View Full Version : Ελαστικά,λάστιχα bridgestone battlax t31
Καλημέρα μας κιόλας.
Σάββατο σήμερα,γραφείο,πολύ βροχή και με βρίσκει να ψάχνω λάστιχα που θα βάλω μέσα στην επόμενη βδομάδα,ωραία πράγματα :)
Όπως γράφω στον τίτλο,δεν ξέρω γιατί αλλά έχω φάει κόλλημα με τα συγκεκριμένα γιατί είναι ας πούμε καινούργιο μοντέλο.
Α,δεν είπα το σημαντικότερο,τα λάστιχα είναι σε διαστάσεις 120/70ZR18 & 160/60ZR17 (tdm900).Η χρήση που κάνω είναι κυρίως σε μεγάλες βόλτες και ταξίδια,δεν πολυκυκλοφορώ μέσα σε πόλη.
Επειδή βαρέθηκα Εγνατίες,Ιονίες,Ολυμπίες και λοιπές Ε.Ο (άσε που μου ''χάλασαν'' και τα προηγούμενα λάστιχα) οι τελευταίες βόλτες όπως και οι επόμενες θα γίνονται κυρίως από επαρχιακό δίκτυο,
φυσικά θα περπατήσω και σε τέτοιους δρόμους αλλά όχι αποκλειστικά.
Οδήγηση χαλαρή κυρίως εκτός από μερικές εξάρσεις σε διαδρομές με ωραίο ανοιχτό στροφιλίκι π.χ μετά την Ναύπακτο που πλαγιάζω λίγο παραπάνω,μην φανταστείτε ότι την βλέπω VR με το γέρικο άλογο.
Στα του θέματος,θα βάλω τα Τ31 ,τα έχει ας πούμε περπατήσει κάποιος να πάρω και μια γνώμη;Πιστεύεται ότι για την χρήση που κάνω πρέπει να βάλω κάποιο άλλο ελαστικό;Π.χ Pilot Road4;Pirelli Angel GT;
Πάνω κάτω ξέρω τι ελαστικά φοράνε τα tdm αλλά θέλω να βάλω κάτι πιο καινούργιο,βασικά θέλω να ακούσω ''βάλε τα battlax t31 είναι λαστιχάρες'' και ας είναι ψέμα :beer:
AUFGEBRACHT
06/04/2019, 10:47
Ίσως είμαι εκτός θέματος, μιας και τα συγκεκριμένα δεν τα γνωρίζω, αλλά προσωπικά Bridgestone δεν ξαναβάζω ούτε και να μου τα χαρίσουν!!! Είναι ό,τι χειρότερο έχω φορέσει τόσο στη μηχανή, όσο και στο αυτοκίνητο... Στη μηχανή τα άλλαξα πριν βγάλουν χρόνο, εκτός του ότι αργούσαν να ζεσταθούν και γλίστραγαν σε επικίνδυνο βαθμό, εμφάνισαν ρωγμές και σκασίματα σε καινούριο λάστιχο. Στο αμάξι πάλι, λάστιχο μιας εβδομάδας και ξαφνικά πέταξε καρούμπαλο, ο λαστιχάς το έπαιζε τρέλα κλασικά ότι είχε πέσει σε γούβα (σε κρατήρα ηφαιστείου έπρεπε να είχα πέσει έτσι που είχε γίνει), €270 λάστιχα και ποιότητα κύλισης ίδια με σέρβικα Riken που κοστίζουν €100 λιγότερα... Ποτέ κανά Bridgestone, στη μηχανή προσωπικά μόνο Metzeler.
