρά ποτέ. Είμαι Αθήνα αλλά θα τους μιλήσω πανέμορφα από την επόμενη, στην χειρότερη θα φωνάξω και κανέναν πιο ''βετεράνο'' φίλο, που τα επιχειρήματά του όσο να' ναι θα έχουν περισσότερο βάρος από τα δικά μου. Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά και τη βοήθεια, θα ενημερώσω για νεότερα.
Sebastian1980
06/03/2019, 20:21
GKH ποτε δεν είναι αργά. Και εγώ στα 38 μου αποφάσισα ότι θέλω μοτοσυκλέτα. Αγόρασα ένα μικρό κινεζακι (remix 125) και έμαθα να οδηγάω με συμπλέκτη μόνος μου. Εντάξει είχα εμπειρία από παπί και σκούτερ.
Δεν θέλει ανχος,και κινήσεις ήρεμες,δεν μας κυνηγάει κανένας.
Πριν ξεκινήσω να οδηγάω, είχα δει πάρα πολλά βίντεο με οδηγήσει μοτοσυκλέτας, εστιάζοντας στις κινήσεις του οδηγού. Πιστεύω καλό θα ήταν να δεις και εσύ.
Και εμένα στην αρχή μου είχε σβήσει πολλές φορές αλλά στο τέλος του πήρα τον αέρα.
Πρέπει να αλλάξεις δάσκαλο.
Φτάνοντας στην καινούργια σχολή που θα πας δες έξω από αυτήν τα εκπαιδευτικά μοτο που έχει.Αν τα δεις χαλί μαυρο και παλιά τραβά σε μια άλλη σχολή.
Καλή επιτυχία.
Όταν βρεις τον κατάλληλο δάσκαλο θα εκπλαγεις με την γρήγορη πρόοδο που θα κάνεις.
o_gavros
06/03/2019, 20:28
θα κανω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου.
Παίδες, να επικρατεί και λίγη κοινή λογική στην "απαίτηση" να έχουν καινούρια & χαρτί μηχανάκια.
Τα οχήματα αυτά τα χειρίζονται μη έμπειροι χρήστες και ως εκ τούτου η φθορά τους δεν είναι η ίδια όπως το προσωπικό μας όχημα.
θα κανω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου.
Παίδες, να επικρατεί και λίγη κοινή λογική στην "απαίτηση" να έχουν καινούρια & χαρτί μηχανάκια.
Τα οχήματα αυτά τα χειρίζονται μη έμπειροι χρήστες και ως εκ τούτου η φθορά τους δεν είναι η ίδια όπως το προσωπικό μας όχημα.
Φυσικά, δεν περιμένω να μου παρέχει και τη προσωπική του μηχανή ο άλλος. Ωστόσο, ανάμεσα σε όλους όσους βλέπω (δεκάδες) που όντως τους δίνουν οχήματα στη πένα, παίρνω το χειρότερο με διαφορά. Μεταξύ σε αυτό και στην μεγάλη βέβαια, το προτιμώ τουλάχιστον για αρχή.
Έχω νέα ενημέρωση για το όλο ζήτημα... Πήγα, έκανα 2ο μάθημα, με την ίδια μηχανή. Το έβγαλα σχεδόν όλο μόνος μου. Κάποιο λάθος έπαιζε με το γκάζι τη πρώτη φορά, παίδες. Μου έλεγε ότι δεν είναι έτσι, ότι απλά συνηθίζω. Αλλά δεν είμαι τρελός. :p Από εκεί που το άφηνα να πάει μόνο με τον συμπλέκτη και έσβηνε αν δεν πατούσα λίγο γκάζι, πλέον σε ολόκληρο το 2ο μάθημα μου έσβησε μόνο 1-2 φορές και αυτό οκ, επειδή άφησα λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη. Με το που ξεκινάω σχεδόν, μου κάνει πήγαινε για σλάλομ. Υπενθυμίζω, ήταν 2η φορά που οδηγάω στη ζωή μου. Εντάξει, από τις 6 απόπειρες, πέτυχα όλους τους ελιγμούς τις 3. Στις υπόλοιπες, μου ξέφυγε κάθε φορά και από ένας. Στην ευθεία είχα λίγο θέμα με τη χαμηλή ταχύτητα, αλλά δεν είναι κάτι που δεν στρώνεται. Κατά τη περισσότερη διάρκεια, απλά μιλούσε στο τηλέφωνο με γυρισμένη πλάτη...
