PDA

View Full Version : KTM 890 Adventure



lleonidas
30/03/2019, 15:29
Σε επίπεδο φημών ακόμα τα δημοσιεύματα για νέο δικύλινδρο κινητήρα 890cc από την ΚΤΜ, ο οποίος θα βασίζεται στον γνωστό μας κινητήρα των 790, για να εξοπλίσει μοντέλα όπως τα SMT ή SMR και να σταθεί ανταγωνιστικά στο Ducati Hypermotard 950.
Εδώ (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/ktm-890/) και εδώ (https://moto-station.com/moto-revue/actu/un-nouveau-bicylindre-890-chez-ktm-en-2020/418742) .

lleonidas
06/10/2020, 21:56
KTM 890 Adventure R και R Rally 2021 (https://ultimatemotorcycling.com/2020/10/06/2021-ktm-890-adventure-r-and-r-rally-first-looks-7-fast-facts/)

421507

Lioulios
06/10/2020, 23:58
Δεν μπορω να τους καταλαβω καθολου πλεον

bmwr1100gs
07/10/2020, 00:30
Πραγματικά πρέπει να προσπαθούν πάρα πολύ για να σχεδιάσουν τόσο άσχημες μοτοσυκλέτες...

basilis_k6
07/10/2020, 02:00
δεν το περίμενε κανένας...
απο την πρωτη μερα που εβγαλε τα 790 και μάλιστα με κομμένα χαρακτηριστικά ήταν βέβαιο οτι θέλει αργα αργα να τα κάνει 890 και να τα φορτώσει. βασικα καλα να πάθουν οσοι πηγαν και πήραν 790.

RaGe_Raptor
07/10/2020, 02:59
Άντε και σύντομα 990 :bawl:

spyro
07/10/2020, 10:47
καμία εταιρεία δεν έχει τιμωρήσει καταναλωτή όπως έχει τιμωρήσει η ΚΤΜ τους δικούς της τα τελευταία 6 τουλάχιστον χρόνια. Έβγαλε νέα μοντέλα με το τσουβάλι και στη συνέχεια τα απέσυρε για να βγάλει ακόμα πιο νέα νέα μοντέλα. με κάθε αλλαγή έστελνε στο καναβάτσο τη μεταπωλητική αξία όλων των προηγούμενων "νέων" μοντέλων μέσα σε λίγους μήνες. Και να φανταστεί κανείς οτι το 790 το μαγειρεύανε για πάνω απο 8 χρόνια.

AristidisZ
07/10/2020, 11:27
καμία εταιρεία δεν έχει τιμωρήσει καταναλωτή όπως έχει τιμωρήσει η ΚΤΜ τους δικούς της τα τελευταία 6 τουλάχιστον χρόνια. Έβγαλε νέα μοντέλα με το τσουβάλι και στη συνέχεια τα απέσυρε για να βγάλει ακόμα πιο νέα νέα μοντέλα. με κάθε αλλαγή έστελνε στο καναβάτσο τη μεταπωλητική αξία όλων των προηγούμενων "νέων" μοντέλων μέσα σε λίγους μήνες. Και να φανταστεί κανείς οτι το 790 το μαγειρεύανε για πάνω απο 8 χρόνια.

Αυτό στον υπόλοιπο κόσμο βέβαια

Στο Ελλάντα τα απελθόντα μοντέλα αποκτούν συλλεκτική αξία, και αν είσαι τυχερός και βρεις κανένα ΜΤΧ, πρέπει να πουλήσεις κάνα νεφρό για να το πάρεις

BabisStinson
07/10/2020, 11:49
Αυτό στον υπόλοιπο κόσμο βέβαια

Στο Ελλάντα τα απελθόντα μοντέλα αποκτούν συλλεκτική αξία, και αν είσαι τυχερός και βρεις κανένα ΜΤΧ, πρέπει να πουλήσεις κάνα νεφρό για να το πάρεις

ΧΑΧΑΧΑ Μεγάλη αλήθεια..! Βλέπω κάτι τιμές για 990 SMT 8ετίας σχεδόν πλέον και με πιάνει εγκεφαλικό..!

bulmont
07/10/2020, 12:51
Είναι μόνο γιά γνώστες..............

spyro
07/10/2020, 13:15
ένας γνωστός πολύ γνώστης του χώρου εσωτερικά της εταιρείας μου είχε πει κάποτε:

"όταν πας να πάρεις ΚΤΜ η εταιρεία σου συμπεριφέρεται σαν να αγοράζεις μια bentley. Αφού την αγοράσεις σου συμπεριφέρεται σαν αγόρασες ένα datsun"

contes di Zante
07/10/2020, 19:03
Οι ΚΤΜάδες στην Ελλάδα έχουν ξεφύγει στις τιμές μτχ....και χωρίς λόγο. Αυτοί και οι TDMάδες

Kas_Tracer
12/10/2020, 09:59
Με την έλευση του 890 τα 790 βγαίνουν σε τιμή προσφοράς (-15% πάνω από 2000 κάτω στην τελική τιμή)
Με 12.200 παίρνεις το απλό και με 13200 το R.
Καλή ευκαιρία ακούγεται.

spyro
12/10/2020, 10:06
Με την έλευση του 890 τα 790 βγαίνουν σε τιμή προσφοράς (-15% πάνω από 2000 κάτω στην τελική τιμή)
Με 12.200 παίρνεις το απλό και με 13200 το R.
Καλή ευκαιρία ακούγεται.

ακριβώς

ή ίδια εταιρεία ξεφτιλίζει το μηχανάκι του πελάτης της (αυτός που το έχει αγοράσει ήδη πριν την αναγγελία του νέου μοντέλου) και μέσα σε λίγους μήνες (καθαρά απο τη πολιτική της εταιρείας) έχει χάσει πάνω απο 4χλ!!!! γιατί κανένας δε θα θέλει να αγοράσει το 790 μεταχειρισμένο πάνω απο 10χλδ ενώ το καινούργιο έχει 12.200!

αυτό ακριβώς περιέγραψα λίγο πιο πάνω

BabisStinson
12/10/2020, 10:17
Μεγάλη απαξίωση πραγματικά στην αξία των μηχανών 790. Δηλαδή όποιος το πήρε πριν 3 μήνες, με οτ καλημέρα αν θέλει να το αλλάξει πρέπει να το δώσει -3Κ σε μήνες. Γιατί για 1000 ευρώ πχ παραπάνω παίρνεις καινούριο.
Που πιστεύω άμα πας στην ΚΤΜ και πεις παιδιά 11.500 χέρι θα το πάρεις και πάλι.

spyro
12/10/2020, 10:37
εντωμεταξύ το ίδιο έκανε και με το 1190 και με το 1050, ενω τη τελευταία φορά που πήγα απο Καλιρρόης και τους ζήτησα μήπως έχουν το 1090R για test drive μου λενε οι ίδιοι,

"ντάξει τώρα πάει το 1090R δε νομίζω να ξαναφέρουμε άλλο.
Το 790R να σκέφτεσαι πλέον στο οποίο δίνει βάση η εταιρεία για τα επόμενα χρόνια"!

:cry: :lol: :bawl:

STF
12/10/2020, 10:45
Εγώ θα ανακουφιζόμουν με την ιδέα αν τα συγκεκριμένα 790 κατασκευάστηκαν τουλάχιστον στο Mattighofen και όχι στη Hangzhou.

Παρόμοια κάνει περιστασιακά και η Suzuki, αλλά όταν αγοράζεις καινούρια μοτοσυκλέτα πρέπει να κλείνεις αυτιά και μάτια σε οτιδήποτε άλλο και να απολαμβάνεις την επιλογή σου, εφόσον θεωρείς ότι είναι η σωστή μοτοσυκλέτα για εσένα (βασικό αυτό).

BLiTzER
12/10/2020, 12:34
Παιδιά, δεν ισχύουν αυτά που λέτε στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων. Ο Ελληνάρας θα πουλάει το μεταχειρισμένο του πιο ακριβά από το καινούριο, αφού το αγόρασε ακριβότερα. Δε θα τον πιάσει κορόιδο ο κάθε Ευρωπαίος.

STF
12/10/2020, 14:17
Παιδιά, δεν ισχύουν αυτά που λέτε στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων. Ο Ελληνάρας θα πουλάει το μεταχειρισμένο του πιο ακριβά από το καινούριο, αφού το αγόρασε ακριβότερα. Δε θα τον πιάσει κορόιδο ο κάθε Ευρωπαίος.

Στη πράξη όμως... θα δει και θα απο-δεί και δε θα το πουλήσει ή θα συμβιβαστεί. Και εγώ δε θα το πουλούσα, δεν είναι θέμα Ελληναρά το συγκεκριμένο παράδειγμα, είναι θέμα πραγματικής ζημίας.

AristidisZ
12/10/2020, 15:00
Στη πράξη όμως... θα δει και θα απο-δεί και δε θα το πουλήσει ή θα συμβιβαστεί. Και εγώ δε θα το πουλούσα, δεν είναι θέμα Ελληναρά το συγκεκριμένο παράδειγμα, είναι θέμα πραγματικής ζημίας.