Μερικοί εχετε πολυ πλακα εδω μεσα.....νταξει της εκανες τη μουρη κρεας της πριτσεστον...:bawl:.....γνωστο μελος ονοματα δε λεμε με τουριστικο της μπριτζεστον(παιζει να ηταν Τ31) πηγαίνε αεροπορια Επίδαυρο μπηκε πιστα και ακομα ειχαν ψωμί και κραταγαν μια χαρα οταν τα άλλαξε..προσωπικα εχω τις καλυτερες εντυπωσεις απο μπριτζεστον bt16pro,rs10.....ειδικα το δευτερο για τα λεφτα του ηταν φαινόμενο σα λαστιχο...απιστευτο...τα T31 δε τα ξερω αλλα δε νομιζω να μεινεις απογοητευμένος..:wave2:
AUFGEBRACHT
06/04/2019, 11:15
Μερικοί εχετε πολυ πλακα εδω μεσα.....νταξει της εκανες τη μουρη κρεας της πριτσεστον...:bawl:.....
Όντως έχεις πολλή πλάκα...
o_gavros
06/04/2019, 11:18
Κοίτα τωρα μπέρδεμα για να καταλαβεις ότι οι απόψεις αγνώστων για τα λαστιχα μπορει ειναι μισληντινγκ που λέμε στο χωριο μου.
Φόρεσα σπορτουρινγκ μετζελερ 2 φορες στα πρωτα χρόνια μου με το μηχανακι.Μετα απο προτροπη φίλου με ίδιο μηχανάκι.
Σουπερ ικανοποιημένος τότε.
Αλλα το 2ο ζευγαρι δεν ηταν made in Germany αλλά in China.
Αυτο δεν ειχε καμια διαφορά παρα μόνο στη χιλιομετρική τους απόδοση. 5Κ χλμ λιγοτερα το κινεζικης κατασκευής.
Φοραω τωρα sportouring Bridgestone τα ΒΤ023. Τελειώνει το 2ο ζευγάρι και το ικανοποιημένος ειναι τραγικά λίγο. Τα λάστιχα ΓΑΜΑΝΕ. Και δε το λεω μονο εγω γιατι τα βάλανε και άλλοι 3 φίλοι μου απο εδω μεσα.
Τοσα τσεκαρισμένα κουτακια για τοσο χαμηλή τιμή δεν ξερω αν υπάρχει αλλο λάστιχο που να συγκρίνεται.
Πρόσεξε, δε λεω οτι ειναι τα καλύτερα λάστιχα εκεί έξω.
2 γνώμες λοιπον στο θέμα κυριολεκτικά ανάποδες.
Τι άκρη θα βγάλεις;
Δεν εχει κανενα νόημα να λεμε τα ταδε ειναι μουφα.
Εκτος αν μιλαμε για μοντελο συγκεκριμένα.
Πχ. Εβαλα τα pilot road4 και ηταν κούτσουρο.δεν δούλευαν στο μηχανάκι.
Τα Τ31 τωρα.
Λογικά μια χαρα θα δουλέψουν στο τδμ.
Μπορεις πάντα να εξερευνήσεις και την φτηνοτερη (και παλιότερη αφου για καποιο λογο εχει σημασια για σενα) εκδοχή των βτ023.