Στη πρώτη από τις 2 φορές που μου έσβησε, έβαλα κεκτημένα 2η ταχύτητα αντί για πρώτη και τη διορθώνω, μου λέει ''γιατί το έκανες αυτό?'', απαντάω και εγώ ''γιατί, μου είπες ποτέ πού είναι η δευτέρα?''. Να' ναι καλά το ίντερνετ. Μετά από όλα αυτά, άντε να μάθουμε επιτέλους πως σταματάμε...
Μετά από κάποιες απανωτές επαναλήψεις σε ευθεία, μου λέει να μην βιάζομαι να πατήσω κάτω και να μάθω καλά γιατί θα πέσω. Του λέω δεκτικός ''εντάξει'', για να εισπράξω γκριμάτσα. Έχω την εντύπωση πως όλο αυτό γίνεται αφενός επειδή βαριέται, αφετέρου για να αναγκαστώ να κάνω έξτρα μαθήματα, τα οποία και μου ανέφερε (δεν θεωρώ ότι δεν τα χρειάζομαι έτσι κι αλλιώς).
Αυτή τη φορά που είχα πολλή περισσότερη αυτοπεποίθηση (με την καλή έννοια) και μπορούσα να παρατηρώ περισσότερα τριγύρω μου, έπαιρνε το μάτι μου άλλους δασκάλους που καθόντουσαν και εξηγούσαν πράγματα στους μαθητές τους υπομονετικά και με ενδιαφέρον και πραγματικά το ζήλεψα. Από την άλλη, φοβάμαι πως αν αλλάξω σχολή, θα πέσει ''καρφωτή'' στους εξεταστές, με τους οποίους από ότι έχω καταλάβει παίζουν πολύ κοντινές σχέσεις. Στη τελεταία περίπτωση υπάρχει βέβαια και η μέση λύση, να υπομείνω τα υποχρεωτικά τόσο εγώ, όσο ο δάσκαλος και παράλληλα, να βρω φίλο με μηχανή για έξτρα εξάσκηση - κάτι που ως τώρα για εμένα ήταν εκτός συζήτησης. Αλλά αφού έτσι πάει το πράγμα και σε ρωτάνε αν ''ξέρεις ήδη'' αυτοί που υποτίθεται θα σε κάνουν νόμιμο οδηγό...
o_gavros
07/03/2019, 00:03
έχει πλάκα η εξιστόρηση βήμα προς βήμα των μαθημάτων σου.(φιλική συμβουλή,μην μας πας μυθιστόρημα μέχρι το μάθημα 20 ;) )
αυτό που περιγράφεις για τη μηχανή, το πιθανότερο είναι πως ρύθμισαν λίγο τη ντίζα του συμπλέκτη σε σχέση με την προηγούμενη φορά.
Μη σκας τόσο, δεν εχεις αναγκη το πιο άρτιο μηχάνημα για να μάθεις.λάου λάου και ολα θα ερθουν.
Αυτό όμως που περιγράφεις με το δάσκαλο, είναι για κλωτσές.
Πιτσιρικάς δεν είσαι,τα λεφτά σου φαντάζομαι τα σέβεσαι,οπότε απαίτησε να τα σεβαστεί κι ο -κατ'ευφημισμό- δάσκαλος.
Τωρα με το καλό θα'ναι,με το άσχημο θα'ναι, λίγο σημασία έχει.
Βασικά όχι,δεν χρειάζεται να είναι με το καλό.το έχασε αυτό το δικαίωμα όταν σε έγραφε στα παπαρια του.
Επίσης, βγαλε απο το κεφάλι σου την ουσιαστική έννοια του δάσκαλου όταν μιλάμε για σχολές οδήγησης.
Είναι απλά διεκπεραιωτές για ένα απαραίτητο νόμιμο εγγραφο.
Αφού το πάρεις,τότε επαφίεται σε σένα το πόσο θα θελησεις να προχωρήσεις με γνώσεις.Λύσεις, πλέον, υπάρχουν.
