View Full Version : Αγορά μηχανής για μεταφορές ογκώδους και ακριβού εξοπλισμού
Θα τα πω λίγο αναλυτικά για να υπάρχει πλήρης εικόνα.
Έχω ένα Crypton X 2009 special edition που δε θέλω να το αλλάξω με τίποτα.
όμως δεν κάνει για τη δουλειά μου.
Λοιπόν δουλεύω κάμεραμαν - φωτογράφος και μεταφέρω:
1 τριποδα 6 κιλά, με την τσάντα 8. Η τσάντα είναι τύπου λουκάνικο 90-95εκ.
1 τσάντα πλάτης με τον υπόλοιπο εξοπλισμό, 7-8 κιλά. Η τσάντα είναι backpack, μεγάλη σαν αστροναύτης 60μήκοςx40πλάτοςx30, κι έχει μέσα μεγάλη κάμερα, φωτογραφική, φακούς, φλας, audio recorder κλπ.
Αυτός είναι ο βασικός εξοπλισμός που πάντα πρέπει να μεταφέρεται.
Πολλές φορές χρειάζεται και δεύτερος μονόποδας με μικρή κάμερα, δεύτερος κοντός στοιβαρός τρίποδας 4-5 κιλά.
Αυτό το διάστημα τον εξοπλισμό τον μεταφέρω, η μία τσάντα στην πλάτη, η τσάντα-λουκάνικο στην ποδιά και κρατιέται από το πόδι και το χέρι που είναι στο τιμόνι.
Δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύομαι να τον μεταφέρω, δηλαδή δεν παλατζάρει πολύ η τσάντα-λουκάνικο, αλλά δεν είναι να μου τύχει κάτι.
Επίσης λόγω δουλειάς, πρέπει να είμαι ευέλικτος, να γκαζώνω, να κάνω σφήνες, να κατεβαίνω γρήγορα και να τρέχω στα ρεπορτάζ.
Τα χιλιόμετρα που κάνω δεν είναι πολλά, ούτε κάθε μέρα σε αυτή τη συνθήκη. Αλλά όταν πηγαίνω για δουλειά, πρέπει να είμαι γρήγορος. Πολλές φορές μου ζητάνε σε 30' να είμαι "εκεί".
Επίσης ο εξοπλισμός είναι ακριβός, δεν είναι να πέσει κάτι ποτέ.
Έτσι ψάχνω για αγορά μηχανής που θα καλύπτει αυτά τα χαρακτηριστικά.
Από μία έρευνα που έκανα, είδα το carry της daytona που δεν μου άρεσε και το απέρριψα.
Σε αυτά που κατέληξα περισσότερο ήταν δύο παρόμοια, το α. piaggio agility 125 delivery double και β. kymco carry 125. Κυρίως γιατί το επίπεδο πάτωμα δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρεται η τσάντα-λουκάνικο και επειδή η μπροστά σκάρα, μπορεί να τοποθετείται εύκολα η τσάντα της πλάτης.
Θα ήθελα την άποψη των επαγγελματιών του είδους για αυτές τις δύο μηχανές.
Αν έχουν υπ' όψιν τους κάτι καλύτερο ή εφάμιλλο. Κι αν υπάρχει περίπτωση να γίνει καμία μετατροπή στο crypton, να παίρνει την τσάντα-λουκάνικο (να κάτσει στη θέση του συνοδηγού αποκλείεται γιατί υπάρχει μπαγκαζιέρα που μου χρειάζται για το κράνος).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση
sapila racing
26/04/2019, 08:16
Κατα την γνώμη μου κατ αρχήν θα πρέπει να καταργήσεις την μπαγκαζιέρα εφ όσον την έχεις μόνο για το κράνος.
Το κράνος μπορείς να το κλειδώσεις πανω στο μηχανάκι εκεί που θα πας.
Ετσι θα βάλεις το λουκάνικο στην θέση του συνοδηγού και θα είσαι πολύ καλύτερα.
Θα τα πω λίγο αναλυτικά για να υπάρχει πλήρης εικόνα.