Πω ρε φίλε...και άλλος μου το είπε αυτό για τα Bridg,ότι του άνοιξαν σχετικά καινούργια...To διάβασα και σε ένα φόρουμ να το λέει ένας ακόμα.Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη λένε..φφφφφ
Να πω την αλήθεια και εγώ είμαι ευχαριστημένος από τα γερο Metzeler z6,λες να βάλω τα z8 :confused:\
Ε ρε προβλήματα που έχουμε σαυτή τη παλιοζωή :rolleyes:
Τέλος πάντων,ψυχραιμία μάγκες,οκ ο καθένας έχει μία άποψη από τις δικές του εμπειρίες,λογικά τα Τ31 θα βάλω αλλά να ξέρετε και ο αδερφός μου μου είπε μακρυά γιατί άνοιξαν χωρίς λόγο τα Bridg,βλέπω έχει τύχει και σε άλλους.Ε δεν νομίζω να πεις καλή κουβέντα αν σου κάτσει κάτι τέτοιο :beer:
Αμα ψαξεις θα βρεις παραδειγματα για ολες τις εταιρίες
..pirelli supercorsa bsb με ξεκολλημενο κομματι στο πλαι ( τα φοραω τωρα-αριστα) dunlop Gpracer με ανοίγματα και παει λέγοντας...λέγεται αστοχια υλικού και οσο πιο παλιο και μοσχοπουλημενο ειναι ενα λαστιχο τοσες περισσότερες πιθανότητες να συμβει....απο κει και επειτα αν απ τα 10000 σχόλια κρατας τα 15 κακα τότε κανεις το πιο ανθρώπινο πράγμα...κρατάς μονο τα ασχημα και τα καλα τα περνας ετσι...Δεν μιλάω προσωπικα εεε μη το παρεις έτσι..:wave2:
AUFGEBRACHT
06/04/2019, 11:31
Πω ρε φίλε...και άλλος μου το είπε αυτό για τα Bridg,ότι του άνοιξαν σχετικά καινούργια...To διάβασα και σε ένα φόρουμ να το λέει ένας ακόμα.Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη λένε..φφφφφ
Να πω την αλήθεια και εγώ είμαι ευχαριστημένος από τα γερο Metzeler z6,λες να βάλω τα z8 :confused:\
Ε ρε προβλήματα που έχουμε σαυτή τη παλιοζωή :rolleyes:
Προσπερνώντας τους δήθεν εξυπνακισμούς του teo που μπορεί να χαλάσουν το θέμα σου, είπα εξαρχής πως δεν έχω προσωπική άποψη για τα Τ31 (και για την ακρίβεια κανένας ως τώρα δεν έχει προσωπική άποψη). Εκφέρω την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη βάσει ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ εμπειρίας, 2 στα 2 Bridgestone που έχω βάλει αλλάχτηκαν πριν καν περάσει χρόνος. Εννοείται πως όπως εγώ ορκίζομαι στα Metzeler, άλλος τα θεωρεί τα χειρότερα λάστιχα που έχει βάλει, κι εννοείται πως θα βρεις και χρήστες Bridgestone με απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και διθυραμβικές κριτικές. Όπως ανέφερες κι εσύ, έχεις ακούσει κι άλλους για αστοχίες σε καινούρια Bridgestone, μπορεί να σου τύχει και σε Metzeler, καλή συνέχεια στην ελαστική σου αναζήτηση :wave2:
BT023 φορούσε το δικό μου από εργοστάσιο. Αντικαταστάθηκαν πέρσι μετά από 13.000 km, με το πέλμα να δείχνει καινούριο. Προφανώς δεν είμαι από τους οδηγούς που τρώνε λάστιχα, αλλά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο είναι καθαρά τουριστικό με αργό ζέσταμα και μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Τα T31 είχα διαβάσει τότε ότι είναι βελτιωμένη εκδοχή του παλαιού BT023.
Τελικά έβαλα τα S21 που ζεσταίνονται ταχύτερα, διότι η κύρια χρήση που κάνω είναι στην πόλη. Με δεδομένη όμως την τουριστική χρήση που αναφέρεις, νομίζω ότι "τα T31 είναι λαστιχάρες".