Το θέμα είναι οτι ο Έλληνας θα το βάλει αγγελία :bawl:

basilis_k6
12/10/2020, 18:42
Παιδιά, δεν ισχύουν αυτά που λέτε στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων. Ο Ελληνάρας θα πουλάει το μεταχειρισμένο του πιο ακριβά από το καινούριο, αφού το αγόρασε ακριβότερα. Δε θα τον πιάσει κορόιδο ο κάθε Ευρωπαίος.

ετσι ειναι. οταν φυγει η προσφορά τα μτχ πάνε παλι ψηλα. ετσι εγινε με mt-09/07, tiger sport, πολλα ktm κτλ..

λογικα έχει μπόλικο στοκ απο το 790 και θέλει να χτυπήσει το τενερε.

p@nos
12/10/2020, 20:20
Η προσφορά ισχύει για τα λίγα στοκ που έχουν. Μετά θα τα πουλάνε κανονικά όλα. Τα ίδια γίνανε με το tracer, τα ίδια και με ένα σωρό μηχανάκια. Btw εδώ πουλάνε πλέον crypto 7ετιας 3 χιλιάρικα, που είναι η τιμή που είχε το μηχανάκι όταν ήταν καινούριο, επειδή το νέο κρυπτόν είναι πιο ακριβό

spyro
13/10/2020, 09:35
Η προσφορά ισχύει για τα λίγα στοκ που έχουν. Μετά θα τα πουλάνε κανονικά όλα. Τα ίδια γίνανε με το tracer, τα ίδια και με ένα σωρό μηχανάκια. Btw εδώ πουλάνε πλέον crypto 7ετιας 3 χιλιάρικα, που είναι η τιμή που είχε το μηχανάκι όταν ήταν καινούριο, επειδή το νέο κρυπτόν είναι πιο ακριβό

ναι αλλά το πρόβλημα παραμένει 1.1.2021 (λέμε τώρα) κάνει διαθέσιμο το 890, το 790 το οποίο πήρε κάποιος μέσα στο 2020 με πχ 3.000χλμ πόσο θα χει συγκριτικά με τα €14.350 που έδωσε;
επίσης σε όλη αυτή την ιστορία υποθέτω οτι δεν θα έχει πια διαθέσιμο το 790 αφού παρουσιαστεί το 890. Εάν συνεχίσει να το παράγει (κομματάκι δύσκολο) τι τιμή θα έχει συγκριτικά με το 890?

εγώ δε μιλάω για την αρρώστια που κουβαλάει ο ελληνάρας ο οποίος μπορεί και ζητάει όσο έδωσε για οποιοδήποτε μηχανάκι αλλά για την αρρώστια των τελευταίων χρόνων που παρουσιάζει η ΚΤΜ σαν εταιρεία. Δεν θυμάμαι ολα αυτά τα χρόνια να έχει συμπεριφερθεί άλλος έτσι

Tallyban
13/10/2020, 11:07
Έχει ξαναγίνει (94 ή 95 ήταν) όταν σε χριστουγεννιάτικη "προσφορά" γνωστή εταιρεία κατέβασε 200.000 δραχμες τη τιμή στο δημοφιλέστερο μοντέλο της...

Kas_Tracer
13/10/2020, 11:56
Οι προσφορές και τα ξεπούληματα είναι κάτι κοινό.
Εφαρμόζετε σε όλες τις μορφές εμπορίου.
Εδώ όμως έχουμε μηχανάκι ενός έτους που διαφημθζοταν με promotion video εδώ και μια τριετία.
Μέχρι προχθές πουλιόταν και σε τιμή εξωφρενική ανταγωνιζομενο μοντέλα της ίδιας εταιρίας.
Και ξαφνικά απλά χάνει το 30% της αξίας του.

Μοναδική αιτία μάλλον είναι η πιθανή ήττα στις πωλήσεις από το Yamaha που παίζει σε χαμηλότερη τιμή.
Η ktm μάλλον το στέλνει σε ακόμα μεγαλύτερη κατηγορία ιπποδύναμης, ενώ ταυτόχρονα το έδαφος για το νέο ινδικό 750 που θα είναι φθηνότερο έχει ήδη προετοιμαστεί.

AristidisZ
13/10/2020, 12:06
Άμα το πάνε 8 χιλιαρικάκια το τσίμπησα χτες :smokin:

buckley
13/10/2020, 12:12
Άμα το πάνε 8 χιλιαρικάκια το τσίμπησα χτες :smokin:

Ναι μη φας, ρε κράτα το μαλλί λέμε :cry:

p@nos
13/10/2020, 13:14
ναι αλλά το πρόβλημα παραμένει 1.1.2021 (λέμε τώρα) κάνει διαθέσιμο το 890, το 790 το οποίο πήρε κάποιος μέσα στο 2020 με πχ 3.000χλμ πόσο θα χει συγκριτικά με τα €14.350 που έδωσε;
επίσης σε όλη αυτή την ιστορία υποθέτω οτι δεν θα έχει πια διαθέσιμο το 790 αφού παρουσιαστεί το 890. Εάν συνεχίσει να το παράγει (κομματάκι δύσκολο) τι τιμή θα έχει συγκριτικά με το 890?

εγώ δε μιλάω για την αρρώστια που κουβαλάει ο ελληνάρας ο οποίος μπορεί και ζητάει όσο έδωσε για οποιοδήποτε μηχανάκι αλλά για την αρρώστια των τελευταίων χρόνων που παρουσιάζει η ΚΤΜ σαν εταιρεία. Δεν θυμάμαι ολα αυτά τα χρόνια να έχει συμπεριφερθεί άλλος έτσι


μαζι τα μοντελα δεν προκειται να παραγονται προφανως...βεβαια ενα οχημα με το που βγει απο την αντιπροσωπια χανει περιπου 25-30%...δηλαδη ενα μεταχειρισμενο σε μια νορμαλ αγορα και οχι στην ελληνικη 790 θα επρεπε να εχει τιμη εκκινησης τα 10 χιλιαρικα. Τοσα βεβαια πουλανε τωρα τα πρωτα 1190 με 60-80.000χλμ

επιπροσθετα, αν καποιος πηρε φετος 790 και δεν ζει στον Αρη η κατω απο καμμια πετρα, θα επρεπε να ξερει οτι ετοιμαζεται να βγει το 890 μαζι με το nord μιας και συζητιεται τουλαχιστον εναμιση χρονο...οπως επισης θα επρεπε να ξερει οτι απο τη στιγμη που ετοιμαζεται να βγει το νεο μοντελο, σιγουρα θα βγουν σε εκπτωση τα παλια, παγια τακτικη της κτμ σχεδον 20 χρονια...τωρα αμα δε το ηξερε, προβλημα του

και για να μιλαμε και λιγο ρεαλιστικα η κτμ φετος βλεπω στην ελλαδα το πρωτο εξαμηνο ειχε 140 πωλησεις, με τα 790/790r να ειναι στην τεταρτη απο τις 6 θεσεις...οποτε για ποσα μηχανακια μιλαμε? 10? ε αυτοι οι 10 ας προσεχαν αμα επεσαν απο τα συννεφα που βγηκε το μηχανακι σε εκπτωση

Parking
13/10/2020, 13:47
Ναι αλλά τι να το κάνεις το 890
αφού υπάρχει το
Benelli 251
Το οποίο μπλα μπλα μπλα μπλα
Πες τα ρε ΤΚΜ όλα εγω θα τα λέω???
:lol:


Γεμίζουν κι αυτοί μοντέλα μάθανε από τους Γιαπωνέζους :cry:

doctor_john
13/10/2020, 14:11
Θεμιτό να υπάρχει μια σταθερότητα ή μέριμνα αλλά πραγματικά περιμένετε ότι βάζουν στην εξίσωση την εμπορική αξία μετά τον τελικό χρήστη;
Αν κάποιος σκέφτεται: μα η honda, μα η bmw.. να δούμε αντίστοιχα τι κάνουν σήμερα;
Η υστεροφημία τους στήθηκε μια εποχή που βόλευε με δόγμα πωλήσεων "πάρτο να σου μείνει".
Σήμερα το δόγμα είναι "πάρτο να φρεσκαριστείς μη μείνεις πίσω".

Αν εσείς οργανώνατε την παραγωγή και πετυχαίνατε καλύτερη τιμή στο νέο σας μοντέλο, δηλαδή μεγαλύτερη πρόσβαση
στο άπειρο κοινό που θέλει ktm και δεν μπορεί, θα την αλλάζατε για να προστατέψετε την επένδυση σε ένα ποσοστό από τους 5000 ήδη πελάτες
σας του προηγούμενου μοντέλου για μικρό χρονικό διάστημα;

Γιατί; δεν έχουν και χαίρονται αυτό για το οποίο πλήρωσαν; Ακόμα και αν χαθούν σαν πελάτες και επηρεάσουν ρεαλιστικά και άλλους 2 κάθε ένας
τι θα κοιτάξει μια ομάδα που απευθύνεται σε εκατομμύρια και λογοδοτεί σε εκατοντάδες;

buckley
13/10/2020, 14:53
Θεμιτό να υπάρχει μια σταθερότητα ή μέριμνα αλλά πραγματικά περιμένετε ότι βάζουν στην εξίσωση την εμπορική αξία μετά τον τελικό χρήστη;
Αν κάποιος σκέφτεται: μα η honda, μα η bmw.. να δούμε αντίστοιχα τι κάνουν σήμερα;
Η υστεροφημία τους στήθηκε μια εποχή που βόλευε με δόγμα πωλήσεων "πάρτο να σου μείνει".
Σήμερα το δόγμα είναι "πάρτο να φρεσκαριστείς μη μείνεις πίσω".