έχει πλάκα η εξιστόρηση βήμα προς βήμα των μαθημάτων σου.(φιλική συμβουλή,μην μας πας μυθιστόρημα μέχρι το μάθημα 20 ;) )
αυτό που περιγράφεις για τη μηχανή, το πιθανότερο είναι πως ρύθμισαν λίγο τη ντίζα του συμπλέκτη σε σχέση με την προηγούμενη φορά.
Μη σκας τόσο, δεν εχεις αναγκη το πιο άρτιο μηχάνημα για να μάθεις.λάου λάου και ολα θα ερθουν.
Αυτό όμως που περιγράφεις με το δάσκαλο, είναι για κλωτσές.
Πιτσιρικάς δεν είσαι,τα λεφτά σου φαντάζομαι τα σέβεσαι,οπότε απαίτησε να τα σεβαστεί κι ο -κατ'ευφημισμό- δάσκαλος.
Τωρα με το καλό θα'ναι,με το άσχημο θα'ναι, λίγο σημασία έχει.
Βασικά όχι,δεν χρειάζεται να είναι με το καλό.το έχασε αυτό το δικαίωμα όταν σε έγραφε στα παπαρια του.
Επίσης, βγαλε απο το κεφάλι σου την ουσιαστική έννοια του δάσκαλου όταν μιλάμε για σχολές οδήγησης.
Είναι απλά διεκπεραιωτές για ένα απαραίτητο νόμιμο εγγραφο.
Αφού το πάρεις,τότε επαφίεται σε σένα το πόσο θα θελησεις να προχωρήσεις με γνώσεις.Λύσεις, πλέον, υπάρχουν.
Για να καταλάβεις, ο αρχικός τίτλος του θέματος όταν το άνοιγα ήταν ''Διεξοδικότατη Εμπειρία Αρχαρίου'' ή κάτι τέτοιο χαχαχαχα
Περισσότερο έτσι ήθελα να πάρω απόψεις για το τι είναι φυσιολογικό, αλλά και αν κάποιος έρθει στην ίδια θέση (που δεν το εύχομαι σε κανέναν) να τα βρει να τα διαβάζει... Αν η εξέλιξή μου πάει αναλογικά έτσι όπως πήγε μεταξύ 1ου-2ου μαθήματος, δεν σκάω πολύ. Απλά θα μπορούσα να εναποθέσω τα δύσκολα δεδουλευμένα μου σε μια καλύτερη επιλογή. Αλλά τι να κάνουμε, αδυκτίωτος noob-άς, πήγα ξυπόλητος στ' αγκάθια.
Σε αυτό που λες κατέληξα από την αρχή, ότι είναι δηλαδή απλώς μία τυπικότητα και μετά ξεκινάει η εκπαίδευση.
Και ας λέει ο νεοσσός ότι απλά τα βλέπω μαύρα :p
Θα σταματήσω το σπαμ και απλά θα προσθέσω στη σπάνια περίπτωση που γίνει κάτι ακραίο.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές.
Μόνο εγώ βρίσκω περίεργο το γεγονός ότι κράζεις τον δάσκαλό σου σε κάθε μήνυμα, αλλά συνεχίζεις να κάνεις μαθήματα με αυτόν; Ένα από τα δύο πρέπει να το σταματήσεις.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/03/2019, 05:38
το μοτο σκορτσαρει με 2χλμ, δεν υπαρχει περιπτωση να κρατησεις αυτη την ταχυτητα, η θα σβησει η θα πεσεις!
...
Γιατι να σβησει ενα παπι που δεν εχει συμπλεκτη?Δεν ειναι λογικο.Ο πιτσιρικας εχει δικιο.Εκτος και αν του εχει πειραξει τη βιδα του ρελαντι για καποιο λογο.
Γιατι να σβησει ενα παπι που δεν εχει συμπλεκτη?Δεν ειναι λογικο.Ο πιτσιρικας εχει δικιο.Εκτος και αν του εχει πειραξει τη βιδα του ρελαντι για καποιο λογο.
