View Full Version : θεμα με τα υγρα του ψυγειου
cbr 600 μπλα μπλα
στην συντήρηση μετα απο 1-1,5 χρονο ειπα να αλλάξω τα νερα παω να κοιτάξω, άδειο το δοχείο διαστολής, ανοίγω απο πάνω το ψυγείο παω να συμπληρώσω και πήρε τίποτα ουτε 100ml.
οπότε στο ψυγείο εχω υγρά μια χαρα, αδειάζω ολο το σύστημα έβγαλε μακα μπόλικη καθάρισα με νερο απιονισμενο με σκοπό να το κανω αυτο 2-3 φορες να βγάλει οτι ειναι να βγαλει και να βαλω παραφλου, παω μετα απο 2 βδομαδες οκ λιγότερη μπιχλα, αλλα παλι το δοχείο διαστολής άδειο, μετα απο μερικές μέρες λιγότερη μπιχλα οπότε το σώζω σιγα σιγα αλλα το δοχειο διαστολής παλι άδειο. τωρα ειναι η τριτη φορά και ειναι παλι άδειο.
κοίταξα αν εχει κανένα σπάσιμο δεν ειδα κατι να φαίνεται ουτε τρέχει νερο κάτω, παρα μονο οταν το γεμιζω πολυ που βγαζει απο την υπερχείλιση.
ολες τις φορες τα υγρά στο ψυγείο μου ειναι οκ.
Δεν δοκιμάζεις με μια καινούρια τάπα ? 3 -4 ευρώ έχει. Ή να καθαρίσεις αυτήν που έχεις μήπως έχει πιάσει μάκα? Αν δεν έχεις εμφανείς διαρροές(σπασίματα, τρύπια σωληνάκια,κολλάρα, λαιμούς κλπ) εκεί πάει το μυαλό μου.
Εγώ θα έκανα το εξής.
Θα άφηνα τη μηχανή να ζεσταθεί καλά και θα κοίταγα το δοχείο διαστολής.
Άν ήταν γεμάτο, τότε κατα πάσα πιθανότητα, έχει χαλάσει η τάπα του ψυγείου, με αποτέλεσμα όταν ζεσταίνονται, τα υγρά περνάνε, ευκολότερα απότι έπρεπε, στο δοχείο διαστολής και πετάνε τα υγρά που ήταν εκεί, απο την υπερχείλιση.
Όταν κρυώνει το μοτέρ, τα υγρά ξαναγυρνάνε στο ψυγείο και το δοχείο μένει άδειο.
Άν το δοχείο ήταν άδειο, τότε κρύο το ψυγείο, πρέπει να έχει και αέρα. Δεν γίνεται διαφορετικά..
Τσέκαρε τη στάθμη των λαδιών σου μήπως είναι ψηλά και δές άν στη τάπα έχει κάτι σαν λευκή κρέμα (αυτό γίνεται όταν υπάρχει νερό στα λάδια).
Δεν δοκιμάζεις με μια καινούρια τάπα ? 3 -4 ευρώ έχει. Ή να καθαρίσεις αυτήν που έχεις μήπως έχει πιάσει μάκα? Αν δεν έχεις εμφανείς διαρροές(σπασίματα, τρύπια σωληνάκια,κολλάρα, λαιμούς κλπ) εκεί πάει το μυαλό μου.
ταπα ψυγειου?
Εγώ θα έκανα το εξής.
Θα άφηνα τη μηχανή να ζεσταθεί καλά και θα κοίταγα το δοχείο διαστολής.
Άν ήταν γεμάτο, τότε κατα πάσα πιθανότητα, έχει χαλάσει η τάπα του ψυγείου, με αποτέλεσμα όταν ζεσταίνονται, τα υγρά περνάνε, ευκολότερα απότι έπρεπε, στο δοχείο διαστολής και πετάνε τα υγρά που ήταν εκεί, απο την υπερχείλιση.
Όταν κρυώνει το μοτέρ, τα υγρά ξαναγυρνάνε στο ψυγείο και το δοχείο μένει άδειο.
Άν το δοχείο ήταν άδειο, τότε κρύο το ψυγείο, πρέπει να έχει και αέρα. Δεν γίνεται διαφορετικά..
Τσέκαρε τη στάθμη των λαδιών σου μήπως είναι ψηλά και δές άν στη τάπα έχει κάτι σαν λευκή κρέμα (αυτό γίνεται όταν υπάρχει νερό στα λάδια).
