PDA

View Full Version : No-name stabilizer steering damper



SONone
12/03/2019, 23:26
εχει δοκιμάσει κανεις αυτα τα no-name stabilizer ? προφανώς generic κατασευες και σίγουρα πολλές κινέζικες

δουλεύουν?
εχει κάποιους κινδύνους το stabilizer ?
πχ , χανει τα λαδια του και κλειδώνει το τιμόνι και εφαγες τουμπα.
ή αν δεν δουλεψει ειναι απλα σαν να μην το εχεις πανω?

p@nos
12/03/2019, 23:40
Φιλε το τανκ σλαπ οταν ερθει η ωρα και συμβει ειναι πολυ εντονο και δε ξερεις τι θα κανει αυτο το κινεζικο παπαρακι και πως θα συμπεριφερθει... Στην καλυτερη να μη κανει τιποτα και στη χειροτερη να σπασει και να φας καμμια τουμπα που θα μπορουσες να ειχες γλιτωσει...

Αμα μιλας να το βαλεις σε κανα παπι προχωρα αμα θες ντε και καλα φτηνο σταμπιλο βρες καποιο ΟΕΜ μεταχειρισμενκ

telegonos
12/03/2019, 23:51
Ένα που είχε φορεμένο ένα δικό μου, όταν το παρέλαβα, είχε φαγωμένη με τζόγο, την μπίλια στην άρθρωση με το πλαίσιο.

Το κατεξοχήν σταμπιλιζατέρ, δεν είχε κανένα πρόβλημα, ο τζόγος όμως στην σύνδεση, έκανε το τιμόνι να ψαρεύει σε τέτοιο βαθμό που δεν οδηγιόταν η μηχανή ευθεία.

Συνήθως τα κινέζικα προιόντα, κάνουν την δουλειά τους, αλλά βρίσκεται κάποια λεπτομερειούλα, που αν δεν την ξεπεράσεις, σου το βγάζει άχρηστο πρακτικά. Δεν είναι χαλια δλδ όλο το προιόν, απλά κάποια λεπτομερειά του, που άλλες φορές έχει σημασία, άλλες όχι και κάνεις μια χαρά την δουλειά σου.

ΓΕΝΙΚΑ πάντως, τα συνήθη τηλεσκοπικά σταμπιλιζατέρ, δεν είναι και καμιά τεχνολογία της NASA, ένα έμβολο είναι, που κινείται από τον άξονά του μέσα σε λάδι. Τσιμούχα εκεί που μπαίνει ο άξονας, τσιμούχα εκεί που βγαίνει στην άλλη μεριά, και ορίστε, αυτό είναι το σταμπιλιζατέρ. Το να φτιάξει ένας κινέζος ένα τέτοιο, ή ακόμα και ιδιώτης με κάποιο μηχανολογικό εξοπλισμό δεν είναι τίποτα δύσκολο. Καλά κάνουν οι Κινέζοι λοιπόν, που δίνουν ένα σωλήνα με άξονα έμβολο και λάδι 30 ευρώ, και όχι 300 που ζητάγανε οι ''καλές'' εταιρίες, πουλώντας μας ψωνισμό, σνομπισμό και όνομα. Καλά να πάθουν, να ρίξουνε τις τιμές τους τώρα, που υπάρχει ο κινέζος.

Bob_o_mastoras
13/03/2019, 00:20
ΓΕΝΙΚΑ πάντως, τα συνήθη τηλεσκοπικά σταμπιλιζατέρ, δεν είναι και καμιά τεχνολογία της NASA, ένα έμβολο είναι, που κινείται από τον άξονά του μέσα σε λάδι. Τσιμούχα εκεί που μπαίνει ο άξονας, τσιμούχα εκεί που βγαίνει στην άλλη μεριά, και ορίστε, αυτό είναι το σταμπιλιζατέρ. Το να φτιάξει ένας κινέζος ένα τέτοιο, ή ακόμα και ιδιώτης με κάποιο μηχανολογικό εξοπλισμό δεν είναι τίποτα δύσκολο. Καλά κάνουν οι Κινέζοι λοιπόν, που δίνουν ένα σωλήνα με άξονα έμβολο και λάδι 30 ευρώ, και όχι 300 που ζητάγανε οι ''καλές'' εταιρίες, πουλώντας μας ψωνισμό, σνομπισμό και όνομα. Καλά να πάθουν, να ρίξουνε τις τιμές τους τώρα, που υπάρχει ο κινέζος.

Συμφωνω στο σημειο οτι στις τιμες πολλων κατασκευαστων περιλαμβανεται και το "ονομα" και καλα θα κανουν να τις μειωσουν.
Παρ'ολα αυτα το εκαστοτε μηχανικο αντικειμενο και εν προκειμενω το stabilizater απαιτει και ενα r&d πισω του καθως και καποια στανταρ ποιοτητας στην κατασκευη που αμφιβαλω αν μπηκε στο κοπο ο Κινεζος να πραξει και να ακολουθησει και πιστευω οτι στην καλυτερη εκανε ενα προχειρο reverse engineering καποιου ηδη υπαρχοντος προϊοντος ή στη χειροτερη το σχεδιασε απο το μηδεν με στυλο στη χαρτοπετσα απο τα noodles που εφαγε στο διαλειμα απο τη δουλεια.
Αλλωστε και το αμορτισερ ενα stabilizater ειναι με ενα εμβολο να κινειται μεσα σε λαδι. Θα εμπιστευομασταν ενα κινεζικο no name αμορτισερ?

telegonos
13/03/2019, 00:42
To αμορτισέρ, είναι κατά πολύ πολυπλοκότερο. Έχει άξονα που πρέπει να αντέξει δυνάμεις τόνου, είναι κλειστό από την μια μεριά (δεν βγαίνει ο άξονας από την άλλη) και ως εκ τούτου έχει ανάγκη χώρου που πρέπει να πηγαίνει το λάδι που εκτοπίζει ο άξονας καθώς εισέρχεται στο αμορτισέρ στην συμπίεση (και αντίστροφα στην επαναφορά), δλδ τον γνωστό χώρο αζώτου υπό μεγάλη πίεση.

Επιπλέον πρέπει να κρατάει και το ελατήριο εγκλωβισμένο, ενώ πρέπει να αντέχει την θερμότητα που παράγει το ίδιο ή ο κινητήρας-εξατμίσεις της μοτό, και την βρωμιά του περιβάλοντος του τροχού.

Το σταμπιλιζατέρ δεν έχει σχεδόν καμία ανάγκη από όλα αυτά.

Να στο πω και αλλοιώς, σταμπιλιζατέρ, με μερικά πολύ βασικά εξαρτήματα μηχανολογίας (ένα τόρνο και μερικές φιλιέρες) φτιάχνεις μόνος σου. Αμορτισέρ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

RaGe_Raptor
13/03/2019, 10:38
Αν υπάρχει steering damper του κάνεις ένα καλό service, φρέσκο λαδάκι αναρτήσεων με προσοχή στη πολύ καλή εξαέρωση , κάνα τσιμουχάκι αν χρειάζεται και είσαι οκ. Αν δεν είχε γιατί θες να βάλεις?

BTW συνεχίζω να θεωρώ πως τα μόνα κατάλληλα κινέζικα εξαρτήματα για μοτο είναι τα καθαρά διακοσμητικά. Όχι μανετες, προς Θεού όχι μαρσπιέ, ζάντες, δισκοπλακες, αναρτήσεις κλπ

ΓιώργοςΤΤ
13/03/2019, 10:49
Συμφωνώ και επαυξάνω. Παρόλα αυτά θα πώ πως από την κινέζικη αντλία φρένου που φοράω από τον Σεπτέμβριο στο ΤΤ έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο καλά δουλεύει!

ptc
13/03/2019, 10:58
εχει δοκιμάσει κανεις αυτα τα no-name stabilizer ? προφανώς generic κατασευες και σίγουρα πολλές κινέζικες

δουλεύουν?
εχει κάποιους κινδύνους το stabilizer ?
πχ , χανει τα λαδια του και κλειδώνει το τιμόνι και εφαγες τουμπα.
ή αν δεν δουλεψει ειναι απλα σαν να μην το εχεις πανω?

Αν μπορει να απαντησει καποιος εμπεριστατωμενα στα ερωτηματα που εθεσες, θα με ενδιεφερε κι εμενα πολυ να μαθω.

sniper
13/03/2019, 11:38
Αν υπάρχει steering damper του κάνεις ένα καλό service, φρέσκο λαδάκι αναρτήσεων με προσοχή στη πολύ καλή εξαέρωση , κάνα τσιμουχάκι αν χρειάζεται και είσαι οκ. Αν δεν είχε γιατί θες να βάλεις?

.....

Γιατί κάποιες εταιρείες είναι τσίπηδες (βλέπε Honda) και δεν έβαζαν.

Ο Sonone έχει cbr600F και πιθανώς δεν το χρειάζεται αλλά στο 954 είναι απολύτως απαραίτητο.

sapila racing
13/03/2019, 11:47
No name κινέζικο stabilizer?
Οχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Ενα αναξιόπιστο stabilizer μπορεί να προκαλέσει τεράστια ζημιά.

sniper
13/03/2019, 11:59
No name κινέζικο stabilizer?
Οχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Ενα αναξιόπιστο stabilizer μπορεί να προκαλέσει τεράστια ζημιά.