Αναφέρει για αποσύμπλεξη, επομένως χρησιμοποιεί ένα από τα λίγα παπιά με συμπλέκτη. Τέτοιο είχε η σχολή που είχα πάει και είναι καλό, ώστε να σε μυήσει στη χρήση του συμπλέκτη, πριν περάσεις σε πιο βαριά και ισχυρή μοτοσυκλέτα.
Μήπως σαν νέος στον χώρο δεν δίνεις αρκετό γκάζι και σβήνει;Από φόβο ή απειρία;Θα μου πεις έχεις δάσκαλο δίπλα.Όταν ''σκορτσάρει'' και πάει να σβήσει δοκίμασες να πατήσεις ξανά συμπλέκτη;
Μάγκες, ήταν θέμα ρύθμισης. Στο 2ο μάθημα μου έσβησε μόνο 1-2 φορές, επειδή οκ άφησα συμπλέκτη λίγο πιο γρήγορα.
Σε όλο το υπόλοιπο, άφηνα τελείως το γκάζι και πήγαινα. Κάτι που την πρώτη φορά δεν γινόταν. Δεν νομίζω ότι ξαφνικά έγινα ξεφτέρι, ούτε είμαι τρελός να φαντάζομαι πράγματα. :p
Επίσης, δεν ''κράζω'' ούτε κατονομάζω κανέναν, εναποθέτω γεγονότα και ρωτάω αν είναι φυσιολογική η εμπειρία μου. Εκτιμάω κάθε βοήθεια, αλλά δεν ευθύνομαι για τις όποιες αντιδράσεις ή προτροπές. Έχω γνώση της απειρίας μου, για αυτό και συνεχίζω υπομονετικά τουλάχιστον στα πρώτα μαθήματα, αντί να είμαι αλαζόνας και να λέω ότι φταίει μόνο η άλλη πλευρά. Ίσως να είναι απλώς θέμα χημείας, γίνονται και αυτά.
Τέλος, αρχάριος είμαι, όχι πιτσιρικάς. Τα χω ξαναζήσει όλα αυτά 12 χρόνια πριν, πληρώνοντας ΙΕΚ με παράλληλες δουλειές στον κλάδο που σπούδαζα, απλά για να πάρω ένα χαρτί. Αφού έτσι πάει το πράγμα, θα πω σε κανένα φίλο με μηχανή να κάνουμε έξτρα πρακτικά, θα του προσθέσω και του δασκάλου λίγα έξτρα μεροκάματα και θα το πάρω. Δεν θα' μαι ο πρώτος, και σίγουρα ούτε ο τελευταίος. Όπως και να' χει, σας ευχαριστώ όλους.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
07/03/2019, 15:50
Αναφέρει για αποσύμπλεξη, επομένως χρησιμοποιεί ένα από τα λίγα παπιά με συμπλέκτη. Τέτοιο είχε η σχολή που είχα πάει και είναι καλό, ώστε να σε μυήσει στη χρήση του συμπλέκτη, πριν περάσεις σε πιο βαριά και ισχυρή μοτοσυκλέτα.
Δε το ηξερα:)
Έχω νέα ενημέρωση για το όλο ζήτημα... Πήγα, έκανα 2ο μάθημα, με την ίδια μηχανή. Το έβγαλα σχεδόν όλο μόνος μου. Κάποιο λάθος έπαιζε με το γκάζι τη πρώτη φορά, παίδες. Μου έλεγε ότι δεν είναι έτσι, ότι απλά συνηθίζω. Αλλά δεν είμαι τρελός. :p Από εκεί που το άφηνα να πάει μόνο με τον συμπλέκτη και έσβηνε αν δεν πατούσα λίγο γκάζι, πλέον σε ολόκληρο το 2ο μάθημα μου έσβησε μόνο 1-2 φορές και αυτό οκ, επειδή άφησα λίγο πιο απότομα τον συμπλέκτη.
Το παπί, με το οποίο είχα ξεκινήσει τα μαθήματα οδήγησης, ήθελε οπωσδήποτε άνοιγμα στο γκάζι, όταν άφηνα το συμπλέκτη, ακόμα και σε οριζόντιο δρόμο, διαφορετικά έσβηνε. Αν και έχουν περάσει χρόνια, θυμάμαι τη ρήση του δασκάλου, όταν πήγα σε μοτοσυκλέτα με πολλαπλάσια κυβικά, ότι πλέον δεν είναι απαραίτητο να ανοίγω το γκάζι, αν αφήσω προοδευτικά το συμπλέκτη. Η ισχύς που έχει στο ρελαντί, είναι αρκετή για να ωθήσει τη μοτοσυκλέτα.
