View Full Version : ροπή σύσφιξης διαιρούμενης δαγκάνας brembo.
γεια σας παλικάρια .
έχω στα χεριά μου την δάγκανα από το εμπρός φρένο της μηχανής μου οπού και την άνοιξα στα δυο για να βγουν τα έμβολα και να γίνει πλήρες καθαρισμός .
εχθές έψαχνα καμιά ώρα άλλα δεν βρήκα πουθενά με τι ροπή να σφιξω τις βίδες.
στο service manual που έχω δεν αναφέρετε στον πινάκα με τις ροπές.
404871
το υλικό στις δάγκανες είναι αλουμίνιο και οι βίδες Μ8 ατσάλινες .
υ.γ τις ξέσφιξα σχετικά εύκολα με καστανιά 1/4
πάω να συνεχίσω το καθάρισμα ........
θελω να κανω την ιδια δουλεια αλλα το βαριεμαι πολυ ...... ενα πρωινο????
...... ενα πρωινο????
δεν είναι πάνω από 3 ώρες δουλειάς.
ξεκίνησα στις 10 και τώρα θα είχα τελειώσει εάν ήξερα την ροπή.....
έστειλα και ένα mail στην brembo να δω τι θα πούνε εάν απαντήσουν.....
sapila racing
26/03/2019, 12:33
δεν είναι πάνω από 3 ώρες δουλειάς.
ξεκίνησα στις 10 και τώρα θα είχα τελειώσει εάν ήξερα την ροπή.....
έστειλα και ένα mail στην brembo να δω τι θα πούνε εάν απαντήσουν.....
Δεν νομίζω να σου απαντήσουν.
Δεν δίνουν γενικώς τέτοια στοιχεία, σου λέει αν θέλεις στείλτο στο εξουσιοδοτημένο service.
Πιστεύω οτι θα είναι κάπου στα 25 Nm.
βρήκα τώρα αυτόν τον πινάκα
404873
είμαστε στα 12ft/lb άρα στα 16,2 Nm
άλλα μου φαίνονται κάπως λίγα.
που είσαι daz?????
μάλλον χθες δεν έψαξα σωστά...άλλος ένας πινάκας για βίδα 9,8
404874
εδώ μας δίνει 18 Nm για αλουμίνιο
πείθομαι ότι κάπου εκεί πρέπει να είναι.
πάω να καθαρίσω και να μαζέψω εργαλεία. θα περιμείνω την γνωστή σουπιά..... :wave2:
λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει την διάφορα και να δώσει απάντηση.
στο service manual για βίδα Μ10 που συγκρατεί την δάγκανα πάνω στην μπότα και βιδώνει ΠΆΝΩ στην δάγκανα δίνει ροπή 50nm !!
άρα γιατί όχι 20 - 25 nm σε Μ8 πάνω στο ίδιο υλικό.
Άρη σαν σωστά να το είπες :wave2:
Coyote.V
26/03/2019, 14:31
Εμένα δίνει άλλες ροπές πιο υψηλές, μιλάμε για Varadero, πάρε μια καταγραφή από το manual. Γιατί δεν ψάχνεις για το manual της μηχανής σου;
Σε καμιά περίπτωση μην ακολουθήσεις το δικό μου, το έβαλα σαν παράδειγμα για να δείξω τις διαφορές...
Οι δικές μου βίδες είναι Μ8Χ32 και μάλιστα μου λέει να βάλω καινούργιες...WTF??? :rolleyes: Τώρα το είδα και τις έχω βγάλει 3 φορές χωρίς να τις αλλάξω...
404879
Εμένα δίνει άλλες ροπές πιο υψηλές, μιλάμε για Varadero, πάρε μια καταγραφή από το manual. Γιατί δεν ψάχνεις για το manual της μηχανής σου;
Σε καμιά περίπτωση μην ακολουθήσεις το δικό μου, το έβαλα σαν παράδειγμα για να δείξω τις διαφορές...