Αν εσείς οργανώνατε την παραγωγή και πετυχαίνατε καλύτερη τιμή στο νέο σας μοντέλο, δηλαδή μεγαλύτερη πρόσβαση
στο άπειρο κοινό που θέλει ktm και δεν μπορεί, θα την αλλάζατε για να προστατέψετε την επένδυση σε ένα ποσοστό από τους 5000 ήδη πελάτες
σας του προηγούμενου μοντέλου για μικρό χρονικό διάστημα;

Γιατί; δεν έχουν και χαίρονται αυτό για το οποίο πλήρωσαν; Ακόμα και αν χαθούν σαν πελάτες και επηρεάσουν ρεαλιστικά και άλλους 2 κάθε ένας
τι θα κοιτάξει μια ομάδα που απευθύνεται σε εκατομμύρια και λογοδοτεί σε εκατοντάδες;

Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάτε :bawl:

spyro
13/10/2020, 15:13
..

Αν εσείς οργανώνατε την παραγωγή και πετυχαίνατε καλύτερη τιμή στο νέο σας μοντέλο, δηλαδή μεγαλύτερη πρόσβαση
στο άπειρο κοινό που θέλει ktm και δεν μπορεί, θα την αλλάζατε για να προστατέψετε την επένδυση σε ένα ποσοστό από τους 5000 ήδη πελάτες
σας του προηγούμενου μοντέλου για μικρό χρονικό διάστημα;

Γιατί; δεν έχουν και χαίρονται αυτό για το οποίο πλήρωσαν; Ακόμα και αν χαθούν σαν πελάτες και επηρεάσουν ρεαλιστικά και άλλους 2 κάθε ένας
τι θα κοιτάξει μια ομάδα που απευθύνεται σε εκατομμύρια και λογοδοτεί σε εκατοντάδες;

κι όμως έχει νόημα αυτό που λες και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου αλλά και τους μανατζαρέους στο Ματιχόφεν για αύξηση βραχυπρόθεσμων πωλήσεων.

μένει να αποδειχθεί εαν:
1. θα τους βγεί η κερδοφορία τουλάχιστον στο 790 (δε νομίζω να τα καταφέρουν αλλά ποιος είμαι εγώ για να το κρίνω)
2. αν θα έχει επιπτώσεις στη γενικότερη φήμη της εταιρείας και τις μακροπρόθεσμες πωλήσεις

ένα μικρό δείγμα όμως έναντι του brand name όπως διαμορφώνεται τον τελευταίο καιρό είναι να συγκρίνεις τα θέματα συζήτησης του φόρουμ εδώ (προ 10ετίας vs Now) ή για παράδειγμα στο advrider που περίμενε και έγραφε για το 790 εδώ και 7 χρόνια αν δε κάνω λάθος!

Parking
13/10/2020, 15:28
Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάτε :bawl:

για εσένα λέει
πάρτο να σου μείνει

doctor_john
13/10/2020, 16:07
κι όμως έχει νόημα αυτό που λες και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου αλλά και τους μανατζαρέους στο Ματιχόφεν για αύξηση βραχυπρόθεσμων πωλήσεων.

μένει να αποδειχθεί εαν:
1. θα τους βγεί η κερδοφορία τουλάχιστον στο 790 (δε νομίζω να τα καταφέρουν αλλά ποιος είμαι εγώ για να το κρίνω)
2. αν θα έχει επιπτώσεις στη γενικότερη φήμη της εταιρείας και τις μακροπρόθεσμες πωλήσεις

ένα μικρό δείγμα όμως έναντι του brand name όπως διαμορφώνεται τον τελευταίο καιρό είναι να συγκρίνεις τα θέματα συζήτησης του φόρουμ εδώ (προ 10ετίας vs Now) ή για παράδειγμα στο advrider που περίμενε και έγραφε για το 790 εδώ και 7 χρόνια αν δε κάνω λάθος!

Eίναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστούμε τι σημαίνει "κερδοφορία" στο επίπεδο της ktm.
Τα νούμερα που κάνει ένα μοντέλο χρησιμοποιούνται για να "μετρηθεί" το κέρδος που έφερε το μοντέλο
και να εστιάσει καλύτερα, σίγουρα όμως δεν μετρά μόνο του την "κερδοφορία".
Κερδοφορία για ένα μοντέλο μπορεί να είναι το ότι επηρέασε τις πωλήσεις άλλου που απέδιδε καλύτερα
μπορεί τελείως πλασματικά απλά να επηρέασε τους επενδυτές.

Οι μεγάλοι δούκες ήταν κερδοφόρο και πετυχημένο προϊόν; για τους πιστούς δεν ήταν και λίγο ξενέρωμα η στροφή στο δρόμο;
Πρόσθεσαν κύρος και σύστησαν την ktm σε ανθρώπους που δεν την είχαν απο κοντά όμως. Πρόσθεσε ένα σύνολο στο ήδη υπάρχον δηλαδή.
Μετά από 20 χρόνια μας δείχνει ότι ωφέλησε ή όχι την εταιρεία;

contes di Zante
14/10/2020, 07:21
μαζι τα μοντελα δεν προκειται να παραγονται προφανως...βεβαια ενα οχημα με το που βγει απο την αντιπροσωπια χανει περιπου 25-30%...δηλαδη ενα μεταχειρισμενο σε μια νορμαλ αγορα και οχι στην ελληνικη 790 θα επρεπε να εχει τιμη εκκινησης τα 10 χιλιαρικα. Τοσα βεβαια πουλανε τωρα τα πρωτα 1190 με 60-80.000χλμ

επιπροσθετα, αν καποιος πηρε φετος 790 και δεν ζει στον Αρη η κατω απο καμμια πετρα, θα επρεπε να ξερει οτι ετοιμαζεται να βγει το 890 μαζι με το nord μιας και συζητιεται τουλαχιστον εναμιση χρονο...οπως επισης θα επρεπε να ξερει οτι απο τη στιγμη που ετοιμαζεται να βγει το νεο μοντελο, σιγουρα θα βγουν σε εκπτωση τα παλια, παγια τακτικη της κτμ σχεδον 20 χρονια...τωρα αμα δε το ηξερε, προβλημα του

και για να μιλαμε και λιγο ρεαλιστικα η κτμ φετος βλεπω στην ελλαδα το πρωτο εξαμηνο ειχε 140 πωλησεις, με τα 790/790r να ειναι στην τεταρτη απο τις 6 θεσεις...οποτε για ποσα μηχανακια μιλαμε? 10? ε αυτοι οι 10 ας προσεχαν αμα επεσαν απο τα συννεφα που βγηκε το μηχανακι σε εκπτωση


ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!! Όποιος πάει να αγοράσει ΚΤΜ δεν είναι τσαμπατζής που αγοράζει ότι βρεί και μάλιστα για ένα ειδικό μοντέλο όπως το 790. Σϊγουρα λοιπόν είναι διαβασμένος και σίγουρα θα γνώριζε για την έλευση του 890 κινητήρα. Επίσης είναι τακτική της ΚΤΜ να ρίχνει τις τιμές όταν αλλάζει μοντέλο αλλά και ποιά εταιρία δεν το κάνει? (θυμάμαι κάτι CBF1000 μια περίοδο)
....όσο για το 1190 καταντάει αστείος ο Έλληνας πωλητής μτχ που ζητάει 12-13χιλιάρικα για μηχανάκι 6-7 ετών με αρχική 16600€ (16000€ στην προσφορά)


ΥΓ: Να με συγχωρέσει ο φίλος bulmont άν ακούστηκα προσβλητικός με το παραπάνω σχόλιο για τα 1190. Στο μυαλό μου είχα πωλητή μοντέλου 2013 που εκεί στα τέλη του 2018 με πήρε τηλέφωνο και προσπαθούσε να με πείσει ότι 12500€ για μοντέλο 5ετίας με 45000km ήταν απόλυτα φυσιολογική τιμή και ότι εγώ που έδινα τότε 11000€ ήμουν τσαμπατζής. Δικαίωμά του ο καθένας να πουλάει όσο θέλει, δικαίωμά μου να πιστεύω ότι θέλω....αλλά δεν έχω δικαίωμα να το εκφράζω ανοιχτά

bulmont
14/10/2020, 08:09
....όσο για το 1190 καταντάει αστείος ο Έλληνας πωλητής μτχ που ζητάει 12-13χιλιάρικα για μηχανάκι 6-7 ετών με αρχική 16600€ (16000€ στην προσφορά)


16550...........ακριβώς, με πινακίδες.

spyro
14/10/2020, 10:29
Eίναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστούμε τι σημαίνει "κερδοφορία" στο επίπεδο της ktm.
Τα νούμερα που κάνει ένα μοντέλο χρησιμοποιούνται για να "μετρηθεί" το κέρδος που έφερε το μοντέλο
και να εστιάσει καλύτερα, σίγουρα όμως δεν μετρά μόνο του την "κερδοφορία".
Κερδοφορία για ένα μοντέλο μπορεί να είναι το ότι επηρέασε τις πωλήσεις άλλου που απέδιδε καλύτερα
μπορεί τελείως πλασματικά απλά να επηρέασε τους επενδυτές.