+954

SONone
13/03/2019, 16:31
Γιατί κάποιες εταιρείες είναι τσίπηδες (βλέπε Honda) και δεν έβαζαν.

Ο Sonone έχει cbr600F και πιθανώς δεν το χρειάζεται αλλά στο 954 είναι απολύτως απαραίτητο.

ναι δεν εχω, αλλα δεν μου εχει συμβει ποτε και τιποτα να πω οτι το χρειαζομαι. η ερωτηση ειναι ποιο θεωριτικη. μιας και δεν ειναι δαγκανα να πουμε κατευθείαν οχι.

οσο για τις μανετες εχω κινεζικες και δεν τις φοβαμε καθολου. βεβαια δεν ειναι χυτες σε καλούπι.

αλλα ναι τι μπορει να παει στραβα οταν ενα stabilizer δεν δουλεψει?

BLiTzER
13/03/2019, 17:18
αλλα ναι τι μπορει να παει στραβα οταν ενα stabilizer δεν δουλεψει?

Ε ας πούμε ότι μπορεί να σου κλειδώσει το τιμόνι. Λεπτομέρειες, τι μπορεί να πάθεις;! :p

Κινέζικες μανέτες έχω βάλει σχεδόν σε όλα τα μηχανάκια μου και ήταν εξαιρετικές. Απλά δεν αγόραζα αυτές με τα 5€. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ.

katsar
13/03/2019, 17:30
Και κράνη και λάστιχα έχει ρε παιδιά κινέζικα nοname με ''προδιαγραφές'',θα αγόραζε κανείς;Γιατί να βάλω στο τιμόνι μου κάτι τέτοιο;Μπορεί 100 χρόνια να μην βγάλει κιχ και να κάνει σωστά την δουλειά του αλλά εγώ δεν το εμπιστεύομαι με τίποτα.Προσωπικά μία επέκταση ζελατίνας πήρα κινεζιάρα ,αντιγραφή Givi και μετά την πρώτη βόλτα την έβγαλα,είχα αυτό το αίσθημα ότι θα φύγει από την θέση της και θα μου κόψει το λαρύγγι.

ptc
13/03/2019, 20:09
Να πω λιγο πώς το εχω σκεφτει εγω το θεμα, γιατι μου εχει περασει οπως ειπα απο το μυαλο στο παρελθον. Αν εχω μια μηχανη χωρις σταμπιλιζατερ ας πουμε οτι εχω x πιθανοτητες να εχω πτωση εξαιτιας tank slapping ανα 1000χλμ. Αν βαλω το κινεζικο υπαρχει πλεον μια μικροτερη πιθανοτητα y να εχω πτωση απο tank slapping (εφοσον δουλευει σωστα) αλλα και μια αλλη πιθανοτητα z να εχω μια πτωση εξαιτιας καποιας δυσλειτουργιας του (παντα ανα 1000χλμ). Αν x>y+z τοτε αξιζει να το βαλω.

Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος, αλλα αν το σκεφτουμε καλυτερα θα δουμε οτι δεν ειναι ιδιο με το να αλλαξω τις μανετες μου ή να βαλω μια κινεζικη ζελατινα. Με την αγορα ενος τετοιου εξαρτηματος η μηχανη μου αποκτα ενα εξαρτημα ενεργητικης ασφαλειας που πριν δεν υπηρχε. Το θεμα λοιπον ειναι ποσο μεγαλη μπορει να ειναι αυτη η πιθανοτητα z να προκληθει πτωση απο μια βλαβη του εξαρτηματος. Στο παραδειγμα του κινεζικου κρανους λοιπον που αναφερθηκε πιο πανω, δεν εχω ενα arai και το πεταω για να βαλω το κινεζικο. Ειμα ακρανωτος και βαζω ενα κινεζικο κρανος. Υπαρχει διαφορα νομιζω. Ολα αυτα με την προϋποθεση πως δε θα αγοραζα ποτε ενα επωνυμο σταμπιλιζατερ. Αν καποιος διαθετει τα 400-500€ που κανει το επωνυμο ληγει η συζητηση, γιατι x>y σιγουρα και z~=0.

Προσωπικα δεν εβαλα ποτε σταμπιλιζατερ σε μηχανη μου γιατι μου φαινοταν υπερογκο το ποσο και δεν το δικαιολογουσα για τη μικρη πιθανοτητα x. Γιατι παντα σκεφτομαστε και οικονομικα εστω κι αν προκειται για την ασφαλεια μας. Πχ ξερουμε οτι μια στολη με αεροσακο μπορει να μας σωσει απο ενα τραυματισμο στην πιστα αλλα ποσοι απο εμας δικαιολογουμε τα εκατονταδες € που στοιχιζει; Ελαχιστοι.

Κλεινοντας, να σχολιασω και κατι αλλο που ειπωθηκε, οτι καποιες μηχανες δε χρειαζονται σταμπιλιζατερ (επειδη δεν εχουν πολλη ισχυ, επειδη δεν εχουν τοσο γρηγορη γεωμετρια που θα δημιουργησει ευκολα θεμα, κτλ). Κι εδω εξαρταται απο τη χρηση. Αν πχ ο αναβατης κανει σουζες, ενα σταμπιλιζατερ μπορει να ειναι απαραιτητο ακομα και σε ενα μηχανακι 40 ιππων. Οποιος ασχολειται με το σπορ ξερει οτι κατα την προσγειωση του μπροστινου τροχου υπαρχει αυξημενος κινδυνος για tank slapping αν δεν κατεβει η ροδα ισια. Οποτε μπορει καλλιστα να ειναι απαραιτητο αξεσουαρ και στο CBR600F του sonone αλλα ακομα και σε ενα duke 200, αναλογα με τις ανησυχιες του αναβατη.

Δεν ειμαι απαραιτητα υπερ του κινεζικου, αν ημουν δε θα ρωτουσα και θα το ειχα παρει. Αλλα βλεπω πως μεχρι τωρα δεν εχει προσεγγιστει σφαιρικα το θεμα, απλα βγαινει η αντανακλαστικη αντιδραση Made in China => κακο χωρις περαιτερω σκεψη/αναλυση.

RaGe_Raptor
13/03/2019, 20:32
Να πω λιγο πώς το εχω σκεφτει εγω το θεμα, γιατι μου εχει περασει οπως ειπα απο το μυαλο στο παρελθον. Αν εχω μια μηχανη χωρις σταμπιλιζατερ ας πουμε οτι εχω x πιθανοτητες να εχω πτωση εξαιτιας tank slapping ανα 1000χλμ. Αν βαλω το κινεζικο υπαρχει πλεον μια μικροτερη πιθανοτητα y να εχω πτωση απο tank slapping (εφοσον δουλευει σωστα) αλλα και μια αλλη πιθανοτητα z να εχω μια πτωση εξαιτιας καποιας δυσλειτουργιας του (παντα ανα 1000χλμ). Αν x>y+z τοτε αξιζει να το βαλω.

Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος, αλλα αν το σκεφτουμε καλυτερα θα δουμε οτι δεν ειναι ιδιο με το να αλλαξω τις μανετες μου ή να βαλω μια κινεζικη ζελατινα. Με την αγορα ενος τετοιου εξαρτηματος η μηχανη μου αποκτα ενα εξαρτημα ενεργητικης ασφαλειας που πριν δεν υπηρχε. Το θεμα λοιπον ειναι ποσο μεγαλη μπορει να ειναι αυτη η πιθανοτητα z να προκληθει πτωση απο μια βλαβη του εξαρτηματος. Στο παραδειγμα του κινεζικου κρανους λοιπον που αναφερθηκε πιο πανω, δεν εχω ενα arai και το πεταω για να βαλω το κινεζικο. Ειμα ακρανωτος και βαζω ενα κινεζικο κρανος. Υπαρχει διαφορα νομιζω. Ολα αυτα με την προϋποθεση πως δε θα αγοραζα ποτε ενα επωνυμο σταμπιλιζατερ. Αν καποιος διαθετει τα 400-500€ που κανει το επωνυμο ληγει η συζητηση, γιατι x>y σιγουρα και z~=0.

Προσωπικα δεν εβαλα ποτε σταμπιλιζατερ σε μηχανη μου γιατι μου φαινοταν υπερογκο το ποσο και δεν το δικαιολογουσα για τη μικρη πιθανοτητα x. Γιατι παντα σκεφτομαστε και οικονομικα εστω κι αν προκειται για την ασφαλεια μας. Πχ ξερουμε οτι μια στολη με αεροσακο μπορει να μας σωσει απο ενα τραυματισμο στην πιστα αλλα ποσοι απο εμας δικαιολογουμε τα εκατονταδες € που στοιχιζει; Ελαχιστοι.

