Σύνδεση

View Full Version : Royal Enfield Bullet Trial 350 και 500



lleonidas
28/03/2019, 12:59
Αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι κινητήρες των οποίων η απόδοση ανέρχεται στους 20 ίππους και στα 28 Nm ροπής για το πρώτο και στους 27 ίππους και 41,3 Nm ροπής για το 500.

Δικάναλο ABS, πιρούνι διαμέτρου 35mm με διαδρομή 130mm, μπροστινό δισκόφρενο 280mm και πίσω 240mm, μεγάλος στρογγυλός προβολέας με προστατευτική σήτα, ακτινωτές ζάντες 19'' μπροστά και 18'' πίσω, μονόσελο με μεταλλική σχάρα στο χώρο της σέλας του συνεπιβάτη, ελαστικά με πυκνή χάραξη.

Αρχικά θα κυκλοφορήσουν στην Ινδία ενώ στην Ευρώπη αναμένονται το 2020.

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/3076-royal-enfield-bullet-350-500-trials)

405071

405070

MG-KTiNoS
28/03/2019, 15:25
:lol:
τι μλκ είν πάλι τούτη !!!!
:a06:

toyar
28/03/2019, 15:33
Το ερωτημα ειναι.....γιατι;

yes-u
28/03/2019, 15:40
"Αρχικά θα κυκλοφορήσουν στην Ινδία".... αυτό τα λέει όλα για την αισθητική..

MG-KTiNoS
28/03/2019, 15:47
Το ερωτημα ειναι.....γιατι;

γιατί μπορούν ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Anritsu
28/03/2019, 22:09
Μεγαλύτερο μυστήριο και από αυτό της αφής του Αγίου Φωτός είναι η επιβίωση αυτής της εταιρίας !!

sapila racing
29/03/2019, 10:16
Μεγαλύτερο μυστήριο και από αυτό της αφής του Αγίου Φωτός είναι η επιβίωση αυτής της εταιρίας !!

Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.
Ας μην μιλήσω για το 1ο που ανέφερες.

Για την Enfield India που ειναι το μυστήριο? Δεν στηρίζεται στις εξαγωγές για να επιβιώσει, ποτέ δεν στηριζόταν μαλιστα.
Το 98% των πωλήσεών της ειναι στην δική τους εγχώρια αγορά.

Αν δείς λίγο τα δεδομένα θα καταλάβεις.
Μόνο το μοντέλο Classic 350 μόνο στην Ινδία τον Ιούλιο 2018 πούλησε 44.054 κομμάτια.

Επίσης έχουν αλματώδη άνοδο πωλήσεων καθώς η Ινδική αγορά ανθίζει, είχαν 469.741 πωλήσεις το 2012 και 856.723 το 2018.

DrBig
29/03/2019, 10:47
.....επι πλεον των απο πανω, αυτα τα μηχανακια στην Ινδια κοστιζουν λιγοτερο απο τα μισα απ οσο κοστζουν εδω. Το χιμαλιαν νομιζω κανει 2000 ευρω εκει.

katsar
29/03/2019, 11:07
Εδώ πάντως βλέπω το Bullet Classic 500 C-5 EFI να κοστίζει ~6.500 ευρώπουλα και σοβαρός εξοπλισμός ,

Περιλαμβάνονται στον Standard Εξόπλισμό Καθρέπτες, Αριστερός & Δεξιός,Εργαλεία,Extra Ντίζα Συμπλέκτη,Extra Ντίζα Γκαζιού,Extra Ντίζα Τσοκ,Extra 2 Σαμπρέλες.

Οκ καταλαβαίνω πρέπει να θέλεις το συγκεκριμένο στυλ αλλά βρίσκεις ακόμα ΜΤ07 '18 κάτι τελευταία κομμάτια με αυτά τα χρήματα.Να μην πω για cb,cbx,trk,sv κτλ κτλ κτλ.Για κανά 2.5ρι καλά είναι.

Anritsu
29/03/2019, 18:28
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.
Ας μην μιλήσω για το 1ο που ανέφερες.



Ας μην μιλήσουμε όντως Άγιες Μέρες για τέτοια θέματα . Ισως έπρεπε να περιοριστώ στην παρατήρηση μου στο πως επιβιώνει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα . Εχω δει και εγώ βιντέακια στο σωλήνα να κάνουν δοκιμές σε 300αρια στην Ινδία λες και πήρανε κάποιο GS 1200 . Εντελώς διαφορετική πραγματικότητα . Το σουλούπι το συμπαθώ . Αν έβρισκα μία καλοσυντηρημένη με ξερώ γω κάνα 1000αρικό ισως και να αγόραζα . Αλλα έχω ακούσει τόσο πολύ άσχημα πράγματα ....

telegonos
29/03/2019, 19:03
Για όσους απορούν: Μπρος στην χιπστεριά, τι'ν'ο πόνος.

Bowleno
30/03/2019, 01:09
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο ούτε στο ένα ούτε στο άλλο.
Ας μην μιλήσω για το 1ο που ανέφερες.

Για την Enfield India που ειναι το μυστήριο? Δεν στηρίζεται στις εξαγωγές για να επιβιώσει, ποτέ δεν στηριζόταν μαλιστα.
Το 98% των πωλήσεών της ειναι στην δική τους εγχώρια αγορά.

Αν δείς λίγο τα δεδομένα θα καταλάβεις.
Μόνο το μοντέλο Classic 350 μόνο στην Ινδία τον Ιούλιο 2018 πούλησε 44.054 κομμάτια.

Επίσης έχουν αλματώδη άνοδο πωλήσεων καθώς η Ινδική αγορά ανθίζει, είχαν 469.741 πωλήσεις το 2012 και 856.723 το 2018.

Με αγορά που αριθμεί πάνω από 500 μιλιονια ενήλικες και λίγα πουλάνε:lol:

doctoras
30/03/2019, 22:25
Εμένα μου αρέσει αισθητικά, η τιμή όμως γι'αυτό που παίρνεις είναι υψηλή
4.5 με 5 θα ήταν τίμιο

p@nos
01/04/2019, 09:10
αποδοση ΧΤ500 το 2020 καλη φαση, αλλα περιεργο που δεν κρατησαν ταμπουρα :lol:

bulmont
01/04/2019, 09:12
αποδοση ΧΤ500 το 2020 καλη φαση, αλλα περιεργο που δεν κρατησαν ταμπουρα :lol:

Δεν θα βρήκαν προμηθευτές........

νεοσσός
01/04/2019, 12:37
Δεν τα λες άσχημα, αλλά στα 6.500 βρίσκεις πολλά καλύτερα.

Πάντως το Classic σε πράσινο έχει ιδιαίτερο στυλ, κάτι το οποίο προσδίδει αξία. Το βλέπω συχνά στο δρόμο.

zoslen
01/04/2019, 15:41
O κινητήρας πρέπει να ειναι ο ιδιος απο την δεκαετια του 50...
Μικροαλλαγες κανουν απλά για να περνουν τα ορια εκπομπών στην Ευρώπη...
Εξωφρενικά ακριβά για αυτό που προσφερουν

nassosxlvbros
21/06/2019, 18:28
O κινητήρας πρέπει να ειναι ο ιδιος απο την δεκαετια του 50...
Μικροαλλαγες κανουν απλά για να περνουν τα ορια εκπομπών στην Ευρώπη...
Εξωφρενικά ακριβά για αυτό που προσφερουν


Όλα στην Ελλάδα δυστυχώς εξωφρενικά ακριβά είναι....απλά στις Endfield παραείναι....