Οι δικές μου βίδες είναι Μ8Χ32 και μάλιστα μου λέει να βάλω καινούργιες...WTF??? :rolleyes:
404879
Δεν τις αναφέρει αυτές τις βίδες γιατί απλά δίνει την δαγκάνα σαν ένα ανταλλακτικό.
Δίνει μόνο ροπές για τις βίδες που συγκρατούν την δαγκάνα πάνω στην μπότα οπως έγραψα πιο πάνω.
Coyote.V
26/03/2019, 14:38
Εσύ ποιες βίδες λες; Αυτές;
404880
Εσύ ποιες βίδες λες;
Δες την φωτογραφία στο πρώτο ποστ.
Η δαγκάνα μου προκειμένου να βγουν τα έμβολα πρέπει να την ανοίξεις στα δύο ξεβιδονοντας 4 βίδες.
Coyote.V
26/03/2019, 14:42
Δες την φωτογραφία στο πρώτο ποστ.
Η δαγκάνα μου προκειμένου να βγουν τα έμβολα πρέπει να την ανοίξεις στα δύο ξεβιδονοντας 4 βίδες.
Έβαλα φώτο εμένα έχει 3 και τις σφίγγεις με 32 NM... Είναι Nissin , περίμενε να σου πει κάποιος που έχει ίδιες με τις δικές σου...
https://photobucket.com/gallery/user/glrnet/media/cGF0aDovQnJlbWJvRnJvbnRUb3JxdWUuanBn/?ref=
αυτη ειναι μια αντιστοιχη δαγκανα
τον νου σου γιατι ζηταει 150Nm
στην πραξη ολη η δυναμη φρεναρισματος περναει απο αυτες τις βιδες
σιγουρα το σπειρωμα δεν ειναι σε ατσαλινη φωλια;
https://photobucket.com/gallery/user/glrnet/media/cGF0aDovQnJlbWJvRnJvbnRUb3JxdWUuanBn/?ref=
αυτη ειναι μια αντιστοιχη δαγκανα
τον νου σου γιατι ζηταει 150Nm
στην πραξη ολη η δυναμη φρεναρισματος περναει απο αυτες τις βιδες
σιγουρα το σπειρωμα δεν ειναι σε ατσαλινη φωλια;
Δεν είναι αυτή η δαγκάνα, αυτή έχει 2 εξαεριστικα. Η δική μου έχει ένα.
εγω θα παιρνα ενα τηλ σε ενα εξουσιοδοτημενο.
πιστευω θα σου πουνε.
telegonos
26/03/2019, 14:54
αντίστοιχη για...αυτοκίνητο; :uplate:
δεν ειπα οτι ειναι ιδια
την εβαλα σαν παραδειγμα ιδιας μαρκας με αντικρυστα εμβολα
αυτοκινητο η μηχανη το θεμα ειναι οτι δεν επιτρεπεται να λειτουργησει με τυχαιες ροπες και μαλλον χρειαζεται υψηλα νουμερα
telegonos
26/03/2019, 15:03
Του αυτοκινήτου είναι διπλάσια σε μέγεθος, 4πλάσια σε βάρος, και πιάνει ένα δίσκο που έχει πάχος 3-4 πόντους, με τούνελ στο εσωτερικό του.
Της μηχανής είναι πολύ μικρότερη, και πιάνει ένα δίσκο 6mm πάχος.
Άλλη διαδρομή και άλλο μοχλό κάνουν οι δυνάμεις στην μια περίπτωση, άλλη στην άλλη.
Αυτό έλλειπε να είχαν παρόμοιες τιμές βρε συ. Μια χαρά είναι τα 25nm που αναφέρθηκαν.
δεν αντιλεγω
δεν μου εχει τυχει να δουλεψω σε τετοια
Μη το παρακανεις με το σφιξιμο γιατι ειναι αλουμηνιο και θα κοψεις τα σπειρωματα...