Έχω ένα Crypton X 2009 special edition που δε θέλω να το αλλάξω με τίποτα.
όμως δεν κάνει για τη δουλειά μου.
Λοιπόν δουλεύω κάμεραμαν - φωτογράφος και μεταφέρω:
1 τριποδα 6 κιλά, με την τσάντα 8. Η τσάντα είναι τύπου λουκάνικο 90-95εκ.
1 τσάντα πλάτης με τον υπόλοιπο εξοπλισμό, 7-8 κιλά. Η τσάντα είναι backpack, μεγάλη σαν αστροναύτης 60μήκοςx40πλάτοςx30, κι έχει μέσα μεγάλη κάμερα, φωτογραφική, φακούς, φλας, audio recorder κλπ.
Αυτός είναι ο βασικός εξοπλισμός που πάντα πρέπει να μεταφέρεται.
Πολλές φορές χρειάζεται και δεύτερος μονόποδας με μικρή κάμερα, δεύτερος κοντός στοιβαρός τρίποδας 4-5 κιλά.
Αυτό το διάστημα τον εξοπλισμό τον μεταφέρω, η μία τσάντα στην πλάτη, η τσάντα-λουκάνικο στην ποδιά και κρατιέται από το πόδι και το χέρι που είναι στο τιμόνι.
Δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύομαι να τον μεταφέρω, δηλαδή δεν παλατζάρει πολύ η τσάντα-λουκάνικο, αλλά δεν είναι να μου τύχει κάτι.
Επίσης λόγω δουλειάς, πρέπει να είμαι ευέλικτος, να γκαζώνω, να κάνω σφήνες, να κατεβαίνω γρήγορα και να τρέχω στα ρεπορτάζ.
Τα χιλιόμετρα που κάνω δεν είναι πολλά, ούτε κάθε μέρα σε αυτή τη συνθήκη. Αλλά όταν πηγαίνω για δουλειά, πρέπει να είμαι γρήγορος. Πολλές φορές μου ζητάνε σε 30' να είμαι "εκεί".
Επίσης ο εξοπλισμός είναι ακριβός, δεν είναι να πέσει κάτι ποτέ.
Έτσι ψάχνω για αγορά μηχανής που θα καλύπτει αυτά τα χαρακτηριστικά.
Από μία έρευνα που έκανα, είδα το carry της daytona που δεν μου άρεσε και το απέρριψα.
Σε αυτά που κατέληξα περισσότερο ήταν δύο παρόμοια, το α. piaggio agility 125 delivery double και β. kymco carry 125. Κυρίως γιατί το επίπεδο πάτωμα δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρεται η τσάντα-λουκάνικο και επειδή η μπροστά σκάρα, μπορεί να τοποθετείται εύκολα η τσάντα της πλάτης.
Θα ήθελα την άποψη των επαγγελματιών του είδους για αυτές τις δύο μηχανές.
Αν έχουν υπ' όψιν τους κάτι καλύτερο ή εφάμιλλο. Κι αν υπάρχει περίπτωση να γίνει καμία μετατροπή στο crypton, να παίρνει την τσάντα-λουκάνικο (να κάτσει στη θέση του συνοδηγού αποκλείεται γιατί υπάρχει μπαγκαζιέρα που μου χρειάζται για το κράνος).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση
Αν θέλεις χώρους μόνο σκούτερ με χώρους κάτω από την σέλα και μπαγκαζιέρα .
Μια λογική λύση(και φτηνή) είναι του σαπιλα.
Τώρα μια άλλη ποιο ακριβή είναι η αγορά ενός σκούτερ με μεγάλη μπαγαζιερα,όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.
Κοιτάς για sym cruisym, όπου έχουν τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης κάτω από την σέλα.
Lioulios
26/04/2019, 12:32
Αν πας σε σκουτερ δες αυτο .
Εγω εχω το cruisym αλλα θα σε συμβουλευα να δεις το joydide που επισης ειχα παλιοτερα .