Για να περάσεις πρακτικές εξετάσεις κατηγορίας Α, ενώ ξεκινάς από το απόλυτο μηδέν σε εμπειρία οδήγησης μοτοσυκλέτας, θεωρώ αναμενόμενο ότι χρειάζεσαι περισσότερα μαθήματα από τα προβλεπόμενα. Οι εξετάσεις είναι κατά τη γνώμη μου πολύ καλές, υπό την έννοια ότι απαιτούν να έχεις μάθει να χειρίζεσαι καλά την ισχύ, την αδράνεια και το βάρος της μοτοσυκλέτας (μαζί με τον ΚΟΚ φυσικά, που όμως ξέρεις από το αμάξι).
Θυμάμαι ότι η πιο δύσκολη εξέταση για εμένα ήταν το αργό και μετά η γρήγορη επιτάχυνση και κατόπιν επιβράδυνση στη δευτερεύουσα πίστα, εξέταση που κάνουν μόνο στα πολλά κυβικά. Μου φαινόταν πολύ μεγάλη η επιτάχυνση του CBF600 και είχα το δάσκαλο να μου λέει "Δώσε κι άλλο!".
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μετά από τόσα χρόνια αργός έμεινα. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος. :lol:
TsoliasGR
08/03/2019, 11:55
Το παπί, με το οποίο είχα ξεκινήσει τα μαθήματα οδήγησης, ήθελε οπωσδήποτε άνοιγμα στο γκάζι, όταν άφηνα το συμπλέκτη, ακόμα και σε οριζόντιο δρόμο, διαφορετικά έσβηνε. Αν και έχουν περάσει χρόνια, θυμάμαι τη ρήση του δασκάλου, όταν πήγα σε μοτοσυκλέτα με πολλαπλάσια κυβικά, ότι πλέον δεν είναι απαραίτητο να ανοίγω το γκάζι, αν αφήσω προοδευτικά το συμπλέκτη. Η ισχύς που έχει στο ρελαντί, είναι αρκετή για να ωθήσει τη μοτοσυκλέτα.
Για να περάσεις πρακτικές εξετάσεις κατηγορίας Α, ενώ ξεκινάς από το απόλυτο μηδέν σε εμπειρία οδήγησης μοτοσυκλέτας, θεωρώ αναμενόμενο ότι χρειάζεσαι περισσότερα μαθήματα από τα προβλεπόμενα. Οι εξετάσεις είναι κατά τη γνώμη μου πολύ καλές, υπό την έννοια ότι απαιτούν να έχεις μάθει να χειρίζεσαι καλά την ισχύ, την αδράνεια και το βάρος της μοτοσυκλέτας (μαζί με τον ΚΟΚ φυσικά, που όμως ξέρεις από το αμάξι).
Θυμάμαι ότι η πιο δύσκολη εξέταση για εμένα ήταν το αργό και μετά η γρήγορη επιτάχυνση και κατόπιν επιβράδυνση στη δευτερεύουσα πίστα, εξέταση που κάνουν μόνο στα πολλά κυβικά. Μου φαινόταν πολύ μεγάλη η επιτάχυνση του CBF600 και είχα το δάσκαλο να μου λέει "Δώσε κι άλλο!".
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μετά από τόσα χρόνια αργός έμεινα. Δεν αλλάζει ο άνθρωπος. :lol:
Eγώ΄που εδωσα με CB500 δεν το θυμάμαι αυτο.
Θυμάμαι εκτος φυσικα απο την πορεια...
Τους κωνους,την διπλη στο γρηγορο και στο αργο...αλλα για δευτερευουσα πιστα δεν θυμαμαι κατι...
Υ.Γ. Έδωσα στην Σάμο...πριν απο 13 χρόνια...