..

κάτι τέτοιο θα υποστήριζε σε μια powerpoint παρουσίαση ο project manger του 790 έναντι του senior management για να δικαιολογήσει οτι ένα προτζεκτ development άνω των 7 ετών εγκαταλείφθηκε μέσα σε 2 χρόνια πριν κάνει καν ουσιαστική είσοδο στην αγορά και αφού έχει κάψει τα άπειρα χρήματα σε προμότιον. :cool:

doctor_john
14/10/2020, 13:23
Γιατί το βλέπεις έτσι; :)
Δεν εγκαταλείφθηκε, αντικαταστάθηκε χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που απέκτησε απο αυτό και την τάση της αγοράς.
Τα χρήματα της προβολής δεν καίγονται. Η πρόσβαση στο κοινό με οποιονδήποτε τρόπο είναι επικερδής.
Κοίταξε τις μεγάλες γερμανικες εταιρείες που εδραιώθηκαν στον ww2, όλος ο πλανήτης παρακαλά να αγοράσει προϊόντα τους
ακόμα και αν χρειάζεται να έχει πληρώσει πριν ολοκληρωθούν..

Επίσης τα έξοδα μιας εταιρείας είναι θεμιτά παγκόσμια.. Αν σου δώσω 2εκ για δουλειά 500χλ και μου επιστρέψεις το 1εκ
θα έχω φοροαπαλλαγές συν τα ρεστα κ.λπ.

doctor_john
14/10/2020, 20:23
αυτο το βιντεακι το χουμε; μιλάει και ο Ανδρεας σε αυτο..

https://www.youtube.com/watch?v=yiuaaFYPMVg&feature=emb_logo&ab_channel=KTM

BLiTzER
14/10/2020, 20:29
αυτο το βιντεακι το χουμε; μιλάει και ο Ανδρεας σε αυτο..

https://www.youtube.com/watch?v=yiuaaFYPMVg&feature=emb_logo&ab_channel=KTM

Έψαξα, αλλά δε βρήκα πουθενά τον Παπανδρέου.

giorgosb
14/10/2020, 20:32
Έψαξα, αλλά δε βρήκα πουθενά τον Παπανδρέου.

:bawl: :bawl:

doctor_john
14/10/2020, 20:35
Έψαξα, αλλά δε βρήκα πουθενά τον Παπανδρέου.

Μην είσαι τέτοιος, η προφορά μοιάζει..

bulmont
14/10/2020, 20:36
Έψαξα, αλλά δε βρήκα πουθενά τον Παπανδρέου.

Kοίταξες καλά, κάτω από το χώμα;;;;;;;;;;

spyro
15/10/2020, 11:16
αυτο το βιντεακι το χουμε; μιλάει και ο Ανδρεας σε αυτο..

https://www.youtube.com/watch?v=yiuaaFYPMVg&feature=emb_logo&ab_channel=KTM

:bawl: :bawl: :bawl:

δηλαδή στα 7 χρόνια On development του 790 δεν έτυχε να σκεφτούν να μεταφέρουν τεχνολογία απο το factory racing του dakar και τους ήρθε ξαφνικά η ιδέα να το κάνουν στο 890


Ok now




PS μπράβο στον ομοεθνή μας βέβαια. Μακάρι να πετύχει το 890 και όλα τα λοιπά μοντέλα και τύποι σαν και εμένα να παραμείνουμε ως εξαιρέσεις γραφικότητας :)

Εντωμεταξύ αν είχαν δώσει λίγο βάση στη σχεδίαση και είχαν όντως μεταφέρει λίγα παραπάνω πράγματα σε αυτό το κομμάτι απο το dakar θα είχε πάει απείρως πιο καλά

(70% της επιτυχίας του 990 όλα αυτά τα χρόνια είχε να κάνει και με την άμεση σύνδεση σχεδιαστικά με του Meoni το μηχανάκι)
πχ

L.omerta
15/10/2020, 12:40
"most desirable design in the market right now" γελάνε και οι πέτρες....

Lioulios
16/10/2020, 01:23
Τα 950/990 τα ερωτεύεσαι με την 1η ματια .
Τα καινουργια κτμ ,θελει πολυ ωρα μονο για να συνηθίσεις την παρουσια τους στο χωρο

RaGe_Raptor
16/10/2020, 06:53
Τα 950/990 τα ερωτεύεσαι με την 1η ματια .
Τα καινουργια κτμ ,θελει πολυ ωρα μονο για να συνηθίσεις την παρουσια τους στο χωρο
Συμφωνώ
421912

buckley
16/10/2020, 06:56
"most desirable design in the market right now" γελάνε και οι πέτρες....

Το ανησυχητικό είναι ότι μπορεί να ισχύει στα μάτια ενός νεαρού :a7:

p@nos
16/10/2020, 09:17
το κακο ειναι οτι με μια ωραια μασκα και προβολεα το μηχανακι μεταμορφωνεται θεαματικα (βλ.προηγουμενη σελιδα) , αλλα στην κτμ μαλλον δεν θελαν να το κανουν πολυ ωραιο μην τυχον ροκανισει πωλησεις απο αλλα μηχανακια

panavour
16/10/2020, 09:23
Το ανησυχητικό είναι ότι μπορεί να ισχύει στα μάτια ενός νεαρού :a7:

η νεολαια ρε παππουρότεκνε ειναι το ταργκετ γκρουπ και η αγορα, οχι οι αφεντο-πουρο-γερομουτσουνάρες μας,χωνεψε το και τραβα για κανα τηλιο

buckley
16/10/2020, 09:28
η νεολαια ρε παππουρότεκνε ειναι το ταργκετ γκρουπ και η αγορα, οχι οι αφεντο-πουρο-γερομουτσουνάρες μας,χωνεψε το και τραβα για κανα τηλιο

Είμαι 16ρης σας γαμw τα λύκεια :bawl:

doctor_john
16/10/2020, 09:49
Τι θέλετε να πούν ρε παιδιά στο διαφημιστικό; μας πέτυχε στο μεγάλο τα άλλα βγαίνουν έτσι και έτσι, δώστε τους λίγο χρόνο θα τα συμπαθήσετε;..
Πρέπει να αντιλαμβανόμαστε το φυσικό ένστικτο των "νεαρών" ανθρώπων να έχουν μια τάση αποδοχής του "καινούριου".
Είναι από τους μηχανισμούς που μας ωθούν στην εξέλιξη. Έτσι και αλλιώς είναι πολύ μικρό το ποσοστό των "φρεσκων" επιλογών
που σου βγαίνουν πετυχημένες.

Η ελλιπής παιδεία από το σπίτι είναι που παρατείνει ηλικιακά αυτή την αντίληψη και η παγίδα είναι πως μεγαλύτεροι τα συνδέουμε
με άλλα ερεθίσματα τις πρώτη μας αυτόνομης δεκαετίας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συμπάθειες και καημοί απόκτησης
που θα στηρίξουν πολύ περισσότερο το παραλίγο επιτυχημένο προϊόν που θεωρητικά δεν θα είχε αυτή την αντιμετώπιση στο ίδιο κοινό.

panavour
16/10/2020, 09:54
Τι θέλετε να πούν ρε παιδιά στο διαφημιστικό; μας πέτυχε στο μεγάλο τα άλλα βγαίνουν έτσι και έτσι, δώστε τους λίγο χρόνο θα τα συμπαθήσετε;..
Πρέπει να αντιλαμβανόμαστε το φυσικό ένστικτο των "νεαρών" ανθρώπων να έχουν μια τάση αποδοχής του "καινούριου".
Είναι από τους μηχανισμούς που μας ωθούν στην εξέλιξη. Έτσι και αλλιώς είναι πολύ μικρό το ποσοστό των "φρεσκων" επιλογών
που σου βγαίνουν πετυχημένες.