Κλεινοντας, να σχολιασω και κατι αλλο που ειπωθηκε, οτι καποιες μηχανες δε χρειαζονται σταμπιλιζατερ (επειδη δεν εχουν πολλη ισχυ, επειδη δεν εχουν τοσο γρηγορη γεωμετρια που θα δημιουργησει ευκολα θεμα, κτλ). Κι εδω εξαρταται απο τη χρηση. Αν πχ ο αναβατης κανει σουζες, ενα σταμπιλιζατερ μπορει να ειναι απαραιτητο ακομα και σε ενα μηχανακι 40 ιππων. Οποιος ασχολειται με το σπορ ξερει οτι κατα την προσγειωση του μπροστινου τροχου υπαρχει αυξημενος κινδυνος για tank slapping αν δεν κατεβει η ροδα ισια. Οποτε μπορει καλλιστα να ειναι απαραιτητο αξεσουαρ και στο CBR600F του sonone αλλα ακομα και σε ενα duke 200, αναλογα με τις ανησυχιες του αναβατη.

Δεν ειμαι απαραιτητα υπερ του κινεζικου, αν ημουν δε θα ρωτουσα και θα το ειχα παρει. Αλλα βλεπω πως μεχρι τωρα δεν εχει προσεγγιστει σφαιρικα το θεμα, απλα βγαινει η αντανακλαστικη αντιδραση Made in China => κακο χωρις περαιτερω σκεψη/αναλυση.

Βρες ένα μεταχειρισμένο oem στις επιθυμητές διαστάσεις. Άλλαξε λάδι. Problem solved. Ισως πιο φτηνά κι από κινέζικο. Ebay's your friend

katsar
13/03/2019, 21:31
Στο δικό μου μυαλό είναι θέμα εμπιστοσύνης και όχι china=κακό.Εγώ αν χρειαζόμουν ένα τέτοιο θα σήμαινε ότι υπάρχει σοβαρός λόγος που το θέλω,ή για σούζες ή λόγο κατασκευής της μοτοσυκλέτας μου.Ε,δεν θα μπορούσα ποτέ να οδηγήσω ξένοιαστος ότι το έβαλα,όλα καλά τώρα,όπως και στο κράνος που ανάφερες,πολύ πιθανό να δημιουργήσει μια ψευδαίσθηση υπερβολικής ασφάλειας.
Στο δικό μου μυαλό πάντα,έτσι.Κάποιος λόγος υπάρχει που το ενα κοστίζει 400 και το άλλο 40 και δεν είναι μόνο τα εργατικά ή το αυτοκόλλητο.

telegonos
13/03/2019, 22:55
Το ''να κλειδώσει το σταμπιλιζατέρ'' μου φαίνεται πολύ-πολύ-πολύ τραβηγμένο.

Αν οι διαστάσεις των εξαρτημάτων είναι κακουπολογισμένες, με μεγάλες ανοχές, το πολύ πολύ να μην δουλεύει επαρκώς η απόσβεσή του, δλδ να παρα-αφήνει ελεύθερο το τιμόνι (το αντίθετο δλδ από το να το κλειδώσει). Ακόμα περισσότερο να σκάσουν οι τσιμούχες, να τρέξει το λάδι, και εκεί είναι που θα είναι εντελώς ελεύθερο μετά.

Στην χειρότερη περίπτωση με άλλα λόγια, το κακό κινέζικο σταμπιλιζατέρ, δεν θα κάνει την δουλειά του.


Περίπτωση να κολλήσει, θα έπρεπε κάποιο εξάρτημα, π.χ. ο άξονας, το περίβλημα ή το έμβολο, να στραβώσει ξαφνικά και να σφηνώσει την κίνηση. Όσο πρόχειρο και να είναι ως κινέζικη κατασκευή των 30 ευρώ, ε δεν είναι κι από θερμοπλαστικό πια, να γίνει τόσο αιφνίδιο στράβωμα.

Νομίζω το παραφοβίζουμε στο θέμα ''κινέζικο''.

SONone
13/03/2019, 23:12
......
Αν x>y+z τοτε αξιζει να το βαλω.
......



και

......

Στην χειρότερη περίπτωση με άλλα λόγια, το κακό κινέζικο σταμπιλιζατέρ, δεν θα κάνει την δουλειά του.
Περίπτωση να κολλήσει, θα έπρεπε κάποιο εξάρτημα, π.χ. ο άξονας, το περίβλημα ή το έμβολο, να στραβώσει ξαφνικά και να σφηνώσει την κίνηση. Όσο πρόχειρο και να είναι ως κινέζικη κατασκευή των 30 ευρώ, ε δεν είναι κι από θερμοπλαστικό πια, να γίνει τόσο αιφνίδιο στράβωμα.

Νομίζω το παραφοβίζουμε στο θέμα ''κινέζικο''.

ιδικά αμα ο κίνδυνος ειναι απλα να μην δουλέψει ε δεν εγινε και τίποτα.


Βρες ένα μεταχειρισμένο oem στις επιθυμητές διαστάσεις. Άλλαξε λάδι. Problem solved. Ισως πιο φτηνά κι από κινέζικο. Ebay's your friend

να μια καλη ιδεα.


Στο δικό μου μυαλό είναι θέμα εμπιστοσύνης και όχι china=κακό.Εγώ αν χρειαζόμουν ένα τέτοιο θα σήμαινε ότι υπάρχει σοβαρός λόγος που το θέλω,ή για σούζες ή λόγο κατασκευής της μοτοσυκλέτας μου.Ε,δεν θα μπορούσα ποτέ να οδηγήσω ξένοιαστος ότι το έβαλα,όλα καλά τώρα,όπως και στο κράνος που ανάφερες,πολύ πιθανό να δημιουργήσει μια ψευδαίσθηση υπερβολικής ασφάλειας.
Στο δικό μου μυαλό πάντα,έτσι.Κάποιος λόγος υπάρχει που το ενα κοστίζει 400 και το άλλο 40 και δεν είναι μόνο τα εργατικά ή το αυτοκόλλητο.

επειδη εχω παιξει γενικα στον χωρο του εμπορίου ναι τα 300 ευρο διαφορά μπορει να ειναι η μάρκα. πχ να σου δειξω αλυσίδα SXP και Oxford που ειναι ολόιδιες τις φτιάχνει το ιδιο κινεζο εργοστάσιο με το ιδιο βάρος κρίκου και λουκέτου ιδιο χρώμα ιδιο ηχο στο χτύπημα (οποτε υποθέτουμε οτι εχουν και τα ιδια μεταλλα) και εχουν 200% διαφορά στην τιμή

και που να δεις στα ρουχα Nike με Μικε :D

Bob_o_mastoras
14/03/2019, 00:36
Eγω δεν υποστηριζω οτι ο,τι κατασκευαζουν οι Κινεζοι ειναι μαπα. Στην περιπτωση του σταμπιλιζατερ, ομως, με ποιο r&d εγινε η σχεδιαση; Με ποια εμπειρια που δεν εχουν οι Κινεζοι; Με ποια στανταρ ποιοτητας εγινε η κατασκευη; Μιλαμε για ενα εξαρτημα που αν αποτυχει και κολλησει η πτωση ειναι 100% σιγουρη. Θα εμπιστευτεις αμεσα την σωματικη σου ακεραιοτητα στον Κινεζο;
Δεν μιλαμε για καθρεπτες, πλαστικα, μανιβελες, γκριπ, φλασακια και βασεις πινακιδας. Αν αποτυχει το σταμπιλιζατερ ακολουθει βεβαιη πτωση.

o teos
14/03/2019, 01:11
Μια ζωη τα ιδια....ο κανονας που κατα 90% βγαινει παντα σωστος ειναι ενας.....οτι πληρώνεις παίρνεις.στα ρουχα στα μηχανακια στα ανταλλακτικά?τι θες?δες μια racetech και μία acrapovic στο απειρο ματι εξατμιση η μια εξάτμιση και η αλλη αλλα αν ξερεις και ασχολείσαι δεν ειναι καθολου ετσι..το r&d των εταιριών δεν ειναι εκει για μοστρα........να σε δω σε τανκ σλαπινγκ να πεις ελα μωρε ε δεν εγινε και τιποτα...:lol:


Και μια και λεμε για σταμπιλιζατερ το cbr. φορούσε αφτερμαρκετ matris φουλ ρυθμιζομενο...αριστο εκανε τη δουλεια του παντου και με τα παντα οτι και να εκανα...το ντειτονα εχει πανω το μαμα που δε δεχεται καμια ρυθμιση...σε πολλες περιπτώσεις εχει δωσει σημαδια τυπου μέχρι εκει σε σωζω μετα κάνω την παπια....οπότε...θινκ εγκεν...;)

BLiTzER
14/03/2019, 01:13
ο κανονας που κατα 90% βγαινει παντα σωστος ειναι ενας.....

:lol: :lol: :lol:

o teos
14/03/2019, 01:16
Σ αρεσε ε??περιμενα να αντιδράσεις και τσιμπησες στο 90% και παντα..γιατι εισαι το πλιτσερινι της καρδιας μου:lol::a9::kiss:

giorgos.boun
14/03/2019, 01:22
Για αυτούς που λένε ότι θα κολλήσει. Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πω μπορεί να κολλήσει ένας άξονας που κινείτε μέσα σε ένα σωλήνα αν δεν αλλάξει κάτι στην γεωμετρία του ενός ή του άλλου; (όπως είπε ο telegonos)
Δηλαδή να μην υπάρχει καμία ρύθμιση από αυτές που υπόσχεται να το καταλάβω
Να χάσει το λάδι γιατί οι τσιμούχες δεν εφαρμόζουν καλα εννοείτε να το καταλάβω
Να είναι τα πιο πεταμένα λεφτά που έχεις δώσει ποτέ συμφωνώ
Αλλά να κολλήσει όχι δεν το θεωρώ πιθανό.
Διαβάζω πιο r&d και πια τεχνογνωσία... πήραν ένα ohlins ή hyperpro και το αντιγραψανε. Τι πιο απλό; Όπως κάνουν πάντα!

