PDA

View Full Version : Δίσκoι σε tiger 955i



stavros1983
14/04/2019, 17:49
Καλησπέρα
Αγόρασα πρόσφατα δηλαδή πριν 2 μέρες ένα tiger 955i γνωρίζοντας ότι θέλει αλλαγή σε δίσκους μόλις ανοίξαμε το μηχανάκι είδαμε ότι έχει εξαρτήματα και δίσκους από το tiger 1050
Ποια λογική σε αυτό ;
Καλύτερες επιδώσεις;
Πειραματισμούς που κάνουν διάφοροι;...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!! :)

viper1
14/04/2019, 19:04
Καλησπέρα
Αγόρασα πρόσφατα δηλαδή πριν 2 μέρες ένα tiger 955i γνωρίζοντας ότι θέλει αλλαγή σε δίσκους μόλις ανοίξαμε το μηχανάκι είδαμε ότι έχει εξαρτήματα και δίσκους από το tiger 1050
Ποια λογική σε αυτό ;
Καλύτερες επιδώσεις;
Πειραματισμούς που κάνουν διάφοροι;...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!! :)

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τι λέει? Η είναι από Μαντρά?

stavros1983
14/04/2019, 19:13
Ιδιώτης είναι ο προηγούμενος
Δεν το ήξερε είμαι το τρίτο χέρι είμαι εγώ

viper1
14/04/2019, 19:30
Ιδιώτης είναι ο προηγούμενος
Δεν το ήξερε είμαι το τρίτο χέρι είμαι εγώ

Ψάξε σε φόρουμ με triumph εκτός και αν υπάρχει κάποιος από εδώ που έχει κάνει ή βρει το ίδιο....

panavour
14/04/2019, 19:34
Προφανως θα κανουν και απο 1050 και θα ειναι ιδιοι.Συνηθως εχουν και τον ιδιο κωδικο ανταλλακτικου.Αν εχουν την ιδια καμπανα κιβωτιου γιατι να αλλαζουν δισκους?

Eiver
14/04/2019, 20:02
να εβαλαν δισκους συμπλεκτη απο αλλο μοντελο για καλυτερες επιδοσεις δεν νομιζω οτι παιζει
το πιθανοτερο σεναριο ειναι οτι το επισκευασαν με οτι ανταλλακτικα βρηκαν ευκολα και φθηνα

lykourgi
14/04/2019, 20:59
Πόσα χλμ έχει το μηχανάκι και θέλει δεύτερη (τουλάχιστον) φορά δίσκους;

stavros1983
14/04/2019, 22:30
Δεν έχουν την ίδια καμπάνα όχι και αυτή αλλαγή αλλαγμένη είναι

stavros1983
14/04/2019, 22:31
76000 χιλιόμετρα γράφει το κοντέρ

vaska
14/04/2019, 22:37
Νομίζω λίγα τα χιλιόμετρα για 2η αλλαγή δίσκων. Με 100 άλογα δεν λες ότι βάζει και φωτιά στην άσφαλτο να πω ότι δικαιολογειται

stavros1983
16/04/2019, 14:03
Τελικά απλά βάλαμε δίσκους από το 1050 και όλα μια χαρά
Θα μείνει Μυστήριο γιατί έγινε αυτή η αλλαγή
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

telegonos
16/04/2019, 21:18
Θα μείνει Μυστήριο γιατί έγινε αυτή η αλλαγή

Γιατί έβγαλε φθορά η 955 καμπάνα, και ακουγόταν σαν ducati στο ρελαντί*. Θα την άλλαζε που θα την άλλαζε, έβαλε την 1050 καμπάνα που 1) την βρήκε πιο εύκολα διαθέσιμη 2) είναι πιο ενισχυμένη και θα αργήσει να φθαρεί περισσότερο.

Με αυτά σαν πολύ πιθανές υποθέσεις, καλό είναι τελικά για την μηχανή σου αυτό.


*το κροτάλισμα του συμπλέκτη , που κάνει με κενή, μόνο στο ρελαντί, και που σταματάει μόλις τραβήξεις την μανέτα του συμπλέκτη, δεν είναι πραγματικό πρόβλημα, δεν δημιουργεί δλδ βλάβη. Είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα, ο ήχος δλδ που ενοχλεί στο αυτί. Καμία μηχανή δεν έβγαλε πρόβλημα, από αυτό.

Συνήθως, το κροτάλισμα στο ρελαντί, βελτιώνεται, αν κάνουμε ένα συχρονισμό carbs-πεταλούδων, και αυτό είναι λογικό, γιατί ο συχρονισμός επηρεάζει αυτό ακριβώς, το πόσο ομαλό είναι το δούλεμα του μοτέρ στο ρελαντί. Ένα μοτέρ ασυχρόνιστο, στο ρελαντί, ο στροφαλοφόρος άξονας, επιταχύνεται και επιβραδύνεται ''ατσαλα'' σε κάθε περιστροφή, και όταν έχει λίγο τζόγο η καμπάνα, αμέσως ακούγεται. Αν όμως το μοτέρ συχρονιστεί και δουλεύει βιλούδ΄, τότε και τζόγο να έχει η καμπάνα, δεν κάνει τόση φασαρία, γιατί δεν την επιταχύνει-επιβραδύνει το μοτέρ να χτυπάνε οι τζογοι. Μακρυνάρι το έγραψα τελικά, ελπίζω να βοήθησα.

vaska
16/04/2019, 22:21
κάτι μάθαμε κι απόψε, μια χαρά!

borgiriadis1
17/04/2019, 13:39
Γιατί έβγαλε φθορά η 955 καμπάνα, και ακουγόταν σαν ducati στο ρελαντί*. Θα την άλλαζε που θα την άλλαζε, έβαλε την 1050 καμπάνα που 1) την βρήκε πιο εύκολα διαθέσιμη 2) είναι πιο ενισχυμένη και θα αργήσει να φθαρεί περισσότερο.