Η ελλιπής παιδεία από το σπίτι είναι που παρατείνει ηλικιακά αυτή την αντίληψη και η παγίδα είναι πως μεγαλύτεροι τα συνδέουμε
με άλλα ερεθίσματα τις πρώτη μας αυτόνομης δεκαετίας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συμπάθειες και καημοί απόκτησης
που θα στηρίξουν πολύ περισσότερο το παραλίγο επιτυχημένο προϊόν που θεωρητικά δεν θα είχε αυτή την αντιμετώπιση στο ίδιο κοινό.

https://www.youtube.com/watch?v=8JVK1pYioi0&feature=emb_logo

kordix
16/10/2020, 10:18
Το 390 adv που έχει παρόμοιο design πουλάει τρελά παγκόσμια. Άρα η τιμή είναι το θέμα για τους πιο νέους και όχι η αισθητική.

spyro
16/10/2020, 10:22
Τι θέλετε να πούν ρε παιδιά στο διαφημιστικό; μας πέτυχε στο μεγάλο τα άλλα βγαίνουν έτσι και έτσι, δώστε τους λίγο χρόνο θα τα συμπαθήσετε;..
Πρέπει να αντιλαμβανόμαστε το φυσικό ένστικτο των "νεαρών" ανθρώπων να έχουν μια τάση αποδοχής του "καινούριου".
Είναι από τους μηχανισμούς που μας ωθούν στην εξέλιξη. Έτσι και αλλιώς είναι πολύ μικρό το ποσοστό των "φρεσκων" επιλογών
που σου βγαίνουν πετυχημένες.

Η ελλιπής παιδεία από το σπίτι είναι που παρατείνει ηλικιακά αυτή την αντίληψη και η παγίδα είναι πως μεγαλύτεροι τα συνδέουμε
με άλλα ερεθίσματα τις πρώτη μας αυτόνομης δεκαετίας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται συμπάθειες και καημοί απόκτησης
που θα στηρίξουν πολύ περισσότερο το παραλίγο επιτυχημένο προϊόν που θεωρητικά δεν θα είχε αυτή την αντιμετώπιση στο ίδιο κοινό.

πραγματικά θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου για την πλειονότητα (αν όχι όλων) των συζητήσεων μεταξύ γερόντων (όπως εγώ) και νέων για τα παλαιά vs τα νέα μοντέλα

αυτό το πόστ θα πρέπει να διδάσκεται σε φόρουμ μηχανοκινητων αλλά δυστυχώς η περίπτωση του 790/890 δεν είναι εμπίπτει σε αυτή τη κατηγορία

η ΚΤΜ μια χαρα πανέμορφα μηχανάκια έφτιαχνε και φτιάχνει ακόμα σε άλλες κατηγορίες
-SD 1290
-SAdv 1290
- SM - SMR
-1090R Adv

το name a few. Μακάρι να χαμε όλοι τα λεφτά και μια χαρά θα παίρναμε το 1290

η τσαντίλα και η γκρίνια είναι όμως στο 790 γιατί το περιμέναμε τόσο καιρό και τελικά σχεδίασαν ένα μηχανάκι στο οποίο μας κοροϊδεύει στα μούτρα:
- δεν ρίσκαρε πουθενά
- μας έπηξε και μας πήζει στα χωμάτινα προμο ενω το μηχανάκι είναι ξεκάθαρα street (κινητήρας, θέση οδήγησης, γεωμετρία, φιλοσοφία σχεδίασης κ.α.)
- μας αντιμετώπισε ως άχρηστους και άμπαλους, (που ναι εντάξει τέτοιοι είμαστε) και μας το έτριψε στα μούτρα και παρ όλα αυτά μας το πουλάει και ως καινοτόμο σε off road terain.

Δηλαδή μας κοιτάει στα μάτια και μας λεει "είστε μαλάκες,street θέλετε όχι on-off εγω street θα σας σχεδιάσω αλλά θα σας πουλάω παραμύθι κανονικό κάθε μέρα για τις καταβολές απο το rally team του dakar

- θα φάω ήττα απο τη Yamaha με το Τ700 και δε θα κοιτάξω να συμμορφωθώ αλλά θα κοιτάξω να πείσω εσάς οτι η ήττα δεν οφείλεται σε εμένα αλλά σε εσάς που δε συμμορφώνεστε και δε καταλαβαίνεται το "true rally spirit"
- και επειδή δεν συμμορφωθήκατε αρκετά θα σας ακυρώσω το 790 με συνοπτικές διαδικασίες και θα το υπερκυβίσω μια ώρα γρηγορότερα μπας και το σώσω με τα άλογα

επαναλαμβάνω: το πόστ σου Γιάννη είναι 100% σωστό και μακάρι να του δώσουν βάση και άλλα γερόντια εδω μέσα σαν και εμένα για να τους γλυτώσει αρκετή ενέργεια απο τη γεροντογκρίνια τους αλλά δεν νομίζω οτι εμπίπτει στη κατηγορία του 790

Lioulios
16/10/2020, 10:45
Mototriti
421913

STF
16/10/2020, 12:02
Μερικά χρόνια πριν είχα διαβάσει ένα άρθρο σχετικά με τα σχέδια και τις προθέσεις της KTM. Αφορμή ήταν η εξαγορά της Husqvarna και η εφαρμογή μιας πολιτικής γνωστή ως badge engineering. Με απλά λόγια προϊόντα KTM με διαφορετικό λογότυπο. Είναι ένα καλό -οικονομικά- κόλπο όταν θέλεις να εξελίξεις από την αρχή ή να διατηρήσεις ένα μεγάλο λογότυπο (όπως αυτό της Husqvarna) στο προσκήνιο. Ο S. Pierer επικεφαλής ενός τεράστιου γκρουπ εταιριών (Pierer Industries AG, Cross Industries AG, Cross KraftFahrZeug Holding GmbH) ενσωμάτωσε σε αυτό -το γκρουπ- και την Husqvarna Sportmotorcycle GmbH, αφού νωρίτερα είχε δημιουργήσει κοινοπραξία με την KTM AG, η οποία με τη σειρά της είναι επικεφαλής ενός άλλου γκρουπ (KTM-Spostmotorcycle AG και Husaberg AB).

Να μη σας κουράσω με άλλες πληροφορίες οικονομικής ή στρατηγικής φύσης αφού η ίδια η ζωή δείχνει πως 4 ή 5 χρόνια είναι πολλά πλέον για να σχεδιάσεις το μέλλον μιας εταιρείας καθώς χρειάζεται διαρκής αναπροσαρμογή στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούνε οι εταιρείες. Είναι όμως πάντα εντυπωσιακό πως μέσα από ένα σωρό διοικητικές ή μαρκετινίστικες πληροφορίες μπορείς να αντιληφθείς πως θα κινηθούν κάποιες εταιρείες και να περιμένεις... να περιμένεις να έρθει το κατάλληλο προϊόν για σένα στο «φως».
Υποπτεύομαι ότι πίσω από τη λογική αυτή κρυβόταν ότι με δυο μεγάλα brand name το σύνολο των πωλήσεων θα πλησίαζε αυτό της πρώτης BMW.

Διάβαζα τότε πως η KTM θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες σκληροπυρηνικού προφίλ, ενώ η Husqvarna -ιδιαίτερα στις μοτοσυκλέτες διπλού χαρακτήρα- θα φροντίσει να έχουν περισσότερο ήπια και allround χαρακτηριστικά. H σειρά Norden που έρχεται φαίνεται πως θα επιβεβαιώσει αυτά τα σχέδια.

Τα γράφω όλα αυτά γιατί συμφωνώ με την ανάλυση του spyro και τη κριτική που ασκεί σχετικά με το 790. Κριτική αρκετά έντονη είχα κάνει και εγώ σχετικά με την οπτική παρουσία της μηχανής καθώς δε μπόρεσα ποτέ να εξοικειωθώ μαζί της, ούτε σήμερα μπορώ. Σε αυτά που γράφει ο doctor_john μπορεί να έχει εν μέρει δίκιο αλλά υπάρχουν μοτοσυκλέτες που διαχρονικά έχουν υπάρξει γλυπτά και η αρμονία στο σχεδιασμό έχει κάποιες αρχές οι οποίες δε μπορούν να εγκαταλειφθούν στο βωμό του νεοτερισμού. Γνώμη μου πάντα.

Κατά τα λοιπά φίλε spyro σχετικά με την αναφορά σου με το προ 8ετίας pre-marketing του 790 έχω να πω πως αποδεικνύεται πως στη σημερινή εποχή αυτά είναι πολλά χρόνια. Τους πρόλαβαν πολλές άλλες καταστάσεις που ίσως ήταν πολύ σοβαρότερες από τα αντισταθμιστικά οφέλη που μπορεί να παράγει ένα μοντέλο από μόνο του. Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο από αυτά ήταν η συμφωνία με τους Κινέζους το οποίο πραγματικά έφερε τα πάνω-κάτω. Π.χ. είχε ανακοινωθεί πως η γραμμή παραγωγής του 790 θα μεταφερόταν εκεί, αλλά μάλλον αυτό δε πρόλαβε να γίνει. Δε ξέρω καν αν το θέμα "Κίνα" έπαιζε όταν το 790 ήταν ακόμη στα χαρτιά.