Στο δίπλωμα κατηγορίας Α, έχει επιπλέον δύο δοκιμασίες σε πίστα. Στο Χολαργό γίνονται σε διαφορετικό σημείο, διότι αφενός δεν επαρκεί το μήκος της κύριας, αφε...δύο για λόγους ασφαλείας.
Στην πρώτη επιταχύνεις από στάση πολύ γρήγορα με μία αλλαγή ταχύτητας από 1η σε 2α και κατόπιν φρενάρεις δυνατά μέχρι να ακινητοποιήσεις τη μοτοσυκλέτα, παραμένοντας σε ευθεία, αλλά με εύρος περί τα δύο μέτρα ως προς το πλάτος. Εκεί έχεις μέγιστο χρόνο διεκπεραίωσης. Για να σου βγει, πρέπει να ανοίξεις το γκάζι τουλάχιστον κατά τσ 2/3 και να φθάσεις την πρώτη πάνω από 7.000 rpm.
Στη δεύτερη δοκιμασία έχει γρήγορη επιτάχυνση (μικρότερη από την 1η δοκιμασία) ελιγμό για αποφυγή εμποδίου, ομαλό φρενάρισμα και αναστροφή.
Πριν από αυτές έχεις αργό, γρήγορο, αμφότερα σε στενή ευθεία και ελιγμούς σε κώνους, μετά τη σύντομη προφορική εξέταση.
Θεωρώ ότι είναι πολύ καλά σχεδιασμένο το σύστημα εξετάσεων.
Στην προφορική και τη γραπτή εξέταση ήμανε πολύ άνετος. Δυσκολεύτηκα στο αργό και στο πολύ γρήγορο. Μετά από μερικές εβδομάδες στην πόλη, η αργή κίνηση μου φάνηκε εύκολη. Στο γρήγορο ακόμα δε ντο 'χω, επειδή δε μου αρέσει να πιέζω κινητήρα, μετάδοση, κλπ.
Θεωρώ ότι είναι πολύ καλά σχεδιασμένο το σύστημα εξετάσεων.
Όχι.
Αυτό το σύστημα εξετάσεων είναι που εξωθεί τον κόσμο στα λαδώματα.
Καταρχάς η δοκιμασία του αργού είναι μια χαζομάρα και μισή. Πείτε μου σε ποια περίπτωση θα χρειαστεί να κινηθώ έτσι στο δρόμο. Αποδεικνύει η δοκιμασία αυτή ότι έχω έλεγχο της μηχανής;; Κι όμως οι περισσότεροι εκεί κόβονται, αυτό φοβούνται.
Οι υποψήφιοι "παπαγαλίζουν" τις δοκιμασίες, μαθαίνουν τι πρέπει να κάνουν για να τις επιτύχουν με συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες τις οποίες δεν πρόκειται να οδηγήσουν στο δρόμο.
Έδωσα εξετάσεις με μότο με abs. Όταν έπρεπε να φρενάρω απλά χτύπαγα τα φρένα με όλη μου τη δύναμη. Η μότο που έχω ΔΕΝ έχει abs, δεν μπορώ να φρενάρω απλά τσαρουχώνοντας τα φρενα.
Κανείς δεν σου μαθαίνει ποια είναι η σωστή θέση στο οδόστρωμα, πώς πρέπει να στρίβεις, πώς πρέπει να φρενάρεις κλπ.
Και οι δοκιμασίες της εξέτασης δεν μου φάνηκαν ποτέ χρησιμες! Έπρεπε να τα μάθω όλα μόνος από την αρχή!
Έδωσα εξετάσεις με μότο με abs. Όταν έπρεπε να φρενάρω απλά χτύπαγα τα φρένα με όλη μου τη δύναμη.[...]
Κανείς δεν σου μαθαίνει πώς πρέπει να φρενάρεις κλπ.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ως προς τη θέση στο οδόστρωμα, το αναφέρει το βιβλίο του Υπουργείου που υποχρεούσαι να διαβάσεις. Αναφέρει πολύ χρήσιμα συμβουλές για την ασφάλειά σου, με απόλυτο ρεαλισμό.
Ο δικός μου δάσκαλος, μου είχε δείξει πώς να φρενάρω με μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού χωρίς ABS. Βέβαια δεν το εξάσκησα αρκετά, οπότε σε περίπτωση που αιφνιδιαστώ, είναι πιθανό να μην το εφαρμόσω.