γενικα δεν δειχνει να εχει διαρροή καπου ουτε εχω την ασπρίλα (νερο στα λαδια) ουτε στα νερα που αλλαξα ειδα λαδια ή κατι λιπαρο, το ψυγείο δείχνει παντα γεμάτο δεν χρειαζετε συμπλήρωμα.
δεν εχω δοκιμάσει με άδειο δοχείο διαστολης να ζεστάνω και να δω τι γινετε αν φουσκώνει τοσο πολυ που γεμιζει πχ και οταν ξανα γυρνάνε στο ψυγειο το δοχείο ειναι άδειο.
θα το κανω αυτο και μια ταπα ψυγειου, γιατι η ταπα στο διαστολής ειναι ενα απλο λαστιχένιο κούμπωμα δεν νομιζω να κανει την διαφορα.
Εγώ για την τάπα του ψυγείου έλεγα και νομίζω και ο Μαικ το ίδιο εννοούσε.
ταπα ψυγειου?
το ψυγείο δείχνει παντα γεμάτο δεν χρειαζετε συμπλήρωμα.
θα το κανω αυτο και μια ταπα ψυγειου, γιατι η ταπα στο διαστολής ειναι ενα απλο λαστιχένιο κούμπωμα δεν νομιζω να κανει την διαφορα.
Ναι ,τάπα ψυγείου. Δεν έχει να κάνει αν το ψυγείο σου είναι ακόμα γεματό μετά από 2 βδομάδες χρήσης.
Το θέμα είναι που πάνε αυτά τα 400 ml από το δοχείο ,οπότε μάλλον εντόπισες έγκαιρα το πρόβλημα. Δεν μπορεί να γίνονται όλα λάσπη από την μάκα . Το πιο πιθάνο είναι να γίνονται καπνός από την τάπα.Αργά και βασανιστικά :D
Ναι ,τάπα ψυγείου. Δεν έχει να κάνει αν το ψυγείο σου είναι ακόμα γεματό μετά από 2 βδομάδες χρήσης.
Το θέμα είναι που πάνε αυτά τα 400 ml από το δοχείο ,οπότε μάλλον εντόπισες έγκαιρα το πρόβλημα. Δεν μπορεί να γίνονται όλα λάσπη από την μάκα . Το πιο πιθάνο είναι να γίνονται καπνός από την τάπα.Αργά και βασανιστικά :D
αργα αργα!!!
παντως ταπα ο κωδικος μου κανει 24€ παιζει να κανει απο τιποτα αλλο? η καποια aftermarket τι κοιταζω? τα bar και την διαμετρο?
ειναι τετοιου στυλ 405987
αργα αργα!!!
παντως ταπα ο κωδικος μου κανει 24€ παιζει να κανει απο τιποτα αλλο? η καποια aftermarket τι κοιταζω? τα bar και την διαμετρο?
Tην τελευτάια που έβαλα, αφού κατέστρεψα την καινούρια γνήσια (περίπου 30 ευρώ?!! :uplate:), την πήρα με 4 ευρώ αν θυμάμαι καλά από ψυγειά με το δείγμα στο χέρι. Ακόμα και βενζινάδικα τις πουλάνε. http://www.diadromi.com.gr/index.php?act=viewProd&productId=92
ειναι τετοιου στυλ 405987
ναι αυτές είναι! 0,9 και 1 bar
telegonos
11/04/2019, 14:24
Τα περισσότερα Honda παίρνουν 1.1
Έχεις δοκιμάσει ,
-αφού άλλαξες τα υγρά, γέμισες ψυγείο, γέμισες υπερχείλιση, έκανες την βόλτα σου, χάθηκαν αυτά τα 300-400ml της υπερχείλισης,
- να συμπληρώσεις αυτά τα υγρά που λείπουν , να δεις αν θα τα ξαναχάσει;
- μπορεί απλά να συμπληρώνει το δίκτυο γιατί δεν έκανες καλή εξαέρωση.
μαλλον βρέθηκε ο ένοχος, ειναι μια 20 χρονη κακομεταχειρισμενη τάπα.
