PDA

View Full Version : Transalp 650 ή Citycom?



Σελίδες : [1] 2

GeorgeSD
24/04/2019, 13:14
Καλημέρα σας παιδιά και καλώς σας βρήκα.
Πρώτο μου post καθότι φρέσκος στο site πριν από λίγο.
Είμαι κάτοχος του Suzuki GS500(αθάνατο και σκυλί) και πλέον αποφάσισα να αλλάξω κατηγορία γιατί θέλω κάτι πιο άνετο εκτός πόλης αλλά και εντός βέβαια..
Οδηγώ σερί μηχανή από τα 21 μου και είμαι 34.

Δεν έχω κανένα παράπονο από το GS γι αυτά που έχει είναι τέλειο. Όμως επειδή είμαι 1,87 έχω πλέον κουραστεί χωρίς fairing αλλά και με τη στάση οδήγησης.

Γι αυτό λοιπόν αποφάσισα να την δώσω και να πάω σε ένα από τα δύο μοντέλα του τίτλου.. Έχω διαβάσει πολλά post αλλά όχι ένα συνδιαστικό.

Τα στοιχεία που είναι κριτήρια για μένα είναι τα πλέον τυποποιημένα:
1) Καλή και εύκολη οδήγηση σε ταξίδι (και δικάβαλο φυσικά)
2) Εντός πόλης να είναι σε νορμάλ πλαίσια το κομμάτι ελιγμοί και ανάμεσα σε αμάξια
4) Το budget μου είναι μέχρι 2.000, το ΠΟΛΥ 2200 αλλά πολύ δύσκολα...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Να τονίσω ότι τη μηχανή τη θέλω για να κάνω τη δουλειά μου , και δεν είμαι γκαζοφονιάς, ούτε καβλωμένος να τρέχω! Safety Comes First.
Φυσικά αν υπάρχει αντιπρόταση από τα δύο αυτά, ευπρόσδεκτη.

lleonidas
24/04/2019, 13:38
Καλωσόρισες στο forum, Γιώργο!
Έχεις οδηγήσει κάποιο;
Είναι δύο διαφορετικά δίτροχα, δύσκολο να σε κατευθύνει κάποιος ως προς το ποιο θα σε βολέψει περισσότερο!Αν μπορώ να σχολιάσω κάτι, το transalp θα είναι αναγκαστικά 10-12+ ετών ενώ citycom μπορείς να βρεις πολύ πιο καινούριο.
Αντιπροτάσεις αρκετές αλλά οι περισσότερες με αρκετά χλμ και άνω των 10 ετών: Pegaso, ER-6, KLE, XT, Bandit, Versys(οριακά στην τιμή που ψάχνεις).Και αρκετά scooters όπως Beverly, Downtown, SH 300.
Όποιο κι αν επιλέξεις, καλό είναι να διαθέτει προικούλα!

p@nos
24/04/2019, 13:42
μαλλον για σκουτερ κοιτας περισσοτερο...μηπως να δεις και το kymco xciting?πλεον παιζουν σε αυτα τα λεφτα

katsar
24/04/2019, 13:48
Πάρε το Ηοnda και άσε τα shittycom.

GeorgeSD
24/04/2019, 13:48
Χμμμμ. Δεν έχω προτίμηση.. ΕΜένα το βασικό που με νοιάζει είναι να έχει και άνετο ταξίδι, και να μην είναι και πολύ στόχος για κλέψιμο γιατί μένω πάνω σε πλατεία...και θα είναι λουκουμάκι...
Τα scooter τα φοβάμαι λόγω ψυχολογικών! χαχαχα Νομίζω οτι χαλάνε πολύ πιο εύκολα... μπορεί να είναι και ιδέα μου;

kons
24/04/2019, 13:52
Το οικονομικό όριο που βάζεις σε οδηγεί αναγκαστικά σε πολύ παλιό εργαλείο. Ότι και να είναι όλο και κάτι θα κουβαλάει σαν προίκα σε φθορές και βλάβες.

p@nos
24/04/2019, 13:53
Χμμμμ. Δεν έχω προτίμηση.. ΕΜένα το βασικό που με νοιάζει είναι να έχει και άνετο ταξίδι, και να μην είναι και πολύ στόχος για κλέψιμο γιατί μένω πάνω σε πλατεία...και θα είναι λουκουμάκι...
Τα scooter τα φοβάμαι λόγω ψυχολογικών! χαχαχα Νομίζω οτι χαλάνε πολύ πιο εύκολα... μπορεί να είναι και ιδέα μου;


δεν ειναι και gs να αλλαζεις καθε 5 χρονια λαδια :lol: αλλα γενικα τα περισσοτερα μοντελα ειναι αρκετα αξιοπιστα...αμα εισαι ομως τοσο ισα βαρκα ισα γιαλο οικονομικα ισως θα ηταν καλυτερα να μεινεις με το μηχανακι που εχεις τωρα

GeorgeSD
24/04/2019, 13:55
Με ένα budget 2.500 θα έχει διαφορά λετε; δηλαδή πχ βρίσκω και Transalp με 1700.. και δε φαίνονται χρέπι.
Επίσης χωρις παργκινγ, δε θέλω να προκαλεί και πολύ...

katsar
24/04/2019, 14:00
Ταξίδι δικάβαλο με ένα σκούτερ 25 ίππων,είσαι και μεγαλόσωμος,Not.
H ΄΄κοντρα'' μοτοσυκλέτα ή σκούτερ έχει συζητηθεί και αλλού,το καθένα με τα +- του.
Από ότι καταλαβαίνω σου αρέσει η αίσθηση μοτοσυκλέτας,τα σκούτερ είναι μάτσο πλαστικό με χώρο για σακούλες σουπερμαρκετ- άποψη μου.

p@nos
24/04/2019, 14:06
Με ένα budget 2.500 θα έχει διαφορά λετε; δηλαδή πχ βρίσκω και Transalp με 1700.. και δε φαίνονται χρέπι.
Επίσης χωρις παργκινγ, δε θέλω να προκαλεί και πολύ...

εσυ ειπες 2000 με πολυ βια 2200, τωρα λες για 2500 οποτε πρεπει να αποφασισεις το μπατζετ σου....επισης πρεπει να σκεφτεις και λιγο πιο μακροπροθεσμα...ενα σκουτερ θα παθει περισσοτερη ζημια αν πεσει σε σχεση με ενα χτ ας πουμε η το γσ που εχεις, οποτε θα πρεπει να λαβεις και αυτα υποψιν...τα 300αρια σκουτερ ταξιδευουν αρκετα ανετα αν εχεις λογικες απαιτησεις (οχι δηλαδη δικαβαλο να πας θεσσαλονικη)...αλλα μια φορα στο τοσο θα πας ανετα μεχρι τη χαλκιδα ας πουμε...
γενικα αν θες απλα να κανεις τη δουλεια του το σκουτερ κερδιζει παντου...αμα θες εστω και λιγη οδηγικη απολαυση πας σε μοτοσυκλετα...τωρα βεβαια με το τρανσαλπ τι απολαυση θα εχεις αγνωστο...

τωρα στο θεμα των παρκινγκ νομιζω κλεβουν τα παντα οποτε δεν εχει και πολυ νοημα να το σκεφτεσαι...καλυτερα ασφαλεια κλοπης η απλα να πληρωσεις ενα ιδιωτικο παρκινγκ και να εισαι ασφαλης

Panos76
24/04/2019, 14:07
Δεν βγαίνει εύκολα η άσκηση.

Μάλλον κοιτάς για X max του '10-11 ή sh 300 μόνο και μόνο για να αποφύγεις τις κακοτοπιές.

Ορθολογικά σκεπτόμενοι, κρατάς το δικό σου.

zopas
24/04/2019, 14:12
Δεν βγαίνει εύκολα η άσκηση.

Μάλλον κοιτάς για X max του '10-11 ή sh 300 μόνο και μόνο για να αποφύγεις τις κακοτοπιές.

Ορθολογικά σκεπτόμενοι, κρατάς το δικό σου.

+1
Ποτε μεταχειρισμενο σκουτερ, βγαζουν προβληματα και εχουν πανακριβα ανταλλακτικα, ποτε τρανσαλπ 650, ακριβα αναλωσιμα και μεγαλος ογκος με επιδοσεις παπιου...μενεις με αυτο που εχεις η οποιο σκουτερ μονο καινουργιο...

katsar
24/04/2019, 14:18
Δες και κανένα Gs 650.

GeorgeSD
24/04/2019, 14:51
Ενδεικτικό ήταν αυτό με το budget. Παραμένω με ταβάνι τα 2.000. Επομένως από αυτά που διαβάζω δεν παίζει να συμφέρει το scooter από τη στιγμή που θέλω να μπορώ να πάω δικάβαλο άνετα μία Πατρα πχ. Ή το καλοκαίρι Ηγουμενίτσα.

Alexinhogr
24/04/2019, 14:51
Επειδή έχεις το ανάστημα μου είσαι για onoff μόνο, σε όλα τα άλλα θα καταντήσεις κουασιμοδος χαχα

GeorgeSD
24/04/2019, 15:00
χαχαχαχα.