Λαδώνουν όσοι δεν εξασκούνται αρκετά και θέλουν να πάρουν δίπλωμα απροετοίμαστοι. Πλήρωσα περισσότερα χρήματα για επιπλέον μαθήματα. Δε θα λάδωνα ακόμα κι αν μου τελείωναν τα χρήματα που είχα μαζέψει για μοτοσυκλέτα.
Το αργό είναι χρήσιμο στη διήθηση. Ξέρουν ότι είναι πολύ πιθανό να την κάνεις, οπότε το έβαλαν στο πρόγραμμα.
Άρα δε φταίει το σύστημα, αλλά το γεγονός ότι ο μέσος άπειρος μαθητής χρειάζεται περίσσοτερο χρόνο από τον προβλεπόμενο για να αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες. Εκεί είναι το ηθικό δίλημμα: Θα πληρώσεις για να μάθεις ή θα δώσεις λιγότερα χρήματα σε χρηματισμό και θα βγεις στο δρόμο εντελώς άπειρος για να μάθεις εκεί;
Ως προς τη θέση στο οδόστρωμα, το αναφέρει το βιβλίο του Υπουργείου που υποχρεούσαι να διαβάσεις. Αναφέρει πολύ χρήσιμα συμβουλές για την ασφάλειά σου, με απόλυτο ρεαλισμό.
Θυμάμαι τον Χούντρα να λέει ότι είχε προτείνει πριν από καμια 10ετία κάποιες βασικές αλλαγές για το βιβλίο του υπουργείου, αλλά το θέμα ποτέ δεν προχώρησε. Άλλωστε επι της ουσίας δεν εξετάζεσαι στο βιβλίο του υπουργείου για τέτοια θέματα.
Ο δικός μου δάσκαλος, μου είχε δείξει πώς να φρενάρω με μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού χωρίς ABS. Βέβαια δεν το εξάσκησα αρκετά, οπότε σε περίπτωση που αιφνιδιαστώ, είναι πιθανό να μην το εφαρμόσω.
Αν η μηχανή της σχολής έχει abs δεν χρειάζεται και δεν γίνεται να σε εκπαιδεύσουν σε αυτο. Η άσκηση αυτή υποτίθεται ότι είναι για φρενάρισμα πανικού. Δεν ανταποκρίνεται όμως διότι ξερεις απο πριν οτι θα φρεναρεις, εισαι ετοιμος. Αλλωστε η αποσταση που εχεις στη διαθεση σου ειναι μεγαλη, φρεναρεις ευκολα, ομαλα.
Λαδώνουν όσοι δεν εξασκούνται αρκετά και θέλουν να πάρουν δίπλωμα απροετοίμαστοι. Πλήρωσα περισσότερα χρήματα για επιπλέον μαθήματα. Δε θα λάδωνα ακόμα κι αν μου τελείωναν τα χρήματα που είχα μαζέψει για μοτοσυκλέτα.
ε, αυτό ειναι αφορισμός! Λαδώνει όποιος θέλει να τελειώνει με αυτην την αηδία και δεν θελει να ρισκαρει οτι θα τον κοψουν επειδη πάτησε μια διαγράμμιση πεζών ή έκανε το εργό σε 14 sec. Επιμένω ότι τα μαθήματα σε σχολές οδηγών (στις περισσότερες) απλά σε μαθαίνουν να κάνεις μηχανικά καποια πραγματα για να περάσεις τις δοκιμασίες. Τα επιπλέον μαθήματα είναι πάνω στις δοκιμασίες, δεν σε βοηθούν να αντιμετωπίσει
Το αργό είναι χρήσιμο στη διήθηση. Ξέρουν ότι είναι πολύ πιθανό να την κάνεις, οπότε το έβαλαν στο πρόγραμμα.
Αυτό είναι παράλογο. Όταν διηθείς πηγαίνεις τόσο αργά και φροντίζεις να μην έχεις πόδι κάτω;; Ας έβαζαν άσκηση κανονικής διήθησης σε σταματημένα τότε!