405992
405993
και αφου υπάρχει η μη honda (24€ :uplate:) λυση θα αλλαχθεί αμεσα :)
Πάρε 2 τάπες να αλλάξεις τα δύο φλαντζολάστιχα στην παλιά ,για καβάντζα.:a22: :D
σκέφτηκα να αλλαζα μόνο τα λαστιχάκια με μια universal αλλα ειναι και τα ελατήρια ψόφια
σκεφτικα να αλαξα μονο τα λαστιχακια με μια universal αλλα ειναι και τα ελατηρια κλασμενα
Εχω δουλέψει δοκιμαστικά (για λίγες μέρες)ταπά 20ετίας με σαμπρέλα και δούλεψε. Η βρωμιά καθαρίσε εύκολα αλλά δεν θα την εμπιστευόμουν για κανονική χρήση. Πέτα την
Ερώτηση. Όταν άλλαζες τα υγρά του ψυγείου, δεν είχες δεί την τάπα σε τι κατάσταση ήταν. Εγώ αν την έβλεπα έτσι δεν θα περίμενα να δω ότι χάνει υγρά, θα την άλλαζα έτσι και αλλιώς.
telegonos
12/04/2019, 11:15
Ερώτηση. Όταν άλλαζες τα υγρά του ψυγείου, δεν είχες δεί την τάπα σε τι κατάσταση ήταν. Εγώ αν την έβλεπα έτσι δεν θα περίμενα να δω ότι χάνει υγρά, θα την άλλαζα έτσι και αλλιώς.
Το αυτό. Η τάπα έχει εμφανώς σκασμένα με ρήγματα λαστιχα που δεν σφραγίζουν τίποτα, έχει του σκοτωμού καφέ σκουριά πάνω της, και έχει και το στόμιο του ψυγείου σου, πράγμα που δείχνει ότι κάτι σκουριάζει ταχύτατα στο κύκλωμα ψύξης.
'Ολα αυτά, δεν σε ανησύχησαν ποτέ; Δεν σκέφτηκες, ότι δεν είναι καλό σημάδι;
ΠΡΟΤΕΙΝΩ: Αφού βάλεις την νέα τάπα, και νέα καλής ποιότητας υγρά, σε κανά μήνα το πολύ, ξανακοίτα την κατάσταση. Αν έχει πάλι γεμίσει σκουριά, δεν είναι καλό σημάδι, και ενδέχεται να πλησιάζει η ώρα της φλάντζας κεφαλής (από την οποία προέρχεται η σκουριά συνήθως).
sapila racing
12/04/2019, 11:40
μαλλον βρέθηκε ο ένοχος, ειναι μια 20 χρονη κακομεταχειρισμενη τάπα.
Μιλάμε για πολύ χάλια κατάσταση. Απορώ πως έγινε έτσι και θα πρέπει να το ψάξεις.
Δεν είναι απο τα χρόνια πάντως, αν δείς την τάπα στο Hornet μου που ειναι πλέον 14 χρονών, είναι σαν καινούρια.
Δεν είναι σκουριά
Είναι άλατα γιατί το κύκλωμα έχει δουλέψει με νερο
telegonos
12/04/2019, 11:54
Το ελπίζω κι εγώ.
οταν πήρα το μηχανάκι ειχε λασπη μεσα, πριν 4 χρονιά, η πρώτη αλλαγη έβγαζε καφέ πηλό. δεν άδειαζε το κύκλωμα και βάλαμε σωλήνα βρύσης, αυτο που βλέπετε τωρα ειναι σε πολυ καλη κατάσταση μετα απο αρκετες αλλαγές και δεν ειχα προσέξει την ταπα γιατι δεν της ειχα κανει τις αλαγες μονος μου.
θελετε να αρχίσω να λεω για τα επίσημα honda που το πηγαινε ο προηγούμενος? η για τα φοβερά συνεργεία που πέρασα?
εδω ο αλλος μαλλον εκλεψε τα ζιγκλερ και μου εβαλε μικρότερα αυτα ειναι πταίσματα οτι δεν μου εφτιαξαν σωστα τα νερα.
παρολα αυτα δεν εχει ανεβασει ποτε θερμοκρασία ουτε ελάχιστο ωστε να με ανησυχήσει. ε αμα πεθάνει απο φλατζα πέθανε εγω κανω οτι καλυτερο μπορω απο εδω και περα μονος μου γιατι δεν εμπιστεύομαι κανεναν
Kαι πολυ καλα κανεις! :beer:Δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, η αλλαγη λαδιων ή παραφλου... ταπα ανοιγεις, ταπα κλεινεις προσεχοντας ιδιαιτεροτητες (εξαερωση κλπ) που αναφερει το Manual του εκαστοτε μοντελου.
Λιγο αν πιανουν τα χερια σου, προσοχη στη λεπτομερεια... και η πληροφορια αφθονη στα ιντερνετς για ν'αρχισεις!
θελετε να αρχίσω να λεω για τα επίσημα honda που το πηγαινε ο προηγούμενος? η για τα φοβερά συνεργεία που πέρασα?