Το joyride εχει αρκετο χωρο κατω απο τη σελα , παιρνει μπαγκαζιερα και διαθετει και τον μεγαλυτερο ισιο πατο ,οπου μπορεις
να βαλεις αρκετα πραγματα .
Το μονο αρνητικο που ειχα στην μεταβαση απο joyride σε cruisym ειναι οτι εχασα σε χωρο λογο ισιου πατου, που το 2ο δεν εχει .
Ο χωρος κατω απο τη σελα στο cruisym σαφως μεγαλυτερος ,αλλα ειναι μονο αυτος .
Επισης το joyfide σαφως πιο χαμηλο κοστος αποκτησης και συντηρησης . ΣΚΥΛΙ ΜΑΥΡΟ
Δλδ έχεις μπαγκαζιέρα που μένει άδεια όταν πρέπει να πας κάπου μόνο και μόνο για να κερδίσεις μερικά δέυτερα;;:confused: ok. Αμφιβάλλω αν χρειάζεσαι μετατροπές πέρα απο τις αντηρίδες της σχάρας
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Μερικές διευκρινίσεις.
Για την τσάντα-λουκάνικο. Η μπαγκαζιέρα και να βγει από το crypton, η τσάντα δεν μπορεί να σταθεί καλά, γιατί είναι βαριά κι ογκώδης, θα πρέπει πάντα να είναι πολύ καλά δεμένη και ζυγισμένη στη σέλα. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως η τσάντα είναι (τη μέτρησα) 93εκ. Δηλαδή αν θα τη βάλω στη θέση του συνοδηγού θα βγαίνει αρκετά έξω από την πίσω πλευρά της μηχανής, πράγμα που δεν είναι καθόλου καλό για την ασφάλεια και υπάρχει περίπτωση να με χτυπήσουν από πίσω. Αν με χτυπήσουν από πίσω κι έχω παραβιάσει τις προδιαγραφές του οχήματος έχω ευθύνη. Το πιο επικίνδυνο είναι πως η μέσα πλευρά της τσάντας, θα ακουμπάει αναγκαστικά στην πλάτη μου. Δηλαδή μπορεί ένα μικρό χτύπημα, κατά τα άλλα, να με πετάξει από τη μηχανή.
Η τσάντα πλάτης. Αν μπει στην ποδιά, τα γόνατα θα βγαίνουν αναγκαστικά εκτός της ποδιάς, πράγμα επίσης επικίνδυνο και δυσκολεύει πολύ την οδήγηση. Αν μπει πάνω στην τσάντα της θέσης του συνοδηγού, θα προσθέσουν ένα ύψος περίπου 60εκ με βάρος 15+ κιλά, δηλαδή είναι σχεδόν αδύνατο να δεθούν καλά και με ασφάλεια.
Τέλος είναι και το κράνος, που αν φύγει η μπαγκαζιέρα, δεν ξέρω αν μπορεί να κλειδώσει κάπου και κάπως.
Πάντως θα τις δοκιμάσω όλες τις λύσεις που μου προτάθηκαν, τώρα πια μετά το Πάσχα, για να ενημερώσω πρακτικά πως κι αν δουλεύουν. Αλλά θεωρητικά δεν μου έβγαινε. Σε κάθε περίπτωση δεν θέλω να αποχωριστώ το crypton, που έχει ανταποκριθεί στα πάντα τέλεια, έτσι θα δοκιμάσω.
Θα δω και τα μοντέλα που μου προτάθηκαν.
Ευχαριστώ και πάλι για την άμεση ανταπόκριση.
υγ. Κι όποιος θέλει ενημέρωση, τιμές, τεχνογνωσία κλπ για φωτογραφικές και κάμερες, ας στείλει πμ να βοηθήσω σε όσα ξέρω. Γενικά οι τιμές των φωτογραφικών, είναι από λίγο ως πολύ πλασματικές.
Lioulios
26/04/2019, 13:55
πηγαινε με τον εξολισμο σου σε μια sym και βρες ενα joyride και τεσταρε τα ολα εκει .