Προς τα εκεί κλίνω κι εγώ.. Όσο και να έχω διαβάσει, τελικά στο budget που είμαι, μάλλον το Transalp είναι για μένα...

p@nos
24/04/2019, 15:04
αμα θες να κανεις τετοια ταξιδια, δε κοιτας για καποιο στριτ 4κ καλυτερα? bandit fazer κλπ ολα ειναι καλοι υποψηφιοι

GeorgeSD
24/04/2019, 15:07
Επίσης αυτό εδώ για παράδειγμα:

https://www.xe.gr/automoto/used-bikes-HONDA,XL-583419797.html

Δεν αξίζει καθόλου;

GeorgeSD
24/04/2019, 15:08
αμα θες να κανεις τετοια ταξιδια, δε κοιτας για καποιο στριτ 4κ καλυτερα? bandit fazer κλπ ολα ειναι καλοι υποψηφιοι

Είμαι ψηλός για street... Ποτέ δε βολεύτηκα, συν οτι δε μ αρέσουν. Προτιμώ το άνετο στυλ της on off.

p@nos
24/04/2019, 15:24
Είμαι ψηλός για street... Ποτέ δε βολεύτηκα, συν οτι δε μ αρέσουν. Προτιμώ το άνετο στυλ της on off.

μια χαρα κανονικο ειναι το υψος σου για αυτα τα μηχανακια, δε θα επρεπε να σε απασχολει...το τρανσαλπ παντως που κοιτας ειναι λαθος επιλογη, ειναι ενα μηχανακι που κανει πρακτικα τα ιδια πραγματα με σχεδον τον ιδιο τροπο με αυτο που εχεις τωρα

Alexinhogr
24/04/2019, 15:29
Δες τρανσαλπ έχει κ vstrom versys, εγώ δεν αλλάζω την Κλάρα γιατί περνάει σαν το cryptonr, τόσο στενή, άρε kawasaki πόσο μπροστά έβλεπες το μποτιλιαρισμα χαχα

GeorgeSD
24/04/2019, 15:33
μια χαρα κανονικο ειναι το υψος σου για αυτα τα μηχανακια, δε θα επρεπε να σε απασχολει...το τρανσαλπ παντως που κοιτας ειναι λαθος επιλογη, ειναι ενα μηχανακι που κανει πρακτικα τα ιδια πραγματα με σχεδον τον ιδιο τροπο με αυτο που εχεις τωρα

Δε νομίζω ότι κάνει τα ίδια... Μιλάμε για ένα naked μηχανάκι σε σχέση με ένα on-off.. ΤΟ gs μου είναι εντελώς γυμνό. Ο κινητήρας είναι πάνω στο πλαίσιο (πολύ κουραστικό και εκνευριστικό), αναρτήσεις δεν έχει καμία σχέση με μίας on-off, και φυσικά δεν έχει fairing, που κατ εμέ είναι το α και το ω πλέον στην επόμενη επιλογή μου.. Δε μπορώ άλλο αέρα...

p@nos
24/04/2019, 15:44
Δε νομίζω ότι κάνει τα ίδια... Μιλάμε για ένα naked μηχανάκι σε σχέση με ένα on-off.. ΤΟ gs μου είναι εντελώς γυμνό. Ο κινητήρας είναι πάνω στο πλαίσιο (πολύ κουραστικό και εκνευριστικό), αναρτήσεις δεν έχει καμία σχέση με μίας on-off, και φυσικά δεν έχει fairing, που κατ εμέ είναι το α και το ω πλέον στην επόμενη επιλογή μου.. Δε μπορώ άλλο αέρα...

στο θεμα ανεσης αναρτησεων δεν εχεις αδικο, απλα σε οτιδηποτε αλλο δεν θα δεις μεγαλες διαφορες...ακομα και για την προστασια αερα που λες, πρεπει να εχεις μια μοτο που να πιανει και ταχυτητα ωστε να χρειαζεται προστασια...το τρανσαλπ ειναι αργο μηχανακι...

μηπως να κοιτουσες σε κανα βεστρομ καλυτερα?

GeorgeSD
24/04/2019, 15:50
στο θεμα ανεσης αναρτησεων δεν εχεις αδικο, απλα σε οτιδηποτε αλλο δεν θα δεις μεγαλες διαφορες...ακομα και για την προστασια αερα που λες, πρεπει να εχεις μια μοτο που να πιανει και ταχυτητα ωστε να χρειαζεται προστασια...το τρανσαλπ ειναι αργο μηχανακι...

μηπως να κοιτουσες σε κανα βεστρομ καλυτερα?

Δε θα έλεγα όχι αλλά δε νομίζω να βρισκω με 2.000. Καλά δε λέω;

katsar
24/04/2019, 15:53
Ο άνθρωπος δεν θέλει γκάζια είπε ρε παιδιά.
Λίγη άνεση θέλει με μικρό budget.
Όσο για την προστασία με το ΤΑ πας άνετα 120-130 στην εθνική οπότε χρειάζεσαι από αέρα.Και σιγά το γκαζιαρικο vstrom δήλαδή.

toyar
24/04/2019, 15:56
Τα ταξίδια που ζητάς δεν γίνονται με μηχανή των 2000
Κράτα τα λεφτά σου και τη μηχανή σου

katsar
24/04/2019, 15:58
Τι εννοείς δεν γίνονται;
Από αξιοπιστία του μεταχειρισμένου;
Δηλαδή με ένα ΤΑ των 2.000 δεν μπορείς να φορτώσεις δικάβαλο και να πας από Αθήνα στην Ηγουμενίτσα.

taisteal
24/04/2019, 16:05
Ο άνθρωπος δεν θέλει γκάζια είπε ρε παιδιά.
Λίγη άνεση θέλει με μικρό budget.
Όσο για την προστασία με το ΤΑ πας άνετα 120-130 στην εθνική οπότε χρειάζεσαι από αέρα.Και σιγά το γκαζιαρικο vstrom δήλαδή.

Παίζει το στρομ να έχει το διπλάσιο γκάζι
από το τρανζλαπ :lol:

GeorgeSD
24/04/2019, 16:05
Τι δε γίνονται; Μη τρελαθούμε, έχω πάει με το Crypton μέχρι Καλαμάτα :P Και δεν έπαθε τίποτα αυτό! Έπαθε η μέση μου! χαχαχαχααχ:lol:

p@nos
24/04/2019, 16:06
Τι εννοείς δεν γίνονται;
Από αξιοπιστία του μεταχειρισμένου;
Δηλαδή με ένα ΤΑ των 2.000 δεν μπορείς να φορτώσεις δικάβαλο και να πας από Αθήνα στην Ηγουμενίτσα.

μια χαρα μπορεις, απλα το κτελ θα ειναι καλυτερο :lol:

το βεστρομ δεν ειναι κανενα βρωμογκαζο σιγουρα αλλα ειναι πολυ πιο δυνατο απο το τρανσαλπ, καλυτερο στο δρομο με καλυτερη προστασια απο αερα, και μπορει να ταξιδευει δικαβαλο με 150 ολη μερα...

katsar
24/04/2019, 16:08
66 άγρια άλογα.Φωτιά στην άσφαλτο το strom :beer:
Και για να γράψω και λίγο σοβαρά,σε ταξίδι με ΤΑ650 πηγαίναμε άνετα με 130 δικάβαλο για 700χλμ.

p@nos
24/04/2019, 16:12
66 άγρια άλογα.Φωτιά στην άσφαλτο το strom :beer:
Και για να γράψω και λίγο σοβαρά,σε ταξίδι με ΤΑ650 πηγαίναμε άνετα με 130 δικάβαλο για 700χλμ.

ειπαμε, σε σχεση με το τρανσαλπ

στο φιλο τωρα, ισως θα μπορουσες να δεις και gs1100...ειναι λιγο μεγαλο και βαρυ αλλα στο μπατζετ που ζητας αφου θες ανεση προστασια απο τον αερα και ταξιδια ισως ειναι το ιδανικο , και δικαβαλο γυρναει τον πλανητη

Bob_o_mastoras
24/04/2019, 16:32
Το εχω δει στο car το Suzuki σου! Το καταλαβα απο τη φωτογραφια στο προφιλ. Ωραιο το εχεις! Πολυ ομορφο! :)

GeorgeSD
24/04/2019, 16:46
Το εχω δει στο car το Suzuki σου! Το καταλαβα απο τη φωτογραφια στο προφιλ. Ωραιο το εχεις! Πολυ ομορφο! :)

Σ ευχαριστώ πολύ! Και δεν έχω και πάρκινγκ δυστυχώς και το τρώει ο ήλιος. :)

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/04/2019, 17:09
Καλησπέρα. Αφού το χεσατε παραπάνω με gs1100 :D γιατί να μην προτείνω και εγώ αυτό που σκέφτομαι.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&offer_type=sale&make=22&variant=Varadero&price-to=%3C2000&engine_size-from=%3E900&engine_size-to=%3C1100&significant_damage=f&sort=pra
Ταξίδι στα τέρματα. Άνεση φουλ. Δηλαδή βάρκα :lol:
Δε θα το έπαιρνα ποτέ. Μόνο θα το πρότεινα :smokin:

billzisia
24/04/2019, 17:48
Σαν κατοχος του transalp 650 (το εχω παρει καινουργιο το 2004-και το εχω ακομη) θα σου προτεινα το transalp γιατι:ΔΕΝ χαλαει,υπαρχουν τα παντα απο αντ/κα και σε εμποριου και σε μεταχειρισμενα.
Μπορει να ειναι παλιο αλλα κυκλοφορουν παρα πολλα ακομη λογο αξιοπιστειας,δεν θεωρο ακριβα τα αναλωσιμα του και ειναι ιδανικο για το υψος σου (εγω με 1,83 και με ψηλοτερη ζελατινα,δεν με χτυπαει ο αερας ουτε στο "μετωπο"-με το κρανος φορεμενο φυσικα).
Εαν δεν σε ενοχλει οτι δεν εχει τα γκαζια τον περισοτερων μοτο στα 650 κυβικα-πιανει και 160 δικαβαλο,αλλα θελει ευθεια και θα καψει παρα πολυ βενζινη.
Με ταχυτητες εως 120 ειναι οικονομικοτατο!
Ειναι οπως λεω εγω "ενα μεγαλο παπι".Κανει κυριολεκτικα τα παντα, αλλα μετρια!!
Καλη επιλογη φιλε μου.
Ελπιζω να σε βοηθησα....