Και κανονίστε ε,μην με πολυκολλάτε στους δρόμους τώρα με τις λαστιχάρες και την επισκευή μπροστινού που έκανα,έγινε γλήγορο το τδμ :bawl: :beer:
AUFGEBRACHT
06/04/2019, 11:37
Αμα ψαξεις θα βρεις παραδειγματα για ολες τις εταιρίες
..pirelli supercorsa bsb με ξεκολλημενο κομματι στο πλαι ( τα φοραω τωρα-αριστα) dunlop Gpracer με ανοίγματα και παει λέγοντας...λέγεται αστοχια υλικού και οσο πιο παλιο και μοσχοπουλημενο ειναι ενα λαστιχο τοσες περισσότερες πιθανότητες να συμβει....απο κει και επειτα αν απ τα 10000 σχόλια κρατας τα 15 κακα τότε κανεις το πιο ανθρώπινο πράγμα...κρατάς μονο τα ασχημα και τα καλα τα περνας ετσι...Δεν μιλάω προσωπικα εεε μη το παρεις έτσι..:wave2:
Κοίτα, όταν γράφεις συγκεκριμένα "μερικοί έχετε πολλή πλάκα, της έκανες τη μούρη κρέας της Bridgestone" μιλάς κομματάκι προσωπικά. Αν δεις έγραψα κι εγώ ότι η αστοχία μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε μάρκα, εμένα μου έτυχε 2 στα 2 σε Bridgestone, οπότε λογικό είναι να φάει από εμένα Χ από 'δω και πέρα. Η πλάκα είναι πως όσοι έχουμε γράψει ως τώρα, προσωπική άποψη για τα συγκεκριμένα που φοράει ο φίλος δεν έχουμε, τον προσκόψαμε το χριστιανό... Θα μου επιτρέψεις να ολοκληρώσω εδώ τη μηδαμινή συμβολή μου στο thread του φίλτατου katsar, καλή σου συνέχεια και no hard feelings εννοείται :wave2:
o_gavros
06/04/2019, 11:49
BT023 φορούσε το δικό μου από εργοστάσιο. Αντικαταστάθηκαν πέρσι μετά από 13.000 km, με το πέλμα να δείχνει καινούριο. Προφανώς δεν είμαι από τους οδηγούς που τρώνε λάστιχα, αλλά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο είναι καθαρά τουριστικό με αργό ζέσταμα και μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Τα T31 είχα διαβάσει τότε ότι είναι βελτιωμένη εκδοχή του παλαιού BT023.
Τελικά έβαλα τα S21 που ζεσταίνονται ταχύτερα, διότι η κύρια χρήση που κάνω είναι στην πόλη. Με δεδομένη όμως την τουριστική χρήση που αναφέρεις, νομίζω ότι "τα T31 είναι λαστιχάρες".
Α μπεγκ του ντιφερ, όπως λέμε στο χωριο μου (ναι το χωριό ειναι διεθνιστικο).
Επέτρεψε μου να θεωρώ οτι ίσως ακομα δεν εχεις αναπτύξει πλήρως τη διαγνωστική αυτή ικανότητα.
Οχι για αλλο λογο,απλα εισαι καινουριος στο σπορ.
Τα 023 είναι ταμαμ για τον ανήσυχο αναβάτη που θελει το λαστιχο να δουλεύει παντα παντού και υπο καθε καιρικη συνθήκη.
Καλημέρα.Θεωρώ πως το Τ31 θα σε καλύψει απόλυτα όντας σε μια ενδιάμεση κατηγορία μεταξύ των σπορ ελαστικων της Bridgestone(S20-S21-S22) και του σαφώς πιο τουριστικού ΒΤ023 (πολύ καλο και αυτό για την κατηγορία του)
Alexinhogr
06/04/2019, 14:17
Εγώ στο αμάξι βάζω turanza από το 2007 κ είμαι ευχαριστημένος, ειδικά σε βροχή, τα μανισια Michelin με πέταξε κωλο σε στροφή, με impreza 4χ4 χωρίς να μπω πατημένος.απο τότε δεν ξανά βάζω Michelin σε αμάξι ποτέ.
o_gavros
06/04/2019, 14:24
Εγώ στο αμάξι βάζω turanza από το 2007 κ είμαι ευχαριστημένος, ειδικά σε βροχή, τα μανισια Michelin με πέταξε κωλο σε στροφή, με impreza 4χ4 χωρίς να μπω πατημένος.απο τότε δεν ξανά βάζω Michelin σε αμάξι ποτέ.
