Σύνδεση

View Full Version : επιλογη μοτο μετά από χρόνια



strat
10/03/2019, 19:36
Γεια χαρά σε όλους,

Μετά από μια δεκαετία κατοχής vstrom 650 κατά την οποία παντρεύτηκα, έκανα παιδιά και τα συναφή, ξύπνησα από το λήθαργο και σκέφτομαι σοβαρά να δώσω το v-strom και να πάρω ένα μηχανάκι που να σου φέρνει χαμόγελο όταν το οδηγάς (όσοι έχουν οδηγήσει το v-strom αλλά και άλλα μηχανάκια θα με καταλαβαίνουν:)). Λοιπόν διαθέτω 6000 - 6500 ευρώ, δε με απασχολεί καθόλου η άνεση του συνεπιβάτη, δε με απασχολούν τα ταξίδια και οι τελικές, απλά θέλω ένα μηχανάκι να γουστάρεις να τα καβαλάς μέσα στην πόλη και να είναι οκ για καμιά βόλτα Κυριακή πρωί σε κοντινή απόσταση. Έχω καταλήξει στο cb1000 της Honda που βρίσκεις καλά μηχανάκια με λίγα χλμ, αν και αδερφικός φίλος μου δίνει το fz1 fazer του (ξέρω όπως ότι καίει πολύ και είναι προσανατολισμένο για βόλτες εκτός πόλης). Θα ήθελα τη γνώμη σας αν μου διαφεύγει καμιά άλλη περίπτωση σε αυτά τα λεφτά και με αυτές τις προϋποθέσεις:D
:D

νεοσσός
10/03/2019, 19:46
Θα πρότεινα το Yamaha MT-09. Είναι ο ορισμός του fun bike πόλης, που κάνει και για βόλτες και το βρίσκεις μεταχειρισμένο σε αυτά τα χρήματα. Μάλιστα πριν από 3 μήνες το είχαν προσφορά σε καινούριο 8.000€. Αν αλλάξεις γνώμη και θέλεις ταξίδια, υπάρχει το αδερφάκι του το Tracer 900.

basilis_k6
10/03/2019, 19:53
675 τριπλε

strat
10/03/2019, 20:03
να πω την αλήθεια δεν ήξερα την ύπαρξη mt-09, θα ψάξω για πληροφορίες, όσο για το 675 δε θέλω να μπλέξω με triumph

strat
10/03/2019, 20:09
αν υπάρχει κανένας που να ξέρει από το yamaha mt-09, ας πει την άποψή του

basilis_k6
10/03/2019, 20:11
αν υπάρχει κανένας που να ξέρει από το yamaha mt-09, ας πει την άποψή του

μια χαρα μηχανακι. καλο μοτερ. μετρια ολα τα άλλα ομως η τιμη του ειναι πολύ λογικη. εξαιρετικη αγορά imo

νεοσσός
10/03/2019, 20:15
Το έχει ο ptc (θα σου απαντήσει σύντομα). Το είχα οδηγήσει για λίγο το καλοκαίρι (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155438) και μου έχει μείνει ακόμα η γλυκιά γεύση.

Βγήκε το 2014, ενώ το 2017 του έκαναν facelift, το οποίο κατά τη γνώμη μου το έκανε πολύ πιο όμορφο εμφανισιακά. Βελτιώσεις έγιναν στις αναρτήσεις, αλλά και στην τροφοδοσία, ώστε να έχει πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Είναι πολύ ροπάτο χαμηλά.

Σε σχέση με το Street Triple που προτάθηκε, το MT-09 είναι πιο αξιόπιστο, έχει καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές, αλλά δεν έχει τόσο καλό πλαίσιο και αναρτήσεις. Το Street Triple 675 λένε ότι είναι καλύτερο σε στριφτερούς δρόμους και φυσικά σε πίστα.