Δεν θα ενοχλησεις ...ισα ισα που θα χαρουν νομιζοντας σε υποψυφιο πελατη και ας μην το παρεις απο εκει.
Δες και το combiz .Eιναι βεβαια 125αρι αλλα ειναι επαγγελματικο και ισως σε βολεψει εσενα καλυτερα
406319
mia_zoi_kawa
26/04/2019, 15:43
Φίλε καλώς ήρθες στο φόρουμ.
Κοίτα επειδή είσαι πρώτα φωτογράφος και κατά δεύτερο φωτορεπόρτερ από προσωπική εμπειρία θα σου πω τα εξής
Χρειάζεσαι απαραίτητα κατ αρχήν ένα στέισον ή ένα ημιφορτηγακι σε στυλ doblo. Είναι 100% βέβαιο ότι με την δουλειά που κανεις κάποια στιγμή θα χρειαστεί να μεταφέρεις μακιγιέρ, στυλιστες, παραγωγους, φίλες και μανάδες μοντελων, φώτα για να φωτίσεις την sagrada famillia, κλουβιά για προστασία από τους καρχαρίες, ηλεκτροσυγκόλληση για την επισκευή των κλουβιων.. κτλ.. κτλ... ο κατάλογος είναι ατελείωτος και η επαγγελματική σου μοίρα θα αποφασίσει για την δικη σου μοναδικη λιστα αυτών των πραγμάτων. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείτε επίσης και για να κοιμάσαι οταν πηγαίνεις για κάποια δουλειά στην επαρχία και δουλεύεις για ένα κομμάτι ψωμί...κάτι που εσένα θα σε κάνει να νιώθεις πολύ μίζερος αλλά θα σε ανέβαζει στα μάτια της κάθε τρελής η οποία θα σε θεωρεί μποέμ...
Από εκεί και πέρα για τις καταδρομικές σου φωτογραφησεις μέσα στην πόλη εγώ θα επέλεγα τα εξής...Για χρήση μέσα στο κέντρο και πέριξ αυτού η κλασική πλατφόρμα της piaggio vespa με την δυνατότητα μπρος πίσω σχάρας, πράγματα στα πόδια και πράγματα στην θέση του συνοδηγού συνδυασμένη με την μικρή ακτίνα στροφής και την δυνατότητα να βάλεις και τζαμαρία είναι πραγματικά ένας πολύ καλός συνδυασμός. Φυσικά θα χρειαστεί σιγά σιγά να επενδύσεις πάλι σε τσάντες για να καταφέρεις το σωστό ζύγισμα. Δηλαδή δεν μπορείς να βάλεις κάτι θεοβαρο στην μπροστινή σχάρα αλλά κάτι που να είναι ελαφρύ και πιάνει πολύ χώρο (πχ σοφτμποξ). Προσωπικά έχω δουλέψει με px (εσύ θα πας σε τετράχρονη) και την έβρισκα ιδιαίτερα πρακτική. Μοναδικο και σοβαρό μειονεκτήμα της είναι οι μικροί τροχοί οι οποίοι είναι επικίνδυνοι σε διαδρομές που δεν γνωριζεις ,με βροχή ή την νύχτα. Μια γιγαντιαία λακούβα (υπάρχουν πολλές) στον άγνωστο δρόμο μπορεί να σε κάνει να χάσεις τον έλεγχο και να αγοράσεις οικόπεδο για πλακα...