Ρε συ φίλε, με το συμπάθειο αλλά τι σχέση έχει το τι βάζεις εσύ/εγω/ηκουτσημαρία στο αμάξι;;;
Πόσο δε μάλλον, που φτάνεις και αφορίζεις μια ολόκληρη μάρκα :hmm:
Να είμαστε λίγο σοβαροί και με συναίσθηση του μέσου (moto.gr,όχι auto.gr) στο οποίο γράφουμε.
George_Sp
06/04/2019, 15:38
φοράω τα Τ31 στο βερσυς κάνα 6μηνο και έχω κάνει 6-7χιλιάδες χλμ και Αθήνα κέντρο και έξω βόλτες. το θεωρώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ακόμα και σε βροχή.
πήγα πρόσφατα και μια στριφτερή βόλτα και σχεδόν το τερμάτισα στο πλάι παρότι δεν είμαι και τόσο στριφτερός. Νομίζω οτι έχει την ιδανική κορώνα χωρίς να φοβίζει στις κλίσεις.
Πολύ άνετο σε κύλιση και ζεσταίνεται γρήγορα.
Είδα οτι αισθάνεσαι άμεσα τη διαφορά πίεσης στο συγκεκριμένο λάστιχο.
Δικάβαλο θέλει 34-38. Μονός παίζω 32-33 ανάλογα τον καιρό +- 1-2psi
Φοραω μονο μετζελερ αλλα το τελευταιο ηταν made in germany, το καταπληκτικο next..ομως τωρα πλεον παραγονται στην Κινα...λετε να υπαρχει διαφορα;
Ευχαριστώ παιδιά για τον χρόνο σας.
Το ότι λες σου άρεσε στην βροχή θετικό,για το ότι ''σχεδόν το τερμάτισα στο πλάι '' είσαι ωραίος αλλά δεν έχω το κατάλληλο όχημα για τέτοιες φάσεις,είναι ψηλό και δεν με εμπνέει για τέτοιες φάσεις το γεροyamapa.
38 στο πίσω δικάβαλος;Εγώ το καλοκαίρι μόνος,σε μεγάλες διαδρομές (700-800),μέτριο φόρτωμα το κάρφωνα 40.
Επίσης φαγώθηκα με αυτό γιατί είναι καινούργιο και μειώνετε η πιθανότητα να μου βάλει κανένα παλιό.Βέβαια ότι και να διαλέξεις του λες μεγάλε κανόνισε και το ελέγχεις θα μου πεις.
Ξέρω αλλάζω θέμα,με την ζέστη ανεβαίνει και άλλο η πίεση αλλά σε μεγάλες διαδρομές με ζέστη δεν είναι καλό να έχει αέρα μέσα για να μην ανεβάζει θερμοκρασίες;Τουριστική οδήγηση πάντα.
Ωραία τα Bridgestone , για τη χρήση που θες πάντως και τα Michelin μια χαρά είναι! Είχα τα Pilot Road 3 gia 15000 km και έχω τα 4 για άλλα τόσα.
Όσον αφορά πιέσεις... ότι λέει ο κατασκευαστής! :)
Του ελαστικού προφανώς γιατί το 20χρονών μανιουαλ της μότο λέει τα δικά του !
Εννοείται του κατασκευαστή ελαστικού :)
Έχεις πάντα ένα περιθώριο να παίξεις 1~2 psi (μονός/διπλός).. και στο μπροστινό ενίοτε.
atom_smasher
07/04/2019, 00:03
Τα τ31 φοράω εγώ στο versys. Πριν είχε τα μαμισια. Σε σχέση με αυτά πολύ καλύτερα νιώθω, αλλά γνώσεις δεν έχω παραπάνω για να σε κατευθύνω.
AUFGEBRACHT
07/04/2019, 08:10
Του ελαστικού προφανώς γιατί το 20χρονών μανιουαλ της μότο λέει τα δικά του !