Η πιο καλή λύση πάντως, συμφωνώ με τα παιδιά πιο πάνω, την οποία εφάρμοσα και εγώ είναι να πάρεις ή να φτιάξεις το μαμά. Που θα το φτιάξεις και στα μέτρα που θελεις, ανάλογα τι θα του βάλεις. (80w90 του έβαλα εγώ και είναι μια χαρά)

giorgos.boun
14/03/2019, 01:27
Και μια και λεμε για σταμπιλιζατερ το cbr. φορούσε αφτερμαρκετ matris φουλ ρυθμιζομενο...αριστο εκανε τη δουλεια του παντου και με τα παντα οτι και να εκανα...το ντειτονα εχει πανω το μαμα που δε δεχεται καμια ρυθμιση...σε πολλες περιπτώσεις εχει δωσει σημαδια τυπου μέχρι εκει σε σωζω μετα κάνω την παπια....οπότε...θινκ εγκεν...;)

Αγαπητέ θοδωρη γίνετε... βγάλε το, ξεβιδωσε την βίδα που έχει πάνω, 2-3 φορές μέσα έξω και έχει βγάλει τα πάντα...
Μετά του βάζεις ότι νομίζεις εσυ καλύτερο. (Από την ίδια τρύπα, θελει υπομονή)

o teos
14/03/2019, 01:32
Tη γνωρίζω τη διαδικασία..;)...απλα οταν δω οτι δε με καλύπτει όντως αλλο θα παρω ενα αφτερμαρκετ ρυθμιζόμενο και τέλος..για την ωρα με 2-3εξαιρέσεις την κανει άριστα τη δουλεια του :D

borgiriadis1
14/03/2019, 08:38
Για αυτούς που λένε ότι θα κολλήσει. Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πω μπορεί να κολλήσει ένας άξονας που κινείτε μέσα σε ένα σωλήνα αν δεν αλλάξει κάτι στην γεωμετρία του ενός ή του άλλου; (όπως είπε ο telegonos)
Δηλαδή να μην υπάρχει καμία ρύθμιση από αυτές που υπόσχεται να το καταλάβω
Να χάσει το λάδι γιατί οι τσιμούχες δεν εφαρμόζουν καλα εννοείτε να το καταλάβω
Να είναι τα πιο πεταμένα λεφτά που έχεις δώσει ποτέ συμφωνώ
Αλλά να κολλήσει όχι δεν το θεωρώ πιθανό.
Διαβάζω πιο r&d και πια τεχνογνωσία... πήραν ένα ohlins ή hyperpro και το αντιγραψανε. Τι πιο απλό; Όπως κάνουν πάντα!

Η πιο καλή λύση πάντως, συμφωνώ με τα παιδιά πιο πάνω, την οποία εφάρμοσα και εγώ είναι να πάρεις ή να φτιάξεις το μαμά. Που θα το φτιάξεις και στα μέτρα που θελεις, ανάλογα τι θα του βάλεις. (80w90 του έβαλα εγώ και είναι μια χαρά)

Μόλις διάβασα το θέμα και αυτή η απορία μου δημιουργήθηκε. Τι μπορεί να πάει στραβά. Ακόμα και τόσο χάλια μέταλλο να είναι και να στραβώσει εύκολα άρα το ίδιο εύκολο είναι να ξανάρθει στη θέση του.Παρόλα αυτά αν το μηχανάκι δεν είχε σημαίνει ότι ο κατασκευαστής δεν το θεωρεί απαραίτητο. (Τώρα βέβαια θα μου πεις το ίδιο κάνουμε και με τις εξατμίσεις το φίλτρο τα τόσα άλλα...)

RaGe_Raptor
14/03/2019, 08:58
Φαντάζομαι θα μπορούσε να σπάσει ένα παπαρακι της εσωτερικής βαλβίδας /διόδου του λαδιού και να γίνει σωβρακο προς την μια κατεύθυνση αλλά να κάνει υδραυλικό κλείδωμα προς την άλλη. Λέω γω τώρα....

o teos
14/03/2019, 08:58
Ολα έχουν να κανουν με το αν εχεις φαει τανκ σλαπινγκ ποτε και ποσο πιέζεις το μοτο.....αν έχει φαει εστω και ενα δειγμα τανκσλαπινγκ τοτε ξερεις πολύ καλα τι μπορεί να παει στραβα αν δε δουλέψει..;)

borgiriadis1
14/03/2019, 09:12
Ολα έχουν να κανουν με το αν εχεις φαει τανκ σλαπινγκ ποτε και ποσο πιέζεις το μοτο.....αν έχει φαει εστω και ενα δειγμα τανκσλαπινγκ τοτε ξερεις πολύ καλα τι μπορεί να παει στραβα αν δε δουλέψει..;)

Αν δεν δουλέψει όμως σε σχέση με τι? Να είχες ένα μάρκας που ξέρεις πως και γτ δουλεύει και να το αλλάξει με κτ κινέζικο συμφωνώ οτι αν δν δουλέψει (όπως έχεις συνηθίσει και ξέρεις) σε μια δεδομένη μεγάλη πίεση οκ. Αν το μηχανάκι δεν είχε ποτέ πάνω του και το βάλεις και δεν δουλέψει σωστά τι θα αλλάξει? Τώρα αν δουλέψει άψογα και τλκ έχει το μισό χρόνο ζωής απο ότι επώνιμο νομίζω οτι είναι κτ πολύ λογικό.

RaGe_Raptor αυτο ναι είναι κτ που μπορεί να γίνει. Αλλά οκ δεν δουλεύει καλά οπότε το βγάζεις το πετάς και λες ήπια 5 παραπάνω ποτά.

o teos
14/03/2019, 09:16
Αν δεν ειχες και δεν εχεις φαει τανκσλαπινγκ δε θα δεις και πολλές διαφορες η αν δεν πιεζεις αρκετα ωστε να κουνιεται το τιμονι σου σε καθε εξοδο σαν τρελο...αν δε τα εχεις βιωσει αυτα δε μπορείς να καταλάβεις ποσο χρησιμο ειναι ενα και προφανως δεν πας γρηγορα αρκετα ωστε να το χρειαζεσαι..:wave2:

katsar
14/03/2019, 09:23
Π.χ https://www.youtube.com/watch?v=GvHtChodNk0
αν ήμουν στην θέση του δεν θα ήθελα να είχα damper των 50ε. (φοράει και το ηλεκτρονικό hesd της Honda αυτός λογικά )

Δεν σου τυχαίνει μόνο σε εξόδους,μπορεί να συμβεί και σε ευθεία απλά ''σπάζοντας'' το με απότομες αλλαγές .( 18 χρονών,άπειρος,gpz1000rx των 260 κιλών με 16'' ζάντες..αφού ξαναοδήγησα μότο μετά από την τρομάρα μου πάλι καλά :beer: )

borgiriadis1
14/03/2019, 09:54
Αν δεν ειχες και δεν εχεις φαει τανκσλαπινγκ δε θα δεις και πολλές διαφορες η αν δεν πιεζεις αρκετα ωστε να κουνιεται το τιμονι σου σε καθε εξοδο σαν τρελο...αν δε τα εχεις βιωσει αυτα δε μπορείς να καταλάβεις ποσο χρησιμο ειναι ενα και προφανως δεν πας γρηγορα αρκετα ωστε να το χρειαζεσαι..:wave2:

Συμφωνώ σε όλα και ναι δεν είμαι αρκετά γρήγορος για να το χρειάζομαι (και ας έχω stabilator της ohlins). Αλλά δεν μιλάμε στο ίδιο μήκος κύματος νομίζω. Εσύ μιλάς για κτ το οποίο δεν δουλεύει σωστά και σε οδήγηση πίστας μπορεί να σε σκοτώσει. Ομολογουμένως από τη στιγμή που οδηγάς σε πίστα πολλά είναι αυτά που μπορεί να σε σκοτώσουν. Εγώ αναφερόμουν και κατ επέκταση απαντούσα στο οτι σε μια πιο ήπια βόλτα το πολύ-πολύ να μην δουλέψει. Όχι όμως να σε σκοτώσει κλειδώνοντας τιμόνια και τι άλλο αναφέρθηκε (ναι τα είπαμε δεν έχω φάει τανκσλαπινγκ και δεν είμαι αρκετά γρήγορος και βίαιος στο δρόμο).

Tycho Moon
14/03/2019, 09:54
οσο για τις μανετες εχω κινεζικες και δεν τις φοβαμε καθολου. βεβαια δεν ειναι χυτες σε καλούπι.

αλλα ναι τι μπορει να παει στραβα οταν ενα stabilizer δεν δουλεψει?