Μετά είναι μια ολόκληρη ακολουθία από κινητήρες που πλέον θα κατασκευάζεται εκεί και για εμένα είναι λογικό πως το μοντέλο 790 μετά τη σφαλιάρα που έφαγε από τον ανταγωνισμό -όχι τόσο από άποψη ικανοτήτων όσο από άποψη εμπορικής πολιτικής και τιμοκαταλόγου- έπρεπε, αν ήθελε να μείνει στο ίδιο εύρος τιμής να επιστρέψει με κάτι πραγματικά εντυπωσιακό τουλάχιστον από άποψη αναρτήσεων και ηλεκτρονικών βοηθημάτων (καλώς ή κακώς μεγάλο κομμάτι της εξέλιξης των σύγχρονων μοτοσυκλετών εστιάζει εκεί). Ειδικά όταν πρέπει να απορροφήσεις τους κραδασμούς που θα φέρει η μεταφορά της παραγωγής σου στη Κίνα. Ναι η ποιότητα κατασκευής δε θα αφεθεί στη τύχη της, ναι η τεχνικές προδιαγραφές ορίζονται από την Αυστρία αλλά το Ευρωπαϊκό κοινό δε ξέρω πόσο έτοιμο είναι να πληρώνει 15.000 ευρώ για ένα προϊόν που ανήκει στη μεσαία κατηγορία κυβισμού και είναι make in PRC...

Να διευκρινίσω -για να μη μου τα "σούρουν"- πως δεν έχω τίποτα με την εταιρεία (ΚΤΜ), αντιθέτως έχω θαυμάσει πολλές κατασκευές της. Και η όποια κριτική γίνεται για συγκεκριμένο μοντέλο ή για συγκεκριμένες στρατηγικές οι οποίες θα με έβρισκαν αντίθετο ακόμη και όταν προερχόντουσαν από κατασκευάστριες που έχουν την έδρα τους στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Η ζωή, τα οικονομικά, μια φιλοσοφία που κουμπώνει περισσότερο, το έχουν φέρει να έχουν περάσει από τα χέρια μου περισσότερες μοτοσυκλέτες με έδρα καταγωγής την Ιαπωνία. Εξαίρεση αποτελούν ένα ψευδοεντούράκι (WRE125) και ένα καθαρόαιμο (WR250) που είχα και τα που δυο ήταν Husqvarna (ιδιοκτησίας MV Agusta τότε). Αυτό δε σημαίνει τίποτα και δε με εμποδίζει να γουστάρω μοτοσυκλέτες από όπου και αν προέρχονται. Η τελική επιλογή μιας μοτοσυκλέτας είναι πολυπαραγοντικό θέμα. Σόρυ για το μακροσκελές με τις εξηγήσεις αλλά έχουμε καεί και στο χυλό.

bulmont
16/10/2020, 12:06
Είμαι 16ρης σας γαμw τα λύκεια :bawl:

Εισαι πουρόγερος και https://www.youtube.com/watch?v=f5nurdM1ToM (από το 1.οο )

Lioulios
21/10/2020, 13:13
Στη Ναυπακτο λέει θα γινει η 1η παγκόσμια παρουσιαση

Kas_Tracer
21/10/2020, 13:35
Έχει γίνει η παρουσίαση ήδη στην Ναύπακτο

Lioulios
21/10/2020, 18:56
Α .ωραια .
ενημερονωμαι απo τους 1ους απο οτι φενεται

Kas_Tracer
21/10/2020, 19:12
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/paroysiastike-episima-ktm-890-adventure
Είναι πολύ πρόσφατο.

lleonidas
01/12/2020, 15:31
Πάτησε Ελλάδα η κιουρία.
Κρύβεται κάποιος συμβολισμός στην ταμπέλα που διακρίνεται πίσω; :evil:
423276

peterTHErider
01/12/2020, 16:59
Πάτησε Ελλάδα η κιουρία.
Κρύβεται κάποιος συμβολισμός στην ταμπέλα που διακρίνεται πίσω; :evil:
423276

ειχε πατησει πολυ πριν ελλαδα η κυρια καθως στη χωρα μας εγινε η παγκοσμια παρουσιαση της.:D

αλλα καταλαβαινω πως λες για καινουργια προς πωληση και εγω χαριτολογω.

lleonidas
01/12/2020, 18:45
E αφού ξες, γιατί τρολάρ'ς; :D
Γράψε και κανένα review για το νέο έρωτα όταν μπορέσεις!

giorgosb
03/12/2020, 10:44
Στα 14.790 ευρώ η τιμή του. https://www.2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/5706-ktm-890-adventure-2021-timi-ellada


423371

Juohmaru!
03/12/2020, 11:13
Στα 14.790 ευρώ η τιμή του. https://www.2wo.gr/market1/dokimes-eksoplismou-anavati/5706-ktm-890-adventure-2021-timi-ellada


423371

Το πήρε το χιλιαρικάκι δηλαδή...13.790 ευρώ είχε το απλό 790 Adventure, πρόπερσι τέτοιο καιρό που βγήκε στην αγορά, και 14.950 ευρώ το R.
Φαντάζομαι ότι το 890 R θα φτάνει (ή και θα ξεπερνάει; ) τα 16.000 ευρώ... Και δε μιλάω για το Rally που είναι υποτίθεται limited edition...
Και αυτά πέραν της κάθετης απαξίωσης του "προηγούμενου" μοντέλου, απ' τη στιγμή που σε λιγότερο από 2 χρόνια έγινε 890!

ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ@Λ@ΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ Η ΚΤΜ;;;

Βρε καλά κάνει ο κόσμος και παίρνει Tenere...

Υ.Γ. Τα παραπάνω τα λέει ένας θιασώτης της πορτοκαλί εταιρείας που από τα χέρια του (και την τσέπη του) έχουν περάσει αρκετά μοντέλα της τα προηγούμενα χρόνια...

lleonidas
19/10/2021, 13:37
Νέο SMT ή κάποια δρομίσια έκδοση του 890 Adv.

Πηγή (https://www.insella.it/news/ktm-890-torna-la-sm-t-162096)

431351

431352

basilis_k6
19/10/2021, 13:58
ποσα χρόνια κυκλοφορει αυτο? 3 πλέον? ειναι η ζωντανή απόδειξη οτι ενα άθλιο σχέδιο δεν το συνηθίζει το μάτι. ειδικα η πρώτη φωτο απο το πλάι ειναι σαν ανάποδο γαμώτο. κρίμα ρε φίλε, να βλέπεις στο δρομο 640duke και να θες να το καβαλήσεις σαν τρελλός και να βλέπεις 2022 μοντέλα των 20κ ευρω και να αναγουλιάζεις.

doctor_john
19/10/2021, 14:02
Θα κυκλοφορήσουν το φερινγκ που λείπει σε λίγο καιρό και θα δείξει.

Το κάνουν για να μην τους αντιγράφουν οι εξωγήινοι που ζουν ανάμεσά μας..

STF
20/10/2021, 09:46
ποσα χρόνια κυκλοφορει αυτο? 3 πλέον? ειναι η ζωντανή απόδειξη οτι ενα άθλιο σχέδιο δεν το συνηθίζει το μάτι. ειδικα η πρώτη φωτο απο το πλάι ειναι σαν ανάποδο γαμώτο. κρίμα ρε φίλε, να βλέπεις στο δρομο 640duke και να θες να το καβαλήσεις σαν τρελλός και να βλέπεις 2022 μοντέλα των 20κ ευρω και να αναγουλιάζεις.

Συμφωνώ αλλά τονίζω πως είναι η προσωπική μου γνώμη και δε θέλω να προσβάλλω κανέναν από τους νυν κατόχους π.χ. 790 ή και σε όσους αρέσει.
Οι πωλήσεις δείχνουν ότι γενικά δεν άρεσε και καλώς ή κακώς η αλήθεια είναι πως το εμφανισιακό νικά ή ηττείται (αναλόγως τη περίπτωση) ακόμη και από παράγοντες όπως το οικονομικό. Επομένως -ειδικά στη χώρα μας- συμβάλλει και ο οικονομικός παράγοντας αλλά αν ήταν κάτι όμορφο με γενική αποδοχή θα κυκλοφορούσαν σίγουρα περισσότερα κομμάτια. Ομοίως και οι μικρότεροι κυβισμοί που είναι αρκετά προσιτοί και στον ίδιο σχεδιασμό δεν έχουν περπατήσει. Για να είμαι δίκαιος όμως να πω πως η κατάσταση με τον κορωνοϊό δεν βοήθησε γενικά τις πωλήσεις και ίσως είχε μια καλύτερη εικόνα αν δεν υπήρχε αυτό.

Εντωμεταξύ δε πρόλαβε να κλείσει χρόνο το 790 και ανακοίνωσαν 890 και σε λιγότερο από άλλο έναν χρόνο άρχισαν τις διαρροές για 990...

panavour
20/10/2021, 09:57
Οι εταιρίες κοιτάνε τι πουλάει,σε ποια αγορά πουλάει,πόσο πουλάει,και δεν ασχολούνται με αγορές,τύπου Ελλάδας,και καταναλωτή μπατιρη τύπου Έλληνα,που γκρινιάζει γιατί απαξιώνεται το μοντέλο που αγόρασε προπερσυ,γιατί βγήκε καινούργιο φέτος.Το rotation των σοβαρών αγορών είναι συνεχές και γρήγορο,και δεν έχει σχέση με την ελληνική πραγματικότητα που κάποιος θέλει το μηχανάκι του 10ετιας να το πουλήσει όσο το αγόρασε πριν 10 χρόνια.