Alexinhogr
24/04/2019, 17:49
Πάρε κινέζικο καινούργιο, μην τους ακούς! Χαχαχα θα το πλένεις και δεν θα ανοίγει η τάπα βενζίνης λέμε! Αξία, προστασία από κλέφτες το αφήνεις άδειο το πλένεις και δεν θες αλυσίδες και συναγερμό, κοιμάσαι κ δεν το σκέφτεσαι χαχα

toyar
24/04/2019, 17:55
66 άγρια άλογα.Φωτιά στην άσφαλτο το strom :beer:
Και για να γράψω και λίγο σοβαρά,σε ταξίδι με ΤΑ650 πηγαίναμε άνετα με 130 δικάβαλο για 700χλμ.

αυτο που λεω ειναι οτι με 2000 δεν παιρνει κατι πολυ καλυτερο απο αυτο που εχει
ας τα κρατησει μηπως τα κανει 4000
αλλο κανω ταξιδι με οτι εχω κι αλλο τι να παρω για να κανω ταξιδι

zopas
24/04/2019, 19:13
Σαν κατοχος του transalp 650 (το εχω παρει καινουργιο το 2004-και το εχω ακομη) θα σου προτεινα το transalp γιατι:ΔΕΝ χαλαει,υπαρχουν τα παντα απο αντ/κα και σε εμποριου και σε μεταχειρισμενα.
Μπορει να ειναι παλιο αλλα κυκλοφορουν παρα πολλα ακομη λογο αξιοπιστειας,δεν θεωρο ακριβα τα αναλωσιμα του και ειναι ιδανικο για το υψος σου (εγω με 1,83 και με ψηλοτερη ζελατινα,δεν με χτυπαει ο αερας ουτε στο "μετωπο"-με το κρανος φορεμενο φυσικα).
Εαν δεν σε ενοχλει οτι δεν εχει τα γκαζια τον περισοτερων μοτο στα 650 κυβικα-πιανει και 160 δικαβαλο,αλλα θελει ευθεια και θα καψει παρα πολυ βενζινη.
Με ταχυτητες εως 120 ειναι οικονομικοτατο!
Ειναι οπως λεω εγω "ενα μεγαλο παπι".Κανει κυριολεκτικα τα παντα, αλλα μετρια!!
Καλη επιλογη φιλε μου.
Ελπιζω να σε βοηθησα....

60 ευρω μονο το φιλτρο αερα, καμια 300σαρα τα δισκόφρενα και δεν θυμαμαι ποσο τα τακακια κάθε τοσο και καρμπυρατερατο με 7-8 λιτρα καταναλωση στην αθηνα στα 100χλμ, δεν το λες και οικονομικο...ασε που μαλλον διαφερουν και οι εμπειριες μας ως προς το φρεναρισμα...σε φρενο πανικου διπλωνει αμεσως το τιμονι και εισαι κατω στο εδαφος χωρις να το καταλάβεις, η σελα του είναι τρισαθλια ως υλικο πιανονται τα ευαίσθητα σημεια σου και η εδρα σου μετα από καμια ωρα, ενώ δεν θα ξεχασω την εμπειρια μου με τον αερα στην σαντορινη...Δικαβαλλο μας πηρε και μας σηκωσε ο αερας στο αντιθετο ρευμα, φθηνα την γλυτώσαμε...Επισης τα 160 που τα βρηκες; στα 130χλμ στο κοντερ το δικο μου απογειωνοταν, πραγματικα αναρωτιέμαι αν μιλαμε για το ιδιο μηχανακι…

Αν όμως επιλεξει να το αγορασει εκτος από την κατασταση του και τις τρυπες που θα πρεπει να κλεισει, θα πρεπει να αλλαξει αναρτηση( πασχει), πιθανως λάστιχα και σιγουρα επισκευή σελας, το καλυτερο τρανσαλπ είναι μοντ.99 με τα διπλα δισκόφρενα, όμως όπως προειπαν ένα BMW 650 παλιο με rotax κινητήρες είναι καλυτερη περιπτωση για αυτά που θελει..

Οποτε 2 χιλιαρικα και σωστη επιλογή δεν γινεται, να υπολογισει ο φιλος ένα χιλιαρικο ακομα- το λιγοτερο- σε ότι και αν βρει..

taisteal
24/04/2019, 19:16
Φίλε ζόπα,πιθανολογω ότι το τρανζλαπ σου πρέπει να ήταν ρημάδι γιατί αυτά που περιγράφεις δεν τα έκανε,κι έχω ταξιδέψει
με δυο,το ένα 2003 μοντέλο και το άλλο 2007.
Στο μόνο που συμφωνώ είναι η κατανάλωση.
Οκ,δεν έχει γκάζι και έχει σουμιέδες για
αναρτήσεις αλλά εσύ περιγράφεις τον χάρο
τον ίδιο

:lol:

Alexinhogr
24/04/2019, 21:17
Σε λίγο θα μας πει ότι τα κλε χαλαν κ δεν βρίσκεις ανταλλακτικά κ είναι και ακριβά αχαχχα τα ισοπεδωσες όλα μπρο. Ότι φίλους έχω με τρανσαλπ δεν χαλαν, απλά καίνε λίγο κ δεν είναι ss,.

billzisia
25/04/2019, 07:25
60 ευρω μονο το φιλτρο αερα, καμια 300σαρα τα δισκόφρενα και δεν θυμαμαι ποσο τα τακακια κάθε τοσο και καρμπυρατερατο με 7-8 λιτρα καταναλωση στην αθηνα στα 100χλμ, δεν το λες και οικονομικο...ασε που μαλλον διαφερουν και οι εμπειριες μας ως προς το φρεναρισμα...σε φρενο πανικου διπλωνει αμεσως το τιμονι και εισαι κατω στο εδαφος χωρις να το καταλάβεις, η σελα του είναι τρισαθλια ως υλικο πιανονται τα ευαίσθητα σημεια σου και η εδρα σου μετα από καμια ωρα, ενώ δεν θα ξεχασω την εμπειρια μου με τον αερα στην σαντορινη...Δικαβαλλο μας πηρε και μας σηκωσε ο αερας στο αντιθετο ρευμα, φθηνα την γλυτώσαμε...Επισης τα 160 που τα βρηκες; στα 130χλμ στο κοντερ το δικο μου απογειωνοταν, πραγματικα αναρωτιέμαι αν μιλαμε για το ιδιο μηχανακι…

Αν όμως επιλεξει να το αγορασει εκτος από την κατασταση του και τις τρυπες που θα πρεπει να κλεισει, θα πρεπει να αλλαξει αναρτηση( πασχει), πιθανως λάστιχα και σιγουρα επισκευή σελας, το καλυτερο τρανσαλπ είναι μοντ.99 με τα διπλα δισκόφρενα, όμως όπως προειπαν ένα BMW 650 παλιο με rotax κινητήρες είναι καλυτερη περιπτωση για αυτά που θελει..

Οποτε 2 χιλιαρικα και σωστη επιλογή δεν γινεται, να υπολογισει ο φιλος ένα χιλιαρικο ακομα- το λιγοτερο- σε ότι και αν βρει..

Tεσπα....Εγω παραθεσα την προσωπικη μου εμπειρια απο το μοτορι τα τελευταια 15 χρονια.Εκτος τις καταναλωσης (ειπαμε με πανω απο 120...καιει!!) και των φρενων (δεν εχει abs) oλα τα αλλα δεν ισχυουν νομιζω.Η τουλαχιστον ημουν εγω τυχερος και δεν ισχυουν στο δικο μου μοτορι...χαχαχα.Τελικη επιλογη ειναι του φιλου μας!!

GeorgeSD
25/04/2019, 08:30
Παιδιά σας ευχαριστώ και είστε κατατοπιστικοί όλοι μέχρι στιγμής!
Εγώ ταξίδια εκτός Αθήνας άντε να κάνω μία με δύο φορές το χρόνο, επομένως νομίζω ότι θα με βγάλει το 650. Τώρα στα αναλώσιμα και εγώ γενικά έχω ακούσει ότι είναι οικονομικό. Και οτι έχει μεγάλη κατανάλωση στην πόλη από πλευράς βενζίνης.