Αυτό που θα μπορούσε να πάει στραβά με ένα stabilizer της πλάκας είναι να σου σπάσει ο άξονας σε κανά απότομο χαστούκι ή να γρανιάρει ο άξονας σε κάποιο σώσιμο, να σηκώσει γρέζι και να φρακάρει ή να σπάσει κάποια από τις βάσεις του σε κάποιο σώσιμο και εκεί που προσπαθεί να αποσβέσει την ταλάντωση να αφήσει απότομα μπόσικο το τιμόνο με ό,τι συνέπειες μπορεί αυτό να έχει, κλπ

Γενικά αυτό που δεν κατάλαβαίνω - και δεν το λέω για εσένα προσωπικά SONone - είναι ο λόγος που μερικοί ενώ αγοράζουν μια μοτοσυκλέτα μιας ορισμένης ποιότητας, την υποβαθμίζουν στη συνέχεια με ό,τι φτηνοκινεζιά βρουν στο ebay.

Κατά τη γνώμη μου, όταν τοποθετούμε ένα αξεσουάρ στη μοτοσυκλέτα μας (είτε ως εξτρά είτε ως αντικατάσταση κάποιου άλλου) καλό είναι να είναι ανώτερης ποιότητας ή τουλάχιστον εφάμιλλης της μοτοσυκλέτας που καβαλάμε.

p@nos
14/03/2019, 12:10
Για αυτούς που λένε ότι θα κολλήσει. Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πω μπορεί να κολλήσει ένας άξονας που κινείτε μέσα σε ένα σωλήνα αν δεν αλλάξει κάτι στην γεωμετρία του ενός ή του άλλου; (όπως είπε ο telegonos)
Δηλαδή να μην υπάρχει καμία ρύθμιση από αυτές που υπόσχεται να το καταλάβω
Να χάσει το λάδι γιατί οι τσιμούχες δεν εφαρμόζουν καλα εννοείτε να το καταλάβω
Να είναι τα πιο πεταμένα λεφτά που έχεις δώσει ποτέ συμφωνώ
Αλλά να κολλήσει όχι δεν το θεωρώ πιθανό.
Διαβάζω πιο r&d και πια τεχνογνωσία... πήραν ένα ohlins ή hyperpro και το αντιγραψανε. Τι πιο απλό; Όπως κάνουν πάντα!



Ειπα στο πρωτο μου ποστ. Στο τανκ σλαπινγκ οι δυναμεις ειναι τεραστιες, και δε ξερεις τι μπορει να συμβει. Δεν εχει να κανει με το οτι ειναι κινεζικο, εχει να κατι με οτο οτι προφανως δεν εχει δοκιμαστει υπο οποιαδηποτε συνθηκη και δε φερει καμμια πιστοποιηση. Καποιο λογο εχουν οι κατασκευαστες που πιστοποιουν τα προιοντα τους.

Και κινεζικα λαστιχα μπορεις να βαλεις και να γαμανε. Στην τελικη ενα απλο λαστιχο ειναι. Αλλα οταν γινει η στραβη και το μπαμ θα κλαις.

Γενικα σε θεματα που αφορουν προσφυση, κρατημα κλπ καλο ειναι να μην γινονται εκπτωσεις

sniper
14/03/2019, 12:18
Ειπα στο πρωτο μου ποστ. Στο τανκ σλαπινγκ οι δυναμεις ειναι τεραστιες, και δε ξερεις τι μπορει να συμβει. Δεν εχει να κανει με το οτι ειναι κινεζικο, εχει να κατι με οτο οτι προφανως δεν εχει δοκιμαστει υπο οποιαδηποτε συνθηκη και δε φερει καμμια πιστοποιηση. Καποιο λογο εχουν οι κατασκευαστες που πιστοποιουν τα προιοντα τους.

Και κινεζικα λαστιχα μπορεις να βαλεις και να γαμανε. Στην τελικη ενα απλο λαστιχο ειναι. Αλλα οταν γινει η στραβη και το μπαμ θα κλαις.

Γενικα σε θεματα που αφορουν προσφυση, κρατημα κλπ καλο ειναι να μην γινονται εκπτωσεις

Μ' αρέσει που το συζητάμε κιόλας για κάτι που θες να σε βοηθήσει να μην πέσεις όταν γίνει κάτι τόσο βίαιο όσο ένα τανκ σλαπ (οκ, διαφέρει από μηχανάκι σε μηχανάκι αλλά συνήθως είναι βίαια).

Αν το θέλουμε για διακόσμηση στο καφέ, δε γ@μείς, όλα καλά είναι...


Σαν το κράνος ένα πράγμα, αν δεν πέσεις και κουβά της Vileda να φοράς, καλό είναι.

o teos
14/03/2019, 12:49
και κουβά της Vileda να φοράς, καλό είναι.

Μερακλης...ξερει απο καλο σφουγγάρισμα :lol:

ptc
14/03/2019, 13:04
Γενικά αυτό που δεν κατάλαβαίνω - και δεν το λέω για εσένα προσωπικά SONone - είναι ο λόγος που μερικοί ενώ αγοράζουν μια μοτοσυκλέτα μιας ορισμένης ποιότητας, την υποβαθμίζουν στη συνέχεια με ό,τι φτηνοκινεζιά βρουν στο ebay. Κατά τη γνώμη μου, όταν τοποθετούμε ένα αξεσουάρ στη μοτοσυκλέτα μας (είτε ως εξτρά είτε ως αντικατάσταση κάποιου άλλου) καλό είναι να είναι ανώτερης ποιότητας ή τουλάχιστον εφάμιλλης της μοτοσυκλέτας που καβαλάμε.

Αν δεν εχω 500€ για επωνυμο σταμπιλιζατερ (δεν ξερω αν ακουγεται τοσο απιστευτο, αλλα υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις*), τι ειναι καλυτερο; Κινεζικο ή τιποτα. Σχεδον ολοι απαντησατε στο ερωτημα κινεζικο ή επωνυμο και απορειτε που καποιος θετει ενα τοσο ηλιθιο ερωτημα. Θα ηταν οντως ηλιθιο αν ρωτουσαμε αυτο. Αλλα η ερωτηση ειναι αλλη.
*μιλαω για μενα τουλαχιστον, δεν ξερω τα οικονομικα του SONone.

Η λυση του μτχ ΟΕΜ ακουγεται ενδιαφερουσα, αλλα δεν ξερω πώς θα μπορουσε να τοποθετηθει ενα αξεσουαρ αλλης μηχανης πανω στη δικη μου. Τα κινεζικα ερχονται με κιτ τοποθετησης.

sniper
14/03/2019, 13:11
Αν δεν εχω 500€ για επωνυμο σταμπιλιζατερ (δεν ξερω αν ακουγεται τοσο απιστευτο, αλλα υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις*), τι ειναι καλυτερο; Κινεζικο ή τιποτα. Σχεδον ολοι απαντησατε στο ερωτημα κινεζικο ή επωνυμο και απορειτε που καποιος θετει ενα τοσο ηλιθιο ερωτημα. Θα ηταν οντως ηλιθιο αν ρωτουσαμε αυτο. Αλλα η ερωτηση ειναι αλλη.
*μιλαω για μενα τουλαχιστον, δεν ξερω τα οικονομικα του SONone.

Η λυση του μτχ ΟΕΜ ακουγεται ενδιαφερουσα, αλλα δεν ξερω πώς θα μπορουσε να τοποθετηθει ενα αξεσουαρ αλλης μηχανης πανω στη δικη μου. Τα κινεζικα ερχονται με κιτ τοποθετησης.

Τα σταμπ είναι ίδια στη λειτουργία τους, αυτό που κοστίζει είναι η βάση τοποθέτησης στην κάθε μηχανή.

basilis_k6
14/03/2019, 13:31
τα κινέζικα οπως και πολλα οεμ δεν δουλευουν. ειναι μονο φιγουρα. πεταμένα λεφτα δηλαδη. Δεν ξερω αν χαλάνε και αν υπαρχει περιπτωση να σου κάνουν ζημια αλλα σιγουρα η πιθανοτητα ειναι μικρη. Δυστυχως οι μεγάλες εταιριες βαράνε πολύ τα σταμπιπ ενω ειναι πραγματικα αστειες κατασκευες. Κάποιος ειπε για r&d και πιστοποιήσεις. Ενα αμορτισερ ειναι με μια ειδικη βαση. Κάτι racing εχουν εξτρα λειτουργίες και ρυθμίσεις ή και σώμα απο πιο ακριβα μεταλλα. Τα υπόλοιπα ειναι ιδια, απλες κατασκευες, ιδιες τοσα χρονια. Πάνω απο 150 ειναι πραγματικά ληστεία αλλα ετσι ειναι τα αξεσουαρ. Εδω ακομα δινουμε 1200 ευρω για κουρμπαρισμένους σωλήνες και καλα Full racing exhaust χωρις να ειναι καν τιτανίου.

giorgos.boun
14/03/2019, 15:40
Ειπα στο πρωτο μου ποστ. Στο τανκ σλαπινγκ οι δυναμεις ειναι τεραστιες, και δε ξερεις τι μπορει να συμβει. Δεν εχει να κανει με το οτι ειναι κινεζικο, εχει να κατι με οτο οτι προφανως δεν εχει δοκιμαστει υπο οποιαδηποτε συνθηκη και δε φερει καμμια πιστοποιηση. Καποιο λογο εχουν οι κατασκευαστες που πιστοποιουν τα προιοντα τους.