Χμμμμ,
Ωραίο θέμα συζήτησης... ποιες οδηγίες κοιτάμε, του κατασκευαστή του ελαστικού ή της μοτοσυκλέτας; Κι αν ακολουθούμε τις οδηγίες του πρώτου, τι νόημα έχουν οι υποδεικνυόμενες πιέσεις που συνήθως είναι κολλημένες με αυτοκόλλητο στο ψαλίδι της μοτοσυκλέτας;
Πάντως η Metzeler, στην ιστοσελίδα της έχει το technical data book, με τις πιέσεις που προτείνουν όλοι οι κατασκευαστές για όλα τους τα μοντέλα...
Update.
Τελικά έβαλα σήμερα τα Bridgestone T31.
Πήγα στον μάστορα με ήλιο και έφυγα με βροχή.Σαν πρώτη εντύπωση σε βρεγμένο δρόμο πόλης,θετική συμπεριφορά (πάτησα λίγα απότομα μπροστινά,όχι φρενάρισμα πανικού φυσικά αλλά σχετικά έντονο σαν δοκιμή ας πούμε,καμία ανησυχία)-όχι δεν έχω abs.
Αργότερα κατά την επιστροφή στο χωριό και αφού έφτασα σε δρόμο που δεν είχε βρέξει διαπίστωσα ότι το μπροστινό έχει γίνει πιο ελαφρύ και πιο απότομο στις αλλαγές κλήσης,σαν να πλαγιάζει γρηγορότερα αλλά πιο νευρικά,χωρίς να τα ζορίσω βέβαια σε πλαγιάσματα.
Σίγουρα σε αυτό παίζει ρόλο και το ότι έβαλα τις κανονικές διαστάσεις του 850 που είναι πιο στενά από του 900.
Περισσότερα μόλις φτιάξει ο καιρός,γράψουν λίγα χιλιόμετρα και ξεκινήσουν οι βόλτες στον δρόμο μετά την Ναυπακτο προς Ιτέα,ορεινή Ναυπακτία και τα πέριξ.
Α και τα λάστιχα είναι Made in Japan.
Μεγειά και καλές βόλτες :beer:
George_Sp
17/04/2019, 09:01
με γειες να τα ευχαριστηθείς :)
μη ξεχνάς αυτό με τις πιέσεις. παίξε κοντά στο 33-36 και προς τα επάνω 1-2psi ανάλογα το βάρος και μονοκάβαλο δικάβαλο.
Επανέρχομαι με feedback που λένε και στην εξωτική και ερωτική Ηλεία.
Αφού έκανα τα πρωτα χιλιόμετρα, χτες είχαμε την πρώτη σοβαρή βόλτα.Παλιά Ε.Ο Πάτρας-Αθηνών και ανέβασμα σε βουνά,διαδρομή εκεί με ανηφόρες,κατηφόρες,φουρκέτες,όλα αυτά τα ωραία.
Δεν με ανησύχησαν πουθενά και κατά την επιστροφή αφού είχα δει και κάποια πράγματα σχετικά με την συμπεριφορά τους σε μερικές στροφές της Ε.Ο το πίεσα λίγο παραπάνω,κανένα πρόβλημα.
Από τα σημάδια στο λάστιχο είδα ότι όντως σχεδόν είχαν τερματίσει στο πλαι όπως είπε και ο φίλος George_Sp.Πιέσεις 33 μπροστά,όσο λέει και το μάνιουαλ της μοτο,πίσω λέει ανάμεσα σε 39-40,εγώ το είχα στα 38.
Αυτές τις πιέσεις βέβαια η Yamaha τις δίνει και για μονός-δικάβαλος ίδιες ακριβώς,εχχχ......οπότε μονός λίγο παρακάτω μας παίρνει σίγουρα.
Δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πόσο γρήγορα ζεσταίνονται διότι τα ''πίεσα'' παραπάνω μετά από αρκετά χιλιόμετρα χαλαρής βόλτας.