Για το BMW που λέει ο φίλος Zopas, απ ότι ξέρω από φίλους μου που έχουν, τρέχουν σχετικά συχνά στα συνεργεία.

Θα ανέβω και στο 4.000 budget αλλά μετά από 2-3 χρόνια που θα αλλάξω και σπίτι για να έχω και parking.. Γιατί τώρα θα είναι εκτεθιμένο όλη μέρα ότι και να πάρω. Επομένως νομ'ίζω ότι με ένα Transalp θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο!

Επίσης δεν έχει καμία σχέση με το GS μου... Μην το ξαναπείτε αυτό.. το GS είναι και πιο χαμηλό, και με μηδέν φρένα, και με τραγικές αναρτήσεις... Συγκριτικά με το Transalp. Μέρα με τη νύχτα σε αυτά.
Στο μόνο που έχουν κοινό, είναι οτι δεν έχουν γκάζια. Όμως δεν είμαι γκαζοφονιάς.. Τη δουλειά μου θέλω να κάνω.

Επίσης το XL τι διαφορά έχει από το απλό;
Κι επίσης στο Car βρίσκω κάτι Transalp πριν το 2000 που έχουν 60+ άλογα. Παίζει κάτι τέτοιο; Μήπως είναι πιο ξεκούραστα σε ταξίδι λόγω ιπποδύναμης αν ισχύει;

p@nos
25/04/2019, 09:26
θεωρεις οτι το τρανσαλπ θα εχει καλυτερες αναρτησεις απο το γσ για καποιο λογο....γενικα τραμπαλα με ροδες ειναι οποτε περα απο τον πρωτο καιρο που απλα θα περνας πιο ανετα πανω απο ανωμαλιες, μετα παλι θα σου φαινεται χαλια...γενικα οι αναρτησεις ειναι πονεμενο θεμα στα περισσοτερα μηχανακια, ποσο μαλλον στα πιο παλια....κατεληξε σε μπατζετ πρωτα που θες να δωσεις καλυτερα και μετα δες τι θα παρεις...ενα μηχανακι με 1500 μπορει να ειναι μια καλη αγορα για καποιον που θα επενδυσει αρκετο προσωπικο χρονο για να το μαζεψει, για καποιον αλλο τα διπλα μπορει να μην ειναι αρκετα...

GeorgeSD
25/04/2019, 09:28
θεωρεις οτι το τρανσαλπ θα εχει καλυτερες αναρτησεις απο το γσ για καποιο λογο....γενικα τραμπαλα με ροδες ειναι οποτε περα απο τον πρωτο καιρο που απλα θα περνας πιο ανετα πανω απο ανωμαλιες, μετα παλι θα σου φαινεται χαλια...γενικα οι αναρτησεις ειναι πονεμενο θεμα στα περισσοτερα μηχανακια, ποσο μαλλον στα πιο παλια....κατεληξε σε μπατζετ πρωτα που θες να δωσεις καλυτερα και μετα δες τι θα παρεις...ενα μηχανακι με 1500 μπορει να ειναι μια καλη αγορα για καποιον που θα επενδυσει αρκετο προσωπικο χρονο για να το μαζεψει, για καποιον αλλο τα διπλα μπορει να μην ειναι αρκετα...

Ναι όπως το λες είναι> Προτιμώ να δώσω τώρα τα 1500-2000 και μετά σιγά σιγά να του ρίξω ότι χρειαστεί. Θα έχω δηλαδή την οικονομική δυνατότητα. Απλώς δε θέλω να τα δώσω μαζεμένα 4 χιλιάρικα πχ. Αρα?

p@nos
25/04/2019, 09:34
ειναι προσωπικη σου επιλογη αυτη...εσυ θα πρεπει να διαλεξεις...εγω δε θα επερνα το τρανσαλπ αν ημουν στη θεση σου μετα το gs, δε θεωρω οτι κανεις καμμια σπουδαια αναβαθμιση και θα πηγαινα σε καποιο μεγκα σκουτερ αφου σε νοιαζει να κανεις τη δουλεια σου για να μπορω να κανω τα παντα πιο βολικα και ανετα...το τι θα κανεις εσυ ομως θα ειναι βασισμενο στα δικα σου κριτηρια και στο τι βολευει εσενα

GeorgeSD
25/04/2019, 09:54
ειναι προσωπικη σου επιλογη αυτη...εσυ θα πρεπει να διαλεξεις...εγω δε θα επερνα το τρανσαλπ αν ημουν στη θεση σου μετα το gs, δε θεωρω οτι κανεις καμμια σπουδαια αναβαθμιση και θα πηγαινα σε καποιο μεγκα σκουτερ αφου σε νοιαζει να κανεις τη δουλεια σου για να μπορω να κανω τα παντα πιο βολικα και ανετα...το τι θα κανεις εσυ ομως θα ειναι βασισμενο στα δικα σου κριτηρια και στο τι βολευει εσενα

Κοίτα, δεν μ αρέσουν καθόλου τα σκουτερ γιατί είναι αυτόματα :p Μ αρέσει να παίζω με τις ταχύτητες! Τώρα απ την άλλη βλέπω και στο post μου αυτό δεν υπήρξε ένθερμη προτροπή προς το citycom, άρα μάλλον καλά κάνω.
Επίσης να πω ξανα οτι δεν έχω τρελές απαιτήσεις από τη μηχανή. Γι αυτό κοιτάω Transalp που είναι σίγουρα καλύτερα από το gs μου...

GeorgeSD
25/04/2019, 09:58
Δηλαδή δε γίνεται, απλά δε γίνεται να είναι χειρότερο το Transalp σε ταξίδι απ ότι το GS.... Πέρυσι στην Κρήτη υπέφερα...

Panos76
25/04/2019, 10:18
https://www.car.gr/22275321-suzuki-v-strom-650

https://www.car.gr/21883445-kawasaki-klr-650

https://www.car.gr/20959180-suzuki-dr-800-s :a08:

GeorgeSD
25/04/2019, 10:44
https://www.car.gr/22275321-suzuki-v-strom-650

https://www.car.gr/21883445-kawasaki-klr-650

https://www.car.gr/20959180-suzuki-dr-800-s :a08:

Μ αρέσει το V-strom και πήρα τηλέφωνο. Η ερώτηση είναι V-strom αυτό ή Varadero του 02?

Panos76
25/04/2019, 10:50
ε, στρομ.

katsar
25/04/2019, 10:53
στρομ θα έλεγα και εγώ.Το βαρα κερδίζει μόνο σε μεγάλες ευθείες άσε που το καρμπυρατερατο καίει και τα άντερα του.Μέσα στην κίνηση δε,νταλίκα.

Sapadak
25/04/2019, 11:10
Μ αρέσει το V-strom και πήρα τηλέφωνο. Η ερώτηση είναι V-strom αυτό ή Varadero του 02?

Πήγαινε δες το απο κοντά, και εφόσον σου αρέσει το Strom, όρμα το.

Το vara είναι βαρύ ειναι και έχει αυξημένη κατανάλωση, δεν βοηθάει μέσα στην πόλη ιδιαίτερα

Bob_o_mastoras
25/04/2019, 11:45
Vstrom!

To συγκεκριμενο της αγγελιας ομως σαν πολυ φθηνα δεν το εβαλε? Μακαρι να ειναι καλο.

GeorgeSD
25/04/2019, 11:50
Vstrom!

To συγκεκριμενο της αγγελιας ομως σαν πολυ φθηνα δεν το εβαλε? Μακαρι να ειναι καλο.

Εχει πολλές γρατζουνιές (δε με απασχολεί καθόλου) και θέλει λάστιχα μου είπε στο τηλέφωνο ο φίλος.

Επίσης υπάρχει κανείς που να έχει κάνει ασφάλιση για κλοπή; Συμφέρει; πόσο είναι ένα ενδεικτικό κόστος;

Volpad
25/04/2019, 12:09
Απόσο ξέρω ασφάλεια κλοπής κάνει μόνο η interamerican σε μοτοσυκλέτες πάνω απο 1200cc και η Allianz μόνο σε BMW.

Εγώ έχω κλοπή στο F800ST και πληρώνω 200€ το εξάμηνο στην Allianz.
Για να καταλάβεις τη διαφορά, στο ST4s που είναι και ίδιας χρονολογίας, πληρώνω 85€ το εξάμηνο χωρίς κλοπή (πάλι στην allianz).

GeorgeSD
25/04/2019, 12:19
Απόσο ξέρω ασφάλεια κλοπής κάνει μόνο η interamerican σε μοτοσυκλέτες πάνω απο 1200cc και η Allianz μόνο σε BMW.