Και κινεζικα λαστιχα μπορεις να βαλεις και να γαμανε. Στην τελικη ενα απλο λαστιχο ειναι. Αλλα οταν γινει η στραβη και το μπαμ θα κλαις.

Γενικα σε θεματα που αφορουν προσφυση, κρατημα κλπ καλο ειναι να μην γινονται εκπτωσεις

Βρε Πάνο είδες να διαφωνούμε πουθενά; Είδες να συγκρίνω εγώ το κινεζικό με ένα αφτερ;
Τι κινεζικά λάστιχα αναφέρεις; Και ναι είναι καλυτερα να έχεις κινεζικά λάστιχα από το να πηγαίνεις με τις ζάντες.
Εδώ μιλάμε να ΜΗΝ έχεις καθολου vs ένα κινεζικό. Αν δεν έχει η μηχανή σου από το εργοστασιο (να μπορεσεις να το βελτιωσεις), κανεις ταρζανιες στον δρόμο (σούζες κ.τ.λ.) και δεν μπορείς να βάλεις κάτι αξιόλογο, βάλε το κινεζικό. Μπορεί να είναι τα πιο πεταμένα λεφτά αλλά δίνω 1% πιθανότητα να κάνει κάτι.

Νομίζω ότι σε αυτό το θέμα όλοι συμφωνούμε αλλά ο καθένας το βλέπει από την μεριά που τον βολευει.

p@nos
14/03/2019, 15:50
Εγω λεω οτι απο το να βαλεις κατι εν δυναμει επικυνδινο ειναι σαφως καλυτερο να μη βαλεις τιποτα. Κινεζικα προιοντα εχουμε δει απειρες φορες να διαλυονται για ψηλου πηδημα. Στον τσαμπουκα του τανκσλαπ το κινεζικο μπορει να γινει κομματια και οταν γινει αυτο, να προκαλεσει ακομα μεγαλυτερη ζημια. Στο θεμα λαστιχα, ναι αμα εχεις να διαθεσεις ενα ποσο χ, καλυτερα να το δωσεις για μεταχειρισμενα επωνυμα λαστιχα παρα για εντελως φτηνα απο αλιεξπρες που θα τα παρεις τσαμπα αλλα μπορει να κανιυν και κανα μπαμ μεσα στη στροφη.

Και κατι ακομα, το χομπυ μηχανη ειναι μια πολυτελεια στις μερες μας, οποτε ειδικα αν μιλαμε για μεγαλες μοτοσυκλετες, καλο ειναι να αναθεωρησει κανεις τη χρηση και την κατοχη αμα δε μπορει να το αντεξει η τσεπη του. Δε μπορει να βγαινεις στο δρομο με χιλιαρι μονο και μονο επειδη μπορεις να δωσεις τα 1000ε που κανει και να μην εχει αλυσιδες, λαστιχα, και να κανει ζιγκ ζαγκ ολοκληρο... Και για τον καθε π@π@ρα που θα το κανει προσωπικα χεστηκα, το θεμα ειναι οτι θα παρει και καναν αλλο στο σβερκο του...

Σε αυτο βεβαια εχει μεριδιο ευθηνης και το κρατος που το κτεο το εχει μονο για να μαζευει λεφτα, και οχι για να κανει αυτο που πρεπει, δηλαδη να εξασφαλισει οτι το οχημα ειναι ικανο να κινηθει με ασφαλεια στο δρομο χωρις να δημιουργησει προβληματα. Στη γερμανια που για οποιοδηποτε αξεσουαρ ζητανε πιστοποιηση tüv κατι παραπανω θα ξερουν απο εμας τους ξυπνιους.

o teos
14/03/2019, 16:02
Εγω λεω οτι απο το να βαλεις κατι εν δυναμει επικυνδινο ειναι σαφως καλυτερο να μη βαλεις τιποτα. Κινεζικα προιοντα εχουμε δει απειρες φορες να διαλυονται για ψηλου πηδημα. Στον τσαμπουκα του τανκσλαπ το κινεζικο μπορει να γινει κομματια και οταν γινει αυτο, να προκαλεσει ακομα μεγαλυτερη ζημια. Στο θεμα λαστιχα, ναι αμα εχεις να διαθεσεις ενα ποσο χ, καλυτερα να το δωσεις για μεταχειρισμενα επωνυμα λαστιχα παρα για εντελως φτηνα απο αλιεξπρες που θα τα παρεις τσαμπα αλλα μπορει να κανιυν και κανα μπαμ μεσα στη στροφη.

Και κατι ακομα, το χομπυ μηχανη ειναι μια πολυτελεια στις μερες μας, οποτε ειδικα αν μιλαμε για μεγαλες μοτοσυκλετες, καλο ειναι να αναθεωρησει κανεις τη χρηση και την κατοχη αμα δε μπορει να το αντεξει η τσεπη του. Δε μπορει να βγαινεις στο δρομο με χιλιαρι μονο και μονο επειδη μπορεις να δωσεις τα 1000ε που κανει και να μην εχει αλυσιδες, λαστιχα, και να κανει ζιγκ ζαγκ ολοκληρο... Και για τον καθε π@π@ρα που θα το κανει προσωπικα χεστηκα, το θεμα ειναι οτι θα παρει και καναν αλλο στο σβερκο του...

Σε αυτο βεβαια εχει μεριδιο ευθηνης και το κρατος που το κτεο το εχει μονο για να μαζευει λεφτα, και οχι για να κανει αυτο που πρεπει, δηλαδη να εξασφαλισει οτι το οχημα ειναι ικανο να κινηθει με ασφαλεια στο δρομο χωρις να δημιουργησει προβληματα. Στη γερμανια που για οποιοδηποτε αξεσουαρ ζητανε πιστοποιηση tüv κατι παραπανω θα ξερουν απο εμας τους ξυπνιους.

+675:wave2:

giorgos.boun
14/03/2019, 16:18
Εγω λεω οτι απο το να βαλεις κατι εν δυναμει επικυνδινο ειναι σαφως καλυτερο να μη βαλεις τιποτα. Κινεζικα προιοντα εχουμε δει απειρες φορες να διαλυονται για ψηλου πηδημα. Στον τσαμπουκα του τανκσλαπ το κινεζικο μπορει να γινει κομματια και οταν γινει αυτο, να προκαλεσει ακομα μεγαλυτερη ζημια. Στο θεμα λαστιχα, ναι αμα εχεις να διαθεσεις ενα ποσο χ, καλυτερα να το δωσεις για μεταχειρισμενα επωνυμα λαστιχα παρα για εντελως φτηνα απο αλιεξπρες που θα τα παρεις τσαμπα αλλα μπορει να κανιυν και κανα μπαμ μεσα στη στροφη.


Εδώ είναι που διαφωνούμε. Δεν θεωρώ ότι είναι επικίνδυνο. Το πιο πιθανόν αν σπάσει όπως λες να συνεχίσει το τανκσλαπ μέχρι να πέσεις όπως και όταν δεν υπήρχε κάτι...
φυσικά και μπορεί να σπάσουν για ψύλλου πηδημα. Γιαυτο και σε σημεία όπως τιμόνια μαρπιεδες κ.τ.λ. δεν διανοούμαι να αλλαχτούν με κάτι υποδεέστερο από το εργοστασιακό. Μόνο παραπάνω έχει. Από το τιποτα λιγάκι παραπάνω είναι το κινεζικό (εκτός και αν μπαίνει κάποιο oem μεταχειρισμένο) και μετά το αφτερ.

Σε όλα τα αλλά συμφωνούμε και με το παραπάνω!

ptc
14/03/2019, 16:28
Φίλε Πάνο τζάμπα συγχύζεσαι. Το ότι δεν θέλω να διαθέσω 500€ σε έξτρα αξεσουάρ που δεν κρίνεται απαραίτητο για τη μηχανή μου από τον ίδιο τον κατασκευαστή δε σημαίνει πως δεν θα έχω τη μηχανή μου σε άψογη κατάσταση. Πήρες φόρα και τα έκανες όλα ίσωμα... Λάστιχα, αλυσίδες, σταμπιλιζατέρ, όλα ίδιο.

Τεσπα, μέσα σε όλα που γράφτηκαν στο νήμα ειπώθηκαν και κάνα δυο χρήσιμα πράγματα, οπότε κάτι βγήκε πάλι.

katsar
14/03/2019, 16:32
Το θέμα είναι ότι μπορεί να σου δημιουργησει ένα αίσθημα ασφάλειας και όταν και αν σπάσει ή δεν δουλέψει σωστά -κάτι που μπορεί να μην συμβεί και ποτέ- να την φας .Χωρίς αυτό τουλάχιστον είσαι υποψιασμένος.
Εγώ προσωπικά όπως δεν νοιώθω άνετα με παλιά λάστιχα ή με λάστιχα Runda ή με κράνος playmobil το ίδιο δεν θα ένοιωθα ασφαλής με αυτό το εξάρτημα.
Η λογική κινέζικο κράνος ή λάστιχα είναι καλύτερα από το τίποτα δεν με βρίσκει σύμφωνο,καλύτερα μην το κυκλοφορείς.Η γνώμη μου φυσικά είναι αυτή και ο καθένας πράττει ανάλογα με την δικιά του.

sniper
14/03/2019, 16:41
.... Το ότι δεν θέλω να διαθέσω 500€ σε έξτρα αξεσουάρ που δεν κρίνεται απαραίτητο για τη μηχανή μου από τον ίδιο τον κατασκευαστή δε σημαίνει πως δεν θα έχω τη μηχανή μου σε άψογη κατάσταση. ....

