View Full Version : Yamaha Dragstar 650 classic Θεμα με Κλειδαρια μιζας
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΠΑΤΖΕΣ.. ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ Yamaha Dragstar 650 classic 2006 ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΠΡΩΞΩ ΛΙΓΑΚΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ.. Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.. ΙΣΧΙΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ? ΜΗ ΜΟΥ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΜΕΣΑ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
Και στο r6 και στο fazer ενός φίλου το κλειδί θέλει πιέσει προς τα κάτω.
Κάτι παραπάνω δεν ξέρω, εάν είναι φυσιολογικό ή γίνεται λόγο κάποιας φθοράς.
Και στον Πήγασο έτσι είναι... Και νομίζω σε όλα τα σύγχρονα μηχανάκια
Και στον Πήγασο έτσι είναι... Και νομίζω σε όλα τα σύγχρονα μηχανάκια
Στον δικό μου του 2005 μοντέλο δεν θέλει πίεση.
telegonos
18/04/2019, 15:49
Κλειδαριά της μίζας, εννοούμε την κλειδαριά του τιμονιού;
Αν ναι, τότε ,
1) θέλει πάτημα όταν πας να ξεκλειδώσεις το τιμόνι
2) δεν θέλει πάτημα όταν απλά πας απλά από το Off στο On
3) αν το δικό σου μοτό, μιζάρει με το κλειδί και όχι με ξεχωριστό κουμπί μίζας στο τιμόνι, τότε ναι, είναι φυσιολογικό να θέλει πάτημα για να κάνει το μιζάρισμα
Όποια άλλη απορία, δω είμαστε. Μπορείς να ρωτήσεις και σε κλειδαρά (που ασχολείται με οχήματα) για επιβεβαίωση, να δει την κλειδαριά σου από κοντά, και να σου πει εκτός από το αν είναι φυσιολογικό, και μήπως θέλει κάτι άλλο η κλειδαριά σου π.χ. μήπως είναι πολύ φθαρμένη.
Κλειδαριά της μίζας, εννοούμε την κλειδαριά του τιμονιού;
Αν ναι, τότε ,
1) θέλει πάτημα όταν πας να ξεκλειδώσεις το τιμόνι
2) δεν θέλει πάτημα όταν απλά πας απλά από το Off στο On
3) αν το δικό σου μοτό, μιζάρει με το κλειδί και όχι με ξεχωριστό κουμπί μίζας στο τιμόνι, τότε ναι, είναι φυσιολογικό να θέλει πάτημα για να κάνει το μιζάρισμα
Όποια άλλη απορία, δω είμαστε. Μπορείς να ρωτήσεις και σε κλειδαρά (που ασχολείται με οχήματα) για επιβεβαίωση, να δει την κλειδαριά σου από κοντά, και να σου πει εκτός από το αν είναι φυσιολογικό, και μήπως θέλει κάτι άλλο η κλειδαριά σου π.χ. μήπως είναι πολύ φθαρμένη.
ΝΑΙ ΕΝΝΟΩ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΑΠΟ OFF ΣΕ ON ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΣΠΡΩΞΙΜΟ 1-2 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ
Και το ΧΤ600 μου ήθελε ακριβώς αυτή την κίνηση που περιγράφεις,μια ελαφριά πίεση προς τα κάτω αλλά όταν το έκανες σωστά και το μάθαινες γινόταν γλυκά χωρίς να νιώθεις ότι σκαλώνει.
Το έκανε και στην δεύτερη κλειδαριά όταν την άλλαξα η οποία ήταν καινούργια και γνήσια Yamaha.
Με 1-2 χιλιοστά ίσα ίσα όπως λες δεν νομίζω να έχεις θέμα,εμένα έτσι άνοιγε από το 2002 ως το 2015 και δεν μου παρουσίασε κάτι.
ΥΓ Αυτό το σκάλωμα ήταν ο λόγος που σταμάτησε να την ''δανείζεται'' ο πατέρας μου,του έσπαγε τα νεύρα στο άνοιξε κλείσε :D
Και το ΧΤ600 μου ήθελε ακριβώς αυτή την κίνηση που περιγράφεις,μια ελαφριά πίεση προς τα κάτω αλλά όταν το έκανες σωστά και το μάθαινες γινόταν γλυκά χωρίς να νιώθεις ότι σκαλώνει.
Το έκανε και στην δεύτερη κλειδαριά όταν την άλλαξα η οποία ήταν καινούργια και γνήσια Yamaha.
Με 1-2 χιλιοστά ίσα ίσα όπως λες δεν νομίζω να έχεις θέμα,εμένα έτσι άνοιγε από το 2002 ως το 2015 και δεν μου παρουσίασε κάτι.
ΥΓ Αυτό το σκάλωμα ήταν ο λόγος που σταμάτησε να την ''δανείζεται'' ο πατέρας μου,του έσπαγε τα νεύρα στο άνοιξε κλείσε :D
ΧΑΧΑΧΑΧΑ :D ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΗ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΩ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!
Αυτό το σκάλωμα από off σε ον λέω εγώ.
Μάλλον είναι χαρακτηριστικό των γιαμάπα.....
Έτσι.Made in Japan μας λέγανε,λάδια πίνει,διακόπτες σκαλώνουν,στην πυρά στην πυραααααά!! :D
αυτη η κλειδαρια εμπαινε σε ολα τα yamaha για 3-4 δεκαετιες
μπορει με λιγο λαδακι να στρωσει αλλιως εχει φθορα στα λαμακια της
το πραγματικο προβλημα ειναι οταν δεν κραταει πια το κλειδι
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.