Γυρω στα 20nm θα ειναι παραπανω απο αρκετο... Αν εχεις και αγχος χρησιμοποιησε και κοα σπειρωματων
Κάθε βίδα αναλόγως του μεγέθους έχει και την ανάλογη ροπή σε περίπτωση που δεν αναφέρεται αυτή από τον κατασκευαστή
http://www.wtools.com.tw/STANDARD-BOLT-TIGHTENING-TORQUE.shtml
Σχετικά με το ερώτημα σας οι τεχνικές οδηγίες της Brembo είναι οι εξής:
Οι δαγκάνες της Brembo δεν πρέπει να ανοίγονται ,παρά μόνο να καθαρίζονται τα πιστόνια από τυχόν οξείδωση ή από οποιαδήποτε υλικά μαζεύονται στην περιφέρεια του πιστονιού από την τριβή των φρένων (τακάκια).
Παρόλα αυτά το τεχνικό τμήμα προτείνει να σφίξετε τις βίδες 25÷29 Nm με medium μπλε Loctite.
Για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
Με εκτίμηση
Evi Drakouli
/
Sales Dept
eXTra products
55 Kallirrois Street
117 43 ATHENS, GREECE
Tel: +30-210-9213286/7
Fax: + 30-210-9243160
e-mail: sales@extraproducts.gr
www.extraproducts.gr
κάλο μας βράδυ ....
δεν περίμενα απάντηση μεσώ έλληνα αντιπροσώπου...
ZOMG!!1ena11!11
Νταξει, respect!!!
Αντε καλο σφιξιμο και καλα φρενα! :beer:
Ωραία τα λέει η brembo να μην ανοίγουμε την δαγκάνα στα δύο λες και είναι καρπούζι αλλά δείτε τι βρήκα μέσα. 404977
Αυτη η σκιά δεν είναι σκιά... Είναι μια μύξα από τα παλιά υγρά φρένων που σε κάθε αλλαγή έμεναν μέσα. Ήταν στο κάτω έμβολο από τα δύο και στις δύο πλευρές.
Ωραία τα λέει η brembo να μην ανοίγουμε την δαγκάνα στα δύο λες και είναι καρπούζι αλλά δείτε τι βρήκα μέσα. 404977
Αυτη η σκιά δεν είναι σκιά... Είναι μια μύξα από τα παλιά υγρά φρένων που σε κάθε αλλαγή έμεναν μέσα. Ήταν στο κάτω έμβολο από τα δύο και στις δύο πλευρές.
Προφανώς και η brembo όπως όλες οι εταιρείες προτείνουν τα service να γίνονται από εξουσιοδοτημένα επισκευαστικα κέντρα για λόγους τεχνογνωσίας δοκιμής και ασφάλειας.....
Μια χαρά σε φτιάξανε μάστορα οι της μπρεμπο. Να σου πω την αλήθεια δεν το περίμενα. Όλα καλά λοιπόν
telegonos
27/03/2019, 23:47
Ωραία τα λέει η brembo να μην ανοίγουμε την δαγκάνα στα δύο λες και είναι καρπούζι αλλά δείτε τι βρήκα μέσα.
Έτσι γίνεται, το ίδιο και χειρότερο είχα βρει όταν άνοιξα τις δικές μου. Χειρότερο=εκτός από την μάζα που βρήκες εσύ, εγώ είχα βρει και σαν πηλό, στα τουνελάκια που επικοινωνούν οι θάλαμοι, στα χαμηλά μέρη της δαγκάνας. Σε μια, ο πηλός δεν άφηνε καν επικοινωνία υγρού, από το ένα έμβολο στο άλλο (βέβαια το υγρό ερχόταν κύκλο και από την άλλη μεριά). Επίσης είχα βρει ίδιο πηλό ΚΑΙ στο σωληνάκι υψηλής της μια δαγκάνας και επιστράτευσα σύρμα για να το ξεβουλώσω.
Θα πω μόνο, όσο καθαρίζουμε τις δαγκάνες μας ανά ένα εύλογο χρονικά διάστημα -ξέροντας τι κάνουμε- καλό κάνουμε, και ας λέει η brembo.
telegonos
27/03/2019, 23:49
Μια χαρά σε έφτιαξε μάστορα Η της μπρεμπο.
fixed, κοπέλα μία είναι.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.