Λάθος. Δεν είμαστε μαλάκες όσοι δώσαμε 100ρικα για να βάλουμε σταμπ. Εκτός αν το τανκ σλαπ είναι μέσα στις νορμάλ αντιδράσεις της μηχανής. Τώρα έχουν σχεδόν όλες οι SS, πρίν 10 χρόνια όχι. Σε λίγο θα έχουν όλες, σαν το ABS (τι λέω και δεν πέφτει κεραυνός....)

giorgos.boun
14/03/2019, 16:54
Λάθος. Δεν είμαστε μαλάκες όσοι δώσαμε 100ρικα για να βάλουμε σταμπ. Εκτός αν το τανκ σλαπ είναι μέσα στις νορμάλ αντιδράσεις της μηχανής. Τώρα έχουν σχεδόν όλες οι SS, πρίν 10 χρόνια όχι. Σε λίγο θα έχουν όλες, σαν το ABS (τι λέω και δεν πέφτει κεραυνός....)

Πολύ σωστά! Φυσικά και δεν είσαι μαλακας και πολύ καλα έκανες.
Εγώ που δεν έχω τα 100ρικα γιατί από αυτά, συντηρώ άψογα την μηχανή μου και δυστυχώς δεν μπορω να βρω οεμ που να ταιριάζει, τι μου προτείνεις;
Να σταματήσω να την κυκλοφορώ όπως αναφέρθηκε;
Ίσως να σταματήσω να την χαίρομαι στην πίστα;

basilis_k6
14/03/2019, 17:00
Στη γερμανια που για οποιοδηποτε αξεσουαρ ζητανε πιστοποιηση tüv κατι παραπανω θα ξερουν απο εμας τους ξυπνιους.ποιος ζητάει απο ποιόν?

sniper
14/03/2019, 17:06
Πολύ σωστά! Φυσικά και δεν είσαι μαλακας και πολύ καλα έκανες.
Εγώ που δεν έχω τα 100ρικα γιατί από αυτά, συντηρώ άψογα την μηχανή μου και δυστυχώς δεν μπορω να βρω οεμ που να ταιριάζει, τι μου προτείνεις;
Να σταματήσω να την κυκλοφορώ όπως αναφέρθηκε;
Ίσως να σταματήσω να την χαίρομαι στην πίστα;

Τι να σου πω... Ή να τα μαζεύεις σιγά σιγά ή να την χαρείς όσο θες μέχρι να το νοιώσεις. Στην πίστα χωρίς σταμπ, SS δεν χαίρεσαι. Ή νομίζεις ότι την χαίρεσαι, δεν ξέρω πως την πας.

Nostradamus
14/03/2019, 17:08
Ρε παίδες γιατί πρέπει να πάμε στα άκρα κάθε φορά?

Η χρήση του stab είναι (ας πούμε) μια και συγκεκριμένη. Όσο βελτιώνεται κάνεις και ανεβάζει ρυθμούς, αλλάζει και ο τρόπος που οδηγεί, με αποτέλεσμα να πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες που ΚΑΙ το καβλιτζεκι αυτό θα του φανεί χρήσιμο.

Αν τώρα μπορείς να βάλεις ένα επώνυμο τότε μπράβο καλά θα κάνεις και προχώρα.

Αν όχι τότε η γενική θεωρία λέει καλύτερα ΜΕ παρά χωρίς, αλλά στην πράξη ένα no name ίσως περιλαμβάνει το ρίσκο του αν και εφόσον κλ@σει...

Το ίδιο και για κάθε άλλο εξάρτημα που κυκλοφορεί σαν έξτρα σε κάποια και βασικό σε άλλα...

katsar
14/03/2019, 17:31
Να μην πας 3-4 φορές πίστα με όση οικονομία κάνεις,βενζίνες-λάστιχα-συμμετοχή και να πάρεις ένα σωστό;Δεν ειρωνεύομαι έτσι,εγώ αυτό θα έκανα.

giorgos.boun
14/03/2019, 17:32
Στην πίστα χωρίς σταμπ, SS δεν χαίρεσαι. Ή νομίζεις ότι την χαίρεσαι, δεν ξέρω πως την πας.
Αν μιλάς προσωπικά δεν θα σου απαντήσω πως την πάω δεν χρειάζεται να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε για το ποιος είναι ο πιο γληγορος αλλά θα σου πω μόνο αυτό:
Παρόμοιο μηχανακι χωρίς το σταμπ με τα 100αρικα, με το οεμ, που είναι, σε διαβεβαιώ, σαν να μην υπάρχει αν δεν το πειράξεις, έκανε 1:24 περίπου χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα. Το ειδα με τα μάτια μου.
Από εκει και κάτω τώρα μπορεί να ξέρεις κάτι παραπάνω, δεν γνωρίζω.

kouk
14/03/2019, 18:01
Αν μιλάς προσωπικά δεν θα σου απαντήσω πως την πάω δεν χρειάζεται να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε για το ποιος είναι ο πιο γληγορος αλλά θα σου πω μόνο αυτό:
Παρόμοιο μηχανακι χωρίς το σταμπ με τα 100αρικα, με το οεμ, που είναι, σε διαβεβαιώ, σαν να μην υπάρχει αν δεν το πειράξεις, έκανε 1:24 περίπου χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα. Το ειδα με τα μάτια μου.
Από εκει και κάτω τώρα μπορεί να ξέρεις κάτι παραπάνω, δεν γνωρίζω.

Μην μιλάς για μένα σε παρακαλω

BLiTzER
14/03/2019, 19:23
Άρα και το σταμπιλιζατέρ είναι σαν το abs. Διορθώνει την κουλαμάρα του οδηγού.

:D

sniper
15/03/2019, 10:16
Αν μιλάς προσωπικά δεν θα σου απαντήσω πως την πάω δεν χρειάζεται να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε για το ποιος είναι ο πιο γληγορος αλλά θα σου πω μόνο αυτό:
Παρόμοιο μηχανακι χωρίς το σταμπ με τα 100αρικα, με το οεμ, που είναι, σε διαβεβαιώ, σαν να μην υπάρχει αν δεν το πειράξεις, έκανε 1:24 περίπου χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα. Το ειδα με τα μάτια μου.
Από εκει και κάτω τώρα μπορεί να ξέρεις κάτι παραπάνω, δεν γνωρίζω.

Πήρα σαν αφορμή το ποστ σου, ούτε σε ξέρω, ούτε πως πας ξέρω. Πέρασε ο καιρός που τις μετρούσαμε, ο καθένας χαίρεται το μηχανάκι του όπως θέλει ή όπως μπορεί.

Και ξαναλέω γιατί δεν το καταλάβαμε. Όλα τα σταμπ (τα επώνυμα) σαν αμορτισέρ που είναι κάνουν σχεδόν την ίδια δουλειά. Τη βάση πληρώνουμε (και τη μαλ@κία μας).

Τώρα, θες να πάρεις (όχι εσύ, γενικά, γιατί είσαι και παρεξηγησιάρης) κινέζικο, απο Ταϊβάν, απο Αφρική, από το διάστημα, κάνεις ότι θες. Αν δεν ανοίγεις δυνατά το γκάζι στην έξοδο, πιθανώς να είναι καλωπιστικό εξάρτημα.

sniper
15/03/2019, 10:16
Άρα και το σταμπιλιζατέρ είναι σαν το abs. Διορθώνει την κουλαμάρα του οδηγού.

:D

Όχι, μεγαλώνει το μεταξόνιο. :tooth:

PaNick67
15/03/2019, 10:57
Υποτιθεται οτι οσοι μπαινουν πιστα ψαχνουν, επιλεγουν και βαζουν στην μοτο τους λαστιχα, τακακια, αλυσιδογραναζα τετοια που να δουλευουν καλυτερα εκει.

Αντιστοιχα ο εξοπλισμος τους ειναι και αυτος αναλογος. Δεν φορουν το φθηνοτερο δερματινο μπουφαν-παντελονι, κρανος, μποτες, γαντια. Αλλα πραγματα σχεδιασμενα να αποδιδουν καλυτερα εκει οσο και να ειναι πιο ασφαλη.

Για να μην πιασουμε βελτιωσεις του στυλ , φουλ εξατμισεις, PC, αλλες αναφλεξεις κλπ κλπ.

Αυτος λοιπον ο αναβατης θα επιλεξει no name stabilizer, χωρις προδιαγραφες, χωρις πιστοποιησεις;

https://www.tecnomoto.gr/gr/brand/?srt=ID_DESC&id=5

Θα δωσει καποιος δηλαδη τα περιπου 200€ για την βαση του και θα κανει οικονομια στο stab?