Άρα δε φταίει το σύστημα, αλλά το γεγονός ότι ο μέσος άπειρος μαθητής χρειάζεται περίσσοτερο χρόνο από τον προβλεπόμενο για να αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες. Εκεί είναι το ηθικό δίλημμα: Θα πληρώσεις για να μάθεις ή θα δώσεις λιγότερα χρήματα σε χρηματισμό και θα βγεις στο δρόμο εντελώς άπειρος για να μάθεις εκεί;
Ας μην ξεχνάμε οτι το συστημα ειναι αυτο που ζητα απο τον μαθητη 12 ωρες για να παρει διπλωμα. αυτο μεταφραζεται σε 6 μαθηματα, επι της ουσιας καμια ωρα το καθενα με τα πηγαινελα. 6 ωρες και παιρνεις απεριοριστο διπλωμα!
οι ώρες μαθημάτων θα έπρεπε να είναι πολύ περισσότερες και η εξέταση να εστιάζει περισσότερο στο κομμάτι της οδήγησης στο δρόμο. Τώρα όλες οι σχολές σε κανουν τα μισα μαθηματα πανω στις λωριδες για να περάσεις το αργό και μετα ενταξει, θα τα βρουμε και τα λοιπα...
Συμφωνούμε σίγουρα στην τελευταία παράγραφό σου. Σε κάποια από τα υπόλοιπα διατηρούμε διαφορετική άποψη.
Ως προς τη θέση στο οδόστρωμα, το αναφέρει το βιβλίο του Υπουργείου που υποχρεούσαι να διαβάσεις. Αναφέρει πολύ χρήσιμα συμβουλές για την ασφάλειά σου, με απόλυτο ρεαλισμό.
Ο δικός μου δάσκαλος, μου είχε δείξει πώς να φρενάρω με μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού χωρίς ABS. Βέβαια δεν το εξάσκησα αρκετά, οπότε σε περίπτωση που αιφνιδιαστώ, είναι πιθανό να μην το εφαρμόσω.
Λαδώνουν όσοι δεν εξασκούνται αρκετά και θέλουν να πάρουν δίπλωμα απροετοίμαστοι. Πλήρωσα περισσότερα χρήματα για επιπλέον μαθήματα. Δε θα λάδωνα ακόμα κι αν μου τελείωναν τα χρήματα που είχα μαζέψει για μοτοσυκλέτα.
Το αργό είναι χρήσιμο στη διήθηση. Ξέρουν ότι είναι πολύ πιθανό να την κάνεις, οπότε το έβαλαν στο πρόγραμμα.
Άρα δε φταίει το σύστημα, αλλά το γεγονός ότι ο μέσος άπειρος μαθητής χρειάζεται περίσσοτερο χρόνο από τον προβλεπόμενο για να αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες. Εκεί είναι το ηθικό δίλημμα: Θα πληρώσεις για να μάθεις ή θα δώσεις λιγότερα χρήματα σε χρηματισμό και θα βγεις στο δρόμο εντελώς άπειρος για να μάθεις εκεί;
Φιλε μου 'το αργο' ειναι μια μαλακια και μιση. Οδηγαω 1 χρονο παπια καθε μερα, εχω δουλεψει και ντελιβερι. Εχω κανει απειρες διηθησεις και γρηγορα και αργα. Αλλα ποτε δεν καταφερα να πετυχω την ασκηση που στην τελικη δεν ειναι καθολου ρεαλιστικη.
lykourgi
04/06/2019, 17:57
Φιλε μου 'το αργο' ειναι μια μαλακια και μιση. Οδηγαω 1 χρονο παπια καθε μερα, εχω δουλεψει και ντελιβερι. Εχω κανει απειρες διηθησεις και γρηγορα και αργα. Αλλα ποτε δεν καταφερα να πετυχω την ασκηση που στην τελικη δεν ειναι καθολου ρεαλιστικη.
Και αφού δεν τα κατάφερες, αποφάσισες ότι είναι μία μαλακία και μισή;
Ξανασκέψου το.
DRAKONET
09/06/2019, 00:04
παντως η για μηχανη δωσεις...η για αμαξι...αυτη την νεα μαλακια την εξτρα ασφαλεια
με 100 ευρω...δεν το γλυτωνουμε !
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.