Για δουλειές μακρινές πχ αν θες να πηγαίνεις αεροδρόμιο και τετοια θα σου πρότεινα ένα απλό μονοκύλινδρο 250 με ανθρώπινες γωνιές στην εργονομία του πχ ybr, klx, serow και τετοια. Φυσικά τα συγκεκριμένα μηχανάκια δεν έχουν τις δυνατότητες να φορτώσουν με άνεση τον εξοπλισμό σου. Αυτό όμως μπορείς να το καταφέρεις με ένα μηχανουργο...(ξερεις αυτους τους τύπου που συγκολανε και λυγίζουν σωλήνες...και σε αντίθεση με τους φωτογράφους δεν θέλει να τους κάνει παρέα κανείς..). Το μηχανουργείο που θα πας δεν χρειάζεται να έχει μηχανήματα λέιζερ και τετοια. Θα πας θα περιγράψεις το πρόβλημα σου και μαζί με τον μηχανουργο θα βρείτε και θα σχεδιάσετε μια λύση για τις ανάγκες σου. Σχάρες , κουτιά, κάγκελα στήριξης τα πάντα μπορείς να κάνεις . Όσον αφορά το οικονομικό μην νομίζεις ότι ένας μηχανουργός ζητάει περισσότερα από έναν ηλεκτρολόγο η υδραυλικό για την εργατοώρα του...
Ελπίζω να σε βοηθησα.Σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλές λήψεις...
Sebastian1980
26/04/2019, 18:22
Πριν χρόνια έψαχνα τρόπο να μεταφέρω όλο το εξοπλισμό για ψαροντούφεκο με το παπί που είχα(innova). Είχα σκεφτεί πατέντες και πατέντες αλλά τελικά η λύση ήταν απλή και σχετικά φθηνή. Μπαίνεις στο diveshop.gr και παίρνεις το Sporasub - Dry Backpack.
Είναι μια τσάντα πλάτης αδιάβροχη από πολύ ανθεκτικό υλικό. Βάζεις όλα τα πράγματα σου μεσα, χωρίς να φοβάσαι βροχή, την φοράς και τέλος. Ούτε ανχος να φύγει ,ούτε τίποτα.
Το βάρος της τσάντας δεν το κουβαλάς εσύ όταν οδηγάς αλλά το παπί σου γιατί πατάει η τσάντα στην θέση του συνοδηγού.
Ελπίζω να βοήθησα.
basilis_k6
26/04/2019, 19:32
on off με μεταλλική βαλιτσα πισω τετράγωνη και στον χωρο της σελας ιμάντες προσαρμοσμένους στην βαλίτσα σαν να κάθετε συνεπιβάτης δεμένος με ζωνη ασφαλίας αυτοκινήτου.
πλαινό κάγκελο σαν του τριβάλιτσου στην μεριά που δεν εχεις εξάτμιση με δύο στρογγυλά να περνάς μεσα τα μακριά "΄τυπου λουκάνικο".
406324
οπως βλέπεις την εξάτμιση που αν ηταν πιο μακρια και πιο στενη θα έβγαινε μέσα απο το κάγκελο προς τα πανω, εκει περνάς ολα τα μακρια πράγαματα. εχω χωρέσει εκει ομπρελα θαλλάσης και τις μπανέλες της σκηνης 4 ατομων. καντο σε ενα σιδερα με τα δυο στιρήγματα που σου λεω και θα εισαι αρχοντας. μετα παιρνεις και λάστιχα με "δεστρες" και πας παντου.
Μήπως ότι και να επιλέξεις, αν φτιάξεις μια κατασκευή, ένα μακρόστενο και ψηλό καλάθι που να καταλαμβάνει τον χώρο του πίσω καθίσματος+μπαγκαζιέρας θα σε εξυπηρετήσει για να τα βάζεις όλα μέσα χωρίς να προσθέσεις όγκο δεξιά - αριστερά για να παραμείνεις ευέλικτος και γρήγορος μέσα στην πόλη. Επιπρόσθετο καλάθι ή βάση εμπρός από το τιμόνι επίσης για μικρά αντικείμενα κλπ.
sakdrama
26/04/2019, 22:40
ριξε μια ματια εδω
https://koytiadelivery.gr/
o_gavros
27/04/2019, 10:39
θα συμφωνήσω με όσους πρότειναν κάποιο ψευδοεντούρο 250-650κ.εκ.
Με ένα σετακι βάσεις για σαμάρια θα σου δώσουν άπειρες δυνατότητες δεσίματος.
Θα μπορείς να πηγαίνεις σαφώς ευκολότερα απο ότι με το παπί, ακόμα και σε πιο κακοτράχαλα μονοπάτια.