STF
20/10/2021, 10:06
Οι εταιρίες κοιτάνε τι πουλάει,σε ποια αγορά πουλάει,πόσο πουλάει,και δεν ασχολούνται με αγορές,τύπου Ελλάδας,και καταναλωτή μπατιρη τύπου Έλληνα,που γκρινιάζει γιατί απαξιώνεται το μοντέλο που αγόρασε προπερσυ,γιατί βγήκε καινούργιο φέτος.Το rotation των σοβαρών αγορών είναι συνεχές και γρήγορο,και δεν έχει σχέση με την ελληνική πραγματικότητα που κάποιος θέλει το μηχανάκι του 10ετιας να το πουλήσει όσο το αγόρασε πριν 10 χρόνια.

ΟΚ, σύμφωνοι ως προς αυτό. Δε ξέρω αν απαντάς σε εμένα αλλά εγώ έθεσα ως βασικό παράγοντα το εμφανισιακό.
Από εκεί και πέρα αν μπορώ να κάνω μια επισήμανση είναι πως το "οικονομικό" αρχίζει και επηρεάζει και άλλες χώρες ως προς τους πολίτες της, για παράδειγμα τους Γερμανούς. Δεν είναι θέμα μόνο των Ελλήνων, γκρίνια υπάρχει σε πολλές χώρες της Ευρώπης.
Η Ελλάδα -κάποτε- λόγω κλίματος είχε υψηλή αναλογία πωλήσεων μεγάλων μοτό σε σχέση με τον πληθυσμό της και δεν θα έλεγα ότι ήταν τόσο αδιάφορη.
Για να μη ξεφύγουμε όμως, το βασικό προβληματικό στοιχείο κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι το εμφανισιακό. Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που ήταν κάπως περίεργες αλλά εν καιρό τις συνηθίσαμε. Με τη σειρά 790/890 μάλλον δεν έχει συμβεί αυτό. Φυσικά η συζήτηση είναι γενικής φύσεως γιατί σε αυτόν που αρέσει καλά κάνει και με γειά του και χαρά του, ποιος είμαι εγώ και οποιοσδήποτε άλλος που θα κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι και τα γούστα του συναδέλφου μοτοσικλετιστή;

panavour
20/10/2021, 10:19
Δεν απαντούσα σε σένα απαντούσα γενικώς.Οσο για την εμφάνιση,τα γούστα είναι σαν την κολοκυθόπιτα.Εγω π.χ.που είμαι 61+ δεν αρέσκομαι στα σημερινά τρανσφορμερς σχήματα,αλλά προφανώς οι εταιρίες δεν παράγουν βάσει των δικών μου αισθητικών κριτηρίων που βασίζονται στην αισθητική από το 1970 έως το 2000.Απο κει και πέρα οι εταιρείες έχουν τμήματα μάρκετινγκ που κάνουν έρευνες και αποφασίζουν.

spyro
20/10/2021, 12:29
Δεν απαντούσα σε σένα απαντούσα γενικώς…. .Απο κει και πέρα οι εταιρείες έχουν τμήματα μάρκετινγκ που κάνουν έρευνες και αποφασίζουν.

Ερμμμμ αυτες τις αποφάσεις κρίνουμε εδώ και συγνώμη δηλαδής

panavour
20/10/2021, 12:35
Ερμμμμ αυτες τις αποφάσεις κρίνουμε εδώ και συγνώμη δηλαδής

Συγχωρεμενος τέκνον μου.Την ευλογία του Θεού να έχεις.

doctor_john
20/10/2021, 13:30
Δεν απαντούσα σε σένα απαντούσα γενικώς.Οσο για την εμφάνιση,τα γούστα είναι σαν την κολοκυθόπιτα.Εγω π.χ.που είμαι 61+ δεν αρέσκομαι στα σημερινά τρανσφορμερς σχήματα,αλλά προφανώς οι εταιρίες δεν παράγουν βάσει των δικών μου αισθητικών κριτηρίων που βασίζονται στην αισθητική από το 1970 έως το 2000.Απο κει και πέρα οι εταιρείες έχουν τμήματα μάρκετινγκ που κάνουν έρευνες και αποφασίζουν.

Δεν σου αρέσει η κορύφωση του ρεύματος, η υπερβολή του.
Υπάρχουν πολύ σύγχρονα σχέδια που τα δέχεσαι ή θα τα δεχόσουν με μια δυο βόλτες.

Δεν έχεις αποκοπεί από το γίγνεσθαι, έχεις οικειότητα με όσα κυκλοφορούν, σε επηρεάζει όπως όλους.
Η διάθεσή σου είναι κοινή στους ώριμους που δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα
και στους ανώριμους που αντιδρούν σε όλα..

:p

panavour
20/10/2021, 15:42
Να σου πω,το μόνο που μ' αρέσει και θα αγόραζα,απ' όλες αυτές τις συγχρονες ον οφ αντβεντουρ,είναι το cf moto650 mt,και αυτό κατά 50% λόγω σχέσης τιμής,προς απόδοση.Επισης και το μπενελλι trk500 το θεωρώ ισορροπημένο αισθητικά,και θα ήταν η 2η επιλογή μου,αλλά δεν είναι τόσο vfm όσο το cfmoto.Tα υπόλοιπα της κατηγορίας και λόγω τιμής,αλλά και λόγω αισθητικής ΔΕΝ.Βεβαια το γούστο και η τσέπη ,έχουν πολλές όψεις.

spyro
20/10/2021, 16:25
Να σου πω,το μόνο που μ' αρέσει και θα αγόραζα,απ' όλες αυτές τις συγχρονες ον οφ αντβεντουρ,είναι το cf moto650 mt,και αυτό κατά 50% λόγω σχέσης τιμής,προς απόδοση.Επισης και το μπενελλι trk500 το θεωρώ ισορροπημένο αισθητικά,και θα ήταν η 2η επιλογή μου,αλλά δεν είναι τόσο vfm όσο το cfmoto.Tα υπόλοιπα της κατηγορίας και λόγω τιμής,αλλά και λόγω αισθητικής ΔΕΝ.Βεβαια το γούστο και η τσέπη ,έχουν πολλές όψεις.

Τι σημασία έχει η ατομική αισθητική και οι επιλογες του καθενός αφού υπάρχει το τμήμα marketing των εταιριών. Εμείς περισσεύουμε

basilis_k6
20/10/2021, 18:03
το 890 δεν πουλαει πουθενα. ενας λογος ειναι οτι αυτος που εχει 17κ εχει και 21 να παρει το μεγάλο. 2ος λογος ειναι σαν κινεζικο σε μεγεθυνση. δεν ειναι σχεδιο αυτο να πουλησει. οπως εθαψε το duke εθαψε και αυτο. το ντεποζιτο θα ανεβει πανω παλι γιατι απλα ειναι ασχημο. σιγα σιγα θα αλλαξει και το υπόλοιπο. κακο σχεδιο, κακη τιμη, κακες πωλησεις, απλο.

panavour
20/10/2021, 20:52
Τι σημασία έχει η ατομική αισθητική και οι επιλογες του καθενός αφού υπάρχει το τμήμα marketing των εταιριών. Εμείς περισσεύουμε

Κι αυτό σωστο.

stefanos
20/10/2021, 21:55
το 890 δεν πουλαει πουθενα. ενας λογος ειναι οτι αυτος που εχει 17κ εχει και 21 να παρει το μεγάλο. 2ος λογος ειναι σαν κινεζικο σε μεγεθυνση. δεν ειναι σχεδιο αυτο να πουλησει. οπως εθαψε το duke εθαψε και αυτο. το ντεποζιτο θα ανεβει πανω παλι γιατι απλα ειναι ασχημο. σιγα σιγα θα αλλαξει και το υπόλοιπο. κακο σχεδιο, κακη τιμη, κακες πωλησεις, απλο.

Τα 80 άλογα οι αναρτήσεις η εργονομία το πλαίσιο η συμπεριφορά στο δρόμο τα κιλά ,λές δεν μετράνε καθόλου πλέον?

doctor_john
20/10/2021, 22:20
Mετράνε σε κάποιον που μπορεί να τα εκτιμήσει ενώ δεν τον απασχολεί καθόλου η εικόνα που έχουν όλοι οι άλλοι γύρω του.
Πόσοι που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά θα αγοράσουν ktm;

STF
20/10/2021, 23:01
Τα 80 άλογα οι αναρτήσεις η εργονομία το πλαίσιο η συμπεριφορά στο δρόμο τα κιλά ,λές δεν μετράνε καθόλου πλέον?