Με αυτά σαν πολύ πιθανές υποθέσεις, καλό είναι τελικά για την μηχανή σου αυτό.


*το κροτάλισμα του συμπλέκτη , που κάνει με κενή, μόνο στο ρελαντί, και που σταματάει μόλις τραβήξεις την μανέτα του συμπλέκτη, δεν είναι πραγματικό πρόβλημα, δεν δημιουργεί δλδ βλάβη. Είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα, ο ήχος δλδ που ενοχλεί στο αυτί. Καμία μηχανή δεν έβγαλε πρόβλημα, από αυτό.

Συνήθως, το κροτάλισμα στο ρελαντί, βελτιώνεται, αν κάνουμε ένα συχρονισμό carbs-πεταλούδων, και αυτό είναι λογικό, γιατί ο συχρονισμός επηρεάζει αυτό ακριβώς, το πόσο ομαλό είναι το δούλεμα του μοτέρ στο ρελαντί. Ένα μοτέρ ασυχρόνιστο, στο ρελαντί, ο στροφαλοφόρος άξονας, επιταχύνεται και επιβραδύνεται ''ατσαλα'' σε κάθε περιστροφή, και όταν έχει λίγο τζόγο η καμπάνα, αμέσως ακούγεται. Αν όμως το μοτέρ συχρονιστεί και δουλεύει βιλούδ΄, τότε και τζόγο να έχει η καμπάνα, δεν κάνει τόση φασαρία, γιατί δεν την επιταχύνει-επιβραδύνει το μοτέρ να χτυπάνε οι τζογοι. Μακρυνάρι το έγραψα τελικά, ελπίζω να βοήθησα.

Ερώτηση. Αν το μοτερ είναι ψεκαστό λύνεται αυτό με τον θόρυβο?. Γτ κ εμένα η καμπάνα μου κουδουνίζει (σύνηθες στα SV).

telegonos
17/04/2019, 14:15
Λύνεται με αλλαγή καμπάνας. Μετριάζεται με συχρονισμό πεταλούδων.

Στα suzuki πάντως παλιότερα, εποχές gsxr1100 , ο ήχος της καμπάνας ήταν μέρος της γοητείας της ''ωρίμανσης'' του μοντέλου.

borgiriadis1
17/04/2019, 14:49
Λύνεται με αλλαγή καμπάνας. Μετριάζεται με συχρονισμό πεταλούδων.

Στα suzuki πάντως παλιότερα, εποχές gsxr1100 , ο ήχος της καμπάνας ήταν μέρος της γοητείας της ''ωρίμανσης'' του μοντέλου.

Καλά καμπάνα δεν παίζει να αλλάξω γτ εφόσον γνωρίζω ότι δεν είναι κτ το οποίο δημιουργεί πρόβλημα δεν υπάρχει λόγος. Μετά από γενικό σέρβις που το ξεψυρίσαν ο ήχος άλλαξε κατά πολύ είναι η αλήθεια. Απλά αναρωτιόμουν αν υπάρχει τρόπος ας πούμε να εξαλειφθεί.

stavros1983
18/04/2019, 04:27
Γιατί έβγαλε φθορά η 955 καμπάνα, και ακουγόταν σαν ducati στο ρελαντί*. Θα την άλλαζε που θα την άλλαζε, έβαλε την 1050 καμπάνα που 1) την βρήκε πιο εύκολα διαθέσιμη 2) είναι πιο ενισχυμένη και θα αργήσει να φθαρεί περισσότερο.

Με αυτά σαν πολύ πιθανές υποθέσεις, καλό είναι τελικά για την μηχανή σου αυτό.


*το κροτάλισμα του συμπλέκτη , που κάνει με κενή, μόνο στο ρελαντί, και που σταματάει μόλις τραβήξεις την μανέτα του συμπλέκτη, δεν είναι πραγματικό πρόβλημα, δεν δημιουργεί δλδ βλάβη. Είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα, ο ήχος δλδ που ενοχλεί στο αυτί. Καμία μηχανή δεν έβγαλε πρόβλημα, από αυτό.

Συνήθως, το κροτάλισμα στο ρελαντί, βελτιώνεται, αν κάνουμε ένα συχρονισμό carbs-πεταλούδων, και αυτό είναι λογικό, γιατί ο συχρονισμός επηρεάζει αυτό ακριβώς, το πόσο ομαλό είναι το δούλεμα του μοτέρ στο ρελαντί. Ένα μοτέρ ασυχρόνιστο, στο ρελαντί, ο στροφαλοφόρος άξονας, επιταχύνεται και επιβραδύνεται ''ατσαλα'' σε κάθε περιστροφή, και όταν έχει λίγο τζόγο η καμπάνα, αμέσως ακούγεται. Αν όμως το μοτέρ συχρονιστεί και δουλεύει βιλούδ΄, τότε και τζόγο να έχει η καμπάνα, δεν κάνει τόση φασαρία, γιατί δεν την επιταχύνει-επιβραδύνει το μοτέρ να χτυπάνε οι τζογοι. Μακρυνάρι το έγραψα τελικά, ελπίζω να βοήθησα.

μου λυθηκαν πολλες αποριες μπραβο