Μονο σε εμενα μοιαζει παραλογο; :dizzy:

telegonos
15/03/2019, 11:17
Καλά ντάξ, 215 ευρώ βάση, 4 κομμάτια μέταλο, για Enfield Himalian...

1-Γυναίκες που δίνουν 800 ευρώ για τσάντες ΟΝΟΜΑ για ΦΙΓΟΥΡΑ στις άλλες γκόμενες. (κόστος υλικών, κατασκευής και διάθεσης τσάντας , 2 ευρώ)

2-Τύποι που δίνουν 215 ευρώ για 2 κομμάτια μέταλο και 2 βίδες ''βαση σταμπιλιζατερ enfield Himalian'' και θέλει και άλλα 300τόσα το ίδιο το σταμπ. (κόστος υλικών, κατασκευής και διάθεσης, 25 ευρώ ΟΛΑ, ΚΑΙ το σταμπ)

Κατά τα άλλα λέμε τις γυναίκες λάτρεις του περιττού και υπερκαταναλωτικές και ότι δίνουν λεφτά για άχρηστα πράγματα....

basilis_k6
15/03/2019, 11:22
Καλά ντάξ, 215 ευρώ βάση, 4 κομμάτια μέταλο, για Enfield Himalian...

1-Γυναίκες που δίνουν 800 ευρώ για τσάντες ΟΝΟΜΑ για ΦΙΓΟΥΡΑ στις άλλες γκόμενες. (κόστος υλικών, κατασκευής και διάθεσης τσάντας , 2 ευρώ)

2-Τύποι που δίνουν 215 ευρώ για 2 κομμάτια μέταλο και 2 βίδες ''βαση σταμπιλιζατερ enfield Himalian'' και θέλει και άλλα 300τόσα το ίδιο το σταμπ. (κόστος υλικών, κατασκευής και διάθεσης, 25 ευρώ ΟΛΑ, ΚΑΙ το σταμπ)

Κατά τα άλλα λέμε τις γυναίκες λάτρεις του περιττού και υπερκαταναλωτικές και ότι δίνουν λεφτά για άχρηστα πράγματα....

ναι αλλα ειναι CNC! ακόμα το διαφημίζουν γιατι ειναι νέα τεχνολογία και πανάκριβη!!
η τσαντα στο παράδειγμα σου ειναι οντως πιο ακριβη και σαν υλικο και σαν επεξεργασια για να γινει τσαντα.

telegonos
15/03/2019, 11:27
Και CNC και με ηλεκτροχημική-ανοδίωση βαφή-φινίρισμα. Αυτό που το βάζεις;

Λογική εμπόρων&εταιριών: ''Τι έχουν αυτοί, μοτοσυκλέτες;;; Δώστα τους όλα 400% πάνω, μαλάκες είναι, ψώνια είναι, θα τα πάρουν και θα καμαρώνουν κιόλλας.''

sniper
15/03/2019, 11:31
Και CNC και με ηλεκτροχημική-ανοδίωση βαφή-φινίρισμα. Αυτό που το βάζεις;

Λογική εμπόρων&εταιριών: ''Τι έχουν αυτοί, μοτοσυκλέτες;;; Δώστα τους όλα 400% πάνω, μαλάκες είναι, ψώνια είναι, θα τα πάρουν και θα καμαρώνουν κιόλλας.''

Εντάξει, ΟΚ, και οι μηχανές οι ίδιες δεν μπορεί να κοστίζουν 20-25.000 οπότε να μην αγοράσουμε ποτέ ξανά, να τις βάλουν στον πάτο τους, και όταν τις πουλάνε 5-6 χιλιάρικα, θα τους κάνουμε την τιμή να πετάξουμε το ποδήλατο (αν δεν ειναι κι αυτό ακριβό και κυκλοφορουμε με τα ΜΜΜ) και να την πάρουμε.

giorgos.boun
15/03/2019, 12:51
Συμφωνούμε σε όλα και δεν είμαι παρεξηγιαρης. Δεν παρεξηγήθηκα πουθενά. Πίστεψα ότι μίλησες πρωσοπικα, ενώ εγώ μιλούσα γενικά, και σου απάντησα για το αν χαίρεται κάποιος το ss του χωρίς το “ohlins” των 500ων.
Κάποια στιγμή βέβαια εγώ αυτό θα βάλω... δεν χρειάζεται και βάση μπαίνει κατευθείαν...

Τέλος παντων αν δεν έχει κάποιος τα λεφτά και δεν έχει άλλη εναλλακτική μπορεί να δοκιμάσει κινεζικό. Να το κλείσουμε εδώ;

sapila racing
15/03/2019, 12:55
Τέλος παντων αν δεν έχει κάποιος τα λεφτά και δεν έχει άλλη εναλλακτική μπορεί να δοκιμάσει κινεζικό. Να το κλείσουμε εδώ;

Παντα υπάρχει η εναλλακτική του μεταχειρισμένου καλού stabilizer.
Του κάνεις ενα service κι είναι σαν καινούριο. Αυτη είναι και η πιο ενδεδειγμένη λύση κατα την γνώμη μου γιατί θα είναι σε σχετικά λογική τιμή, και μετά και το service ξέρεις τι έχεις πανω στην μοτοσυκλέτα σου.
Κινέζικο δεν θα έβαζα ποτέ και δεν είναι μόνο το stab αυτό καθεαυτό που δεν εμπιστεύομαι, αλλά και η βάση που είναι επίσης σημαντική.

Τωρα ναι, μπορούμε να το κλείσουμε.

SONone
15/03/2019, 17:26
για να επανέλθουμε


Τα σταμπ είναι ίδια στη λειτουργία τους, αυτό που κοστίζει είναι η βάση τοποθέτησης στην κάθε μηχανή.

η ποιο συμφέρουσα οικονομικά λύση συμπερασματικα ειναι να πάρεις brand μτχ και να το επισκευάσεις, βάσεις ψιλο βρίσκει ο καθένας για το μηχανάκι του. ή εστω με μικρη πατεντα. αλλα μην λετε για υλικα υπαρχει εναν σκασμος κοσμος που πηγε και εκοψε πλακακι αλουμινιου στο κυρ μητσο της γειτονιας του και εβαλε oversize δαγκανα η φρενα απο κατι καλύτερο.

οσο για τις βασεις ακομα και τα brand stabilaizer στο μηχανακι μου στερεώνονται σε κατι γελιες βιδουλες που κρατανε το τεποζιτο μου στο πανω μερος , αν κατι με φοβιζει απο την ΔΥΝΑΜΗ και την ΟΡΜΗ του τανκ σλαπ δεν ειναι μην δεν αντεξει ο κινεζος stabilizer αλλα οτι δεν θα αντεξουν αυτες οι 2 κακομοιρες βιδες!

o teos
15/03/2019, 18:42
για να επανέλθουμε



η ποιο συμφέρουσα οικονομικά λύση συμπερασματικα ειναι να πάρεις brand μτχ και να το επισκευάσεις, βάσεις ψιλο βρίσκει ο καθένας για το μηχανάκι του. ή εστω με μικρη πατεντα. αλλα μην λετε για υλικα υπαρχει εναν σκασμος κοσμος που πηγε και εκοψε πλακακι αλουμινιου στο κυρ μητσο της γειτονιας του και εβαλε oversize δαγκανα η φρενα απο κατι καλύτερο.

οσο για τις βασεις ακομα και τα brand stabilaizer στο μηχανακι μου στερεώνονται σε κατι γελιες βιδουλες που κρατανε το τεποζιτο μου στο πανω μερος , αν κατι με φοβιζει απο την ΔΥΝΑΜΗ και την ΟΡΜΗ του τανκ σλαπ δεν ειναι μην δεν αντεξει ο κινεζος stabilizer αλλα οτι δεν θα αντεξουν αυτες οι 2 κακομοιρες βιδες!

Οι βιδες αυτες αν ειναι της προκοπής ο σχεδιασμος του σταμπ δε νιωθουν ντιπ......και μενα εκει επιανε στο cbr;)

giorgos.boun
15/03/2019, 19:45
οσο για τις βασεις ακομα και τα brand stabilaizer στο μηχανακι μου στερεώνονται σε κατι γελιες βιδουλες που κρατανε το τεποζιτο μου στο πανω μερος , αν κατι με φοβιζει απο την ΔΥΝΑΜΗ και την ΟΡΜΗ του τανκ σλαπ δεν ειναι μην δεν αντεξει ο κινεζος stabilizer αλλα οτι δεν θα αντεξουν αυτες οι 2 κακομοιρες βιδες!

Αν σε φοβηζουνε αυτες που εχει τις μετρας και πας και παιρνεις τιτανιου ή 10.9 ατσαλι και δεν εχεις κανενα προβλημα. Μονο και μονο για το ψυχολογικο...

kostaskk
15/03/2019, 20:58
404491 το 92 έπαιρνες μόνο την βάση στο πλαίσιο με την τρύπα και το σπειρωμα.
Με καστερ= 23,15μοιρες , trail= 87mm, wheelbase=1340 . Βάρος στα 130 κιλά και Κάπος απότομο ροπιασμα.