Μετράνε και παραμετράνε, απλά όσοι τα μετράνε είναι λίγοι (ειδικό κοινό) σε σχέση με τη πλατιά μάζα του πελατολογίου. Επίσης ΚΑΙ αυτοί θέλουν να τους αρέσει κιόλας (οκ προφανώς σε κάποιους θα αρέσει).

basilis_k6
21/10/2021, 00:28
Μετράνε και παραμετράνε, απλά όσοι τα μετράνε είναι λίγοι (ειδικό κοινό) σε σχέση με τη πλατιά μάζα του πελατολογίου. Επίσης ΚΑΙ αυτοί θέλουν να τους αρέσει κιόλας (οκ προφανώς σε κάποιους θα αρέσει).

ακριβώς. ο δούκας πούλαγε καλα μέχρι το τραγικό 4ο που έμοιαζε με 125cc και καπάκι όλοι περιμένουν το 5ο που τελικά βγήκε μια φόλα. Ολα μια χαρα με το μηχανάκι αλλα το σχέδιο δεν αρέσει και δεν πουλάει. Το ίδιο και το adv, το περιμένανε ΠΑΡΑ πολλοι και δεν το αγοράζει κανένας. Το κοινό σου δεν ειναι true adv, δεν ενδιαφέρεται για το ουαου τεποζιτο που στελνει το βαρος χαμηλα, θελει να βλεπει κατι που γουστάρει να οδηγησει. Το φανάρι το έχουν θάψει σε όλα τα περιοδικά ολου του κοσμου και το ξαναέβαλε!

gk8719
08/03/2022, 17:15
δεν το περίμενε κανένας...
απο την πρωτη μερα που εβγαλε τα 790 και μάλιστα με κομμένα χαρακτηριστικά ήταν βέβαιο οτι θέλει αργα αργα να τα κάνει 890 και να τα φορτώσει. βασικα καλα να πάθουν οσοι πηγαν και πήραν 790.

ΛΑΘΟΣ , αυτοι που την πάτησαν ειναι όσοι πήραν το πιο βαρύ 890 , πολυ πιο ακριβο κ με τα ιδια σχεδον specs

gk8719
08/03/2022, 17:19
δεν το περίμενε κανένας...
απο την πρωτη μερα που εβγαλε τα 790 και μάλιστα με κομμένα χαρακτηριστικά ήταν βέβαιο οτι θέλει αργα αργα να τα κάνει 890 και να τα φορτώσει. βασικα καλα να πάθουν οσοι πηγαν και πήραν 790.


Το πήρε το χιλιαρικάκι δηλαδή...13.790 ευρώ είχε το απλό 790 Adventure, πρόπερσι τέτοιο καιρό που βγήκε στην αγορά, και 14.950 ευρώ το R.
Φαντάζομαι ότι το 890 R θα φτάνει (ή και θα ξεπερνάει; ) τα 16.000 ευρώ... Και δε μιλάω για το Rally που είναι υποτίθεται limited edition...
Και αυτά πέραν της κάθετης απαξίωσης του "προηγούμενου" μοντέλου, απ' τη στιγμή που σε λιγότερο από 2 χρόνια έγινε 890!

ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ Μ@Λ@ΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ Η ΚΤΜ;;;

Βρε καλά κάνει ο κόσμος και παίρνει Tenere...

Υ.Γ. Τα παραπάνω τα λέει ένας θιασώτης της πορτοκαλί εταιρείας που από τα χέρια του (και την τσέπη του) έχουν περάσει αρκετά μοντέλα της τα προηγούμενα χρόνια...

Τα 790/890 ειναι κλάσεις ανώτερο σε δρόμο που Κανεις τα περισσότερα km , απο το τ7

Κλάσεις Ανώτερο και 25–30 παραπανω ps

panavour
08/03/2022, 18:59
Πάρτε cfmoto 800 με τα μισα

spyro
08/03/2022, 20:54
Πάρτε cfmoto 800 με τα μισα


:lol::lol::lol:

STF
09/03/2022, 00:34
Ακόμη για το 890 συζητάτε; Πάει, πάλιωσε αυτό!
Καλό θα ήταν -αν θέλετε να είστε επίκαιροι- να συζητάτε για το 990 που θα παρουσιάσει σε 4 μήνες, ως συνήθως με το Duke ως πρώτη εκδοχή του κινητήρα :lol:

basilis_k6
09/03/2022, 03:34
Ακόμη για το 890 συζητάτε; Πάει, πάλιωσε αυτό!
Καλό θα ήταν -αν θέλετε να είστε επίκαιροι- να συζητάτε για το 990 που θα παρουσιάσει σε 4 μήνες, ως συνήθως με το Duke ως πρώτη εκδοχή του κινητήρα :lol:

ποιο το νοημα να εχεις duke 990? υποτιθετε οτι ειναι ενα ελαφρυ μεσαιο γυμνο με θεση πανω στη μηχανη αντι για μεσα. στα 990 κυβικα πλεον ειναι superduke 1ης γενιας.

gk8719
09/03/2022, 15:19
Ακόμη για το 890 συζητάτε; Πάει, πάλιωσε αυτό!
Καλό θα ήταν -αν θέλετε να είστε επίκαιροι- να συζητάτε για το 990 που θα παρουσιάσει σε 4 μήνες, ως συνήθως με το Duke ως πρώτη εκδοχή του κινητήρα :lol:

Δώσε λινκ
Τα ΚΤΜ ειναι σαν τα iPhone
Πας ολο στο επόμενο μοντελο κ κολλας για παντα

STF
10/03/2022, 14:01
ποιο το νοημα να εχεις duke 990? υποτιθετε οτι ειναι ενα ελαφρυ μεσαιο γυμνο με θεση πανω στη μηχανη αντι για μεσα. στα 990 κυβικα πλεον ειναι superduke 1ης γενιας.

Το νόημα της παρέμβασης δεν είχε να κάνει με το μοντέλο αλλά με τον κινητήρα και τη προδιάθεση που έχει KTM να "ανανεώνει" τους κινητήρες της.
Πάντως... δε θα μου φανεί περίεργο αν βγει κάτω από τα 200 κιλά. Γυμνό δικύλινδρο μάλλον πιο fun to ride.

STF
10/03/2022, 14:06
Δώσε λινκ
Τα ΚΤΜ ειναι σαν τα iPhone
Πας ολο στο επόμενο μοντελο κ κολλας για παντα

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/neo-ktm-990-duke-pio-konta-stin-paragogi

lleonidas
29/11/2022, 23:02
KTM 890 Adventure 2023 (https://www.advrider.com/ktm-brings-890-adventure-lineup-back-for-2023/)


439739

439740

peterTHErider
30/11/2022, 07:54
Νομίζω το κάνανε επιτέλους λίγο όμορφο!!ή τουλάχιστον το βλέπω έτσι επειδή έφυγε η ασχήμια που είχε...

Lioulios
30/11/2022, 12:53
Aυτο ειναι ενα ομορφο κτμ ...επιτελους .

Kαι ωραια χρωματα και η εξατμιση εκει που πρεπει.

439741
439742

basilis_k6
30/11/2022, 14:33
https://www.insider.gr/sites/default/files/2021-06/364121_my21_ktm_890_adventure_static.jpg

οι διαφορες ειναι εμφανείς. προσπαθουνε σηκώνοντας το πλαινο πλαστικο και ενώνοντας το με το μουτρο να κλείσουν το αθλιο κενο που έκανε στα καλαμια. μαζέψαν λίγο και το τεποζιτο που ειμαι σιγουρος οτι απο το αρχικο κράξιμο σκέφτηκαν να το καταργησουν και να γυρισουν στο παραδοσιακο ψηλα αλλα οι αποψεις των αγοράστων στο περασμα των χρονων τους εκανα να το ξανασκεφτουν. η κατανομή βαρους το κανει απιστευτα καλο μηχανακι στο χωμα και αυτο τελικα εχει μεγαλύτερη σημασια. απορια εχω αν τελικα θα το κρατησουν ετσι και για το smt. υποθετω πως ναι. αυτος ειναι και ο λόγος που βλεπουμε αυτο το σχεδιο μαλλον στο R, ειναι η δουλεια που εκαναν για το smt για να φτιαξει λιγο η μουρη και να μοιαζει με δρομου. αν εχει φτιάξει λιγο και την αξιοπιστία, διοτι εχει μια ατελείωτη λίστα με πραγματα που χαλάνε πανω του, θα ειναι μια πολύ καλή προταση.

@lioulios
η εξατμιση δεν αλλαξε αποτι βλεπω

Lioulios
30/11/2022, 19:37
Ναι .... Καμια φορα στο γραπτο χανεται ...
Ειναι ομορφο σε σχεση με τα προηγουμενα και ο πιο ομορφος ανταγωνισμος δεν εχει την εξατμιση σε καλο σημειο.
Με λιγα λογια ,δεν θελω να ξερω ποσο θα παει μια χαζοπτωση σε πετρα απο τα δεξια σε Τενερε με ακραπα.

Εμενα προσωπικα αυτο μου αρεσει πιο πολυ απο ολα τα adv που κυκλοφορησε η κτμ μετα τα 950/90

spyro
30/11/2022, 21:18
η εξάτμιση στο ίδιο σημείο είναι, δεν αλλαξε. κατα τα άλλα προφανώς και πιο όμορφο απο το προηγούμενο