Εγώ έχω κλοπή στο F800ST και πληρώνω 200€ το εξάμηνο στην Allianz.
Για να καταλάβεις τη διαφορά, στο ST4s που είναι και ίδιας χρονολογίας, πληρώνω 85€ το εξάμηνο χωρίς κλοπή (πάλι στην allianz).

xmmmm. Ρε γαμώτο αν πάρω το V-Strom θα τρέμω κάθε μέρα πότε θα μου το σηκώσουν..αφού δεν ασφαλίζεται για κλοπή. :(

Volpad
25/04/2019, 12:30
Ενα δίκιο το έχεις.... πρίν 2 χρόνια περίπου είχαν φάει το Vstrom του κολλητού μου, έξω απο το σπίτι του.

Εγώ έχω μία θεωρία... Για να μήν στο κλέψουν, ή πρέπει να έχεις μοτοσυκλέτα που δεν την έχει κανένας (με αποτέλεσμα να έχεις θέμα με τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά), ή θα έχεις χρέπι...

GeorgeSD
25/04/2019, 13:03
Ενα δίκιο το έχεις.... πρίν 2 χρόνια περίπου είχαν φάει το Vstrom του κολλητού μου, έξω απο το σπίτι του.

Εγώ έχω μία θεωρία... Για να μήν στο κλέψουν, ή πρέπει να έχεις μοτοσυκλέτα που δεν την έχει κανένας (με αποτέλεσμα να έχεις θέμα με τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά), ή θα έχεις χρέπι...

Ακριβώς όπως το λές.. γι αυτό με το gs είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Τα transalp δε πολυκλέβονται απ ότι ξέρω. Σωστά;

Volpad
25/04/2019, 13:08
Δεν το ξέρω αυτό να σου πώ την αλήθεια...

Για τα Vstrom και τα fazer είναι που έχω ακούσει πολλά περιστατικά..

leftos
25/04/2019, 13:09
ΝΑ πω και εγώ την τρέλα μου
Ειχα citycom είμαι 1.80 και το μηχανακι δεν κανει για μας καθεσαι πολυ όρθιος νιώθεις οτι η ζελατίνα είναι στο μετωπό σου, σε καλύπτει βεβαια.
Μετά πήρα gts με το ίδιο μοτέρ ένιθα πιο άνετος σε θέμα χώρου. Εκάνα γύρω στις 30000 χλμ με λίγα ταξίδια.
Ταξίδι πάει αλλά θα είσαι δεξία με πραγματικά χλμ κοντα στα 100..
Τα σέρβις του είναι είναι φθηνά αν τα κάνεις μόνος σου αν πηγαίνεις σε μάστορα θέλουν περισσότερα απο το transalp.
Στα συν κατανάλωση άνεση φθηνά ελάστικα.
ΜΕτά πήρα kle 500 παρόμοια χρονολογία στύλ με το transalp.
Αναρτήσεις λάστιχα αλυσιδογράναζα θέλουν όλα τα τόσο παλιά μεταχειρισμένα. Μετά θα πάνε φρένα δισκόπλακες τακάκια.
Το θέμα είναι να είναι λειτουργίκο το μηχανάκι που θα πάρεις δηλαδή να μήν έχει προβλήματα ( καμία φορα δύσκολα να λυθούν ) με καρμπυρατέρ ρεύματα.
Τόσο παλία μηχανάκια σίγουρα θέλουν μαζέματα μόλις τα πάρεις οπότε θέλει ψάξιμο να βρείς όσο καλύτερο στην πίο συμφέρουσα τιμή και καλό είναι να μπορείς και να ασχοληθείς προσωπικά λίγο.
Το πάρκινκ είναι θέμα σίγουρα αν μπορείς οικονομικά να πάς σε κάτι πίο σύχρονο γνώμη μου είναι να δείς στην γειτονία για κάποιο χώρο να νοικίασεις με τον μήνα η ασφάλεια κλοπής.
Και να προτιμήσεις το πιο σύχρονο .

GeorgeSD
25/04/2019, 13:43
ΝΑ πω και εγώ την τρέλα μου
Ειχα citycom είμαι 1.80 και το μηχανακι δεν κανει για μας καθεσαι πολυ όρθιος νιώθεις οτι η ζελατίνα είναι στο μετωπό σου, σε καλύπτει βεβαια.
Μετά πήρα gts με το ίδιο μοτέρ ένιθα πιο άνετος σε θέμα χώρου. Εκάνα γύρω στις 30000 χλμ με λίγα ταξίδια.
Ταξίδι πάει αλλά θα είσαι δεξία με πραγματικά χλμ κοντα στα 100..
Τα σέρβις του είναι είναι φθηνά αν τα κάνεις μόνος σου αν πηγαίνεις σε μάστορα θέλουν περισσότερα απο το transalp.
Στα συν κατανάλωση άνεση φθηνά ελάστικα.
ΜΕτά πήρα kle 500 παρόμοια χρονολογία στύλ με το transalp.
Αναρτήσεις λάστιχα αλυσιδογράναζα θέλουν όλα τα τόσο παλιά μεταχειρισμένα. Μετά θα πάνε φρένα δισκόπλακες τακάκια.
Το θέμα είναι να είναι λειτουργίκο το μηχανάκι που θα πάρεις δηλαδή να μήν έχει προβλήματα ( καμία φορα δύσκολα να λυθούν ) με καρμπυρατέρ ρεύματα.
Τόσο παλία μηχανάκια σίγουρα θέλουν μαζέματα μόλις τα πάρεις οπότε θέλει ψάξιμο να βρείς όσο καλύτερο στην πίο συμφέρουσα τιμή και καλό είναι να μπορείς και να ασχοληθείς προσωπικά λίγο.
Το πάρκινκ είναι θέμα σίγουρα αν μπορείς οικονομικά να πάς σε κάτι πίο σύχρονο γνώμη μου είναι να δείς στην γειτονία για κάποιο χώρο να νοικίασεις με τον μήνα η ασφάλεια κλοπής.
Και να προτιμήσεις το πιο σύχρονο .

Πολύ κατατοπιστικός και σε ευχαριστώ!
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει πάρκινγκ στο Π.Φαληρο στην περιοχή που μένω δυστυχώς.. Επομένως Transalp και άγιος ο θεός απ ότι φαίνεται. Πήγα χτες άκουσα το μηχανάκι, είναι οκ. Αναρτήσεις αλυσιδογράναζα προσεγμένα.. Τώρα αν έχει κάτι που δεν έχω εντοπίσει, τι να πω...

Λευκάδιος
25/04/2019, 14:13
Επομένως Transalp και άγιος ο θεός απ ότι φαίνεται. Πήγα χτες άκουσα το μηχανάκι, είναι οκ. Αναρτήσεις αλυσιδογράναζα προσεγμένα.. Τώρα αν έχει κάτι που δεν έχω εντοπίσει, τι να πω...

Να κοιτάξεις οπωσδήποτε το καρέ (δόντια) του άξονα που μπαίνει το μπροστινό γραναζι.Σε κακοσυντηρημένα τρανσαλπ έχει έντονη φθορά και κοστίζει πολύ η επισκευή του.

GeorgeSD
25/04/2019, 15:11
Να κοιτάξεις οπωσδήποτε το καρέ (δόντια) του άξονα που μπαίνει το μπροστινό γραναζι.Σε κακοσυντηρημένα τρανσαλπ έχει έντονη φθορά και κοστίζει πολύ η επισκευή του.

https://www.car.gr/22065541-honda-transalp-650#modal

Αυτό εδώ κοιτάω να πάρω.

Bob_o_mastoras
25/04/2019, 15:50
https://www.car.gr/22065541-honda-transalp-650#modal

Αυτό εδώ κοιτάω να πάρω.

Bρισκεις ευκολα και καλυτερα, ισως ομως λιγο ακριβοτερα.

Το θεμα με το Transalp σαν μεταχειρισμενο ειναι οτι παρ'ολη τη μετριοτητα του διατηρει λογω ονοματος και αξιοπιστιας υψηλη αξια μεταπωλησης με αποτελεσμα να πληρωνεις ενα "καπελο" 300, 500 εως και 1000 ευρω σε σχεση με ενα αντιστοιχο KLE πχ.

GeorgeSD
25/04/2019, 15:56
Bρισκεις ευκολα και καλυτερα, ισως ομως λιγο ακριβοτερα.

Το θεμα με το Transalp σαν μεταχειρισμενο ειναι οτι παρ'ολη τη μετριοτητα του διατηρει λογω ονοματος και αξιοπιστιας υψηλη αξια μεταπωλησης με αποτελεσμα να πληρωνεις ενα "καπελο" 300, 500 εως και 1000 ευρω σε σχεση με ενα αντιστοιχο KLE πχ.

Αυτό στην αγγελία πως φαίνεται; Από κοντά που το είδα πάντως, το άκουσα πολύ καθαρό στον κινητήρα. Και ανάρτηση έμεινα ικανοποιημένος. Τι θέμα βρίσκεις;

p@nos
25/04/2019, 16:00
αμα το ειδες και τι σου αρεσε τι να λεμε...κλεισε ενα ραντεβου με καποιον μηχανικο για πιο σε βαθος ελεγχο και αμα δε βρει τιποτα τερατα, παρτο και καλοριζικο

basilis_k6
25/04/2019, 16:05
παιζουν στρομ 07 αβσ με 2500. το τρανσαλπ που κοιτας πιστευω ειναι ακριβο. μεχρι 1300-1400 θα έδινα.