ΥΓ κάναν και την αντβεντιουρια τους,χαλικόδρομο με λάσπες και τα σχετικά 2-3 χλμ,αν δεν κοπανούσε η μότο θα πήγαινα σίγουρα λίγο γρηγορότερα,καμία ανησυχία από θέμα πρόσφυσης.
άσχετο: Τα αποτελέσματα (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-elastikwn-se-zwntanh-metadosh-anakoinwsh-elastikwn-live-twra_124889.asp) από τεστ ελλαστικών του μοτοτριτι.
(περιλαμβάνονται και τα battlax T31)
DoctoR_k6
22/04/2019, 13:13
άσχετο: Τα αποτελέσματα (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-elastikwn-se-zwntanh-metadosh-anakoinwsh-elastikwn-live-twra_124889.asp) από τεστ ελλαστικών του μοτοτριτι.
(περιλαμβάνονται και τα battlax T31)
Στη Γερμανια παιζει πολυ το τεστ στα ελαστικα μοτοσυκλετας κατι που εδω δεν...
Το αντιστοιχο απο Γερμανια εδω (https://www.motorradonline.de/zubehoer/tourenreifen-test-120-70-zr-17-und-180-55-zr-17-naessetest-verschleiss-und-landstrasse/).
Για τους γρηγοροτερους :lol: εδω (https://www.motorradonline.de/zubehoer/hypersportreifen-test-120-70-zr-17-und-200-55-zr-17-performance-in-sport-und-alltag/).
Τελικά νομίζω πως όλα τα παραπάνω είναι μια χαρά για μία γενική χρήση.
Από εκεί και πέρα στις λεπτομέρειες,άλλες απαιτήσεις θα έχει κάποιος ''τουρίστας'' με ένα ψοφίμι ερμ εννοώ Vstrom π.χ (χωρίς παρεξήγηση εε :beer: ) και άλλες ένας με tracer ή κάποιο Multistrada φερειπείν.Και αυτό πάλι όχι πάντα.
update report
Μετά από ~18 μήνες και ~15.000χλμ το μπροστινό θέλει αλλαγή οπωσδήποτε.Ο μάστορας μου είπε πως στο κέντρο έχει ακόμα αλλά τα πλαινά δεν υπάρχουν.Το διαπίστωσα και εγώ στις στροφές.
Ίσως γιατί είναι πιο σκληρό στην μέση;
Το πίσω βγάζει λίγους μήνες ακόμα μέχρι να φτάσει σε σημείο να είναι για πέταμα.
Μάλλον τα ίδια θα βάλω πάλι,με κάλυψαν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης/
giorgosb
07/11/2020, 12:10
Θα δοκίμαζες τίποτα άλλο; 18άρη τροχό έχει μπροστά το TDM;
Χμ καλή ερώτηση giorgo αλλά δεν νομίζω να δοκιμάσω κάτι άλλο.Ναι 18ρη τροχό .
Ζήσαμε αρκετές στιγμές σαν την παρακάτω που τα ''πίεζα'' στα όρια των ικανοτήτων μου και της μηχανής και δεν με τρόμαξαν πουθενά,οπότε... :wave2:
422562
nikonian
09/11/2020, 10:31
Μεταξύ μας: Σε τέτοια άσφαλτο-γυαλόχαρτο πώς να σε τρομάξουν;
Και ξερά λάστιχα 10ετίας να έχεις, θα στρίψεις.
Στη πόλη με τη λεία άσφαλτο είναι τα δύσκολα και σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνουν να πιάσουν καλή θερμοκρασία.
Ενα δίκιο το έχεις,δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ζω/οδηγάω σε πόλη πλέον.Ο δρόμος είναι από Ανδρίτσαινα προς Κρέστενα και όντως είναι :vroum:
karellen
09/11/2020, 10:56
Ωραία μέρη!
Τα παλιά καλά 023 θα δοκίμαζες?