Φαντάζομαι ότι θα μπορέσεις να βρεις αντιπροσωπεία που να το δίνει για test drive.

teogtp
10/03/2019, 21:10
Δεν ξέρω που ζεις, αλλά εγώ ψηφίζω cb1300

lospsi
11/03/2019, 14:49
+1 για το MT-09!
Πωλείται και από παιδί του φόρουμ ένα

harris_x
11/03/2019, 15:12
Σε σχέση με το Street Triple που προτάθηκε, το MT-09 είναι πιο αξιόπιστο
Αυτο πώς προκύπτει;

Τι ζημιές ξέρεις οτι βγάζει το ενα που το αλλο δεν βγάζει;

Μικe777
11/03/2019, 19:04
πολυ ωραιο σε εμφανιση που ειδα απο κοντα ειναι το tracer το 700
πολυ ωραιο μηχανακι εμφανησιακα
βεβαια κοστιζει παραπανω απο το απλο mt 07
ωραιο παντως για καινουργιο

νεοσσός
11/03/2019, 19:26
Αυτο πώς προκύπτει;

Τι ζημιές ξέρεις οτι βγάζει το ενα που το αλλο δεν βγάζει;
Από ρήσεις γνωστών και από αυτά που γράφονται σε forum. Αν θυμάμαι καλά, ένα από τα προβλήματα του Triumph είναι τα πηνία. Δεν είχα στην κατοχή μου ένα από τα δύο, ώστε να γίνω πιο συγκεκριμένος.

Επίσης στα service είναι πιο φθηνό το MT-09.

maniatiakos
11/03/2019, 19:42
Από ρήσεις γνωστών και από αυτά που γράφονται σε forum. Αν θυμάμαι καλά, ένα από τα προβλήματα του Triumph είναι τα πηνία. Δεν είχα στην κατοχή μου ένα από τα δύο, ώστε να γίνω πιο συγκεκριμένος.

Επίσης στα service είναι πιο φθηνό το MT-09.

Ποια μηχανή δε βγάζει πηνία φιλε μου?
Για μια ζημιά της τάξεως των 15Ο-18Ο ευρώ, δε θα αγόραζε κάποιος τρίπλ?

Όσοι δεν έχετε οδηγήσει ευρωπαικό κάντε τον κόπο μια φορά και μετά αν δεν αναθεωρήσετε, ψωνίστε ό,τι ακούτε από το γνωστό του γνωστού...

viper1
11/03/2019, 20:34
Αυτο πώς προκύπτει;

Τι ζημιές ξέρεις οτι βγάζει το ενα που το αλλο δεν βγάζει;

Τα 675 δουλεύουν τρικύλινδρα:lol:

telegonos
12/03/2019, 00:38
Από ρήσεις γνωστών και από αυτά που γράφονται σε forum. Αν θυμάμαι καλά, ένα από τα προβλήματα του Triumph είναι τα πηνία. Δεν είχα στην κατοχή μου ένα από τα δύο, ώστε να γίνω πιο συγκεκριμένος.

Επίσης στα service είναι πιο φθηνό το MT-09.

675: Κάθε 10.000 χλμ μικρό σέρβις (λάδια-φίλτρο) και κάθε 20.000 μεγάλο σέρβις (λάδια-φίλτρο-φίλτρο αέρα-μπουζί-διάκενο βαλβίδες, άιντε και άτυπα, καθάρισμα αυλών ψεκασμού).

Σε τι είναι πιο φτηνό το MT09; Τι από αυτά δεν έχει ή έχει πιο αραιά ή έχει πιο φτηνά;

Για την αξιοπιστία, προφανώς γράφεις ότι σούρχεται διαισθητικά.

katsar
12/03/2019, 01:15
Ποια μηχανή δε βγάζει πηνία φιλε μου?
Για μια ζημιά της τάξεως των 15Ο-18Ο ευρώ, δε θα αγόραζε κάποιος τρίπλ?

Όσοι δεν έχετε οδηγήσει ευρωπαικό κάντε τον κόπο μια φορά και μετά αν δεν αναθεωρήσετε, ψωνίστε ό,τι ακούτε από το γνωστό του γνωστού...
Με καλυψε απολυτα η απαντηση σου.Δεν ζουμε στα 70's-80's.

strat
12/03/2019, 08:48
σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη όσων έχουν εμπειρία από το cb 1000 (κατανάλωση - κινητήρας), μιας που η τιμή του κυμαίνεται σε ποιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με MT-09 και street triple

harris_x
12/03/2019, 13:12
Τα 675 δουλεύουν τρικύλινδρα:lol:
:lol::lol::lol::lol:

andreastwin
12/03/2019, 14:06
Δεν ξέρω που ζεις, αλλά εγώ ψηφίζω cb1300

μια απο τα ιδια, μιας και το εχω.