GeorgeSD
25/04/2019, 16:08
παιζουν στρομ 07 αβσ με 2500. το τρανσαλπ που κοιτας πιστευω ειναι ακριβο. μεχρι 1300-1400 θα έδινα.

Ναι αλλά ξεκινάνε όλα πάνω απο 1,5.... Τι να κάνω. Τη V-Strom θέλω κι εγώ , αλλά δεν έχω το παρκινγκ και φοβάμαι ότι δε θα τη χαρώ ούτε βδομάδα..

basilis_k6
25/04/2019, 16:16
Ναι αλλά ξεκινάνε όλα πάνω απο 1,5.... Τι να κάνω. Τη V-Strom θέλω κι εγώ , αλλά δεν έχω το παρκινγκ και φοβάμαι ότι δε θα τη χαρώ ούτε βδομάδα..

ναι ειδικα τα 07+ τα κλεβουν.

Alexinhogr
25/04/2019, 16:46
Πάρε κάνα κλε κ έχεις τα κλειδιά απάνω χαχα

Bob_o_mastoras
25/04/2019, 21:39
Αυτό στην αγγελία πως φαίνεται; Από κοντά που το είδα πάντως, το άκουσα πολύ καθαρό στον κινητήρα. Και ανάρτηση έμεινα ικανοποιημένος. Τι θέμα βρίσκεις;

Tα πλαστικα ή δεν ειναι τα μαμα ή ειναι τα μαμα και τα εχει βαψει, παντως λειπουν τα αυτοκολλητα με τα γραμματα. Οποτε ρωτησε τον τι και πως παιζει με αυτο το θεμα. Αν απλα ξεθωριασαν και τα εβαψε απο γουστο, οκ μικρο το κακο, αν τα αλλαξε σημαινει οτι επεσε και σπασανε. Δες αν ειναι τα μαμα της Χοντα. Οπως και να εχει ειναι υποπτο για ενα τετοιο μηχανακι να εχουν αλλαχτει ή βαφτει τα πλαστικα του.

νεοσσός
25/04/2019, 22:14
Απόσο ξέρω ασφάλεια κλοπής κάνει μόνο η interamerican σε μοτοσυκλέτες πάνω απο 1200cc και η Allianz μόνο σε BMW.
Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Έχει αλλάξει κάτι και δεν ασφαλίζουν πλέον μοτοσυκλέτες μικρών/μεσαίων κυβικών για κλοπή;

Volpad
25/04/2019, 22:36
Όχι, δεν είμαι σίγουρος.
Πριν κάνα χρόνο μου το είχε πει ένας ασφαλιστής.

konkost
26/04/2019, 08:56
Ως κατοχος ΤΑ650 εδω και πολλα χρονια θα σου πω τα εξης
Οπως ειπε και Λευκαδιος παραπανω η μονη κοστοβορα ζημια που μπορει να εχει καποιο μεταχειρισμενο ειναι η υπερβολικη φθορα στο καρε του αξονα Και αυτο οφειλεται συνηθως απο υπερβολικα και για πολλες χιλ χλμ τεντωμενη αλυσιδα Για να ελεγθει αυτο το σημειο πρεπει απαραιτητα να βγει το εμπρος γραναζι κινησης ΜΗΝ αγορασεις καποιο χωρις να γινει αυτος ο ελεγχος
Κατα αλλα
Ενα καλορυθμισμενο ΤΑ καιει περιπου 6-6.5 λτ/100 χλμ σε ολες τις συνθηκες (πολη, ταξιδι, χωμα) εκτος μονο οταν ταξιδευεις με πανω απο 120-130 χλμ οποτε ναι ρουφαει την βενζινη οπως ο Ορεστης Μακρης το κρασι :lol:
Η πισω αναρτηση αν δεν ειναι ιδιαιτερα καταπονημενη ειναι ΟΚ για τον χαρακτηρα της μηχανης (και σχετικα ποιοτικη) Η μπροστα ομως ειναι γτπ Αν ο προηγουμενος δεν εχει αλλαξει τα ελατηρια προσθεσε ενα επιπλεον εξοδο περι των 120-140 (+εργασια) για ελατηρια λαδια Μπορεις ομως και προσωρινα να προφορτισεις τα μαμα ελατηρια βαζοντας αποστατες και απλα να αλλαξεις το απαραδεκτα ψιλο 5αρι λαδι που βαζει η χοντα με αλλο 10αρι ή ακομα και 15αρι
Τα φρενα του ειναι ικανοποιητικα για την χρηση που προοριζεται η μηχανη (χαλαρο ταξιδι,πολη, light χωμα) Eιδικα το πισω ειναι πολυ καλο
Οσον αφορα το κοστος αναλωσιμων το μονο (απαραδεκτα) ακριβο ειναι το φιλτρο αερα Αλλα και εκει μπορεις να βαλεις ειτε φτηνο after market ειτε Κ&Ν που δεν το αλλαζεις ποτε, ειτε τελος να κανεις πατεντα οπως εγω και να μετατρεψεις το μαμα χαρτινο σε σφουγγαρενιο με κοστος περι τα 10 ευρω
Η σελα του ειναι υπερ ανετη για ενα ή δυο ατομα και το μονο που δεν ξερω ειναι αν θα κουμπωσεις σωστα λογω του υψους σου Εγω με 1,80 υψος ειχα ενα θεματακι και κουραζονταν τα γονατα μετα απο κανα 2ωρο λογω μικρης γωνιας
Η μαμα ζελατινα στελνει τον αερα στο στηθος και με μια μεγαλυτερη μπορει μεν ενδεχομενως να φευγει πανω απο το κρανος αλλα μπορει επισης να προκαλουνται και πολλοι στροβιλισμοι

Οτι αλλο θελεις για το ΤΑ ρωτα

kordix
26/04/2019, 10:16
Αν το καρέ του άξονα είναι οκ και αν βρεις κάποιο σε αξιοπρεπή κατάσταση, θα πάρεις μια μηχανή 15 ετών και θα την κρατήσεις αλλά τόσα αν δεν την σκίσεις στα κόκκινα. Με αλλαγή λαδιών κάθε 6.000 κμ αυτό το μοτέρ δεν πεθαίνει ποτέ ( σα την Ελλάδα ένα πράμα).

Για μένα xlv 650 δαγκωτό !

νεοσσός
26/04/2019, 10:49
Όχι, δεν είμαι σίγουρος.
Πριν κάνα χρόνο μου το είχε πει ένας ασφαλιστής.
Πρόσφατα ανανεώθηκε το ετήσιο συμβόλαιο με ασφάλεια ολικής κλοπής που έχω για τη δική μου μοτοσυκλέτα (700 κυβικών). Δεν έχω ακούσει να αλλάζει κάτι για νέα συμβόλαια, αλλά δεν είμαι βέβαιος.

Ως προς τα Transalp, υπάρχουν δύο κατηγορίες κατόχων. Εκείνοι που δεν τα αλλάζουν με τίποτα, διότι δε σπάνε, δε χαλάνε και κάνουν τίμια τη δουλειά τους και οι άλλοι που τα άλλαξαν, διότι είναι μεν καλά, αλλά οι επιδόσεις τους δεν τους προσέφεραν τις συγκινήσεις που ήθελαν. Οι τελευταίοι ίσως προτιμούν κάτι γρήγορο κι ας τρέχουν στα συνεργεία κάθε Τρίτη.

GeorgeSD
26/04/2019, 13:25
Ως κατοχος ΤΑ650 εδω και πολλα χρονια θα σου πω τα εξης
Οπως ειπε και Λευκαδιος παραπανω η μονη κοστοβορα ζημια που μπορει να εχει καποιο μεταχειρισμενο ειναι η υπερβολικη φθορα στο καρε του αξονα Και αυτο οφειλεται συνηθως απο υπερβολικα και για πολλες χιλ χλμ τεντωμενη αλυσιδα Για να ελεγθει αυτο το σημειο πρεπει απαραιτητα να βγει το εμπρος γραναζι κινησης ΜΗΝ αγορασεις καποιο χωρις να γινει αυτος ο ελεγχος
Κατα αλλα
Ενα καλορυθμισμενο ΤΑ καιει περιπου 6-6.5 λτ/100 χλμ σε ολες τις συνθηκες (πολη, ταξιδι, χωμα) εκτος μονο οταν ταξιδευεις με πανω απο 120-130 χλμ οποτε ναι ρουφαει την βενζινη οπως ο Ορεστης Μακρης το κρασι :lol:
Η πισω αναρτηση αν δεν ειναι ιδιαιτερα καταπονημενη ειναι ΟΚ για τον χαρακτηρα της μηχανης (και σχετικα ποιοτικη) Η μπροστα ομως ειναι γτπ Αν ο προηγουμενος δεν εχει αλλαξει τα ελατηρια προσθεσε ενα επιπλεον εξοδο περι των 120-140 (+εργασια) για ελατηρια λαδια Μπορεις ομως και προσωρινα να προφορτισεις τα μαμα ελατηρια βαζοντας αποστατες και απλα να αλλαξεις το απαραδεκτα ψιλο 5αρι λαδι που βαζει η χοντα με αλλο 10αρι ή ακομα και 15αρι
Τα φρενα του ειναι ικανοποιητικα για την χρηση που προοριζεται η μηχανη (χαλαρο ταξιδι,πολη, light χωμα) Eιδικα το πισω ειναι πολυ καλο
Οσον αφορα το κοστος αναλωσιμων το μονο (απαραδεκτα) ακριβο ειναι το φιλτρο αερα Αλλα και εκει μπορεις να βαλεις ειτε φτηνο after market ειτε Κ&Ν που δεν το αλλαζεις ποτε, ειτε τελος να κανεις πατεντα οπως εγω και να μετατρεψεις το μαμα χαρτινο σε σφουγγαρενιο με κοστος περι τα 10 ευρω
Η σελα του ειναι υπερ ανετη για ενα ή δυο ατομα και το μονο που δεν ξερω ειναι αν θα κουμπωσεις σωστα λογω του υψους σου Εγω με 1,80 υψος ειχα ενα θεματακι και κουραζονταν τα γονατα μετα απο κανα 2ωρο λογω μικρης γωνιας
Η μαμα ζελατινα στελνει τον αερα στο στηθος και με μια μεγαλυτερη μπορει μεν ενδεχομενως να φευγει πανω απο το κρανος αλλα μπορει επισης να προκαλουνται και πολλοι στροβιλισμοι