Με δεδομένο ότι δεν γράφεις άπειρα χιλιόμετρα, το κόστος χρήσης & συντήρησης του θα κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα.
Φίλε mia_zoi_kawa, σε ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις και τις γνώσεις σου. Όταν μπήκα στο χώρο, δεν ήξερα που έμπλεκα! Αλλά τα λες ακριβώς όπως είναι. Τι station; Νταλίκα με κοντέινερ χρειάζομαι. Αλλά θα με θεωρούνε… μποέμ, όλα τα ψώνια. Για αυτό μερικοί το ρίχνουν στην τρέλα κι αρχίζουν να φοράνε τραγιάσκες και κασκόλ καλοκαιριάτικα.
Πολύ καλή η ιδέα του basilis_k6. Σιδερένια βάση πίσω αριστερά, φτιάξιμο σε μηχανουργό κι έτοιμή η πατέντα για τον τρίποδα. Πρέπει πρώτα να δω πως μπορεί να γίνει αυτό σε crypton.
Κι όλες οι ιδέες, για αντικατάσταση της μπαγκαζιέρας, με μεγαλύτερο καλάθι, είναι σωστές, απλά να γίνει στις διαστάσεις της τσάντας, όχι 1 μέτρο.
Γενικά με την τσάντα του εξοπλισμού της κάμερας υπάρχουν λύσεις, γιατί χωρίζεται και σε δύο μικρότερες, γίνονται πολλά. Αλλά αυτή η τσάντα-λουκάνικο είναι το θέμα, γιατί δεν αλλάζει και γιατί είναι ακριβός, δεν είναι να παθαίνει τίποτα.
Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες σας. Έπρεπε να σας είχα συμβουλευτεί πιο νωρίς.
Κι από scooter, ο φίλος που μου είπε για το joyride, μια ματιά που του έριξα, είναι πραγματικά πολύ καλό και βολικό για την περίπτωση.
Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά.
basilis_k6
27/04/2019, 14:44
Φίλε mia_zoi_kawa, σε ευχαριστώ πολύ για τις υποδείξεις και τις γνώσεις σου. Όταν μπήκα στο χώρο, δεν ήξερα που έμπλεκα! Αλλά τα λες ακριβώς όπως είναι. Τι station; Νταλίκα με κοντέινερ χρειάζομαι. Αλλά θα με θεωρούνε… μποέμ, όλα τα ψώνια. Για αυτό μερικοί το ρίχνουν στην τρέλα κι αρχίζουν να φοράνε τραγιάσκες και κασκόλ καλοκαιριάτικα.
Πολύ καλή η ιδέα του basilis_k6. Σιδερένια βάση πίσω αριστερά, φτιάξιμο σε μηχανουργό κι έτοιμή η πατέντα για τον τρίποδα. Πρέπει πρώτα να δω πως μπορεί να γίνει αυτό σε crypton.
Κι όλες οι ιδέες, για αντικατάσταση της μπαγκαζιέρας, με μεγαλύτερο καλάθι, είναι σωστές, απλά να γίνει στις διαστάσεις της τσάντας, όχι 1 μέτρο.
Γενικά με την τσάντα του εξοπλισμού της κάμερας υπάρχουν λύσεις, γιατί χωρίζεται και σε δύο μικρότερες, γίνονται πολλά. Αλλά αυτή η τσάντα-λουκάνικο είναι το θέμα, γιατί δεν αλλάζει και γιατί είναι ακριβός, δεν είναι να παθαίνει τίποτα.
Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες σας. Έπρεπε να σας είχα συμβουλευτεί πιο νωρίς.
Κι από scooter, ο φίλος που μου είπε για το joyride, μια ματιά που του έριξα, είναι πραγματικά πολύ καλό και βολικό για την περίπτωση.
Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά.
στο κρύπτον δεν χωράει πλάγια. θα εξέχει πάρα πολύ πίσω αλλα μπορείς να φτιαξεις μια μεταλική βάση να μπαίνει κάθετα και να ασφαλίζει με rubber straps
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.