Le_Tana
13/03/2019, 12:39
σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη όσων έχουν εμπειρία από το cb 1000 (κατανάλωση - κινητήρας), μιας που η τιμή του κυμαίνεται σε ποιο χαμηλά επίπεδα σε σχέση με MT-09 και street triple

Στο ίδιο σταυροδρόμι βρέθηκα και εγώ πέρυσι όταν αποφάσισα να ανέβω σε κυβικά.

1)Το budget μου έφτανε για mt-09 κούτα,το οποίο ήταν η αρχική μου επιλογή όταν έβγαλα το απεριόριστο.
2)Το street triple το είχα οδηγήσει και είχα καλές εντυπώσεις αλλά δεν μου άρεσε εμφανισιακά καθόλου.
3)Το cb1000r το θεωρούσα πιο εμφανίσμο από τα άλλα 2 ,όμως δεν έφτανε η τσέπη για καινούριο και δεν ήθελα μεταχειρισμένο.

STORY TIME
Οκτώβριος 2018..Κάνω test ride mt-09 φίλου και λέω "εδώ είμαστε".
Την ίδια εβδομάδα βγήκα μία από τις τελευταίες μου βόλτες με το προηγούμενο μοτό (είχα κανονίσει ήδη να το δώσω) και είδα στο φανάρι από δίπλα ένα μαύρο cb1000r ...ΕΡΩΤΑC.
Το ίδιο βράδυ μπήκα car και έψαξα τις αγγελίες ενδελεχώς.
Αφού είδα 4-5 cb από κοντά κατέληξα στην αγορά του...μεταχειρισμένο,μοντέλο του 2009,με 9000 χιλιόμετρα.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
Γραμμική ροπή,μαγικό γουργουρητό από τον 4κύλινδρο κινητήρα,από τις 6,500 στροφές και μετά ξεκινάει το παιχνίδι..
Να σημειωθεί πως έχει το ίδιο αλεξίσφαιρο μοτέρ με τα cb1000rr του '07 (998cc) (το ίδιο μοτέρ δανείστηκαν και τα cbf1000) .
Καταναλώσεις χονδρικά 7,5-8 l/100km με ήρεμη και CΥΝΕΤΗ ΟΔΗΓΗCH και έχω υπολογίσει κάπου στα 10-11l/100km σε πιο γρήγορες βόλτες στην πεντέλη.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω παρατηρήσει την κατανάλωση του σε οδήγηση εκτός πόλης με ροική οδήγηση.

Αναφέρω τις καταναλώσεις χονδρικά καθώς το δεν έχει ένδειξη κατανάλωσης στο κοντέρ ,οπότε οι εκτιμήσεις είναι βάσει παρατηρήσεως και πρόχειρων υπολογισμών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με καταναλώσεις αν θέλεις τσέκαρε και το fuelly ,που έχει περισσότερο info.

telegonos
13/03/2019, 12:47
Σαν πολλά τα λες στις καταναλώσεις.

Le_Tana
13/03/2019, 14:15
Και όμως ,τα έχω υπολογίσει βάσει χιλιομέτρων (εκ μνήμης) και γεμισμάτων (17 λίτρα ντεπόζιτο).

Σίγουρα η μέση κατανάλωση του cb με ανθρώπινη οδήγηση θα έχει 1-2 λίτρα απόκλιση από τους υπολογισμούς μου,καθώς δεν είμαι καθόλου fuel efficient αναβάτης (ο όρος συνετή οδήγηση αποτελούσε αυτοσαρκαστική πινελιά).

strat
13/03/2019, 14:24
σε ευχαριστώ φίλε μου, θα κοιτάξω και το z1000 2010-2014 και θα αποφασίσω, να είσαι καλά