Οτι αλλο θελεις για το ΤΑ ρωτα

Πολύ κατατοπιστικός φίλε μου! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ! Για να είμαι ειλικρινής μάλλον με βλέπω για το μπλε βαμενο της αγγελίας που ποσταρα πιο πάνω.

p@nos
26/04/2019, 13:32
εχεις παθει εναν μικρο ερωτα με το ΤΑ οποτε μαλλον δεν εχει νοημα να το σκεφτεσαι και πολυ....βρες ενα χωρις σημαντικα προβληματα και χτυπα το, αφου ξερεις τι θες θα το καταχαρεις!

GeorgeSD
26/04/2019, 13:39
εχεις παθει εναν μικρο ερωτα με το ΤΑ οποτε μαλλον δεν εχει νοημα να το σκεφτεσαι και πολυ....βρες ενα χωρις σημαντικα προβληματα και χτυπα το, αφου ξερεις τι θες θα το καταχαρεις!

χαχαχαχα
Η αλήθεια είναι ότι με εξυπηρετεί ακριβώς σε ολα οσα ενδιαφέρομαι. Μου μένει η απορία πλέον 600 ή 650? Ποια η διαφορά?

p@nos
26/04/2019, 13:52
χαχαχαχα
Η αλήθεια είναι ότι με εξυπηρετεί ακριβώς σε ολα οσα ενδιαφέρομαι. Μου μένει η απορία πλέον 600 ή 650? Ποια η διαφορά?

στα τρανσαλπ νομιζω η ιστορια ειναι λιγο περιεργη...οσο πιο πισω πας τοσο πιο καλα ηταν τα μοντελα...επισης τα πρωτα του 80 ηταν τα πιο ελαφρια και τα πιο δυνατα...

αλλα στην περιπτωση σου νομιζω οτι πρεπει να βρεις αυτο που απλα εχει τα λιγοτερα προβληματα...λογικα το τελευταιο 650 θα ειναι αυτο που πιθανοτατα να βρεις στην καλυτερη κατασταση

kordix
26/04/2019, 14:03
στα τρανσαλπ νομιζω η ιστορια ειναι λιγο περιεργη...οσο πιο πισω πας τοσο πιο καλα ηταν τα μοντελα...επισης τα πρωτα του 80 ηταν τα πιο ελαφρια και τα πιο δυνατα...

αλλα στην περιπτωση σου νομιζω οτι πρεπει να βρεις αυτο που απλα εχει τα λιγοτερα προβληματα...λογικα το τελευταιο 650 θα ειναι αυτο που πιθανοτατα να βρεις στην καλυτερη κατασταση

Όχι δεν ισχύει στα τρανσάλπ αυτό. To 650 είναι καλύτερο από τα 600, πιο άνετο, πιο καλό αμορτισέρ, πιο καλή προστασία από τον αέρα, πιο καλές επιδόσεις, πιο καλά φρένα και δεν υστερεί στην αξιοπιστία καθόλου. Μόνο στο χώμα ίσως τα πρώτα 600 να ήταν καλύτερα γιατί ήταν πιο ελαφριά και είχαν πιο χωμάτινη θέση οδήγησης.

Αυτό που λες ισχύει κυρίως στα bmw, και στα Άφρικα, το 650 ήταν πολύ καλύτερο από τα 750.

p@nos
26/04/2019, 14:17
Όχι δεν ισχύει στα τρανσάλπ αυτό. To 650 είναι καλύτερο από τα 600, πιο άνετο, πιο καλό αμορτισέρ, πιο καλή προστασία από τον αέρα, πιο καλές επιδόσεις, πιο καλά φρένα και δεν υστερεί στην αξιοπιστία καθόλου. Μόνο στο χώμα ίσως τα πρώτα 600 να ήταν καλύτερα γιατί ήταν πιο ελαφριά και είχαν πιο χωμάτινη θέση οδήγησης.

Αυτό που λες ισχύει κυρίως στα bmw, και στα Άφρικα, το 650 ήταν πολύ καλύτερο από τα 750.


μαλλον το μπερδεψα με το αφρικα τοτε :beer:
για ποια μπεμβε λες?τα μονοκυλιδρα?

George_M.
26/04/2019, 15:54
Με 3.000 βρίσκεις ΤΑ650 του 2007 αρστο!!
με πληρες ιστορικο σερβις,αλλαγμενα αμορτισέρ, Hagon εμπρός πισω.
πολλα.αα εξτρα,καγκελα,2πλο σταντ .
Εξατμιση remus,φίλτρα,ζελατινες συναγερμός,κ πολλά αλλα...

GeorgeSD
26/04/2019, 16:00
Με 3.000 βρίσκεις ΤΑ650 του 2007 αρστο!!
με πληρες ιστορικο σερβις,αλλαγμενα αμορτισέρ, Hagon εμπρός πισω.
πολλα.αα εξτρα,καγκελα,2πλο σταντ .
Εξατμιση remus,φίλτρα,ζελατινες συναγερμός,κ πολλά αλλα...

Δεν υπάρχουν τα 3.000

George_M.
26/04/2019, 17:25
Καταλαβαινω,αλλα ουτε κ πολλα ΤΑ τόσο σωστα!
Ενω πολλα των 2.000-2.300 ευκολα θα φτασουν τα 2.800 αν θες να ειναι αψογα..

Andreasnemea
26/04/2019, 17:41
Transalp 650 vs ποιου?
Ελεος ρε παιδια κανενα μετρο το σκουτερ της sym ειναι ΜΗΔΕΝ σε σχεση με το πολυεργαλειο της honda.
Με 1700 βρισκεις transalp 650 ε οκ θα εχει κανα πλαστικο σπασμενο αλλα ποιος νοιαζετε.
Το transalp οτι και να εχει το μαζευεις σιγα σιγα με μια ροδα να ειναι θα κανει την δουλεια του το σκουτερ ομως οχι θελει χρηματα αμεσα.
Το μονο κακο που εχει το transalp ειναι οτι σου καιει το ποδι το δεξι με βερμουδα στην κινηση δεν παλευετε.

Alexinhogr
26/04/2019, 19:47
Transalp 650 vs ποιου?
Ελεος ρε παιδια κανενα μετρο το σκουτερ της sym ειναι ΜΗΔΕΝ σε σχεση με το πολυεργαλειο της honda.
Με 1700 βρισκεις transalp 650 ε οκ θα εχει κανα πλαστικο σπασμενο αλλα ποιος νοιαζετε.
Το transalp οτι και να εχει το μαζευεις σιγα σιγα με μια ροδα να ειναι θα κανει την δουλεια του το σκουτερ ομως οχι θελει χρηματα αμεσα.
Το μονο κακο που εχει το transalp ειναι οτι σου καιει το ποδι το δεξι με βερμουδα στην κινηση δεν παλευετε.
Βερμούδα σαγιονάρες σκούτερ, εμείς με τα ονοφ δεν τα γουστάρουμε αυτά χαχα

GeorgeSD
27/04/2019, 10:43
χαχαχχαα.
Η σύγκριση ήταν επειδή οι περισσότεροι που βλέπω το γυρνάνε σε scooter και είπα να δω τι παίζει. Για transalp κατέληξα. Είμαι μεταξύ του μπλε βαμμένο της αγγελίας και ενός ασημί που βρήκα στο Facebook.

Και με τον καιρό σιγά σιγά θα κάνω και τα μαζεματα που χρειάζεται και θα γίνει κούκλα απ όλες τις απόψεις.

basilis_k6
27/04/2019, 12:29
δεν ξερω αν θα έπερνα citycom αλλα σιγουρα ΔΕΝ θα έπερνα ΤΑ.

GeorgeSD
27/04/2019, 12:37
δεν ξερω αν θα έπερνα citycom αλλα σιγουρα ΔΕΝ θα έπερνα ΤΑ.