εδω ο αλλος μαλλον εκλεψε τα ζιγκλερ και μου εβαλε μικρότερα αυτα ειναι πταίσματα οτι δεν μου εφτιαξαν σωστα τα νερα.
Εσένα σου πήραν τα ζιγκλερ εμένα μου άλλαξε τετράδα καρμπ και μου έλεγε ότι το μηχανάκι δεν τραβάει θέλει αλλαγή στα καρμπ. Και ήταν και φίλος και συμμαθητής στο σχολείο. Έγινε της πουτανας στο μαγαζί του γιατί το πήρα χαμπάρι αμέσως και γύρισα καπάκι στο συνεργείο. Πήγα εκεί που είχε τα μεταχειρισμένα βρήκα την τετράδα μου και του είπα ότι αν δεν μπούνε τα καρμπς μου στο μηχανάκι στην επόμενη ώρα θα μπουν κάπου αλλού. Ο αλήτης τα είχε απορυθμισει και αναγκάστηκα να πάρω υποπιεσομετρο και να μάθω να τα συγχρονίσω. Από τότε τέλος τα συνεργεία. Μόνο σε ότι δεν μπορώ ή δεν έχω τα εργαλεία.
Ολοι καπως ετσι μπηκαμε στο τρυπάκι να ασχοληθουμε σας νιωθω τοσο πολυ.
λοιπόν.
ευτυχώς που μπήκα στην διαδικασία μιας και η βίδα αποστράγγισης ήθελε αλλαγμα άμεσα ειχε φαγωθεί απο τα νερά μόλις την έβγαλα τρόμαξα με το πόσο ειχε λεπτύνει.(ακόμα μια ένδειξη οτι δεν ειχαν ασχοληθεί στο συνεργείο)
καθάρισα και το δοχείο διαστολής με ξίδι και στα δύσκολα σημεία ρύζι μεσα και χτύπησα φραπέ. (αν εβαζα το ζουμι που λεω παρακάτω θα έκανα ποιο εύκολη δουλειά σίγουρα αλλα το ανακάλυψα μετα.)
ξέπλυνα ξανα καλα έβαλα μπροστά ελάχιστη λασπη. εριξα Bardahl Radiator Cleaner ειναι ενα γαλακτερό ζουμί που ειναι για καθάρισμα ψυγειου εχει τον τροπο του και αυτο, και έβγαλε όντως αρκετή καφε μπιχλα, ολα αυτα τα δουλεψα με την παλαιά τάπα. και το δοχείο διαστολής γέμιζε-άδειαζε συχνά. οποτε η τάπα σίγουρα δεν δούλευε σωστά.
μετά το ζουμί ξανα ξέπλυνα και εβαλα την καινουργια ταπα, καινουργιο αντιψυκτικό και δεν ειδα να ανεβοκατεβάζει νερά στο δοχείο.
τώρα στην χρηση και με τον καιρο θα δειξει, πάντως εχω την αίσθηση οτι κατι κακο πρόλαβα.
*η ταπα εκανε 3,5€ και την βρήκα στο ανταλακτικαδικο της γειτονιάς. ειναι ιδια με πολλά honda αυτοκίνητα.
Μια και είχες αρκετή λάσπη, έκανες όλη αυτή την καλή δουλειά, γιατί δεν άνοιξες και τον θερμοστάτη να τον τσεκαρεις;
Τώρα που το έκλεισες, αν δεις οτιδήποτε παράξενο, να ξέρεις μόνο αυτό έμεινε και η αντλία νερού.
Ελπίζω να έληξε το πρόβλημα, καλές βόλτες.
Μια και είχες αρκετή λάσπη, έκανες όλη αυτή την καλή δουλειά, γιατί δεν άνοιξες και τον θερμοστάτη να τον τσεκαρεις;
Τώρα που το έκλεισες, αν δεις οτιδήποτε παράξενο, να ξέρεις μόνο αυτό έμεινε και η αντλία νερού.
Ελπίζω να έληξε το πρόβλημα, καλές βόλτες.
ακομα και στα χειρότερα του πριν ασχοληθώ δεν ανεβασε ποτε θερμοκρασία, και τωρα με καθαρά νερα παλι ανηγει σε σωστη ωρα. οποτε δεν δείχνει οτι εχει μεινει κλειστός ουτε ανοιχτός. γιαυτό και δεν ασχολήθηκα. βέβαια ειπαμε το μέλλον θα δειξει. :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.