Εγώ αυτά έχω βάλει γιατί κάνω μόνο ταξιδια
nikonian
09/11/2020, 21:03
Ενα δίκιο το έχεις,δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ζω/οδηγάω σε πόλη πλέον.Ο δρόμος είναι από Ανδρίτσαινα προς Κρέστενα και όντως είναι :vroum:
Αυτή τη διαδρομή την έχω κάνει μια φορά στη ζωή μου: Χριστούγεννα 1987 , δικάβαλος με XL 185 s . Δεν θα την ξεχάσω.
Ευκαιρία να ξαναπάς με το Σουζούκι,είναι ωραία βόλτα με σχετικά καλή άσφαλτο ανά διαστήματα :wave2:
Nikos77 αδερφέ και εγώ κάνω μεγάλες βόλτες αλλά μου φαίνονται πολύ σκληρά για τις κοντινές διαδρομές ,καλές βόλτες και εσύ!
nikonian
09/11/2020, 21:35
Καλά θα ήταν αλλά...too late. Το σουτζούκι, δυστυχώς, δεν θα βγει απ' την Αθήνα.
DoctoR_k6
10/11/2020, 00:29
Καλά θα ήταν αλλά...too late. Το σουτζούκι, δυστυχώς, δεν θα βγει απ' την Αθήνα.
Θα τελειώσει το απαγορευτικό ρε συ κάποια στιγμή μην σε παίρνει από κάτω.:lol:
Ενα δίκιο το έχεις,δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ζω/οδηγάω σε πόλη πλέον.Ο δρόμος είναι από Ανδρίτσαινα προς Κρέστενα και όντως είναι :vroum:
Δεν αλλαζεις και το μηχανακι να ευχαριστηθεις στροφιλικια αφου μενεις εκει κοντα?Καλο το TDM για ταξιδια και πολη αλλα προσωπικα ειναι η χειροτερη θεση οδηγησης οσον αφορα το στριβειν.Η μονη φορα στην ζωη μου που ειπα αντε ποτε να τελειωσουν οι στροφες να ερθει η εθνικη κι εχω οδηγησει τα περισσοτερα on off και αρκετα street
:wave2:
422604
Xlitos ένα δίκιο το έχεις,κάποια στιγμή θα πάρω και μια που...στρίβει :beer:
...το 2026 που θα βγάλω πινακίδες κλασσικής στο τιδιεμ :bawl:
karellen
10/11/2020, 10:21
Δεν αλλαζεις και το μηχανακι να ευχαριστηθεις στροφιλικια αφου μενεις εκει κοντα?Καλο το TDM για ταξιδια και πολη αλλα προσωπικα ειναι η χειροτερη θεση οδηγησης οσον αφορα το στριβειν.Η μονη φορα στην ζωη μου που ειπα αντε ποτε να τελειωσουν οι στροφες να ερθει η εθνικη κι εχω οδηγησει τα περισσοτερα on off και αρκετα street
Πανέμορφη διαδρομή αλλά όχι για τρελλά στριψίματα.Κλασσικός επαρχιακός δρόμος με φουλ απρόοπτα,κατολισθήσεις,αγροτικά οχήματα παντός είδους σε αναπάντεχα σημεία καθώς και άπειρα σκυλιά στη μέση του δρόμου.
Άρα να μείνει με το TDM; :p
Σίγουρα δεν είναι δρόμος για SS λόγο αυτών που είπες όμως δεν είναι και σχεδόν κανένας δημόσιος δρόμος κατάλληλος για τέτοια χρήση.
Με ένα μονστεράκι όμως,ένα dorso άντε και επειδή είμαι αιρετικός και μ'αρέσει το μοτέρ του τδμ θα πω και ένα TRX είσαι ότι πρέπει εκεί!!!
karellen
10/11/2020, 11:21
Και να βάλεις και Remos ksetapotes. :smokin:
nikonian
10/11/2020, 17:29
Που το θυμήθηκες εκείνο το υπέροχο trx;;; Πάντως εγώ εκεί θα προτιμούσα ένα SM
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.