γιατί;

basilis_k6
27/04/2019, 13:02
γιατί;

πολύ παλιο και ζητανε πολλα λεφτα. πλέον οι καταναλώσεις του ειναι μεγάλες και δεν προσφέρει κάτι άλλο πλεον του οτι ειναι μηχανη που παει και παραπέρα σε σχεση με ενα σκουτερ. εκτος απο τα μεγάλα ταξιδια το citycom ειναι καλύτερο παντου. μονο μειον η αξιοπιστία του αλλα κλάιν ποσα χρονια θα το κρατήσεις.

Andreasnemea
27/04/2019, 15:04
πολύ παλιο και ζητανε πολλα λεφτα. πλέον οι καταναλώσεις του ειναι μεγάλες και δεν προσφέρει κάτι άλλο πλεον του οτι ειναι μηχανη που παει και παραπέρα σε σχεση με ενα σκουτερ. εκτος απο τα μεγάλα ταξιδια το citycom ειναι καλύτερο παντου. μονο μειον η αξιοπιστία του αλλα κλάιν ποσα χρονια θα το κρατήσεις.

Αν ειναι πολλα λεφτα τα 1.700 η τα 2.000 για μηχανη οκ παω πασο
Οσον αφορα την καταναλωση τα 6/100 μεχρι τα 120 τουλαχιστον δεν τα βλεπω πολλα το σκουτερ ποσο καιει με 120 χιλιομετρα την ωρα 5/100?Ποια ειναι η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση?Δεν την βλεπω πουθενα.

Το οτι το σκουτερ ειναι καλυτερο παντου εκτος απο αξιοπιστια η μακρινα ταξιδια που το βλεπεις?
Ανεβαινει ποιο ευκολα πεζοδρομια?
Παει χωματοδρομο?
Στριβει ποιο καλα?
Φορτωνετε ποιο καλα?
Το παντου δεν το βλεπω ουτε για πλακα τεσπα!

telegonos
27/04/2019, 15:24
Μαζι σου, αλλανα εχεις κατανου οτι 6 στα 100 θα δεις σε τρανσαλπ σε καλη κατασταση. Το τρανσαλπ των 1300 ευρω, που θα εχει μπολικα χιλιομετρα, θα καιει κ μισο λιτρο λαδι ανα 1000 χλμ , και θα ειναι καπως παρατημενο σε συντηρηση, ενδεχεται να καιει κ παραπανω.

Σημαντικο, για οποιον και αν το αποφασισει για τρανσαλπ. Τρανσαλπ κ Αφρικα Τουιν, εχουν παρουσιασει μια ευπαθεια, στον αξονα του γραναζιου κινησης, κ συγκεκριμενα τρωνε το καρε, που εμπλεκει το γραναζι κινησης της αλυσιδας.

Η σωστη επιδιορθωση, απαιτει κατεβασμα μοτερ, πληρες ανοιγμα, και αντικατασταση αξονα, πραγμα δαπανηρο και σε εργατωρες και στο ανταλλακτικο. Ο ελληναρας κατοχος κ συνεργειας, συχνα εδωσε λυση με ηλεκτροκοληση το γραναζι στον αξονα. Κι οταν ερθει η ωρα, ο νεος ιδιοκτητης να αλλαξει γραναζι, του σκαει η κιντερ εκπληξη σαν βγαλει το καπακι...

Εσυ οταν θα πας να δεις καποιο, εχε το νου σου να τσεκαρεις, ειτε για ηλεκτροκοληση στο γραναζι ειτε για αξονα με τα δοντια υπο εξαφανιση.

Για να το δεις, το καπακι του γραναζιου χρειαζεται να βγει, τεσσερις βιδες 8mm κεφαλι υποθεση.

BLiTzER
27/04/2019, 15:29
Σιγά μην καίει μόνο 6/100 το ΤΑ. Ίσως γύρω στα 50χλμ/ώρα.

basilis_k6
27/04/2019, 16:01
Αν ειναι πολλα λεφτα τα 1.700 η τα 2.000 για μηχανη οκ παω πασο
Οσον αφορα την καταναλωση τα 6/100 μεχρι τα 120 τουλαχιστον δεν τα βλεπω πολλα το σκουτερ ποσο καιει με 120 χιλιομετρα την ωρα 5/100?Ποια ειναι η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση?Δεν την βλεπω πουθενα.

Το οτι το σκουτερ ειναι καλυτερο παντου εκτος απο αξιοπιστια η μακρινα ταξιδια που το βλεπεις?
Ανεβαινει ποιο ευκολα πεζοδρομια?
Παει χωματοδρομο?
Στριβει ποιο καλα?
Φορτωνετε ποιο καλα?
Το παντου δεν το βλεπω ουτε για πλακα τεσπα!

1700ε για μηχανή 15 χρονών που θέλει λαστιχα/αλυσιδογράναζα 99%.
εκει που το ΤΑ θα καίει 6 το σκουτερ θα καίει 4. τα υπολοιπα που λες ενδιαφέρουν ελαχιστους. στο φορτωμα το ΤΑ έχει δυνατότητα να φτασει περισσοτερα λιτρα χωρο με πλαινές. χωρις αυτες χάνει.

konkost
27/04/2019, 22:12
Μαζι σου, αλλανα εχεις κατανου οτι 6 στα 100 θα δεις σε τρανσαλπ σε καλη κατασταση. Το τρανσαλπ των 1300 ευρω, που θα εχει μπολικα χιλιομετρα, θα καιει κ μισο λιτρο λαδι ανα 1000 χλμ , και θα ειναι καπως παρατημενο σε συντηρηση, ενδεχεται να καιει κ παραπανω.

Σημαντικο, για οποιον και αν το αποφασισει για τρανσαλπ. Τρανσαλπ κ Αφρικα Τουιν, εχουν παρουσιασει μια ευπαθεια, στον αξονα του γραναζιου κινησης, κ συγκεκριμενα τρωνε το καρε, που εμπλεκει το γραναζι κινησης της αλυσιδας.

Η σωστη επιδιορθωση, απαιτει κατεβασμα μοτερ, πληρες ανοιγμα, και αντικατασταση αξονα, πραγμα δαπανηρο και σε εργατωρες και στο ανταλλακτικο. Ο ελληναρας κατοχος κ συνεργειας, συχνα εδωσε λυση με ηλεκτροκοληση το γραναζι στον αξονα. Κι οταν ερθει η ωρα, ο νεος ιδιοκτητης να αλλαξει γραναζι, του σκαει η κιντερ εκπληξη σαν βγαλει το καπακι...

Εσυ οταν θα πας να δεις καποιο, εχε το νου σου να τσεκαρεις, ειτε για ηλεκτροκοληση στο γραναζι ειτε για αξονα με τα δοντια υπο εξαφανιση.

Για να το δεις, το καπακι του γραναζιου χρειαζεται να βγει, τεσσερις βιδες 8mm κεφαλι υποθεση.

Σωστα! Ο συγκεκριμενος V της χοντα τσιμπαει και λαδι οταν ζοριστει Απο ελαχιστο οταν ειναι καινουριος εως πολυ οταν ειναι φορτωμενος με πολαααα χλμ Αλλα αυτο συνηθως δεν ειναι προβλημα Ειδικα για καποιον που δεν θα τον φτανει στα ορια του

Για το καρε του αξονα το εγραψα και εγω παραπανω αλλα δεν ειναι λογω ευπαθειας του αξονα αλλα λογω ασχετοσυνης των κατοχων που παρατεντωνουν την αλυσιδα Προσφατα ελεγξα τον αξονα στο δικο μου ΤΑ που εχει 145000 χλμ και δεν εχει καθολου φθορα ο αξονας
Για να τον ελεγξει παντως καποιος δεν αρκει μονο να βγαλει το καπακι (2 8αρες βιδες και οχι 4) αλλα πρεπει να βγει και το γραναζι

zopas
02/05/2019, 21:04
Εμεις του τα ειπαμε του παλικαριου αυτος επιμενει να παρει Τ.Α..καλη του τυχη( στο πορτοφολι του..)

V-TEC
02/05/2019, 22:57
Λάθος zopas
Μόνο εσύ του είπες τόσο έντονα.

Όλοι οι υπόλοιποι του είπαν αυτό που πραγματικά είναι αυτό το μηχανάκι.

leftos
03/05/2019, 08:09
Εγω ξαναλέω επειδή είχα κάτι αντοίστοιχο με τα παραπάνω είναι τι θέλεις να κάνεις.
Αν σκέφτεσαι να κάνεις 5000 χλμ το χρόνο σε βόλτες ταξιδάκια αντε και καμια δουλίτσα εκεί και το transalp ζημίες δεν θα βγάλει και μια χαρά θα είσαι.
Αν σκέφτεσαι να πηγαίνεις στην δουλεία σου καθημερινά να κάνεις 10000 χλμ το χρόνο να μην βρέχεσαι κρυώνεις έχεις χώρο για κράνος μπουφάν το σκούτερ είναι μονόδρομος. Είμαι κατά βέβαια στο citycom εγω δεν βολέυτηκα πότε επάνω του στο sym gts κούμπωσα απο την αρχή. Το σκούτερ είναι ακριβό στα σερβις αν ακολουθείς το πρόγραμμα της αντιπροσωπείας σε ιμάντα και βαριατόρ.